Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150528/ |
Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64 |
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150528/77531-N-2015.html |
<p class="kh_header"><b>Ruda Maleniecka: Zakup koparko-ładowarki dla potrzeb Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Rudzie Malenieckiej</b><br> <b>Numer ogłoszenia: 77531 - 2015; data zamieszczenia: 28.05.2015</b><br> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p> <p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p> <p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p> <p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p> <p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. , Ruda Maleniecka 99A, 26-242 Ruda Maleniecka, woj. świętokrzyskie, tel. 41 373 12 19, faks 41 373 13 40.</p> <ul class="kh_indent_1"> <li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.rudamaleniecka.samorzady.pl</li></ul> <p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o..</p> <p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p> <p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup koparko-ładowarki dla potrzeb Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Rudzie Malenieckiej.</p> <p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p> <p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) Przedmiotem zamówienia jest zakup koparko-ładowarki wyprodukowanej nie wcześniej niż w 2010r. o przebiegu nie większym niż 3,5 tys. motogodzin, sprawnej technicznie, gotowej do pracy. 2) Wymagania techniczne, jakie musi spełniać koparko-ładowarka: - rok produkcji nie starszy niż 2010; - silnik o pojemności skokowej min. 4000 cm3, max. 5000cm3; - silnik o mocy 80 - 100 KM, przy prędkości obrotowej 2200 obrotów na minutę, moment obrotowy 410 - 450 Nm przy 1400 obr/min; - przekładnia Full Powershift; - skrzynia biegów manualna, 4 biegi w przód, 4 biegi w tył; - napęd na obie osie 4x4 z możliwością wyboru na obie lub jedną oś, blokada mostów, most przedni wahliwy; - osiągana prędkość jazdy min. 30km/h; - układ hydrauliczny: pompa o przepływie min 80 l/min przy min ciśnieniu 23MPa; dodatkowe wyjście na młot pneumatyczny; - kabina ergonomiczna i estetyczne zaprojektowane przestronne wnętrze, panoramiczny kąt widzenia, wielofunkcyjny fotel operatora, regulowane koło kierownicy, spełnione normy ROPS i FOPS; - dźwignia sterowania osprzętem ładowarki; - opony: przód/tył 28 cali, wyposażone w błotniki; - masa całkowita: 9000 -9500 kg; - pojemność łyżki ładowarkowej min. 1,00m3; - łyżka skarpowa min 150 cm; - w zestawie łyżek powinny znajdować się: łyżka 35 cm, 60 cm, 90 cm; - pług hydrauliczny skrętny; - stabilizatory tylne niezależnie wysuwane hydraulicznie; - układ amortyzacji łyżki ładowarkowej podczas jazdy; - światła drogowe, przeciwmgielne, kierunkowskazy, pulsujące światło koloru pomarańczowego; - deklaracja zgodności, instrukcja obsługi w języku polskim, apteczka, gaśnica, trójkąt ostrzegawczy; 3) Koparka musi spełniać wszelkie wymagane prawem normy, wykonane zgodnie z dyrektywami Unii Europejskiej, posiadać certyfikat CE. 4) Koparka musi być dostarczona wraz z niezbędną dokumentacją. 5) Koparka musi posiadać aktualne ubezpieczenie OC. 6) Koparka ma być dostarczona na koszt Wykonawcy do siedziby Zamawiającego: Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Rudzie Malenieckiej, 26-242 Ruda Maleniecka 99A. 7) Koparka nie może mieć luzów na sworzniach ramienia i wysięgnika oraz wycieków płynów eksploatacyjnych. 8) Ogumienie przednie i tylne co najmniej dobre w 60%. 9) Konstrukcja kabiny zapewniająca dobrą widoczność w czasie pracy. 10) Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony sprzęt na okres min. 6 miesięcy. 11) Sprzęt krajowy, zakupiony w Polsce. 12) Wykonawca, przy przekazaniu koparki przeprowadzi szkolenie praktyczne obsługi, dla pracowników wyznaczonych przez Zamawiającego oraz przekaże instrukcję obsługi w języku polskim oraz katalog części zamiennych. 13) Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia stanu technicznego pojazdu oraz kontroli sprawności urządzeń w nim zamontowanych przed podpisaniem umowy. W przypadku stwierdzenia złego stanu technicznego oraz stwierdzenia, że faktycznie parametry i wyposażenie pojazdu są niezgodne z parametrami i wyposażeniem określonym w SIWZ oraz ofercie, Zamawiający odstąpi od zakupu przedmiotu zamówienia. 14) Zakup koparki będzie finansowany w całości z budżetu Zamawiającego. 15) Wykonawca na etapie przygotowania oferty i wyceny pojazdu, w razie wątpliwości, przed złożeniem oferty, powinien zwrócić się do Zamawiającego z prośbą o wyjaśnienia. Brak zastrzeżeń ze strony Wykonawcy będzie traktowane jako akceptacja opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego podstawę jego wyceny..</p> <p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 43.26.10.00-0.</p> <p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p> <p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br> <p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 7.</p> <p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p> <p><b>III.1) WADIUM</b></p> <p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p> <p><b>III.2) ZALICZKI</b></p> <p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p> <ul class="kh_indent_1"> <li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ponadto Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p> </li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ponadto Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p> </li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ponadto Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p> </li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ponadto Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p> </li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ponadto Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p> </li></ul></li></ul> <p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p> <p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p> <p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li> <li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li> </ul> <p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p> <p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p> <p class="bold">III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;"> <li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li> </ul><p class="bold">III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;"> <li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li> </ul><br><p class="bold"> III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p> <p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"> <li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p> <p style="margin: 0px; padding: 0px;">Opisy, specyfikacje techniczne, fotografie, foldery, inne dokumenty potwierdzające, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego.</p></li> </ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p> <p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p> <p>1. Formularz ofertowy, 2. Pełnomocnictwo jeśli dotyczy.</p> <p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p> <p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p> <p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p> <p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1"> <li>1 - Cena - 93</li> <li>2 - Termin realizacji zamówienia - 7</li> </ul> <p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p> <p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p> <p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p> <p>Zamawiający dopuszcza zmiany zawartej umowy w następujących okolicznościach: a) zmiana ceny w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT); b) zmiana terminu realizacji zamówienia, powstała z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy; gdy niemożliwe stanie się terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy ze względu na działanie siły wyższej. c) zmiana podwykonawcy pod warunkiem odpowiedniego zgłoszenia i po akceptacji przez Zamawiającego; d) zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy; e) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana taka umożliwi usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony; f) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy skutkujące niemożliwością wykonania przedmiotu zamówienia. Wszystkie postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.</p> <p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p> <p><b>IV.4.1)</b> <b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.rudamaleniecka.samorzady.pl<br> <b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Rudzie Malenieckiej, Ruda Maleniecka 99A, 26-242 Ruda Maleniecka, pokój nr 13.</p> <p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.06.2015 godzina 10:00, miejsce: Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Rudzie Malenieckiej, Ruda Maleniecka 99A, 26-242 Ruda Maleniecka, pokój nr 13.</p> <p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p> <p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p> <p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>